Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
Włączyłeś filtrowanie wyników wyszukiwania. Aby znaleźć więcej produktów wyłącz część lub wszystkie filtry.
  • [Politechnika Warszawska]

    Kategoria: MARKETING

    Inżynierowie przestali pełnić w marketingu rolę głównie bierną, a ich udział w wielu dziedzinach decyduje o sukcesie rynkowym, także w dziedzinach, które tradycyjnie były domeną ekonomistów.... Pełen opis produktu 'Podstawy marketingu dla inżynierów' »

    Inżynierowie przestali pełnić w marketingu rolę głównie bierną, a ich udział w wielu dziedzinach decyduje o sukcesie rynkowym, także w dziedzinach, które tradycyjnie były domeną ekonomistów. Sprawia to, że podstawowe wiadomości z dziedziny marketingu są inżynierowi niezbędne. W skrypcie w syntetycznej formie wyjaśniona została istota marketingu i rola, jaką pełni w nim inżynier. Ponieważ zawarta w skrypcie treść koresponduje z materiałem trzydziestogodzinnego bloku ćwiczeń, zawarte w nim opracowania przykładowych pytań problemowych i testowych ułatwiają studentom przygotowanie do zaliczenia przedmiotu i egzaminu. Spis treści: Przedmowa    Rozdział I. Istota marketingu (E. Jendrzejczak)  1. Pojęcie marketingu  2. Orientacje rozwoju przedsiębiorstw  3. Wymiary marketingu  4. Funkcje marketingu  5. Zasady marketingu  6. Zastosowanie i korzyści z marketingu    Rozdział II. Uwarunkowania działań marketingowych (E. Jendrzejczak)  1. Otoczenie zewnętrzne  1.1. Makrootoczenie  1.2. Mikrootoczeni  2. Czynniki wewnętrzne    Rozdział III. System informacji i badania marketingowe (E. Jendrzejczak)  1. Struktura systemu informacji marketingowej  2. Rola i organizacja badań marketingowych w przedsiębiorstwie  3. Przedmiot, typy i obszary badań  4. Procedura badań marketingowych  4.1. Przygotowanie badania  4.2. Realizacja projektu badania    Rozdział IV. Zachowania nabywców (E. Jendrzejczak)  1. Rodzaje nabywców  2. Uwarunkowania zachowań nabywców indywidualnych  3. Proces zakupu  3.1. Proces zakupu konsumenta  3.2. Proces zakupu nabywców instytucjonalnych  4. Zarządzanie zadowoleniem nabywców    Rozdział V. Segmentacja rynku (E. Jendrzejczak)  1. Istota segmentacji  2. Procedura segmentacji rynku  3. Kryteria segmentacji rynku    Rozdział VI. Produkt (A. Tomczak)  1. Zakres pojęcia produktu  2. Klasyfikacja produktów konsumpcyjnych i dóbr produkcyjnych  3. Cykl życia produktu  4. Koncepcja portfolio  5. Strategie produktowe  6. Marka, nazwa, opakowanie  7. Nowe produkty    Rozdział VII. Cena jako element marketingu (A. Tomczak)  1. Miejsce ceny w marketingu-mix  2. Cele decyzji cenowych  3. Uwarunkowania decyzji cenowych  4. Porównanie dwóch wybranych strategii cenowych  5. Realizacja polityki cen w praktyce    Rozdział VIII. Promocja - polityka komunikowania się firmy z klientami (A.Tomczak)  1. Funkcje, cele i uwarunkowania promocji  2. Charakterystyka narzędzi promocji  2.1. System identyfikacji  2.2. Reklama  2.3. Promocja sprzedaży i merchandising  2.4. Sprzedaż osobista  2.5. Public relations  2.6. Publicity  2.7. Sponsoring, mecenat, protektorat i patronat  2.8. Marketing bezpośredni  3. Wybór strategii promocyjnej przedsiębiorstwa i jej realizacja w praktyce    Rozdział IX. Dystrybucja (A. Tomczak)  1. Istota dystrybucji  2. Wybór systemu sprzedaży  3. Kanały dystrybucji  4. Strategie dystrybucji  5. Fizyczna dystrybucja towarów  6. Rola dystrybucji w wypracowaniu przewagi konkurencyjnej    Rozdział X. Zarządzanie marketingiem (E. Jendrzejczak, A. Tomczak)  1. Zakres zarządzania marketingiem  2. Wybór strategii rozwoju  3. Biznesplan a plan działań marketingowych  4. Organizacja działalności marketingowej  5. Plan operacyjny    Podsumowanie  Zalecana literatura
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Podstawy marketingu dla inżynierów


Księgarnia Techniczna

Książki naukowo-techniczne oraz podręczniki akademickie jak również literatura fachowa.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 20.11.2006
uniwersytet warmińsko-mazurski w olsztynie, politechnika gdańska, politechnika białostocka, politechnika warszawska, uniwersytet zielonogórski, uniwersytet adama mickiewicza w poznaniu, wydawnictwa komunikacji i Łączności
Produkty w ofercie: 806
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 16
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Być może odnajdziesz szukany produkt wśród: