Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
  • [Spin Master]

    Kategoria: GRY, KARTY, PUZZLE / Gry planszowe
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Gra Psi Patrol Planszówka z drabinami

  • [SPIN MASTER]

    Kategoria: Gry > Inne gryWysyłka: od ręki

    W tej ekscytującej grze dla dzieci w wieku 4-8 lat z uniwersum Psiego Patrolu od Spin Master Games zwycięzcą zostaje ten psiak, który jako pierwszy ukończy misję. Nasze bohaterskie psiaki mają bojowe zadanie.... Pełen opis produktu 'Psi Patrol gra Planszówka z drabinami 6068131 p6 Spin Master' »

    W tej ekscytującej grze dla dzieci w wieku 4-8 lat z uniwersum Psiego Patrolu od Spin Master Games zwycięzcą zostaje ten psiak, który jako pierwszy ukończy misję. Nasze bohaterskie psiaki mają bojowe zadanie. Muszą przebić się na szczyt i wylądować na 100 miejscu. Spróbują ułatwić sobie zadanie, wspinając się po drabinach, ale jeśli trafią na pachołki drogowe, zsuną się z powrotem na dół. W grze znajdziesz wszystkie szczeniaki Psiego Patrolu z ulubionego serialu Nickelodeon, w tym Chase’a, Marshalla, Skye, Rubble’a, Zumę, Everesta i wielu więcej. Ta gra planszowa dla dzieci to świetna zabawa na rodzinny wieczór. Zawartość: - 1 plansza do gry, - 4 pionki, - 1 tarcza z obrotową strzałką, - 4 stojaki na pionki, - instrukcja. Gra odpowiednia dla 2 - 4 graczy. Wymiary opakowania: 20x26,5x4cm Wiek: 4+
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Psi Patrol gra Planszówka z drabinami 6068131 p6 Spin Master

  • [Ramiz]

    Kategoria: Gry planszoweWysyłka: od ręki

    Opis  Zestaw Gier 16w1   Zestaw gier 16 w 1 to propozycja dla dzieci od 3-go roku życia. Świetny sposób na spędzenie wolnego czasu we wspólnym gronie. Każdy znajdzie coś dla siebie,... Pełen opis produktu 'Mega zestaw Gier planszowych 16w1 dla dzieci i dorosłych Planszówki + Gry karciane i logiczne' »

    Opis  Zestaw Gier 16w1   Zestaw gier 16 w 1 to propozycja dla dzieci od 3-go roku życia. Świetny sposób na spędzenie wolnego czasu we wspólnym gronie. Każdy znajdzie coś dla siebie, do wyboru aż 16 gier i mnóstwo akcesoriów niezbędnych do ich rozegrania. 1.   Szachy międzynarodowe Przygotuj planszę do gry oraz 16 białych i czarnych pionków: król, hetman, dwa gońce, dwa skoczki, dwie wieże oraz osiem pionków, ułóż je na planszy zgodnie z instrukcją. Białe pionki zaczynają jako pierwsze. Celem gry jest wyeliminowanie króla przeciwnika. Królowie mogą poruszać się w pionie, poziomie i po przekątnej. Wieże mogą poruszać się w pionie i poziomie, ale nie mogą poruszać się po przekątnej. Gońcy mogą poruszać się tylko po przekątnej.   2.   Szczęśliwe 26 Przygotuj planszę do gry i pionki z numerkami od 1 do 12. Układaj tak numerki, żeby w jednym rzędzie suma liczb wynosiła 26. Zacznij od góry i idź zgodnie z kierunkiem wskazówek zegara. 3.   Gęsie szachy Przygotuj planszę do gry, 4 pionki i kostkę do gry. Umieść pionki przy wulkanie a następnie naprzemiennie z innym/innymi graczami rzucaj kostką i przemieszczaj pionki o taką ilość ile wskazuje kostka. Jeśli staniesz na pozycji 8,16,26,39,53 - możesz ponownie rzucić kostką. Jeśli dotrzesz do bloku numer 21, wróć do pozycji 18. Na pozycji 31 wróć do 6, z pozycji 42 wróć do 36, na stanowisku 52 wróć do 45, oraz na pozycji 58 wróć do 54. Gracz który jako pierwszy dotrze do pozycji 63 wygrywa. 4.   Węże i drabiny Przygotuj planszę do gry, 4 pionki i kostkę. Umieść pionki w bloku nr.1 a następnie rzucajcie kostką i przesuwajcie pionki o tyle miejsc, ile oczek pokazuje kostka. Jeśli zatrzymacie się przy bloku z drabiną wejdźcie na nią. Po drabinie można się tylko wspinać, nie można z niej zejść w dół. Jeżeli liczba z kości przekracza liczbę bloków pozostawionych do celu, gracze muszą cofnąć się o liczbę przekraczającą. Gracz dociera do celu tylko wtedy gdy liczba na kostce jest dokładnie taka jak liczba bloków pozostawionych do miejsca docelowego. Gracz który jako pierwszy dotrze do celu wygrywa grę. 5.   Warcaby (pięć w rzędzie) Przygotuj planszę do gry, 5 białych i 5 czarnych pionków. Ułóż je na planszy tak jak pokazuje instrukcja. Każdy gracz może poruszać pionkami poziomo lub pionowo i tyle kroków ile chce, ale nie może zmieniać kierunku w połowie drogi. Gracz wygrywa gdy albo zbije wszystkie pionki przeciwników, albo jego przeciwnik nie ma gdzie pójść. 6.   Szachy arbuzowe    Przygotuj planszę do gry oraz 6 białych i 6 czarnych pionków. Ułóż je na planszy tak jak pokazuje instrukcja. Każdy pionek może uczestniczyć w unieruchamianiu pionków innego gracza, otoczone pionki wroga są przejmowane. Gracz który zdobędzie cztery pionki swojego przeciwnika wygrywa grę. 7.   Zwierzęta Przygotuj planszę do gry oraz 16 figur ze zwierzętami. Gracze mają po 8 sztuk zwierzątek takich jak: słoń, lew, tygrys, gepard, wilk, pies, kot, mysz. Należy je umieścić w odpowiednich miejscach jak pokazuje instrukcja. Silniejszy zje słabszego. Siła zwierząt jest w kolejności od najsilniejszego do słabszego. Słoń>lew>tygrys>gepard>wilk>pies>kot>mysz>słoń. Jeśli zwierzę jednego gracza dostanie się do jaskini przeciwnika, ten gracz wygrywa, gracze nie mogą poruszać się własnymi jaskiniami. Gra kończy się jeśli jeden gracz zje wszystkie zwierzęta przeciwnika lub jeśli wszystkie zwierzęta gracza są uwięzione i nie mogą się poruszać. 8.   Gra wojenna Przygotuj planszę do gry, jeden czarny pionek i trzy białe. Gracze wybierają kolor pionków. Białe pionki to bloki, czarne to wojska. Ułóż pionki tak jak pokazuje instrukcja. Armia czarna musi wydostać się z bunkrów (białe), podczas gdy bunkry muszą otoczyć czarne. Czarny idzie pierwszy, może poruszać się do tyłu, przodu, w prawo i w lewo. Białe nie mogą się cofać. Białe wygrywają gdy otoczą czarne, a czarne wygrywają gdy wyjdą z kręgu.   9.   Morris dziewięciu mężczyzn Przygotuj planszę do gry 9 białych pionków i 9 czarnych. Każdy gracz wybiera kolor pionków. Obaj gracze wykonują po 1 ruchu na raz, jeśli gracz wykona trzy pionki pod rząd(poziomo lub pionowo), może wyjąć jeden z pionków przeciwnika, ale nie może wyjąć pionków, które są już w rzędzie po trzy. Kiedy wszystkie 9 pionków znajduje się już na planszy, gracze mogą przenieść pionki do pobliskich bloków za pomocą strzałki pokazanej na planszy. Gdy graczowi pozostaną trzy pionki, pionki mogą się przemieszczać w dowolne miejsce na planszy, niezależnie od ich pozycji. Gracz przegrywa, gdy zostaną mu tylko 2 pionki lub wszystkie jego pionki nie mogą się poruszać. 10. Latające szachy Przygotuj planszę do gry, 16 pionków (po 4 w każdym kolorze) i kostkę do gry. Każdy gracz wybiera kolor i umieszcza pionki w odpowiednich miejscach na planszy. Gra rozpoczyna się od najmłodszego gracza, a gracze rzucają kościami zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Wystartuje tylko gracz który zdobędzie 6. Jeśli dostaniesz dwie 6 z rzędu możesz położyć kolejny pionek na planszy, lub przesunąć pionek który już jest na planszy. Gracz który pierwszy dotrze do celu wszystkimi pionkami wygrywa. 11. Pudełka Przygotuj planszę do gry, 12 czarnych i 12 białych pionków. Każdy gracz wybiera kolor pionków i układa je tak jak pokazuje instrukcja. Celem gry jest wyeliminowanie wszystkich pionków przeciwnika. Jeżeli twoje pionki znajdują się obok przeciwnika, a za przeciwnikiem znajduje się puste pole, możesz przeskoczyć pionek co zlikwiduje pionek przeciwnika.   12.Złap tygrysa Przygotuj planszę do gry, 16 czarnych i 1 biały pionek. Każdy wybiera kolor. Biały jest dla tygrysa, czarne to psy. Tygrys musi zjeść psy aby wydostać się z oblężenia, psy muszą otoczyć tygrysa. Drużyna biała wygrywa gdy wszyscy czarni są na zewnątrz lub gdy został już tylko 1 czarny. Czarna drużyna wygrywa gdy wszystkie białe są w pułapce, nie mogą się ruszać ani usunąć czarnych. 13.Pięć z rzędu Przygotuj planszę do gry taką jak do szach międzynarodowych,20 białych i 20 czarnych pionków. Każdy gracz wybiera kolor pionków, 1 ruch dla gracza na raz. Gracz który skompletuje pięć pionków w rzędzie w dowolnym kierunku wygrywa. 14. Calc 24 Przygotuj zestaw kart. Wyjmij jokery a pozostałe 52 karty połóż na stole. Gracze biorą 4 karty z puli. Wygrywa ten, kto otrzyma wynik 24 w dowolnych obliczeniach (J oznacza 11, Q 12, K 13, A1). 15.Kot rybak Przygotuj zestaw do pokera. Rozdaj karty graczom. Gracze rozgrywają rozdanie i układają karty w kolejności. Jeśli którakolwiek z kart gracza jest taka sama jak karta pokazana w linii, może on wziąć kartę. Grę wygrywa ten, kto zbierze wszystkie karty lub ten, który zbierze ich najwięcej. 16. Most Przygotuj zestaw do pokera, wyjmij jokery a zostaw 52 kart na stole. Rozdaj karty graczom, taka aby każdy miał 13 kart. Jeden gracz pokazuje kartę jako pierwszy a kolor karty będzie kolorem dla tej rundy. Następnie inni gracze pokazują kartę w takim samym kolorze jak pokazał pierwszy gracz. Gracz z największym numerem wygrywa rundę. Jeśli nie masz karty w takim kolorze jak gracz pierwszy, pokaż inną, lecz ta karta będzie uznana za najsłabszą. Kolejność kart: A>K>Q >J>10>9>8>7>6>5>4>3>2. Drużyna która wygra rundę prowadzi kolejną. Gra kończy się po 13 rundach. Wymiary - pionki o średnicy ok. 2 cm, - plansze do gry ok. 25 cm x 25 cm, - podstawka ok. 26,5 cm x 25 cm, - opakowanie ok. 27,5 cm x 27,5 cm x 5,5 cm. Zawartość zestawu     - plastikowa podstawka do plansz, - pięć dwustronnych plansz, - naklejki na pionki, - 50 pionków żółtych, - 40 pionków białych, - 40 pionków czarnych, - kostka do gry, - karty do pokera, - instrukcja. 
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Mega zestaw Gier planszowych 16w1 dla dzieci i dorosłych Planszówki + Gry karciane i logiczne

  • [Spin Master]

    Kategoria: GryWysyłka: od ręki

    Gra Psi Patrol: Planszówka z drabinami GRA PUPS N' LADDERS: W tej ekscytującej grze dla dzieci w wieku 4-8 lat z uniwersum Psiego Patrolu od Spin Master Games zwycięzcą zostaje ten psiak, k... Pełen opis produktu 'Gra Psi Patrol Planszówka z drabinami' »

    Gra Psi Patrol: Planszówka z drabinami GRA PUPS N' LADDERS: W tej ekscytującej grze dla dzieci w wieku 4-8 lat z uniwersum Psiego Patrolu od Spin Master Games zwycięzcą zostaje ten psiak, który jako pierwszy ukończy misję! GRA DLA 2-4 GRACZY: Nasze bohaterskie psiaki mają bojowe zadanie! Muszą przebić się na szczyt i wylądować na 100 miejscu. Spróbują ułatwić sobie zadanie wspinając się po drabinach, ale jeśli trafią na pachołki drogowe, zsuną się z powrotem na dół. TWOJE ULUBIONE DZIELNE SZCZENIAKI: W grze znajdziesz wszystkie szczeniaki Psiego Patrolu z ulubionego serialu Nickelodeon, w tym Chase'a, Marshalla, Skye, Rubble'a, Zumę, Everesta i wielu więcej! Ta gra planszowa dla dzieci od 4 do 6 lat to świetna zabawa na rodzinny wieczór! PUZZLE, ZABAWKI I GRY OD SPIN MASTER: Świat puzzli i rodzinnych gier planszowych dla dzieci, młodzieży i dorosłych. Do tego gry strategiczne, karty i klasyczne gry planszowe, takie jak domino, mahjong lub szachy. ZABAWA DLA KAŻDEGO: Podczas czasu spędzanego z przyjaciółmi warto przynieść grę, zabawkę lub karty z serii Spin Master. Produkty idealne na rodzinne wieczory, prezenty urodzinowe, imprezy, podróże i dni, gdy chcesz się po prostu dobrze zabawić.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Gra Psi Patrol Planszówka z drabinami

  • [GRANNA]

    Kategoria: ZręcznościoweWysyłka: od ręki

    Gra Małpie Figle to idealna gra zręcznościowa dla małych i dużych! Zasady gry są bardzo proste: Każdy z graczy otrzymuje małpkę, planszę i 8 kokosów oraz 2 karty. Małpki należy ustawić za planszami graczy. Gracze... Pełen opis produktu 'GRA MAŁPIE FIGLE GRA ZRĘCZNOŚCIOWA, PLANSZÓWKA www.sklep-melior.pl Zabawki i Elektronika' »

    Gra Małpie Figle to idealna gra zręcznościowa dla małych i dużych! Zasady gry są bardzo proste: Każdy z graczy otrzymuje małpkę, planszę i 8 kokosów oraz 2 karty. Małpki należy ustawić za planszami graczy. Gracze kolejno wykonują ruchy zgodnie z ruchem wskazówek zegara zaczynając od najmłodszego gracza. Aby wykonać swój ruch, gracz musi umieścić jeden kokos w ręce małpki. Następnie wystrzelić nim, jak z katapulty, tak by trafić do jednego z koszy. Jeśli gracz trafił do kosza, zabiera go i ustawia na swojej planszy. Gdy uda się trafić któremuś z uczestników gry do czerwonego kosza, wykonuje ponowny ruch. Gracze mogą też zagrywać kartami - mamy do dyspozycji 6 różnych kart, które utrudnią innym wykonanie ruchu. Do dyspozycji są następujące karty: * ciuciubabka - wskazany gracz musi celować i strzelać z zasłoniętymi oczami, * cel pal - nakazujemy graczowi strzelić do jednego, konkretnego kosza, * z daleka - możemy nakazać innemu graczowi oddać strzał z daleka, * hola hola - w jej wyniku gracz, którego wskażemy traci swój ruch, * wichry niespokojne - gracze mogą próbować zmienić tor lotu kokosa, dmuchając lub wachlując, * coco jambo - pozwala graczowi na strzelenie dwa razy z rzędu. Gra kończy się, gdy któryś z graczy zbuduje piramidę z sześciu lub więcej koszy lub gdy wszystkie kokosy znajdą się już w koszach. Wygrywa ten uczestnik gry, któremu udało się zbudować piramidę. ZAWARTOŚĆ: - 4 małpki, - 36 kokosów, - 14 koszy, - 4 plansze, - 12 kart, - instrukcja. WIEK: powyżej 6 lat WYMIARY: opakowania: 26 x 26 x 10 cm UWAGI: Nieodpowiednie dla dzieci w wieku poniżej 3 lat. Zawiera małe elementy, które mogłyby zostać połknięte. Prosimy zachować opakowanie ze względu na podane informacje.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o GRA MAŁPIE FIGLE GRA ZRĘCZNOŚCIOWA, PLANSZÓWKA www.sklep-melior.pl Zabawki i Elektronika

  • [Fantasy Flight Games]

    Kategoria: Kategoria/Akcesoria/Koszulki do gier planszowych
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o KOSZULKI DO PLANSZÓWEK - STANDARD AMERICAN GREEN

  • [Fantasy Flight Games]

    Kategoria: Kategoria/Akcesoria/Koszulki do gier planszowych
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o KOSZULKI DO PLANSZÓWEK - STANDARD EUROPEAN PURPLE

  • [Fantasy Flight Games]

    Kategoria: Kategoria/Akcesoria/Koszulki do gier planszowych
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o KOSZULKI DO PLANSZÓWEK - MINI AMERICAN YELLOW

  • [WONDERWORLD]

    Kategoria: Gry rodzinne i towarzyskieWysyłka: od ręki

    GRA PRZYGODOWA „URATUJ PINGWINY” - PENGUIN RESCRUER GAME - Planszówka     Na biegunie południowym szczęśliwie żyją stada pingwinów. Niestety z powodu globalnego ocieplenia wywołanego działa... Pełen opis produktu 'Gra przygodowa, rodzinna URATUJ PINGWINY, Planszówka www.sklep-melior.pl Zabawki i Elektronika' »

    GRA PRZYGODOWA „URATUJ PINGWINY” - PENGUIN RESCRUER GAME - Planszówka     Na biegunie południowym szczęśliwie żyją stada pingwinów. Niestety z powodu globalnego ocieplenia wywołanego działaniami ludzi w wielkich miastach, gdzie panuje ogromne emisja dwutlenku węgla (CO2), góry lodowe zaczynają się topić. Z tego powodu pingwiny nie mają już miejsca - wszędzie tylko woda. Interesująca gra opierająca się na współpracy w celu uratowania pingwinów. Dowiedz się o globalnym ociepleniu, współpracuj - świat jest w Twoich rękach!   CO ROZWIJA? - rozwija umiejętności percepcyjne, - zachęca do kreatywnej zabawy, - mobilizuje do poznawania świata przez zabawę, - wspomaga rozwój myślenia przyczynowo-skutkowego, - rozwija zdolności manualne, - rozwija umiejętność strategicznego myślenia.   EKOLOGICZNE: Stworzone w Tajlandii z drewna kauczukowego z użyciem nietoksycznych farb, barwników i lakierów. Opakowania zawierają przynajmniej 70% papieru z recyklingu.   ZAWARTOŚĆ: - plansza do gry, - pionki-pingwiny, - kostka.   WYMIARY: 5 x 30 x 40 cm   WIEK: 36 m+   UWAGI DOTYCZĄCE BEZPIECZEŃSTWA: Ten produkt jest oznaczony znakiem CE potwierdzającym zgodność z Dyrektywą Europejską 2009/48/WE oraz normą EN71, dotyczącymi bezpieczeństwa zabawek. OSTRZEŻENIE Ryzyko połknięcia. Zabawka zawiera małe części-kulki. Nieodpowiednie dla dzieci w wieku poniżej 3 lat.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Gra przygodowa, rodzinna URATUJ PINGWINY, Planszówka www.sklep-melior.pl Zabawki i Elektronika

  • [Fantasy Flight Games]

    Kategoria: Kategoria/Akcesoria/Koszulki do gier planszowych
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o KOSZULKI DO PLANSZÓWEK - MINI EUROPEAN RED

  • [WSiP]

    Kategoria: emptyWysyłka: od ręki

    Zestaw gier edukacyjnych: Planszówki dla mądrej główki. Gry polonistyczne służą do utrwalania wiadomości i umiejętności z zakresu edukacji polonistycznej. Nauczyciel może wykorzystać gry na... Pełen opis produktu 'Planszówki dla mądrej główki SP 1-3 WSIP WSiP' »

    Zestaw gier edukacyjnych: Planszówki dla mądrej główki. Gry polonistyczne służą do utrwalania wiadomości i umiejętności z zakresu edukacji polonistycznej. Nauczyciel może wykorzystać gry na lekcji w wybranym przez siebie czasie i według własnego uznania, np. podczas zajęć powtórzeniowych. Planszówki są nie tylko atrakcyjną formą nauki, ale także okazją do integracji uczniów podczas wspólnej zabawy. W skład gry wchodzi: dwustronna plansza (jedna gra dla uczniów kl. 1 "Miejskie uliczki", druga - dla uczniów kl. 2-3 "Biblioteka zagadek"), dodatkowe karty oraz pionki, kostka i instrukcja z opisem zasad. To pomoce dydaktyczne służące do utrwalania wiedzy i umiejętności z zakresu edukacji polonistycznej w formie zabawy. Plansza do gry dla klasy 1 przedstawia drogę dzieci z domu do szkoły wśród miejskich uliczek i uwzględnia elementy związane z bezpieczeństwem pokonania tej trasy. Plansza do gry dla klasy 2-3 prezentuje różnorodność funkcji, jakie pełni biblioteka dla dzieci, by zachęcić uczniów do korzystania z jej zasobów i oferty na co dzień. Dodatkowymi elementami podnoszącymi atrakcyjność gier są karty specjalne z tekstami poleceń. "Planszówki dla mądrej główki. Gry matematyczne to zestaw dwóch gier edukacyjnych służący do utrwalania zdobytych umiejętności z edukacji matematycznej, ćwiczenia sprawności w dodawaniu i odejmowaniu liczb. Nauczyciel ma możliwość wykorzystania gier na zajęciach z dziećmi z różnymi potrzebami edukacyjnymi, w dowolnym momencie zajęć i według własnego uznania np. podczas zajęć powtórzeniowych. Dzięki grom łatwiej będzie mu zintegrować klasę. Uczniowie otrzymają atrakcyjne pomoce dydaktyczne rozwijające umiejętności i pomocne w utrwalaniu wiedzy. Przyswoją wiedzę w czasie zabawy, a także będą uczyć się respektować ustalone reguły, właściwie reagować na sukces i porażkę oraz kulturalnie odnosić się do innych graczy. Zestaw składa się z: dwustronnej planszy do gry, karty z żetonami, 6 pionków, kostki i oraz instrukcji z zasadami gier. Na jednej stronie planszy znajduje się gra pt. "Plac zabaw" przeznaczona dla uczniów klasy 1, natomiast na drugiej - gra pt. "Park aktywności" dla uczniów klasy 2 i 3. Celem gry jest przejście przez plac zabaw lub park aktywności i skorzystanie ze wszystkich obiektów do zabawy. Doskonalenie umiejętności dodawania i odejmowania poprzez zabawę. 2 estetyczne plansze do gry, dodatkowe karty z żetonami, pionki i kostka. "Planszówki dla mądrej główki". Gry przyrodnicze służą do utrwalania zdobytej wiedzy i umiejętności z edukacji przyrodniczej. Nauczyciel może korzystać z gier w wybranym przez siebie czasie i według własnego uznania, np. podczas zajęć powtórzeniowych. Gra posiada dwustronną planszę (jedna gra dla kl. 1 i 2, druga - dla kl. 3), dodatkowe karty potrzebne do gier oraz pionki, kostkę i instrukcję z zasadami gier. Plansza do gry dla klas 1-2 jest poglądowym rysunkiem przedstawiającym bór sosnowy w okresie późnego lata, a plansza do klasy 3 przedstawia naturalny las liściasty wczesną wiosną. Na planszach wyodrębniono 3 warstwy lasu: korony drzew, podszyt i runo, a także pokazano zwierzęta. Dodatkowymi elementami podnoszącymi atrakcyjność gier są karty z roślinami, zwierzętami, informacjami i pytaniami.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Planszówki dla mądrej główki SP 1-3 WSIP WSiP

  • [SPIN MASTER]

    Kategoria: Gry>PlanszoweWysyłka: do 3 dni

    Gra Psi Patrol: Planszówka z drabinami GRA PUPS N' LADDERS: W tej ekscytującej grze dla dzieci w wieku 4-8 lat z uniwersum Psiego Patrolu od Spin Master Games zwycięzcą zostaje ten psiak, który... Pełen opis produktu 'SPIN MASTER GRA PSI PATROL PLANSZÓWKA Z DRABINAMI 4+' »

    Gra Psi Patrol: Planszówka z drabinami GRA PUPS N' LADDERS: W tej ekscytującej grze dla dzieci w wieku 4-8 lat z uniwersum Psiego Patrolu od Spin Master Games zwycięzcą zostaje ten psiak, który jako pierwszy ukończy misję! GRA DLA 2-4 GRACZY: Nasze bohaterskie psiaki mają bojowe zadanie! Muszą przebić się na szczyt i wylądować na 100 miejscu. Spróbują ułatwić sobie zadanie wspinając się po drabinach, ale jeśli trafią na pachołki drogowe, zsuną się z powrotem na dół. TWOJE ULUBIONE DZIELNE SZCZENIAKI: W grze znajdziesz wszystkie szczeniaki Psiego Patrolu z ulubionego serialu Nickelodeon, w tym Chase'a, Marshalla, Skye, Rubble'a, Zumę, Everesta i wielu więcej! Ta gra planszowa dla dzieci od 4 do 6 lat to świetna zabawa na rodzinny wieczór! PUZZLE, ZABAWKI I GRY OD SPIN MASTER: Świat puzzli i rodzinnych gier planszowych dla dzieci, młodzieży i dorosłych. Do tego gry strategiczne, karty i klasyczne gry planszowe, takie jak domino, mahjong lub szachy. ZABAWA DLA KAŻDEGO: Podczas czasu spędzanego z przyjaciółmi warto przynieść grę, zabawkę lub karty z serii Spin Master. Produkty idealne na rodzinne wieczory, prezenty urodzinowe, imprezy, podróże i dni, gdy chcesz się po prostu dobrze zabawić. ...
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o SPIN MASTER GRA PSI PATROL PLANSZÓWKA Z DRABINAMI 4+


gebe.com.pl

Zabawki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 07.02.2024
ramiz, lego, clementoni, playmobil, bestway, rebel, ravensburger polska, seven, beauty system, trefl
Produkty w ofercie: 12111
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 12111
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

ksiegarnia-marki.pl

Książki, artykuły szkolne, gry i zabawki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 19.02.2018
egmont, olesiejuk sp. z o.o., novae res, znak, revell, adam marszałek, helion, leantoys, prószyński i s-ka, wsip
Produkty w ofercie: 70000
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 70000
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Sklep MELIOR

Zabawki i akcesoria dziecięce, akcesoria do smartphone, turystyczny sprzęt elektroniczny audio i video, wyposażenie domu
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 23.01.2015
mjx, nieznany, milly-mally, mattel, licencja disney, syma, eurobaby, double horse, inne, st.-majewski
Produkty w ofercie: 1783
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 1783
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

zabawkitotu.pl

Zabawki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 29.05.2019
clementoni, trefl, majewski, dromader, polesie, norimpex, alexander, tetis, lisciani giochi, derform
Produkty w ofercie: 12165
Promocje: 287
Wysyłka do 3 dni: 12165
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Ruszglowa.pl

Zabawki edukacyjne oraz gry logiczne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 08.06.2011
trefl, schleich, ravensburger, fantasy flight games, castor, egmont, alexander, lego, smoby, granna
Produkty w ofercie: 3661
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 1
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

DzienDziecka.com

Zabawki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 17.07.2021
lego, clementoni, ravensburger polska, rebel, playmobil, trefl, alexander, lena, portal games, skip hop
Produkty w ofercie: 8837
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 1
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Malako.pl

Zabawki dla dzieci małych i dużych
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 07.03.2013
lego, clementoni, playmobil, rebel, ravensburger, mattel, trefl, schleich, portal games, alexander
Produkty w ofercie: 10011
Promocje: 5
Wysyłka do 3 dni: 9984
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0