Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
  • [Impuls]

    Kategoria: Książki / Pedagogika i dydaktyka

    Celem pracy jest próba skonstruowania podstaw pedagogiki humanistycznej w oparciu o analizę tzw. „rdzennej” fenomenologii Edmunda Husserla. Autor odsłania najpierw podstawowe cechy i zało... Pełen opis produktu 'Andrzej Ryk W POSZUKIWANIU PODSTAW PEDAGOGIKI HUMANISTYCZNEJ. OD FENOMENOLOGII EDMUNDA HUSSERLA DO PEDAGOGIKI FENOMENOLOGICZNEJ' »

    Celem pracy jest próba skonstruowania podstaw pedagogiki humanistycznej w oparciu o analizę tzw. „rdzennej” fenomenologii Edmunda Husserla. Autor odsłania najpierw podstawowe cechy i założenia samej fenomenologii Husserla by następnie podążyć tropem jego kontynuatorów. W dalszej części pracy odsłania fenomenologiczne aspiracje w naukach społecznych. Efektem pracy jest podjęta próba aplikacji fenomenologii transcendentalnej do teorii i praktyki badawczej w pedagogice. Praca jawi się jako jedna z niewielu prac tego typu w pedagogice polskiej i wpisuje się w coraz szerzej reprezentowany motyw budowania pedagogiki w tzw. perspektywie podmiotowej. Punktem wyjścia swojej rozprawy Andrzej Ryk czyni przekonanie, że: O ile fenomenologia nie jest obca dla profesjonalistów z dziedziny filozofii, o tyle nie jest już tak, jeśli chodzi na przykład o pedagogów. Powtarza to we wstępie dwukrotnie, przy czym niniejszy akapit jest tego najsilniejszym akcentem: Dlaczego więc fenomenologia? Po pierwsze dlatego, że choć sam kierunek jest na scenie filozofii już ponad sto lat to ciągle jest mało znany i rozumiany – szczególnie w środowisku pedagogów. Zarówno teoretyków jak i praktyków. Po drugie wydaje się, że wciąż istnieje w polskiej pedagogice niedosyt opracowań, monografii czerpiących z dorobku filozofii jako takiej. Ta swoista „czarna dziura” - jak wiemy - jest z jednej strony wynikiem okresu ideologicznego „zamrożenia” pedagogicznego pluralizmu, z drugiej zaś strony, wyraża chyba wciąż zbyt niski stan kultury filozoficznej wśród pedagogów. Po trzecie fenomenologia jest jednym z kierunków reprezentujących tzw. przełom antypozytywistyczny w nauce i kulturze. Jej znaczenie jest dla współczesnego rozwoju rozumienia tożsamości wiedzy fundamentalne. Próba więc uchwycenia najważniejszych „przyczółków” myślenia fenomenologicznego wydaje się być ważna i istotna z punktu widzenia podnoszenia ogólnohumanistycznej kultury pedagogicznej. [...] z recenzji prof. zw. dr hab. Bogusława Śliwerskiego SPIS TREŚCI: Wstęp I. Fenomenologia transcendentalna Edmunda Husserla jako nauka pewna i ścisła 1. Fenomenologia jako odpowiedź na zbłąkany racjonalizm pozytywizmu 2. Fenomenologiczny genesis 3. Husserlowski kartezjanizm 4. Fenomenologia transcendentalna Edmunda Husserla 5. Próba rekapitulacji – wydobycia najważniejszych wyznaczników fenomenologii transcendentalnej Edmunda Husserla 6. Wybrane oceny transcendentalnej fenomenologii Edmunda Husserla II. Wokół myśli Edmunda Husserla – wybrane egzemplifikacje 1. Diltheyowski świat życia 2. Istota aktów wczucia Edyty Stein 3. Hermeneutyka jestestwa Martina Heideggera 4. Hermeneuta myśli Edmunda Husserla – Roman Ingarden 5. Fenomenologia Edmunda Husserla według Józefa Tischnera 6. Maurice’a Merleau-Ponty’ego fenomenologia percepcji 7. Hans-Georg Gadamer a Edmund Husserl III. Fenomenologiczne inspiracje w naukach społecznych 1. Fenomenologiczne inspiracje w socjologii 2. Fenomenologiczne inspiracje w psychologii według Amadeo Giorgiego i Clarka E. Moustakasa 3. Fenomenologiczne inspiracje w pedagogice – wybrane ujęcia IV. Własne poszukiwania możliwości aplikacji fenomenologii transcendentalnej do teorii i praktyki badawczej w pedagogice 1. Podstawowe założenie teoretyczne2. Założenia metodologii badawczej w pedagogice fenomenologicznej 3. Etapy badania przeprowadzonego w perspektywie fenomenologicznej 4. Kierunki badań w perspektywie fenomenologii Edmunda Husserla Wnioski i zakończenie Bibliografia Spis tabel Spis schematów
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Andrzej Ryk W POSZUKIWANIU PODSTAW PEDAGOGIKI HUMANISTYCZNEJ. OD FENOMENOLOGII EDMUNDA HUSSERLA DO PEDAGOGIKI FENOMENOLOGICZNEJ

  • Człowiek i jego współczesne problemy kontekstami pedagogiki pracy i pedagogiki społecznej w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    18,00 zł
    20,00 zł

    [wydawnictwo uniwersytetu kardynała stefana wyszyńskiego]

    Kategoria: Nauki społeczne, ekonomiczne, prawne >Ekonomia. Marketing. Biznes.Wysyłka: do 3 dni

    perspektywy kierowania i zarządzania, zaś tekst D. Nawrat - stresowi zawodowemu pracowników i pracodawców. Teksty z dziedziny pedagogiki społecznej poruszają następujące tematy: zmiany społeczne... Pełen opis produktu 'Człowiek i jego współczesne problemy kontekstami pedagogiki pracy i pedagogiki społecznej' »

    W tekstach zamieszczonych w pracy autorzy akcentują twórcze działania dla „człowieka przez człowieka”. I tak tekst B. Baraniak poświęcony jest sprawom dotyczącym człowieka w procesie pracy z perspektywy kierowania i zarządzania, zaś tekst D. Nawrat - stresowi zawodowemu pracowników i pracodawców. Teksty z dziedziny pedagogiki społecznej poruszają następujące tematy: zmiany społeczne i pokoleniowe a wychowanie (B. Galas); sieroctwo duchowe dziecka (B. Krajewska); przesłanki środowiskowe uwarunkowania życia i rozwoju człowieka (Z. Babicki)....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Człowiek i jego współczesne problemy kontekstami pedagogiki pracy i pedagogiki społecznej

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    pracy z perspektywy kierowania i zarządzania, zaś tekst D. Nawrat - stresowi zawodowemu pracowników i pracodawców. Teksty z dziedziny pedagogiki społecznej poruszają następujące tematy: zmiany... Pełen opis produktu 'Człowiek i jego współczesne problemy kontekstami pedagogiki pracy i pedagogiki społecznej - Baraniak Barbara, Galas Barbara, Janiec Stanisław, Babicki Zbigniew, Nawrat Dorota' »

    Opis - W tekstach zamieszczonych w pracy autorzy akcentują twórcze działania dla "człowieka przez człowieka". I tak tekst B. Baraniak poświęcony jest sprawom dotyczącym człowieka w procesie pracy z perspektywy kierowania i zarządzania, zaś tekst D. Nawrat - stresowi zawodowemu pracowników i pracodawców. Teksty z dziedziny pedagogiki społecznej poruszają następujące tematy: zmiany społeczne i pokoleniowe a wychowanie (B. Galas); sieroctwo duchowe dziecka (B. Krajewska); przesłanki środowiskowe uwarunkowania życia i rozwoju człowieka (Z. Babicki). Nazwa - Człowiek i jego współczesne problemy kontekstami pedagogiki pracy i pedagogiki społecznej Autor - Baraniak Barbara, Galas Barbara, Janiec Stanisław, Babicki Zbigniew, Nawrat Dorota Oprawa - Miękka Wydawca - Wydawnictwo Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego Kod ISBN - 9788380900066 Kod EAN - 9788380900066 Rok wydania - 2015 Język - polski Ilość stron - 168 Podatek VAT - 5%
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Człowiek i jego współczesne problemy kontekstami pedagogiki pracy i pedagogiki społecznej - Baraniak Barbara, Galas Barbara, Janiec Stanisław, Babicki Zbigniew, Nawrat Dorota

  • [Wydawnictwo Naukowe UAM]

    Kategoria: Książki / Czasopisma

    .

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Interdyscyplinarne konteksty pedagogiki specjalnej 10/2015. Dyskurs emancypacyjny w pedagogice specjalnej część 1

  • [Wydawnictwo Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego]

    Kategoria: Książki / Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne / Pedagogika. Oświata i szkolnictwo

    .

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Człowiek i jego współczesne problemy kontekstami pedagogiki pracy i pedagogiki społecznej.

  • [IMPULS]

    Kategoria: Książki / Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne / Socjologia. Społeczeństwo

    .

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Fenomenologie Socjologia versus pedagogika. przesłanki instytyucjonalizowania się pedagogiki fenomenologicznej

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    Opis - Publikacja jest pracą, w której zamieszczono zbiór autorskich opracowań osadzonych w nurtach pedagogiki pracy i pedagogiki społecznej oraz ukazujących współczesne, naukowe... Pełen opis produktu 'Edukacja i praca człowieka implikacjami dla pedagogiki pracy i pedagogiki społecznej - Baraniak Barbara, Wolter Edyta, Sałyga Marzena, Kulpa-Puczyńska Aleksandra, Brzeziński Jacek, Janiec' »

    Opis - Publikacja jest pracą, w której zamieszczono zbiór autorskich opracowań osadzonych w nurtach pedagogiki pracy i pedagogiki społecznej oraz ukazujących współczesne, naukowe aspekty tych subdyscyplin. Nazwa - Edukacja i praca człowieka implikacjami dla pedagogiki pracy i pedagogiki społecznej Autor - Baraniak Barbara, Wolter Edyta, Sałyga Marzena, Kulpa-Puczyńska Aleksandra, Brzeziński Jacek, Janiec Oprawa - Miękka Wydawca - Wydawnictwo Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego Kod ISBN - 9788380900004 Kod EAN - 9788380900004 Rok wydania - 2015 Język - polski Ilość stron - 116 Podatek VAT - 5% Premiera - 2016-01-28
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Edukacja i praca człowieka implikacjami dla pedagogiki pracy i pedagogiki społecznej - Baraniak Barbara, Wolter Edyta, Sałyga Marzena, Kulpa-Puczyńska Aleksandra, Brzeziński Jacek, Janiec

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    Opis - Od pewnego czasu zapanowała "moda" na duchowość. W różnych dyscyplinach naukowych stawia się pytanie o to, czym ona jest i jak człowiek w niej się odnajduje. Również w pedagogice ... Pełen opis produktu 'Pedagogika wobec duchowości duchowość wobec pedagogiki' »

    Opis - Od pewnego czasu zapanowała "moda" na duchowość. W różnych dyscyplinach naukowych stawia się pytanie o to, czym ona jest i jak człowiek w niej się odnajduje. Również w pedagogice zwraca się obecnie więcej uwagi na duchowy wymiar wychowania i kształcenia. Kompetencje z tego zakresu są potrzebne każdemu pedagogowi ? zarówno wychowawcy, jak i nauczycielowi. Opracowania monograficzne wchodzące w skład książki stanowią propozycję wsparcia rozwoju tych kompetencji. Nazwa - Pedagogika wobec duchowości duchowość wobec pedagogiki Oprawa - Miękka Wydawca - Wydawnictwo Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego Kod ISBN - 9788380902367 Kod EAN - 9788380902367 Rok wydania - 2017 Język - polski Ilość stron - 200 Podatek VAT - 5% Premiera - 2017-02-15
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Pedagogika wobec duchowości duchowość wobec pedagogiki

  • [Wydawnictwo Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego]

    Kategoria: Książki > Religia. Religioznawstwo > Teologia. Wiara

    "Od pewnego czasu zapanowała „moda” na duchowość. W różnych dyscyplinach naukowych stawia się pytanie o to, czym ona jest i jak człowiek w niej się odnajduje. Również w pedagogice zwraca się ... Pełen opis produktu 'Pedagogika wobec duchowości duchowość wobec pedagogiki' »

    "Od pewnego czasu zapanowała „moda” na duchowość. W różnych dyscyplinach naukowych stawia się pytanie o to, czym ona jest i jak człowiek w niej się odnajduje. Również w pedagogice zwraca się obecnie więcej uwagi na duchowy wymiar wychowania i kształcenia. Kompetencje z tego zakresu są potrzebne każdemu pedagogowi – zarówno wychowawcy, jak i nauczycielowi. Opracowania monograficzne wchodzące w skład książki stanowią propozycję wsparcia rozwoju tych kompetencji."
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Pedagogika wobec duchowości duchowość wobec pedagogiki

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    Opis - Książka "Zaniedbane obszary edukacji - pomiędzy pedagogiką a pedagogiką specjalną. Wybrane zagadnienia" podkreśla potrzebę przeciwdziałania patologiom związanym z procesami... Pełen opis produktu 'Zaniedbane obszary edukacji pomiędzy pedagogiką a pedagogiką specjalną - Iwona Chrzanowska' »

    Opis - Książka "Zaniedbane obszary edukacji - pomiędzy pedagogiką a pedagogiką specjalną. Wybrane zagadnienia" podkreśla potrzebę przeciwdziałania patologiom związanym z procesami marginalizacji i wykluczenia społecznego, które w sferze oświaty należałoby traktować jako marginalizację i wykluczenie edukacyjne. Możemy w niej również odnaleźć rozważania na temat rozumienia samego terminu "nierówności edukacyjnych" oraz tego, co je determinuje.W kontekście tytułowego zagadnienia - zaniedbań/zaniechań w edukacji - autorka skoncentrowała się na tych nierównościach, które wiążą się z zaniedbaniem szans i potencjału rozwojowego dziecka. Grupy badawczej nie stanowi młodzież utalentowana, wybitnie zdolna, tylko niepełnosprawna umysłowo. Nawiązując do koncepcji M. Kozakiewicza, który podstawę nierówności odnajduje w ekonomicznej, społecznej czy kulturowej odmienności warunków życia, jako teren badań obrane zostało środowisko wiejskie.Czy i na ile młodzież wiejska jest zagrożona eliminacją z rynku pracy uwarunkowaną brakiem wystarczających kompetencji (wiadomości i umiejętności) wynoszonych ze szkoły? Czy istotnie fakt realizacji obowiązku edukacji w szkole wiejskiej przekłada się na niższy poziom osiągnięć uniemożliwiający rywalizację z rówieśnikami z miast? W niniejszej publikacji Iwona Chrzanowska próbuje odpowiedzieć na te pytania, porównując i interpretując wyniki dotychczasowych badań dotyczących sprawdzianów i egzaminów zewnętrznych organizowanych przez Centralną Komisję Edukacyjną (dalej CKE) na populacjach pełnych absolwentów szkół podstawowych i gimnazjów, a także odnosząc się do wyników badań własnych. Oprócz wskazania rezultatów osiągnięć szkolnych, ukazuje również ich uwarunkowania, odwołując się do kwalifikacji nauczycieli oraz przygotowania szkół do realizacji procesu dydaktycznego. W ostatnim rozdziale przedstawia wnioski, postulaty, prognozy dotyczące pożądanych zmian w finansowaniu polskiego systemu edukacyjnego i konstruowaniu programów nauczania i wychowania.O marginalizacji i wykluczeniu, szczególnie w edukacji, mówi się niechętnie. Dzieje się tak ze względu na podmiot oddziaływań edukacyjnych, którym jest dziecko. W kulturze europejskiej ma ono specyficzną i uprzywilejowaną pozycję. Wynika ona z odpowiedzialności dorosłego za jego bezpieczeństwo, jakość życia, możliwość rozwoju i poczucie szczęścia. Podobnie jest z kwestią dopasowania edukacji do nowych warunków, charakterystycznych dla społeczeństwa demokratycznego. Młodzież, mimo składanych przez władze oświatowe deklaracji, wciąż nie wynosi ze szkoły umiejętności operowania wiedzą, w dalszym ciągu bowiem główną tendencją w nauczaniu wydaje się hołdowanie encyklopedyzmowi. W szkole brakuje nastawienia na kształtowanie zainteresowań wybranymi dziedzinami wiedzy czy poszczególnymi treściami nauczania. Zbyt często zajęcia są nudne, stereotypowe, a relacje społeczne utrwalone i niezmienne, zwłaszcza prymat nauczycielskiego władztwa. Tematy te podnosi w swojej najnowszej publikacji Iwona Chrzanowska. Nazwa - Zaniedbane obszary edukacji pomiędzy pedagogiką a pedagogiką specjalną Autor - Iwona Chrzanowska Oprawa - Miękka Wydawca - Impuls Kod ISBN - 9788375872224 Kod EAN - 9788375872224 Rok wydania - 2009 Język - polski Format - 16.0x23.5cm Ilość stron - 326 Typ podręcznika - Podręcznik Podatek VAT - 5% Premiera - 2015-04-15
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zaniedbane obszary edukacji pomiędzy pedagogiką a pedagogiką specjalną - Iwona Chrzanowska

  • [Impuls]

    Kategoria: Pedagogika. Oświata i szkolnictwoWysyłka: od ręki

    dyscyplin wśród nauk pedagogicznych, w której gotów jestem zmierzyć się z każdym, kto zechce dyskutować zasadność przeprowadzonych interpretacji kilku koncepcji wielkich postaci polskiej pedagogiki,... Pełen opis produktu 'Pedagogika alternatywna Przełom dwoistości w pedagogice polskiej' »

    PRZEDMOWANajpierw pozwolę sobie na wyznanie, spisane już po wielomiesięcznym wysiłku budowania tej książki. Przepraszam Czytelników, że między okładkami ukryte są tu, nie tylko z powodów objętościowych tekstu, ze cztery co najmniej książki, które przenikają przynajmniej cztery, nieprzystające do siebie narracje. Jest tu więc narracja rekonstrukcyjna, w konwencji podręcznikowej, dla różnych dyscyplin wśród nauk pedagogicznych, w której gotów jestem zmierzyć się z każdym, kto zechce dyskutować zasadność przeprowadzonych interpretacji kilku koncepcji wielkich postaci polskiej pedagogiki, czy ich odnoszenia do wielkich koncepcji z rozmaitych miejsc humanistyki i nauk społecznych, w tym zwłaszcza socjologii, psychologii i psychoanalizy. Jest tu także powracająca, narracja krytyczna, zbuntowana na spuściznę PRL-u w zakresie niezdolności niektórych tuzów pedagogiki do powagi i akademickiej rzetelności i wnikliwości w czytaniu własnej tradycji międzywojennej i niezgoda na dominujący u nas dyskurs interpretacyjny.Jest też złość na styl, jakim zadominowała spuścizna marksizmu w polskiej pedagogice, którą trzeba umieć oddzielić od aktualnego jeszcze dorobku, by ani nie ulegać bezkrytycznej afirmacji, ani totalnej negacji i wiedzieć, co można jeszcze przenieść na serio w XXI wiek. Przedstawiłem także w poprzek książki - wynikłą z czytania tradycji i z moich odniesień do współczesnej humanistyki, w trybie narracji adaptacyjnej - wizję metodologiczną uprawiania pedagogiki, związaną ze specyfiką działań pedagogicznych; jest ona osadzona na rozmaitych wersjach i odcieniach kategorii dwoistości, do podjęcia na serio jako zwiastuna przełomu stanowiącego minimum paradygmatyczności i specyfiki wiedzy pedagogicznej. Jest to więc trop teoretyczny stanowiący inną opowieść w stosunku do sporów interpretacyjnych o historię i krytyk. I jest w końcu złość na to, co uchodzi za normę w środowisku polskiej pedagogiki, i na jej ułomności, po części wynikłe z zaszłości, ale po części sankcjonujące stany rzeczy, z których odwrót będzie trudny, jeśli w ogóle jest jeszcze możliwy, a co składa się na styl postrzegania całej dyscypliny, jaką jest pedagogika i co wyraża się w sposobach uprawiania poszczególnych jej subdyscyplin, uwikłanych w ograniczenia wynikłe z pierwszej i drugiej, a bywa, że i trzeciej warstwy moich rozważań.A wyznam, że najbardziej odpowiada mojemu nastawieniu humanisty jeszcze jeden przekrój narracyjny, stanowiący dodatkową książkę-w-książce, będący projekcją, jeśli nie projektem, pewnej filozofii kultury, którą rozumiem, jako minimum tego, co jest konieczne i co ma tu zebrane uzasadnienia dla swojej normatywności, abyśmy wspólnie przeciwstawili się postępującej na naszych oczach degradacji funkcji kulturowej uniwersytetu i drastycznego ograniczania miejsca dla treści humanistycznych, służącego wykorzenianiu z dziedzictwa symbolicznego jako rezerwuaru naszych impulsów rozwojowych. No więc i piątą książkę umiem tu wskazać w tym zawęźleniu tematycznym rozważań.I jak tu w takim splocie miałem napisać spokojną, rzeczową książkę, bez powtórzeń i niespójności, i z poczucia spłacania długu moralnego z jednej strony, a wyrażania skruchy za nie poczuwających się do winy i narastającej wraz z lekturami ludzkiej, ale i profesjonalnej złości na środowisko, z drugiej. Czy można było beznamiętnie pisać o upadku etosu akademickiego, o zagrażającym nam kryzysie instytucji edukacyjnych z uniwersytetem włącznie, czy o niesprawiedliwym losie wielkich ludzi i i o niedoczytaniu ważnych idei, zmarnowanych przez lata dominowania narracji dogmatycznie albo patetycznie marksistowskich?
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Pedagogika alternatywna Przełom dwoistości w pedagogice polskiej

  • [Wydawnictwo Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego]

    Kategoria: /Książki/Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne/Pedagogika. Oświata i szkolnictwo
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Edukacja i praca człowieka implikacjami dla pedagogiki pracy i pedagogiki społecznej

  • [Wydawnictwo Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego]

    Kategoria: Praca. Rynek pracy. PłaceWysyłka: od ręki

    perspektywy kierowania i zarządzania, zaś tekst D. Nawrat - stresowi zawodowemu pracowników i pracodawców. Teksty z dziedziny pedagogiki społecznej poruszają następujące tematy: zmiany społeczne... Pełen opis produktu 'Człowiek i jego współczesne problemy kontekstami pedagogiki pracy i pedagogiki społecznej' »

    W tekstach zamieszczonych w pracy autorzy akcentują twórcze działania dla ?człowieka przez człowieka?. I tak tekst B. Baraniak poświęcony jest sprawom dotyczącym człowieka w procesie pracy z perspektywy kierowania i zarządzania, zaś tekst D. Nawrat - stresowi zawodowemu pracowników i pracodawców. Teksty z dziedziny pedagogiki społecznej poruszają następujące tematy: zmiany społeczne i pokoleniowe a wychowanie (B. Galas); sieroctwo duchowe dziecka (B. Krajewska); przesłanki środowiskowe uwarunkowania życia i rozwoju człowieka (Z. Babicki).
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Człowiek i jego współczesne problemy kontekstami pedagogiki pracy i pedagogiki społecznej

  • [Wydawnictwo Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego]

    Kategoria: Praca. Rynek pracy. PłaceWysyłka: od ręki

    Publikacja jest pracą, w której zamieszczono zbiór autorskich opracowań osadzonych w nurtach pedagogiki pracy i pedagogiki społecznej oraz ukazujących współczesne, naukowe aspekty tych... Pełen opis produktu 'Edukacja i praca człowieka implikacjami dla pedagogiki pracy i pedagogiki społecznej' »

    Publikacja jest pracą, w której zamieszczono zbiór autorskich opracowań osadzonych w nurtach pedagogiki pracy i pedagogiki społecznej oraz ukazujących współczesne, naukowe aspekty tych subdyscyplin.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Edukacja i praca człowieka implikacjami dla pedagogiki pracy i pedagogiki społecznej

  • [Wydawnictwo Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego]

    Kategoria: Biznes i ekonomiaWysyłka: do 3 dni

    perspektywy kierowania i zarządzania, zaś tekst D. Nawrat - stresowi zawodowemu pracowników i pracodawców. Teksty z dziedziny pedagogiki społecznej poruszają następujące tematy: zmiany społeczne... Pełen opis produktu 'Człowiek i jego współczesne problemy kontekstami pedagogiki pracy i pedagogiki społecznej [Baraniak Barbara, Galas Barbara, Janiec Stanisław, Babicki' »

    W tekstach zamieszczonych w pracy autorzy akcentują twórcze działania dla „człowieka przez człowieka”. I tak tekst B. Baraniak poświęcony jest sprawom dotyczącym człowieka w procesie pracy z perspektywy kierowania i zarządzania, zaś tekst D. Nawrat - stresowi zawodowemu pracowników i pracodawców. Teksty z dziedziny pedagogiki społecznej poruszają następujące tematy: zmiany społeczne i pokoleniowe a wychowanie (B. Galas); sieroctwo duchowe dziecka (B. Krajewska); przesłanki środowiskowe uwarunkowania życia i rozwoju człowieka (Z. Babicki). ISBN: 9788380900066 Kod paskowy: 9788380900066 Autorzy: Baraniak Barbara, Galas Barbara, Janiec Stanisław, Babicki Zbigniew, Nawrat Dorota Rok wydania: 2015 Kod wydawcy: 25945 Liczba stron: 168 Oprawa: Miękka ze skrzydełkami PKWiU: 58.11.1 Format: 16.5x23.4 Głębokość (mm): 8 Waga: 0.295 Języki: polski Grupa towarowa: Książka
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Człowiek i jego współczesne problemy kontekstami pedagogiki pracy i pedagogiki społecznej [Baraniak Barbara, Galas Barbara, Janiec Stanisław, Babicki

  • [Wydawnictwo Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego]

    Kategoria: NaukaWysyłka: od ręki

    Publikacja jest pracą, w której zamieszczono zbiór autorskich opracowań osadzonych w nurtach pedagogiki pracy i pedagogiki społecznej oraz ukazujących współczesne, naukowe aspekty tych... Pełen opis produktu 'Edukacja i praca człowieka implikacjami dla pedagogiki pracy i pedagogiki społecznej' »

    Publikacja jest pracą, w której zamieszczono zbiór autorskich opracowań osadzonych w nurtach pedagogiki pracy i pedagogiki społecznej oraz ukazujących współczesne, naukowe aspekty tych subdyscyplin.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Edukacja i praca człowieka implikacjami dla pedagogiki pracy i pedagogiki społecznej

  • [Wydawnictwo Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego]

    Kategoria: Biznes i ekonomiaWysyłka: do 3 dni

    Publikacja jest pracą, w której zamieszczono zbiór autorskich opracowań osadzonych w nurtach pedagogiki pracy i pedagogiki społecznej oraz ukazujących współczesne, naukowe aspekty tych... Pełen opis produktu 'Edukacja i praca człowieka implikacjami dla pedagogiki pracy i pedagogiki społecznej [Baraniak Barbara, Wolter Edyta, Sałyga Marzena, Kulpa-Puczyńska' »

    Publikacja jest pracą, w której zamieszczono zbiór autorskich opracowań osadzonych w nurtach pedagogiki pracy i pedagogiki społecznej oraz ukazujących współczesne, naukowe aspekty tych subdyscyplin. ISBN: 9788380900004 Kod paskowy: 9788380900004 Autorzy: Baraniak Barbara, Wolter Edyta, Sałyga Marzena, Kulpa-Puczyńska Aleksandra, Brzeziński Jacek, Janiec Rok wydania: 2015 Kod wydawcy: 25945 Liczba stron: 116 Oprawa: Miękka ze skrzydełkami PKWiU: 58.11.1 Format: 16.3x23.4 Głębokość (mm): 4 Waga: 0.215 Języki: polski Grupa towarowa: Książka
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Edukacja i praca człowieka implikacjami dla pedagogiki pracy i pedagogiki społecznej [Baraniak Barbara, Wolter Edyta, Sałyga Marzena, Kulpa-Puczyńska

  • [Wydawnictwo Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego]

    Kategoria: Nauka / Pedagogika

    Publikacja jest pracą, w ktĂłrej zamieszczono zbiĂłr autorskich opracowań osadzonych w nurtach pedagogiki pracy i pedagogiki społecznej oraz ukazujących współczesne, naukowe aspekty... Pełen opis produktu 'Edukacja i praca człowieka implikacjami dla pedagogiki pracy i pedagogiki społecznej' »

    Publikacja jest pracą, w której zamieszczono zbiór autorskich opracowań osadzonych w nurtach pedagogiki pracy i pedagogiki społecznej oraz ukazujących współczesne, naukowe aspekty tych subdyscyplin.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Edukacja i praca człowieka implikacjami dla pedagogiki pracy i pedagogiki społecznej

  • [Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego]

    Kategoria: NaukaWysyłka: od ręki

    Autorki zaprezentowały rolę inkluzji w życiu społecznym i w edukacji z perspektywy pedagogiki specjalnej i pedagogiki społecznej. Przedstawiły wielość ujęć oraz podejść teoretycznych,... Pełen opis produktu 'Inkluzja w perspektywie pedagogiki specjalnej i pedagogiki społecznej. Pytania, konteksty, dyskusje' »

    Autorki zaprezentowały rolę inkluzji w życiu społecznym i w edukacji z perspektywy pedagogiki specjalnej i pedagogiki społecznej. Przedstawiły wielość ujęć oraz podejść teoretycznych, badawczych i praktycznych, przeciwdziałających marginalizacji, dyskryminacji i wykluczeniu społecznemu. Dokonały analizy strategii pomocowych służących integracji wykluczonych w różne segmenty życia społecznego. Publikacja otwiera dyskusję nad wspólnymi obszarami wykluczania i inkluzji, jest próbą pokazania interdyscyplinarności tego problemu. Zainteresuje pedagogów, pedagogów specjalnych i społecznych, socjologów, studentów tych kierunków, nauczycieli, pracowników organizacji pozarządowych zajmujących się osobami wykluczonymi lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym. ******Inclusion in special needs pedagogy and social pedagogy. Questions, contexts, debates A presentation of the role of inclusion in social life and in education from the point of view of special needs pedagogy and social pedagogy, as well as different concepts and theoretical approaches, research-based and practical, counteracting marginalization, discrimination and social exclusion. An analysis of support strategies aimed at including marginalized people in different areas of social life.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Inkluzja w perspektywie pedagogiki specjalnej i pedagogiki społecznej. Pytania, konteksty, dyskusje

  • [GWP Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne]

    Kategoria: Książki i Komiksy > Naukowe i akademickie > Nauki humanistyczne > Nauki społeczne (socjologia)Wysyłka: od ręki

    PEDAGOGIKA T.2 Pedagogika wobec edukacji, polityki oświatowej i badań naukowych Śliwerski Bogusław (red.)   Kompendium wiedzy z zakresu pedagogiki, efekt współpracy międzynarodowego... Pełen opis produktu 'PEDAGOGIKA T.2 Pedagogika wobec edukacji, polityki oświatowej i badań naukowych Śliwerski Bogusław (red.)' »

    PEDAGOGIKA T.2 Pedagogika wobec edukacji, polityki oświatowej i badań naukowych Śliwerski Bogusław (red.)   Kompendium wiedzy z zakresu pedagogiki, efekt współpracy międzynarodowego grona Autorów z całej Europy. Obok siebie znajdują się tu teksty Autorów z Anglii, Czech, Finlandii, Niemiec, Polski, Włoch, Szwajcarii.     Dane techniczne: Autor: Śliwerski Bogusław (red.) Oprawa: twarda, Rok wydania: 2006 Stron:524, wymiary(mm): 205x255
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o PEDAGOGIKA T.2 Pedagogika wobec edukacji, polityki oświatowej i badań naukowych Śliwerski Bogusław (red.)


Kumiko.pl

Książki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 12.10.2009
wydawnictwo naukowe pwn, cambridge university press, olesiejuk, zielona sowa, helion, egmont, pzwl, clementoni, wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego, trefl
Produkty w ofercie: 78500
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Hatteria.pl

Książki, płyty CD, pocztówki oraz koperty.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 13.07.2011
pozostałe, pwm, nomos, mck, gamma, wydawnictwo literackie, hatteria.pl, musica iagellonica, tertium, czytelnik
Produkty w ofercie: 4869
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

ksiazki-naukowe.pl

Książki naukowe
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 22.03.2017
wydawnictwo naukowe pwn, pzwl, zielona sowa, cambridge university press, edra urban & partner, pascal, wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego, wydawnictwo szkolne pwn, literat, helion
Produkty w ofercie: 10393
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Aurelus.pl

Książki z końcówek nakładów.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 26.04.2011
replika, nasza księgarnia, sonia draga, wab, rebis, zp grupa sp. z o.o, jedność, solaris, rytm, sbm
Produkty w ofercie: 1740
Promocje: 1
Wysyłka do 3 dni: 1740
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

InBook.pl

Książki , płyty CD, DVD, multimedia, zegarki, zabawki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 19.04.2008
Produkty w ofercie: 163450
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 163450
Opinie pozytywne: 9
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 6

Literacka.pl

Książki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 25.05.2009
wydawnictwo naukowe pwn, egmont, wydawnictwo olesiejuk, helion, olesiejuk, zielona sowa, c.h. beck, cambridge university press, muza, wsip
Produkty w ofercie: 160016
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 113
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 1

Selkar.pl

Literatura popluarnonaukowa oraz książki wielogatunkowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 06.03.2007
pwn wydawnictwo naukowe, egmont, helion, Świat książki, wolters kluwer polska, albatros, c.h. beck, bellona, w.a.b., olesiejuk sp. z o.o.
Produkty w ofercie: 74490
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 72862
Opinie pozytywne: 5
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1

Madbooks.pl

Książki i komiksy oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 15.04.2009
wydawnictwo naukowe pwn, helion, wolters kluwer, olesiejuk, c.h. beck, zielona sowa, prószyński media, egmont, wam, difin
Produkty w ofercie: 83659
Promocje: 48532
Wysyłka do 3 dni: 83659
Opinie pozytywne: 4
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Albertus.pl

Poradniki oraz encyklopedie i słowniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 28.09.2005
wydawnictwo naukowe pwn, zysk i s-ka, adam marszałek, lonely planet publications, pwn, rebis, wnt, muza, penguin, wydawnictwo literackie
Produkty w ofercie: 30292
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 30292
Opinie pozytywne: 1
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2

NaszaSzkolna.pl

Książki, podręczniki oraz książki językowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 10.08.2011
wydawnictwo naukowe pwn, egmont, cambridge university press, -, zielona sowa, helion, znak, wilga, harmonia, lektorklett
Produkty w ofercie: 126316
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 126316
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Polishbookstore.pl

Książki, multimedia oraz zabawki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 25.06.2015
wydawnictwo naukowe pwn, egmont, zielona sowa, cambridge university press, helion, c.h. beck, wolters kluwer, olesiejuk, znak, lektorklett
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Gigant.pl

Książki, muzyka oraz filmy.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 18.06.2008
egmont, helion, wydawnictwo naukowe pwn, zielona sowa, wolters kluwer, c.h. beck, pwn, oficyna wydawnicza impuls, skrzat, novae res
Produkty w ofercie: 107512
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 107161
Opinie pozytywne: 22
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 5

Prolibri.pl

Książki i audiobooki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 27.05.2011
wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, cambridge university press, olesiejuk, helion, zielona sowa, egmont, umcs, zysk i s-ka, pzwl
Produkty w ofercie: 91751
Promocje: 90639
Wysyłka do 3 dni: 91750
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Booknet.net.pl

Książki oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.03.2011
pwn wydawnictwo naukowe, wydawnictwo olesiejuk, egmont, helion, c.h. beck, cambridge university press, wsip wydawnictwo szkolne i pedagogiczne, zielona sowa, bellona, wolters kluwer
Produkty w ofercie: 329777
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 329777
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Godi.pl

Książki dla dzieci oraz naukowe i kulinarne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 14.05.2005
cambridge university press, egmont, zielona sowa, olesiejuk, harmonia, helion, c.h. beck, wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, polesie poland
Produkty w ofercie: 109951
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 125
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2