[Millers Oils]
Kategoria: Olej Millers Oils>Oleje silnikowe>MILLERS OILS XF PREMIUMWysyłka: od ręki
Fully synthetic, FULL SAPS, do silników benzynowych, Diesel oraz
hybrydowych. Zastosowanie : Olej silnikowy klasy
premium zatwierdzony przez OEM, wykorzystujący technologię
Millers...
Pełen opis produktu 'Olej silnikowy Millers XF PREMIUM ECO 5w30 , Opakowanie: 1L' »
Fully synthetic, FULL SAPS, do silników benzynowych, Diesel oraz
hybrydowych.
Zastosowanie:
Olej silnikowy klasy premium zatwierdzony przez OEM,
wykorzystujący technologię Millers Oils DFT (Dynamic Fluid
Technology) do silników wymagających oleju 5w30, głównie Ford,
Jaguar Land Rover, oraz producentów azjatyckich.
Charakterystyka:
ACEA A5/B5, API SL, Ford WSS-M2C-913-D (potwierdzenie OEM),
Jaguar Land Rover STJLR 03.5003 (potwierdzenie OEM).
Przeznaczenie:
API CF, ACEA A1/B1, Fiat 9.55535-G1, Ford WSS-M2C-913-C, Ford
WSS-M2C-913-B, Ford WSS-M2C-913-A, ILSAC GF-4, Renault RN 0700,
Volvo VCC 95200377* , Dacia, marki azjatyckie
Cechy i korzyści:
olej silnikowy Millers Oils XF Premium z technologią DFT
(Dynamic Fluid Technology) zapewnia lepszy przepływ oleju przy
zimnym starcie, natychmiast chroniąc kluczowe komponenty silnika,
od początku każdej podróży
olej silnikowy Millers Oils XF Premium z technologią DFT
(Dynamic Fluid Technology) maksymalizuje stabilność lepkościową
przy wysokich temperaturach. To redukuje tempo zużywania się
silnika, dając jednocześnie znakomitą ochronę elementów silnika,
takich jak np. tłoki, pierścienie, łańcuch rozrządu, panewki,
popychacze zaworowe
DFT (Dynamic Fluid Technology) zapewnia wyjątkową czystość
silnika, niższe zużycie paliwa, emisję spalin, oraz potencjał
dłuższego interwału wymiany
DFT (Dynamic Fluid Technology) zapewnia wyjątkową
natychmiastową ochronę w wysokich i niskich temperaturach,
jednocześnie zmniejszając zużycie paliwa i emisję spalin.
olej silnikowy Millers Oils XF Premium z technologią DFT
(Dynamic Fluid Technology) został specjalnie opracowany do
stosowania także we wszystkich układach hybrydowych, w tym w
typowych pojazdach hybrydowych z samoczynnym ładowaniem (HEV) jak i
hybrydowych pojazdach typu plug-in (PHEV).
olej silnikowy Millers Oils XF Premium z technologią DFT
(Dynamic Fluid Technology) jest kompatybilny z biopaliwami,
zapewnia wyjątkową wydajność i ochronę przed osadami, szlamem i
zużyciem silnika
Parametry:
Ciężar właściwy przy 15 C, g/ml:…0,847
Lepkość kinematyczna przy 100 C:…10,2 cSt
Lepkość kinematyczna przy 40 C:…55,5 cSt
Indeks lepkości:…175
Temperatura krzepnięcia:… -45 C
Temperatura zapłonu:…215 C
TBN:…10 mg KOH / g
HTHS:…3,0 mPa s
Pojęcia:
SAPS – popioł siarczanowy (SA), fosfor (P) i siark (S) – poziom
popiołów (FULL – wysoki, MID – średni, LOW – niski). Poziom SAPS
wynika bezpośrednio z norm ACEA / OEM, DFT – Dynamic Fluid
Technology, OEM – Original Equipment Manufacturer – producent
podzespołu na fabryczny montaż (producent pojazdu), marki
azjatyckie, np., ale nie wyłącznie: Honda, Hynundai, Infiniti, Kia,
Lexus, Nissan, Suzuki i Toyota, * Volvo VCC 95200377 może być
stosowany tam, gdzie wymagana jest lepkość 0w30 (brak korzyści w
postaci niższego zużycia paliwa).