Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
Włączyłeś filtrowanie wyników wyszukiwania. Aby znaleźć więcej produktów wyłącz część lub wszystkie filtry.
  • [RENNER]

    Kategoria: NADWOZIE > CRASH PADY > SUZUKI

    RENNER Crash Pady motocyklowe SUZUKI SFV 650 GLADIUS Materiał: Konstrukcyjne tworzywo sztuczne, które pochłania energię uderzenia i wyhamowuje ślizgający się motocykl. Elementy są wykonane na Pełen opis produktu 'RENNER Crash Pady motocyklowe SUZUKI SFV 650 GLADIUS RENNER Crash Pady motocyklowe SUZUKI SFV 650 GLADIUS MOTORUS.PL' »

    RENNER Crash Pady motocyklowe SUZUKI SFV 650 GLADIUS Materiał: Konstrukcyjne tworzywo sztuczne, które pochłania energię uderzenia i wyhamowuje ślizgający się motocykl. Elementy są wykonane na maszynach CNC (sterowanych numerycznie). Zestawy są gotowe do zamocowania na motocyklu bez potrzeby dorabiania dodatkowych mocowań i śrub. Zestawy dobierane są indywidualnie do danego modelu motocykla i występują w wykonaniach Crash Padów: X-Padów, Torowych i Arrow padów oraz różniących się ceną. Dostosowywana jest długość ślizgacza, kształt mocowania oraz długość śrub montażowych. Komplet crash padów ma konstrukcję dwustrefową, strefa zewnętrzna absorbuje energię uderzenia i zgina się w ściśle określonym punkcie. Część wewnętrzna to właściwe mocowanie do oryginalnych elementów motocykla ramy lub bloku silnika. Wytrzymałość śrub i ich gwintów jest tak dobrana, żeby nie spowodować urwania gwintu lub wygięcia ramy motocykla w chwili uderzenia. Śruby w strefie wewnętrznej mają znacznie wyższą klasę wytrzymałości (12,9) od śrub w części zewnętrznej (8,8). W ten sposób Renner wyeliminował podstawową wadę innych crash padów dostępnych na rynku. Nawet w przypadku urwania ślizgacza spowodowanego np. zahaczeniem przez ślizgający się motocykl o krawężnik. jego zasadnicza rola zostaje spełniona, ponieważ rozprasza on dużą część energii w momencie uderzenia motocykla o asfalt. Zestawy są gotowe do zamocowania na motocyklu bez potrzeby dorabiania dodatkowych mocowań i śrub. Zestawy dobierane są indywidualnie do danego modelu motocykla. Dostosowywana jest długość ślizgacza, kształt mocowania oraz długość śrub montażowych. Zdjęcia przykładowe.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o RENNER Crash Pady motocyklowe SUZUKI SFV 650 GLADIUS RENNER Crash Pady motocyklowe SUZUKI SFV 650 GLADIUS MOTORUS.PL

  • [RENNER]

    Kategoria: NADWOZIE > CRASH PADY > HONDA

    RENNER Crash Pady motocyklowe HONDA NC 700/750 S/X Materiał: Konstrukcyjne tworzywo sztuczne, które pochłania energię uderzenia i wyhamowuje ślizgający się motocykl. Elementy są wykonane na m... Pełen opis produktu 'RENNER Crash Pady motocyklowe HONDA NC 700/750 S/X RENNER Crash Pady motocyklowe HONDA NC 700/750 S/X MOTORUS.PL' »

    RENNER Crash Pady motocyklowe HONDA NC 700/750 S/X Materiał: Konstrukcyjne tworzywo sztuczne, które pochłania energię uderzenia i wyhamowuje ślizgający się motocykl. Elementy są wykonane na maszynach CNC (sterowanych numerycznie). Zestawy są gotowe do zamocowania na motocyklu bez potrzeby dorabiania dodatkowych mocowań i śrub. Zestawy dobierane są indywidualnie do danego modelu motocykla i występują w wykonaniach Crash Padów: X-Padów, Torowych i Arrow padów oraz różniących się ceną. Dostosowywana jest długość ślizgacza, kształt mocowania oraz długość śrub montażowych. Komplet crash padów ma konstrukcję dwustrefową, strefa zewnętrzna absorbuje energię uderzenia i zgina się w ściśle określonym punkcie. Część wewnętrzna to właściwe mocowanie do oryginalnych elementów motocykla ramy lub bloku silnika. Wytrzymałość śrub i ich gwintów jest tak dobrana, żeby nie spowodować urwania gwintu lub wygięcia ramy motocykla w chwili uderzenia. Śruby w strefie wewnętrznej mają znacznie wyższą klasę wytrzymałości (12,9) od śrub w części zewnętrznej (8,8). W ten sposób Renner wyeliminował podstawową wadę innych crash padów dostępnych na rynku. Nawet w przypadku urwania ślizgacza spowodowanego np. zahaczeniem przez ślizgający się motocykl o krawężnik. jego zasadnicza rola zostaje spełniona, ponieważ rozprasza on dużą część energii w momencie uderzenia motocykla o asfalt. Zestawy są gotowe do zamocowania na motocyklu bez potrzeby dorabiania dodatkowych mocowań i śrub. Zestawy dobierane są indywidualnie do danego modelu motocykla. Dostosowywana jest długość ślizgacza, kształt mocowania oraz długość śrub montażowych. Zdjęcia przykładowe.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o RENNER Crash Pady motocyklowe HONDA NC 700/750 S/X RENNER Crash Pady motocyklowe HONDA NC 700/750 S/X MOTORUS.PL

  • [RENNER]

    Kategoria: NADWOZIE > CRASH PADY > HONDA

    RENNER Crash Pady motocyklowe HONDA VFR 800 98-13 Materiał: Konstrukcyjne tworzywo sztuczne, które pochłania energię uderzenia i wyhamowuje ślizgający się motocykl. Elementy są wykonane na ma... Pełen opis produktu 'RENNER Crash Pady motocyklowe HONDA VFR 800 98-13 RENNER Crash Pady motocyklowe HONDA VFR 800 98-13 MOTORUS.PL' »

    RENNER Crash Pady motocyklowe HONDA VFR 800 98-13 Materiał: Konstrukcyjne tworzywo sztuczne, które pochłania energię uderzenia i wyhamowuje ślizgający się motocykl. Elementy są wykonane na maszynach CNC (sterowanych numerycznie). Zestawy są gotowe do zamocowania na motocyklu bez potrzeby dorabiania dodatkowych mocowań i śrub. Zestawy dobierane są indywidualnie do danego modelu motocykla i występują w wykonaniach Crash Padów: X-Padów, Torowych i Arrow padów oraz różniących się ceną. Dostosowywana jest długość ślizgacza, kształt mocowania oraz długość śrub montażowych. Komplet crash padów ma konstrukcję dwustrefową, strefa zewnętrzna absorbuje energię uderzenia i zgina się w ściśle określonym punkcie. Część wewnętrzna to właściwe mocowanie do oryginalnych elementów motocykla ramy lub bloku silnika. Wytrzymałość śrub i ich gwintów jest tak dobrana, żeby nie spowodować urwania gwintu lub wygięcia ramy motocykla w chwili uderzenia. Śruby w strefie wewnętrznej mają znacznie wyższą klasę wytrzymałości (12,9) od śrub w części zewnętrznej (8,8). W ten sposób Renner wyeliminował podstawową wadę innych crash padów dostępnych na rynku. Nawet w przypadku urwania ślizgacza spowodowanego np. zahaczeniem przez ślizgający się motocykl o krawężnik. jego zasadnicza rola zostaje spełniona, ponieważ rozprasza on dużą część energii w momencie uderzenia motocykla o asfalt. Zestawy są gotowe do zamocowania na motocyklu bez potrzeby dorabiania dodatkowych mocowań i śrub. Zestawy dobierane są indywidualnie do danego modelu motocykla. Dostosowywana jest długość ślizgacza, kształt mocowania oraz długość śrub montażowych. Zdjęcia przykładowe.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o RENNER Crash Pady motocyklowe HONDA VFR 800 98-13 RENNER Crash Pady motocyklowe HONDA VFR 800 98-13 MOTORUS.PL

  • [RENNER]

    Kategoria: NADWOZIE > CRASH PADY > HONDA

    RENNER Crash Pady motocyklowe HONDA CB 750 (SEVEN FIFTY) 92- Materiał: Konstrukcyjne tworzywo sztuczne, które pochłania energię uderzenia i wyhamowuje ślizgający się motocykl. Elementy są wykonane... Pełen opis produktu 'RENNER Crash Pady motocyklowe HONDA CB 750 (SEVEN FIFTY) 92- RENNER Crash Pady motocyklowe HONDA CB 750 (SEVEN FIFTY) 92- MOTORUS.PL' »

    RENNER Crash Pady motocyklowe HONDA CB 750 (SEVEN FIFTY) 92- Materiał: Konstrukcyjne tworzywo sztuczne, które pochłania energię uderzenia i wyhamowuje ślizgający się motocykl. Elementy są wykonane na maszynach CNC (sterowanych numerycznie). Zestawy są gotowe do zamocowania na motocyklu bez potrzeby dorabiania dodatkowych mocowań i śrub. Zestawy dobierane są indywidualnie do danego modelu motocykla i występują w wykonaniach Crash Padów: X-Padów, Torowych i Arrow padów oraz różniących się ceną. Dostosowywana jest długość ślizgacza, kształt mocowania oraz długość śrub montażowych. Komplet crash padów ma konstrukcję dwustrefową, strefa zewnętrzna absorbuje energię uderzenia i zgina się w ściśle określonym punkcie. Część wewnętrzna to właściwe mocowanie do oryginalnych elementów motocykla ramy lub bloku silnika. Wytrzymałość śrub i ich gwintów jest tak dobrana, żeby nie spowodować urwania gwintu lub wygięcia ramy motocykla w chwili uderzenia. Śruby w strefie wewnętrznej mają znacznie wyższą klasę wytrzymałości (12,9) od śrub w części zewnętrznej (8,8). W ten sposób Renner wyeliminował podstawową wadę innych crash padów dostępnych na rynku. Nawet w przypadku urwania ślizgacza spowodowanego np. zahaczeniem przez ślizgający się motocykl o krawężnik. jego zasadnicza rola zostaje spełniona, ponieważ rozprasza on dużą część energii w momencie uderzenia motocykla o asfalt. Zestawy są gotowe do zamocowania na motocyklu bez potrzeby dorabiania dodatkowych mocowań i śrub. Zestawy dobierane są indywidualnie do danego modelu motocykla. Dostosowywana jest długość ślizgacza, kształt mocowania oraz długość śrub montażowych. Zdjęcia przykładowe.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o RENNER Crash Pady motocyklowe HONDA CB 750 (SEVEN FIFTY) 92- RENNER Crash Pady motocyklowe HONDA CB 750 (SEVEN FIFTY) 92- MOTORUS.PL

  • [RENNER]

    Kategoria: NADWOZIE > CRASH PADY > KAWASAKI

    RENNER Crash Pady motocyklowe KAWASAKI ZX 10 R 04-05 Materiał: Konstrukcyjne tworzywo sztuczne, które pochłania energię uderzenia i wyhamowuje ślizgający się motocykl. Elementy są wykonane na Pełen opis produktu 'RENNER Crash Pady motocyklowe KAWASAKI ZX 10 R 04-05 RENNER Crash Pady motocyklowe KAWASAKI ZX 10 R 04-05 MOTORUS.PL' »

    RENNER Crash Pady motocyklowe KAWASAKI ZX 10 R 04-05 Materiał: Konstrukcyjne tworzywo sztuczne, które pochłania energię uderzenia i wyhamowuje ślizgający się motocykl. Elementy są wykonane na maszynach CNC (sterowanych numerycznie). Zestawy są gotowe do zamocowania na motocyklu bez potrzeby dorabiania dodatkowych mocowań i śrub. Zestawy dobierane są indywidualnie do danego modelu motocykla i występują w wykonaniach Crash Padów: X-Padów, Torowych i Arrow padów oraz różniących się ceną. Dostosowywana jest długość ślizgacza, kształt mocowania oraz długość śrub montażowych. Komplet crash padów ma konstrukcję dwustrefową, strefa zewnętrzna absorbuje energię uderzenia i zgina się w ściśle określonym punkcie. Część wewnętrzna to właściwe mocowanie do oryginalnych elementów motocykla ramy lub bloku silnika. Wytrzymałość śrub i ich gwintów jest tak dobrana, żeby nie spowodować urwania gwintu lub wygięcia ramy motocykla w chwili uderzenia. Śruby w strefie wewnętrznej mają znacznie wyższą klasę wytrzymałości (12,9) od śrub w części zewnętrznej (8,8). W ten sposób Renner wyeliminował podstawową wadę innych crash padów dostępnych na rynku. Nawet w przypadku urwania ślizgacza spowodowanego np. zahaczeniem przez ślizgający się motocykl o krawężnik. jego zasadnicza rola zostaje spełniona, ponieważ rozprasza on dużą część energii w momencie uderzenia motocykla o asfalt. Zestawy są gotowe do zamocowania na motocyklu bez potrzeby dorabiania dodatkowych mocowań i śrub. Zestawy dobierane są indywidualnie do danego modelu motocykla. Dostosowywana jest długość ślizgacza, kształt mocowania oraz długość śrub montażowych. Zdjęcia przykładowe.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o RENNER Crash Pady motocyklowe KAWASAKI ZX 10 R 04-05 RENNER Crash Pady motocyklowe KAWASAKI ZX 10 R 04-05 MOTORUS.PL

  • [RENNER]

    Kategoria: NADWOZIE > CRASH PADY > HONDA

    RENNER Crash Pady motocyklowe HONDA CB 1100 13- Materiał: Konstrukcyjne tworzywo sztuczne, które pochłania energię uderzenia i wyhamowuje ślizgający się motocykl. Elementy są wykonane na masz... Pełen opis produktu 'RENNER Crash Pady motocyklowe HONDA CB 1100 13- RENNER Crash Pady motocyklowe HONDA CB 1100 13- MOTORUS.PL' »

    RENNER Crash Pady motocyklowe HONDA CB 1100 13- Materiał: Konstrukcyjne tworzywo sztuczne, które pochłania energię uderzenia i wyhamowuje ślizgający się motocykl. Elementy są wykonane na maszynach CNC (sterowanych numerycznie). Zestawy są gotowe do zamocowania na motocyklu bez potrzeby dorabiania dodatkowych mocowań i śrub. Zestawy dobierane są indywidualnie do danego modelu motocykla i występują w wykonaniach Crash Padów: X-Padów, Torowych i Arrow padów oraz różniących się ceną. Dostosowywana jest długość ślizgacza, kształt mocowania oraz długość śrub montażowych. Komplet crash padów ma konstrukcję dwustrefową, strefa zewnętrzna absorbuje energię uderzenia i zgina się w ściśle określonym punkcie. Część wewnętrzna to właściwe mocowanie do oryginalnych elementów motocykla ramy lub bloku silnika. Wytrzymałość śrub i ich gwintów jest tak dobrana, żeby nie spowodować urwania gwintu lub wygięcia ramy motocykla w chwili uderzenia. Śruby w strefie wewnętrznej mają znacznie wyższą klasę wytrzymałości (12,9) od śrub w części zewnętrznej (8,8). W ten sposób Renner wyeliminował podstawową wadę innych crash padów dostępnych na rynku. Nawet w przypadku urwania ślizgacza spowodowanego np. zahaczeniem przez ślizgający się motocykl o krawężnik. jego zasadnicza rola zostaje spełniona, ponieważ rozprasza on dużą część energii w momencie uderzenia motocykla o asfalt. Zestawy są gotowe do zamocowania na motocyklu bez potrzeby dorabiania dodatkowych mocowań i śrub. Zestawy dobierane są indywidualnie do danego modelu motocykla. Dostosowywana jest długość ślizgacza, kształt mocowania oraz długość śrub montażowych. Zdjęcia przykładowe.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o RENNER Crash Pady motocyklowe HONDA CB 1100 13- RENNER Crash Pady motocyklowe HONDA CB 1100 13- MOTORUS.PL

  • [RENNER]

    Kategoria: NADWOZIE > CRASH PADY > YAMAHA

    RENNER Crash Pady motocyklowe YAMAHA XJR 1300 Materiał: Konstrukcyjne tworzywo sztuczne, które pochłania energię uderzenia i wyhamowuje ślizgający się motocykl. Elementy są wykonane na maszynach... Pełen opis produktu 'RENNER Crash Pady motocyklowe YAMAHA XJR 1300 RENNER Crash Pady motocyklowe YAMAHA XJR 1300 MOTORUS.PL' »

    RENNER Crash Pady motocyklowe YAMAHA XJR 1300 Materiał: Konstrukcyjne tworzywo sztuczne, które pochłania energię uderzenia i wyhamowuje ślizgający się motocykl. Elementy są wykonane na maszynach CNC (sterowanych numerycznie). Zestawy są gotowe do zamocowania na motocyklu bez potrzeby dorabiania dodatkowych mocowań i śrub. Zestawy dobierane są indywidualnie do danego modelu motocykla i występują w wykonaniach Crash Padów: X-Padów, Torowych i Arrow padów oraz różniących się ceną. Dostosowywana jest długość ślizgacza, kształt mocowania oraz długość śrub montażowych. Komplet crash padów ma konstrukcję dwustrefową, strefa zewnętrzna absorbuje energię uderzenia i zgina się w ściśle określonym punkcie. Część wewnętrzna to właściwe mocowanie do oryginalnych elementów motocykla ramy lub bloku silnika. Wytrzymałość śrub i ich gwintów jest tak dobrana, żeby nie spowodować urwania gwintu lub wygięcia ramy motocykla w chwili uderzenia. Śruby w strefie wewnętrznej mają znacznie wyższą klasę wytrzymałości (12,9) od śrub w części zewnętrznej (8,8). W ten sposób Renner wyeliminował podstawową wadę innych crash padów dostępnych na rynku. Nawet w przypadku urwania ślizgacza spowodowanego np. zahaczeniem przez ślizgający się motocykl o krawężnik. jego zasadnicza rola zostaje spełniona, ponieważ rozprasza on dużą część energii w momencie uderzenia motocykla o asfalt. Zestawy są gotowe do zamocowania na motocyklu bez potrzeby dorabiania dodatkowych mocowań i śrub. Zestawy dobierane są indywidualnie do danego modelu motocykla. Dostosowywana jest długość ślizgacza, kształt mocowania oraz długość śrub montażowych. Zdjęcia przykładowe.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o RENNER Crash Pady motocyklowe YAMAHA XJR 1300 RENNER Crash Pady motocyklowe YAMAHA XJR 1300 MOTORUS.PL

  • [RENNER]

    Kategoria: NADWOZIE > CRASH PADY > KAWASAKI

    RENNER Crash Pady motocyklowe KAWASAKI ZX 6 R/RR 05-06 Materiał: Konstrukcyjne tworzywo sztuczne, które pochłania energię uderzenia i wyhamowuje ślizgający się motocykl. Elementy są wykonane ... Pełen opis produktu 'RENNER Crash Pady motocyklowe KAWASAKI ZX 6 R/RR 05-06 RENNER Crash Pady motocyklowe KAWASAKI ZX 6 R/RR 05-06 MOTORUS.PL' »

    RENNER Crash Pady motocyklowe KAWASAKI ZX 6 R/RR 05-06 Materiał: Konstrukcyjne tworzywo sztuczne, które pochłania energię uderzenia i wyhamowuje ślizgający się motocykl. Elementy są wykonane na maszynach CNC (sterowanych numerycznie). Zestawy są gotowe do zamocowania na motocyklu bez potrzeby dorabiania dodatkowych mocowań i śrub. Zestawy dobierane są indywidualnie do danego modelu motocykla i występują w wykonaniach Crash Padów: X-Padów, Torowych i Arrow padów oraz różniących się ceną. Dostosowywana jest długość ślizgacza, kształt mocowania oraz długość śrub montażowych. Komplet crash padów ma konstrukcję dwustrefową, strefa zewnętrzna absorbuje energię uderzenia i zgina się w ściśle określonym punkcie. Część wewnętrzna to właściwe mocowanie do oryginalnych elementów motocykla ramy lub bloku silnika. Wytrzymałość śrub i ich gwintów jest tak dobrana, żeby nie spowodować urwania gwintu lub wygięcia ramy motocykla w chwili uderzenia. Śruby w strefie wewnętrznej mają znacznie wyższą klasę wytrzymałości (12,9) od śrub w części zewnętrznej (8,8). W ten sposób Renner wyeliminował podstawową wadę innych crash padów dostępnych na rynku. Nawet w przypadku urwania ślizgacza spowodowanego np. zahaczeniem przez ślizgający się motocykl o krawężnik. jego zasadnicza rola zostaje spełniona, ponieważ rozprasza on dużą część energii w momencie uderzenia motocykla o asfalt. Zestawy są gotowe do zamocowania na motocyklu bez potrzeby dorabiania dodatkowych mocowań i śrub. Zestawy dobierane są indywidualnie do danego modelu motocykla. Dostosowywana jest długość ślizgacza, kształt mocowania oraz długość śrub montażowych. Zdjęcia przykładowe.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o RENNER Crash Pady motocyklowe KAWASAKI ZX 6 R/RR 05-06 RENNER Crash Pady motocyklowe KAWASAKI ZX 6 R/RR 05-06 MOTORUS.PL

  • [RENNER]

    Kategoria: NADWOZIE > CRASH PADY > KAWASAKI

    RENNER Crash Pady motocyklowe KAWASAKI ZR7/S Materiał: Konstrukcyjne tworzywo sztuczne, które pochłania energię uderzenia i wyhamowuje ślizgający się motocykl. Elementy są wykonane na maszynach... Pełen opis produktu 'RENNER Crash Pady motocyklowe KAWASAKI ZR7/S RENNER Crash Pady motocyklowe KAWASAKI ZR7/S MOTORUS.PL' »

    RENNER Crash Pady motocyklowe KAWASAKI ZR7/S Materiał: Konstrukcyjne tworzywo sztuczne, które pochłania energię uderzenia i wyhamowuje ślizgający się motocykl. Elementy są wykonane na maszynach CNC (sterowanych numerycznie). Zestawy są gotowe do zamocowania na motocyklu bez potrzeby dorabiania dodatkowych mocowań i śrub. Zestawy dobierane są indywidualnie do danego modelu motocykla i występują w wykonaniach Crash Padów: X-Padów, Torowych i Arrow padów oraz różniących się ceną. Dostosowywana jest długość ślizgacza, kształt mocowania oraz długość śrub montażowych. Komplet crash padów ma konstrukcję dwustrefową, strefa zewnętrzna absorbuje energię uderzenia i zgina się w ściśle określonym punkcie. Część wewnętrzna to właściwe mocowanie do oryginalnych elementów motocykla ramy lub bloku silnika. Wytrzymałość śrub i ich gwintów jest tak dobrana, żeby nie spowodować urwania gwintu lub wygięcia ramy motocykla w chwili uderzenia. Śruby w strefie wewnętrznej mają znacznie wyższą klasę wytrzymałości (12,9) od śrub w części zewnętrznej (8,8). W ten sposób Renner wyeliminował podstawową wadę innych crash padów dostępnych na rynku. Nawet w przypadku urwania ślizgacza spowodowanego np. zahaczeniem przez ślizgający się motocykl o krawężnik. jego zasadnicza rola zostaje spełniona, ponieważ rozprasza on dużą część energii w momencie uderzenia motocykla o asfalt. Zestawy są gotowe do zamocowania na motocyklu bez potrzeby dorabiania dodatkowych mocowań i śrub. Zestawy dobierane są indywidualnie do danego modelu motocykla. Dostosowywana jest długość ślizgacza, kształt mocowania oraz długość śrub montażowych. Zdjęcia przykładowe.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o RENNER Crash Pady motocyklowe KAWASAKI ZR7/S RENNER Crash Pady motocyklowe KAWASAKI ZR7/S MOTORUS.PL

  • [RENNER]

    Kategoria: NADWOZIE > CRASH PADY > KAWASAKI

    RENNER Crash Pady motocyklowe KAWASAKI ZX 7 R/RR Materiał: Konstrukcyjne tworzywo sztuczne, które pochłania energię uderzenia i wyhamowuje ślizgający się motocykl. Elementy są wykonane na mas... Pełen opis produktu 'RENNER Crash Pady motocyklowe KAWASAKI ZX 7 R/RR RENNER Crash Pady motocyklowe KAWASAKI ZX 7 R/RR MOTORUS.PL' »

    RENNER Crash Pady motocyklowe KAWASAKI ZX 7 R/RR Materiał: Konstrukcyjne tworzywo sztuczne, które pochłania energię uderzenia i wyhamowuje ślizgający się motocykl. Elementy są wykonane na maszynach CNC (sterowanych numerycznie). Zestawy są gotowe do zamocowania na motocyklu bez potrzeby dorabiania dodatkowych mocowań i śrub. Zestawy dobierane są indywidualnie do danego modelu motocykla i występują w wykonaniach Crash Padów: X-Padów, Torowych i Arrow padów oraz różniących się ceną. Dostosowywana jest długość ślizgacza, kształt mocowania oraz długość śrub montażowych. Komplet crash padów ma konstrukcję dwustrefową, strefa zewnętrzna absorbuje energię uderzenia i zgina się w ściśle określonym punkcie. Część wewnętrzna to właściwe mocowanie do oryginalnych elementów motocykla ramy lub bloku silnika. Wytrzymałość śrub i ich gwintów jest tak dobrana, żeby nie spowodować urwania gwintu lub wygięcia ramy motocykla w chwili uderzenia. Śruby w strefie wewnętrznej mają znacznie wyższą klasę wytrzymałości (12,9) od śrub w części zewnętrznej (8,8). W ten sposób Renner wyeliminował podstawową wadę innych crash padów dostępnych na rynku. Nawet w przypadku urwania ślizgacza spowodowanego np. zahaczeniem przez ślizgający się motocykl o krawężnik. jego zasadnicza rola zostaje spełniona, ponieważ rozprasza on dużą część energii w momencie uderzenia motocykla o asfalt. Zestawy są gotowe do zamocowania na motocyklu bez potrzeby dorabiania dodatkowych mocowań i śrub. Zestawy dobierane są indywidualnie do danego modelu motocykla. Dostosowywana jest długość ślizgacza, kształt mocowania oraz długość śrub montażowych. Zdjęcia przykładowe.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o RENNER Crash Pady motocyklowe KAWASAKI ZX 7 R/RR RENNER Crash Pady motocyklowe KAWASAKI ZX 7 R/RR MOTORUS.PL

  • [RENNER]

    Kategoria: NADWOZIE > CRASH PADY > APRILIA

    RENNER Crash Pady motocyklowe APRILIA TUONO V4R APRC Materiał: Konstrukcyjne tworzywo sztuczne, które pochłania energię uderzenia i wyhamowuje ślizgający się motocykl. Elementy są wykonane na Pełen opis produktu 'RENNER Crash Pady motocyklowe APRILIA TUONO V4R APRC RENNER Crash Pady motocyklowe APRILIA TUONO V4R APRC MOTORUS.PL' »

    RENNER Crash Pady motocyklowe APRILIA TUONO V4R APRC Materiał: Konstrukcyjne tworzywo sztuczne, które pochłania energię uderzenia i wyhamowuje ślizgający się motocykl. Elementy są wykonane na maszynach CNC (sterowanych numerycznie). Zestawy są gotowe do zamocowania na motocyklu bez potrzeby dorabiania dodatkowych mocowań i śrub. Zestawy dobierane są indywidualnie do danego modelu motocykla i występują w wykonaniach Crash Padów: X-Padów, Torowych i Arrow padów oraz różniących się ceną. Dostosowywana jest długość ślizgacza, kształt mocowania oraz długość śrub montażowych. Komplet crash padów ma konstrukcję dwustrefową, strefa zewnętrzna absorbuje energię uderzenia i zgina się w ściśle określonym punkcie. Część wewnętrzna to właściwe mocowanie do oryginalnych elementów motocykla ramy lub bloku silnika. Wytrzymałość śrub i ich gwintów jest tak dobrana, żeby nie spowodować urwania gwintu lub wygięcia ramy motocykla w chwili uderzenia. Śruby w strefie wewnętrznej mają znacznie wyższą klasę wytrzymałości (12,9) od śrub w części zewnętrznej (8,8). W ten sposób Renner wyeliminował podstawową wadę innych crash padów dostępnych na rynku. Nawet w przypadku urwania ślizgacza spowodowanego np. zahaczeniem przez ślizgający się motocykl o krawężnik. jego zasadnicza rola zostaje spełniona, ponieważ rozprasza on dużą część energii w momencie uderzenia motocykla o asfalt. Zestawy są gotowe do zamocowania na motocyklu bez potrzeby dorabiania dodatkowych mocowań i śrub. Zestawy dobierane są indywidualnie do danego modelu motocykla. Dostosowywana jest długość ślizgacza, kształt mocowania oraz długość śrub montażowych. Zdjęcia przykładowe.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o RENNER Crash Pady motocyklowe APRILIA TUONO V4R APRC RENNER Crash Pady motocyklowe APRILIA TUONO V4R APRC MOTORUS.PL

  • [RENNER]

    Kategoria: NADWOZIE > CRASH PADY > TRIUMPH

    RENNER Crash Pady motocyklowe TRIUMPH SPRINT ST 1050 Materiał: Konstrukcyjne tworzywo sztuczne, które pochłania energię uderzenia i wyhamowuje ślizgający się motocykl. Elementy są wykonane na Pełen opis produktu 'RENNER Crash Pady motocyklowe TRIUMPH SPRINT ST 1050 RENNER Crash Pady motocyklowe TRIUMPH SPRINT ST 1050 MOTORUS.PL' »

    RENNER Crash Pady motocyklowe TRIUMPH SPRINT ST 1050 Materiał: Konstrukcyjne tworzywo sztuczne, które pochłania energię uderzenia i wyhamowuje ślizgający się motocykl. Elementy są wykonane na maszynach CNC (sterowanych numerycznie). Zestawy są gotowe do zamocowania na motocyklu bez potrzeby dorabiania dodatkowych mocowań i śrub. Zestawy dobierane są indywidualnie do danego modelu motocykla i występują w wykonaniach Crash Padów: X-Padów, Torowych i Arrow padów oraz różniących się ceną. Dostosowywana jest długość ślizgacza, kształt mocowania oraz długość śrub montażowych. Komplet crash padów ma konstrukcję dwustrefową, strefa zewnętrzna absorbuje energię uderzenia i zgina się w ściśle określonym punkcie. Część wewnętrzna to właściwe mocowanie do oryginalnych elementów motocykla ramy lub bloku silnika. Wytrzymałość śrub i ich gwintów jest tak dobrana, żeby nie spowodować urwania gwintu lub wygięcia ramy motocykla w chwili uderzenia. Śruby w strefie wewnętrznej mają znacznie wyższą klasę wytrzymałości (12,9) od śrub w części zewnętrznej (8,8). W ten sposób Renner wyeliminował podstawową wadę innych crash padów dostępnych na rynku. Nawet w przypadku urwania ślizgacza spowodowanego np. zahaczeniem przez ślizgający się motocykl o krawężnik. jego zasadnicza rola zostaje spełniona, ponieważ rozprasza on dużą część energii w momencie uderzenia motocykla o asfalt. Zestawy są gotowe do zamocowania na motocyklu bez potrzeby dorabiania dodatkowych mocowań i śrub. Zestawy dobierane są indywidualnie do danego modelu motocykla. Dostosowywana jest długość ślizgacza, kształt mocowania oraz długość śrub montażowych. Zdjęcia przykładowe.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o RENNER Crash Pady motocyklowe TRIUMPH SPRINT ST 1050 RENNER Crash Pady motocyklowe TRIUMPH SPRINT ST 1050 MOTORUS.PL

  • [RENNER]

    Kategoria: NADWOZIE > CRASH PADY > APRILIA

    RENNER Crash Pady motocyklowe APRILIA SVX 550 Materiał: Konstrukcyjne tworzywo sztuczne, które pochłania energię uderzenia i wyhamowuje ślizgający się motocykl. Elementy są wykonane na maszynach... Pełen opis produktu 'RENNER Crash Pady motocyklowe APRILIA SVX 550 RENNER Crash Pady motocyklowe APRILIA SVX 550 MOTORUS.PL' »

    RENNER Crash Pady motocyklowe APRILIA SVX 550 Materiał: Konstrukcyjne tworzywo sztuczne, które pochłania energię uderzenia i wyhamowuje ślizgający się motocykl. Elementy są wykonane na maszynach CNC (sterowanych numerycznie). Zestawy są gotowe do zamocowania na motocyklu bez potrzeby dorabiania dodatkowych mocowań i śrub. Zestawy dobierane są indywidualnie do danego modelu motocykla i występują w wykonaniach Crash Padów: X-Padów, Torowych i Arrow padów oraz różniących się ceną. Dostosowywana jest długość ślizgacza, kształt mocowania oraz długość śrub montażowych. Komplet crash padów ma konstrukcję dwustrefową, strefa zewnętrzna absorbuje energię uderzenia i zgina się w ściśle określonym punkcie. Część wewnętrzna to właściwe mocowanie do oryginalnych elementów motocykla ramy lub bloku silnika. Wytrzymałość śrub i ich gwintów jest tak dobrana, żeby nie spowodować urwania gwintu lub wygięcia ramy motocykla w chwili uderzenia. Śruby w strefie wewnętrznej mają znacznie wyższą klasę wytrzymałości (12,9) od śrub w części zewnętrznej (8,8). W ten sposób Renner wyeliminował podstawową wadę innych crash padów dostępnych na rynku. Nawet w przypadku urwania ślizgacza spowodowanego np. zahaczeniem przez ślizgający się motocykl o krawężnik. jego zasadnicza rola zostaje spełniona, ponieważ rozprasza on dużą część energii w momencie uderzenia motocykla o asfalt. Zestawy są gotowe do zamocowania na motocyklu bez potrzeby dorabiania dodatkowych mocowań i śrub. Zestawy dobierane są indywidualnie do danego modelu motocykla. Dostosowywana jest długość ślizgacza, kształt mocowania oraz długość śrub montażowych. Zdjęcia przykładowe.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o RENNER Crash Pady motocyklowe APRILIA SVX 550 RENNER Crash Pady motocyklowe APRILIA SVX 550 MOTORUS.PL

  • [RENNER]

    Kategoria: NADWOZIE > CRASH PADY > YAMAHA

    RENNER Crash Pady motocyklowe YAMAHA XJ6 N/DIVERSION Materiał: Konstrukcyjne tworzywo sztuczne, które pochłania energię uderzenia i wyhamowuje ślizgający się motocykl. Elementy są wykonane na Pełen opis produktu 'RENNER Crash Pady motocyklowe YAMAHA XJ6 N/DIVERSION RENNER Crash Pady motocyklowe YAMAHA XJ6 N/DIVERSION MOTORUS.PL' »

    RENNER Crash Pady motocyklowe YAMAHA XJ6 N/DIVERSION Materiał: Konstrukcyjne tworzywo sztuczne, które pochłania energię uderzenia i wyhamowuje ślizgający się motocykl. Elementy są wykonane na maszynach CNC (sterowanych numerycznie). Zestawy są gotowe do zamocowania na motocyklu bez potrzeby dorabiania dodatkowych mocowań i śrub. Zestawy dobierane są indywidualnie do danego modelu motocykla i występują w wykonaniach Crash Padów: X-Padów, Torowych i Arrow padów oraz różniących się ceną. Dostosowywana jest długość ślizgacza, kształt mocowania oraz długość śrub montażowych. Komplet crash padów ma konstrukcję dwustrefową, strefa zewnętrzna absorbuje energię uderzenia i zgina się w ściśle określonym punkcie. Część wewnętrzna to właściwe mocowanie do oryginalnych elementów motocykla ramy lub bloku silnika. Wytrzymałość śrub i ich gwintów jest tak dobrana, żeby nie spowodować urwania gwintu lub wygięcia ramy motocykla w chwili uderzenia. Śruby w strefie wewnętrznej mają znacznie wyższą klasę wytrzymałości (12,9) od śrub w części zewnętrznej (8,8). W ten sposób Renner wyeliminował podstawową wadę innych crash padów dostępnych na rynku. Nawet w przypadku urwania ślizgacza spowodowanego np. zahaczeniem przez ślizgający się motocykl o krawężnik. jego zasadnicza rola zostaje spełniona, ponieważ rozprasza on dużą część energii w momencie uderzenia motocykla o asfalt. Zestawy są gotowe do zamocowania na motocyklu bez potrzeby dorabiania dodatkowych mocowań i śrub. Zestawy dobierane są indywidualnie do danego modelu motocykla. Dostosowywana jest długość ślizgacza, kształt mocowania oraz długość śrub montażowych. Zdjęcia przykładowe.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o RENNER Crash Pady motocyklowe YAMAHA XJ6 N/DIVERSION RENNER Crash Pady motocyklowe YAMAHA XJ6 N/DIVERSION MOTORUS.PL

  • [RENNER]

    Kategoria: NADWOZIE > CRASH PADY > KTM

    RENNER Crash Pady motocyklowe KTM DUKE 125/200 Materiał: Konstrukcyjne tworzywo sztuczne, które pochłania energię uderzenia i wyhamowuje ślizgający się motocykl. Elementy są wykonane na maszynach... Pełen opis produktu 'RENNER Crash Pady motocyklowe KTM DUKE 125/200 RENNER Crash Pady motocyklowe KTM DUKE 125/200 MOTORUS.PL' »

    RENNER Crash Pady motocyklowe KTM DUKE 125/200 Materiał: Konstrukcyjne tworzywo sztuczne, które pochłania energię uderzenia i wyhamowuje ślizgający się motocykl. Elementy są wykonane na maszynach CNC (sterowanych numerycznie). Zestawy są gotowe do zamocowania na motocyklu bez potrzeby dorabiania dodatkowych mocowań i śrub. Zestawy dobierane są indywidualnie do danego modelu motocykla i występują w wykonaniach Crash Padów: X-Padów, Torowych i Arrow padów oraz różniących się ceną. Dostosowywana jest długość ślizgacza, kształt mocowania oraz długość śrub montażowych. Komplet crash padów ma konstrukcję dwustrefową, strefa zewnętrzna absorbuje energię uderzenia i zgina się w ściśle określonym punkcie. Część wewnętrzna to właściwe mocowanie do oryginalnych elementów motocykla ramy lub bloku silnika. Wytrzymałość śrub i ich gwintów jest tak dobrana, żeby nie spowodować urwania gwintu lub wygięcia ramy motocykla w chwili uderzenia. Śruby w strefie wewnętrznej mają znacznie wyższą klasę wytrzymałości (12,9) od śrub w części zewnętrznej (8,8). W ten sposób Renner wyeliminował podstawową wadę innych crash padów dostępnych na rynku. Nawet w przypadku urwania ślizgacza spowodowanego np. zahaczeniem przez ślizgający się motocykl o krawężnik. jego zasadnicza rola zostaje spełniona, ponieważ rozprasza on dużą część energii w momencie uderzenia motocykla o asfalt. Zestawy są gotowe do zamocowania na motocyklu bez potrzeby dorabiania dodatkowych mocowań i śrub. Zestawy dobierane są indywidualnie do danego modelu motocykla. Dostosowywana jest długość ślizgacza, kształt mocowania oraz długość śrub montażowych. Zdjęcia przykładowe.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o RENNER Crash Pady motocyklowe KTM DUKE 125/200 RENNER Crash Pady motocyklowe KTM DUKE 125/200 MOTORUS.PL

  • [RENNER]

    Kategoria: NADWOZIE > CRASH PADY > HUSQVARNA

    RENNER Crash Pady motocyklowe HUSQVARNA NUDA 900/R 12- Materiał: Konstrukcyjne tworzywo sztuczne, które pochłania energię uderzenia i wyhamowuje ślizgający się motocykl. Elementy są wykonane ... Pełen opis produktu 'RENNER Crash Pady motocyklowe HUSQVARNA NUDA 900/R 12- RENNER Crash Pady motocyklowe HUSQVARNA NUDA 900/R 12- MOTORUS.PL' »

    RENNER Crash Pady motocyklowe HUSQVARNA NUDA 900/R 12- Materiał: Konstrukcyjne tworzywo sztuczne, które pochłania energię uderzenia i wyhamowuje ślizgający się motocykl. Elementy są wykonane na maszynach CNC (sterowanych numerycznie). Zestawy są gotowe do zamocowania na motocyklu bez potrzeby dorabiania dodatkowych mocowań i śrub. Zestawy dobierane są indywidualnie do danego modelu motocykla i występują w wykonaniach Crash Padów: X-Padów, Torowych i Arrow padów oraz różniących się ceną. Dostosowywana jest długość ślizgacza, kształt mocowania oraz długość śrub montażowych. Komplet crash padów ma konstrukcję dwustrefową, strefa zewnętrzna absorbuje energię uderzenia i zgina się w ściśle określonym punkcie. Część wewnętrzna to właściwe mocowanie do oryginalnych elementów motocykla ramy lub bloku silnika. Wytrzymałość śrub i ich gwintów jest tak dobrana, żeby nie spowodować urwania gwintu lub wygięcia ramy motocykla w chwili uderzenia. Śruby w strefie wewnętrznej mają znacznie wyższą klasę wytrzymałości (12,9) od śrub w części zewnętrznej (8,8). W ten sposób Renner wyeliminował podstawową wadę innych crash padów dostępnych na rynku. Nawet w przypadku urwania ślizgacza spowodowanego np. zahaczeniem przez ślizgający się motocykl o krawężnik. jego zasadnicza rola zostaje spełniona, ponieważ rozprasza on dużą część energii w momencie uderzenia motocykla o asfalt. Zestawy są gotowe do zamocowania na motocyklu bez potrzeby dorabiania dodatkowych mocowań i śrub. Zestawy dobierane są indywidualnie do danego modelu motocykla. Dostosowywana jest długość ślizgacza, kształt mocowania oraz długość śrub montażowych. Zdjęcia przykładowe.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o RENNER Crash Pady motocyklowe HUSQVARNA NUDA 900/R 12- RENNER Crash Pady motocyklowe HUSQVARNA NUDA 900/R 12- MOTORUS.PL

  • [RENNER]

    Kategoria: NADWOZIE > CRASH PADY > YAMAHA

    RENNER Crash Pady motocyklowe YAMAHA MT 09 Materiał: Konstrukcyjne tworzywo sztuczne, które pochłania energię uderzenia i wyhamowuje ślizgający się motocykl. Elementy są wykonane na maszynach... Pełen opis produktu 'RENNER Crash Pady motocyklowe YAMAHA MT 09 RENNER Crash Pady motocyklowe YAMAHA MT 09 MOTORUS.PL' »

    RENNER Crash Pady motocyklowe YAMAHA MT 09 Materiał: Konstrukcyjne tworzywo sztuczne, które pochłania energię uderzenia i wyhamowuje ślizgający się motocykl. Elementy są wykonane na maszynach CNC (sterowanych numerycznie). Zestawy są gotowe do zamocowania na motocyklu bez potrzeby dorabiania dodatkowych mocowań i śrub. Zestawy dobierane są indywidualnie do danego modelu motocykla i występują w wykonaniach Crash Padów: X-Padów, Torowych i Arrow padów oraz różniących się ceną. Dostosowywana jest długość ślizgacza, kształt mocowania oraz długość śrub montażowych. Komplet crash padów ma konstrukcję dwustrefową, strefa zewnętrzna absorbuje energię uderzenia i zgina się w ściśle określonym punkcie. Część wewnętrzna to właściwe mocowanie do oryginalnych elementów motocykla ramy lub bloku silnika. Wytrzymałość śrub i ich gwintów jest tak dobrana, żeby nie spowodować urwania gwintu lub wygięcia ramy motocykla w chwili uderzenia. Śruby w strefie wewnętrznej mają znacznie wyższą klasę wytrzymałości (12,9) od śrub w części zewnętrznej (8,8). W ten sposób Renner wyeliminował podstawową wadę innych crash padów dostępnych na rynku. Nawet w przypadku urwania ślizgacza spowodowanego np. zahaczeniem przez ślizgający się motocykl o krawężnik. jego zasadnicza rola zostaje spełniona, ponieważ rozprasza on dużą część energii w momencie uderzenia motocykla o asfalt. Zestawy są gotowe do zamocowania na motocyklu bez potrzeby dorabiania dodatkowych mocowań i śrub. Zestawy dobierane są indywidualnie do danego modelu motocykla. Dostosowywana jest długość ślizgacza, kształt mocowania oraz długość śrub montażowych. Zdjęcia przykładowe.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o RENNER Crash Pady motocyklowe YAMAHA MT 09 RENNER Crash Pady motocyklowe YAMAHA MT 09 MOTORUS.PL

  • [RENNER]

    Kategoria: NADWOZIE > CRASH PADY > TRIUMPH

    RENNER Crash Pady motocyklowe TRIUMPH DAYTONA 675/R 13- Materiał: Konstrukcyjne tworzywo sztuczne, które pochłania energię uderzenia i wyhamowuje ślizgający się motocykl. Elementy są wykonane... Pełen opis produktu 'RENNER Crash Pady motocyklowe TRIUMPH DAYTONA 675/R 13- RENNER Crash Pady motocyklowe TRIUMPH DAYTONA 675/R 13- MOTORUS.PL' »

    RENNER Crash Pady motocyklowe TRIUMPH DAYTONA 675/R 13- Materiał: Konstrukcyjne tworzywo sztuczne, które pochłania energię uderzenia i wyhamowuje ślizgający się motocykl. Elementy są wykonane na maszynach CNC (sterowanych numerycznie). Zestawy są gotowe do zamocowania na motocyklu bez potrzeby dorabiania dodatkowych mocowań i śrub. Zestawy dobierane są indywidualnie do danego modelu motocykla i występują w wykonaniach Crash Padów: X-Padów, Torowych i Arrow padów oraz różniących się ceną. Dostosowywana jest długość ślizgacza, kształt mocowania oraz długość śrub montażowych. Komplet crash padów ma konstrukcję dwustrefową, strefa zewnętrzna absorbuje energię uderzenia i zgina się w ściśle określonym punkcie. Część wewnętrzna to właściwe mocowanie do oryginalnych elementów motocykla ramy lub bloku silnika. Wytrzymałość śrub i ich gwintów jest tak dobrana, żeby nie spowodować urwania gwintu lub wygięcia ramy motocykla w chwili uderzenia. Śruby w strefie wewnętrznej mają znacznie wyższą klasę wytrzymałości (12,9) od śrub w części zewnętrznej (8,8). W ten sposób Renner wyeliminował podstawową wadę innych crash padów dostępnych na rynku. Nawet w przypadku urwania ślizgacza spowodowanego np. zahaczeniem przez ślizgający się motocykl o krawężnik. jego zasadnicza rola zostaje spełniona, ponieważ rozprasza on dużą część energii w momencie uderzenia motocykla o asfalt. Zestawy są gotowe do zamocowania na motocyklu bez potrzeby dorabiania dodatkowych mocowań i śrub. Zestawy dobierane są indywidualnie do danego modelu motocykla. Dostosowywana jest długość ślizgacza, kształt mocowania oraz długość śrub montażowych. Zdjęcia przykładowe.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o RENNER Crash Pady motocyklowe TRIUMPH DAYTONA 675/R 13- RENNER Crash Pady motocyklowe TRIUMPH DAYTONA 675/R 13- MOTORUS.PL

  • [RENNER]

    Kategoria: NADWOZIE > CRASH PADY > HONDA

    RENNER Crash Pady motocyklowe HONDA HORNET 600/CBF 600 -06 Materiał: Konstrukcyjne tworzywo sztuczne, które pochłania energię uderzenia i wyhamowuje ślizgający się motocykl. Elementy są wykonane... Pełen opis produktu 'RENNER Crash Pady motocyklowe HONDA HORNET 600/CBF 600 -06 RENNER Crash Pady motocyklowe HONDA HORNET 600/CBF 600 -06 MOTORUS.PL' »

    RENNER Crash Pady motocyklowe HONDA HORNET 600/CBF 600 -06 Materiał: Konstrukcyjne tworzywo sztuczne, które pochłania energię uderzenia i wyhamowuje ślizgający się motocykl. Elementy są wykonane na maszynach CNC (sterowanych numerycznie). Zestawy są gotowe do zamocowania na motocyklu bez potrzeby dorabiania dodatkowych mocowań i śrub. Zestawy dobierane są indywidualnie do danego modelu motocykla i występują w wykonaniach Crash Padów: X-Padów, Torowych i Arrow padów oraz różniących się ceną. Dostosowywana jest długość ślizgacza, kształt mocowania oraz długość śrub montażowych. Komplet crash padów ma konstrukcję dwustrefową, strefa zewnętrzna absorbuje energię uderzenia i zgina się w ściśle określonym punkcie. Część wewnętrzna to właściwe mocowanie do oryginalnych elementów motocykla ramy lub bloku silnika. Wytrzymałość śrub i ich gwintów jest tak dobrana, żeby nie spowodować urwania gwintu lub wygięcia ramy motocykla w chwili uderzenia. Śruby w strefie wewnętrznej mają znacznie wyższą klasę wytrzymałości (12,9) od śrub w części zewnętrznej (8,8). W ten sposób Renner wyeliminował podstawową wadę innych crash padów dostępnych na rynku. Nawet w przypadku urwania ślizgacza spowodowanego np. zahaczeniem przez ślizgający się motocykl o krawężnik. jego zasadnicza rola zostaje spełniona, ponieważ rozprasza on dużą część energii w momencie uderzenia motocykla o asfalt. Zestawy są gotowe do zamocowania na motocyklu bez potrzeby dorabiania dodatkowych mocowań i śrub. Zestawy dobierane są indywidualnie do danego modelu motocykla. Dostosowywana jest długość ślizgacza, kształt mocowania oraz długość śrub montażowych. Zdjęcia przykładowe.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o RENNER Crash Pady motocyklowe HONDA HORNET 600/CBF 600 -06 RENNER Crash Pady motocyklowe HONDA HORNET 600/CBF 600 -06 MOTORUS.PL

  • [RENNER]

    Kategoria: NADWOZIE > CRASH PADY > BMW

    RENNER Crash Pady motocyklowe BMW K 1300 R Materiał: Konstrukcyjne tworzywo sztuczne, które pochłania energię uderzenia i wyhamowuje ślizgający się motocykl. Elementy są wykonane na maszynach... Pełen opis produktu 'RENNER Crash Pady motocyklowe BMW K 1300 R RENNER Crash Pady motocyklowe BMW K 1300 R MOTORUS.PL' »

    RENNER Crash Pady motocyklowe BMW K 1300 R Materiał: Konstrukcyjne tworzywo sztuczne, które pochłania energię uderzenia i wyhamowuje ślizgający się motocykl. Elementy są wykonane na maszynach CNC (sterowanych numerycznie). Zestawy są gotowe do zamocowania na motocyklu bez potrzeby dorabiania dodatkowych mocowań i śrub. Zestawy dobierane są indywidualnie do danego modelu motocykla i występują w wykonaniach Crash Padów: X-Padów, Torowych i Arrow padów oraz różniących się ceną. Dostosowywana jest długość ślizgacza, kształt mocowania oraz długość śrub montażowych. Komplet crash padów ma konstrukcję dwustrefową, strefa zewnętrzna absorbuje energię uderzenia i zgina się w ściśle określonym punkcie. Część wewnętrzna to właściwe mocowanie do oryginalnych elementów motocykla ramy lub bloku silnika. Wytrzymałość śrub i ich gwintów jest tak dobrana, żeby nie spowodować urwania gwintu lub wygięcia ramy motocykla w chwili uderzenia. Śruby w strefie wewnętrznej mają znacznie wyższą klasę wytrzymałości (12,9) od śrub w części zewnętrznej (8,8). W ten sposób Renner wyeliminował podstawową wadę innych crash padów dostępnych na rynku. Nawet w przypadku urwania ślizgacza spowodowanego np. zahaczeniem przez ślizgający się motocykl o krawężnik. jego zasadnicza rola zostaje spełniona, ponieważ rozprasza on dużą część energii w momencie uderzenia motocykla o asfalt. Zestawy są gotowe do zamocowania na motocyklu bez potrzeby dorabiania dodatkowych mocowań i śrub. Zestawy dobierane są indywidualnie do danego modelu motocykla. Dostosowywana jest długość ślizgacza, kształt mocowania oraz długość śrub montażowych. Zdjęcia przykładowe.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o RENNER Crash Pady motocyklowe BMW K 1300 R RENNER Crash Pady motocyklowe BMW K 1300 R MOTORUS.PL


4bikes.pl

Części oraz odzież i akcesoria do motocykli i dla motocyklistów.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 13.02.2007
wossner, jm technics, jt sprockets, givi, kappa, jr, ebc, vertex, did, michelin
Produkty w ofercie: 23206
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Motorus.pl

Części, akcesoria i technika motocyklowa.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 29.08.2012
afam, hel, hyperpro, d.i.d, all balls, prox, athena, mra, ebc brakes, jt
Produkty w ofercie: 71431
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 47
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0