[]
Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni
liderów opinii, którzy uznali, że produkt ten najlepiej
odpowiada ich potrzebom, wytworzenie śnieżnej kuli promocji,
marketingu i PR wokół - jak wciąż przekonuje Eryk Mistewicz -
produktu ze...
Pełen opis produktu 'Twitter - sukces komunikacji w 140 znakach. Tajemnice narracji dla firm, instytucji i liderów opinii - Eryk Mistewicz' »
Opis - Ta książka to efekt niesamowitego
doświadczenia autora, obejmującego wylansowanie nowego produktu w
trudnych polskich realiach, przygotowanie strategii pozycjonującej,
przekonanie grupy liderów opinii, którzy uznali, że produkt ten
najlepiej odpowiada ich potrzebom, wytworzenie śnieżnej kuli
promocji, marketingu i PR wokół - jak wciąż przekonuje Eryk
Mistewicz - produktu ze świata nowych mediów."Gdy
zaczynałem mówić o Twitterze, budziło to często pełen politowania
uśmiech... 140 znaków... I cała litania, dlaczego ten produkt nie
ma najmniejszego sensu, dlaczego się nie przyjmie, dlaczego jest
słaby, zły, niepotrzebny. Później zapadła cisza. A potem nagle
okazało się, że Twitter stał się najważniejszym narzędziem szybkiej
informacji, opinii, narzucania historii, generowania narracji. Bez
Twittera nie potrafią już obejść się politycy, co wkurza
dziennikarzy, którzy przestają być niezbędni jako pośrednicy. Ale
oni sami nie potrafią się od niego odciąć. Twitter wszedł do firm,
komunikacji marketingowej, staje się jednym z głównych narzędzi w
działach PR. Twitter zmienił sposób komunikacji, a strategie jego
zastosowania, które rekomenduję, wskazują najlepiej kierunek
rozwoju nowych mediów. I o tym jest ta książka".Ta książka to
jednak nie tylko opowieść o Twitterze, ale i o świecie nowych
mediów - tak jak definiuje ten świat jej autor.Eryk
Mistewicz - buduje efektywne strategie marketingowe i
komunikacyjne dla firm, instytucji i organizacji a także liderów
opinii. Zdobywca "Polskiego Pulitzera", najważniejszej nagrody
świata dziennikarskiego (1995), w 2001 r. przeszedł do PR, budując
strategie komunikacyjne dla wchodzącego do Polski biznesu
francuskiego, brytyjskiego i włoskiego, a także dla firm polskich.
Zajął się równiez marketingiem politycznym. Współtworzy marki firm,
miast i ludzi. Poszukuje i propaguje najbardziej efektywne formy
zarządzania w marketingu i PR. Jest szefem kwartalnika opinii "Nowe
Media", stale współpracuje też m.in. z polską edycją "Forbesa" i
francuskim "L'Atlantico". Jego analizy i opinie możemy znaleźć w
"Le Monde", "L'Opinion", "Financial Times", "Rzeczpospolitej".
Wcześniej wydał w Helionie "Marketing narracyjny. Jak budować
historie, które sprzedają". www.ErykMistewicz.pl
Nazwa - Twitter - sukces komunikacji w 140 znakach.
Tajemnice narracji dla firm, instytucji i liderów opinii
Oryginalny tytuł - Advanced Modelling in Finance using
Excel and VBA
Autor - Eryk Mistewicz
Oprawa - Miękka
Wydawca - Helion
Kod ISBN - 9788324678990
Kod EAN - 9788324678990
Wydanie - -
Rok wydania - 2014
Język - PL
Tłumacz - Daniel Kaczmarek
Seria wydawnicza - -
Format - 140x208
Ilość stron - 200
Podatek VAT - 5%
Premiera - 2014-11-20