Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
  • [AWF Katowice]

    Kategoria: Literatura > Marketing

    Do recenzji przedłożony zostań maszynopis książki „ Event marketing. Podstawy teoretyczne i rozwiązania praktyczne”. W tym miejscu należy jednoznacznie podkreślić, że sam wybór tematu... Pełen opis produktu 'Event Marketing Podstawy teoretyczne i rozwiązania praktyczne' »

    Do recenzji przedłożony zostań maszynopis książki „ Event marketing. Podstawy teoretyczne i rozwiązania praktyczne”. W tym miejscu należy jednoznacznie podkreślić, że sam wybór tematu jest bodaj największym atutem książki. Nie oznacza to bynajmniej, że książka jest napisana na słabym poziomie, jest bowiem wręcz przeciwnie, ale rzeczywiście stanowi próbę zapełnienia nie tyle luki na polskim rynku wydawniczym, ale wręcz drastycznej „wyrwy”. Temat organizacji, zarządzania i marketingu wydarzeń w wielu krajach ( np. Wielkiej Brytanii ) doczekał się utworzenia odrębnego kierunku studiów, dla słuchaczy którego powstała znaczna liczba publikacji. Tymczasem, według mojej wiedzy, w Polsce nie ma dotąd nawet jednej publikacji zwartej poświęconej w całości tej tematyce. Informacje na ten temat można znaleźć w coraz liczniejszych opracowaniach dotyczących turystyki biznesowej, ale tak kompleksowe spojrzenie, jak czyni to Autor recenzowanej książki, dotąd w Polsce nie było prezentowane. Można zatem przypuszczać, że grupa docelowa odbiorców recenzowanej monografii powinna być bardzo szeroka. Z jednej strony z pewnością są to studenci i wykładowy akademiccy, dla których jest to istotna pomoc w procesie dydaktycznym. Łatwo przystępny język i duża ilość prezentowanych przykładów z pewnością ułatwią wykorzystanie recenzowanej książki w procesie dydaktycznym na uczelniach, zwłaszcza kształcących się na kierunkach powiązanych z turystyką. Drugą ważną grupą odbiorców powinni być praktycy, zarówno w sektorze prywatnym, jak i publicznym, czyli pracownicy firm zajmujących się organizacją wydarzeń, jak i pracownicy jednostek samorządu zainteresowań naukowców, badaczy rynku turystycznego, marketingu terytorialnego, czy także rozwoju lokalnego i regionalnego.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Event Marketing Podstawy teoretyczne i rozwiązania praktyczne

  • [Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Gastronomii Poznań]

    Kategoria: Marketing, Zarządzanie

    Niniejsze opracowanie stanowi pomoc dydaktyczną w zakresie marketingu produktu. Zawiera przede wszystkim teoretyczne podejście do marketingu, z jego implementacją do praktyki, co zilustrowano... Pełen opis produktu 'Podstawy marketingu produktu. Wybrane zagadnienia.' »

    Niniejsze opracowanie stanowi pomoc dydaktyczną w zakresie marketingu produktu. Zawiera przede wszystkim teoretyczne podejście do marketingu, z jego implementacją do praktyki, co zilustrowano za pomocą zamieszczonych przykładów. Ogólne potraktowanie wybranych zagadnień z dziedziny marketingu produktu nadaje skryptowi uniwersalny charakter i nie ogranicza grona jego potencjalnych adresatów i użytkowników. Przykłady z rynku turystycznego, które obrazujące różne metody marketingowe, czynią ów skrypt szczególnie użytecznym dla studentów kierunków turystycznych o profilu zarządzania i marketingu. Opracowanie może zatem stanowić teoretyczną kanwę i przyczynek do dalszych studiów związanych z marketingiem specjalistycznym, powiązanym z usługami turystycznymi i rekreacyjnymi.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Podstawy marketingu produktu. Wybrane zagadnienia.

  • [Pozostałe]

    Kategoria: Książki/Finanse, rachunkowość i marketing

    Podniszczona okładka, zabrudzone boki bloku. Wnętrze książki - stan dobry. Podkreślenia i notatki w tekście wykonane ołówkiem. Ślady długopisu na dwóch ostatnich stronach zawierających wykaz literatu... Pełen opis produktu 'Jerzy Altkorn (red.) PODSTAWY MARKETINGU [antykwariat]' »

    Podniszczona okładka, zabrudzone boki bloku. Wnętrze książki - stan dobry. Podkreślenia i notatki w tekście wykonane ołówkiem. Ślady długopisu na dwóch ostatnich stronach zawierających wykaz literatury.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Jerzy Altkorn (red.) PODSTAWY MARKETINGU [antykwariat]

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    różnych kierunkach i stopniach studiów, a także dla wykładowców. Nazwa - Podstawy marketingu. Kompendium, testy, zadania, analiza przypadków Autor - Eulalia Skawińska ... Pełen opis produktu 'Podstawy marketingu. Kompendium, testy, zadania, analiza przypadków - Eulalia Skawińska' »

    Opis - Jest to pierwszy na polskim rynku wydawniczym podręcznik akademicki inspirujący i wspomagający w samokształceniu z podstaw marketingu. Wyróżnia się spośród innych nową konstrukcją, zawiera bowiem oprócz syntezy treści poszczególnych tematów również interesujący zestaw testów, zadań, przykładów i zarazem poprawnych odpowiedzi.Celem pracy jest utrwalenie wiedzy z zakresu podstaw marketingu oraz doskonalenie umiejętności posługiwania się instrumentami marketingowego zarządzania firmą w procesie globalizacji i integracji. Jej treść jest dostosowana do programu tego przedmiotu na uczelniach, a forma - wymagająca aktywności ze strony czytelników - sprzyja pogłębionemu zrozumieniu prezentowanego materiału.Podręcznik spełnia indywidualne oczekiwania studiujących, gdyż przygotowuje do przedsiębiorczych inicjatyw oraz innowacyjnych postaw - i z tą myślą został specjalnie stworzony dla odbiorcy.Zespół autorski tworzą pracownicy Wyższej Szkoły Bankowej i Politechniki Poznańskiej, dysponujący wiedzą teoretyczną i doświadczeniem dydaktycznym oraz praktycznym, reprezentującym nowoczesny styl myślenia o przedsiębiorstwie XXI wieku.Książka przeznaczona jest przede wszystkim dla osób studiujących marketing na różnych kierunkach i stopniach studiów, a także dla wykładowców. Nazwa - Podstawy marketingu. Kompendium, testy, zadania, analiza przypadków Autor - Eulalia Skawińska Oprawa - Miękka Wydawca - WSB WYDAWNICTWO Kod ISBN - 8372052239 Kod EAN - 9788372052230 Rok wydania - 2005 Format - 170 / 240 / x Ilość stron - 181 Szkoła - Szkoła średnia Typ podręcznika - Podręcznik Przedmiot - Przedmioty zawodowe Podatek VAT - 5%
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Podstawy marketingu. Kompendium, testy, zadania, analiza przypadków - Eulalia Skawińska

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    oraz dla słuchaczy studiów podyplomowych. Nazwa - Podstawy marketingu Autor - Anna Czubała Oprawa - Miękka Wydawca - PWE Kod ISBN - 9788320820379 ... Pełen opis produktu 'Podstawy marketingu - Anna Czubała' »

    Opis - Koncepcje, instrumenty, obszary zastosowań marketingu zmieniają się w czasie, by sprostać wyzwaniom przeistaczającego się otoczenia. Jednak istota marketingu pozostaje ta sama, tzn. służy on rozpoznawaniu i zaspokajaniu potrzeb oraz pragnień klientów docelowego rynku w sposób przynoszący im satysfakcję, a przedsiębiorstwu dający zysk. W poszczególnych rozdziałach niniejszego podręcznika autorzy zawarli rozważania dotyczące: funkcji i znaczenia marketingu, kierunków jego rozwoju, preferencji i zachowań zakupowych klientów, podziału rynku na segmenty, instrumentów marketingowego oddziaływania na nabywców, gromadzenia informacji rynkowych oraz planowania i kontrolowania działalności marketingowej. Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków związanych z marketingiem, zarządzaniem i komunikacją oraz dla słuchaczy studiów podyplomowych. Nazwa - Podstawy marketingu Autor - Anna Czubała Oprawa - Miękka Wydawca - PWE Kod ISBN - 9788320820379 Kod EAN - 9788320820379 Rok wydania - 2012 Język - polski Format - 16.2x23.7cm Ilość stron - 294 Podatek VAT - 5% Premiera - 2012-08-31
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Podstawy marketingu - Anna Czubała

  • Podstawy marketingu Podręcznik w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    25,20 zł
    28,00 zł

    []

    Kategoria: Nauki społeczne, ekonomiczne, prawne >Ekonomia. Marketing. Biznes.Wysyłka: od ręki

    Nowoczesny podręcznik zawierający fundamentalną wiedzę marketingową zgodną z obowiązującym programem nauczania i rozszerzoną o treści nawiązujące do najnowszych osiągnięć z tej dziedziny....

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Podstawy marketingu Podręcznik

  • Podstawy marketingu w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    53,91 zł
    59,90 zł

    [pwe]

    Kategoria: Nauki społeczne, ekonomiczne, prawne >Ekonomia. Marketing. Biznes.Wysyłka: od ręki

    Koncepcje, instrumenty, obszary zastosowań marketingu zmieniają się w czasie, by sprostać wyzwaniom przeistaczającego się otoczenia. Jednak istota marketingu pozostaje ta sama, tzn. ... Pełen opis produktu 'Podstawy marketingu' »

    Koncepcje, instrumenty, obszary zastosowań marketingu zmieniają się w czasie, by sprostać wyzwaniom przeistaczającego się otoczenia. Jednak istota marketingu pozostaje ta sama, tzn. służy on rozpoznawaniu i zaspokajaniu potrzeb oraz pragnień klientów docelowego rynku w sposób przynoszący im satysfakcję, a przedsiębiorstwu dający zysk. W poszczególnych rozdziałach niniejszego podręcznika autorzy zawarli rozważania dotyczące: funkcji i znaczenia marketingu, kierunków jego rozwoju, preferencji i zachowań zakupowych klientów, podziału rynku na segmenty, instrumentów marketingowego oddziaływania na nabywców, gromadzenia informacji rynkowych oraz planowania i kontrolowania działalności marketingowej. Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków związanych z marketingiem, zarządzaniem i komunikacją oraz dla słuchaczy studiów podyplomowych....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Podstawy marketingu

  • [Wolters Kluwer]

    Kategoria: Książki / Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne / Ekonomia

    .

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Znajomi na wagę złota. Podstawy marketingu w mediach społecznościowych

  • [DIFIN]

    Kategoria: Szkoły policealne. Szkoły wyższeWysyłka: od ręki

    Nowoczesny podręcznik zawierający fundamentalną wiedzę marketingową zgodną z obowiązującym programem nauczania i rozszerzoną o treści nawiązujące do najnowszych osiągnięć z tej dziedziny.

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Podstawy marketingu Podręcznik

  • [Placet]

    Kategoria: Szkoły policealne. Szkoły wyższeWysyłka: od ręki

    najczęściej własne obserwacje i doświadczenia m.in. z dziedziny marketingu. Selektywnie poszukują więc wyjaśnień uzupełniających ich zasoby wiedzy, dotyczących tych zagadnień, pojęć czy instrumentów,... Pełen opis produktu 'Encyklopedyczne podstawy marketingu' »

    W licznych dyskusjach ze studentami - zwłaszcza studiów niestacjonarnych - odniosłem wrażenie, że odczuwają oni brak pozycji, której nie muszą studiować "od początku do końca", w której względnie szybko znaleźć mogą wyjaśnienie konkretnego tematu i informacje o źródłach umożliwiających ewentualne dalsze poszukiwania odpowiedzi na "gnębiące" ich pytanie. Pracujący już studenci mają bowiem najczęściej własne obserwacje i doświadczenia m.in. z dziedziny marketingu. Selektywnie poszukują więc wyjaśnień uzupełniających ich zasoby wiedzy, dotyczących tych zagadnień, pojęć czy instrumentów, które nie są im znane, lub co do których mają wątpliwości.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Encyklopedyczne podstawy marketingu

  • [Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej]

    Kategoria: KsiążkiWysyłka: od ręki

    Inżynierowie przestali pełnić w marketingu rolę głównie bierną, a ich udział w wielu dziedzinach decyduje o sukcesie rynkowym, także w dziedzinach, które tradycyjnie były domeną ekonomistów. ... Pełen opis produktu 'Podstawy marketingu dla inżynierów' »

    Inżynierowie przestali pełnić w marketingu rolę głównie bierną, a ich udział w wielu dziedzinach decyduje o sukcesie rynkowym, także w dziedzinach, które tradycyjnie były domeną ekonomistów. Sprawia to, że podstawowe wiadomości z dziedziny marketingu są inżynierowi niezbędne. W skrypcie w syntetycznej formie wyjaśniona została istota marketingu i rola, jaką pełni w nim inżynier. Ponieważ zawarta w skrypcie treść koresponduje z materiałem trzydziestogodzinnego bloku ćwiczeń, zawarte w nim opracowania przykładowych pytań problemowych i testowych ułatwiają studentom przygotowanie do zaliczenia przedmiotu i egzaminu.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Podstawy marketingu dla inżynierów

  • [PWE]

    Kategoria: Szkoły policealne. Szkoły wyższeWysyłka: od ręki

    Koncepcje, instrumenty, obszary zastosowań marketingu zmieniają się w czasie, by sprostać wyzwaniom przeistaczającego się otoczenia. Jednak istota marketingu pozostaje ta sama, tzn. ... Pełen opis produktu 'Podstawy marketingu' »

    Koncepcje, instrumenty, obszary zastosowań marketingu zmieniają się w czasie, by sprostać wyzwaniom przeistaczającego się otoczenia. Jednak istota marketingu pozostaje ta sama, tzn. służy on rozpoznawaniu i zaspokajaniu potrzeb oraz pragnień klientów docelowego rynku w sposób przynoszący im satysfakcję, a przedsiębiorstwu dający zysk. W poszczególnych rozdziałach niniejszego podręcznika autorzy zawarli rozważania dotyczące: funkcji i znaczenia marketingu, kierunków jego rozwoju, preferencji i zachowań zakupowych klientów, podziału rynku na segmenty, instrumentów marketingowego oddziaływania na nabywców, gromadzenia informacji rynkowych oraz planowania i kontrolowania działalności marketingowej. Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków związanych z marketingiem, zarządzaniem i komunikacją oraz dla słuchaczy studiów podyplomowych.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Podstawy marketingu

  • [Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej]

    Kategoria: KsiążkiWysyłka: od ręki

    Marketing to nie tylko wiedza o technikach i narzędziach oddziaływania na rynek, ale sposób myślenia o firmie. W skrypcie przedstawiono zagadnienia dotyczące obu tych kwestii. Dużo miejsca po... Pełen opis produktu 'Podstawy marketingu' »

    Marketing to nie tylko wiedza o technikach i narzędziach oddziaływania na rynek, ale sposób myślenia o firmie. W skrypcie przedstawiono zagadnienia dotyczące obu tych kwestii. Dużo miejsca poświęcono omówieniu narzędzi marketingowego oddziaływania na rynek oraz ich kreowania. Przedstawiona została istota marketingu, jego miejsce i rola w zarządzaniu przedsiębiorstwem.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Podstawy marketingu

  • [Politechnika Warszawska]

    Kategoria: MARKETING

    Inżynierowie przestali pełnić w marketingu rolę głównie bierną, a ich udział w wielu dziedzinach decyduje o sukcesie rynkowym, także w dziedzinach, które tradycyjnie były domeną ekonomistów. ... Pełen opis produktu 'Podstawy marketingu dla inżynierów' »

    Inżynierowie przestali pełnić w marketingu rolę głównie bierną, a ich udział w wielu dziedzinach decyduje o sukcesie rynkowym, także w dziedzinach, które tradycyjnie były domeną ekonomistów. Sprawia to, że podstawowe wiadomości z dziedziny marketingu są inżynierowi niezbędne. W skrypcie w syntetycznej formie wyjaśniona została istota marketingu i rola, jaką pełni w nim inżynier. Ponieważ zawarta w skrypcie treść koresponduje z materiałem trzydziestogodzinnego bloku ćwiczeń, zawarte w nim opracowania przykładowych pytań problemowych i testowych ułatwiają studentom przygotowanie do zaliczenia przedmiotu i egzaminu. Spis treści: Przedmowa    Rozdział I. Istota marketingu (E. Jendrzejczak)  1. Pojęcie marketingu  2. Orientacje rozwoju przedsiębiorstw  3. Wymiary marketingu  4. Funkcje marketingu  5. Zasady marketingu  6. Zastosowanie i korzyści z marketingu    Rozdział II. Uwarunkowania działań marketingowych (E. Jendrzejczak)  1. Otoczenie zewnętrzne  1.1. Makrootoczenie  1.2. Mikrootoczeni  2. Czynniki wewnętrzne    Rozdział III. System informacji i badania marketingowe (E. Jendrzejczak)  1. Struktura systemu informacji marketingowej  2. Rola i organizacja badań marketingowych w przedsiębiorstwie  3. Przedmiot, typy i obszary badań  4. Procedura badań marketingowych  4.1. Przygotowanie badania  4.2. Realizacja projektu badania    Rozdział IV. Zachowania nabywców (E. Jendrzejczak)  1. Rodzaje nabywców  2. Uwarunkowania zachowań nabywców indywidualnych  3. Proces zakupu  3.1. Proces zakupu konsumenta  3.2. Proces zakupu nabywców instytucjonalnych  4. Zarządzanie zadowoleniem nabywców    Rozdział V. Segmentacja rynku (E. Jendrzejczak)  1. Istota segmentacji  2. Procedura segmentacji rynku  3. Kryteria segmentacji rynku    Rozdział VI. Produkt (A. Tomczak)  1. Zakres pojęcia produktu  2. Klasyfikacja produktów konsumpcyjnych i dóbr produkcyjnych  3. Cykl życia produktu  4. Koncepcja portfolio  5. Strategie produktowe  6. Marka, nazwa, opakowanie  7. Nowe produkty    Rozdział VII. Cena jako element marketingu (A. Tomczak)  1. Miejsce ceny w marketingu-mix  2. Cele decyzji cenowych  3. Uwarunkowania decyzji cenowych  4. Porównanie dwóch wybranych strategii cenowych  5. Realizacja polityki cen w praktyce    Rozdział VIII. Promocja - polityka komunikowania się firmy z klientami (A.Tomczak)  1. Funkcje, cele i uwarunkowania promocji  2. Charakterystyka narzędzi promocji  2.1. System identyfikacji  2.2. Reklama  2.3. Promocja sprzedaży i merchandising  2.4. Sprzedaż osobista  2.5. Public relations  2.6. Publicity  2.7. Sponsoring, mecenat, protektorat i patronat  2.8. Marketing bezpośredni  3. Wybór strategii promocyjnej przedsiębiorstwa i jej realizacja w praktyce    Rozdział IX. Dystrybucja (A. Tomczak)  1. Istota dystrybucji  2. Wybór systemu sprzedaży  3. Kanały dystrybucji  4. Strategie dystrybucji  5. Fizyczna dystrybucja towarów  6. Rola dystrybucji w wypracowaniu przewagi konkurencyjnej    Rozdział X. Zarządzanie marketingiem (E. Jendrzejczak, A. Tomczak)  1. Zakres zarządzania marketingiem  2. Wybór strategii rozwoju  3. Biznesplan a plan działań marketingowych  4. Organizacja działalności marketingowej  5. Plan operacyjny    Podsumowanie  Zalecana literatura
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Podstawy marketingu dla inżynierów

  • [Politechnika Warszawska]

    Kategoria: MARKETING

    Marketing to nie tylko wiedza o technikach i narzędziach oddziaływania na rynek, ale sposób myślenia o firmie. W skrypcie przedstawiono zagadnienia dotyczące obu tych kwestii. Dużo miejsca po... Pełen opis produktu 'Podstawy marketingu' »

    Marketing to nie tylko wiedza o technikach i narzędziach oddziaływania na rynek, ale sposób myślenia o firmie. W skrypcie przedstawiono zagadnienia dotyczące obu tych kwestii. Dużo miejsca poświęcono omówieniu narzędzi marketingowego oddziaływania na rynek oraz ich kreowania. Przedstawiona została istota marketingu, jego miejsce i rola w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Spis treści: Przedmowa Rozdział 1. MARKETINGOWA ORIENTACJA PRZEDSIĘBIORSTWA 1. Przedmiot marketingu 2. Przedmarketingowe orientacje przedsiębiorstw 3. Prorynkowe orientacje przedsiębiorstw 4. Marketing strategiczny a marketing operacyjny 5. Marketing mix i jego elementy Pytania Rozdział 2. RYNEK I JEGO PODMIOTY 1. Rodzaje rynku 2. Rynek jako kategoria ekonomiczna 2.1. Popyt i jego determinanty 2.2. Podaż i jej elementy 2.3. Cena równowagi 2.4. Ilościowe określanie rynku 3. Elastyczność popytu na dobra i usługi 3.1. Pojęcie elastyczności 3.2. Cenowa elastyczność popytu 3.3. Dochodowa elastyczność popytu 3.4. Krzyżowa elastyczność popytu 4. Struktura podmiotowa rynku 5. Konsumenci i ich zachowania rynkowe 5.1. Zachowania rynkowe konsumentów 5.2. Racjonalność rynkowych decyzji konsumentów 5.3. Decyzje zakupowe konsumentów 5.4. Wewnętrzne uwarunkowania zachowań rynkowych konsumentów 5.5. Zewnętrzne determinanty zachowań zakupowych konsumentów 6. Rynkowe zachowania przedsiębiorstw 7. Ochrona interesów konsumenta Pytania Rozdział 3. MARKETINGOWE BADANIA RYNKU 1. Badania marketingowe i ich przydatność w procesie zarządzania przedsiębiorstwem 2. Formułowanie potrzeby i celu badania marketingowego 3. Wybór sposobu przeprowadzenia badania 4. Badania wtórne 5. Badania pierwotne 5.1. Badania jakościowe 5.2. Narzędzia badań jakościowych 5.3. Badania ilościowe 5.4. Reprezentatywność wyników badań ilościowych 5.5. Narzędzia badań ilościowych 5.6. Obróbka danych 5.7. Szacowanie budżetu badania 6. Badania a analiza rynku 7. Etyka badań marketingowych 8. System informacji marketingowej 9. Rynek badań marketingowych w Polsce Pytania Rozdział 4. SEGMENTACJA RYNKU 1. Od marketingu masowego do marketingu docelowego 2. Pojęcie segmentacji 3. Przyczyny segmentacji rynku 4. Kryteria i zmienne segmentacyjne 5. Warunki skutecznej segmentacji 6. Wybór rynku docelowego 7. Nisze rynkowe 8. Pozycjonowanie produktu Pytania Rozdział 5. PRODUKT JAKO ELEMENT MARKETINGU MIX 1. Produkt w ujęciu marketingowym 2. Cykl życia produktu 3. Polityka nowego produktu 4. Kształtowanie asortymentu 5. Strategia rynkowa produktu 6. Jakość produktu 7. Analiza portfelowa produktu 8. Opakowanie i jego funkcje marketingowe 9. Usługi związane z produktem 10.Marka i jej pozycjonowanie Pytania Rozdział 6. CENA JAKO ELEMENT MARKETINGU MIX 1. Pojęcie ceny i jej rodzaje 2. Ograniczenia w stanowieniu cen 3. Miejsce ceny w marketingu mix 4. Metody stanowienia cen 5. Różnicowanie cen 6. Przywództwo cenowe 7. Degresywna i progresywna zasada stanowienia cen 8. Marża i prowizja jako elementy cenotwórcze 9. Procedury przetargowe 10. Macierz cena-jakość Pytania Rozdział 7. DYSTRYBUCJA JAKO ELEMENT MARKETINGU MIX 1. Pojęcie mixu dystrybucyjnego 2. Rodzaje dystrybucji 3. Kanały dystrybucji i ich organizacja 4. Rodzaje ogniw dystrybucyjnych 5. Systemy sprzedaży 6. Strategie współpracy w kanałach sprzedaży 7. Wybór kanałów dystrybucji Pytania Rozdział 8. KOMUNIKACJA MARKETINGOWA JAKO ELEMENT MARKETINGU MIX 1. Proces komunikacji marketingowej 2. Elementy procesu komunikacji 3. Rodzaje mediów 4. Psychologiczny proces zapamiętywania przekazów 5. Model hierarchii reakcji konsumenta 6. Cele reklamy 7. Elementy reklamy 8. Style reklamowe 9. Formy reklamy 10. Agencje i domy reklamowe 11. Brief kampanii reklamowej 12. Planowanie mediów 13. Budżetowanie reklamy 14. Pomiar skuteczności reklamy i promocji 14.1. Metody i przedmiot pomiaru 14.2. Wskaźniki pomiaru kontaktów z reklamą 15. Promocja sprzedaży 16. Marketing bezpośredni 17. Reklama zewnętrzna 18. Public relations 19. Relatywne znaczenie i efektywność narzędzi promocji Pytania Rozdział 9. ZARZĄDZANIE SATYSFAKCJĄ KLIENTA 1. Pojęcie satysfakcji klienta 2. Pomiar satysfakcji klienta 3. Znaczenie badań CSI dla strategii firmy 4. Profesjonalne systemy obsługi klienta 5. Filozofia ECR 6. Zarządzanie relacjami z konsumentem 7. Kategoryzacja klientów - metoda RFM 8. Wartość klienta - metoda LTV 9. Cykl życia klienta - model CLC 10. Programy lojalnościowe Pytania Bibliografia Spis tablic Spis rysunków
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Podstawy marketingu

  • [PWE]

    Kategoria: / Ebooki / Ekonomia Biznes

    Tytuł Podstawy marketingu Język polski Wydawnictwo PWE ISBN 978-83-208-2133-8 Rok wydania 2013 Warszawa Wydanie 1 Liczba stron 317 Format pdf Spis Pełen opis produktu 'Podstawy marketingu' »

    Tytuł Podstawy marketingu Język polski Wydawnictwo PWE ISBN 978-83-208-2133-8 Rok wydania 2013 Warszawa Wydanie 1 Liczba stron 317 Format pdf Spis
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Podstawy marketingu

  • [EMPi2]

    Kategoria: Technik organizacji reklamyWysyłka: od ręki

    Podręcznik obejmuje sześć rozdziałów. W książce wyjaśniono zagadnienia rynku, marketingu i marketingu-mix, ceny, dystrybucji oraz promocji marketingowej, a także zachowanie nabywców na... Pełen opis produktu 'Podstawy marketingu. Kwalifikacja PGF.07. EMPi2' »

    Podręcznik obejmuje sześć rozdziałów. W książce wyjaśniono zagadnienia rynku, marketingu i marketingu-mix, ceny, dystrybucji oraz promocji marketingowej, a także zachowanie nabywców na rynku i segmentację rynku. Przedstawiono również rodzaje i procedury badań marketingowych oraz strategiczne planowanie marketingowe. Rozdziały zakończone są ćwiczeniami. Na końcu podręcznika zamieszczono bibliografię oraz indeks rzeczowy.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Podstawy marketingu. Kwalifikacja PGF.07. EMPi2

  • [Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu]

    Kategoria: / Ebooki / Ekonomia Biznes

    Tytuł Podstawy marketingu. Zadania i studia przypadków Autorzy Adam Dymitrowski, Aleksandra Hauke-Lopes, Łukasz Małys, Milena Ratajczak-Mrozek Język polski Wydawnictwo Uniwersytet Ek... Pełen opis produktu 'Podstawy marketingu. Zadania i studia przypadków' »

    Tytuł Podstawy marketingu. Zadania i studia przypadków Autorzy Adam Dymitrowski, Aleksandra Hauke-Lopes, Łukasz Małys, Milena Ratajczak-Mrozek Język polski Wydawnictwo Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu ISBN 978-83-8211-011-1 Seria Materiały
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Podstawy marketingu. Zadania i studia przypadków

  • [Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej]

    Kategoria: / Ebooki / Ekonomia Biznes

    Tytuł Podstawy marketingu w przedsiębiorstwach i w sektorze publicznym Autorzy Elżbieta Jendrzejczak, Agnieszka Tomczak Język polski Wydawnictwo Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej ISBN... Pełen opis produktu 'Podstawy marketingu w przedsiębiorstwach i w sektorze publicznym' »

    Tytuł Podstawy marketingu w przedsiębiorstwach i w sektorze publicznym Autorzy Elżbieta Jendrzejczak, Agnieszka Tomczak Język polski Wydawnictwo Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej ISBN 978-83-7814-665-0 Rok
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Podstawy marketingu w przedsiębiorstwach i w sektorze publicznym

  • [PLACET]

    Kategoria: / Ebooki / Ekonomia Biznes

    Tytuł Encyklopedyczne podstawy marketingu Autor Tadeusz Wojciechowski Język polski Wydawnictwo Placet ISBN 978-83-7488-041-1 Rok wydania 2009 Warszawa Wydanie 1 Liczba Pełen opis produktu 'Encyklopedyczne podstawy marketingu' »

    Tytuł Encyklopedyczne podstawy marketingu Autor Tadeusz Wojciechowski Język polski Wydawnictwo Placet ISBN 978-83-7488-041-1 Rok wydania 2009 Warszawa Wydanie 1 Liczba
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Encyklopedyczne podstawy marketingu


Kumiko.pl

Książki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 12.10.2009
wydawnictwo naukowe pwn, cambridge university press, olesiejuk, zielona sowa, helion, egmont, pzwl, clementoni, wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego, trefl
Produkty w ofercie: 78500
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Ikep.pl

Książki z dziedziny ekonomiczno-prawniczej.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 29.08.2011
oficyna ekonomiczna wolters kluwer polska, c.h.beck, lexisnexis, ośrodek doradztwa i doskonalenia kadr oddk, polskie wydawnictwo ekonomiczne, difin, oficyna prawa polskiego wydawnictwo wiedza i praktyka
Produkty w ofercie: 4947
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Prolibri.pl

Książki i audiobooki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 27.05.2011
wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, cambridge university press, olesiejuk, helion, zielona sowa, egmont, umcs, zysk i s-ka, pzwl
Produkty w ofercie: 91751
Promocje: 90639
Wysyłka do 3 dni: 91750
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

ksiegarnia-marki.pl

Książki, artykuły szkolne, gry i zabawki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 19.02.2018
egmont, olesiejuk sp. z o.o., novae res, znak, revell, adam marszałek, helion, leantoys, prószyński i s-ka, wsip
Produkty w ofercie: 70000
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 70000
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Selkar.pl

Literatura popluarnonaukowa oraz książki wielogatunkowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 06.03.2007
pwn wydawnictwo naukowe, egmont, helion, Świat książki, wolters kluwer polska, albatros, c.h. beck, bellona, w.a.b., olesiejuk sp. z o.o.
Produkty w ofercie: 74490
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 72862
Opinie pozytywne: 5
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1

InBook.pl

Książki , płyty CD, DVD, multimedia, zegarki, zabawki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 19.04.2008
Produkty w ofercie: 163450
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 163450
Opinie pozytywne: 9
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 6

Booknet.net.pl

Książki oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.03.2011
pwn wydawnictwo naukowe, wydawnictwo olesiejuk, egmont, helion, c.h. beck, cambridge university press, wsip wydawnictwo szkolne i pedagogiczne, zielona sowa, bellona, wolters kluwer
Produkty w ofercie: 329777
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 329777
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Hatteria.pl

Książki, płyty CD, pocztówki oraz koperty.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 13.07.2011
pozostałe, pwm-polskie wydawnictwo muzyczne, nomos-zakład wydawniczy, piw-państwowy instytut wydawniczy, wl-wydawnictwo literackie, czytelnik, gamma, taiwpn universitas, kaw-krajowa agencja wydawnicza, iskry
Produkty w ofercie: 5972
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Madbooks.pl

Książki i komiksy oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 15.04.2009
wydawnictwo naukowe pwn, helion, wolters kluwer, olesiejuk, c.h. beck, zielona sowa, prószyński media, egmont, wam, difin
Produkty w ofercie: 83659
Promocje: 48532
Wysyłka do 3 dni: 83659
Opinie pozytywne: 4
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Wieszcz.pl

Książki nowe oraz używane.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 04.05.2011
warszawa, czytelnik warszawa, wolters kluwer polska sa, storybox, harlequin, piw warszawa, wydawnictwo naukowe pwn, wydawnictwo e-bookowo, armoryka, novae res
Produkty w ofercie: 137488
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 8
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Albertus.pl

Poradniki oraz encyklopedie i słowniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 28.09.2005
wydawnictwo naukowe pwn, zysk i s-ka, adam marszałek, lonely planet publications, pwn, rebis, wnt, muza, penguin, wydawnictwo literackie
Produkty w ofercie: 30292
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 30292
Opinie pozytywne: 1
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2

Ksiazki-medyczne.eu

Książki oraz podręczniki medyczne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 26.02.2012
wydawnictwo naukowe pwn, wydawnictwo lekarskie pzwl, elsevier urban & partner, helion, pascal, wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego, impuls, galaktyka, illuminatio, wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego
Produkty w ofercie: 11145
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Godi.pl

Książki dla dzieci oraz naukowe i kulinarne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 14.05.2005
wydawnictwo naukowe pwn, lexisnexis, umcs, harmonia, wydawnictwo szkolne pwn, w.a.b., adam marszałek wydawnictwo, egmont, skrzat, muza
Produkty w ofercie: 50822
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 125
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2

Księgarnia Techniczna

Książki naukowo-techniczne oraz podręczniki akademickie jak również literatura fachowa.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 20.11.2006
uniwersytet warmińsko-mazurski w olsztynie, politechnika gdańska, politechnika białostocka, politechnika warszawska, uniwersytet zielonogórski, uniwersytet adama mickiewicza w poznaniu, wydawnictwa komunikacji i Łączności
Produkty w ofercie: 806
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 16
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0