[mt biznes]
Kategoria: Nauki społeczne, ekonomiczne, prawne >Ekonomia. Marketing. Biznes.Wysyłka: od ręki
do milionera” motywuje sprzedawców do porzucenia chaotycznych
działań i skoncentrowania się na tym, co naprawdę
działa.Nieograniczony sukces w sprzedaży to biblia
handlowca profesjonalisty z...
Pełen opis produktu 'Nieograniczony sukces w sprzedaży' »
Milion wymówek powstrzymuje cię przed osiągnięciem twoich własnych
celów sprzedażowych i dochodowych. Trudne czasy w gospodarce,
internetowa walka cenowa, sceptycznie nastawieni klienci… wybór
wymówek jest szeroki.Ale zastanów się nad następującym faktem: 20
procent najlepszych sprzedawców przeprowadza 80 procent sprzedaży,
bez względu na przeszkody. Uzyskują przewidywalne i doskonałe
wyniki w zmiennym środowisku. Możesz do nich dołączyć, jeśli tylko
opanujesz najlepsze techniki sprzedaży!Autorem książki jest uznany
na całym świecie guru sprzedaży, którego osobista historia „od
pucybuta do milionera” motywuje sprzedawców do porzucenia
chaotycznych działań i skoncentrowania się na tym, co naprawdę
działa.Nieograniczony sukces w sprzedaży to biblia handlowca
profesjonalisty zawierająca najważniejsze i najprzydatniejsze
informacje. Brian Tracy, we współpracy z własnym synem,
kierownikiem sprzedaży, Michaelem, wyłożył tu fundamenty handlu w
dzisiejszym skomplikowanym świecie, w którym najważniejsze są
relacje międzyludzkie. Autorzy wskazują najlepsze praktyki
zawodowców odnoszących największe sukcesy, między innymi:- siedem
sposobów wykrycia (i uniknięcia) nierokującego powodzenia klienta,-
ćwiczenia umysłowe, które pozwalają przekształcić odrzucenie w
iskrę zainteresowania,- jak połączyć sprzedaż relacyjną,
konsultacyjną i edukacyjną,- jakie jest najpotężniejsze pytanie,
które można zadać klientowi,- praktyczne wskazówki pozwalające
ulepszyć prezentację i potroić sprzedaż,- skuteczne narzędzie,
które pozwala natychmiast zmienić obojętnych ludzi w klientów,- co
mówić, gdy klient narzeka na cenę,- dlaczego „pomyślę o tym”
oznacza w języku klienta „żegnam” – i jak unikać tych słów,- 7
kluczowych technik, które odpowiedzialne są za 90 procent udanych
transakcji,- jak uzyskać powtórne zakupy w naszym „społeczeństwie
rekomendacji”,- prawdziwe powody, dla których klienci nie dokonują
zakupu,- strategie, które pozwolą przejść od działań o niskiej
skuteczności do działań o wysokiej skuteczności,- jak podwoić ilość
czasu spędzanego twarzą w twarz z obiecującymi klientami i jak
osiągać z tego korzyści,- i dużo, dużo więcej!Pytania samooceny,
przykładowe dialogi, przykłady pokazujące najlepsze praktyki w
działaniu, przydatne ćwiczenia oraz inspiracja, z której słynie
Brian Tracy – to wszystko sprawi, że z łatwością opanujesz bezcenne
idee i techniki.Wszyscy wielcy sprzedawcy zaczynali od samego dołu,
nie dysponowali ani umiejętnościami, ani poczuciem bezpieczeństwa.
Doszli na szczyt nie dlatego, że stosowali jakieś „sztuczki” czy
„sekretne metody”, ale dzięki opanowaniu sprawdzonych umiejętności,
które zapewniają odpowiednią skuteczność i zarobki, o jakich zawsze
marzyłeś. Naucz się podstaw i ciesz się swoją drogą na szczyt.BRIAN
TRACY jest prezesem i dyrektorem generalnym firmy Brian Tracy
International, specjalizującej się w szkoleniach i rozwoju
jednostek i organizacji. Jest uznanym na całym świecie
szkoleniowcem z zakresu sprzedaży – przeszkolił więcej osób w
większej liczbie branż i krajów niż jakikolwiek inny trener. Jest
też autorem 55 bestsellerów, które przetłumaczono na 38 języków.
Mieszka w Solana Beach w Kalifornii.MICHAEL TRACY jest wiceprezesem
Działu Sprzedaży i Rozwoju Biznesu w Analog Analytics, firmie
działającej w branży SaaS (oprogramowanie jako usługa), która w
maju 2012 roku została zakupiona przez spółkę akcyjną Barclays.
Wcześniej założył internetową firmę marketingową i kierował grupami
sprzedaży obwoźnej dla takich firm jak AT&T i Verizon. Mieszka
w Solana Beach w Kalifornii....