Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
  • [WSiP Wydawnictwo Szkolne i Pedagogiczne]

    Kategoria: Liceum i technikumWysyłka: od ręki

    Podręcznik jest przeznaczony dla uczniów liceum profilowanego ? profil usługowo-gospodarczy. Został napisany zgodnie z podstawą programową MENiS do bloku tematycznego: Obsługa klienta,... Pełen opis produktu 'Obsługa klienta Podręcznik Jakość usług' »

    Podręcznik jest przeznaczony dla uczniów liceum profilowanego ? profil usługowo-gospodarczy. Został napisany zgodnie z podstawą programową MENiS do bloku tematycznego: Obsługa klienta, moduł: Jakość usług, oraz według autorskiego konspektu.Treści nauczania są zawarte w kilku częściach:? Komunikacja w obsłudze klienta? Cechy sprzedawcy? Potrzeby klienta? Obsługa klienta? Prawa klientai podzielonych na rozdziały.Poszczególne rozdziały są skonstruowane według tego samego schematu:moduł wprowadzający ? ?Czego nauczymy się z tego rozdziału?,moduł merytoryczny ? teoria oraz ?Przykłady i przypadki?,moduł podsumowujący ? ?Do zapamiętania?,moduł ćwiczeniowy ? ?Trochę praktyki?.Podręcznik zawiera również przykłady, ćwiczenia, zadania i pytania sprawdzające, słowniczki pojęć, słowniczki trudniejszych terminów, indeks.Uczniowie powinni opanować wiedzę z zakresu następujących tematów:? prawidłowa obsługa klienta w różnych obszarach działalności usługowej,? techniki i formy obsługi klienta stosowane wpraktyce,? zasady kultury obsługi i etyki (cechy sprzedawcy, rozmowy sprzedażowe),? prawa klientów ? konsumentów (reklamacje klientów),? działalność organizacji konsumenckich,? benchmarking ? technika poprawy jakości usług,? analiza procesu świadczonych usług.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Obsługa klienta Podręcznik Jakość usług

  • []

    Kategoria: Kultura i rozrywka > Książki i Komiksy > Podręczniki do szkół podst. i średnich > Szkoła średnia > Przedmioty zawodoweWysyłka: od ręki

    w obsłudze klienta, wrażliwość na problemy klientów, w tym osób niepełnosprawnych. Obsługa klienta Podręcznik Jakość usług AUTOR: Jacek Chwałek Książka... Pełen opis produktu 'Obsługa klienta Podręcznik Jakość usług Chwałek' »

    Podręcznik jest przeznaczony dla uczniów liceum profilowanego; profil usługowo-gospodarczy. Został napisany zgodnie z podstawą programową MENiS do bloku tematycznego: Obsługa klienta, moduł: Jakość usług, oraz według autorskiego konspektu.Treści nauczania są zawarte w kilku częściach: Komunikacja w obsłudze klienta Cechy sprzedawcy Potrzeby klienta Obsługa klienta Prawa klienta i podzielonych na rozdziały.Poszczególne rozdziały są skonstruowane według tego samego schematu: moduł wprowadzający - Czego nauczymy się z tego rozdziału, moduł merytoryczny - teoria oraz Przykłady i przypadki, moduł podsumowujący - Do zapamiętania, moduł ćwiczeniowy - Trochę praktyki. Podręcznik zawiera również przykłady, ćwiczenia, zadania i pytania sprawdzające, słowniczki pojęć, słowniczki trudniejszych terminów, indeks.Uczniowie powinni opanować wiedzę z zakresu następujących tematów: prawidłowa obsługa klienta w różnych obszarach działalności usługowej, techniki i formy obsługi klienta stosowane w praktyce, zasady kultury obsługi i etyki (cechy sprzedawcy, rozmowy sprzedażowe), prawa klientów - konsumentów (reklamacje klientów), działalność organizacji konsumenckich, benchmarking - technika poprawy jakości usług, analiza procesu świadczonych usług. Ćwiczenia i zadania zawarte w podręczniku rozwijają: umiejętność rozróżniania typów klientów, oceny ich osobowości i rozumienia ich potrzeb, umiejętność doboru metody oraz prawidłowej obsługi klienta zgodnie z zasadami kultury i etyki oraz wysokich standardów jakościowych, kulturę osobistą uczniów, a szczególnie rozróżnianie prawidłowych i nieprawidłowych postaw zawodowych w obsłudze klienta, wrażliwość na problemy klientów, w tym osób niepełnosprawnych. Obsługa klienta Podręcznik Jakość usługAUTOR:Jacek ChwałekKsiążka w bardzo dobrym stanie,Okładka miękkaLiczba stron: 208
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Obsługa klienta Podręcznik Jakość usług Chwałek

  • [WSiP Wydawnictwo Szkolne i Pedagogiczne]

    Kategoria: Liceum i technikumWysyłka: od ręki

    Podręcznik jest przeznaczony dla uczniów liceum profilowanego – profil usługowo-gospodarczy. Został napisany zgodnie z podstawą programową MENiS do bloku tematycznego: Obsługa klienta,... Pełen opis produktu 'Obsługa klienta-jakość usług' »

    Podręcznik jest przeznaczony dla uczniów liceum profilowanego – profil usługowo-gospodarczy. Został napisany zgodnie z podstawą programową MENiS do bloku tematycznego: Obsługa klienta, moduł: Jakość usług, oraz według autorskiego konspektu. Treści nauczania są zawarte w kilku częściach: • Komunikacja w obsłudze klienta • Cechy sprzedawcy • Potrzeby klienta • Obsługa klienta • Prawa klienta podzielonych na rozdziały. Poszczególne rozdziały są skonstruowane według tego samego schematu: moduł wprowadzający – „Czego nauczymy się z tego rozdziału”, moduł merytoryczny – teoria oraz „Przykłady i przypadki”, moduł podsumowujący – „Do zapamiętania”, moduł ćwiczeniowy – „Trochę praktyki”. Podręcznik zawiera również przykłady, ćwiczenia, zadania i pytania sprawdzające, słowniczki pojęć, słowniczki trudniejszych terminów, indeks. Uczniowie powinni opanować wiedzę z zakresu następujących tematów: – prawidłowa obsługa klienta w różnych obszarach działalności usługowej, – techniki i formy obsługi klienta stosowane wpraktyce, – zasady kultury obsługi i etyki (cechy sprzedawcy, rozmowy sprzedażowe), – prawa klientów – konsumentów (reklamacje klientów), – działalność organizacji konsumenckich, – benchmarking – technika poprawy jakości usług, – analiza procesu świadczonych usług. Ćwiczenia i zadania zawarte w podręczniku rozwijają: umiejętność rozróżniania typów klientów, oceny ich osobowości i rozumienia ich potrzeb, umiejętność doboru metody oraz prawidłowej obsługi klienta zgodnie z zasadami kultury i etyki oraz wysokich standardów jakościowych, kulturę osobistą uczniów, a szczególnie rozróżnianie prawidłowych i nieprawidłowych postaw zawodowych w obsłudzeklienta, wrażliwość na problemy klientów, w tym osób niepełnosprawnych.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Obsługa klienta-jakość usług

  • [WSIP]

    Kategoria: Główna > Główna/Podręczniki

    Podręcznik jest przeznaczony dla uczniów liceum profilowanego; profil usługowo-gospodarczy. Został napisany zgodnie z podstawą programową MENiS do bloku tematycznego: Obsługa klienta,... Pełen opis produktu 'OBSŁUGA KLIENTA JAKOŚĆ USŁUG' »

    Podręcznik jest przeznaczony dla uczniów liceum profilowanego; profil usługowo-gospodarczy. Został napisany zgodnie z podstawą programową MENiS do bloku tematycznego: Obsługa klienta, moduł: Jakość usług, oraz według autorskiego konspektu. ci nauczania są zawarte w kilku częściach: Komunikacja w obsłudze klientaCechy sprzedawcyPotrzeby klientaObsługa klientaPrawa klientanych na rozdziały.ólne rozdziały są skonstruowane według tego samego schematu:rowadzający;;Czego nauczymy się z tego rozdziału;rytoryczny; teoria oraz.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o OBSŁUGA KLIENTA JAKOŚĆ USŁUG

  • [WSiP]

    Kategoria: /Podręczniki szkolne - ćwiczenia i zadania/
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Obsługa klienta Podręcznik Jakość usług

  • []

    Kategoria: Książki/Podręczniki i lektury/Podręczniki szkolneWysyłka: do 3 dni
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Obsługa klienta Jakość usług Podręcznik

  • [WSiP]

    Kategoria: Książki > Podręczniki szkolne i książki edukacyjne > Liceum, technikumWysyłka: od ręki

    Podręcznik jest przeznaczony dla uczniów liceum profilowanego – profil usługowo-gospodarczy. Został napisany zgodnie z podstawą programową MENiS do bloku tematycznego: Obsługa klienta,... Pełen opis produktu 'Obsługa klienta. Liceum profilowane. Profil usługowo gospodarczy. Jakość usług' »

    Podręcznik jest przeznaczony dla uczniów liceum profilowanego – profil usługowo-gospodarczy. Został napisany zgodnie z podstawą programową MENiS do bloku tematycznego: Obsługa klienta, moduł: Jakość usług, oraz według autorskiego konspektu. Treści nauczania są zawarte w kilku częściach: • Komunikacja w obsłudze klienta • Cechy sprzedawcy • Potrzeby klienta • Obsługa klienta • Prawa klienta podzielonych na rozdziały. Poszczególne rozdziały są skonstruowane według tego samego schematu: moduł wprowadzający – „Czego nauczymy się z tego rozdziału”, moduł merytoryczny – teoria oraz „Przykłady i przypadki”, moduł podsumowujący – „Do zapamiętania”, moduł ćwiczeniowy – „Trochę praktyki”. Podręcznik zawiera również przykłady, ćwiczenia, zadania i pytania sprawdzające, słowniczki pojęć, słowniczki trudniejszych terminów, indeks. Uczniowie powinni opanować wiedzę z zakresu następujących tematów: – prawidłowa obsługa klienta w różnych obszarach działalności usługowej, – techniki i formy obsługi klienta stosowane wpraktyce, – zasady kultury obsługi i etyki (cechy sprzedawcy, rozmowy sprzedażowe), – prawa klientów – konsumentów (reklamacje klientów), – działalność organizacji konsumenckich, – benchmarking – technika poprawy jakości usług, – analiza procesu świadczonych usług. Ćwiczenia i zadania zawarte w podręczniku rozwijają: umiejętność rozróżniania typów klientów, oceny ich osobowości i rozumienia ich potrzeb, umiejętność doboru metody oraz prawidłowej obsługi klienta zgodnie z zasadami kultury i etyki oraz wysokich standardów jakościowych, kulturę osobistą uczniów, a szczególnie rozróżnianie prawidłowych i nieprawidłowych postaw zawodowych w obsłudzeklienta, wrażliwość na problemy klientów, w tym osób niepełnosprawnych.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Obsługa klienta. Liceum profilowane. Profil usługowo gospodarczy. Jakość usług


Godi.pl

Książki dla dzieci oraz naukowe i kulinarne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 14.05.2005
wydawnictwo naukowe pwn, lexisnexis, umcs, harmonia, wydawnictwo szkolne pwn, w.a.b., adam marszałek wydawnictwo, egmont, skrzat, muza
Produkty w ofercie: 50822
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 125
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2

Selkar.pl

Literatura popluarnonaukowa oraz książki wielogatunkowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 06.03.2007
pwn wydawnictwo naukowe, egmont, helion, Świat książki, wolters kluwer polska, albatros, c.h. beck, bellona, w.a.b., olesiejuk sp. z o.o.
Produkty w ofercie: 74490
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 72862
Opinie pozytywne: 5
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1

Booknet.net.pl

Książki oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.03.2011
pwn wydawnictwo naukowe, wydawnictwo olesiejuk, egmont, helion, c.h. beck, cambridge university press, wsip wydawnictwo szkolne i pedagogiczne, zielona sowa, bellona, wolters kluwer
Produkty w ofercie: 329777
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 329777
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

kup-ksiazke.pl

Podręczniki oraz beletrystyka.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 23.05.2011
longman, wsip, nowa era, greg, operon, pwn szkolny, macmillan, zielona sowa, oxford university press, olesiejuk
Produkty w ofercie: 7389
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 2
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Rema.com.pl

Książki i albumy oraz kalendarze i gry oraz zabawki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 04.03.2009
bellona, skrzat, zysk i s-ka, greg, wilga, amber, aksjomat - kraków, zielona sowa, prószyński i s-ka, kos
Produkty w ofercie: 31632
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 31632
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Być może odnajdziesz szukany produkt wśród: