Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
  • [Microsoft]

    Kategoria: Oprogramowanie

    samym dokumentem. Oprócz tego pakiet zawiera: • Exchange Online - poczta biznesowa o pojemności 50 GB z możliwością dokupienia przestrzeni dyskowej. W poczcie tej jest dostępna globalna k... Pełen opis produktu 'Microsoft Office 365 Business Premium OPEN 9F4-00003 pakiet biurowy z usługą w chmurze abonament roczny z umową' »

    Microsoft Office Business Premium przeznaczony jest dla przedsiębiorstw, zatrudniających nie więcej niż 300 pracowników. Dedykowany jest dla użytkowników potrzebujących dostępu do znanych aplikacji takich jak Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Publisher i Access zarówno offline jak i online (wersje przeglądarkowe). W ramach tej usługi otrzymujemy także możliwość przechowywania i udostępniania danych online za pomocą OneDrive o przestrzeni dyskowej wynoszącej 1TB. Narzędzie to świetnie sprawdzi się w zadaniach zespołowych dzięki funkcji pracy wielu użytkowników w czasie rzeczywistym z tym samym dokumentem. Oprócz tego pakiet zawiera: • Exchange Online - poczta biznesowa o pojemności 50 GB z możliwością dokupienia przestrzeni dyskowej. W poczcie tej jest dostępna globalna książka adresowa i kalendarz, a także grupy. Kalendarz można współdzielić ze współpracownikami oraz klientami i partnerami biznesowymi. • Skype dla Firm - Skype można zainstalować offline, ale jest też dostępny online. Pozwala na połączenia video oraz głosowe z innymi osobami, przesyłanie wiadomości na czacie i konferencje. • SharePoint - to witryna intranetowa dla działów, zespołów, projektów. SharePoint jest rozbudowanym, ale prostym w obsłudze narzędziem. Pozwala zarządzać wieloma zasobami firmy z jednego miejsca. • Yammer - komunikator służący jednocześnie do gromadzenia zasobów przypisanych do danego projektu. Pozwala tworzenie grup projektowych, działowych czy ogólnych. Opłata jest w tym przypadku dokonywa z góry za cały rok trwania umowy licencyjnej. Abonament obejmuje licencję na 1 użytkownika do aktywacji na maksymalnie 15 urządzeniach według wskazanych poniżej grup: - 5 komputerów PC lub Mac - 5 smartfonów - 5 tabletów Aktywacja usługi zajmuje kilku minut. Rozliczenie obejmuje miesięczny lub roczny cykl płatności. Rezygnacja możliwa jest w dowolnym momencie. Dzięki aktualizacjom usługa będzie zawsze zawierać najnowsze składniki oraz gwarancję dostępności wynoszącą 99,9% czasu w roku. W zdarzeniach krytycznych Microsoft oferuje pomoc telefoniczną w zdarzeniach krytycznych dostępną 24/7. Dodatkowo możliwa jest integracja z usługą Active Directory.   Wymagania systemowe   Komputery PC/Mac - zainstalowany system operacyjny • Windows XP z dodatkiem SP3 • Windows Vista z dodatkiem SP2 • Windows 7 • Windows 10 • Mac OS X 10.5 (Leopard), 10.6 (Snow Leopard) • Windows Server 2003 • Windows Server 2008   Przeglądarki zainstalowane w komputerac PC/Mac • Safari, Chrome i Firefox: usługa Office 365 jest przeznaczona do pracy z bieżącą wersją przeglądarek Safari, Chrome i Firefox. • Microsoft Edge: usługa Office 365 jest przeznaczona do pracy z najnowszą wersją przeglądarki Microsoft Edge. Aktualizacje przeglądarki Microsoft Edge są dostępne za pośrednictwem gałęzi obsługi systemu Windows (w języku angielskim).Usługa Office 365 może nadal działać w wersjach przeglądarki Edge starszych niż najnowsza, ale usługa Office 365 nie może udzielać żadnych gwarancji w tym zakresie. • Internet Explorer: usługa Office 365 jest przeznaczona do pracy z przeglądarką Internet Explorer 11. W razie używania wcześniejszej wersji zaleca się uaktualnienie przeglądarki do wersji Internet Explorer 11. Usługa Office 365 może nadal działać w wersjach przeglądarki Internet Explorer innych niż Internet Explorer 11, ale nie udziela się żadnych gwarancji w tym zakresie. Jeśli Twoja organizacja korzysta z wcześniejszych wersji przeglądarki Internet Explorer w celu uzyskiwania dostępu do starszych usług i aplikacji sieci Web, warto rozważyć uaktualnienie do przeglądarki Internet Explorer 11 i przeprowadzenie oceny trybu przedsiębiorstwa dla przeglądarki Internet Explorer 11. Zapewnia on zgodność z poprzednimi wersjami dla starszych aplikacji sieci Web. Urządzenia przenośne • Windows: aplikacje pakietu Office Mobile (Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Poczta programu Outlook i Kalendarz programu Outlook) wymagają systemu Windows 10. • iOS: pakiet Office dla tabletu iPad® i telefonu iPhone® wymaga systemu iOS 8.0 lub nowszego. Pakiet Office dla tabletu iPad Pro™ wymaga systemu iOS 9.0 lub nowszego. • Android: pakiet Office dla systemu Android™ można zainstalować na tabletach i telefonach, które spełniają następujące kryteria: działają pod kontrolą systemu Android KitKat 4.4 lub nowszego i mają procesor oparty na architekturze ARM lub procesor firmy Intel (x86).   Przeglądarki dla urządzeń przenośnych: można używać dowolnej przeglądarki dla urządzeń przenośnych obsługiwanej przez firmę Microsoft, łącznie z przeglądarką Intune Managed Browser. Uwaga dla użytkowników korzystających z komputerów Mac Obecnie program Communicator 2011 dla komputerów Mac nie jest kompatybilny z usługą Office 365.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Microsoft Office 365 Business Premium OPEN 9F4-00003 pakiet biurowy z usługą w chmurze abonament roczny z umową

  • [Microsoft]

    Kategoria: Oprogramowanie

    programu Outlook) wymagają systemu Windows 10. • iOS: pakiet Office dla tabletu iPad® i telefonu iPhone® wymaga systemu iOS 8.0 lub nowszego. Pakiet Office dla tabletu iPad Pro™ wymaga... Pełen opis produktu 'Microsoft Office 365 Business OPEN J29-00003 pakiet biurowy z usługą w chmurze abonament roczny z umową' »

    Microsoft Office Business przeznaczony jest dla przedsiębiorstw, zatrudniających nie więcej niż 300 pracowników. Dedykowany jest dla użytkowników potrzebujących dostępu do znanych aplikacji takich jak Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Publisher i Access zarówno offline jak i online (wersje przeglądarkowe). W ramach tej usługi otrzymujemy także możliwość przechowywania i udostępniania danych online za pomocą OneDrive o przestrzeni dyskowej wynoszącej 1TB. Narzędzie to świetnie sprawdzi się w zadaniach zespołowych dzięki funkcji pracy wielu użytkowników w czasie rzeczywistym z tym samym dokumentem. Opłata jest w tym przypadku dokonywa z góry za cały rok trwania umowy licencyjnej. Abonament obejmuje licencję na 1 użytkownika do aktywacji na maksymalnie 15 urządzeniach według wskazanych poniżej grup: - 5 komputerów PC lub Mac - 5 smartfonów - 5 tabletów Aktywacja usługi zajmuje kilku minut. Rozliczenie obejmuje miesięczny cykl płatności. Rezygnacja możliwa jest w dowolnym momencie. Dzięki aktualizacjom usługa będzie zawsze zawierać najnowsze składniki oraz gwarancję dostępności wynoszącą 99,9% czasu w roku. W zdarzeniach krytycznych Microsoft oferuje pomoc telefoniczną w zdarzeniach krytycznych dostępną 24/7. Dodatkowo możliwa jest integracja z usługą Active Directory.   Wymagania systemowe   Komputery PC/Mac - zainstalowany system operacyjny • Windows XP z dodatkiem SP3 • Windows Vista z dodatkiem SP2 • Windows 7 • Windows 10 • Mac OS X 10.5 (Leopard), 10.6 (Snow Leopard) • Windows Server 2003 • Windows Server 2008   Przeglądarki zainstalowane w komputerac PC/Mac • Safari, Chrome i Firefox: usługa Office 365 jest przeznaczona do pracy z bieżącą wersją przeglądarek Safari, Chrome i Firefox. • Microsoft Edge: usługa Office 365 jest przeznaczona do pracy z najnowszą wersją przeglądarki Microsoft Edge. Aktualizacje przeglądarki Microsoft Edge są dostępne za pośrednictwem gałęzi obsługi systemu Windows (w języku angielskim).Usługa Office 365 może nadal działać w wersjach przeglądarki Edge starszych niż najnowsza, ale usługa Office 365 nie może udzielać żadnych gwarancji w tym zakresie. • Internet Explorer: usługa Office 365 jest przeznaczona do pracy z przeglądarką Internet Explorer 11. W razie używania wcześniejszej wersji zaleca się uaktualnienie przeglądarki do wersji Internet Explorer 11. Usługa Office 365 może nadal działać w wersjach przeglądarki Internet Explorer innych niż Internet Explorer 11, ale nie udziela się żadnych gwarancji w tym zakresie. Jeśli Twoja organizacja korzysta z wcześniejszych wersji przeglądarki Internet Explorer w celu uzyskiwania dostępu do starszych usług i aplikacji sieci Web, warto rozważyć uaktualnienie do przeglądarki Internet Explorer 11 i przeprowadzenie oceny trybu przedsiębiorstwa dla przeglądarki Internet Explorer 11. Zapewnia on zgodność z poprzednimi wersjami dla starszych aplikacji sieci Web. Urządzenia przenośne • Windows: aplikacje pakietu Office Mobile (Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Poczta programu Outlook i Kalendarz programu Outlook) wymagają systemu Windows 10. • iOS: pakiet Office dla tabletu iPad® i telefonu iPhone® wymaga systemu iOS 8.0 lub nowszego. Pakiet Office dla tabletu iPad Pro™ wymaga systemu iOS 9.0 lub nowszego. • Android: pakiet Office dla systemu Android™ można zainstalować na tabletach i telefonach, które spełniają następujące kryteria: działają pod kontrolą systemu Android KitKat 4.4 lub nowszego i mają procesor oparty na architekturze ARM lub procesor firmy Intel (x86).   Przeglądarki dla urządzeń przenośnych: można używać dowolnej przeglądarki dla urządzeń przenośnych obsługiwanej przez firmę Microsoft, łącznie z przeglądarką Intune Managed Browser. Uwaga dla użytkowników korzystających z komputerów Mac Obecnie program Communicator 2011 dla komputerów Mac nie jest kompatybilny z usługą Office 365.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Microsoft Office 365 Business OPEN J29-00003 pakiet biurowy z usługą w chmurze abonament roczny z umową

  • [Microsoft]

    Kategoria: Oprogramowanie

    przenośne • Windows: aplikacje pakietu Office Mobile (Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Poczta programu Outlook i Kalendarz programu Outlook) wymagają systemu Windows 10. • iOS: pakiet Office... Pełen opis produktu 'Microsoft Office 365 Business CSP 5C9FD4CC pakiet biurowy z usługą w chmurze abonament miesięczny' »

    Microsoft Office Business przeznaczony jest dla przedsiębiorstw, zatrudniających nie więcej niż 300 pracowników. Dedykowany jest dla użytkowników potrzebujących dostępu do znanych aplikacji takich jak Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Publisher i Access zarówno offline jak i online (wersje przeglądarkowe). W ramach tej usługi otrzymujemy także możliwość przechowywania i udostępniania danych online za pomocą OneDrive o przestrzeni dyskowej wynoszącej 1TB. Narzędzie to świetnie sprawdzi się w zadaniach zespołowych dzięki funkcji pracy wielu użytkowników w czasie rzeczywistym z tym samym dokumentem. Abonament obejmuje licencję na 1 użytkownika do aktywacji na maksymalnie 15 urządzeniach według wskazanych poniżej grup: - 5 komputerów PC lub Mac - 5 smartfonów - 5 tabletów Aktywacja usługi zajmuje kilku minut. Rozliczenie obejmuje miesięczny cykl płatności. Rezygnacja możliwa jest w dowolnym momencie. Dzięki aktualizacjom usługa będzie zawsze zawierać najnowsze składniki oraz gwarancję dostępności wynoszącą 99,9% czasu w roku. W zdarzeniach krytycznych Microsoft oferuje pomoc telefoniczną w zdarzeniach krytycznych dostępną 24/7. Dodatkowo możliwa jest integracja z usługą Active Directory.   Wymagania systemowe   Komputery PC/Mac - zainstalowany system operacyjny • Windows XP z dodatkiem SP3 • Windows Vista z dodatkiem SP2 • Windows 7 • Windows 10 • Mac OS X 10.5 (Leopard), 10.6 (Snow Leopard) • Windows Server 2003 • Windows Server 2008   Przeglądarki zainstalowane w komputerac PC/Mac • Safari, Chrome i Firefox: usługa Office 365 jest przeznaczona do pracy z bieżącą wersją przeglądarek Safari, Chrome i Firefox. • Microsoft Edge: usługa Office 365 jest przeznaczona do pracy z najnowszą wersją przeglądarki Microsoft Edge. Aktualizacje przeglądarki Microsoft Edge są dostępne za pośrednictwem gałęzi obsługi systemu Windows (w języku angielskim).Usługa Office 365 może nadal działać w wersjach przeglądarki Edge starszych niż najnowsza, ale usługa Office 365 nie może udzielać żadnych gwarancji w tym zakresie. • Internet Explorer: usługa Office 365 jest przeznaczona do pracy z przeglądarką Internet Explorer 11. W razie używania wcześniejszej wersji zaleca się uaktualnienie przeglądarki do wersji Internet Explorer 11. Usługa Office 365 może nadal działać w wersjach przeglądarki Internet Explorer innych niż Internet Explorer 11, ale nie udziela się żadnych gwarancji w tym zakresie. Jeśli Twoja organizacja korzysta z wcześniejszych wersji przeglądarki Internet Explorer w celu uzyskiwania dostępu do starszych usług i aplikacji sieci Web, warto rozważyć uaktualnienie do przeglądarki Internet Explorer 11 i przeprowadzenie oceny trybu przedsiębiorstwa dla przeglądarki Internet Explorer 11. Zapewnia on zgodność z poprzednimi wersjami dla starszych aplikacji sieci Web. Urządzenia przenośne • Windows: aplikacje pakietu Office Mobile (Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Poczta programu Outlook i Kalendarz programu Outlook) wymagają systemu Windows 10. • iOS: pakiet Office dla tabletu iPad® i telefonu iPhone® wymaga systemu iOS 8.0 lub nowszego. Pakiet Office dla tabletu iPad Pro™ wymaga systemu iOS 9.0 lub nowszego. • Android: pakiet Office dla systemu Android™ można zainstalować na tabletach i telefonach, które spełniają następujące kryteria: działają pod kontrolą systemu Android KitKat 4.4 lub nowszego i mają procesor oparty na architekturze ARM lub procesor firmy Intel (x86).   Przeglądarki dla urządzeń przenośnych: można używać dowolnej przeglądarki dla urządzeń przenośnych obsługiwanej przez firmę Microsoft, łącznie z przeglądarką Intune Managed Browser. Uwaga dla użytkowników korzystających z komputerów Mac Obecnie program Communicator 2011 dla komputerów Mac nie jest kompatybilny z usługą Office 365.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Microsoft Office 365 Business CSP 5C9FD4CC pakiet biurowy z usługą w chmurze abonament miesięczny

  • [Microsoft]

    Kategoria: Oprogramowanie

    przenośne • Windows: aplikacje pakietu Office Mobile (Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Poczta programu Outlook i Kalendarz programu Outlook) wymagają systemu Windows 10. • iOS: pakiet Office... Pełen opis produktu 'Microsoft Office 365 Business CSP 5C9FD4CCY pakiet biurowy z usługą w chmurze abonament roczny' »

    Microsoft Office Business przeznaczony jest dla przedsiębiorstw, zatrudniających nie więcej niż 300 pracowników. Dedykowany jest dla użytkowników potrzebujących dostępu do znanych aplikacji takich jak Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Publisher i Access zarówno offline jak i online (wersje przeglądarkowe). W ramach tej usługi otrzymujemy także możliwość przechowywania i udostępniania danych online za pomocą OneDrive o przestrzeni dyskowej wynoszącej 1TB. Narzędzie to świetnie sprawdzi się w zadaniach zespołowych dzięki funkcji pracy wielu użytkowników w czasie rzeczywistym z tym samym dokumentem. Abonament obejmuje licencję na 1 użytkownika do aktywacji na maksymalnie 15 urządzeniach według wskazanych poniżej grup: - 5 komputerów PC lub Mac - 5 smartfonów - 5 tabletów Aktywacja usługi zajmuje kilku minut. Rozliczenie obejmuje miesięczny lub roczny cykl płatności. Rezygnacja możliwa jest w dowolnym momencie. Dzięki aktualizacjom usługa będzie zawsze zawierać najnowsze składniki oraz gwarancję dostępności wynoszącą 99,9% czasu w roku. W zdarzeniach krytycznych Microsoft oferuje pomoc telefoniczną w zdarzeniach krytycznych dostępną 24/7. Dodatkowo możliwa jest integracja z usługą Active Directory.   Wymagania systemowe   Komputery PC/Mac - zainstalowany system operacyjny • Windows XP z dodatkiem SP3 • Windows Vista z dodatkiem SP2 • Windows 7 • Windows 10 • Mac OS X 10.5 (Leopard), 10.6 (Snow Leopard) • Windows Server 2003 • Windows Server 2008   Przeglądarki zainstalowane w komputerac PC/Mac • Safari, Chrome i Firefox: usługa Office 365 jest przeznaczona do pracy z bieżącą wersją przeglądarek Safari, Chrome i Firefox. • Microsoft Edge: usługa Office 365 jest przeznaczona do pracy z najnowszą wersją przeglądarki Microsoft Edge. Aktualizacje przeglądarki Microsoft Edge są dostępne za pośrednictwem gałęzi obsługi systemu Windows (w języku angielskim).Usługa Office 365 może nadal działać w wersjach przeglądarki Edge starszych niż najnowsza, ale usługa Office 365 nie może udzielać żadnych gwarancji w tym zakresie. • Internet Explorer: usługa Office 365 jest przeznaczona do pracy z przeglądarką Internet Explorer 11. W razie używania wcześniejszej wersji zaleca się uaktualnienie przeglądarki do wersji Internet Explorer 11. Usługa Office 365 może nadal działać w wersjach przeglądarki Internet Explorer innych niż Internet Explorer 11, ale nie udziela się żadnych gwarancji w tym zakresie. Jeśli Twoja organizacja korzysta z wcześniejszych wersji przeglądarki Internet Explorer w celu uzyskiwania dostępu do starszych usług i aplikacji sieci Web, warto rozważyć uaktualnienie do przeglądarki Internet Explorer 11 i przeprowadzenie oceny trybu przedsiębiorstwa dla przeglądarki Internet Explorer 11. Zapewnia on zgodność z poprzednimi wersjami dla starszych aplikacji sieci Web. Urządzenia przenośne • Windows: aplikacje pakietu Office Mobile (Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Poczta programu Outlook i Kalendarz programu Outlook) wymagają systemu Windows 10. • iOS: pakiet Office dla tabletu iPad® i telefonu iPhone® wymaga systemu iOS 8.0 lub nowszego. Pakiet Office dla tabletu iPad Pro™ wymaga systemu iOS 9.0 lub nowszego. • Android: pakiet Office dla systemu Android™ można zainstalować na tabletach i telefonach, które spełniają następujące kryteria: działają pod kontrolą systemu Android KitKat 4.4 lub nowszego i mają procesor oparty na architekturze ARM lub procesor firmy Intel (x86).   Przeglądarki dla urządzeń przenośnych: można używać dowolnej przeglądarki dla urządzeń przenośnych obsługiwanej przez firmę Microsoft, łącznie z przeglądarką Intune Managed Browser. Uwaga dla użytkowników korzystających z komputerów Mac Obecnie program Communicator 2011 dla komputerów Mac nie jest kompatybilny z usługą Office 365.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Microsoft Office 365 Business CSP 5C9FD4CCY pakiet biurowy z usługą w chmurze abonament roczny

  • [Microsoft]

    Kategoria: Oprogramowanie

    samym dokumentem. Oprócz tego pakiet zawiera: • Exchange Online - poczta biznesowa o pojemności 50 GB z możliwością dokupienia przestrzeni dyskowej. W poczcie tej jest dostępna globalna k... Pełen opis produktu 'Microsoft Office 365 Business Premium CSP 031C9E47Y pakiet biurowy z usługą w chmurze abonament roczny' »

    Microsoft Office Business Premium przeznaczony jest dla przedsiębiorstw, zatrudniających nie więcej niż 300 pracowników. Dedykowany jest dla użytkowników potrzebujących dostępu do znanych aplikacji takich jak Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Publisher i Access zarówno offline jak i online (wersje przeglądarkowe). W ramach tej usługi otrzymujemy także możliwość przechowywania i udostępniania danych online za pomocą OneDrive o przestrzeni dyskowej wynoszącej 1TB. Narzędzie to świetnie sprawdzi się w zadaniach zespołowych dzięki funkcji pracy wielu użytkowników w czasie rzeczywistym z tym samym dokumentem. Oprócz tego pakiet zawiera: • Exchange Online - poczta biznesowa o pojemności 50 GB z możliwością dokupienia przestrzeni dyskowej. W poczcie tej jest dostępna globalna książka adresowa i kalendarz, a także grupy. Kalendarz można współdzielić ze współpracownikami oraz klientami i partnerami biznesowymi. • Skype dla Firm - Skype można zainstalować offline, ale jest też dostępny online. Pozwala na połączenia video oraz głosowe z innymi osobami, przesyłanie wiadomości na czacie i konferencje. • SharePoint - to witryna intranetowa dla działów, zespołów, projektów. SharePoint jest rozbudowanym, ale prostym w obsłudze narzędziem. Pozwala zarządzać wieloma zasobami firmy z jednego miejsca. • Yammer - komunikator służący jednocześnie do gromadzenia zasobów przypisanych do danego projektu. Pozwala tworzenie grup projektowych, działowych czy ogólnych. Abonament obejmuje licencję na 1 użytkownika do aktywacji na maksymalnie 15 urządzeniach według wskazanych poniżej grup: - 5 komputerów PC lub Mac - 5 smartfonów - 5 tabletów Aktywacja usługi zajmuje kilku minut. Rozliczenie obejmuje miesięczny lub roczny cykl płatności. Rezygnacja możliwa jest w dowolnym momencie. Dzięki aktualizacjom usługa będzie zawsze zawierać najnowsze składniki oraz gwarancję dostępności wynoszącą 99,9% czasu w roku. W zdarzeniach krytycznych Microsoft oferuje pomoc telefoniczną w zdarzeniach krytycznych dostępną 24/7. Dodatkowo możliwa jest integracja z usługą Active Directory.   Wymagania systemowe   Komputery PC/Mac - zainstalowany system operacyjny • Windows XP z dodatkiem SP3 • Windows Vista z dodatkiem SP2 • Windows 7 • Windows 10 • Mac OS X 10.5 (Leopard), 10.6 (Snow Leopard) • Windows Server 2003 • Windows Server 2008   Przeglądarki zainstalowane w komputerac PC/Mac • Safari, Chrome i Firefox: usługa Office 365 jest przeznaczona do pracy z bieżącą wersją przeglądarek Safari, Chrome i Firefox. • Microsoft Edge: usługa Office 365 jest przeznaczona do pracy z najnowszą wersją przeglądarki Microsoft Edge. Aktualizacje przeglądarki Microsoft Edge są dostępne za pośrednictwem gałęzi obsługi systemu Windows (w języku angielskim).Usługa Office 365 może nadal działać w wersjach przeglądarki Edge starszych niż najnowsza, ale usługa Office 365 nie może udzielać żadnych gwarancji w tym zakresie. • Internet Explorer: usługa Office 365 jest przeznaczona do pracy z przeglądarką Internet Explorer 11. W razie używania wcześniejszej wersji zaleca się uaktualnienie przeglądarki do wersji Internet Explorer 11. Usługa Office 365 może nadal działać w wersjach przeglądarki Internet Explorer innych niż Internet Explorer 11, ale nie udziela się żadnych gwarancji w tym zakresie. Jeśli Twoja organizacja korzysta z wcześniejszych wersji przeglądarki Internet Explorer w celu uzyskiwania dostępu do starszych usług i aplikacji sieci Web, warto rozważyć uaktualnienie do przeglądarki Internet Explorer 11 i przeprowadzenie oceny trybu przedsiębiorstwa dla przeglądarki Internet Explorer 11. Zapewnia on zgodność z poprzednimi wersjami dla starszych aplikacji sieci Web. Urządzenia przenośne • Windows: aplikacje pakietu Office Mobile (Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Poczta programu Outlook i Kalendarz programu Outlook) wymagają systemu Windows 10. • iOS: pakiet Office dla tabletu iPad® i telefonu iPhone® wymaga systemu iOS 8.0 lub nowszego. Pakiet Office dla tabletu iPad Pro™ wymaga systemu iOS 9.0 lub nowszego. • Android: pakiet Office dla systemu Android™ można zainstalować na tabletach i telefonach, które spełniają następujące kryteria: działają pod kontrolą systemu Android KitKat 4.4 lub nowszego i mają procesor oparty na architekturze ARM lub procesor firmy Intel (x86).   Przeglądarki dla urządzeń przenośnych: można używać dowolnej przeglądarki dla urządzeń przenośnych obsługiwanej przez firmę Microsoft, łącznie z przeglądarką Intune Managed Browser. Uwaga dla użytkowników korzystających z komputerów Mac Obecnie program Communicator 2011 dla komputerów Mac nie jest kompatybilny z usługą Office 365.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Microsoft Office 365 Business Premium CSP 031C9E47Y pakiet biurowy z usługą w chmurze abonament roczny

  • [Microsoft]

    Kategoria: Oprogramowanie

    samym dokumentem. Oprócz tego pakiet zawiera: • Exchange Online - poczta biznesowa o pojemności 50 GB z możliwością dokupienia przestrzeni dyskowej. W poczcie tej jest dostępna globalna książka... Pełen opis produktu 'Microsoft Office 365 Business Premium CSP 031C9E47 pakiet biurowy z usługą w chmurze abonament miesięczny' »

    Microsoft Office Business Premium przeznaczony jest dla przedsiębiorstw, zatrudniających nie więcej niż 300 pracowników. Dedykowany jest dla użytkowników potrzebujących dostępu do znanych aplikacji takich jak Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Publisher i Access zarówno offline jak i online (wersje przeglądarkowe). W ramach tej usługi otrzymujemy także możliwość przechowywania i udostępniania danych online za pomocą OneDrive o przestrzeni dyskowej wynoszącej 1TB. Narzędzie to świetnie sprawdzi się w zadaniach zespołowych dzięki funkcji pracy wielu użytkowników w czasie rzeczywistym z tym samym dokumentem. Oprócz tego pakiet zawiera: • Exchange Online - poczta biznesowa o pojemności 50 GB z możliwością dokupienia przestrzeni dyskowej. W poczcie tej jest dostępna globalna książka adresowa i kalendarz, a także grupy. Kalendarz można współdzielić ze współpracownikami oraz klientami i partnerami biznesowymi. • Skype dla Firm - Skype można zainstalować offline, ale jest też dostępny online. Pozwala na połączenia video oraz głosowe z innymi osobami, przesyłanie wiadomości na czacie i konferencje. • SharePoint - to witryna intranetowa dla działów, zespołów, projektów. SharePoint jest rozbudowanym, ale prostym w obsłudze narzędziem. Pozwala zarządzać wieloma zasobami firmy z jednego miejsca. • Yammer - komunikator służący jednocześnie do gromadzenia zasobów przypisanych do danego projektu. Pozwala tworzenie grup projektowych, działowych czy ogólnych. Abonament obejmuje licencję na 1 użytkownika do aktywacji na maksymalnie 15 urządzeniach według wskazanych poniżej grup: - 5 komputerów PC lub Mac - 5 smartfonów - 5 tabletów Aktywacja usługi zajmuje kilku minut. Rozliczenie obejmuje miesięczny lub roczny cykl płatności. Rezygnacja możliwa jest w dowolnym momencie. Dzięki aktualizacjom usługa będzie zawsze zawierać najnowsze składniki oraz gwarancję dostępności wynoszącą 99,9% czasu w roku. W zdarzeniach krytycznych Microsoft oferuje pomoc telefoniczną w zdarzeniach krytycznych dostępną 24/7. Dodatkowo możliwa jest integracja z usługą Active Directory.   Wymagania systemowe   Komputery PC/Mac - zainstalowany system operacyjny • Windows XP z dodatkiem SP3 • Windows Vista z dodatkiem SP2 • Windows 7 • Windows 10 • Mac OS X 10.5 (Leopard), 10.6 (Snow Leopard) • Windows Server 2003 • Windows Server 2008   Przeglądarki zainstalowane w komputerac PC/Mac • Safari, Chrome i Firefox: usługa Office 365 jest przeznaczona do pracy z bieżącą wersją przeglądarek Safari, Chrome i Firefox. • Microsoft Edge: usługa Office 365 jest przeznaczona do pracy z najnowszą wersją przeglądarki Microsoft Edge. Aktualizacje przeglądarki Microsoft Edge są dostępne za pośrednictwem gałęzi obsługi systemu Windows (w języku angielskim).Usługa Office 365 może nadal działać w wersjach przeglądarki Edge starszych niż najnowsza, ale usługa Office 365 nie może udzielać żadnych gwarancji w tym zakresie. • Internet Explorer: usługa Office 365 jest przeznaczona do pracy z przeglądarką Internet Explorer 11. W razie używania wcześniejszej wersji zaleca się uaktualnienie przeglądarki do wersji Internet Explorer 11. Usługa Office 365 może nadal działać w wersjach przeglądarki Internet Explorer innych niż Internet Explorer 11, ale nie udziela się żadnych gwarancji w tym zakresie. Jeśli Twoja organizacja korzysta z wcześniejszych wersji przeglądarki Internet Explorer w celu uzyskiwania dostępu do starszych usług i aplikacji sieci Web, warto rozważyć uaktualnienie do przeglądarki Internet Explorer 11 i przeprowadzenie oceny trybu przedsiębiorstwa dla przeglądarki Internet Explorer 11. Zapewnia on zgodność z poprzednimi wersjami dla starszych aplikacji sieci Web. Urządzenia przenośne • Windows: aplikacje pakietu Office Mobile (Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Poczta programu Outlook i Kalendarz programu Outlook) wymagają systemu Windows 10. • iOS: pakiet Office dla tabletu iPad® i telefonu iPhone® wymaga systemu iOS 8.0 lub nowszego. Pakiet Office dla tabletu iPad Pro™ wymaga systemu iOS 9.0 lub nowszego. • Android: pakiet Office dla systemu Android™ można zainstalować na tabletach i telefonach, które spełniają następujące kryteria: działają pod kontrolą systemu Android KitKat 4.4 lub nowszego i mają procesor oparty na architekturze ARM lub procesor firmy Intel (x86).   Przeglądarki dla urządzeń przenośnych: można używać dowolnej przeglądarki dla urządzeń przenośnych obsługiwanej przez firmę Microsoft, łącznie z przeglądarką Intune Managed Browser. Uwaga dla użytkowników korzystających z komputerów Mac Obecnie program Communicator 2011 dla komputerów Mac nie jest kompatybilny z usługą Office 365.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Microsoft Office 365 Business Premium CSP 031C9E47 pakiet biurowy z usługą w chmurze abonament miesięczny

  • [Microsoft]

    Kategoria: Oprogramowanie

    Office 365 Business Essentials to produkt przeznaczony dla firm zatrudniających mniej niż 300 pracowników. Zawiera pakiet Office 2016 w wersji online, a ponadto wiele innych narzędzi Pełen opis produktu 'Microsoft Office 365 Business Essential CSP BD938F12 pakiet biurowy z usługą w chmurze abonament miesięczny' »

    Office 365 Business Essentials to produkt przeznaczony dla firm zatrudniających mniej niż 300 pracowników. Zawiera pakiet Office 2016 w wersji online, a ponadto wiele innych narzędzi usprawniających współpracę między pracownikami. Abonament obejmuje licencję na 1 użytkownika do aktywacji na maksymalnie 15 urządzeniach według wskazanych poniżej grup: - 5 komputerów PC lub Mac - 5 smartfonów - 5 tabletów Aktywacja usługi zajmuje kilku minut. Rozliczenie obejmuje miesięczny cykl płatności. Rezygnacja możliwa jest w dowolnym momencie. Dzięki aktualizacjom usługa będzie zawsze zawierać najnowsze składniki oraz gwarancję dostępności wynoszącą 99,9% czasu w roku. W zdarzeniach krytycznych Microsoft oferuje pomoc telefoniczną w zdarzeniach krytycznych dostępną 24/7. Dodatkowo możliwa jest integracja z usługą Active Directory. Programy wchodzące w skład Office 365 Business Essentials: • Exchange Online - poczta biznesowa o pojemności 50 GB z możliwością dokupienia przestrzeni dyskowej. W poczcie tej jest dostępna globalna książka adresowa i kalendarz, a także grupy. • OneDrive - przestrzeń dyskowa o pojemności 1 TB na użytkownika. W OneDrive można tworzyć, przechowywać i udostępniać pliki. Narzędzie świetnie sprawdzi się w pracy zespołowej dzięki możliwości pracy wielu osób w czasie rzeczywistym na tym samym dokumencie. • Skype dla Firm - Skype można zainstalować offline, ale jest też dostępny online. Pozwala na połączenia video oraz głosowe z innymi osobami, przesyłanie wiadomości na czacie i konferencje. • SharePoint - to witryna intranetowa dla działów, zespołów, projektów. SharePoint jest rozbudowanym, ale prostym w obsłudze narzędziem. Pozwala zarządzać wieloma zasobami firmy z jednego miejsca. • Yammer - komunikator służący jednocześnie do gromadzenia zasobów przypisanych do danego projektu. Pozwala tworzenie grup projektowych, działowych czy ogólnych. • Aplikacje Office 2016 w wersji online - Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Publisher w wersji online dostępnej przez internet. Dostępność 24/7, zarówno na urządzeniach stacjonarnych, jak i mobilnych. Ponadto Office 365 Business Essentials zawiera narzędzia do spersonalizowanego wyszukiwania i odnajdowania. Ich zaawansowane funkcje pozwalają szybko odnaleźć potrzebne pliki.   Wymagania systemowe   Przeglądarki zainstalowane w komputerac PC/Mac • Safari, Chrome i Firefox: usługa Office 365 jest przeznaczona do pracy z bieżącą wersją przeglądarek Safari, Chrome i Firefox. • Microsoft Edge: usługa Office 365 jest przeznaczona do pracy z najnowszą wersją przeglądarki Microsoft Edge. Aktualizacje przeglądarki Microsoft Edge są dostępne za pośrednictwem gałęzi obsługi systemu Windows (w języku angielskim).Usługa Office 365 może nadal działać w wersjach przeglądarki Edge starszych niż najnowsza, ale usługa Office 365 nie może udzielać żadnych gwarancji w tym zakresie. • Internet Explorer: usługa Office 365 jest przeznaczona do pracy z przeglądarką Internet Explorer 11. W razie używania wcześniejszej wersji zaleca się uaktualnienie przeglądarki do wersji Internet Explorer 11. Usługa Office 365 może nadal działać w wersjach przeglądarki Internet Explorer innych niż Internet Explorer 11, ale nie udziela się żadnych gwarancji w tym zakresie. Jeśli Twoja organizacja korzysta z wcześniejszych wersji przeglądarki Internet Explorer w celu uzyskiwania dostępu do starszych usług i aplikacji sieci Web, warto rozważyć uaktualnienie do przeglądarki Internet Explorer 11 i przeprowadzenie oceny trybu przedsiębiorstwa dla przeglądarki Internet Explorer 11. Zapewnia on zgodność z poprzednimi wersjami dla starszych aplikacji sieci Web. Przeglądarki dla urządzeń przenośnych można używać dowolnej przeglądarki dla urządzeń przenośnych obsługiwanej przez firmę Microsoft, łącznie z przeglądarką Intune Managed Browser. Uwaga dla użytkowników korzystających z komputerów Mac Obecnie program Communicator 2011 dla komputerów Mac nie jest kompatybilny z usługą Office 365.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Microsoft Office 365 Business Essential CSP BD938F12 pakiet biurowy z usługą w chmurze abonament miesięczny

  • [Microsoft]

    Kategoria: Oprogramowanie

    Office 365 Business Essentials to produkt przeznaczony dla firm zatrudniających mniej niż 300 pracowników. Zawiera pakiet Office 2016 w wersji online, a ponadto wiele innych narzędzi Pełen opis produktu 'Microsoft Office 365 Business Essential OPEN 9F5-00003 pakiet biurowy z usługą w chmurze abonament roczny' »

    Office 365 Business Essentials to produkt przeznaczony dla firm zatrudniających mniej niż 300 pracowników. Zawiera pakiet Office 2016 w wersji online, a ponadto wiele innych narzędzi usprawniających współpracę między pracownikami. Opłata jest w tym przypadku dokonywana z góry za cały rok trwania umowy licencyjnej. Abonament obejmuje licencję na 1 użytkownika do aktywacji na maksymalnie 15 urządzeniach według wskazanych poniżej grup: - 5 komputerów PC lub Mac - 5 smartfonów - 5 tabletów Aktywacja usługi zajmuje kilku minut. Rozliczenie obejmuje miesięczny lub roczny cykl płatności. Rezygnacja możliwa jest w dowolnym momencie. Dzięki aktualizacjom usługa będzie zawsze zawierać najnowsze składniki oraz gwarancję dostępności wynoszącą 99,9% czasu w roku. W zdarzeniach krytycznych Microsoft oferuje pomoc telefoniczną w zdarzeniach krytycznych dostępną 24/7. Dodatkowo możliwa jest integracja z usługą Active Directory. Programy wchodzące w skład Office 365 Business Essentials: • Exchange Online - poczta biznesowa o pojemności 50 GB z możliwością dokupienia przestrzeni dyskowej. W poczcie tej jest dostępna globalna książka adresowa i kalendarz, a także grupy. • OneDrive - przestrzeń dyskowa o pojemności 1 TB na użytkownika. W OneDrive można tworzyć, przechowywać i udostępniać pliki. Narzędzie świetnie sprawdzi się w pracy zespołowej dzięki możliwości pracy wielu osób w czasie rzeczywistym na tym samym dokumencie. • Skype dla Firm - Skype można zainstalować offline, ale jest też dostępny online. Pozwala na połączenia video oraz głosowe z innymi osobami, przesyłanie wiadomości na czacie i konferencje. • SharePoint - to witryna intranetowa dla działów, zespołów, projektów. SharePoint jest rozbudowanym, ale prostym w obsłudze narzędziem. Pozwala zarządzać wieloma zasobami firmy z jednego miejsca. • Yammer - komunikator służący jednocześnie do gromadzenia zasobów przypisanych do danego projektu. Pozwala tworzenie grup projektowych, działowych czy ogólnych. • Aplikacje Office 2016 w wersji online - Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Publisher w wersji online dostępnej przez internet. Dostępność 24/7, zarówno na urządzeniach stacjonarnych, jak i mobilnych. Ponadto Office 365 Business Essentials zawiera narzędzia do spersonalizowanego wyszukiwania i odnajdowania. Ich zaawansowane funkcje pozwalają szybko odnaleźć potrzebne pliki.   Wymagania systemowe   Przeglądarki zainstalowane w komputerac PC/Mac • Safari, Chrome i Firefox: usługa Office 365 jest przeznaczona do pracy z bieżącą wersją przeglądarek Safari, Chrome i Firefox. • Microsoft Edge: usługa Office 365 jest przeznaczona do pracy z najnowszą wersją przeglądarki Microsoft Edge. Aktualizacje przeglądarki Microsoft Edge są dostępne za pośrednictwem gałęzi obsługi systemu Windows (w języku angielskim).Usługa Office 365 może nadal działać w wersjach przeglądarki Edge starszych niż najnowsza, ale usługa Office 365 nie może udzielać żadnych gwarancji w tym zakresie. • Internet Explorer: usługa Office 365 jest przeznaczona do pracy z przeglądarką Internet Explorer 11. W razie używania wcześniejszej wersji zaleca się uaktualnienie przeglądarki do wersji Internet Explorer 11. Usługa Office 365 może nadal działać w wersjach przeglądarki Internet Explorer innych niż Internet Explorer 11, ale nie udziela się żadnych gwarancji w tym zakresie. Jeśli Twoja organizacja korzysta z wcześniejszych wersji przeglądarki Internet Explorer w celu uzyskiwania dostępu do starszych usług i aplikacji sieci Web, warto rozważyć uaktualnienie do przeglądarki Internet Explorer 11 i przeprowadzenie oceny trybu przedsiębiorstwa dla przeglądarki Internet Explorer 11. Zapewnia on zgodność z poprzednimi wersjami dla starszych aplikacji sieci Web. Przeglądarki dla urządzeń przenośnych można używać dowolnej przeglądarki dla urządzeń przenośnych obsługiwanej przez firmę Microsoft, łącznie z przeglądarką Intune Managed Browser. Uwaga dla użytkowników korzystających z komputerów Mac Obecnie program Communicator 2011 dla komputerów Mac nie jest kompatybilny z usługą Office 365.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Microsoft Office 365 Business Essential OPEN 9F5-00003 pakiet biurowy z usługą w chmurze abonament roczny

  • [Microsoft]

    Kategoria: Oprogramowanie

    Office 365 Business Essentials to produkt przeznaczony dla firm zatrudniających mniej niż 300 pracowników. Zawiera pakiet Office 2016 w wersji online, a ponadto wiele innych narzędzi usprawni... Pełen opis produktu 'Microsoft Office 365 Business Essential CSP BD938F12Y pakiet biurowy z usługą w chmurze abonament roczny' »

    Office 365 Business Essentials to produkt przeznaczony dla firm zatrudniających mniej niż 300 pracowników. Zawiera pakiet Office 2016 w wersji online, a ponadto wiele innych narzędzi usprawniających współpracę między pracownikami. Abonament obejmuje licencję na 1 użytkownika do aktywacji na maksymalnie 15 urządzeniach według wskazanych poniżej grup: - 5 komputerów PC lub Mac - 5 smartfonów - 5 tabletów Aktywacja usługi zajmuje kilku minut. Rozliczenie obejmuje miesięczny lub roczny cykl płatności. Rezygnacja możliwa jest w dowolnym momencie. Dzięki aktualizacjom usługa będzie zawsze zawierać najnowsze składniki oraz gwarancję dostępności wynoszącą 99,9% czasu w roku. W zdarzeniach krytycznych Microsoft oferuje pomoc telefoniczną w zdarzeniach krytycznych dostępną 24/7. Dodatkowo możliwa jest integracja z usługą Active Directory. Programy wchodzące w skład Office 365 Business Essentials: • Exchange Online - poczta biznesowa o pojemności 50 GB z możliwością dokupienia przestrzeni dyskowej. W poczcie tej jest dostępna globalna książka adresowa i kalendarz, a także grupy. • OneDrive - przestrzeń dyskowa o pojemności 1 TB na użytkownika. W OneDrive można tworzyć, przechowywać i udostępniać pliki. Narzędzie świetnie sprawdzi się w pracy zespołowej dzięki możliwości pracy wielu osób w czasie rzeczywistym na tym samym dokumencie. • Skype dla Firm - Skype można zainstalować offline, ale jest też dostępny online. Pozwala na połączenia video oraz głosowe z innymi osobami, przesyłanie wiadomości na czacie i konferencje. • SharePoint - to witryna intranetowa dla działów, zespołów, projektów. SharePoint jest rozbudowanym, ale prostym w obsłudze narzędziem. Pozwala zarządzać wieloma zasobami firmy z jednego miejsca. • Yammer - komunikator służący jednocześnie do gromadzenia zasobów przypisanych do danego projektu. Pozwala tworzenie grup projektowych, działowych czy ogólnych. • Aplikacje Office 2016 w wersji online - Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Publisher w wersji online dostępnej przez internet. Dostępność 24/7, zarówno na urządzeniach stacjonarnych, jak i mobilnych. Ponadto Office 365 Business Essentials zawiera narzędzia do spersonalizowanego wyszukiwania i odnajdowania. Ich zaawansowane funkcje pozwalają szybko odnaleźć potrzebne pliki.   Wymagania systemowe   Przeglądarki zainstalowane w komputerac PC/Mac • Safari, Chrome i Firefox: usługa Office 365 jest przeznaczona do pracy z bieżącą wersją przeglądarek Safari, Chrome i Firefox. • Microsoft Edge: usługa Office 365 jest przeznaczona do pracy z najnowszą wersją przeglądarki Microsoft Edge. Aktualizacje przeglądarki Microsoft Edge są dostępne za pośrednictwem gałęzi obsługi systemu Windows (w języku angielskim).Usługa Office 365 może nadal działać w wersjach przeglądarki Edge starszych niż najnowsza, ale usługa Office 365 nie może udzielać żadnych gwarancji w tym zakresie. • Internet Explorer: usługa Office 365 jest przeznaczona do pracy z przeglądarką Internet Explorer 11. W razie używania wcześniejszej wersji zaleca się uaktualnienie przeglądarki do wersji Internet Explorer 11. Usługa Office 365 może nadal działać w wersjach przeglądarki Internet Explorer innych niż Internet Explorer 11, ale nie udziela się żadnych gwarancji w tym zakresie. Jeśli Twoja organizacja korzysta z wcześniejszych wersji przeglądarki Internet Explorer w celu uzyskiwania dostępu do starszych usług i aplikacji sieci Web, warto rozważyć uaktualnienie do przeglądarki Internet Explorer 11 i przeprowadzenie oceny trybu przedsiębiorstwa dla przeglądarki Internet Explorer 11. Zapewnia on zgodność z poprzednimi wersjami dla starszych aplikacji sieci Web. Przeglądarki dla urządzeń przenośnych można używać dowolnej przeglądarki dla urządzeń przenośnych obsługiwanej przez firmę Microsoft, łącznie z przeglądarką Intune Managed Browser. Uwaga dla użytkowników korzystających z komputerów Mac Obecnie program Communicator 2011 dla komputerów Mac nie jest kompatybilny z usługą Office 365.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Microsoft Office 365 Business Essential CSP BD938F12Y pakiet biurowy z usługą w chmurze abonament roczny

  • [DEXON Computers Ltd.]

    Kategoria: Szkolenia ITWysyłka: od ręki

    Przygotuj komputer na upały!          SZKOLENIE INDYWIDUALNE U KLIENTA.   Szkolenie - Pakiet  Biurowy MS Office - Word (poziom podstawowy)   Program szkolenia:   Poznawanie pakietu biurowego... Pełen opis produktu 'Szkolenie - Pakiet Biurowy MS Office - Word (poziom podstawowy)' »

    Przygotuj komputer na upały!          SZKOLENIE INDYWIDUALNE U KLIENTA.   Szkolenie - Pakiet  Biurowy MS Office - Word (poziom podstawowy)   Program szkolenia:   Poznawanie pakietu biurowego MS-OFFICE - WORD Zakres szkolenia:   Wiadomości podstawowe uruchomienie programu MS Word elementy ekranu programu Word tworzenie dokumentu w edytorze Word wprowadzanie tekstu zapisanie dokumentu w postaci pliku zakończenie pracy otwieranie dokumentów nanoszenie poprawek w napisanym tekście drukowanie dokumentu Podstawowe operacje blokowe zaznaczanie tekstu wycinanie, kopiowanie, wklejanie Formatowanie formatowanie tekstu, akapitu, dokumentu formatowanie tekstu formatowanie akapitu formatowanie dokumentu autoformatowanie tekstu w trakcie pisania i po wpisaniu tekstu Wstawianie gotowych elementów w tekście autotekst autokorekta data i godzina symbole i znaki specjalne koniec strony nagłówek i stopka numer strony zakładka Tabulatory Tabele rysowanie tabel rysowanie automatyczne rysowanie ręczne Grafika wstawianie rysunków formatowanie rysunku Korzystanie z pomocy Dodawanie i usuwanie poleceń na paskach narzędzi Zmiana ustawień standardowych związanych z poznanymi poleceniami        Czas realizacji po zakupie i wyborze zapłaty  -temin jest uzgadniany telefonicznie.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Szkolenie - Pakiet Biurowy MS Office - Word (poziom podstawowy)

  • [DEXON Computers Ltd.]

    Kategoria: Szkolenia ITWysyłka: od ręki

    Przygotuj komputer na upały!          SZKOLENIE INDYWIDUALNE U KLIENTA.   Szkolenie - Pakiet  Biurowy MS Office - Word (poziom średnio zaawansowany)    Program szkolenia:   Poznawani... Pełen opis produktu 'Szkolenie - Pakiet Biurowy MS Office - Word (poziom średnio zaawansowany)' »

    Przygotuj komputer na upały!          SZKOLENIE INDYWIDUALNE U KLIENTA.   Szkolenie - Pakiet  Biurowy MS Office - Word (poziom średnio zaawansowany)    Program szkolenia:   Poznawanie pakietu biurowego MS-OFFICE - WORD Zakres szkolenia:   Podstawowe czynności tworzenie nowych dokumentów, edycja, zapisywanie, ochrona tworzenie dokumentów z szablonów, tworzenie szablonów Spersonalizowane środowiska pracy tworzenie i modyfikacja pasków narzędziowych, przycisków oraz menu konfiguracja widoku okna aplikacji. Praca z tekstem formatowanie, wykorzystywanie numeracji i punktacji, style, automalarza formatowanie stron i sekcji, podział strony tworzenie i edycja tabel sprawdzanie poprawności ortograficznej i gramatycznej, słowniki użytkownika, tezaurus, automatyzacja wpisów Wstawianie obiektów i elementów specjalnych elementy specjalne autotekst i autouzupełnianie wstawianie grafiki, pól tekstowych i diagramów oraz wykresów obsługa edytora równań Praca nad rozbudowanym tekstem budowanie konspektu tworzeni automatycznych spisów treści, ilustracji i tabel. Korespondencja seryjna tworzenie bazy danych do korespondencji adresowanie kopert i pism tworzenie arkuszy z etykietami Praca w grupie tworzenie różnych wersji dokumentu śledzenie zmian i udostępnianie dokumentu tworzenie formularzy Przygotowanie do druku drukowanie dokumentów, podgląd wydruku, wstawianie nagłówka i stopki właściwości drukarek        Czas realizacji po zakupie i wyborze zapłaty  -temin jest uzgadniany telefonicznie.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Szkolenie - Pakiet Biurowy MS Office - Word (poziom średnio zaawansowany)

  • [DEXON Computers Ltd.]

    Kategoria: Szkolenia ITWysyłka: od ręki

    Przygotuj komputer na upały!          SZKOLENIE INDYWIDUALNE U KLIENTA.   Szkolenie - Pakiet  Biurowy MS Office - Word (poziom zaawansowany)    Program szkolenia:   Poznawanie pakietu... Pełen opis produktu 'Szkolenie - Pakiet Biurowy MS Office - Word (poziom zaawansowany)' »

    Przygotuj komputer na upały!          SZKOLENIE INDYWIDUALNE U KLIENTA.   Szkolenie - Pakiet  Biurowy MS Office - Word (poziom zaawansowany)    Program szkolenia:   Poznawanie pakietu biurowego MS-OFFICE - WORD Zakres szkolenia:   W współtworzenie długich dokumentów tworzenie struktury dokumentu przy użyciu widoku konspektu wstawienie przypisów, zakładek i odsyłaczy, indeksów i spisów podział dokumentu na dokument główny i dokumenty podrzędne udostępnianie dokumentów podrzędnych innym osobom oraz ich aktualizacja w dokumencie głównym. Redagowanie dokumentu naniesienie zmian w dokumencie śledzenie zmian w dokumencie: akceptacja lub odrzucenie zmian zabezpieczanie dokumentu tworzenie wielu wersji dokumentu. Wykorzystywanie funkcji do porównania i scalanie dokumentów Mailing dokumentów dokument główny tworzenie własnej bazy danych oraz wykorzystywanie gotowej filtrowanie bazy danych.        Czas realizacji po zakupie i wyborze zapłaty  -temin jest uzgadniany telefonicznie.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Szkolenie - Pakiet Biurowy MS Office - Word (poziom zaawansowany)

  • [DEXON Computers Ltd.]

    Kategoria: Szkolenia ITWysyłka: od ręki

    Przygotuj komputer na upały!          SZKOLENIE INDYWIDUALNE U KLIENTA.   Szkolenie - Pakiet  Biurowy MS Office - Excel (poziom podstawowy)   Program szkolenia:   Poznawanie pakietu biurowego... Pełen opis produktu 'Szkolenie - Pakiet Biurowy MS Office - Excel (poziom podstawowy)' »

    Przygotuj komputer na upały!          SZKOLENIE INDYWIDUALNE U KLIENTA.   Szkolenie - Pakiet  Biurowy MS Office - Excel (poziom podstawowy)   Program szkolenia:   Poznawanie pakietu biurowego MS-OFFICE - EXCEL Zakres szkolenia:   Podstawowe wiadomości o arkuszu kalkulacyjnym Podstawowe pojęcia Podstawowe informacje o interfejsie programu Wstążka użytkownika Budowa głównego okna arkusza kalkulacyjnego Kolumny i wiersze Operacje na pliku Zapisywanie skoroszytu Otwieranie i zapisywanie plików Operacje na arkuszach Wstawianie arkuszy Przenoszenie arkuszy Kopiowanie Zmiana nazwy Usuwanie Tworzenie i edycja wprowadzeń Wprowadzanie danych w komórkach Zaznaczanie komórek Kopiowanie obszarów Kopiowanie i przemieszczanie danych Wstawianie wierszy i kolumn Błyskawiczne wypełnianie Zmiana i ukrywanie danych Wprowadzanie formuł w arkuszu Budowa formuły Odwołania do innych komórek Podstawowe operatory w formułach Tworzenie formuł Przykłady zastosowania formuł Odwołania w arkuszach Odwołania względne, bezwzględne i mieszane Zastosowanie poszczególnych typów odwołań Połączenia między arkuszami Połączenia między arkuszami Nawigacja między skoroszytami Połączenia między skoroszytami Wprowadzanie funkcji Pojęcie funkcji Główne typy funkcji Zastosowanie podstawowych funkcji: SUMA, ŚREDNIA, MIN, MAX Funkcja logiczna JEŻELI – przykłady zastosowania Funkcja matematyczna SUMA.JEŻELI Funkcje statystyczne, np. LICZ.JEŻELI Przykłady zastosowania funkcji typu data i czas: ROK, MIESIĄĆ, DATA, DATA.RÓŻNICA Funkcje tekstowe: LEWY, PRAWY, FRAGMĘT.TEKSTU, Formatowanie arkuszy Narzędzia formatowania komórek Format wprowadzanych danych Obramowania i cieniowania Wyrównania Linie siatek Wyszukiwanie danych Sortowanie danych Podstawowe zastosowanie autofiltra Elementy graficzne – podstawowe zastosowania Wstawianie elementów graficznych Diagramy blokowe Drukowanie Drukowanie arkuszy Drukowanie obszarów nieciągłych Podgląd podziału stron Operacje na oknach arkusza Blokowanie komórek Podział okna      Czas realizacji po zakupie i wyborze zapłaty  -temin jest uzgadniany telefonicznie.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Szkolenie - Pakiet Biurowy MS Office - Excel (poziom podstawowy)

  • [DEXON Computers Ltd.]

    Kategoria: Szkolenia ITWysyłka: od ręki

    Przygotuj komputer na upały!          SZKOLENIE INDYWIDUALNE U KLIENTA.   Szkolenie - Pakiet  Biurowy MS Office - Excel (poziom średnio zaawansowany)   Program szkolenia:   Poznawani... Pełen opis produktu 'Szkolenie - Pakiet Biurowy MS Office - Excel (poziom średnio zaawansowany)' »

    Przygotuj komputer na upały!          SZKOLENIE INDYWIDUALNE U KLIENTA.   Szkolenie - Pakiet  Biurowy MS Office - Excel (poziom średnio zaawansowany)   Program szkolenia:   Poznawanie pakietu biurowego MS-OFFICE - EXCEL   Zakres szkolenia:   Odwołania w arkuszach Odwołania względne, bezwzględne, mieszane Zastosowanie poszczególnych typów odwołań Połączenia między arkuszami Połączenia między arkuszami Połączenia między skoroszytami Formatowanie warunkowe Formatowanie zależne od wartości Walidacja danych Listy wartości Walidacja tekstowa i liczbowa Wykonywanie obliczeń za pomocą formuł i funkcji Pojęcie funkcji Główne typy funkcji Zastosowanie podstawowych funkcji: SUMA, ŚREDNIA, MIN, MAX Funkcja logiczna JEŻELI – przykłady zastosowania Funkcja matematyczna SUMA.JEŻELI Funkcje statystyczne, np. LICZ.JEŻELI Przykłady funkcji zagnieżdżonych Funkcje wyszukiwania i adresu, np.: WYSZUKAJ.PIONOWO Przykłady zastosowania funkcji typu data i czas: ROK, MIESIĄĆ, DATA, DATA.RÓŻNICA Wyszukiwanie danych Sortowanie danych Zastosowanie autofiltra Warunki autofiltra Widoki niestandardowe Wykresy Główne typy wykresów Tworzenie wykresów Elementy wykresu Modyfikacja wykresów Drukowanie Drukowanie arkuszy Drukowanie obszarów nieciągłych Podgląd podziału stron Operacje na oknach arkusza Blokowanie komórek Podział okna Konspekty Grupowanie danych Autokonspekt Sumy częściowe Tworzenie sum częściowych Zastosowanie sum częściowych Analizowanie danych za pomocą tabel przestawnych Pojęcie tabeli przestawnej Tworzenie tabel przestawnych Przykłady użycia tabel przestawnych Zabezpieczenie skoroszytów i arkuszy Zabezpieczenia skoroszytów hasłami      Czas realizacji po zakupie i wyborze zapłaty  -temin jest uzgadniany telefonicznie.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Szkolenie - Pakiet Biurowy MS Office - Excel (poziom średnio zaawansowany)

  • [DEXON Computers Ltd.]

    Kategoria: Szkolenia ITWysyłka: od ręki

    Przygotuj komputer na upały!          SZKOLENIE INDYWIDUALNE U KLIENTA.   Szkolenie - Pakiet  Biurowy MS Office - Excel (poziom  zaawansowany)   Program szkolenia:   Poznawanie pakietu... Pełen opis produktu 'Szkolenie - Pakiet Biurowy MS Office - Excel (poziom zaawansowany)' »

    Przygotuj komputer na upały!          SZKOLENIE INDYWIDUALNE U KLIENTA.   Szkolenie - Pakiet  Biurowy MS Office - Excel (poziom  zaawansowany)   Program szkolenia:   Poznawanie pakietu biurowego MS-OFFICE - EXCEL   Zakres szkolenia: Zaawansowana edycja danych Wklejanie specjalne Dynamiczne i statyczne obrazy danych Transpozycja Ukrywanie danych Menadżer nazw Zastosowanie obszarów Operacje na obszarach Zaawansowane formatowanie danych Formaty użytkownika Formatowanie warunkowe Formatowanie zależne od wartości Formatowanie zależne od formuł Duplikaty danych Poprawność danych Walidacja liczbowa, tekstowa, niestandardowa Listy wartości Dynamiczne listy wartości Wykonywanie obliczeń za pomocą formuł i funkcji oraz zagnieżdżanie funkcji Przykłady funkcji logicznych, np. JEŻELI, ORAZ, LUB, NIE Funkcje daty i czasu, np: DNI.ROBOCZE, DZIŚ, TERAZ, CZĘŚĆ.ROKU Funkcje matematyczne: ZAOKR, SUMA.WARUNKÓW, SUMA.JEŻELI i inne Funkcje tekstowe – ZŁĄCZ.TEKSTY, TEKST, KWOTA, DŁ, PORÓWNAJ Funkcje statystyczne – LICZ.JEŻELI, ŚREDNIA.JEŻELI, LICZ.WARUNKI, ILE.NIEPUSTYCH Funkcje wyszukiwania i adresu, np.: INDEKS, PODAJ.POZYCJĘ, WYSZUKAJ.PIONOWO Funkcje tekstowe: LEWY, PRAWY, FRAGMĘT.TEKSTU, Formuły tablicowe Śledzenie błędów w Excelu Tworzenie wykresów Tworzenie zaawansowanych wykresów Szybkie dostosowywanie wykresów Tworzenie nowych typów wykresów – wykresy użytkownika Praca z bazami danych Reguły tworzenia bazy danych Tworzenie bazy danych w arkuszu Filtry zaawansowane Metody filtrowania danych Filtry zaawansowane Stosowanie warunków filtra Filtry zależne od formuł i funkcji Wprowadzenie do makr Konspekty Grupowanie danych Autokonspekt Sumy częściowe Tworzenie sum częściowych Zastosowanie sum częściowych Analizowanie danych za pomocą tabel przestawnych Pojęcie tabeli przestawnej Tworzenie tabel przestawnych Modyfikacje tabel przestawnych Obliczenia na tabeli przestawnej Grupowanie danych w tabeli Przykłady użycia tabel przestawnych Wykresy przestawne Raporty tabeli przestawnej Filtrowanie danych tabeli za pomocą fragmentatorów Konsolidacja tabel Importowanie i eksportowanie danych Importowanie danych z plików tekstowych (txt, csv) Importowanie danych ze stron www Recenzje Śledzenie zmian Zabezpieczanie danych Zabezpieczenia plików Zabezpieczenia arkuszy Zabezpieczenia skoroszytów Ukrywanie danych    Czas realizacji po zakupie i wyborze zapłaty  -temin jest uzgadniany telefonicznie.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Szkolenie - Pakiet Biurowy MS Office - Excel (poziom zaawansowany)

  • [Help]

    Kategoria: Informatyka > Aplikacje biurowe

    Pakiet OpenOffice 2 opisany w tej książce jest to kolejna wersja dobrze już znanego bezpłatnego pakietu programów biurowych. Pakiet jest dostępny zarówno w wersji dla systemu... Pełen opis produktu 'OpenOffice 2 PL. Pakiet biurowy dla Windows i Linuxa' »

    Pakiet OpenOffice 2 opisany w tej książce jest to kolejna wersja dobrze już znanego bezpłatnego pakietu programów biurowych. Pakiet jest dostępny zarówno w wersji dla systemu operacyjnego Linux, jak i dla systemu Windows...
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o OpenOffice 2 PL. Pakiet biurowy dla Windows i Linuxa


Księgarnia-Techniczna.com

Książki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 29.10.2009
helion, onepress, wkŁ, wnt, pwn, owpw, btc, kabe, promise, arkady
Produkty w ofercie: 2812
Promocje: 22
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1

AGEMEDIA.pl

Komputery, AGD, RTV,
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 04.01.2017
no name, samsung, philips, bosch, beko, zelmer, hewlett packard, tefal, esperanza, gembird
Produkty w ofercie: 4822
Promocje: 8
Wysyłka do 3 dni: 2171
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

DELL 24

Sprzęt marki DELL
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 07.11.2017
dell, samsonite, dicota, whitenergy, microsoft, logitech, kingston
Produkty w ofercie: 1232
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0