[Arrma]
Kategoria: Pozycje przyjęte na magazyn w ostatnim tygodniu
Model samochodu RC Arrma Senton 3S BLX 1:10 4WD RTR Short
Course Truck. Mocny silnik trójfazowy Spektrum Firma, wodoodporny
regulator 3200Kv Arrma BLX100 2S/3S LiPol z wentylatorem,
sterowani...
Pełen opis produktu 'Arrma Senton 3S BLX 1:10 4WD RTR niebieski' »
Model samochodu RC Arrma Senton 3S BLX 1:10 4WD RTR Short Course
Truck. Mocny silnik trójfazowy Spektrum Firma, wodoodporny
regulator 3200Kv Arrma BLX100 2S/3S LiPol z wentylatorem,
sterowanie serwomechanizmem S651WP MG. Aparatura RC Spektrum SLT3
2,4GHz z odbiornikiem SLR300.Zdalnie sterowany model samochodu z
centralnym silnikiem i napędem 4x4 zapewni maksymalną przyczepność
i osiągi na każdej nawierzchni. Prędkość modelu do 80
km/h.Model RC samochodu Arrma Senton 3S BLX 1:10 4WD zaskakuje
swoją wytrzymałością i wytrzymałością. Ma mocniejsze podwozie,
mocniejsze serwo, nadajnik z ergonomicznym uchwytem zapewniającym
wygodną jazdę, kierownicę z piankowymi obręczami zapewniającymi
precyzyjne sterowanie. Nowi kierowcy mogą ustawić limit gazu na 50%
lub 75%, dopóki nie będą gotowi do wykorzystania pełnego potencjału
prędkości. Nadajnik SLT3 jest kompatybilny z odbiornikami Tactic
SLT do obsługi starszych samochodów Arrma RTR i posiada trzeci
kanał do sterowania opcjonalnymi funkcjami, takimi jak światła i
wyciągarki. Monster truck z napędem na wszystkie koła jest
wyposażony w mocny silnik trójfazowy BLX 3200KV, który zapewnia
modelowi nieskończony strumień mocy. Aby zapobiec przewracaniu się
modelu RC podczas dodawania gazu, jest on wyposażony w tylne koła
Wheelie. Regulator, obsługujący akumulatory 3S LiPol, zapewnia
wybór pomiędzy trzema trybami jazdy, wystarczy wybrać i rozpocząć
wyścig. Wzmocnione podwozie W celu zwiększenia sztywności podwozia
dokonano kilku zmian we wzmocnieniu. Jednocześnie na płytkach
ustalających sworznia osi zastosowano aluminium. Konstrukcja
podwozia jest rozmieszczona w sprawdzonym układzie komponentów, aby
uzyskać idealne wyważenie. Wał napędowy pośrodku, akumulator po
jednej stronie i elektronika po drugiej. Dodatkowo całe podwozie
wyposażone jest w boczne osłony, które ograniczają wnikanie brudu
do podwozia. Akumulator jest mocno osadzony na miejscu za pomocą
pasków. Większy uchwyt na module napędu Powierzchnia płytki „Pull
została zwiększona w celu ułatwienia montażu i obsługi modułu
napędowego. Zębatka z kołem odbiorczymSilnik można regulować, a luz
między zębami precyzyjnie regulowany podczas wymiany pastora lub
przekładni dzięki aluminiowej płycie z rowkami do mocowania
silnika. Łożyska kulkowe Wszystkie części obrotowe są osadzone w
łożyskach kulkowych. Odsłonięte łożyska są chronione przed kurzem i
brudem gumowymi zaślepkami. Servo saver do ochrony serwomechanizmu
Model otrzymał nowe, mocniejsze serwo,a dla jego maksymalnej
ochrony zastosowano nowy, bardziej wydajny servo saver. Zapewnia to
wyższy poziom ochrony przed uderzeniami i bezpieczniejszą jazdę.
Wały rowkowane Podobnie jak w przypadku wersji 4S, również tutaj
zastosowano rowkowane wały, które mogą z łatwością przenosić dużą
moc silnika trójfazowego. Koła i opony Solidne, wieloramienne felgi
z oponami dBoots Fortress-SC z charakterystycznym wzorem zapewniają
modelowi Senton 3S BLX Short Course Truck RC maksymalną
przyczepność na wszystkich nawierzchniach. Amortyzatory olejowe
Opatentowane amortyzatory olejowe pochłaniają każde uderzenie
modelu. Amortyzatory są wyposażone z przodu w osłony chroniące
przed uderzeniami. Zmiana sztywności i prześwitu jest możliwa za
pomocą lepkości oleju lub elementów dystansowych. silikonowe
O-ringi służą do bezpiecznego zatrzymywania oleju. Kompaktowe
podwozie Konstrukcja podwozia jest rozmieszczona w sprawdzonym
układzie komponentów, aby uzyskać idealne wyważenie. Wał napędowy
pośrodku, akumulator po jednej stronie i elektronika po drugiej.
Dodatkowo całe podwozie wyposażone jest w boczne osłony, które
ograniczają wnikanie brudu do podwozia. Akumulator jest mocno
osadzony na miejscu za pomocą pasków.Przedni i tylny mechanizm
różnicowyModel wyposażony jest w przednie i tylne dyferencjały,
które zapewniają maksymalną przyczepność. Mechanizmy różnicowe są
wyposażone w wysokiej jakości metalowe koła zębate zapewniające
bezproblemową pracę. Napęd na koła przenoszony jest za pomocą
teleskopowych półosi. Elastyczny zderzak Przód Sentona 3S BLX
chroni przed uderzeniem elastyczny zderzak, który jest zamontowany
w czterech punktach. W przypadku uszkodzenia zderzak można łatwo
wymienić. Sprawdzony napęd trójfazowy Jednostka napędowa składa się
z silnika trójfazowego BLX3660 i regulatora trójfazowego BLX100.
Każda z tych jednostek tworzy oddzielny system modułowy. Łatwo
dostępny moduł silnika Moduł silnika jest wyjmowany z podwozia jako
kompletna jednostka, przed odkręcenie jednej śruby. Obejmuje
silnik, płytę silnika, zespół sprzęgła i osłonę skrzyni biegów.
Łatwy demontaż modułu elektronicznego Moduł elektroniczny składa
się z wodoodpornej skrzynki odbiornika, płyty serwa i mocowania
regulatora. Urządzenie jest zdemontowane i dostępne do konserwacji
i serwisu.Przedni i tylny mechanizm różnicowyModel wyposażony jest
w przednie i tylne dyferencjały, które zapewniają maksymalną
przyczepność. Mechanizmy różnicowe są wyposażone w wysokiej jakości
metalowe koła zębate zapewniające bezproblemową pracę. Napęd na
koła przenoszony jest za pomocą teleskopowych półosi.Sztywne wieże
amortyzatorówCzopy na końcach amortyzatorów są mocowane w wieżach
amortyzatorów z obu stron, dlatego nie dochodzi do ich skręcenia i
zapewnione jest mocniejsze zamocowanie amortyzatora.Cyfrowe serwo
kierunku Spektrum SPMS651 MGNowe serwo sterowania kierunkiem
Spektrum S651 7kg MG ma o 15% większy moment obrotowy niż
poprzednie serwo ADS-7M. Jest wodoodporne, ma metalowe zębatki i
moment obrotowy 7,27kg.cm przy 6V.Silnik trójfazowy BLX 3660Napęd
modelu zapewnia mocny trójfazowy 4-polowy silnik BLX 3660 3200
obr/min//V. Czteropolowe wykonanie daje silnikowi liniowy pracę już
od niskich obrotów. Metalowy, anodowany na czarno korpus, nie tylko
niesamowicie wygląda, ale umożliwia lepsze odprowadzenie ciepła do
pasywnego radiatora. 4mm konektory umożliwiają łatwe odłączenie dla
obsługi silnika.
Zasilanie do 3S LiPol
Bardzo płynna praca dzięki 4-polowej konstrukcji
Pozłacane złącza zapewniające doskonałe przenoszenie mocy
Wał O 5mm
Regulator elektroniczny BLX100Regulator trójfazowy BLX100 o prądzie
obciążenia do 100A w połączeniu z akumulatorem 3S LiPol zapewni
niesamowitą moc. Wbudowany wentylator zapewnia wystarczające
chłodzenie nawet przy pełnym obciążeniu. Regulator posiada tryby
jazdy, zabezpieczenie przed rozładowaniem akumulatora oraz
zabezpieczenie przeciwprzepięciowe. Napięcie BEC 6V. Wodoodporny *
włącznik na regulatorze. Złącze akumulatora IC5.Ustawiane
parametry:
Napięcie wyłączenia: NiMH / LiPol
Przyspieszenie: w 7 krokach. Wskazówka: na śliskich
nawierzchniach lepiej jest użyć mniejszego przyspieszenia, aby koła
się nie ślizgały
Siła hamowania: 25%, 37,5%, 50%, 62,5%, 75%, 87,5% i
100%
Tryb: przód / hamulec / wsteczny lub przód /
hamulec
Kierunek obrotów silnika: normalne lub wsteczne
Nowe konektory IC5Nowe konektory IC5 mają nowoczesną konstrukcję z
naciskiem na bezpieczeństwo i prostotę. Kontakty tworzą złocone
piny 5mm.Jak już opisano, konektory zostały zaprojektowane z
naciskiem na bezpieczne a proste użytkowanie. Konektorów nie można
podłączyć odwrotnie, kontakty i złącza lutowane są odsłonięte
plastykową osłonką. Konektor IC5 jest wstecznie kompatybilny z
konektorem EC5.Nadajnik Spektrum SLT3Podstawowy 3-kanałowy
nadajnik pistoletowy Spektrum SLT3 pracujący w paśmie 2.4GHz
kompatybilny z protokołem SLT. Niska masa nadajnika Spektrum SLT3
umożliwia trzymanie bez zmęczenia. Kierownica pokryta jest piankową
obręczą zapewniającą pewny chwyt. Układ elementów sterujących jest
praktyczny i intuicyjny - wszystkie elementy sterujące są
rozmieszczone tak, aby były szybko dostępne w razie potrzeby.
Dostępna jest bezpieczna pętla do mocowania do paska.
3-kanałowa pistoletowa aparatura RC Spektrum dla niezawodnego
sterowania
Sprawdzona ergonomiczna konstrukcja zapewniająca wygodny,
niemęczący uchwyt
Możliwość ograniczenia maksymalnych wychyleń kanału kierunku i
gazu
Podwójne wychylenia kanału kierunku i ograniczenie mocy sinika
na 50%, 75% i 100%
Trzeci kanał mnożna wykorzystać do dodatkowych urządzeń np.
moduły dźwiękowe.
Odbiornik SLR300 z protokołem SLT FHSSSamochodowy 3-kanałowy
odbiornik SLR300 wyposażony jest w technologię SLT FHSS 2,4GHz,
odporną na zakłócenia. Jest kompatybilny z nadajnikami Spektrum SLT
i jest wstecznie kompatybilny z nadajnikami pistoletowymi
Tactic.Właściwości
Napęd 4x4
Prędkość do 80 km/h
Nadajnik Spektrum SLT3 2,4GHz
Regulator trójfazowy BLX100, 3 tryby jazdy
Odbiornik Spektrum SLR300 2,4 GHz FHSS
Sprzęgło cierne z trzema tarczami
Serwo kierunku z servo saverem
Regulowane kółka Wheelie
Mechanizmy różnicowe z metalowymi zębatkami
Opony dBoots Fortress MT
Koła 2.8" 14mm hex
Amortyzatory olejowe
Boczne osłony podwozia
Zalecane akumulatory 2S - 3S LiPol, 6-8 ogniw NiMH, 5000mAh
50C
Zawartość zestawuW zestawie znajduje się model RC auta Arrma
Senton 3S BLX 1:10 4WD RTR z zainstalowanymi komponentami: silnik
trójfazowy Firma 3200Kv 4-P BL3660Kv, regulator Arrma BLX100,
Spektrum serwo S651 7kgcm MG. Nadajnik Spektrum SLT3
2.4GHz.Polecamy zakupDo uruchomienia modelu potrzeba 4x
baterie AA do nadajnika, akumulator napędowy oraz adekwatną
ładowarkę akumulatorów napędowych.Zalecane akumulatory LiPolModel
może być zasilany z 2 do 3 ogniwowych akumulatorów LiPol lub
7-ogniwowych akumulatorów NiMH. Akumulator powinien być wyposażony
w złącze EC5 lub IC5. Do normalnej jazdy polecamy 2-ogniwowy
akumulator LiPo (7,4 V).
Do normalnej jazdy akumulator LiPol Spektrum 7.4 V 5000 mAh w
technologii Smart.
Dla maksymalnej możliwej prędkości akumulator LiPol Black Magic
LiPo 11.1 V 5000 mAh .
Dla maksymalnej możliwej prędkości akumulator LiPol Spektrum
LiPol 11.1 V 5000 mAh z technologią Smart.
Akumulatory Spektrum z technologią Smart to obecnie
najnowocześniejszy i najbezpieczniejszy sposób konserwacji i
ładowania akumulatorów. Zalecane akumulatory NiMHAkumulatory NiMH
nie wymagają precyzyjnej obsługi i dlatego są odpowiednie, jeśli
model samochodu RC jest obsługiwany przez dzieci (akumulatory NiMH
nie ulegają zniszczeniu w wyniku całkowitego rozładowania). Jednak
akumulatory NiMH mają mniejszą pojemność, więc czas jazdy będzie
nieco krótszy.Zalecane ładowarki do akumulatorów konwencjonalnych i
Spektrum SmartJeśli zdecydujesz się na zastosowanie w modelu Arrma
nowoczesnych akumulatorów Smart LiPol, to polecamy poniższą
ładowarkę:
Ładowarka z zasilaczem Spektrum S150 z jednym wyjściem
1x50W.
Ładowarka sieciowa Spektrum S1100 z jednym wyjściem
1x100W.
Ładowarka sieciowa Spektrum S2100 z dwoma wyjściami 2x 100
W..
Również potrzebna będzie redukcja do ładowania IC5/IC3.Zalecane
ładowarki do konwencjonalnych akumulatorów LiPo i NiMHDecydując się
na eksploatację modelu na konwencjonalnych akumulatorach LiPo i
NiMH, polecamy uniwersalne ładowarki o mocy co najmniej 50 W.
Ładowarka Dynamite Prophet Sport z jednym wyjściem 50W
Do podłączenia akumulatora do ładowarki potrzebny jest kabel
ładowania z banankami i konektorem EC5.
Czas jazdy: 20 do 25 minut z LiPol 11.1V 5000mAh
Długość: 558mm
Felgi: (2.2"/3") 14 mm hex
Koła: dBoots Fortress SC
Komora akumulatora: 165x51x48 mm
Masa: 2744g
Napęd: 4WD
Prędkość: do 80km/h
Prześwit podwozia: 32mm
Rozstaw: 327mm
Serwo: Spektrum SPMS651 WP MG
Silnik: Trójfazowy Spektrum Firma 3660 3200Kv
Skala: 1:10
Szerokość: 305mm
Typ: Short Course Truck
Videos:
Wysokość: 210mm