Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
  • [Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej]

    Kategoria: KsiążkiWysyłka: od ręki

    Inżynierowie przestali pełnić w marketingu rolę głównie bierną, a ich udział w wielu dziedzinach decyduje o sukcesie rynkowym, także w dziedzinach, które tradycyjnie były domeną ekonomistów. ... Pełen opis produktu 'Podstawy marketingu dla inżynierów' »

    Inżynierowie przestali pełnić w marketingu rolę głównie bierną, a ich udział w wielu dziedzinach decyduje o sukcesie rynkowym, także w dziedzinach, które tradycyjnie były domeną ekonomistów. Sprawia to, że podstawowe wiadomości z dziedziny marketingu są inżynierowi niezbędne. W skrypcie w syntetycznej formie wyjaśniona została istota marketingu i rola, jaką pełni w nim inżynier. Ponieważ zawarta w skrypcie treść koresponduje z materiałem trzydziestogodzinnego bloku ćwiczeń, zawarte w nim opracowania przykładowych pytań problemowych i testowych ułatwiają studentom przygotowanie do zaliczenia przedmiotu i egzaminu.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Podstawy marketingu dla inżynierów

  • [Politechnika Warszawska]

    Kategoria: MARKETING

    Inżynierowie przestali pełnić w marketingu rolę głównie bierną, a ich udział w wielu dziedzinach decyduje o sukcesie rynkowym, także w dziedzinach, które tradycyjnie były domeną ekonomistów. ... Pełen opis produktu 'Podstawy marketingu dla inżynierów' »

    Inżynierowie przestali pełnić w marketingu rolę głównie bierną, a ich udział w wielu dziedzinach decyduje o sukcesie rynkowym, także w dziedzinach, które tradycyjnie były domeną ekonomistów. Sprawia to, że podstawowe wiadomości z dziedziny marketingu są inżynierowi niezbędne. W skrypcie w syntetycznej formie wyjaśniona została istota marketingu i rola, jaką pełni w nim inżynier. Ponieważ zawarta w skrypcie treść koresponduje z materiałem trzydziestogodzinnego bloku ćwiczeń, zawarte w nim opracowania przykładowych pytań problemowych i testowych ułatwiają studentom przygotowanie do zaliczenia przedmiotu i egzaminu. Spis treści: Przedmowa    Rozdział I. Istota marketingu (E. Jendrzejczak)  1. Pojęcie marketingu  2. Orientacje rozwoju przedsiębiorstw  3. Wymiary marketingu  4. Funkcje marketingu  5. Zasady marketingu  6. Zastosowanie i korzyści z marketingu    Rozdział II. Uwarunkowania działań marketingowych (E. Jendrzejczak)  1. Otoczenie zewnętrzne  1.1. Makrootoczenie  1.2. Mikrootoczeni  2. Czynniki wewnętrzne    Rozdział III. System informacji i badania marketingowe (E. Jendrzejczak)  1. Struktura systemu informacji marketingowej  2. Rola i organizacja badań marketingowych w przedsiębiorstwie  3. Przedmiot, typy i obszary badań  4. Procedura badań marketingowych  4.1. Przygotowanie badania  4.2. Realizacja projektu badania    Rozdział IV. Zachowania nabywców (E. Jendrzejczak)  1. Rodzaje nabywców  2. Uwarunkowania zachowań nabywców indywidualnych  3. Proces zakupu  3.1. Proces zakupu konsumenta  3.2. Proces zakupu nabywców instytucjonalnych  4. Zarządzanie zadowoleniem nabywców    Rozdział V. Segmentacja rynku (E. Jendrzejczak)  1. Istota segmentacji  2. Procedura segmentacji rynku  3. Kryteria segmentacji rynku    Rozdział VI. Produkt (A. Tomczak)  1. Zakres pojęcia produktu  2. Klasyfikacja produktów konsumpcyjnych i dóbr produkcyjnych  3. Cykl życia produktu  4. Koncepcja portfolio  5. Strategie produktowe  6. Marka, nazwa, opakowanie  7. Nowe produkty    Rozdział VII. Cena jako element marketingu (A. Tomczak)  1. Miejsce ceny w marketingu-mix  2. Cele decyzji cenowych  3. Uwarunkowania decyzji cenowych  4. Porównanie dwóch wybranych strategii cenowych  5. Realizacja polityki cen w praktyce    Rozdział VIII. Promocja - polityka komunikowania się firmy z klientami (A.Tomczak)  1. Funkcje, cele i uwarunkowania promocji  2. Charakterystyka narzędzi promocji  2.1. System identyfikacji  2.2. Reklama  2.3. Promocja sprzedaży i merchandising  2.4. Sprzedaż osobista  2.5. Public relations  2.6. Publicity  2.7. Sponsoring, mecenat, protektorat i patronat  2.8. Marketing bezpośredni  3. Wybór strategii promocyjnej przedsiębiorstwa i jej realizacja w praktyce    Rozdział IX. Dystrybucja (A. Tomczak)  1. Istota dystrybucji  2. Wybór systemu sprzedaży  3. Kanały dystrybucji  4. Strategie dystrybucji  5. Fizyczna dystrybucja towarów  6. Rola dystrybucji w wypracowaniu przewagi konkurencyjnej    Rozdział X. Zarządzanie marketingiem (E. Jendrzejczak, A. Tomczak)  1. Zakres zarządzania marketingiem  2. Wybór strategii rozwoju  3. Biznesplan a plan działań marketingowych  4. Organizacja działalności marketingowej  5. Plan operacyjny    Podsumowanie  Zalecana literatura
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Podstawy marketingu dla inżynierów

  • [Wojskowa Akademia Techniczna]

    Kategoria: / Ebooki / Technika

    Tytuł Podstawy zarządzania dla inżynierów Autor Wiesław Gonciarski Język polski Wydawnictwo Wojskowa Akademia Techniczna ISBN 978-83-793-8218-7 Rok wydania 2018 Wydanie 1 Liczba Pełen opis produktu 'Podstawy zarządzania dla inżynierów' »

    Tytuł Podstawy zarządzania dla inżynierów Autor Wiesław Gonciarski Język polski Wydawnictwo Wojskowa Akademia Techniczna ISBN 978-83-793-8218-7 Rok wydania 2018 Wydanie 1 Liczba
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Podstawy zarządzania dla inżynierów

  • []

    Kategoria: Książki / Literatura obcojęzyczna

    Książka obejmuje tematykę inżynierii wymagań według programu certyfikacji IREB® CPRE® Foundation Level na poziomie podstawowym. Omawia zagadnienia wyszczególnione w planie nauczania IREB® CPRE® z naciskiem... Pełen opis produktu 'Certyfikowany inżynier wymagań. Opracowanie na podstawie planu nauczania IREB CPRE . Przykładowe pytania egzaminacyjne z odpowiedziami' »

    Książka obejmuje tematykę inżynierii wymagań według programu certyfikacji IREB® CPRE® Foundation Level na poziomie podstawowym. Omawia zagadnienia wyszczególnione w planie nauczania IREB® CPRE® z naciskiem na aspekt praktyczny, a także przygotowuje do egzaminu certyfikacyjnego. Co ważne, zagadnienia teoretyczne zostały zobrazowane przykładami w stopniu określonym przez poziom poznawczy (K1, K2, K3).Zdobądź certyfikat i stań się kimś, kogo nie ruszy żaden projekt:Opanuj zasady inżynierii wymagańPoznaj artefakty i praktyki dokumentowaniaDowiedz się, jakie są praktyki w zakresie opracowywania wymagańWdróż się w proces i strukturę pracyZorientuj się, jak w praktyce wygląda zarządzanie wymaganiamiUłatw sobie zadania dzięki narzędziom wspierającymPodejdź do egzaminu próbnego (wewnątrz znajdziesz pytania egzaminacyjne, klucz odpowiedzi i ich uzasadnienia)
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Certyfikowany inżynier wymagań. Opracowanie na podstawie planu nauczania IREB CPRE . Przykładowe pytania egzaminacyjne z odpowiedziami

  • [Helion]

    Kategoria: Książki / Literatura obcojęzyczna

    Rola architekta oprogramowania się zmienia. Dziś jest on odpowiedzialny za wiele spraw, zarówno technicznych, jak i tych wynikających ze specyfiki organizacji, której ma służyć aplikacja. Co więcej, rola... Pełen opis produktu 'Podstawy architektury oprogramowania dla inżynierów' »

    Rola architekta oprogramowania się zmienia. Dziś jest on odpowiedzialny za wiele spraw, zarówno technicznych, jak i tych wynikających ze specyfiki organizacji, której ma służyć aplikacja. Co więcej, rola architekta nie kończy się na podjęciu decyzji
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Podstawy architektury oprogramowania dla inżynierów


Libristo.pl

Książki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 25.06.2015
createspace independent publishing platform, independently published, cambridge university press, oxford university press, penguin books, taylor & francis ltd, little, brown book group, legare street pr, john wiley & sons inc
Produkty w ofercie: 600000
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Booknet.net.pl

Książki oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.03.2011
pwn wydawnictwo naukowe, wydawnictwo olesiejuk, egmont, helion, c.h. beck, cambridge university press, wsip wydawnictwo szkolne i pedagogiczne, zielona sowa, bellona, wolters kluwer
Produkty w ofercie: 329777
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 329777
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Wieszcz.pl

Książki nowe oraz używane.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 04.05.2011
warszawa, czytelnik warszawa, wolters kluwer polska sa, storybox, harlequin, piw warszawa, wydawnictwo naukowe pwn, wydawnictwo e-bookowo, armoryka, novae res
Produkty w ofercie: 137488
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 8
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Księgarnia Techniczna

Książki naukowo-techniczne oraz podręczniki akademickie jak również literatura fachowa.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 20.11.2006
uniwersytet warmińsko-mazurski w olsztynie, politechnika gdańska, politechnika białostocka, politechnika warszawska, uniwersytet zielonogórski, uniwersytet adama mickiewicza w poznaniu, wydawnictwa komunikacji i Łączności
Produkty w ofercie: 806
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 16
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Być może odnajdziesz szukany produkt wśród: