Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
  • [PWE]

    Kategoria: Szkoły policealne. Szkoły wyższeWysyłka: od ręki

    Książka Podstawy strategii, została oparta na ósmym wydaniu Exploring Corporate Strategy. Autorzy starają się pomóc w odpowiedzi na podstawowe pytania dotyczące rozwoju firmy, wdrażania... Pełen opis produktu 'Podstawy strategii' »

    Książka Podstawy strategii, została oparta na ósmym wydaniu Exploring Corporate Strategy. Autorzy starają się pomóc w odpowiedzi na podstawowe pytania dotyczące rozwoju firmy, wdrażania innowacji oraz kierunku i sposobu zarządzania firmą. Odpowiedzi na te pytania dotyczą tak korporacji, jak i małych przedsiębiorstw, czy instytucji państwowych. W publikacji zawarte są przykładowe koncepcje strategii. Podstawy strategii to książka skierowana do studentów zarządzania w wyższych uczelni różnych typów.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Podstawy strategii

  • [Wyższa Szkoła Humanistyczno-Ekonomiczna we Włocławku]

    Kategoria: / Ebooki / Ekonomia Biznes

    Tytuł Metodyka i podstawy strategii rozwoju społeczno-gospodarczego powiatu Język polski Wydawnictwo Wyższa Szkoła Humanistyczno-Ekonomiczna we Włocławku ISBN 978-83-61609-41-4 Rok wydania... Pełen opis produktu 'Metodyka i podstawy strategii rozwoju społeczno-gospodarczego powiatu' »

    Tytuł Metodyka i podstawy strategii rozwoju społeczno-gospodarczego powiatu Język polski Wydawnictwo Wyższa Szkoła Humanistyczno-Ekonomiczna we Włocławku ISBN 978-83-61609-41-4 Rok wydania 2003 Liczba
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Metodyka i podstawy strategii rozwoju społeczno-gospodarczego powiatu

  • [MK EBOOKI]

    Kategoria: MARKETING

    Tytuł:    Analiza strategiczna firmy jako podstawa do założeń strategii rozwoju,  Liczba stron:  108,  Wysyłka:   gratis (poczta elektroniczna e-mail),  Język publikacji:   polski, ... Pełen opis produktu 'Analiza strategiczna firmy jako podstawa do założeń strategii rozwoju' »

    Tytuł:  Analiza strategiczna firmy jako podstawa do założeń strategii rozwoju,  Liczba stron:  108,  Wysyłka:  gratis (poczta elektroniczna e-mail),  Język publikacji:  polski,  Literatura:  tak,  Przypisy:  tak,  Format:  publikacja w formacie pliku PDF, do czytania na ekranie monitora za pomocą darmowego oprogramowania Adobe Reader, tekst można również kopiować do dowolnego edytora tekstu, np. Worda. ========================================================================= Opis            Sukces firmy zależy nie tylko od jej wielkości, ale od tego czy jest ona ekspansywna. Firma powinna do czegoś dążyć, powinna chcieć coś osiągnąć w swojej dziedzinie. Małe ale mobilne firmy często odnoszą sukces i wtedy stają się wielkie.             Firma, wkraczająca w przyszłość i taka która chce się rozwijać, musi wiedzieć, czym chce być, jakie cele i w jaki sposób ma je osiągnąć, jakie ma szansę powodzenia, z jakimi zagrożeniami musi się liczyć w osiągnięciu pozycji.              Menedżerowie muszą opracować koncepcję całościowego rozwoju firmy i jego przyszłej pozycji na rynku i otoczenia. Tak opracowana koncepcja uwzględniająca własne wyobrażenia o przyszłości i uwarunkowania sytuacyjne oraz potrzeby i możliwości nazywa się strategią.             Strategia, to określona koncepcja systemowego działania (plan działań), polegająca na formułowaniu zbioru długookresowych celów przedsiębiorstwa i ich modyfikacji w zależności od zmian zachodzących w jego otoczeniu, określeniu zasobów i środków niezbędnych do realizacji tych celów oraz sposobów postępowania zapewniających optymalne ich rozmieszczenie i wykorzystanie w celu elastycznego reagowania na wyzwania rynku i zapewnienie przedsiębiorstwu korzystnych warunków egzystencji i rozwoju.             Menedżer przed zbudowaniem dobrej i skutecznej strategii firmy, powinien dokonać dwóch analiz: strategiczną diagnozę otoczenia firmy i strategiczną diagnozę organizacji.             Celem publikacji jest ocena analizy strategicznej firmy na przykładzie przedsiębiorstwa „X”. Analiza ta ma posłużyć za podstawę do założeń strategii rozwoju badanej firmy. Do realizacji celu wykorzystano szereg najnowszych pozycji literatury, prasy, a także informacje pozyskane z firmy „X”.=========================================================================Spis treściWSTĘPROZDZIAŁ  I. ISTOTA STRATEGII I JEJ ZNACZENIE DLA ROZWOJU PRZEDSIĘBIORSTWA 1.1. Pojęcie strategii w organizacji 1.2. Rola analizy strategicznej 1.3. Formułowanie strategii rozwoju firmy 1.4. Rodzaje strategii, wybór i realizacja strategii 1.5. Strategia jako etap zarządzania strategicznegoROZDZIAŁ  II. CHARAKTERYSTYKA SPÓŁKI „X” 2.1. Geneza i rozwój działalności firmy 2.2. Charakterystyka rynku i produktów 2.3. Struktura organizacyjna i organizacja pracy 2.4. Analiza kondycji finansowej spółkiROZDZIAŁ  III. ANALIZA STRATEGICZNA DLA FIRMY „X” 3.1. Analiza PEST 3.2. Analiza makrootoczenia 3.3. Analiza otoczenia konkurencyjnego – mikrootoczenia 3.4. Analiza wewnętrzna przedsiębiorstwa 3.5. Ocena pozycji strategicznej firmy 3.6. Analiza SWOTROZDZIAŁ  IV. PLAN STRATEGICZNY DLA FIRMY „X” 4.1. Strategia rozwoju produktu 4.2. Polityka cen 4.3. Sposoby ułatwienia wejścia na rynek i promocji produktu 4.4. Dystrybucja produktu 4.5. Zalecenia strategiczneZAKOŃCZENIEBIBLIOGRAFIASPIS RYSUNKÓW, TABEL I WYKRESÓW
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Analiza strategiczna firmy jako podstawa do założeń strategii rozwoju

  • [PWE]

    Kategoria: /Książki/Nauka/Ekonomia, zarządzanie i finanse/
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Podstawy strategii

  • [Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne]

    Kategoria: Książki/Nauka/Ekonomia, biznesWysyłka: do 3 dni
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Podstawy strategii

  • Podstawy strategii w sklepie internetowym Madbooks.pl

    Powiększ zdjęcie

    55,25 zł
    59,50 zł

    [pwe]

    Kategoria: Podręczniki szkolneWysyłka: od ręki

    Książka Podstawy strategii, została oparta na ósmym wydaniu Exploring Corporate Strategy.Autorzy starają się pomóc w odpowiedzi na podstawowe pytania dotyczące rozwoju firmy, wdrażania... Pełen opis produktu 'Podstawy strategii' »

    Książka Podstawy strategii, została oparta na ósmym wydaniu Exploring Corporate Strategy.Autorzy starają się pomóc w odpowiedzi na podstawowe pytania dotyczące rozwoju firmy, wdrażania innowacji oraz kierunku i sposobu zarządzania firmą. Odpowiedzi na te pytania dotyczą tak korporacji, jak i małych przedsiębiorstw, czy instytucji państwowych. W publikacji zawarte są przykładowe koncepcje strategii.Podstawy strategii to książka skierowana do studentów zarządzania w wyższych uczelni różnych typów....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Podstawy strategii


mkebooki.pl

Ebooki z zakresu marketingu, zarządzania, ekonomii, finansów, bankowości i inne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.09.2013
mk ebooki
Produkty w ofercie: 103
Promocje: 14
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 3
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Selkar.pl

Literatura popluarnonaukowa oraz książki wielogatunkowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 06.03.2007
pwn wydawnictwo naukowe, egmont, helion, Świat książki, wolters kluwer polska, albatros, c.h. beck, bellona, w.a.b., olesiejuk sp. z o.o.
Produkty w ofercie: 74490
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 72862
Opinie pozytywne: 5
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1

Booknet.net.pl

Książki oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.03.2011
pwn wydawnictwo naukowe, wydawnictwo olesiejuk, egmont, helion, c.h. beck, cambridge university press, wsip wydawnictwo szkolne i pedagogiczne, zielona sowa, bellona, wolters kluwer
Produkty w ofercie: 329777
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 329777
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Madbooks.pl

Książki i komiksy oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 15.04.2009
wydawnictwo naukowe pwn, helion, wolters kluwer, olesiejuk, c.h. beck, zielona sowa, prószyński media, egmont, wam, difin
Produkty w ofercie: 83659
Promocje: 48532
Wysyłka do 3 dni: 83659
Opinie pozytywne: 4
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Wieszcz.pl

Książki nowe oraz używane.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 04.05.2011
warszawa, czytelnik warszawa, wolters kluwer polska sa, storybox, harlequin, piw warszawa, wydawnictwo naukowe pwn, wydawnictwo e-bookowo, armoryka, novae res
Produkty w ofercie: 137488
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 8
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Godi.pl

Książki dla dzieci oraz naukowe i kulinarne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 14.05.2005
wydawnictwo naukowe pwn, lexisnexis, umcs, harmonia, wydawnictwo szkolne pwn, w.a.b., adam marszałek wydawnictwo, egmont, skrzat, muza
Produkty w ofercie: 50822
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 125
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2

Być może odnajdziesz szukany produkt wśród: