[Millers Oils]
Kategoria: Olej Millers Oils>Oleje silnikowe>MILLERS OILS XF PREMIUMWysyłka: od ręki
Fully synthetic, MID SAPS, do silników benzynowych, Diesel oraz
hybrydowych. Zastosowanie: Olej silnikowy klasy premium
zatwierdzony przez OEM, wykorzystujący technologię Millers Oils DFT
(Dynamic Fluid...
Pełen opis produktu 'Olej silnikowy Millers XF PREMIUM C2 ECO 0w30 , Opakowanie: 5L' »
Fully synthetic, MID SAPS, do silników benzynowych, Diesel oraz
hybrydowych.
Zastosowanie:
Olej silnikowy klasy premium zatwierdzony przez OEM,
wykorzystujący technologię Millers Oils DFT (Dynamic Fluid
Technology) do silników wymagających oleju C2 o lepkości 0w30,
przede wszystkim samochodów Ford oraz Jaguar Land Rover.
Charakterystyka:
ACEA C2, Ford WSS-M2C950-A (potwierdzenie OEM), Jaguar Land
Rover STJLR 03.5007 (potwierdzenie OEM).
Przeznaczenie:
API SN, marki azjatyckie.
Cechy i korzyści:
olej silnikowy Millers Oils XF Premium z technologią DFT
(Dynamic Fluid Technology) zapewnia lepszy przepływ oleju przy
zimnym starcie, natychmiast chroniąc kluczowe komponenty silnika,
od początku każdej podróży
olej silnikowy Millers Oils XF Premium z technologią DFT
(Dynamic Fluid Technology) maksymalizuje stabilność lepkościową
przy wysokich temperaturach. To redukuje tempo zużywania się
silnika, dając jednocześnie znakomitą ochronę elementów silnika,
takich jak np. tłoki, pierścienie, łańcuch rozrządu, panewki,
popychacze zaworowe
DFT (Dynamic Fluid Technology) zapewnia wyjątkową czystość
silnika, niższe zużycie paliwa, emisję spalin, oraz potencjał
dłuższego interwału wymiany
DFT (Dynamic Fluid Technology) uzupełnia i wzmacnia właściwości
technologii MID SAPS chroniącej układy oczyszczania spalin, takie
jak: filtry cząstek stałych, katalizatory (SCR) / AdBlue, dbając o
kontrolę sadzy, a tym samym środowisko.
DFT (Dynamic Fluid Technology) zapewnia wyjątkową
natychmiastową ochronę w wysokich i niskich temperaturach,
jednocześnie zmniejszając zużycie paliwa i emisję spalin.
olej silnikowy Millers Oils XF Premium z technologią DFT
(Dynamic Fluid Technology) został specjalnie opracowany do
stosowania także we wszystkich układach hybrydowych, w tym w
typowych pojazdach hybrydowych z samoczynnym ładowaniem (HEV) jak i
hybrydowych pojazdach typu plug-in (PHEV).
Parametry:
Ciężar właściwy przy 15 C, g/ml:…0,845
Lepkość kinematyczna przy 100 C:…9,7 cSt
Lepkość kinematyczna przy 40 C:…51 cSt
Indeks lepkości:…179
Temperatura krzepnięcia:… -45 C
Temperatura zapłonu:…235 C
TBN:…8 mg KOH / g
HTHS:…2,9 mPa s
Pojęcia:
SAPS – popioł siarczanowy (SA), fosfor (P) i siark (S) – poziom
popiołów (FULL – wysoki, MID – średni, LOW – niski). Poziom SAPS
wynika bezpośrednio z norm ACEA / OEM, DFT – Dynamic Fluid
Technology, OEM – Original Equipment Manufacturer – producent
podzespołu na fabryczny montaż (producent pojazdu), marki
azjatyckie, np., ale nie wyłącznie: Honda, Hynundai, Infiniti, Kia,
Lexus, Nissan, Suzuki i Toyota,