Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
  • [Scholar]

    Kategoria: Turystyka. HotelarstwoWysyłka: od ręki

    Turystyka jako przedmiot zainteresowania naukiTurystyka przyrodnicza, kulturowaKoncepcje rozwoju społeczno-ekonomicznego a czynniki sukcesu w rozwoju turystykiSukces w rozwoju turystyki w świetle badań... Pełen opis produktu 'Turystyka i polityka turystyczna a rozwój: między starym a nowym paradygmatem' »

    Turystyka jako przedmiot zainteresowania naukiTurystyka przyrodnicza, kulturowaKoncepcje rozwoju społeczno-ekonomicznego a czynniki sukcesu w rozwoju turystykiSukces w rozwoju turystyki w świetle badań empirycznych
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Turystyka i polityka turystyczna a rozwój: między starym a nowym paradygmatem

  • [Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego]

    Kategoria: Turystyka. HotelarstwoWysyłka: od ręki

    ?Niniejsza monografia jest jedną z nielicznych publikacji naukowych dotyczących problematyki kształtowania wizerunku obszaru turystycznego, zarówno na krajowym jak i międzynarodowym rynku Pełen opis produktu 'Polityka promocji w kreowaniu wizerunku produktu turystycznego' »

    ?Niniejsza monografia jest jedną z nielicznych publikacji naukowych dotyczących problematyki kształtowania wizerunku obszaru turystycznego, zarówno na krajowym jak i międzynarodowym rynku wydawniczym. Koncepcja pracy odwołuje się do problematyki teoretycznej jak i empirycznej. Jest to oryginalne opracowanie teoretyczne jak i pragmatyczne, którego adresatami są nie tylko przedstawiciele środowisk akademickich. Przedstawione aspekty instrumentalne powinny być cenną pomocą w kształtowaniu polityki promocji turystyki oraz oddziaływania na wizerunek turystyczny przez pracowników jednostek samorządu terytorialnego wszystkich szczebli, a także regionalnych i lokalnych organizacji turystycznych?.prof. dr hab. Aleksander Panasiukkierownik Katedry Zarządzania Turystyką Uniwersytetu Szczecińskiego
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Polityka promocji w kreowaniu wizerunku produktu turystycznego

  • [Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego]

    Kategoria: KsiążkiWysyłka: od ręki

    „Niniejsza monografia jest jedną z nielicznych publikacji naukowych dotyczących problematyki kształtowania wizerunku obszaru turystycznego, zarówno na krajowym jak i międzynarodowym rynku Pełen opis produktu 'Polityka promocji w kreowaniu wizerunku produktu turystycznego' »

    „Niniejsza monografia jest jedną z nielicznych publikacji naukowych dotyczących problematyki kształtowania wizerunku obszaru turystycznego, zarówno na krajowym jak i międzynarodowym rynku wydawniczym. Koncepcja pracy odwołuje się do problematyki teoretycznej jak i empirycznej. Jest to oryginalne opracowanie teoretyczne jak i pragmatyczne, którego adresatami są nie tylko przedstawiciele środowisk akademickich. Przedstawione aspekty instrumentalne powinny być cenną pomocą w kształtowaniu polityki promocji turystyki oraz oddziaływania na wizerunek turystyczny przez pracowników jednostek samorządu terytorialnego wszystkich szczebli, a także regionalnych i lokalnych organizacji turystycznych”.prof. dr hab. Aleksander Panasiukkierownik Katedry Zarządzania Turystyką Uniwersytetu Szczecińskiego
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Polityka promocji w kreowaniu wizerunku produktu turystycznego

  • [PWE]

    Kategoria: Książki / Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne / Ekonomia

    .

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Polityka turystyczna. Powstanie - rozwój - główne obszary

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    Szczecińskiego Nazwa - Polityka promocji w kreowaniu wizerunku produktu turystycznego Autor - Katarzyna Orfin-Tomaszewska Oprawa - Miękka Wydawca... Pełen opis produktu 'Polityka promocji w kreowaniu wizerunku produktu turystycznego - Katarzyna Orfin-Tomaszewska' »

    Opis - "Niniejsza monografia jest jedną z nielicznych publikacji naukowych dotyczących problematyki kształtowania wizerunku obszaru turystycznego, zarówno na krajowym jak i międzynarodowym rynku wydawniczym. Koncepcja pracy odwołuje się do problematyki teoretycznej jak i empirycznej. Jest to oryginalne opracowanie teoretyczne jak i pragmatyczne, którego adresatami są nie tylko przedstawiciele środowisk akademickich. Przedstawione aspekty instrumentalne powinny być cenną pomocą w kształtowaniu polityki promocji turystyki oraz oddziaływania na wizerunek turystyczny przez pracowników jednostek samorządu terytorialnego wszystkich szczebli, a także regionalnych i lokalnych organizacji turystycznych".prof. dr hab. Aleksander Panasiukkierownik Katedry Zarządzania Turystyką Uniwersytetu Szczecińskiego Nazwa - Polityka promocji w kreowaniu wizerunku produktu turystycznego Autor - Katarzyna Orfin-Tomaszewska Oprawa - Miękka Wydawca - Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego Kod ISBN - 9788379720859 Kod EAN - 9788379720859 Rok wydania - 2016 Język - polski Format - 17.0x23.7 Ilość stron - 233 Podatek VAT - 5% Premiera - 2017-01-20
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Polityka promocji w kreowaniu wizerunku produktu turystycznego - Katarzyna Orfin-Tomaszewska

  • [PWE]

    Kategoria: Turystyka. HotelarstwoWysyłka: od ręki

    , powstanie i rozwój polityki turystycznej,? obszary, narzędzia oraz podmioty uczestniczące w tworzeniu i realizacji polityki turystycznej państwa,? podstawowe zasady, które muszą być... Pełen opis produktu 'Polityka turystyczna' »

    Rozwój turystyki sprawił, że władze zarówno na szczeblu lokalnym, jak i centralnym dostrzegły szansę na ekspansję gospodarcza i promocję regionów oraz krajów. W książce autorzy omówili:? istotę, powstanie i rozwój polityki turystycznej,? obszary, narzędzia oraz podmioty uczestniczące w tworzeniu i realizacji polityki turystycznej państwa,? podstawowe zasady, które muszą być respektowane w odniesieniu do polityki turystycznej państwa, w tym zasadę zrównoważonego rozwoju,? wpływ Unii Europejskiej na politykę turystyczną państw członkowskich,? oddziaływanie administracji rządowej i samorządowej na rozwój turystyki i funkcjonowanie przedsiębiorstw branży turystycznej,? promocję jako ważny element polityki turystycznej.Książka jest przeznaczona dla wykładowców i studentów na kierunkach o profilu turystyczno-hotelarskim, urzędników administracji rządowej i samorządowej zajmujących się turystyką, a także dla przedsiębiorców z branży turystycznej.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Polityka turystyczna

  • [PWE]

    Kategoria: PozostałeWysyłka: do 3 dni

    , powstanie i rozwój polityki turystycznej, • obszary, narzędzia oraz podmioty uczestniczące w tworzeniu i realizacji polityki turystycznej państwa, • podstawowe zasady, które muszą być... Pełen opis produktu 'Polityka turystyczna [Zawistowska Hanna ,Dębski Maciej, Górska-Warsewicz Hanna]' »

    Rozwój turystyki sprawił, że władze zarówno na szczeblu lokalnym, jak i centralnym dostrzegły szansę na ekspansję gospodarcza i promocję regionów oraz krajów. W książce autorzy omówili: • istotę, powstanie i rozwój polityki turystycznej, • obszary, narzędzia oraz podmioty uczestniczące w tworzeniu i realizacji polityki turystycznej państwa, • podstawowe zasady, które muszą być respektowane w odniesieniu do polityki turystycznej państwa, w tym zasadę zrównoważonego rozwoju, • wpływ Unii Europejskiej na politykę turystyczną państw członkowskich, • oddziaływanie administracji rządowej i samorządowej na rozwój turystyki i funkcjonowanie przedsiębiorstw branży turystycznej, • promocję jako ważny element polityki turystycznej. Książka jest przeznaczona dla wykładowców i studentów na kierunkach o profilu turystyczno-hotelarskim, urzędników administracji rządowej i samorządowej zajmujących się turystyką, a także dla przedsiębiorców z branży turystycznej. Podtytuł: Powstanie - rozwój - główne obszary ISBN: 9788320821598 Kod paskowy: 9788320821598 Autorzy: Zawistowska Hanna ,Dębski Maciej, Górska-Warsewicz Hanna Rok wydania: 2014 Kod wydawcy: 20234 Miejscowość: Warszawa Liczba stron: 198 Oprawa: Kartonowa Foliowana PKWiU: 58.11.1 Format: 16.2x23.7cm Głębokość (mm): 12 Waga: 0.36 Języki: polski Grupa towarowa: Książka
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Polityka turystyczna [Zawistowska Hanna ,Dębski Maciej, Górska-Warsewicz Hanna]

  • [Polskie Wydawnictwa Ekonomiczne]

    Kategoria: Książki>Nauki przyrodnicze. Matematyka. Geografia>Geografia>Turystyka. HotelarstwoWysyłka: do 3 dni

    , Powstanie I Rozwój Polityki Turystycznej, Obszary, Narzędzia Oraz Podmioty Uczestniczące W Tworzeniu I Realizacji Polityki Turystycznej Państwa, Podstawowe Zasady, Które... Pełen opis produktu 'Polityka Turystyczna' »

    Rozwój Turystyki Sprawił, że Władze Zarówno Na Szczeblu Lokalnym, Jak I Centralnym Dostrzegły Szansę Na Ekspansję Gospodarcza I Promocję Regionów Oraz Krajów. W Książce Autorzy Omówili: Istotę, Powstanie I Rozwój Polityki Turystycznej, Obszary, Narzędzia Oraz Podmioty Uczestniczące W Tworzeniu I Realizacji Polityki Turystycznej Państwa, Podstawowe Zasady, Które Muszą Być Respektowane W Odniesieniu Do Polityki Turystycznej Państwa, W Tym Zasadę Zrównoważonego Rozwoju, Wpływ Unii Europejskiej Na Politykę Turystyczną Państw Członkowskich, Oddziaływanie Administracji Rządowej I Samorządowej Na Rozwój Turystyki I Funkcjonowanie Przedsiębiorstw Branży Turystycznej, Promocję Jako Ważny Element Polityki Turystycznej. Książka Jest Przeznaczona Dla Wykładowców I Studentów Na Kierunkach O Profilu Turystyczno-hotelarskim, Urzędników Administracji Rządowej I Samorządowej Zajmujących Się Turystyką, A Także Dla Przedsiębiorców Z Branży Turystycznej.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Polityka Turystyczna

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    o profilu turystyczno-hotelarskim, urzędników administracji rządowej i samorządowej zajmujących się turystyką, a także dla przedsiębiorców z branży turystycznej. Nazwa - Polityka... Pełen opis produktu 'Polityka turystyczna - Zawistowska Hanna ,Dębski Maciej, Górska-Warsewicz Hanna' »

    Opis - Rozwój turystyki sprawił, że władze zarówno na szczeblu lokalnym, jak i centralnym dostrzegły szansę na ekspansję gospodarcza i promocję regionów oraz krajów. W książce autorzy omówili: o istotę, powstanie i rozwój polityki turystycznej, o obszary, narzędzia oraz podmioty uczestniczące w tworzeniu i realizacji polityki turystycznej państwa, o podstawowe zasady, które muszą być respektowane w odniesieniu do polityki turystycznej państwa, w tym zasadę zrównoważonego rozwoju, o wpływ Unii Europejskiej na politykę turystyczną państw członkowskich, o oddziaływanie administracji rządowej i samorządowej na rozwój turystyki i funkcjonowanie przedsiębiorstw branży turystycznej, o promocję jako ważny element polityki turystycznej. Książka jest przeznaczona dla wykładowców i studentów na kierunkach o profilu turystyczno-hotelarskim, urzędników administracji rządowej i samorządowej zajmujących się turystyką, a także dla przedsiębiorców z branży turystycznej. Nazwa - Polityka turystyczna Autor - Zawistowska Hanna ,Dębski Maciej, Górska-Warsewicz Hanna Oprawa - Twarda Wydawca - PWE Kod ISBN - 9788320821598 Kod EAN - 9788320821598 Wydanie - - Rok wydania - 2014 Język - polski Tłumacz - - Seria wydawnicza - - Format - 16.2x23.7cm Ilość stron - 198 Typ podręcznika - Podręcznik Podatek VAT - 5% Premiera - 2014-05-23
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Polityka turystyczna - Zawistowska Hanna ,Dębski Maciej, Górska-Warsewicz Hanna

  • [Scholar]

    Kategoria: KSIĄŻKI > ekonomia, biznes, prawo > ekonomiaWysyłka: od ręki

    nowoczesnych produktów turystycznych zapewniających atrakcyjne spędzenie czasu. Dlatego czynniki te powinny znaleźć pełniejsze odzwierciedlenie w polskich strategiach i programach rozwoju turystyki,... Pełen opis produktu 'TURYSTYKA I POLITYKA TURYSTYCZNA A ROZWÓJ: MIĘDZY STARYM A NOWYM PARADYGMATEM Kozak Marek' »

    Turystyka należy do najbardziej dynamicznych i złożonych zjawisk przełomu XX i XXI wieku. Jest ważnym i nabierającym znaczenia źródłem dochodu i miejsc pracy. Dlatego powszechnie wiąże się z turystyką wielkie nadzieje. Ale czy zasadnie? Jakie czynniki współcześnie decydują o ożywieniu społeczno-ekonomicznym, spowodowanym rozwojem turystyki? Tradycyjnie przyjmowano, że kluczowe znaczenie dla jej rozwoju mają zasoby przyrodnicze i dziedzictwo kulturowe. Zawarta w książce analiza przemian zachodzących w turystyce, współczesnych koncepcji rozwoju regionalnego oraz wyników własnych badań empirycznych prowadzi Autora do wniosku, że dziś decydujące znaczenie mają nowe czynniki, związane m.in. z przywództwem, aktywnością elit i mobilizacją społeczną, zogniskowane wokół tworzenia infrastruktury i nowoczesnych produktów turystycznych zapewniających atrakcyjne spędzenie czasu. Dlatego czynniki te powinny znaleźć pełniejsze odzwierciedlenie w polskich strategiach i programach rozwoju turystyki, by podnieść konkurencyjność gospodarki turystycznej, racjonalizując nakłady i ograniczając koszty środowiskowe i społeczne. Obszerne studia literaturowe, szerokie ujęcie zjawiska, świeżość spojrzenia na omawiane zagadnienia oraz rekomendacje przedstawione w kontekście rozwoju regionalnego i lokalnego, czynią tę książkę ważną lekturą zarówno dla polityków, działaczy samorządu terytorialnego, pracowników i pasjonatów turystyki, jak i studentów oraz wszystkich zainteresowanych tytułowym problemem. Produkt poekspozycyjny lub końcówka magazynowa. Może posiadać nieznaczne uszkodzenia (np. metki cenowe, przybrudzenia, zarysowania, zagięcia).
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o TURYSTYKA I POLITYKA TURYSTYCZNA A ROZWÓJ: MIĘDZY STARYM A NOWYM PARADYGMATEM Kozak Marek

  • [Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego]

    Kategoria: Książki>Wydawnictwa naukowe i popularno-naukoweWysyłka: do 3 dni

    "Niniejsza Monografia Jest Jedną Z Nielicznych Publikacji Naukowych Dotyczących Problematyki Kształtowania Wizerunku Obszaru Turystycznego, Zarówno Na Krajowym Jak I Międzynarodowym Rynku Pełen opis produktu 'Polityka Promocji W Kreowaniu Wizerunku Produktu Turystycznego' »

    "Niniejsza Monografia Jest Jedną Z Nielicznych Publikacji Naukowych Dotyczących Problematyki Kształtowania Wizerunku Obszaru Turystycznego, Zarówno Na Krajowym Jak I Międzynarodowym Rynku Wydawniczym. Koncepcja Pracy Odwołuje Się Do Problematyki Teore
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Polityka Promocji W Kreowaniu Wizerunku Produktu Turystycznego

  • [wydawnictwo naukowe uniwersytetu szczecińskiego]

    Kategoria: Nauki przyrodnicze >GeografiaWysyłka: do 3 dni

    „Niniejsza monografia jest jedną z nielicznych publikacji naukowych dotyczących problematyki kształtowania wizerunku obszaru turystycznego, zarówno na krajowym jak i międzynarodowym rynku Pełen opis produktu 'Polityka promocji w kreowaniu wizerunku produktu turystycznego' »

    „Niniejsza monografia jest jedną z nielicznych publikacji naukowych dotyczących problematyki kształtowania wizerunku obszaru turystycznego, zarówno na krajowym jak i międzynarodowym rynku wydawniczym. Koncepcja pracy odwołuje się do problematyki teoretycznej jak i empirycznej. Jest to oryginalne opracowanie teoretyczne jak i pragmatyczne, którego adresatami są nie tylko przedstawiciele środowisk akademickich. Przedstawione aspekty instrumentalne powinny być cenną pomocą w kształtowaniu polityki promocji turystyki oraz oddziaływania na wizerunek turystyczny przez pracowników jednostek samorządu terytorialnego wszystkich szczebli, a także regionalnych i lokalnych organizacji turystycznych”.prof. dr hab. Aleksander Panasiukkierownik Katedry Zarządzania Turystyką Uniwersytetu Szczecińskiego...
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Polityka promocji w kreowaniu wizerunku produktu turystycznego

  • Polityka turystyczna w sklepie internetowym Madbooks.pl

    Powiększ zdjęcie

    34,37 zł
    37,02 zł

    [pwe]

    Kategoria: Podręczniki szkolneWysyłka: od ręki

    , powstanie i rozwój polityki turystycznej,• obszary, narzędzia oraz podmioty uczestniczące w tworzeniu i realizacji polityki turystycznej państwa,• podstawowe zasady, które muszą być... Pełen opis produktu 'Polityka turystyczna' »

    Rozwój turystyki sprawił, że władze zarówno na szczeblu lokalnym, jak i centralnym dostrzegły szansę na ekspansję gospodarcza i promocję regionów oraz krajów. W książce autorzy omówili:• istotę, powstanie i rozwój polityki turystycznej,• obszary, narzędzia oraz podmioty uczestniczące w tworzeniu i realizacji polityki turystycznej państwa,• podstawowe zasady, które muszą być respektowane w odniesieniu do polityki turystycznej państwa, w tym zasadę zrównoważonego rozwoju,• wpływ Unii Europejskiej na politykę turystyczną państw członkowskich,• oddziaływanie administracji rządowej i samorządowej na rozwój turystyki i funkcjonowanie przedsiębiorstw branży turystycznej,• promocję jako ważny element polityki turystycznej.Książka jest przeznaczona dla wykładowców i studentów na kierunkach o profilu turystyczno-hotelarskim, urzędników administracji rządowej i samorządowej zajmujących się turystyką, a także dla przedsiębiorców z branży turystycznej....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Polityka turystyczna

  • []

    Kategoria: /Książki/Nauki przyrodnicze. Matematyka. Geografia/Geografia/Turystyka. Hotelarstwo
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Polityka turystyczna

  • [Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego]

    Kategoria: Nauka / Ekonomia, biznes

    „Niniejsza monografia jest jedną z nielicznych publikacji naukowych dotyczących problematyki kształtowania wizerunku obszaru turystycznego, zarĂłwno na krajowym jak i międzynarodowym r... Pełen opis produktu 'Polityka promocji w kreowaniu wizerunku produktu turystycznego' »

    „Niniejsza monografia jest jedną z nielicznych publikacji naukowych dotyczących problematyki kształtowania wizerunku obszaru turystycznego, zarówno na krajowym jak i międzynarodowym rynku wydawniczym. Koncepcja pracy odwołuje się do problematyki teoretycznej jak i empirycznej. Jest to oryginalne opracowanie teoretyczne jak i pragmatyczne, którego adresatami są nie tylko przedstawiciele środowisk akademickich. Przedstawione aspekty instrumentalne powinny być cenną pomocą w kształtowaniu polityki promocji turystyki oraz oddziaływania na wizerunek turystyczny przez pracowników jednostek samorządu terytorialnego wszystkich szczebli, a także regionalnych i lokalnych organizacji turystycznych”. prof. dr hab. Aleksander Panasiuk kierownik Katedry Zarządzania Turystyką Uniwersytetu Szczecińskiego
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Polityka promocji w kreowaniu wizerunku produktu turystycznego

  • Polityka turystyczna w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    49,41 zł
    54,90 zł

    [pwe]

    Kategoria: Nauki przyrodnicze >GeografiaWysyłka: od ręki

    , powstanie i rozwój polityki turystycznej,• obszary, narzędzia oraz podmioty uczestniczące w tworzeniu i realizacji polityki turystycznej państwa,• podstawowe zasady, które muszą być... Pełen opis produktu 'Polityka turystyczna' »

    Rozwój turystyki sprawił, że władze zarówno na szczeblu lokalnym, jak i centralnym dostrzegły szansę na ekspansję gospodarcza i promocję regionów oraz krajów. W książce autorzy omówili:• istotę, powstanie i rozwój polityki turystycznej,• obszary, narzędzia oraz podmioty uczestniczące w tworzeniu i realizacji polityki turystycznej państwa,• podstawowe zasady, które muszą być respektowane w odniesieniu do polityki turystycznej państwa, w tym zasadę zrównoważonego rozwoju,• wpływ Unii Europejskiej na politykę turystyczną państw członkowskich,• oddziaływanie administracji rządowej i samorządowej na rozwój turystyki i funkcjonowanie przedsiębiorstw branży turystycznej,• promocję jako ważny element polityki turystycznej.Książka jest przeznaczona dla wykładowców i studentów na kierunkach o profilu turystyczno-hotelarskim, urzędników administracji rządowej i samorządowej zajmujących się turystyką, a także dla przedsiębiorców z branży turystycznej....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Polityka turystyczna

  • [PWE]

    Kategoria: / Ebooki / Turystyka Hotelarstwo

    Tytuł Polityka turystyczna Podtytuł Powstanie - rozwój - główne obszary Autorzy Hanna Zawistowska, Maciej Dębski, Hanna Górska-Warsewicz Język polski Wydawnictwo PWE ISBN 978-83-208-... Pełen opis produktu 'Polityka turystyczna Powstanie - rozwój - główne obszary' »

    Tytuł Polityka turystyczna Podtytuł Powstanie - rozwój - główne obszary Autorzy Hanna Zawistowska, Maciej Dębski, Hanna Górska-Warsewicz Język polski Wydawnictwo PWE ISBN 978-83-208-2251-9 Rok
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Polityka turystyczna Powstanie - rozwój - główne obszary

  • [SCHOLAR]

    Kategoria: / Ebooki / Ekonomia Biznes

    Tytuł Turystyka i polityka turystyczna a rozwój: między starym a nowym paradygmatem Autor Marek Kozak Język polski Wydawnictwo Scholar ISBN 978-83-7383-345-6 Rok wydania 2009 Warszawa Wydanie... Pełen opis produktu 'Turystyka i polityka turystyczna a rozwój: między starym a nowym paradygmatem' »

    Tytuł Turystyka i polityka turystyczna a rozwój: między starym a nowym paradygmatem Autor Marek Kozak Język polski Wydawnictwo Scholar ISBN 978-83-7383-345-6 Rok wydania 2009 Warszawa Wydanie 1 Liczba
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Turystyka i polityka turystyczna a rozwój: między starym a nowym paradygmatem


Kumiko.pl

Książki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 12.10.2009
wydawnictwo naukowe pwn, cambridge university press, olesiejuk, zielona sowa, helion, egmont, pzwl, clementoni, wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego, trefl
Produkty w ofercie: 78500
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Gigant.pl

Książki, muzyka oraz filmy.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 18.06.2008
egmont, helion, wydawnictwo naukowe pwn, zielona sowa, wolters kluwer, c.h. beck, pwn, oficyna wydawnicza impuls, skrzat, novae res
Produkty w ofercie: 107512
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 107161
Opinie pozytywne: 22
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 5

Literacka.pl

Książki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 25.05.2009
wydawnictwo naukowe pwn, egmont, wydawnictwo olesiejuk, helion, olesiejuk, zielona sowa, c.h. beck, cambridge university press, muza, wsip
Produkty w ofercie: 160016
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 113
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 1

Madbooks.pl

Książki i komiksy oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 15.04.2009
wydawnictwo naukowe pwn, helion, wolters kluwer, olesiejuk, c.h. beck, zielona sowa, prószyński media, egmont, wam, difin
Produkty w ofercie: 83659
Promocje: 48532
Wysyłka do 3 dni: 83659
Opinie pozytywne: 4
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

NaszaSzkolna.pl

Książki, podręczniki oraz książki językowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 10.08.2011
wydawnictwo naukowe pwn, egmont, cambridge university press, helion, zielona sowa, penguin books, -, znak, harmonia, wolters kluwer
Produkty w ofercie: 124443
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 124443
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Składnica Księgarska

Książki oraz podręczniki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 06.01.2015
muza, demart, wydawnictwo rm, dwie siostry, literat, dragon, zysk i s-ka, wab, dolnośląskie, amber
Produkty w ofercie: 4210
Promocje: 1
Wysyłka do 3 dni: 4178
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Polishbookstore.pl

Książki, multimedia oraz zabawki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 25.06.2015
wydawnictwo naukowe pwn, egmont, zielona sowa, cambridge university press, helion, c.h. beck, wolters kluwer, olesiejuk, znak, lektorklett
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

InBook.pl

Książki , płyty CD, DVD, multimedia, zegarki, zabawki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 19.04.2008
Produkty w ofercie: 163450
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 163450
Opinie pozytywne: 9
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 6

Prolibri.pl

Książki i audiobooki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 27.05.2011
wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, cambridge university press, olesiejuk, helion, zielona sowa, egmont, umcs, zysk i s-ka, pzwl
Produkty w ofercie: 91751
Promocje: 90639
Wysyłka do 3 dni: 91750
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Wieszcz.pl

Książki nowe oraz używane.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 04.05.2011
warszawa, imprint, czytelnik warszawa, piw warszawa, harlequin, nasza księgarnia warszawa, wydawnictwo e-bookowo, kiw warszawa, novae res, mon warszawa
Produkty w ofercie: 118379
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 8
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Booknet.net.pl

Książki oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.03.2011
pwn wydawnictwo naukowe, wydawnictwo olesiejuk, egmont, helion, c.h. beck, cambridge university press, wsip wydawnictwo szkolne i pedagogiczne, zielona sowa, bellona, wolters kluwer
Produkty w ofercie: 329777
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 329777
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Godi.pl

Książki dla dzieci oraz naukowe i kulinarne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 14.05.2005
cambridge university press, egmont, zielona sowa, olesiejuk, harmonia, helion, c.h. beck, wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, polesie poland
Produkty w ofercie: 109951
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 125
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2