Powiększ zdjęcie
42,99 zł
Do recenzji przedłożony zostań maszynopis książki „ Event marketing. Podstawy teoretyczne i rozwiązania praktyczne”. W tym miejscu należy jednoznacznie podkreślić, że sam wybór tematu... Pełen opis produktu 'Event Marketing Podstawy teoretyczne i rozwiązania praktyczne' »
82,00 zł
Niniejsze opracowanie stanowi pomoc dydaktyczną w zakresie marketingu produktu. Zawiera przede wszystkim teoretyczne podejście do marketingu, z jego implementacją do praktyki, co zilustrowano... Pełen opis produktu 'Podstawy marketingu produktu. Wybrane zagadnienia.' »
6,00 zł
Podniszczona okładka, zabrudzone boki bloku. Wnętrze książki - stan dobry. Podkreślenia i notatki w tekście wykonane ołówkiem. Ślady długopisu na dwóch ostatnich stronach zawierających wykaz literatu... Pełen opis produktu 'Jerzy Altkorn (red.) PODSTAWY MARKETINGU [antykwariat]' »
36,74 zł
różnych kierunkach i stopniach studiów, a także dla wykładowców. Nazwa - Podstawy marketingu. Kompendium, testy, zadania, analiza przypadków Autor - Eulalia Skawińska ... Pełen opis produktu 'Podstawy marketingu. Kompendium, testy, zadania, analiza przypadków - Eulalia Skawińska' »
51,36 zł
oraz dla słuchaczy studiów podyplomowych. Nazwa - Podstawy marketingu Autor - Anna Czubała Oprawa - Miękka Wydawca - PWE Kod ISBN - 9788320820379 ... Pełen opis produktu 'Podstawy marketingu - Anna Czubała' »
25,20 zł28,00 zł
Nowoczesny podręcznik zawierający fundamentalną wiedzę marketingową zgodną z obowiązującym programem nauczania i rozszerzoną o treści nawiązujące do najnowszych osiągnięć z tej dziedziny....
53,91 zł59,90 zł
Koncepcje, instrumenty, obszary zastosowań marketingu zmieniają się w czasie, by sprostać wyzwaniom przeistaczającego się otoczenia. Jednak istota marketingu pozostaje ta sama, tzn. ... Pełen opis produktu 'Podstawy marketingu' »
68,06 zł
.
24,90 zł
Nowoczesny podręcznik zawierający fundamentalną wiedzę marketingową zgodną z obowiązującym programem nauczania i rozszerzoną o treści nawiązujące do najnowszych osiągnięć z tej dziedziny.
56,60 zł
najczęściej własne obserwacje i doświadczenia m.in. z dziedziny marketingu. Selektywnie poszukują więc wyjaśnień uzupełniających ich zasoby wiedzy, dotyczących tych zagadnień, pojęć czy instrumentów,... Pełen opis produktu 'Encyklopedyczne podstawy marketingu' »
15,60 zł
Inżynierowie przestali pełnić w marketingu rolę głównie bierną, a ich udział w wielu dziedzinach decyduje o sukcesie rynkowym, także w dziedzinach, które tradycyjnie były domeną ekonomistów. ... Pełen opis produktu 'Podstawy marketingu dla inżynierów' »
53,30 zł
29,40 zł
Marketing to nie tylko wiedza o technikach i narzędziach oddziaływania na rynek, ale sposób myślenia o firmie. W skrypcie przedstawiono zagadnienia dotyczące obu tych kwestii. Dużo miejsca po... Pełen opis produktu 'Podstawy marketingu' »
17,00 zł
30,00 zł
62,00 zł
Tytuł Podstawy marketingu Język polski Wydawnictwo PWE ISBN 978-83-208-2133-8 Rok wydania 2013 Warszawa Wydanie 1 Liczba stron 317 Format pdf Spis Pełen opis produktu 'Podstawy marketingu' »
40,55 zł
Podręcznik obejmuje sześć rozdziałów. W książce wyjaśniono zagadnienia rynku, marketingu i marketingu-mix, ceny, dystrybucji oraz promocji marketingowej, a także zachowanie nabywców na... Pełen opis produktu 'Podstawy marketingu. Kwalifikacja PGF.07. EMPi2' »
16,00 zł
Tytuł Podstawy marketingu. Zadania i studia przypadków Autorzy Adam Dymitrowski, Aleksandra Hauke-Lopes, Łukasz Małys, Milena Ratajczak-Mrozek Język polski Wydawnictwo Uniwersytet Ek... Pełen opis produktu 'Podstawy marketingu. Zadania i studia przypadków' »
31,00 zł
Tytuł Podstawy marketingu w przedsiębiorstwach i w sektorze publicznym Autorzy Elżbieta Jendrzejczak, Agnieszka Tomczak Język polski Wydawnictwo Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej ISBN... Pełen opis produktu 'Podstawy marketingu w przedsiębiorstwach i w sektorze publicznym' »
80,00 zł
Tytuł Encyklopedyczne podstawy marketingu Autor Tadeusz Wojciechowski Język polski Wydawnictwo Placet ISBN 978-83-7488-041-1 Rok wydania 2009 Warszawa Wydanie 1 Liczba Pełen opis produktu 'Encyklopedyczne podstawy marketingu' »