[mt biznes]
Kategoria: Książki naukowe>Psychologia i psychoterapia>Osobowość i samorealizacjaWysyłka: od ręki
, mówca i autor bestsellerów z listy „New York Timesa” –
zainteresował się swoim własnym rzemiosłem: konsultingiem
i usługami.Odkryj się to niezwykła historia
konsultanta, który...
Pełen opis produktu 'AUDIOBOOK Odkryj się' »
Po omówieniu takich tematów jak praca zespołowa, przywództwo, czy
też zwiększanie zaangażowania pracowników oraz organizacja zebrań,
Patrick Lencioni – ceniony specjalista ds. zarządzania, konsultant,
mówca i autor bestsellerów z listy „New York Timesa” –
zainteresował się swoim własnym rzemiosłem: konsultingiem i
usługami.Odkryj się to niezwykła historia konsultanta, który
rozpaczliwie próbuje zintegrować dwie firmy o zupełnie odmiennym
podejściu do klienta. Jedna z firm polega na całkowitej
transparentności postępowania i zaprezentowaniu bezbronności wobec
klienta, druga skupia się na udowodnieniu swoich kompetencji,
wiedzy i biegłości eksperckiej. W trakcie zarządzania procesem
fuzji konsultant zmuszony jest pobrać nauki, które zmienią jego
życie, choć zaakceptowanie ich nie przyjdzie mu łatwo.Gdy kolega
powiedział mi, że Michael Casey odchodzi z Lighthouse, a firma jest
na sprzedaż [konkurencyjna Firma], wpadłem w ekstazę. Wreszcie ich
wykończyliśmy, pomyślałem. Gdy potem dowiedziałem się, że opuszcza
firmę, aby „spędzić więcej czasu z rodziną” mina mi trochę zrzedła,
ale nie za bardzo. Spędzanie czasu z rodziną było najczęstszą
przykrywką dla kiepskich wyników. Moje szczęście nie trwało długo…~
fragment książki Podobnie jak w innych książkach Lencioni zapoznaje
czytelnika z różnymi koncepcjami w sposób przystępny i wciągający.
W niniejszej pozycji opisuje trzy lęki, które powodują, że
usługodawcy – konsultanci, akwizytorzy, doradcy finansowi, i wielu
innych profesjonalistów zajmujący się długoterminową obsługą
klienta – sami nieświadomie torpedują swoje wysiłki, aby zbudować
zaufanie i lojalność klienta. Jak zwykle Lencioni proponuje też
praktyczne podejście, które pomoże nam owe lęki
przezwyciężyć.Pozostaw ego za drzwiami, usiądź wygodnie i
przeczytaj Nagość. Książkę czyta się tak przyjemnie, że możesz
skończyć ją za jednym posiedzeniem, ale jej przesłanie zapamiętasz
na wieki.- Ken Blanchard, współautor Jednominutowego menedżeraNa
własnej skórze doświadczyłem, jak działa metoda nagich usług i mogę
z pełną odpowiedzialnością stwierdzić, że ta książka zmieni sposób,
w jaki patrzycie na obsługę klienta. Moim marzeniem jest, aby każdy
z moich kontrahentów przeczytał tę pozycję i zastosował się do jej
rad.- J. Miles Reiter, prezes i dyrektor zarządzajacy
Driscoll’sLencioni napisał absolutnie niezbędny podręcznik o tym,
jak budować związki w biznesie (i życiu prywatnym) które są
szczere, owocne i trwałe. Odkryj się to książka, która musisz
przeczytać.- Andy Lorenzen, starszy menedżer, pion zarządzania
talentami w organizacji, Chick-fil-A, Inc.Przesłanie Lencioniego na
temat bezbronności jest naprawdę strzałem w dziesiątkę. Nie
wyobrażam sobie żadnego usługodawcy, który nie skorzystałby z
lekcji zawartych w tej wnikliwej książce.- Tony Bingham, prezes i
dyrektor zarządzający, American Society for Training &
Development (ASTD)Patrick Lencioni jest według „New York Timesa”
świetnie sprzedającym się autorem książek biznesowych. Napisał ich
osiem, w tym Pięć dysfunkcji pracy zespołowej oraz The Three Signs
of a Miserable Job. Jako założyciel i prezes firmy The Table Group,
Patrick doradza kadrze kierowniczej szeregu organizacji, począwszy
od wiodących firm z listy 500 magazynu „Fortune”, poprzez firmy
dopiero rozpoczynające działalność, na organizacjach non-profit i
kościołach skończywszy. Poza pisaniem książek, Patrick publikuje
również w „Harvard Business Review”, „The Wall Street Journal”,
„Fortune”, „Business Week” oraz „USA Today”....