Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
Włączyłeś filtrowanie wyników wyszukiwania. Aby znaleźć więcej produktów wyłącz część lub wszystkie filtry.
  • Twórcza odwaga w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    40,41 zł
    44,90 zł

    [mt biznes]

    Kategoria: Nauki społeczne, ekonomiczne, prawne >PsychologiaWysyłka: od ręki

    twórczych przedsięwzięć, by ostatecznie skupić całą swoją energię na dążeniu do bardziej tradycyjnych celów.W książce „Twórcza odwaga” bracia Kelleyowie przypominają, że wszyscy mamy do zaoferowania... Pełen opis produktu 'Twórcza odwaga' »

    Wnikliwa i fascynująca opowieść o tym, jak uwolnić, pielęgnować i umacniać wrodzoną kreatywność drzemiącą w każdym z nas.Innowacja i kreatywność to obecnie powszechnie uznawane siły napędowe sukcesu w biznesie. Najwyżej cenione cechy współczesnych przywódców. Jednak większość z nas przejawia skłonność do rezygnacji z szaty kreatywności na rzecz „typów twórczych” – tych, którzy malują, rzeźbią, projektują lub piszą, by w ten sposób zarabiać na życie. Zapominamy, że jako dzieci wszyscy byliśmy kreatywni, lepiliśmy figurki z gliny i często używaliśmy kredek. Z czasem wielu z nas zniechęciło się do swoich twórczych przedsięwzięć, by ostatecznie skupić całą swoją energię na dążeniu do bardziej tradycyjnych celów.W książce „Twórcza odwaga” bracia Kelleyowie przypominają, że wszyscy mamy do zaoferowania jakieś pomysły i spostrzeżenia. Przekonują, że kreatywność to stan umysłu, sposób myślenia i proaktywne podejście do znajdowania nowych rozwiązań. Nie wszyscy możemy być artystami, ale każdy może być bardziej twórczym prawnikiem, lekarzem, menedżerem lub sprzedawcą.Opierając się na historiach zaczerpniętych z pracy w IDEO i d.school na Uniwersytecie Stanforda, bracia Kelleyowie pokazują, jak dotrzeć do źródła kreatywności i wyobraźni w trakcie rozwiązywania codziennych problemów. Co więcej, wskazują konkretne strategie służące uwalnianiu tej twórczej iskry.Jak wyjaśniają, kreatywność i zdolność do innowacji są niczym mięśnie – im bardziej z nich korzystamy, tym silniejsze się stają. Twórcza odwaga daje impuls do zmieniania świata i inspiruje do połączenia przełomowych pomysłów z działaniem doskonalącym nasze firmy, kariery oraz życie....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Twórcza odwaga

  • [MT Biznes]

    Kategoria: Poradniki. Informatory. SpisyWysyłka: od ręki

    wspólnego. Powszechne cechy? Serce, inteligencja, odwaga i szczęście. Po przeprowadzeniu wywiadów i przeanalizowaniu setek przedsiębiorców z całego świata, autorzy doszli do wniosku, iż wszyscy... Pełen opis produktu 'Serce, inteligencja, odwaga i szczęście' »

    JAKI JEST TWÓJ PROFIL PRZEDSIĘBIORCY? Czy dysponujesz cechami niezbędnymi do zbudowania wspaniałej firmy? Trzej znani przedsiębiorcy i liderzy – obecnie inwestorzy kapitałowi i doradcy kadry kierowniczej – dzielą się w tej książce swoimi doświadczeniami i wnioskami z wieloletniej obserwacji różnych przedsiębiorców. Okazuje się, iż osoby, które z sukcesem osiągają swoje cele mają ze sobą wiele wspólnego. Powszechne cechy? Serce, inteligencja, odwaga i szczęście. Po przeprowadzeniu wywiadów i przeanalizowaniu setek przedsiębiorców z całego świata, autorzy doszli do wniosku, iż wszyscy – od młodych założycieli swoich firm po doświadczonych prezesów – łączą w sobie w jakimś stopniu wszystkie te cztery atrybuty. W każdym z nas któryś z tych elementów przeważa – jeden zawsze jest dominujący i ma największy wpływ na podejmowane przez nas decyzje. Zrozumienie, który jest to element pozwoli ci zyskać większą samoświadomość i zwiększy szanse na sukces w próbie otworzenia i rozwoju własnej firmy. A więc, czy kierujesz się przede wszystkim: sercem, tak jak uznana mistrzyni kuchni Alice Waters lub Howard Schultz, prezes sieci Starbucks? inteligencją, tak jak Jeff Bezos z Amazon lub legendarny inwestor Warren Buffett? odwagą, tak jak Nelson Mandela lub twórca VirginGroup, Richard Branson? a może najistotniejsze w twoim przypadku jest szczęście, które sprzyjało takim ludziom, jak Tony Hsieh, prezesowi firmy Zappos (oraz zaskakująco wielu innym przedsiębiorcom odnoszącym sukcesy)?   Niniejsza książka zawiera także pierwszy test atrybutów przedsiębiorczości, EntrepreneurialAptitude Test (E.A.T.), który pozwoli ci zbadać swój profil. Chociaż nie ma jednego słusznego przepisu na osiągnięcie sukcesu w biznesie, ta książka pomoże zrozumieć, które cechy należy „podkręcić”, a które nieco „wygasić”, aby móc w pełni wykorzystać swój potencjał. Dowiesz się także, które cechy są najbardziej i najmniej przydatne (a czasem nawet szkodliwe) na różnych etapach rozwoju firmy. Nauczysz się nie tylko tego, w jaki sposób szybciej zbudować lepszą firmę, ale też jak przenieść swój naturalny styl przywódczy na wyższy poziom.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Serce, inteligencja, odwaga i szczęście

  • [MT Biznes]

    Kategoria: Poradniki. Informatory. SpisyWysyłka: od ręki

    twórczych przedsięwzięć, by ostatecznie skupić całą swoją energię na dążeniu do bardziej tradycyjnych celów.W książce Twórcza odwaga bracia Kelleyowie przypominają, że wszyscy mamy do zaoferowania... Pełen opis produktu 'Twórcza odwaga' »

    Wnikliwa i fascynująca opowieść o tym, jak uwolnić, pielęgnować i umacniać wrodzoną kreatywność drzemiącą w każdym z nas.Innowacja i kreatywność to obecnie powszechnie uznawane siły napędowe sukcesu w biznesie. Najwyżej cenione cechy współczesnych przywódców. Jednak większość z nas przejawia skłonność do rezygnacji z szaty kreatywności na rzecz typów twórczych tych, którzy malują, rzeźbią, projektują lub piszą, by w ten sposób zarabiać na życie. Zapominamy, że jako dzieci wszyscy byliśmy kreatywni, lepiliśmy figurki z gliny i często używaliśmy kredek. Z czasem wielu z nas zniechęciło się do swoich twórczych przedsięwzięć, by ostatecznie skupić całą swoją energię na dążeniu do bardziej tradycyjnych celów.W książce Twórcza odwaga bracia Kelleyowie przypominają, że wszyscy mamy do zaoferowania jakieś pomysły i spostrzeżenia. Przekonują, że kreatywność to stan umysłu, sposób myślenia i proaktywne podejście do znajdowania nowych rozwiązań. Nie wszyscy możemy być artystami, ale każdy może być bardziej twórczym prawnikiem, lekarzem, menedżerem lub sprzedawcą.Opierając się na historiach zaczerpniętych z pracy w IDEO i d.school na Uniwersytecie Stanforda, bracia Kelleyowie pokazują, jak dotrzeć do źródła kreatywności i wyobraźni w trakcie rozwiązywania codziennych problemów. Co więcej, wskazują konkretne strategie służące uwalnianiu tej twórczej iskry.Jak wyjaśniają, kreatywność i zdolność do innowacji są niczym mięśnie im bardziej z nich korzystamy, tym silniejsze się stają. Twórcza odwaga daje impuls do zmieniania świata i inspiruje do połączenia przełomowych pomysłów z działaniem doskonalącym nasze firmy, kariery oraz życie.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Twórcza odwaga

  • [MT Biznes]

    Kategoria: / Ebooki / Ekonomia Biznes

    Tytuł Odwaga w przywództwie Autor Brene Brown Język polski Wydawnictwo MT Biznes Tłumaczenie Magda Witkowska Lektorzy Masza Bogucka ISBN 978-83-8087-876-1 Rok Pełen opis produktu 'Odwaga w przywództwie' »

    Tytuł Odwaga w przywództwie Autor Brene Brown Język polski Wydawnictwo MT Biznes Tłumaczenie Magda Witkowska Lektorzy Masza Bogucka ISBN 978-83-8087-876-1 Rok
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Odwaga w przywództwie

  • [MT Biznes]

    Kategoria: / Ebooki / Psychologia

    Tytuł Odwaga w przywództwie Autor Brene Brown Język polski Wydawnictwo MT Biznes Tłumaczenie Magda Witkowska ISBN 978-83-8087-777-1 Rok wydania 2019 Liczba Pełen opis produktu 'Odwaga w przywództwie' »

    Tytuł Odwaga w przywództwie Autor Brene Brown Język polski Wydawnictwo MT Biznes Tłumaczenie Magda Witkowska ISBN 978-83-8087-777-1 Rok wydania 2019 Liczba
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Odwaga w przywództwie

  • [MT BIZNES]

    Kategoria: Książki>Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne>Psychologia. Psychoterapia>Osobowość. Samorealizacja. KarieraWysyłka: do 3 dni

    0x0014a44700000000

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Twórcza Odwaga

  • [mt biznes]

    Kategoria: Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne>Psychologia. Psychoterapia>Osobowość. Samorealizacja. KarieraWysyłka: do 3 dni

    wspólnego. Powszechne cechy? Serce, inteligencja, odwaga i szczęście.Po przeprowadzeniu wywiadów i przeanalizowaniu setek przedsiębiorców z całego świata, autorzy doszli do wniosku, iż wszyscy... Pełen opis produktu 'Serce, inteligencja, odwaga i szczęście' »

    JAKI JEST TWÓJ PROFIL PRZEDSIĘBIORCY?Czy dysponujesz cechami niezbędnymi do zbudowania wspaniałej firmy?Trzej znani przedsiębiorcy i liderzy – obecnie inwestorzy kapitałowi i doradcy kadry kierowniczej – dzielą się w tej książce swoimi doświadczeniami i wnioskami z wieloletniej obserwacji różnych przedsiębiorców. Okazuje się, iż osoby, które z sukcesem osiągają swoje cele mają ze sobą wiele wspólnego. Powszechne cechy? Serce, inteligencja, odwaga i szczęście.Po przeprowadzeniu wywiadów i przeanalizowaniu setek przedsiębiorców z całego świata, autorzy doszli do wniosku, iż wszyscy – od młodych założycieli swoich firm po doświadczonych prezesów – łączą w sobie w jakimś stopniu wszystkie te cztery atrybuty. W każdym z nas któryś z tych elementów przeważa – jeden zawsze jest dominujący i ma największy wpływ na podejmowane przez nas decyzje. Zrozumienie, który jest to element pozwoli ci zyskać większą samoświadomość i zwiększy szanse na sukces w próbie otworzenia i rozwoju własnej firmy.A więc, czy kierujesz się przede wszystkim: - sercem, tak jak uznana mistrzyni kuchni Alice Waters lub Howard Schultz, prezes sieci Starbucks? - inteligencją, tak jak Jeff Bezos z Amazon lub legendarny inwestor Warren Buffett? - odwagą, tak jak Nelson Mandela lub twórca VirginGroup, Richard Branson? - a może najistotniejsze w twoim przypadku jest szczęście, które sprzyjało takim ludziom, jak Tony Hsieh, prezesowi firmy Zappos (oraz zaskakująco wielu innym przedsiębiorcom odnoszącym sukcesy)?Niniejsza książka zawiera także pierwszy test atrybutów przedsiębiorczości, EntrepreneurialAptitude Test (E.A.T.), który pozwoli ci zbadać swój profil.Chociaż nie ma jednego słusznego przepisu na osiągnięcie sukcesu w biznesie, ta książka pomoże zrozumieć, które cechy należy „podkręcić”, a które nieco „wygasić”, aby móc w pełni wykorzystać swój potencjał. Dowiesz się także, które cechy są najbardziej i najmniej przydatne (a czasem nawet szkodliwe) na różnych etapach rozwoju firmy. Nauczysz się nie tylko tego, w jaki sposób szybciej zbudować lepszą firmę, ale też jak przenieść swój naturalny styl przywódczy na wyższy poziom....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Serce, inteligencja, odwaga i szczęście

  • [MT Biznes]

    Kategoria: Książki / Poradniki

    .

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Twórcza odwaga. Wyzwól własny twórczy potencjał

  • [MT Biznes]

    Kategoria: Rozwój osobistyWysyłka: od ręki

    Sądzisz, że nie jesteś kreatywny? Nic bardziej mylnego! Przeczytaj tę książkę i zobacz, jak uwolnić, pielęgnować i umacniać wrodzoną kreatywność drzemiącą w każdym z nas.  Innowacja i kreatywność to obecnie... Pełen opis produktu 'Twórcza odwaga. Otwórz się na Design Thinking' »

    Sądzisz, że nie jesteś kreatywny? Nic bardziej mylnego! Przeczytaj tę książkę i zobacz, jak uwolnić, pielęgnować i umacniać wrodzoną kreatywność drzemiącą w każdym z nas.  Innowacja i kreatywność to obecnie powszechnie uznawane siły napędowe sukcesu w biznesie. To także najwyżej cenione cechy współczesnych przywódców. Ludzie posiadający twórczą odwagę dokonują lepszych wyborów, łatwiej zmieniają kierunek i lepiej potrafią znajdować rozwiązania problemów, które wydają się nierozwiązywalne. Dostrzegają nowe możliwości i potrafią współpracować z innymi, by poprawić sytuację, w której się znaleźli, a do wyzwań podchodzą z nowo odkrytą odwagą. David i Tom Kelleyowie, twórcy IDEO i d.school, prekursorzy Design Thinking, udowadniają, że wszyscy mamy do zaoferowania nowatorskie pomysły i spostrzeżenia. Przekonują, że kreatywność to stan umysłu, sposób myślenia i proaktywne podejście do znajdowania nowych rozwiązań. Nie wszyscy możemy być artystami, ale każdy może być bardziej twórczym prawnikiem, lekarzem, menedżerem lub sprzedawcą. Opierając się historiach, metodach i praktykach, które zaczerpnęli ze swojej kilkudziesięcioletniej współpracy z innowacyjnymi ludźmi z całego świata, bracia Kelleyowie stworzyli metodę twórczego myślenia, która pozwoli ci wyjść poza schematy, uporządkować proces twórczy i przejść do działania. Bo kreatywność i zdolność do innowacji są niczym mięśnie – im bardziej z nich korzystamy, tym silniejsze się stają. Dzięki tej książce: - zdołasz uwolnić twórczy talent, który nosisz w sobie od dzieciństwa - rozwiniesz kilka umiejętności i nauczysz się kilku technik, by wykorzystywać swoją kreatywność - znajdziesz odwagę, by wypowiadać się i eksperymentować, podejmować ryzyko niepowodzenia i działać, idąc za twórczym impulsem - i w rezultacie zaczniesz PROJEKTOWAĆ SWOJE NOWE ŻYCIE! *** David Kelley jest założycielem IDEO – jednej z wiodących na świecie firm zajmujących się innowacją i projektowaniem, która przy pomocy Design Thinking kreuje nowe produkty i usługi dla takich firm jak Apple, Shimano czy GE. Profesor Kelley jest także twórcą d.school na Uniwersytecie Stanforda. Tom Kelley jest partnerem w IDEO i autorem bestsellerów Sztuka innowacji oraz Dziesięć twarzy innowacji. Zajmuje również stanowisko executive fellow na Uniwersytecie Kalifornijskim w Berkeley’s Haas School of Business. IDEO zapoczątkowało komercyjne zastosowanie Design Thinking jako metody dedykowanej nie tylko do projektowania produktów i wzornictwa, ale przede wszystkim w zakresie doradztwa strategicznego i biznesowego dla firm, wspierając je w obszarach dotyczących organizacji, zarządzania zmianą, innowacjami, relacjami, a także sprzedażą, marketingiem i komunikacją. Pomogło tysiącom firm wprowadzić na rynek przełomowe pomysły – od myszki komputerowej stworzonej w roku 1980 dla Apple po usługi finansowe dla młodych (generacji Z) dla jednego z największych szwajcarskich banków.  Liderzy IDEO stoją także za inicjatywą d.school, wirtualną katedrą na Uniwersytecie Stanforda w Stanach Zjednoczonych i Hasso Plattner Institut w Niemczech. Ten interdyscyplinarny ośrodek projektowy pozwala studentom z różnych specjalizacji realizować projekty według metody Design Thinking dla firm, fundacji czy społeczności lokalnych. Bezpłatny fragment:
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Twórcza odwaga. Otwórz się na Design Thinking

  • [MT Biznes]

    Kategoria: Rozwój osobistyWysyłka: od ręki

    nieefektywnego i nieproduktywnego zarządzania zachowaniem własnym i innych. *** W książce Odwaga lidera Brené podsumowuje wyniki dwudziestu lat badań w postaci wnikliwych obserwacji dotyczących... Pełen opis produktu 'Odwaga w przywództwie' »

    Co robić, aby kształtować odważniejszych, śmielszych liderów i jak zaszczepić odwagę w kulturze organizacji? Jak budować środowiska pracy, które sprzyjają poczuciu przynależności i twórczej swobody wśród pracowników? Brené Brown, autorka pięciu bestsellerów „New York Timesa”, od ponad dwudziestu lat bada emocje i doświadczenia nadające sens naszemu życiu, a przez ostatnich siedem lat poświęciła wiele czasu na pracę z wpływowymi liderami i zespołami z całego świata. W niniejszej książce, w typowy dla siebie i uwielbiany przez czytelników sposób, udziela odpowiedzi na powyższe pytania, powołując się na wyniki swoich badań, a przy okazji przywołując liczne anegdoty i przykłady. Na odważne przywództwo składają się cztery kompetencje, których można się nauczyć, które mają konkretne przejawy w praktyce i które można mierzyć. Aby jednak się pewnych rzeczy nauczyć, a innych oduczyć, potrzeba śmielszej pracy, trudnych rozmów i wielkoduszności. Czy to jest proste? Nie! Ponieważ nie zawsze odruchowo przedkładamy odwagę nad wygodę. Czy jednak warto się wysilać? Zdecydowanie tak! Chcemy się przecież wykazywać odwagą w życiu i w pracy. W jaki więc sposób możemy realizować koncepcję odważnego przywództwa? Odważny lider to ktoś, kto bierze na siebie odpowiedzialność za poszukiwanie potencjału w pomysłach i innych ludziach, a potem z odwagą ten potencjał rozwija. Odważny lider nie udaje, że zna odpowiedź na każde pytanie, tylko niezmiennie wykazuje się ciekawością i stara się zadawać właściwe pytania. Odważny lider wie, że władza nie jest skończonym zasobem, który należy w jak największym stopniu zachowywać dla siebie. Wie, że władzy można mieć więcej, jeśli się nią dzieli z innymi. Odważny lider nie unika trudnych rozmów ani trudnych sytuacji, a kiedy trzeba, potrafi się wykazać wrażliwością. Liderzy najróżniejszych organizacji – począwszy od małych start-upów, przez firmy rodzinne, organizacje non profit i organizacje społeczne, a na firmach z listy Fortune 50 skończywszy – mogą stać się lepszymi przywódcami, o ile nauczą się właściwie korzystać ze swoich zasobów empatii, zdolności do budowania więzi czy odwagi. Ta książka daje liderom praktyczne narzędzia, które pozwolą im uniknąć marnowania czasu na próby nieefektywnego i nieproduktywnego zarządzania zachowaniem własnym i innych. *** W książce Odwaga lidera Brené podsumowuje wyniki dwudziestu lat badań w postaci wnikliwych obserwacji dotyczących praktyki odważnego przywództwa. Ta książka to poradnik dla każdego, kto pragnie odważnie przewodzić, śmiało żyć i w sposób świadomy wskazywać drogę innym. Sheryl Sandberg, dyrektor operacyjna Facebooka, założycielka LeanIn.Org oraz OptionB.Org Brené była kiedyś gościem studia Pixar. Rozmawiała z naszymi ludźmi od filmów, którzy słuchali jej uważnie, ponieważ najlepsze filmy to te, które powstają pod wpływem wrażliwości, gdy się przezwycięża przeszkody i mierzy z trudnościami, gdy się pada na twarz. Łatwo jest siedzieć i opowiadać o wartościach, na których powinna się opierać kultura stanowiąca źródło poczucia bezpieczeństwa i sensu – bardzo trudno natomiast coś takiego w praktyce stworzyć. Trzeba się wykazywać ciągłą uwagą. Trzeba tworzyć środowisko, w którym ludzie czują się bezpieczni, mogą się wykazywać odwagą i pozwalają sobie na wrażliwość. Wymaga to sporych umiejętności, ale te umiejętności każdy może posiąść. Ta książka to dobry punkt wyjścia. Ed Catmull, prezes Pixar oraz Walt Disney Animation Studios, współautor książki Kreatywność S.A. Brené jest dla Google Empathy Lab niczym Obi-Wan Kenobi. Za jej sprawą nasi liderzy produktu otworzyli się na kwestię wrażliwości i zaczęli ją uwzględniać w naszych produktach, zamiast dążyć do jej eliminacji. To zasadniczy przełom, dzięki któremu można każdego dnia zaprzęgać do pracy wszystko, co w człowieku żywe, nieuporządkowane i serdeczne. Odwaga lidera to bardzo zmyślnie zaprojektowany i skuteczny trening dla Jedi, na który wszyscy od dawna czekaliśmy. Danielle Krettek, założycielka Google Empathy Lab *** Brené Brown – prowadzi badania na University of Houston, gdzie kieruje katedrą ufundowaną specjalnie dla niej przez Huffington Foundation w ramach Graduate College of Social Work. Od dwudziestu lat zajmuje się zagadnieniami odwagi, wrażliwości, wstydu i empatii. Jest autorką pięciu bestsellerów „New York Timesa” zatytułowanych: Odwaga lidera, Z odwagą w nieznane, Rosnąc w siłę, Z wielką odwagą oraz Dary niedoskonałości. Jej wystąpienie z konferencji TED, zatytułowane The Power of Vulnerability, znajduje się w pierwszej piątce najpopularniejszych nagrań z TED na świecie i ma ponad 35 milionów wyświetleń. Stworzyła także dla platformy Netflix film pt. Brené Brown: Odwagi, w którym z humorem i empatią wyjaśnia, jak znaleźć odwagę w kulturze zdominowanej przez niedostatek, strach i niepewność. Bezpłatny fragment:
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Odwaga w przywództwie

  • Serce, inteligencja, odwaga i szczęście w sklepie internetowym Madbooks.pl

    Powiększ zdjęcie

    41,66 zł
    44,87 zł

    [mt biznes]

    Kategoria: Książki naukowe>Ekonomia>Organizacja i zarządzanieWysyłka: od ręki

    wspólnego. Powszechne cechy? Serce, inteligencja, odwaga i szczęście.Po przeprowadzeniu wywiadów i przeanalizowaniu setek przedsiębiorców z całego świata, autorzy doszli do wniosku, iż wszyscy... Pełen opis produktu 'Serce, inteligencja, odwaga i szczęście' »

    JAKI JEST TWÓJ PROFIL PRZEDSIĘBIORCY?Czy dysponujesz cechami niezbędnymi do zbudowania wspaniałej firmy?Trzej znani przedsiębiorcy i liderzy – obecnie inwestorzy kapitałowi i doradcy kadry kierowniczej – dzielą się w tej książce swoimi doświadczeniami i wnioskami z wieloletniej obserwacji różnych przedsiębiorców. Okazuje się, iż osoby, które z sukcesem osiągają swoje cele mają ze sobą wiele wspólnego. Powszechne cechy? Serce, inteligencja, odwaga i szczęście.Po przeprowadzeniu wywiadów i przeanalizowaniu setek przedsiębiorców z całego świata, autorzy doszli do wniosku, iż wszyscy – od młodych założycieli swoich firm po doświadczonych prezesów – łączą w sobie w jakimś stopniu wszystkie te cztery atrybuty. W każdym z nas któryś z tych elementów przeważa – jeden zawsze jest dominujący i ma największy wpływ na podejmowane przez nas decyzje. Zrozumienie, który jest to element pozwoli ci zyskać większą samoświadomość i zwiększy szanse na sukces w próbie otworzenia i rozwoju własnej firmy.A więc, czy kierujesz się przede wszystkim: - sercem, tak jak uznana mistrzyni kuchni Alice Waters lub Howard Schultz, prezes sieci Starbucks? - inteligencją, tak jak Jeff Bezos z Amazon lub legendarny inwestor Warren Buffett? - odwagą, tak jak Nelson Mandela lub twórca VirginGroup, Richard Branson? - a może najistotniejsze w twoim przypadku jest szczęście, które sprzyjało takim ludziom, jak Tony Hsieh, prezesowi firmy Zappos (oraz zaskakująco wielu innym przedsiębiorcom odnoszącym sukcesy)?Niniejsza książka zawiera także pierwszy test atrybutów przedsiębiorczości, EntrepreneurialAptitude Test (E.A.T.), który pozwoli ci zbadać swój profil.Chociaż nie ma jednego słusznego przepisu na osiągnięcie sukcesu w biznesie, ta książka pomoże zrozumieć, które cechy należy „podkręcić”, a które nieco „wygasić”, aby móc w pełni wykorzystać swój potencjał. Dowiesz się także, które cechy są najbardziej i najmniej przydatne (a czasem nawet szkodliwe) na różnych etapach rozwoju firmy. Nauczysz się nie tylko tego, w jaki sposób szybciej zbudować lepszą firmę, ale też jak przenieść swój naturalny styl przywódczy na wyższy poziom....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Serce, inteligencja, odwaga i szczęście

  • [MT BIZNES]

    Kategoria: Nauka / Psychologia

    silniejsze się stają. TwĂłrcza odwaga daje impuls do zmieniania świata i inspiruje do połączenia przełomowych pomysłów z działaniem doskonalącym nasze firmy, kariery oraz Ĺźycie. Pełen opis produktu 'TwĂłrcza odwaga' »

    Wnikliwa i fascynująca opowieść o tym, jak uwolnić, pielęgnować i umacniać wrodzoną kreatywność drzemiącą w każdym z nas. Innowacja i kreatywność to obecnie powszechnie uznawane siły napędowe sukcesu w biznesie. Najwyżej cenione cechy współczesnych przywódców. Jednak większość z nas przejawia skłonność do rezygnacji z szaty kreatywności na rzecz „typów twórczych” – tych, którzy malują, rzeźbią, projektują lub piszą, by w ten sposób zarabiać na życie. Zapominamy, że jako dzieci wszyscy byliśmy kreatywni, lepiliśmy figurki z gliny i często używaliśmy kredek. Z czasem wielu z nas zniechęciło się do swoich twórczych przedsięwzięć, by ostatecznie skupić całą swoją energię na dążeniu do bardziej tradycyjnych celów. W książce „Twórcza odwaga” bracia Kelleyowie przypominają, że wszyscy mamy do zaoferowania jakieś pomysły i spostrzeżenia. Przekonują, że kreatywność to stan umysłu, sposób myślenia i proaktywne podejście do znajdowania nowych rozwiązań. Nie wszyscy możemy być artystami, ale każdy może być bardziej twórczym prawnikiem, lekarzem, menedżerem lub sprzedawcą. Opierając się na historiach zaczerpniętych z pracy w IDEO i d.school na Uniwersytecie Stanforda, bracia Kelleyowie pokazują, jak dotrzeć do źródła kreatywności i wyobraźni w trakcie rozwiązywania codziennych problemów. Co więcej, wskazują konkretne strategie służące uwalnianiu tej twórczej iskry. Jak wyjaśniają, kreatywność i zdolność do innowacji są niczym mięśnie – im bardziej z nich korzystamy, tym silniejsze się stają. Twórcza odwaga daje impuls do zmieniania świata i inspiruje do połączenia przełomowych pomysłów z działaniem doskonalącym nasze firmy, kariery oraz życie.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o TwĂłrcza odwaga

  • [MT Biznes]

    Kategoria: Literatura / Ekonomia i biznes

    Twórcza odwaga bracia Kelleyowie przypominają, że wszyscy mamy do zaoferowania jakieś pomysły i spostrzeżenia. Przekonują, że kreatywność to stan umysłu, sposób myślenia i proaktywne podejśc... Pełen opis produktu 'Twórcza odwaga' »

    Innowacja i kreatywność to obecnie powszechnie uznawane siły napędowe sukcesu w biznesie. Najwyżej cenione cechy współczesnych przywódców. Jednak większość z nas przejawia skłonność do rezygnacji z szaty kreatywności na rzecz typów twórczych tych, którzy malują, rzeźbią, projektują lub piszą, by w ten sposób zarabiać na życie. Zapominamy, że jako dzieci wszyscy byliśmy kreatywni, lepiliśmy figurki z gliny i często używaliśmy kredek. Z czasem wielu z nas zniechęciło się do swoich twórczych przedsięwzięć, by ostatecznie skupić całą swoją energię na dążeniu do bardziej tradycyjnych celów.W książce Twórcza odwaga bracia Kelleyowie przypominają, że wszyscy mamy do zaoferowania jakieś pomysły i spostrzeżenia. Przekonują, że kreatywność to stan umysłu, sposób myślenia i proaktywne podejście do znajdowania nowych rozwiązań. Nie wszyscy możemy być artystami, ale każdy może być bardziej twórczym prawnikiem, lekarzem, menedżerem lub sprzedawcą.David Kelley jest założycielem IDEO jednej z wiodących na świecie firm zajmujących się innowacją i projektowaniem jak również twórcą d.school na Uniwersytecie Stanforda.Tom Kelley jest partnerem w IDEO i autorem bestsellerów Sztuka innowacji oraz Dziesięć twarzy innowacji. Zajmuje również stanowisko executive fellow na Uniwersytecie Kalifornijskim w Berkeley‘s Haas School of Business.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Twórcza odwaga

  • [MT Biznes]

    Kategoria: Książki / Literatura obcojęzyczna

    nieefektywnego i nieproduktywnego zarządzania zachowaniem własnym i innych. *** W książce Odwaga lidera Brené podsumowuje wyniki dwudziestu lat badań w postaci wnikliwych obserwacji dotyczących... Pełen opis produktu 'Odwaga w przywództwie cztery kompetencje autentycznego lidera' »

    Co robić, aby kształtować odważniejszych, śmielszych liderów i jak zaszczepić odwagę w kulturze organizacji? Jak budować środowiska pracy, które sprzyjają poczuciu przynależności i twórczej swobody wśród pracowników? Brené Brown, autorka pięciu bestsellerów „New York Timesa”, od ponad dwudziestu lat bada emocje i doświadczenia nadające sens naszemu życiu, a przez ostatnich siedem lat poświęciła wiele czasu na pracę z wpływowymi liderami i zespołami z całego świata. W niniejszej książce, w typowy dla siebie i uwielbiany przez czytelników sposób, udziela odpowiedzi na powyższe pytania, powołując się na wyniki swoich badań, a przy okazji przywołując liczne anegdoty i przykłady. Na odważne przywództwo składają się cztery kompetencje, których można się nauczyć, które mają konkretne przejawy w praktyce i które można mierzyć. Aby jednak się pewnych rzeczy nauczyć, a innych oduczyć, potrzeba śmielszej pracy, trudnych rozmów i wielkoduszności. Czy to jest proste? Nie! Ponieważ nie zawsze odruchowo przedkładamy odwagę nad wygodę. Czy jednak warto się wysilać? Zdecydowanie tak! Chcemy się przecież wykazywać odwagą w życiu i w pracy. W jaki więc sposób możemy realizować koncepcję odważnego przywództwa? Odważny lider to ktoś, kto bierze na siebie odpowiedzialność za poszukiwanie potencjału w pomysłach i innych ludziach, a potem z odwagą ten potencjał rozwija. Odważny lider nie udaje, że zna odpowiedź na każde pytanie, tylko niezmiennie wykazuje się ciekawością i stara się zadawać właściwe pytania. Odważny lider wie, że władza nie jest skończonym zasobem, który należy w jak największym stopniu zachowywać dla siebie. Wie, że władzy można mieć więcej, jeśli się nią dzieli z innymi. Odważny lider nie unika trudnych rozmów ani trudnych sytuacji, a kiedy trzeba, potrafi się wykazać wrażliwością. Liderzy najróżniejszych organizacji – począwszy od małych start-upów, przez firmy rodzinne, organizacje non profit i organizacje społeczne, a na firmach z listy Fortune 50 skończywszy – mogą stać się lepszymi przywódcami, o ile nauczą się właściwie korzystać ze swoich zasobów empatii, zdolności do budowania więzi czy odwagi. Ta książka daje liderom praktyczne narzędzia, które pozwolą im uniknąć marnowania czasu na próby nieefektywnego i nieproduktywnego zarządzania zachowaniem własnym i innych. *** W książce Odwaga lidera Brené podsumowuje wyniki dwudziestu lat badań w postaci wnikliwych obserwacji dotyczących praktyki odważnego przywództwa. Ta książka to poradnik dla każdego, kto pragnie odważnie przewodzić, śmiało żyć i w sposób świadomy wskazywać drogę innym. Sheryl Sandberg, dyrektor operacyjna Facebooka, założycielka LeanIn.Org oraz OptionB.Org Brené była kiedyś gościem studia Pixar. Rozmawiała z naszymi ludźmi od filmów, którzy słuchali jej uważnie, ponieważ najlepsze filmy to te, które powstają pod wpływem wrażliwości, gdy się przezwycięża przeszkody i mierzy z trudnościami, gdy się pada na twarz. Łatwo jest siedzieć i opowiadać o wartościach, na których powinna się opierać kultura stanowiąca źródło poczucia bezpieczeństwa i sensu – bardzo trudno natomiast coś takiego w praktyce stworzyć. Trzeba się wykazywać ciągłą uwagą. Trzeba tworzyć środowisko, w którym ludzie czują się bezpieczni, mogą się wykazywać odwagą i pozwalają sobie na wrażliwość. Wymaga to sporych umiejętności, ale te umiejętności każdy może posiąść. Ta książka to dobry punkt wyjścia. Ed Catmull, prezes Pixar oraz Walt Disney Animation Studios, współautor książki Kreatywność S.A. Brené jest dla Google Empathy Lab niczym Obi-Wan Kenobi. Za jej sprawą nasi liderzy produktu otworzyli się na kwestię wrażliwości i zaczęli ją uwzględniać w naszych produktach, zamiast dążyć do jej eliminacji. To zasadniczy przełom, dzięki któremu można każdego dnia zaprzęgać do pracy wszystko, co w człowieku żywe, nieuporządkowane i serdeczne. Odwaga lidera to bardzo zmyślnie zaprojektowany i skuteczny trening dla Jedi, na który wszyscy od dawna czekaliśmy. Danielle Krettek, założycielka Google Empathy Lab *** Brené Brown – prowadzi badania na University of Houston, gdzie kieruje katedrą ufundowaną specjalnie dla niej przez Huffington Foundation w ramach Graduate College of Social Work. Od dwudziestu lat zajmuje się zagadnieniami odwagi, wrażliwości, wstydu i empatii. Jest autorką pięciu bestsellerów „New York Timesa” zatytułowanych: Odwaga lidera, Z odwagą w nieznane, Rosnąc w siłę, Z wielką odwagą oraz Dary niedoskonałości. Jej wystąpienie z konferencji TED, zatytułowane The Power of Vulnerability, znajduje się w pierwszej piątce najpopularniejszych nagrań z TED na świecie i ma ponad 35 milionów wyświetleń. Stworzyła także dla platformy Netflix film pt. Brené Brown: Odwagi, w którym z humorem i empatią wyjaśnia, jak znaleźć odwagę w kulturze zdominowanej przez niedostatek, strach i niepewność.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Odwaga w przywództwie cztery kompetencje autentycznego lidera

  • [MT Biznes]

    Kategoria: Książki / Literatura obcojęzyczna

    Sądzisz, że nie jesteś kreatywny? Nic bardziej mylnego! Przeczytaj tę książkę i zobacz, jak uwolnić, pielęgnować i umacniać wrodzoną kreatywność drzemiącą w każdym z nas.Innowacja i kreatywność to obecnie... Pełen opis produktu 'Twórcza Odwaga' »

    Sądzisz, że nie jesteś kreatywny? Nic bardziej mylnego! Przeczytaj tę książkę i zobacz, jak uwolnić, pielęgnować i umacniać wrodzoną kreatywność drzemiącą w każdym z nas.Innowacja i kreatywność to obecnie powszechnie uznawane siły napędowe sukcesu w
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Twórcza Odwaga


Libristo.pl

Książki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 25.06.2015
createspace independent publishing platform, independently published, cambridge university press, oxford university press, penguin books, taylor & francis ltd, little, brown book group, legare street pr, john wiley & sons inc
Produkty w ofercie: 600000
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Booksnet.pl

Książki, podręczniki oraz literatura piękna i popularnonaukowa.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 28.03.2010
olesiejuk sp. z o.o., egmont, muza, zielona sowa, edycja Świętego pawła, trefl, wilga, skrzat, wsip, mega creative
Produkty w ofercie: 97358
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1

Kumiko.pl

Książki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 12.10.2009
wydawnictwo naukowe pwn, cambridge university press, olesiejuk, zielona sowa, helion, egmont, pzwl, clementoni, wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego, trefl
Produkty w ofercie: 78500
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Prolibri.pl

Książki i audiobooki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 27.05.2011
wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, cambridge university press, olesiejuk, helion, zielona sowa, egmont, umcs, zysk i s-ka, pzwl
Produkty w ofercie: 91751
Promocje: 90639
Wysyłka do 3 dni: 91750
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Gigant.pl

Książki, muzyka oraz filmy.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 18.06.2008
cd baby, universal music, warner music, naxos classical, imports, sony music entertainment, sony music, bis records, chandos, essential media afw
Produkty w ofercie: 2183576
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 163230
Opinie pozytywne: 22
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 5

Booknet.net.pl

Książki oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.03.2011
pwn wydawnictwo naukowe, wydawnictwo olesiejuk, egmont, helion, c.h. beck, cambridge university press, wsip wydawnictwo szkolne i pedagogiczne, zielona sowa, bellona, wolters kluwer
Produkty w ofercie: 329777
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 329777
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Madbooks.pl

Książki i komiksy oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 15.04.2009
wydawnictwo naukowe pwn, helion, wolters kluwer, olesiejuk, c.h. beck, zielona sowa, prószyński media, egmont, wam, difin
Produkty w ofercie: 83659
Promocje: 48532
Wysyłka do 3 dni: 83659
Opinie pozytywne: 4
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Bystrzak Sklep

Zabawki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 03.02.2022
storybox.pl, novae res, wydawnictwo albatros, wydawnictwo filia, wydawnictwo muza, psychoskok, czwarta strona, sonia draga, wydawnictwo naukowe pwn, harpercollins
Produkty w ofercie: 14999
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 14999
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Wieszcz.pl

Książki nowe oraz używane.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 04.05.2011
warszawa, czytelnik warszawa, wolters kluwer polska sa, storybox, harlequin, piw warszawa, wydawnictwo naukowe pwn, wydawnictwo e-bookowo, armoryka, novae res
Produkty w ofercie: 137488
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 8
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Literacka.pl

Książki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 25.05.2009
wydawnictwo naukowe pwn, wydawnictwo olesiejuk, egmont, wolters kluwer polska, helion, cambridge university press, olesiejuk, zielona sowa, muza, c.h. beck
Produkty w ofercie: 171485
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 113
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 1

Bonusmedia

Książki, audiobooki, filmy oraz nagrania muzyczne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 17.01.2013
wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, helion, c.h. beck, bellona, zysk i s-ka, egmont, lexisnexis, literackie, rebis
Produkty w ofercie: 51304
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 51299
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0