[015 HID-TEK]
Kategoria: Maszyny i urządzenia>Silniki hydrauliczne orbitalne i orbitroleWysyłka: od ręki
hydrauliki siłowej dla przemysłu, jak pompy, silniki hydrauliczne
czy chłodnice oleju. Silniki hydrauliczne orbitalne
(typu geroler) serii MS BMS OMZS są przeznaczone do ciągłej pracy w
ciężkich...
Pełen opis produktu '01539064 Silnik hydrauliczny orbitalny HID-TEK OMZS200 E4BD (objętość robocza: 200 cm³, maksymalna prędkość ciągła: 375 min-1 /obr/min)' »
Promocja tego produktu!
"Dostawa gratis na terenie całego kraju"
Czyli dostarczamy bezpłatnie ten towar w dowolne miejsce w
Polsce.
"Większość towarów wysyłamy w ciągu 24h, po sprawdzeniu stanu
magazynowego!"
Do godziny po zamówieniu (w godzinach pracy) magazynierzy
sprawdzają czy zamówiony towar jest w magazynie i przesyłamy
informację emailem lub faksem.
HID-TEK oferuje elementy
układów hydrauliki siłowej dla przemysłu, jak pompy, silniki
hydrauliczne czy chłodnice oleju.
Silniki
hydrauliczne orbitalne (typu
geroler) serii MS BMS OMZS są przeznaczone do
ciągłej pracy w ciężkich warunkach przy rzadkim oleju, wysokim
ciśnieniu i ciągłych obciążeniach wstecznych.
Zawór rozrządczy ma budowę tarczową, napędzany jest osobno.
Redukuje to wewnętrzne straty hydrauliczne. Łożyska stożkowe na
wale wyjściowym umożliwiają przenoszenie znacznych obciążeń
promieniowych zarówno satycznych, jak i dynamicznych. Wieniec
wyposażony jest w wałki.
Serię MS BMS OMZS tworzy osiem modeli o objętościach geometrycznych
80-375 cm3 i mocach do 23,5 kW.
Stosowane są w napędach maszyn, pojazdów,
itp.
Silnik hydrauliczny
orbitalny OMZS200 model E4BD - Cechy: objętość
geometryczna 200 cm3, prędkość 375 obr/min, moment
obrotowy 466 Nm, moc 15,7 kW. Silnik hydrauliczny OMZS200
model E4BD ma konstrukcję zębatą o zazębieniu wewnętrznym
z rolkami na obwodzie oraz rozrządem tarczowym. Zamiennik
silników hydraulicznych OMS, MS, OMSS, SMS. Stosowany w
wózkach widłowych, maszynach rolniczych, małych ładowarkach,
maszynach przemysłowych, itp.
Dane techniczne silnika hydraulicznego OMZS200
E4BD
Objętość
robocza:
200 [cm3]
[cm3/obr]
Prędkość obrotowa
znamionowa: *
270 [min-1]
[obr/min]
Maksymalna prędkość
obrotowa ciągła: **
375 [min-1]
[obr/min]
Prędkość obrotowa
przerywana: ***
450 [min-1]
[obr/min]
Moment obrotowy
znamionowy: *
340
[Nm]
Maksymalny moment
obrotowy ciągły: **
400
[Nm]
Maksymalny moment
obrotowy przerywany: ***
466
[Nm]
Maksymalny moment
obrotowy szczytowy: ****
650
[Nm]
Moc znamionowa:
*
9,6
[kW]
Moc maksymalna ciągła:
**
15,7
[kW]
Moc maksymalna
przerywana: ***
18,3
[kW]
Znamionowy spadek
ciśnienia: *
125 [bar] 12,5
[MPa]
Maksymalny ciągły spadek
ciśnienia: **
140 [bar]
14 [MPa]
Maksymalny spadek
ciśnienia przerywany: ***
160 [bar]
16 [MPa]
Maksymalny spadek
ciśnienia szczytowy: ****
225 [bar]
22,5 [MPa]
Ciśnienie wejściowe
znamionowe: *
210 [bar]
21 [MPa]
Ciśnienie wejściowe
ciągłe: **
260 [bar]
26 [MPa]
Ciśnienie wejściowe
przerywane: ***
300 [bar]
30 [MPa]
Chłonność maksymalna
ciągła: **
75 [dm3/min]
[l/min]
Chłonność maksymalna
przerywana: ***
90 [dm3/min]
[l/min]
Podłączenia A i
B:
G
½"
Przecieki:
G
¼"
Wał z wpustem
pryzmatycznym zaokrąglonym:
ø32
10x8x45
Masa:
11,1
[kg]
* Znamionowe:
prędkość i moment obrotowy to wartości uzyskiwane z silnika przy
znamionowym ciśnieniu i chłonności.
** Wartości ciągłe - maksymalne wartości dla
pracy ciągłej silnika.
*** Wartości
przerywane - maksymalne wartości dla pracy silnika przez
6s w każdej minucie.
**** Wartości szczytowe -
maksymalne wartości dla pracy silnika przez 0,6s w każdej
minucie.
Technologia:
Silniki hydrauliczne
orbitalne (typu geroler) serii OMZS są przeznaczone do ciągłej
pracy w ciężkich warunkach przy rzadkim oleju, wysokim ciśnieniu i
ciągłych obciążeniach wstecznych.
Zawór rozrządczy ma budowę tarczową,
napędzany jest osobno. Redukuje to wewnętrzne straty hydrauliczne.
Łożyska stożkowe na wale wyjściowym umożliwiają przenoszenie
znacznych obciążeń promieniowych zarówno satycznych, jak i
dynamicznych. Wieniec wyposażony jest w wałki.
Serię silników hydraulicznych
OMZS tworzy osiem modeli o objętościach geometrycznych 80-375
cm3 i mocach do 23,5 kW.
Zalety:
Niskie ciśnienie
startu;
Wzmocnione uszczelnienie wału
umożliwia zarówno szeregowe, jak i równoległe połączenia
silników;
Odporność na przeciążenia,
wysoki moment obrotowy startowy;
Niewielkie wymiary i łatwa
instalacja;
Atrakcyjna cena.