Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
  • [Harmonia]

    Kategoria: SocjologiaWysyłka: od ręki

    Karty pracy, przeznaczone dla uczniów w wieku 9-16 lat , przygotowują do zmierzenia się z trudnym zagadnieniem przemocy w szkole i w Internecie. Książka została opracowana z myślą o terapii dzieci... Pełen opis produktu 'Radzę sobie z przemocą w szkole i Internecie Harmonia' »

    Karty pracy, przeznaczone dla uczniów w wieku 9-16 lat, przygotowują do zmierzenia się z trudnym zagadnieniem przemocy w szkole i w Internecie. Książka została opracowana z myślą o terapii dzieci i młodzieży ze spektrum autyzmu oraz wszystkich tych, którzy nie potrafią poradzić sobie z nękaniem i brakiem akceptacji. Materiały pozwalają uczniom znaleźć odpowiedzi na pytania: - W jakich miejscach można spotkać się z przemocą? - Jak chronić się przed przemocą? - Jak zareagować w sytuacjach przemocowych? - Jak dbać o bezpieczeństwo w sieci? - Jak postąpić, gdy jesteśmy świadkami/ofiarami przemocy? Podejmowane tematy dotyczą spraw bliskich młodym ludziom, którzy borykają się z agresją w szkole, a ostatnio coraz częściej także z cyberprzemocą. Kolejne karty pracy poświęcone zostały takim zagadnieniom, jak: - przemoc psychiczna i przemoc fizyczna - wykluczenie społeczne - dokuczanie w szkole - przyczyny i skutki przemocy - cyberprzemoc - nękanie w sieci. Dodatkowo publikacja zawiera: - dziennik odpowiedniego zachowania oraz reagowania na przemoc - pomoc do wizualnego przedstawienia procesu radzenia sobie ze złością i sytuacjami przemocowymi - ponad 500 naklejek do wypełnienia dziennika. Karty mogą być wykorzystane przez pedagogów, nauczycieli oraz terapeutów podczas zajęć indywidualnych, a także grupowych. Publikacja wchodzi w skład kolekcji "Z relacjami za pan brat" dedykowanej dzieciom i młodzieży ze spektrum autyzmu oraz z trudnościami w zakresie kompetencji społecznych.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Radzę sobie z przemocą w szkole i Internecie Harmonia

  • [BC Edukacja]

    Kategoria: Książki / Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne / Ekonomia

    .

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Jak zdobyć klientów w internecie

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    promować w internecie firmę, markę, portal, sklep i jak efektywnie reklamować się w sieci, - jak zarabiać na sprzedaży online, - jak zarabiać na sprzedaży produktów i usług finansowych w internecie, -... Pełen opis produktu 'Jak zarabiać w internecie - Bonek Tomasz, Smaga Marta' »

    Opis - Książka stanowi kompleksowe źródło aktualnej wiedzy na temat tworzenia skutecznych, czyli przynoszących zyski witryn internetowych, a także ich promowania, budowania oglądalności i wizerunku. Jest to również poradnik dotyczący efektywnej promocji firm, organizacji, produktów i osób w sieci za pośrednictwem narzędzi takich jak Google czy media społecznościowe.Autorzy przedstawiają bieżące trendy w tworzeniu stron internetowych, pozycjonowaniu, e-marketingu, których znajomość jest dziś niezbędna do tego, by w działalności internetowej wyprzedzić konkurencję.Posługując się przystępnym językiem, zrozumiałym także dla osób, które nie są związane z branżą internetową, wskazują m.in.:- jak zaprojektować i założyć serwis internetowy lub stronę,- jak mierzyć oglądalność witryny,- jak promować w internecie firmę, markę, portal, sklep i jak efektywnie reklamować się w sieci,- jak zarabiać na sprzedaży online,- jak zarabiać na sprzedaży produktów i usług finansowych w internecie,- na jakie wymogi prawne należy zwrócić uwagę. Nazwa - Jak zarabiać w internecie Autor - Bonek Tomasz, Smaga Marta Oprawa - Miękka Wydawca - Wolters Kluwer Kod ISBN - 9788326482526 Kod EAN - 9788326482526 Rok wydania - 2015 Język - polski Format - 16.5x24.0cm Ilość stron - 206 Podatek VAT - 5% Premiera - 2015-06-30
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Jak zarabiać w internecie - Bonek Tomasz, Smaga Marta

  • Komunikacja językowa w internecie w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    31,41 zł
    34,90 zł

    [wydawnictwo naukowe pwn]

    Kategoria: Nauki humanistyczne >JęzykoznawstwoWysyłka: od ręki

    Opracowanie dotyczące funkcjonowania języka w sieci, z odniesieniem do innych mediów: telefonu, radia i telewizji. Książka omawia związki języka z technologią, typ komunikacji elektronicznej oraz najistotniejsze... Pełen opis produktu 'Komunikacja językowa w internecie' »

    Opracowanie dotyczące funkcjonowania języka w sieci, z odniesieniem do innych mediów: telefonu, radia i telewizji. Książka omawia związki języka z technologią, typ komunikacji elektronicznej oraz najistotniejsze cechy języka internetowego: słownictwo, pisownię, strukturę zdań i gatunku tekstu.Pozycja przeznaczona dla studentów polonistyki, dziennikarstwa, socjologii, pedagogiki, marketingu oraz wszystkich zainteresowanych zagadnieniami związanymi z nowymi technologiami. Analizy komunikacji z użyciem komputera często są przepełnione szczegółami technicznymi. Należy jednak wyraźnie zaznaczyć, iż nadmierne skoncentrowanie się na kwestiach tego rodzaju może wieść w ślepą uliczkę, i to z dwu powodów. Po pierwsze: same objaśnienia techniczne niewiele wnoszą do zrozumienia nowego narzędzia komunikacji, a po drugie: rozwój technologii jest tak gwałtowny, że wszelkie techniczne objaśnienia szybko tracą aktualność, i to nierzadko w ciągu kilku lat.Fragment książki...
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Komunikacja językowa w internecie

  • [Difin]

    Kategoria: /Książki/Nauka/Prawo/
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Naruszenia praw autorskich w internecie

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    politycznych w zakresie emisji treści audiowizualnych w internecie. Zawiera obszerne badanie dotyczące efektywności prowadzenia przez partie parlamentarne komunikacji w serwisie YouTube w latach... Pełen opis produktu 'Wideokomunikowanie polityczne w internecie - Piotr Jaworowicz' »

    Opis - Publikacja dotyczy wykorzystania wiodącego na świecie portalu wideo w komunikacji politycznej. Książka systematyzuje dotychczasową wiedzę na temat działań największych polskich partii politycznych w zakresie emisji treści audiowizualnych w internecie. Zawiera obszerne badanie dotyczące efektywności prowadzenia przez partie parlamentarne komunikacji w serwisie YouTube w latach 2011-2014. Wskazuje możliwości dalszych badań nad zagadnieniem nadawania internetowych przekazów audiowizualnych w komunikowaniu politycznym. Książka adresowana jest do praktyków i teoretyków komunikowania politycznego ? badaczy, skupiających się na tematyce marketingu politycznego, kampanii wyborczych i politycznego public relations oraz dla specjalistów planujących i realizujących kampanie polityczne. Wnioski dotyczące wykorzystania portalu YouTube do celów politycznych będą cenne dla medioznawców, w szczególności zaś badaczy zajmujących się obszarem nowych mediów. Patron medialny: Marketingowe Obserwacje. Nazwa - Wideokomunikowanie polityczne w internecie Autor - Piotr Jaworowicz Oprawa - Miękka Wydawca - Difin Kod ISBN - 9788380852075 Kod EAN - 9788380852075 Rok wydania - 2016 Język - polski Format - 16.0x23.5cm Ilość stron - 224 Podatek VAT - 5% Premiera - 2016-06-27
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Wideokomunikowanie polityczne w internecie - Piotr Jaworowicz

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    sukces na rynku Bezcenne źródło informacji niezbędnych do odniesienia sukcesu! Patroni medialni: Nazwa - Idealna reklama. Sztuka promowania aplikacji w internecie Oryginalny... Pełen opis produktu 'Idealna reklama. Sztuka promowania aplikacji w internecie - Erica Sadun, Steve Sande' »

    Opis - Reklama dźwignią sukcesu!Rozwiązywanie problemów, testowanie, dopieszczanie aplikacji - to jest to, co lubi każdy deweloper! Po zakończeniu prac przychodzi moment zaprezentowania produktu szerszemu gronu i oczekiwanie na pierwsze recenzje. Niestety, bez podjęcia odpowiednich działań promocyjnych można się ich nie doczekać. Przytłaczająca liczba powstających aplikacji wymaga ukierunkowanych i dobrze przygotowanych akcji promocyjnych w celu dotarcia do świata mediów.Ta książka to zbiór porad i instrukcji, które każdemu deweloperowi pomogą odnieść sukces na rynku. W trakcie lektury dowiesz się, w jaki sposób zdobyć recenzje Twojej aplikacji i jak dotrzeć do potencjalnych klientów. Książka oparta jest na cennych przykładach, zebranych przez autorów w toku ich własnej praktyki. Pozwolą Ci one zorientować się, jakie błędy najczęściej popełnia się w tej branży oraz jak ich uniknąć. Niniejsza publikacja jest doskonałą inwestycją - pokaże Ci, jak tanio i skutecznie zareklamować Twój nowy produkt. Nie możesz zmarnować takiej okazji!Dzięki tej książce: poznasz reklamowe know-how skontaktujesz się z blogerami i namówisz ich do współpracy zdobędziesz klientów Twoja aplikacja odniesie sukces na rynku Bezcenne źródło informacji niezbędnych do odniesienia sukcesu!Patroni medialni: Nazwa - Idealna reklama. Sztuka promowania aplikacji w internecie Oryginalny tytuł - Pitch Perfect: The Art of Promoting Your App on the Web Autor - Erica Sadun, Steve Sande Oprawa - Miękka Wydawca - Helion Kod ISBN - 9788324683277 Kod EAN - 9788324683277 Rok wydania - 2014 Język - PL Tłumacz - Marta Najman Format - 140x208 Ilość stron - 240 Podatek VAT - 5% Premiera - 2014-03-17
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Idealna reklama. Sztuka promowania aplikacji w internecie - Erica Sadun, Steve Sande

  • [BC Edukacja]

    Kategoria: /Książki/Nauka/Ekonomia, zarządzanie i finanse/
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Jak zdobyć klientów w internecie

  • [Helion]

    Kategoria: Książki / Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne / Ekonomia / Marketing. Badania marketingowe / Reklama. Promocja

    .

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Idealna reklama Sztuka promowania aplikacji w internecie.

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    ciała i jaźni. Analizując sposób, w jaki pisano o internecie od początków jego popularności, ujawnia jak bardzo nasze myślenie o tej technologii bywa przeniknięte problematyką ciała i tożsamości.... Pełen opis produktu 'Ciało i tożsamość w internecie - Seweryn Rudnicki' »

    Opis - Internet zmienia sposób, w jaki myślimy o sobie i swoich ciałach. To główna teza tej książki. Seweryn Rudnicki pokazuje trudności teorii socjologicznych ze stworzeniem modelu relacji ciała i jaźni. Analizując sposób, w jaki pisano o internecie od początków jego popularności, ujawnia jak bardzo nasze myślenie o tej technologii bywa przeniknięte problematyką ciała i tożsamości. Autor prezentuje też wypowiedzi internautów analizowane za pomocą stworzonego przez siebie modelu teoretycznego. Badanie to pokazuje, jakim redefinicjom ulegają pojęcia ciała i tożsamości podczas codziennych praktyk używania internetu. Seweryn Rudnicki (AGH Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie) ? socjolog i psycholog, doktor nauk humanistycznych, adiunkt na Wydziale Humanistycznym AGH w Katedrze Socjologii Gospodarki i Komunikacji Społecznej. Jako uczony i analityk uczestniczył w realizacji kilkudziesięciu projektów badawczych: naukowych, biznesowych i pozarządowych. Jego zainteresowania naukowe to: socjologia ciała, socjologia internetu i nowych mediów, zastosowanie semiotyki w badaniach marketingowych oraz rola nauk społecznych w tworzeniu innowacji dla gospodarki i społeczeństwa. Nazwa - Ciało i tożsamość w internecie Autor - Seweryn Rudnicki Oprawa - Miękka Wydawca - Scholar Kod ISBN - 9788373836822 Kod EAN - 9788373836822 Wydanie - 1 Rok wydania - 2013 Język - polski Format - 14.5x21.0cm Ilość stron - 268 Podatek VAT - 5% Premiera - 2013-11-04
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Ciało i tożsamość w internecie - Seweryn Rudnicki

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    -marketing handel w Internecie Autor - Herschell Lewis Oprawa - Miękka Wydawca - Profesjonalna Szkoła Biznesu Wydawnictwo Kod ISBN - 837230050X Kod... Pełen opis produktu 'E-marketing handel w Internecie - Herschell Lewis' »

    Opis - Jeżeli chcecie zastosować wasze umiejętności handlowe w Sieci, weźcie tę książkę i poczytajcie. Znajdziecie tutaj zarówno zasady, jak i ilustrujące je przykłady. Nazwa - E-marketing handel w Internecie Autor - Herschell Lewis Oprawa - Miękka Wydawca - Profesjonalna Szkoła Biznesu Wydawnictwo Kod ISBN - 837230050X Kod EAN - 9788372300508 Wydanie - 1 Rok wydania - 2002 Ilość stron - 228 Podatek VAT - 5%
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o E-marketing handel w Internecie - Herschell Lewis

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    w internecie, pojawiają się pierwsze pytania. Na część z nich odpowiemy sobie już na etapie planowania biznesu, ale część zaskoczy nas dopiero wtedy, gdy rozpoczniemy działalność. Dlatego warto... Pełen opis produktu 'O biznesie w internecie. Wszystko co chcielibyście wiedzieć, ale baliście się zapytać - Praca zbiorowa' »

    Opis - Jak z powodzeniem prowadzić e-biznes i nie zgubić się w możliwościach, które daje internet?Coraz więcej kupujemy i sprzedajemy przez internet - polski rynek e-commerce wyceniany jest już na ok. 21,5 mld złotych*. Jednak na co dzień nie zastanawiamy się, jak to wszystko działa ani jak jest regulowane przez prawo. Dopiero gdy chcemy stworzyć własny startup czy sprzedawać coś w internecie, pojawiają się pierwsze pytania. Na część z nich odpowiemy sobie już na etapie planowania biznesu, ale część zaskoczy nas dopiero wtedy, gdy rozpoczniemy działalność. Dlatego warto jak najwcześniej poznać specyfikę i reguły prowadzenia e-biznesu.Niniejsza książka w praktyczny sposób opisuje różne aspekty działalności w internecie. Autorzy przyglądają się zarówno startupom, jak i e-biznesowi w ogóle. Wspólnie z Czytelnikami zastanawiają się nad promowaniem firmy w sieci oraz płynącymi z tego korzyściami. Omawiają też specyfikę sprzedaży i obsługi klienta w świecie wirtualnym. Poruszają tematy, o których często zapominamy lub wręcz nie uświadamiamy sobie ich istnienia, a przecież kwestie prawne oraz bezpieczeństwo i przepływ pieniędzy są kluczowe dla każdego e-biznesu. Krótkie teksty w formie pytań i odpowiedzi omawiają wszystkie kluczowe obszary, szczególnie interesujące dla osób chcących prowadzić działalność w internecie. Odpowiedzi na pytania, których do tej pory nie mieliście komu zadać!* dane na 2012 rok według szacunków SMB, Kelkoo, Forrester Research Nazwa - O biznesie w internecie. Wszystko co chcielibyście wiedzieć, ale baliście się zapytać Oryginalny tytuł - Using Windows NT4 Workstation 4.0 Autor - Praca zbiorowa Oprawa - Miękka Wydawca - Helion Kod ISBN - 9788324671199 Kod EAN - 9788324671199 Wydanie - - Rok wydania - 2013 Język - PL Tłumacz - Maciej Sowa Seria wydawnicza - - Format - 140x208 Ilość stron - 240 Podatek VAT - 5% Premiera - 2013-05-17
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o O biznesie w internecie. Wszystko co chcielibyście wiedzieć, ale baliście się zapytać - Praca zbiorowa

  • Cyfrowy świat seniora Aktywnie w internecie w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    35,91 zł
    39,90 zł

    [wydawnictwo naukowe pwn]

    Kategoria: Nauki ścisłe >InformatykaWysyłka: od ręki

    Postanowiłeś kupić komputer?To świetna decyzja! Tylko co dalej?A może już go masz? Ale mało go ogarniasz?Nie martw się, na ratunek przychodzi Ci właśnie „Cyfrowy świat seniora. Aktywnie w Internec... Pełen opis produktu 'Cyfrowy świat seniora Aktywnie w internecie' »

    Postanowiłeś kupić komputer?To świetna decyzja! Tylko co dalej?A może już go masz? Ale mało go ogarniasz?Nie martw się, na ratunek przychodzi Ci właśnie „Cyfrowy świat seniora. Aktywnie w Internecie”.Dzięki tej książce nauczysz się nie tylko przeglądać strony internetowe, lecz także publikować w sieci własne informacje. Dowiesz się, jak prowadzić własny blog, dzielić się z innymi interesującymi zdjęciami, wyszukiwać w internecie lekarzy i umawiać się zdalnie na wizytę.Książka pokaże Ci, na czym polega dziennikarstwo obywatelskie oraz, jak napisać pismo, wydrukować je i wysłać bez wychodzenia z domu. Zobaczysz, jak zaplanować domowy budżet i zapisać w kalendarzu wszystkie istotne sprawy. A wszystko to za pomocą internetu. Już dziś zobacz, na czym to wszystko polega. Zaimponujesz dzieciom i wnukom.Nie daj się wykluczyć!Jeśli do tej pory nie korzystałeś z nowych technologii, to czas zacząć cieszyć się z ich dobrodziejstw, dzięki nim sam zniesiesz bariery w komunikacji z ludźmi nawet w najdalszych zakątkach świata....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Cyfrowy świat seniora Aktywnie w internecie

  • [GWP Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne]

    Kategoria: PodręcznikiWysyłka: od ręki

    Publikacja porusza niezwykle istotne zagadnienia dotyczące korzystania przez dzieci z internetu. Autorki przybliżają sposoby, w jakie dzieci i młodzież zawierają znajomości za pośrednictwem internetu,... Pełen opis produktu 'Przyjaciele w internecie' »

    Publikacja porusza niezwykle istotne zagadnienia dotyczące korzystania przez dzieci z internetu. Autorki przybliżają sposoby, w jakie dzieci i młodzież zawierają znajomości za pośrednictwem internetu, prezentują pozytywne i negatywne strony poszukiwania wsparcia za pośrednictwem sieci, a także omawiają funkcjonowanie internetowych grup wsparcia społecznego dla młodzieży oraz rodziców mających problemy ze swoimi dziećmi. Książka została napisana przystępnym językiem, co gwarantuje jej pełne zrozumienie przez każdego czytelnika, także takiego, który po raz pierwszy zetknął się z książką z dziedziny psychologii. Książka jest adresowana do psychologów, pedagogów, nauczycieli, wychowawców oraz animatorów pracujących z dziećmi i młodzieżą, do wszystkich osób, które pragną poszerzyć swoją wiedzę o problematyce wsparcia społecznego udzielanego za pośrednictwem internetu ? także do rodziców i opiekunów.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Przyjaciele w internecie

  • [Maternus Media]

    Kategoria: Książki / Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne / Ekonomia

    .

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Wolność i kontrola w internecie drugiej fali.

  • [Wydawnictwo Naukowe PWN]

    Kategoria: Książki / Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne / Ekonomia / Gospodarka / Handel. Usługi / e-commerce

    .

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Modele biznesu w Internecie. Teoria i studia przypadków polskich firm

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    Opis - Na straży Twojego e-biznesu Biznes w internecie to świetna alternatywa dla sprzedaży towarów czy usług w sposób tradycyjny. Kupować w sieci można taniej, szybciej, wygodniej, a ry... Pełen opis produktu 'Bezpieczeństwo systemu e-commerce, czyli jak bez ryzyka prowadzić biznes w internecie - Leszek Kępa, Paweł Tomasik, Sebastian Dobrzyński' »

    Opis - Na straży Twojego e-biznesuBiznes w internecie to świetna alternatywa dla sprzedaży towarów czy usług w sposób tradycyjny. Kupować w sieci można taniej, szybciej, wygodniej, a rynek odbiorców zwiększa się wielokrotnie w stosunku do tradycyjnego. No i oczywiście "prowadzić e-biznes każdy może". Aż do pierwszego potknięcia, często związanego z niedostatecznym zabezpieczeniem systemu, w oparciu o który pracuje sklep czy też platforma e-biznesowa. Problemy z bezpieczeństwem systemów e-commerce mogą mieć wiele rozmaitych przyczyn. Dostawcy mają dostarczyć jak najtaniej w pełni funkcjonalny system i nie są rozliczani za priorytetowe potraktowanie kwestii bezpieczeństwa . Ważna jest presja czasowa - im szybciej system będzie dostarczony, tym szybciej zacznie przynosić firmie zyski. Materia bezpieczeństwa jest skomplikowana - nie każdy zna się na tych zagadnieniach. Mało znane i trudne do przyswojenia bywają zagadnienia prawne - niewielu programistów czy analityków rozumie prawne aspekty prowadzenia przedsiębiorstwa e-commerce. W książce Bezpieczeństwo systemu e-commerce znajdziesz przede wszystkim informacje o mechanizmach prewencyjnych, czyli możliwych sposobach zabezpieczania systemu. Poznasz także wymogi prawne obowiązujące osoby handlujące przez internet. Autorzy rozpatrują je od strony aplikacji e-commerce, lecz także szerzej (opisują m.in. kwestię zapisów w regulaminie sklepu internetowego).Bardzo wartościowa publikacja, łącząca kwestie prawne oraz informatyczne, z naciskiem na aspekty praktyczne, pomocna przy projektowaniu rozwiązań na użytek małych i średnich przedsiębiorców. dr Stefan Szyszko,polski i unijny ekspert w dziedzinie ochrony informacji, ze szczególnym uwzględnieniem ochrony danych osobowych w sektorze ubezpieczeniowymInformacje zawarte w tym opracowaniu mogą przydać się przedsiębiorcom zamierzającym wejść ze swoją ofertą w świat rozwiązań internetowych lub zmieniającym sposób świadczenia usług. Mogą przydać się też administratorom wdrażającym i eksploatującym systemy e commerce oraz służyć jako przewodnik osobom zainteresowanym ochroną informacji w systemach e biznesu. Maciej Kołodziej,administrator bezpieczeństwa informacji w spółce Nasza Klasa, specjalista informatyki śledczejPublikacja z pewnością przyczyni się do rozwoju kultury bezpieczeństwa informacyjnego. To bardzo ważna książka dla wszystkich zaangażowanych w biznes online, zarówno tych prowadzących sklepy internetowe, jak i przygotowujących dla nich aplikacje i rozwiązania informatyczne. Marcin Olszewik,Dyrektor zarządzający w Allianz Direct New EuropeLeszek Kępa - menedżer wydziału bezpieczeństwa w grupie kapitałowej działającej w branży finansowej; absolwent Szkoły Głównej Handlowej, Politechniki Częstochowskiej i Akademii Podlaskiej. Autor książki Dane osobowe w firmie. Praktyczny poradnik przedsiębiorcy. Zawodowo zajmuje się m.in. zagadnieniami związanymi m.in. takimi, jak zarządzaniem bezpieczeństwem informacji, badaniami bezpieczeństwa systemów i aplikacji, elementami ciągłości działania i problematyką ochrony danych osobowych. Członek ISACA oraz Podkomisji Ochrony Danych i Standaryzacji Informacji Polskiej Izby Ubezpieczeń.Paweł Tomasik - absolwent Wyższej Szkoły Informatyki Stosowanej i Zarządzania w Warszawie; wieloletni praktyk w zarządzaniu bezpieczeństwem informacji w firmach z branży finansowej (bankowość, ubezpieczenia) oraz logistycznej. Ma doświadczenie poparte uznanymi certyfikatami, takimi jak m.in. Certified Information Systems Auditor (CISA), Audytor wewnętrzny ISO27001. Członek- założyciel ISACA Warsaw Chapter. Sebastian Dobrzyński - aplikant radcowski w Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Warszawie. Doświadczenie zawodowe zdobył podczas pracy pracując w bankach, m.in. przy analizie prawnej zabezpieczeń kredytów hipotecznych oraz w sprawach legislacyjnych. Obecnie pełni funkcję Administratora Bezpieczeństwa Informacji w jednej ze spółek grupy kapitałowej działającej w branży finansowej, w której zajmuje się ochroną danych osobowych. Jest członkiem zespołu ekspertów ds. Kodeksu Dobrych Praktyk w zakresie ochrony danych osobowych w ubezpieczeniach, działającego przy Podkomisji Ochrony Danych i Standaryzacji Informacji Polskiej Izby Ubezpieczeń. Nazwa - Bezpieczeństwo systemu e-commerce, czyli jak bez ryzyka prowadzić biznes w internecie Oryginalny tytuł - Design for Trustworthy Software: Tools, Techniques, and Methodology of Developing Robust Software Autor - Leszek Kępa, Paweł Tomasik, Sebastian Dobrzyński Oprawa - Miękka Wydawca - Helion Kod ISBN - 9788324638734 Kod EAN - 9788324638734 Rok wydania - 2012 Język - PL Tłumacz - Tomasz Walczak Format - 140x208 Ilość stron - 240 Podatek VAT - 5% Premiera - 2012-08-09
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Bezpieczeństwo systemu e-commerce, czyli jak bez ryzyka prowadzić biznes w internecie - Leszek Kępa, Paweł Tomasik, Sebastian Dobrzyński

  • Marketing polityczny w Internecie w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    31,49 zł
    34,99 zł

    [muza]

    Kategoria: Nauki społeczne, ekonomiczne, prawne >Ekonomia. Marketing. Biznes.Wysyłka: do 3 dni

    Autor czterech książek poświęconych marketingowi politycznemu i analizie polityki, m.in. Kampania wyborcza. Strategia sukcesu oraz Gra o Europę. Negocjacje akcesyjne Polski z UE. Międzynarodowy ekspert... Pełen opis produktu 'Marketing polityczny w Internecie' »

    Autor czterech książek poświęconych marketingowi politycznemu i analizie polityki, m.in. Kampania wyborcza. Strategia sukcesu oraz Gra o Europę. Negocjacje akcesyjne Polski z UE. Międzynarodowy ekspert w sprawach komunikacji politycznej oraz wyborów. Od kilkunastu lat zajmuje się doradztwem politycznym i prowadzi szkolenia z zakresu kampanii wyborczej. Absolwent prawa UAM oraz prawa konstytucyjnego porównawczego na Uniwersytecie Środkowoeuropejskim w Budapeszcie. W latach 2000/2001 stypendysta rządu brytyjskiego w St. Antony's College na Uniwersytecie w Oksfordzie. W 2006 roku obronił doktorat na London School of Economics, gdzie prowadził również zajęcia ze studentami z zakresu analizy polityki zagranicznej. W latach 2006-2008 prezes ośrodka analitycznego Instytut Sobieskiego w Warszawie. Wykładowca marketingu politycznego w Collegium Civitas w Warszawie oraz Szkoły Liderów Społecznych i Politycznych. Komentator polityczny w mediach. Na swojej stronie internetowej trzeciak.pl prowadzi poradnik dotyczący przygotowania i realizacji strategii kampanii wyborczej....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketing polityczny w Internecie

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    są wady i zalety współpracy z programistami, web designerami i agencjami interaktywnymi? Czym różni się marketing w internecie od tradycyjnych form promocji Tomasz Hipsz - firmę świadczącą u... Pełen opis produktu 'Firma w Internecie. Poradnik subiektywny - Tomasz Hipsz' »

    Opis - Internetowy ocean korzyści i... morze zagrożeńPod koniec XX wieku wielu przedsiębiorców poczuło zawrót głowy na myśl o możliwościach internetu. Wydawało się, że każda firma z własną stroną (albo jeszcze lepiej z e-sklepem) automatycznie zwiększy swoją wartość i w zasadzie bez problemu zarobi krocie. Panowało zbiorowe przeświadczenie, że pieniądze czekają na każdego e-śmiałka i wystarczy zarzucić sieci w sieci, by w magiczny sposób dochody znalazły się na koncie. Dziś e-rynek ustabilizował się - na pierwszy rzut oka większość biznesów w sposób świadomy i racjonalny korzysta z nowych mediów. Zupełnie co innego widać jednak, gdy problem weźmie się pod lupę. Okazuje się, że wiele firm nie zdaje sobie sprawy z własnego potencjału, który mogą rozwinąć dzięki pomocy nowoczesnych systemów komputerowych. Duże firmy radzą sobie z rafami napotkanymi na wzburzonych falach internetowego oceanu możliwości. Wynajmują w tym celu zewnętrznych specjalistów. Mali i średni przedsiębiorcy mają gorzej - muszą sobie radzić sami, a każda pomyłka może ich kosztować utratę sterowności... czyli płynności własnej firmy! Właśnie dlatego jeden z pionierów biznesu sieciowego w naszym kraju postanowił napisać tę książkę. Chce pomóc swoim czytelnikom w racjonalnym wykorzystaniu internetu, w uzyskiwaniu przewagi nad innymi, często znacznie większymi konkurentami, a przede wszystkim w efektywnym realizowaniu zaplanowanych prac. Chce też zwrócić uwagę na zagrożenia wynikające z różnych priorytetów i celów poszczególnych osób zaangażowanych w dany projekt oraz nieuzasadnione wydatki, jakie mogą wiązać się z korzystaniem z sieci. Strona internetowa do analizy - dlaczego nie działa i jak to zmienić? Z biznesu w e-biznes - jakie szanse i zagrożenia wiążą się z handlem w sieci? Kiedy warto powierzyć sprawę specjalistom? Jakie są wady i zalety współpracy z programistami, web designerami i agencjami interaktywnymi? Czym różni się marketing w internecie od tradycyjnych form promocji Tomasz Hipsz - firmę świadczącą usługi związane z internetem założył w roku 1996, jeszcze podczas studiów na Politechnice Warszawskiej. Stworzył jeden z pierwszych polskich sklepów internetowych i kierował nim. Rozwijał się wraz z rozwojem zasięgu sieci - w ciągu lat, które upłynęły od uruchomienia jego własnej firmy, pomagał budować strony internetowe i reklamować się online 350 firmom, zarówno polskim, jak i międzynarodowym. Nazwa - Firma w Internecie. Poradnik subiektywny Oryginalny tytuł - Dont click on the blue e! Autor - Tomasz Hipsz Oprawa - Miękka Wydawca - Helion Kod ISBN - 9788324646920 Kod EAN - 9788324646920 Wydanie - 1 Rok wydania - 2012 Język - PL Tłumacz - Bartłomiej Moczulski Format - 140x208 Ilość stron - 168 Podatek VAT - 5% Premiera - 2012-05-25
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Firma w Internecie. Poradnik subiektywny - Tomasz Hipsz

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    analizy działań marketingowych w Internecie, metody i narzędzia zarządzania komunikacją z klientami. Nazwa - Marketing w Internecie. Strategie dla małych i dużych firm ... Pełen opis produktu 'Marketing w Internecie. Strategie dla małych i dużych firm - Piotr Guziur' »

    Opis - Charakterystyka Internetu i jego użytkowników pozwala na zrozumienie do kogo możemy za jego pomocą dotrzeć, w jaki sposób możemy przekazać informacje i jak sprawić aby prezentowane treści były interesujące i zachęcające. W zależności od pozycji przedsiębiorstwa na rynku stosowane są różne strategie. Dzięki tej książce poznasz zarówno działania liderów rynkowych jak i małych firm, które dzięki pomysłowości i wiedzy osiągają równie dobre rezultaty przy bardzo niskich kosztach. Po jej przeczytaniu będziesz mógł sam zająć się promocją witryny internetowej, koncentrując się na następujących zagadnieniach: reklama internetowa, standardy reklam i sposób określania ceny reklamy internetowej, cele i efektywność reklamy, sposoby promocji produktów niezwiązanych bezpośrednio z witryną internetową, sposoby bezpośredniego przekazu za pomocą e-mail, komunikacji wewnętrznej przedsiębiorstwa, sponsoringu, marketing oparty na wynikach, działanie programów partnerskich, metody kontroli i analizy działań marketingowych w Internecie, metody i narzędzia zarządzania komunikacją z klientami. Nazwa - Marketing w Internecie. Strategie dla małych i dużych firm Oryginalny tytuł - Road Racing for Serious Runners: Multispeed Training- 5K to Marathon Autor - Piotr Guziur Oprawa - Miękka Wydawca - Helion Kod ISBN - 8371975104 Kod EAN - 9788371975103 Rok wydania - 2001 Język - PL Tłumacz - Michał Lipa Format - B5 Ilość stron - 152 Podatek VAT - 5% Premiera - 2001-10-04
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketing w Internecie. Strategie dla małych i dużych firm - Piotr Guziur


Kumiko.pl

Książki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 12.10.2009
wydawnictwo naukowe pwn, cambridge university press, olesiejuk, zielona sowa, helion, egmont, pzwl, clementoni, wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego, trefl
Produkty w ofercie: 78500
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Prolibri.pl

Książki i audiobooki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 27.05.2011
wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, cambridge university press, olesiejuk, helion, zielona sowa, egmont, umcs, zysk i s-ka, pzwl
Produkty w ofercie: 91751
Promocje: 90639
Wysyłka do 3 dni: 91750
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Gigant.pl

Książki, muzyka oraz filmy.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 18.06.2008
cd baby, universal music, warner music, naxos classical, imports, sony music entertainment, sony music, bis records, chandos, essential media afw
Produkty w ofercie: 2183576
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 163230
Opinie pozytywne: 22
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 5

ksiegarnia-marki.pl

Książki, artykuły szkolne, gry i zabawki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 19.02.2018
egmont, olesiejuk sp. z o.o., novae res, znak, revell, adam marszałek, helion, leantoys, prószyński i s-ka, wsip
Produkty w ofercie: 70000
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 70000
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Selkar.pl

Literatura popluarnonaukowa oraz książki wielogatunkowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 06.03.2007
pwn wydawnictwo naukowe, egmont, helion, Świat książki, wolters kluwer polska, albatros, c.h. beck, bellona, w.a.b., olesiejuk sp. z o.o.
Produkty w ofercie: 74490
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 72862
Opinie pozytywne: 5
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1

InBook.pl

Książki , płyty CD, DVD, multimedia, zegarki, zabawki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 19.04.2008
Produkty w ofercie: 163450
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 163450
Opinie pozytywne: 9
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 6

Booknet.net.pl

Książki oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.03.2011
pwn wydawnictwo naukowe, wydawnictwo olesiejuk, egmont, helion, c.h. beck, cambridge university press, wsip wydawnictwo szkolne i pedagogiczne, zielona sowa, bellona, wolters kluwer
Produkty w ofercie: 329777
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 329777
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Madbooks.pl

Książki i komiksy oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 15.04.2009
wydawnictwo naukowe pwn, helion, wolters kluwer, olesiejuk, c.h. beck, zielona sowa, prószyński media, egmont, wam, difin
Produkty w ofercie: 83659
Promocje: 48532
Wysyłka do 3 dni: 83659
Opinie pozytywne: 4
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Wieszcz.pl

Książki nowe oraz używane.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 04.05.2011
warszawa, czytelnik warszawa, wolters kluwer polska sa, storybox, harlequin, piw warszawa, wydawnictwo naukowe pwn, wydawnictwo e-bookowo, armoryka, novae res
Produkty w ofercie: 137488
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 8
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Godi.pl

Książki dla dzieci oraz naukowe i kulinarne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 14.05.2005
wydawnictwo naukowe pwn, lexisnexis, umcs, harmonia, wydawnictwo szkolne pwn, w.a.b., adam marszałek wydawnictwo, egmont, skrzat, muza
Produkty w ofercie: 50822
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 125
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2

Literacka.pl

Książki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 25.05.2009
wydawnictwo naukowe pwn, wydawnictwo olesiejuk, egmont, wolters kluwer polska, helion, cambridge university press, olesiejuk, zielona sowa, muza, c.h. beck
Produkty w ofercie: 171485
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 113
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 1