[One Press]
Kategoria: Książki / Literatura obcojęzyczna
się na proste przesłanie: niezależnie od tego, kim jesteś i co
robisz, aby iść dalej, musisz pozostać niewzruszony.
Znajdziesz tu szereg prostych wskazówek i wspaniałych inspiracji,
dzięki k...
Pełen opis produktu 'Umysł niewzruszony. W szkole mistrzów' »
Współczesny świat jest głośny. Pełen trajkotu, rozpraszającej
paplaniny, powiadomień o nieistotnych sprawach i codziennego
hałasu. Wymaga się od nas ciągłej dostępności i nieustannego
wystawiania się na wiadomości, reklamy, doniesienia i plotki.
Jesteśmy przebodźcowani, przeciążeni zadaniami, permanentnie
zestresowani, przekarmieni i niedożywieni. Kiedy jakimś cudem się
zatrzymujemy i mamy chwilę na autorefleksję, dochodzi do naszej
świadomości, jak bardzo jesteśmy samotni i że najważniejsze sprawy
przeciekają nam przez palce.Ten wewnętrzny zgiełk jest problemem
ponadczasowym. I ponadczasową prawdą jest, że dążenie do ciszy i
niewzruszenia, panowanie nad emocjami i umiejętność skupienia myśli
jest trudne. W tej książce znajdziesz mistrzowską syntezę kilku
koncepcji filozoficznych, składających się na proste przesłanie:
niezależnie od tego, kim jesteś i co robisz, aby iść dalej, musisz
pozostać niewzruszony. Znajdziesz tu szereg prostych wskazówek i
wspaniałych inspiracji, dzięki którym odzyskasz siłę, wyostrzysz
swoje spojrzenie i oprzesz się pokusom. Staniesz się osobą
niepodatną na zewnętrzne opinie, pewną własnego zdania, taką, która
zwycięża. Niezależnie od tego, czy jesteś sportowcem, prezesem,
badaczem, czy pracujesz i wychowujesz dzieci, refleksje
towarzyszące lekturze pomogą Ci wytrwać i znaleźć własną drogę do
doskonałości, szczęścia i obecności. Tu i teraz.Ryan Holiday jest
strategiem medialnym, który współpracuje z wieloma znanymi
osobistościami, w tym Tuckerem Maksem czy Dovem Charneyem. Po tym,
jak w wieku dziewiętnastu lat rzucił college i terminował u Roberta
Greene, autora 48 praw władzy, doradzał wielu pisarzom, którzy
doskonale się sprzedają, oraz muzykom, którzy zdobywają platynowe
płyty. Obecnie jest dyrektorem marketingu w American Apparel,
którego dokonania są znane na całym świecie. Kampanie reklamowe
opracowane przez Ryana Holidaya były wykorzystywane jako „studia
przypadków” przez takich gigantów jak Twitter, YouTube czyGoogle
oraz omawiane w między innymi w AdAge, New York Times, Gawker czy
FastCompany.