Powiększ zdjęcie
32,00 zł
Tytuł Nowe media, technologie i trendy w edukacji Podtytuł W kierunku mobilności i kształcenia hybrydowego Autor Monika Frania Język polski Wydawnictwo Impuls ISBN ... Pełen opis produktu 'Nowe media, technologie i trendy w edukacji W kierunku mobilności i kształcenia hybrydowego' »
41,21 zł
mediów w życiu młodzieży. (...) fragment recenzji prof. dr hab. Anny Przecławskiej Nazwa - Młodzież rówieśnicy i nowe media Autor - Hanna Tomaszewska ... Pełen opis produktu 'Młodzież rówieśnicy i nowe media - Hanna Tomaszewska' »
34,02 zł37,80 zł
Wpływ nowoczesnej technologii na procesy demokratyczneNowe media a apolityka. Nowe formy komunikowania w obszarze politykiMediatyzacja polityki, czyli obywatel widz kontra polityk-aktor... Pełen opis produktu 'Nowe media i polityka' »
różnych sfer ludzkiego bytu. Autorzy koncentrują się szczególnie na kulturze, języku, edukacji i dydaktyce w perspektywie (nowo) medialnej. Poddają media oglądowi teoretycznemu,... Pełen opis produktu 'Nowe Media Implikacje kulturowe, językowe i edukacyjne' »
27,00 zł
Publikacja zawiera gruntowne opracowanie dotyczące możliwości mediów w zakresie wspomagania osób niepełnosprawnych - niewidomych i niedowidzących. Nauki pedagogiczne i pokrewne dziedziny... Pełen opis produktu 'Nowe media dla niewidomych i słabowidzących' »
39,61 zł
.
52,30 zł
Najważniejszymi walorami książki są: bogaty materiał źródłowy, bibliograficzny, ilustracyjny, pogłębione wnioski i przybliżenie czytelnikowi tematu dotąd słabo znanego (kto by się spodziewał,... Pełen opis produktu 'Literatura - nowe media. Homo irretitus w kulturze literackiej XX i XXI wieku' »
33,60 zł
40,10 zł
Aktualność i ważkość podjętego tematu jest oczywista - poszerza on naszą wiedzę zarówno o przeobrażeniach współczesnej kultury, jak też o postawach i obyczajach młodzieży. I... Pełen opis produktu 'Młodzież, rówieśnicy i nowe media' »
dla czytelnika przyszłości: nowe media nie zabijają książki. Hipertekst ją odmładza i ocala. Hipertekst literacki: utwór, który rozgałęzia się lub działa na żądanie. Narracja... Pełen opis produktu 'Hiperteksty literackie Literatura i nowe media' »
31,10 zł
ocenić nowe zjawiska pojawiające się w świecie wirtualnym, takie jak gry oparte na fabule literackiej, dowcipy o specyficznym profilowaniu humorystycznym, memy czy też wirtualne sposoby opis... Pełen opis produktu 'Nowe media w języku kulturze i literaturze' »
32,40 zł
Książka Sztuka dziecięca i młodzieżowa a nowe media wyrosła z przekonania jej autorów i redaktorów, że przemiany cywilizacyjne i kulturowe w zakresie technik... Pełen opis produktu 'Sztuka dziecięca i młodzieżowa a nowe media' »
39,90 zł
Jak opisać nowe media? Jakie pociągają za sobą skutki? Jak zmieniła się nasza kultura duchowa i materialna? Jakie przemiany zaszły w nas samych, naszym sposobie postrzegania... Pełen opis produktu 'Nowe media i wyzwania współczesności' »
46,00 zł
Najważniejszymi walorami książki są: bogaty materiał źródłowy, bibliograficzny, ilustracyjny, pogłębione wnioski i przybliżenie czytelnikowi tematu dotąd słabo znanego (kto by się spodziewał,... Pełen opis produktu 'Literatura - nowe media. Hommo irretitus w kulturze literackiej XX i XXI wieku.' »
44,00 zł
Tytuł Nie tylko internet Podtytuł Nowe media, przyroda i "technologie społeczne" a praktyki kulturowe Język polski Wydawnictwo Nomos ISBN 978-83-7688-270-3 Rok wydania 2010 Pełen opis produktu 'Nie tylko internet Nowe media, przyroda i "technologie społeczne" a praktyki kulturowe' »
47,00 zł
Tytuł Nowe media w trzecim sektorze Podtytuł Krytyczna analiza tendencji i uwarunkowań Autor Małgorzata Łosiewicz Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego ISBN... Pełen opis produktu 'Nowe media w trzecim sektorze Krytyczna analiza tendencji i uwarunkowań' »
108,00 zł
Tytuł Nowe zasady marketingu i PR. Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących Autor David... Pełen opis produktu 'Nowe zasady marketingu i PR. Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących' »
12,00 zł
Tytuł Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej – wybrane obszary zastosowań Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-694-1 Rok... Pełen opis produktu 'Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej – wybrane obszary zastosowań' »
57,00 zł
Tytuł Media a rok 1989 Podtytuł Obraz przemian i nowe zjawiska na rynku Autor Łukasz Szurmiński Język polski Wydawnictwo Aspra ISBN 978-83-7545-218-1 Rok wydania 2010 Pełen opis produktu 'Media a rok 1989 Obraz przemian i nowe zjawiska na rynku' »