[Jessica Kleiman, Meryl Weinsaft Cooper]
Kategoria: Literatura popularnonaukowa>PsychologiaWysyłka: do 7 dni
otoczeniem, zdobywanie szacunku i sympatii, gładkie radzenie sobie
w sytuacjach kryzysowych - tym wszystkim zajmują się na
co dzień specjaliści do spraw public relations.
Zarządzają...
Pełen opis produktu 'Autopromocja. Pokaż, na co Cię stać - szefowi, podwładnym i klientom' »
Wewnętrzny dział public relations:Zadbaj o swoją
reputację.Stań się niezastąpiony.Wypromuj siebie.Żadna orkiestra
dęta nie zagra na Twoją nutę, więc tylko od Ciebie zależy, czy
narobisz wrzawy w miejscu pracy. Jessica i Meryl przedstawiają
konkretne sposoby na to, jak się zareklamować, jak wykorzystać swój
czar i jak zalśnić niczym najjaśniejsza gwiazda.
Tory Johnson,
dyrektor generalna Women for Hire oraz współautorka programu Good
Morning America
Wizerunek wart jest więcej niż tysiąc słów
Carlos Ruíz Zafón,
Cień wiatru
Budowanie upragnionego wizerunku, sprawne komunikowanie się z
otoczeniem, zdobywanie szacunku i sympatii, gładkie radzenie sobie
w sytuacjach kryzysowych - tym wszystkim zajmują się na co dzień
specjaliści do spraw public relations. Zarządzają reputacją.
Produktu, firmy, projektu? Tak, to też. Ale najważniejszym klientem
jesteś właśnie Ty!Ty stanowisz swoją osobistą, wyjątkową markę.
Niepowtarzalną, choć zmuszoną stawić czoło konkurencji. Wchodzisz
na rynek pracy albo całkowicie zmieniasz zawód? Usiłujesz zapewnić
sobie awans albo pozyskać nowego klienta? A może pragniesz rozwijać
własną firmę? Bez względu na swoje cele, korzystanie z podstawowych
zasad public relations pomoże Ci stworzyć indywidualną markę,
poszerzyć sieć kontaktów, ustawić się w pozycji eksperta, a
ostatecznie odnieść sukces. W dzisiejszym świecie, w którym
wizerunek to rzecz nadrzędna, jeszcze bardziej liczy się to, żeby w
miejscu pracy stać się własnym PR-owcem, orędownikiem i
poplecznikiem.Promowanie tego, co w Tobie wyjątkowe, nigdy
wcześniej nie było aż tak istotne!Zadbaj o płynną komunikację,
zarówno interpersonalną, jak i internetową.Bądź nieustraszony.
Jeśli nie spytasz, nigdy niczego się nie dowiesz.Bądź proaktywny i
naucz się reagować. Graj zespołowo. PR, podobnie jak inne branże,
polega na współpracy. Zwracaj uwagę na to, co się dzieje wokół
Ciebie, i czerp z tego wiedzę i inspirację.Bądź specjalistą. Odrób
swoje zadanie domowe, ale ufaj również swojemu instynktowi. Znajdź
równowagę pomiędzy kreatywnością i strategią.Upadaj do przodu. Ucz
się na błędach i nie biczuj się, kiedy je popełniasz.Kochaj to, co
robisz, i miej do tego przekonanie.Próbuj wszystkiego i bądź
otwarty na nowe odkrycia i sposoby działania.Jessica Kleiman i
Meryl Weinsaft Cooper mają w sumie ponad trzydziestoletnie
doświadczenie w branży public relations - pracowały zarówno w
dużych korporacjach, jak i dla agencji PR. Jessica Kleiman jest
obecnie wiceprezesem do spraw public relations w Hearst Magazines,
jednym z największych na świecie wydawców miesięczników. Meryl
Weinsaft Cooper pracuje na stanowisku dyrektora naczelnego działu
Home & Lifestyle w DeVries Public Relations.