[ELF]
Kategoria: Płyny samochodowe>Płyny do chłodnicWysyłka: do 7 dni
COOLELF AUTO SUPRA jest gotowym do
użycia płynem do układów chłodzenia, o przedłużonej
trwałości, skomponowanym na bazie glikolu etylenowego o bardzo
dużej czystości. Zastosowane w nim
Pełen opis produktu 'PŁYN DO CHŁODNIC COOLELF AUTO SUPRA 5L (-37 ST)' »
COOLELF AUTO
SUPRA jest gotowym do użycia płynem do układów
chłodzenia, o przedłużonej trwałości, skomponowanym na bazie
glikolu etylenowego o bardzo dużej czystości. Zastosowane w nim
organiczne inhibitory korozji najnowszej generacji zapewniają
doskonałą ochronę antykorozyjną i antykawitacyjną wszystkich
materiałów w układzie chłodzenia. COOLELF AUTO SUPRA jest całkowicie
pozbawiony fosforanów, amin, azotynów i związków boru,
co zapewnia przedłużenie trwałości elementów układu przy
optymalnym chłodzeniu silnika.
COOLELF AUTO
SUPRA jest homologowany przez: - Mercedes-Benz:
arkusz 326.3
- MAN: 324
typ SNF
- GM-OPEL:
GM 6277M - Volkswagen: TL 774 D
(G 12) COOLELF AUTO
SUPRA przewyższa wymagania konstruktorów takich
jak: RENAULT i RENAULT V.I. jako płyn chłodzący „typ D”,
SCANIA, LEYLAND TRUCKS, FORD, SAAB, grupa Volkswagen (VW, AUDI,
SEAT, SKODA), a także odpowiada wymaganiom następujących norm:
AFNOR NFR 15-601, BS 6580, ASTM D 3306 / D 4656 / D 4985.
ZASTOSOWANIE
COOLELF AUTO
SUPRA jest przeznaczony do układów chłodzenia silników
spalinowych, miedzy innymi, w samochodach osobowych i
ciężarowych, w sprzęcie budowlanym, w maszynach rolniczych, itp.
COOLELF AUTO
SUPRA zabezpiecza układ chłodzenia przed zamarzaniem do
temperatury –37°C.
WŁAŚCIWOŚCI COOLELF AUTO SUPRA zapewnia:
◊ wydłużenie okresów
wymiany płynu, co wynika z zastosowania organicznych dodatków
uszlachetniających, które nie zuzywają się w trakcie eksploatacji
silnika, ◊ skrócenie czasu
dojścia do optymalnej temperatury pracy, a w konsekwencji szybkie
uzyskanie pełnej mocy silnika, ◊ wyeliminowanie ryzyka przegrzewania
układu mogącego prowadzić do deformacji części lub pogorszenia ich
właściwości mechanicznych, ◊ rozwiązanie problemów korozji
wszystkich typów materiałów spotykanych w układach chłodzenia,
◊ polepszoną
ochronę przed kawitacją mogącą spowodować przebicie tulei
cylindrowych lub uszkodzenie elementów pompy wodnej, ◊ brak powstania jakichkolwiek
osadów, które zakłócałyby chłodzenie przez
pogorszenie wymiany ciepła lub tworzenia zatorów w układzie
chłodzenia, ◊ wysoką
rezerwę alkaliczną pozwalającą na neutralizację kwaśnych gazów
wydechowych, które przedostają się z komory spalania do układu
chłodzenia, ◊
całkowitą obojętność wobec wszystkich tworzyw w układzie
chłodzenia. KARTA CHARAKTERYSTYKI TUTAJ