Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
  • [Wydawnictwo Naukowe UMK]

    Kategoria: /Książki/Nauka/Nauki polityczne/
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Nowe media we współczesnym społeczeństwie

  • [Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikolaja Kopernik]

    Kategoria: Komunikacja społeczna. Media. DziennikarstwoWysyłka: od ręki

    Książka "Nowe media we współczesnym społeczeństwie" stanowi zbiór artykułów mających na celu przedstawienie zależności między fenomenem nowych mediów a społeczeństwem.... Pełen opis produktu 'Nowe media we współczesnym społeczeństwie' »

    Książka "Nowe media we współczesnym społeczeństwie" stanowi zbiór artykułów mających na celu przedstawienie zależności między fenomenem nowych mediów a społeczeństwem. Szczególnego znaczenia nabierają w tym kontekście relacje, jakie zachodzą między tradycyjnymi środkami masowego przekazu a nowymi formami komunikacji. Zasadne pozostaje pytanie o charakter różnych komunikatorów w erze konwergencji. Prowadzi to do wytworzenia się, nieznanych we wcześniejszych okresach historycznych, relacji i interakcji międzyludzkich.W oddawanej w ręce Czytelnika książce znalazły się artykuły mające na celu analizę nie do końca jeszcze rozpoznanej tematyki nowych mediów i różnorodnych aspektów ich użycia w grze politycznej i interakcjach międzyludzkich. Kwestie zarówno polityki, jak i związków nowych mediów z tradycyjnymi formami komunikacji poddano analizie, uwzględniającej wielorakie aspekty funkcjonowania nowoczesnych mediów we współczesnym otoczeniu społecznym oraz politycznym.Swoje rozważania w przedmiotowej kwestii prezentują przedstawiciele wielu dziedzin nauki, m.in. socjologii, filozofii, politologii, językoznawstwa czy prawa. Znajdziemy tu artykuły odnoszące się chociażby do takich zagadnień, jak: specyfika Internetu i jego wpływ na tradycyjne formy przekazu czy też refleksje na temat wykorzystania sieci przez polityków i partie polityczne.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Nowe media we współczesnym społeczeństwie

  • []

    Kategoria: SOCJOLOGIAWysyłka: do 3 dni

    ______________________________________________________________________________OPIS:Książka Nowe media we współczesnym społeczeństwie stanowi zbiór artykułów mających... Pełen opis produktu 'Nowe media we współczesnym społeczeństwie ( polityce internet - 2011 (red.) zbiorowa' »

    Wojtkowski Łukasz, Seklecka Aleksandra, Jeziński Marek (red.)Rok wydania: 2011Nr wydania: ILiczba stron: 362Okładka: miękkaFormat: 158 x 228 mm______________________________________________________________________________OPIS:Książka Nowe media we współczesnym społeczeństwie stanowi zbiór artykułów mających na celu przedstawienie zależności między fenomenem nowych mediów a społeczeństwem. Szczególnego znaczenia nabierają w tym kontekście relacje, jakie zachodzą między tradycyjnymi środkami masowego przekazu a nowymi formami komunikacji. Zasadne pozostaje pytanie o charakter różnych komunikatorów w erze konwergencji. Prowadzi to do wytworzenia się, nieznanych we wcześniejszych okresach historycznych, relacji i interakcji międzyludzkich.W oddawanej w ręce Czytelnika książce znalazły się artykuły mające na celu analizę nie do końca jeszcze rozpoznanej tematyki nowych mediów i różnorodnych aspektów ich użycia w grze politycznej i interakcjach międzyludzkich. Kwestie zarówno polityki, jak i związków nowych mediów z tradycyjnymi formami komunikacji poddano analizie, uwzględniającej wielorakie aspekty funkcjonowania nowoczesnych mediów we współczesnym otoczeniu społecznym oraz politycznym.Swoje rozważania w przedmiotowej kwestii prezentują przedstawiciele wielu dziedzin nauki, m.in. socjologii, filozofii, politologii, językoznawstwa czy prawa. Znajdziemy tu artykuły odnoszące się chociażby do takich zagadnień, jak: specyfika Internetu i jego wpływ na tradycyjne formy przekazu czy też refleksje na temat wykorzystania sieci przez polityków i partie polityczne.SPIS TREŚCI:Od Redaktorów NOWE MEDIA A MEDIA TRADYCYJNEMarek Graszewicz, Dominik Lewiński, Wstęp do systemowej teorii Internetu / 13Maja Megier, Nowe media a „nowe ekonomie" i „nowe technologie" / 25Jerzy Jastrzębski, Media i dziennikarstwo alternatywne / 33Jacek Sobczak, Czy istnieje potrzeba zmiany prawa prasowego? / 39Joanna Ambrosiewicz, Krzysztof Stachura, W sieci - poza siecią. Aktywność użytkowników i nie-użytkowników Internetu / 71Katarzyna Kopecka-Piech, Zapośredniczone zapośredniczenie - pakiet transmedialny w działaniu / 89Miłosz Babecki, Partyzanckie formaty w natarciu. Seriale internetowe wobec rzeczywistości „Wielkich Mediów" / 111Anna Wilk, Marketing społecznie zaangażowany w internetowej kampanii Ergotest / 127Anna Ślósarz, Kulturowo-społeczne uwarunkowania ikonografii polskich, rosyjskich i niemieckich serwisów edukacyjnych / 141Michał Kaczmarczyk, Rola wybranych narzędzi internetowych w realizacji strategii public relations szkoły wyższej / 167Magdalena Mateja, Nowe media, nienowe treści. Feminizm w globalnej sieci / 185NOWE MEDIA W POLITYCEBarbara Brodzińska-Mirowska, Internet w komunikowaniu politycznym / 201Jerzy Biniewicz, Blog polityczny, czyli o kreowaniu wizerunku politycznego słów kilka / 217Marta Dorenda, Blogosfera w polityce / 233Bartosz Szwejkowski, Od premiera do blogera - Kazimierz Marcinkiewicz, i jego komunikowanie ze społeczeństwem / 251Magdalena Musiał-Karg, Wpływ ICT na życie polityczne / 275Janusz Golinowski, Interakcyjny charakter zachowań współczesnego lidera politycznego i jego marketingowe oblicze / 293Aleksandra Seklecka, Kampania wyborcza jako kreowanie rzeczywistości, czyli o manipulacji medialnej w politycznym wydaniu / 315Bibliografia / 333 NOWE MEDIA W POLITYCE Blog Język Reklama w internecie spot wyborczy...
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Nowe media we współczesnym społeczeństwie ( polityce internet - 2011 (red.) zbiorowa

  • [Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika]

    Kategoria: Książki/Nauka/Nauki polityczneWysyłka: do 3 dni
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Nowe media we współczesnym społeczeństwie


Godi.pl

Książki dla dzieci oraz naukowe i kulinarne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 14.05.2005
wydawnictwo naukowe pwn, lexisnexis, umcs, harmonia, wydawnictwo szkolne pwn, w.a.b., adam marszałek wydawnictwo, egmont, skrzat, muza
Produkty w ofercie: 50822
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 125
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2

Selkar.pl

Literatura popluarnonaukowa oraz książki wielogatunkowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 06.03.2007
pwn wydawnictwo naukowe, egmont, helion, Świat książki, wolters kluwer polska, albatros, c.h. beck, bellona, w.a.b., olesiejuk sp. z o.o.
Produkty w ofercie: 74490
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 72862
Opinie pozytywne: 5
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1

paralala.pl

Książki akademickie, książki hobbystyczne, unikaty antykwaryczne z przełomu wieków XIX/XX .
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 17.05.2009
Produkty w ofercie: 968
Promocje: 2
Wysyłka do 3 dni: 968
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Booknet.net.pl

Książki oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.03.2011
pwn wydawnictwo naukowe, wydawnictwo olesiejuk, egmont, helion, c.h. beck, cambridge university press, wsip wydawnictwo szkolne i pedagogiczne, bellona, amber, zielona sowa
Produkty w ofercie: 296079
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 296079
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Być może odnajdziesz szukany produkt wśród: