[sensus]
Kategoria: Biznes, EkonomiaWysyłka: od ręki
, zdobywanie szacunku i sympatii, gładkie radzenie sobie w
sytuacjach kryzysowych - tym wszystkim zajmują się na
co dzień specjaliści do spraw public relations. Zarządzają
reputacją....
Pełen opis produktu 'Autopromocja. Pokaż, na co Cię stać - szefowi, podwładnym i klientom' »
Wewnętrzny dział public relations:
Zadbaj o swoją reputację.
Stań się niezastąpiony.
Wypromuj siebie.
Żadna orkiestra dęta nie zagra na Twoją nutę, więc tylko od
Ciebie zależy, czy narobisz wrzawy w miejscu pracy. Jessica i Meryl
przedstawiają konkretne sposoby na to, jak się zareklamować, jak
wykorzystać swój czar i jak zalśnić niczym najjaśniejsza
gwiazda.
Tory Johnson,
dyrektor generalna Women for Hire oraz współautorka programu Good
Morning AmericaWizerunek wart jest więcej niż tysiąc
słów
Carlos Ruíz Zafón,
Cień wiatru
Budowanie upragnionego wizerunku, sprawne komunikowanie się z
otoczeniem, zdobywanie szacunku i sympatii, gładkie radzenie sobie
w sytuacjach kryzysowych - tym wszystkim zajmują się na co dzień
specjaliści do spraw public relations. Zarządzają reputacją.
Produktu, firmy, projektu? Tak, to też. Ale najważniejszym klientem
jesteś właśnie Ty!
Ty stanowisz swoją osobistą, wyjątkową markę. Niepowtarzalną,
choć zmuszoną stawić czoło konkurencji. Wchodzisz na rynek pracy
albo całkowicie zmieniasz zawód? Usiłujesz zapewnić sobie awans
albo pozyskać nowego klienta? A może pragniesz rozwijać własną
firmę? Bez względu na swoje cele, korzystanie z podstawowych zasad
public relations pomoże Ci stworzyć indywidualną markę, poszerzyć
sieć kontaktów, ustawić się w pozycji eksperta, a ostatecznie
odnieść sukces. W dzisiejszym świecie, w którym wizerunek to rzecz
nadrzędna, jeszcze bardziej liczy się to, żeby w miejscu pracy stać
się własnym PR-owcem, orędownikiem i poplecznikiem.
Promowanie tego, co w Tobie wyjątkowe, nigdy wcześniej nie było aż
tak istotne!
Zadbaj o płynną komunikację, zarówno interpersonalną, jak i
internetową.
Bądź nieustraszony. Jeśli nie spytasz, nigdy niczego się nie
dowiesz.
Bądź proaktywny i naucz się reagować.
Graj zespołowo. PR, podobnie jak inne branże, polega na
współpracy.
Zwracaj uwagę na to, co się dzieje wokół Ciebie, i czerp z tego
wiedzę i inspirację.
Bądź specjalistą. Odrób swoje zadanie domowe, ale ufaj również
swojemu instynktowi.
Znajdź równowagę pomiędzy kreatywnością i strategią.
Upadaj do przodu. Ucz się na błędach i nie biczuj się, kiedy je
popełniasz.
Kochaj to, co robisz, i miej do tego przekonanie.
Próbuj wszystkiego i bądź otwarty na nowe odkrycia i sposoby
działania.
Jessica Kleiman i Meryl Weinsaft Cooper mają w sumie
ponad trzydziestoletnie doświadczenie w branży public relations -
pracowały zarówno w dużych korporacjach, jak i dla agencji PR.
Jessica Kleiman jest obecnie wiceprezesem do spraw public relations
w Hearst Magazines, jednym z największych na świecie wydawców
miesięczników. Meryl Weinsaft Cooper pracuje na stanowisku
dyrektora naczelnego działu Home & Lifestyle w DeVries Public
Relations.