Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
  • [IMPULS]

    Kategoria: Podręczniki i lekturyWysyłka: od ręki

    poznanie seksualności osób niepełnosprawnych intelektualnie w stopniu umiarkowanym. Być może badania te przyczynią się do ukształtowania nowego spojrzenia na tę, zaniedbywana przez lata kwes... Pełen opis produktu 'Seks i niepełnosprawność ? doświadczenia seksualne osób z niepełnosprawnością intelektualną' »

    Omawiana w niniejszej pracy problematyka dotyczy ważnej sfery ludzkiego życia ? seksu. Seks nie oznacza tylko reprodukcji i zaspokojenia popędu biologicznego. Związany jest integralnie z całą osobowością, wzbogaca rozwój człowieka, rozwija więzi międzyludzkie. Seks jest tym czymś, co każdy z nas ma, niezależnie od stopnia społecznej czy życiowej niesprawności. Wyniki badań umożliwiły głębsze poznanie seksualności osób niepełnosprawnych intelektualnie w stopniu umiarkowanym. Być może badania te przyczynią się do ukształtowania nowego spojrzenia na tę, zaniedbywana przez lata kwestię.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Seks i niepełnosprawność ? doświadczenia seksualne osób z niepełnosprawnością intelektualną

  • [Wydawnictwo Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego]

    Kategoria: KsiążkiWysyłka: od ręki

    Rozprawa przedstawia analizę porównawczą procesu intelektualnego i procesu realizmu wizualnego w rysunku osób dorosłych z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim i... Pełen opis produktu 'Realizm intelektualny a realizm wizualny w działlności plastycznej osób z niepełnosprawnością intelektualną' »

    Rozprawa przedstawia analizę porównawczą procesu intelektualnego i procesu realizmu wizualnego w rysunku osób dorosłych z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim i umiarkowanym. Przeprowadzone badania dotyczyły zakresu umiejętności samodzielnego wykorzystania posiadanej wiedzy na temat wyglądu drzewa u osób z różnym stopniem niepełnosprawności intelektualnej. Mierzonym i analizowanym statystycznie wskaźnikiembył poziom precyzji odwzorowania rzeczywistego obrazu drzewa.„Monografia przedstawia różnorodne koncepcje i wielkość obszarów istotnych dla teorii i praktyki współczesnej pedagogiki specjalnej. Z całym przekonaniem rekomenduję książkę naukowcom zajmującym się badaniami z obszaru pedagogiki osób niepełnosprawnych intelektualnie, terapeutom, nauczycielom, a także studentom pedagogiki specjalnej”. Prof. UKSW dr hab. Jadwiga Kuczyńska-Kwapisz„Praca napisana została z pozycji pedagogiki specjalnej i dotyczy w szczególności zagadnień bliskich poszukiwaniom badawczym w obszarze andragogiki specjalnej. Trafnie wpisuje się też do dorobku nauk o sztuce oraz edukacji artystycznej w zakresie sztuk plastycznych. W moim przekonaniu jest to znaczący wkład do dorobku polskiej andragogiki specjalnej. Bardzo wysoko oceniam merytoryczne oraz metodologiczne walory recenzowanej książki”. Prof. zw. dr hab. Jerzy Stochmiałek
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Realizm intelektualny a realizm wizualny w działlności plastycznej osób z niepełnosprawnością intelektualną

  • Realizm intelektualny a realizm wizualny w działlności plastycznej osób z niepełnosprawnością intelektualną w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    27,00 zł
    30,00 zł

    [wydawnictwo uniwersytetu kardynała stefana wyszyńskiego]

    Kategoria: Nauki medyczne i weterynaryjne >MedycynaWysyłka: od ręki

    Rozprawa przedstawia analizę porównawczą procesu intelektualnego i procesu realizmu wizualnego w rysunku osób dorosłych z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim i... Pełen opis produktu 'Realizm intelektualny a realizm wizualny w działlności plastycznej osób z niepełnosprawnością intelektualną' »

    Rozprawa przedstawia analizę porównawczą procesu intelektualnego i procesu realizmu wizualnego w rysunku osób dorosłych z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim i umiarkowanym. Przeprowadzone badania dotyczyły zakresu umiejętności samodzielnego wykorzystania posiadanej wiedzy na temat wyglądu drzewa u osób z różnym stopniem niepełnosprawności intelektualnej. Mierzonym i analizowanym statystycznie wskaźnikiembył poziom precyzji odwzorowania rzeczywistego obrazu drzewa.„Monografia przedstawia różnorodne koncepcje i wielkość obszarów istotnych dla teorii i praktyki współczesnej pedagogiki specjalnej. Z całym przekonaniem rekomenduję książkę naukowcom zajmującym się badaniami z obszaru pedagogiki osób niepełnosprawnych intelektualnie, terapeutom, nauczycielom, a także studentom pedagogiki specjalnej”. Prof. UKSW dr hab. Jadwiga Kuczyńska-Kwapisz„Praca napisana została z pozycji pedagogiki specjalnej i dotyczy w szczególności zagadnień bliskich poszukiwaniom badawczym w obszarze andragogiki specjalnej. Trafnie wpisuje się też do dorobku nauk o sztuce oraz edukacji artystycznej w zakresie sztuk plastycznych. W moim przekonaniu jest to znaczący wkład do dorobku polskiej andragogiki specjalnej. Bardzo wysoko oceniam merytoryczne oraz metodologiczne walory recenzowanej książki”. Prof. zw. dr hab. Jerzy Stochmiałek...
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Realizm intelektualny a realizm wizualny w działlności plastycznej osób z niepełnosprawnością intelektualną

  • [Wydawnictwo Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego]

    Kategoria: Pedagogika specjalnaWysyłka: od ręki

    Rozprawa przedstawia analizę porównawczą procesu intelektualnego i procesu realizmu wizualnego w rysunku osób dorosłych z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim i... Pełen opis produktu 'Realizm intelektualny a realizm wizualny w działlności plastycznej osób z niepełnosprawnością intelektualną' »

    Rozprawa przedstawia analizę porównawczą procesu intelektualnego i procesu realizmu wizualnego w rysunku osób dorosłych z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim i umiarkowanym. Przeprowadzone badania dotyczyły zakresu umiejętności samodzielnego wykorzystania posiadanej wiedzy na temat wyglądu drzewa u osób z różnym stopniem niepełnosprawności intelektualnej. Mierzonym i analizowanym statystycznie wskaźnikiembył poziom precyzji odwzorowania rzeczywistego obrazu drzewa.?Monografia przedstawia różnorodne koncepcje i wielkość obszarów istotnych dla teorii i praktyki współczesnej pedagogiki specjalnej. Z całym przekonaniem rekomenduję książkę naukowcom zajmującym się badaniami z obszaru pedagogiki osób niepełnosprawnych intelektualnie, terapeutom, nauczycielom, a także studentom pedagogiki specjalnej?. Prof. UKSW dr hab. Jadwiga Kuczyńska-Kwapisz?Praca napisana została z pozycji pedagogiki specjalnej i dotyczy w szczególności zagadnień bliskich poszukiwaniom badawczym w obszarze andragogiki specjalnej. Trafnie wpisuje się też do dorobku nauk o sztuce oraz edukacji artystycznej w zakresie sztuk plastycznych. W moim przekonaniu jest to znaczący wkład do dorobku polskiej andragogiki specjalnej. Bardzo wysoko oceniam merytoryczne oraz metodologiczne walory recenzowanej książki?. Prof. zw. dr hab. Jerzy Stochmiałek
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Realizm intelektualny a realizm wizualny w działlności plastycznej osób z niepełnosprawnością intelektualną

  • [Wydawnictwo Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego]

    Kategoria: / Książki naukowe i popularnonaukowe / Pedagogika, resocjalizacja

    Rozprawa przedstawia analizę porównawczą procesu intelektualnego i procesu realizmu wizualnego w rysunku osób dorosłych z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim i... Pełen opis produktu 'Realizm intelektualny a realizm wizualny w działlności plastycznej osób z niepełnosprawnością intelektualną' »

    Rozprawa przedstawia analizę porównawczą procesu intelektualnego i procesu realizmu wizualnego w rysunku osób dorosłych z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim i umiarkowanym. Przeprowadzone badania dotyczyły zakresu umiejętności samodzielnego wykorzystania posiadanej
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Realizm intelektualny a realizm wizualny w działlności plastycznej osób z niepełnosprawnością intelektualną

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    Opis - Rozprawa przedstawia analizę porównawczą procesu intelektualnego i procesu realizmu wizualnego w rysunku osób dorosłych z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu... Pełen opis produktu 'Realizm intelektualny a realizm wizualny w działlności plastycznej osób z niepełnosprawnością intelektualną - Kinga Krawiecka' »

    Opis - Rozprawa przedstawia analizę porównawczą procesu intelektualnego i procesu realizmu wizualnego w rysunku osób dorosłych z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim i umiarkowanym. Przeprowadzone badania dotyczyły zakresu umiejętności samodzielnego wykorzystania posiadanej wiedzy na temat wyglądu drzewa u osób z różnym stopniem niepełnosprawności intelektualnej. Mierzonym i analizowanym statystycznie wskaźnikiembył poziom precyzji odwzorowania rzeczywistego obrazu drzewa."Monografia przedstawia różnorodne koncepcje i wielkość obszarów istotnych dla teorii i praktyki współczesnej pedagogiki specjalnej. Z całym przekonaniem rekomenduję książkę naukowcom zajmującym się badaniami z obszaru pedagogiki osób niepełnosprawnych intelektualnie, terapeutom, nauczycielom, a także studentom pedagogiki specjalnej". Prof. UKSW dr hab. Jadwiga Kuczyńska-Kwapisz"Praca napisana została z pozycji pedagogiki specjalnej i dotyczy w szczególności zagadnień bliskich poszukiwaniom badawczym w obszarze andragogiki specjalnej. Trafnie wpisuje się też do dorobku nauk o sztuce oraz edukacji artystycznej w zakresie sztuk plastycznych. W moim przekonaniu jest to znaczący wkład do dorobku polskiej andragogiki specjalnej. Bardzo wysoko oceniam merytoryczne oraz metodologiczne walory recenzowanej książki". Prof. zw. dr hab. Jerzy Stochmiałek Nazwa - Realizm intelektualny a realizm wizualny w działlności plastycznej osób z niepełnosprawnością intelektualną Autor - Kinga Krawiecka Oprawa - Miękka Wydawca - Wydawnictwo Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego Kod ISBN - 9788364181573 Kod EAN - 9788364181573 Rok wydania - 2014 Język - polski Format - 14.5x20.5cm Ilość stron - 350 Podatek VAT - 5%
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Realizm intelektualny a realizm wizualny w działlności plastycznej osób z niepełnosprawnością intelektualną - Kinga Krawiecka

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    nowego spojrzenia na tę zaniedbywaną przez lata kwestię. Nazwa - Seks i niepełnosprawność. Doświadczenia seksualne osób z niepełnosprawnością intelektualną. ... Pełen opis produktu 'Seks i niepełnosprawność. Doświadczenia seksualne osób z niepełnosprawnością intelektualną. - Kijak Remigiusz J.' »

    Opis - Wydanie 2009r. Oprawa miękka. Strony 312. Format 16,0x23,5cm. Omawiana w niniejszej pracy problematyka dotyczy ważnej sfery ludzkiego życia - seksu. Seks nie oznacza tylko reprodukcji i zaspokojenia popędu biologicznego. Związany jest integralnie z całą osobowością, wzbogaca rozwój człowieka, rozwija więzi międzyludzkie. Seks jest tym czymś, co każdy z nas ma, niezależnie od stopnia społecznej czy życiowej niesprawności. Wyniki badań umożliwiły głębsze poznanie seksualności osób niepełnosprawnych intelektualnie w stopniu umiarkowanym. Być może badania te przyczynią się do ukształtowania nowego spojrzenia na tę zaniedbywaną przez lata kwestię. Nazwa - Seks i niepełnosprawność. Doświadczenia seksualne osób z niepełnosprawnością intelektualną. Autor - Kijak Remigiusz J. Oprawa - Miękka Wydawca - Impuls Kod ISBN - 9788375874006 Kod EAN - 9788375874006 Wydanie - 2 Rok wydania - 2010 Język - polski Format - 16.0x23.5cm Ilość stron - 308 Typ podręcznika - Podręcznik Podatek VAT - 5% Premiera - 2010-01-18
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Seks i niepełnosprawność. Doświadczenia seksualne osób z niepełnosprawnością intelektualną. - Kijak Remigiusz J.

  • [Uniwersytet Adama Mickiewicza w Poznaniu]

    Kategoria: PEDAGOGIKA

    Autorka dokonała postępu dla naszej nauki w tej problematyce przez podjęcie próby oceny poziomu percepcji słuchowej dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim przy... Pełen opis produktu 'Percepcja słuchowa dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim' »

    Autorka dokonała postępu dla naszej nauki w tej problematyce przez podjęcie próby oceny poziomu percepcji słuchowej dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim przy uwzględnieniu związku, jaki zachodzi pomiędzy umiejętnością różnicowania przez nie dźwięków awerbalnych i werbalnychm przy czym daje predylekcje praktyczne. Spis treści: Wprowadzenie 1. Pojęcie percepcji słuchowej 1.1. Dźwięk jako bodziec w procesie percepcji słuchowej 1.1.1. Pojęcie dźwięku 1.1.2. Cechy dźwięku 1.1.3. Dźwięki mowy w procesie porozumiewania się 1.1.3.1. Znak językowy 1.1.3.2. Wytwarzanie dźwięków mowy 1.1.3.3. Rodzaje słuchu mownego 1.2. Percepcja słuchowa a słuchowa kompetencja komunikacyjna 1.3. Neurofizjologiczne podłoże procesu percepcji słuchowej 1.3.1. Ucho ludzkie a odbiór dźwięków (fizjologia słyszenia) 1.3.2. Ośrodkowa droga słuchowa 1.3.3. Prawa i lewa półkula mózgu w procesie przetwarzania bodźców słuchowych w świetle badań z zakresu neuronauki 1.3.4. Związek przetwarzania sygnałów awerbalnych i werbalnych w integracyjnym modelu percepcji słuchowej 2. Rozwój percepcji słuchowej 2.1. Rozwój słuchu w okresie prenatalnym 2.2. Słuch absolutny niemowląt 2.2.1. Metody badania percepcji słuchowej a dowody na istnienie słuchu absolutnego niemowląt 2.2.2. Tłumienie funkcji słuchu absolutnego i specjalizacja słuchu mownego u niemowląt 2.3. Mowa matczyna a rozwój percepcji słuchowej dziecka w okresie niemowlęcym 2.4. Percepcja słuchowa a rozwój mowy dziecka w okresie poniemowlęcym 2.5. Rozwijanie percepcji słuchowej dziecka w okresie przedszkolnym 2.6. Wykorzystanie muzyki w procesie rozwoju percepcji słuchowej dziecka 2.6.1. Wykorzystanie muzyki w dynamizowaniu potencjałów rozwojowych dzieci z niepełnosprawnością intelektualną 2.6.2. Związek percepcji muzyki z rozwojem mowy w świetle badań z zakresu muzykologii i surdologopedii 2.6.3. Logorytmika jako metoda wykorzystująca elementy działalności muzyczno-ruchowej w procesie stymulacji rozwoju kompetencji lingwistycznej dzieci 3. Zaburzenia percepcji słuchowej 3.1. Etiologia zaburzeń 3.2. Zaniedbanie środowiskowe jako czynnik sprzyjający powstawaniu zaburzeń  percepcji słuchowej 3.3. Możliwość wykorzystania metody Tomatisa w usprawnianiu percepcji słuchowej dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim 4. Rola środowiska w stymulowaniu procesu percepcji słuchowej dziecka z niepełnosprawności ą intelektualną w stopniu lekkim 4.1. Rodzinne uwarunkowania rozwoju percepcji słuchowej dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim 4.2. Szkoła jako miejsce rozwoju percepcji słuchowej dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim, w świetle koncepcji „pedagogiki miejsca” 4.2.1. Warunki akustyczne klasy szkolnej 4.2.2. Interakcje rówieśnicze jako socjosfera rozwoju słuchowej kompetencji komunikacyjnej uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim 4.2.3. Kompetencje nauczyciela a możliwości rozwoju percepcji słuchowej uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim 4.2.4. Wykorzystanie zajęć muzyczno-ruchowych w klasie szkolnej warunkiem rozwoju percepcji słuchowej dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim 5. Metodologia badań 5.1. Metodologiczne założenia badań własnych 5.2. Cel badań 5.3. Problemy badawcze 5.4. Hipotezy i ich uzasadnienie 5.5. Metody analizy statystycznej 5.6. Zmienne i ich operacjonalizacja 5.7. Wskaźniki zmiennych 5.8. Metody badań, narzędzia badawcze 5.9. Osoby badane 5.10. Realizacja badań 5.11. Kontrola zmiennych zakłócających 6. Anali za wynik ów badań własnych 6.1. Percepcja słuchowa dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim 6.1.1. Percepcja dźwięków awerbalnych (muzycznych) 6.1.2. Percepcja dźwięków mowy 6.1.3. Związek percepcji dźwięków awerbalnych (muzycznych) z percepcją dźwięków mowy 7. Stopień stymulacji słuchowej kompetencji komunikacyjnej dzieci z niepełnosprawności ą intelektualną w stopniu lekkim w klasach integrac yjn ych i specjalnych 8. Różnice w po ziomie percepcji słuchowej ze względu na płeć 8.1. Różnicowanie dźwięków awerbalnych (muzycznych) u dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim ze względu na płeć 8.2. Różnicowanie dźwięków mowy u dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim ze względu na płeć 9. Zakres wykorzystywania zajęć mu zyczno -ruchowych w klasach integracyjnych i specjalnych jako czynnik istotn y dla stymulacji percepcji słuchowej dzieci z niepełnosprawno ści ą intelektualn ą w stopniu lekkim 10. Związek funkcjonowania poznawczego z percepcją słuchową uczni ów w opinii nauczycieli 11. Ocena funkcjonowania poznawczego uczni ów w sferach związanych z percepcją  słuchową w opinii nauczycieli 12. Wnioski z badań 13. Znaczenie przeprowadzonych badań dla wspomagania ro zwoju dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim Postulaty Załącznik Bibliografia Auditor y perception in children with mild intellectualdisabilit y (Summary) Hörwahrnehmung bei Kindern mit leichter geistiger Behinderun (Zusammenfassung) Perception auditi ve che z des en fants handicap és mentau x légers (Resumé)
    Ranking sklepy24.pl : 3

    Więcej o Percepcja słuchowa dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim

  • [HARMONIA]

    Kategoria: Kategorie > Medyczne > Książki

    KARTY PRACY dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną - jesień są pomocą dydaktyczną przeznaczoną przede wszystkim dla terapeutów, nauczycieli i pedagogów mających zajęcia z uc... Pełen opis produktu 'Karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną - Jesień' »

    KARTY PRACY dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną - jesień są pomocą dydaktyczną przeznaczoną przede wszystkim dla terapeutów, nauczycieli i pedagogów mających zajęcia z uczniami niepełnosprawnymi intelektualnie w stopniu umiarkowanym i znacznym ze sprzężeniami.Ćwiczenia związane są tematycznie z jesienią, posiadają zróżnicowany poziom trudności więc mogą zostać dostosowane do umiejętności danego ucznia. Karty pracy jesień znajdą zastosowanie przede wszystkim w szkołach specjalnych, klasach integracyjnych oraz podczas zajęć rewalidacyjnych. Poruszane w nich są tematy związane z rozumieniem mowy, czynnościami, przedmiotami oraz zjawiskami. Karty pracy mogą zostać wykorzystane również przez rodziców do pracy z dziećmi mającymi problemy z uczeniem się jak również jako rozszerzenie zajęć w domu. Za ich pomocą dziecko musi wykonywać określone zadania i rozwiązywać problemy, dzięki czemu ćwiczy funkcje poznawcze, percepcyjno-motoryczne oraz kształtuje procesy emocjonalno-motywacyjne. Ćwiczenia pozwolą dziecku rozszerzyć zasób słów, poprawiać technikę pisania, czytania, mówienia oraz liczenia. Jako, że dziecko niepełnosprawne zazwyczaj nie potrafi się skoncentrować przez zbyt długi czas, to ćwiczenia zostały tak przygotowane, by jedna karta zawierała jedno lub dwa zadania. Ćwiczenia składają się z prostych ilustracji i krótkich zdań, by dziecko mogło w łatwy sposób zrozumieć polecenia do wykonania.Rodzaje ćwiczeń w publikacji dotyczą: wspomnień z wakacji szkoły zasad zachowania na ulicy charakterystycznych cech jesieni ważnych świąt przypadających na okres jesieni najważniejszych informacji dotyczących Polski człowieka - budowy ciała i zmysłów Dane techniczne: Format: A4 Oprawa: teczka Zeszyt: B5, 8 stron Plansze: 88 kart w bloku do wyrywania ISBN: 978-83-7134-600-2
    Ranking sklepy24.pl : 5

    Więcej o Karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną - Jesień

  • [HARMONIA]

    Kategoria: Kategorie > Medyczne > Książki

    KARTY PRACY dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną - zima są pomocą dydaktyczną przeznaczoną przede wszystkim dla terapeutów, nauczycieli i pedagogów mających zajęcia z uczn... Pełen opis produktu 'Karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną - Zima' »

    KARTY PRACY dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną - zima są pomocą dydaktyczną przeznaczoną przede wszystkim dla terapeutów, nauczycieli i pedagogów mających zajęcia z uczniami niepełnosprawnymi intelektualnie w stopniu umiarkowanym i znacznym ze sprzężeniami.Ćwiczenia związane są tematycznie z zimą, posiadają zróżnicowany poziom trudności więc mogą zostać dostosowane do umiejętności danego ucznia. Karty pracy zima znajdą zastosowanie przede wszystkim w szkołach specjalnych, klasach integracyjnych oraz podczas zajęć rewalidacyjnych. Poruszane w nich są tematy związane z rozumieniem mowy, czynnościami, przedmiotami oraz zjawiskami. Karty pracy mogą zostać wykorzystane również przez rodziców do pracy z dziećmi mającymi problemy z uczeniem się jak również jako rozszerzenie zajęć w domu. Za ich pomocą dziecko musi wykonywać określone zadania i rozwiązywać problemy, dzięki czemu ćwiczy funkcje poznawcze, percepcyjno-motoryczne oraz kształtuje procesy emocjonalno-motywacyjne. Ćwiczenia pozwolą dziecku rozszerzyć zasób słów, poprawiać technikę pisania, czytania, mówienia oraz liczenia. Jako, że dziecko niepełnosprawne zazwyczaj nie potrafi się skoncentrować przez zbyt długi czas, to ćwiczenia zostały tak przygotowane, by jedna karta zawierała jedno lub dwa zadania. Ćwiczenia składają się z prostych ilustracji i krótkich zdań, by dziecko mogło w łatwy sposób zrozumieć polecenia do wykonania.Rodzaje ćwiczeń w publikacji dotyczą: cech charakterystycznych zimy ważnych świąt przypadających w okresie zimy odpowiedniego ubioru, zdrowego trybu życia członków rodziny zwierząt i roślin w okresie zimy zwiastunów wiosny Dane techniczne: Format: A4 Oprawa: teczka Zeszyt: B5, 8 stron Plansze: 72 karty w bloku do wyrywania ISBN: 978-83-7134-617-0
    Ranking sklepy24.pl : 5

    Więcej o Karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną - Zima

  • [HARMONIA]

    Kategoria: Kategorie > Medyczne > Książki

    "Diagnoza rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym - Karty pracy" jest publikacją zawierającą materiały dla ucznia, który został objęty badaniem wiadomości... Pełen opis produktu 'Diagnoza rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym. Karty pracy' »

    "Diagnoza rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym - Karty pracy" jest publikacją zawierającą materiały dla ucznia, który został objęty badaniem wiadomości i umiejętności dotyczących samoobsługi, uspołecznienia oraz rozwoju sprawności i umiejętności.Teczka z materiałami zawiera karty pracy oraz instrukcję i tabelę dla osoby przeprowadzającej diagnozę. Materiały przeznaczone są dla nauczyciela, terapeuty lub oligofrenopedagoga. Zagadnienia przedstawione w kartach pracy są zgodne z podstawą programową z zakresu kompetencji i oczekiwanych osiągnięć uczniów. Dzięki kartom pracy możliwe będzie wykonanie u ucznia diagnozy rozwoju społeczno-emocjonalnego i poznawczego. Terapeuta będzie mógł określić w jakim stopniu uczeń opanował daną umiejętność (obsługa samego siebie, uspołecznienie, umiejętności szkolne). Ponad to dzięki zebranym wynikom, terapeuta będzie mógł w przystępny sposób przekazać rodzicom informacje o wynikach ucznia.Ocenę poziomu rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym należy wykonać: Na początku realizowania Indywidualnego Programu Edukacyjno-Terapeutycznego Po rocznej realizacji IPET Po każdym etapie nauczania Po zakończeniu wszystkich etapów edukacji Dane techniczne: Format: A4 Oprawa: teczka Zeszyt: A4, 16 stron Plansze: 91 kart w bloku do wyrywania ISBN: 978-83-7134-730-6
    Ranking sklepy24.pl : 5

    Więcej o Diagnoza rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym. Karty pracy

  • [Nomos]

    Kategoria: Książki / Pozostałe

    Autorka podjęła się trudnego i pracochłonnego zadania analizowania języka dzieci z lekką niepełnosprawnością intelektualną, uwzględniając umiejętności leksykalne, gramatyczne i narracyjne... Pełen opis produktu 'Agnieszka Wątorek KOMPETENCJA JĘZYKOWA UCZNIÓW Z LEKKĄ NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ' »

    Autorka podjęła się trudnego i pracochłonnego zadania analizowania języka dzieci z lekką niepełnosprawnością intelektualną, uwzględniając umiejętności leksykalne, gramatyczne i narracyjne w tej grupie klinicznej na dwóch podgrupach wiekowych 8 i 10 latków. Podjęła się realizacji tego zadania dobierając bardzo starannie narzędzia diagnostyczne, a także wykorzystując znakomicie zaplanowany projekt badań porównawczych, obejmujący trafnie dobrane dwie grupy kontrolne: dzieci sprawnych intelektualnie na tym samym poziomie wieku oraz dzieci sprawne intelektualnie, ale na tym samym poziomie rozwoju umysłowego, co dzieci z LNI. Pozwoliło to autorce dokonać optymalnej analizy różnic między dziećmi z LNI i sprawnymi intelektualnie. Taka metodologia badań jest unikalna wśród projektów prowadzonych w Polsce i nadaje pracy bardzo wysoki poziom z perspektywy jakości badań empirycznych. Należy uznać przeprowadzone badania empiryczne za pierwsze tak kompleksowe ujęcie w Polsce i ocenić uzyskane wyniki za niezwykle istotne i nowatorskie dla dotychczasowego stanu wiedzy na temat kompetencji językowych dzieci z LNI. Z recenzji prof. dr hab. Grażyny Krasowicz-Kupis Godny uznania jest sposób prezentowania przez autorkę uzyskanych wyników badań – precyzyjny, klarowny, napisany piękną polszczyzną. Nie do przecenienia są także walory praktyczne recenzowanej pracy. Niektóre efekty badań mogą być z powodzeniem wdrożone do praktyki, np. opracowania odrębnej podstawy programowej i odpowiednich podręczników dla dzieci z lekką niepełnosprawnością umysłową, modyfikacji programów nauczania przedmiotowego, czy wypracowania specjalnej metodyki kształcenia. Stwierdzam, że książka Agnieszki Wątorek stanowi cenny wkład w badania nad rozwojem mowy i jej zaburzeniami u dzieci upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim. Jest to publikacja świadcząca o pracowitości i solidności badawczej autorki. Łączy w sobie wyważoną refleksję teoretyczną i precyzyjną analizę umiejętnie zebranego materiału badawczego. Z recenzji dra hab. Stanisława Milewskiego, prof. UG O autorze(ce) AGNIESZKA WĄTOREK – doktor nauk humanistycznych w zakresie językoznawstwa. Absolwentka Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie (pedagogika specjalna, logopedia, nowoczesne kierowanie i zarządzanie oświatą), Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie (neurologopedia) oraz Uniwersytetu Jagiellońskiego (językoznawstwo – studia III-go stopnia). Zajmuje się edukacją, terapią i wspieraniem aktywności twórczej uczniów z niepełnosprawnością intelektualną. Jest animatorką działalności artystycznej dzieci z niepełnosprawnością intelektualną, autorką scenariuszy sztuk teatralnych dla najmłodszych oraz współorganizatorką imprez kulturalnych służących integracji dzieci niepełnosprawnych ze środowiskiem lokalnym.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Agnieszka Wątorek KOMPETENCJA JĘZYKOWA UCZNIÓW Z LEKKĄ NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ

  • [UMCS]

    Kategoria: KsiążkiWysyłka: od ręki

    Problematyka podjęta przez Autorkę jest bardzo ważna i dopiero dostrzegana. Przede wszystkim jest źródłem refleksji – po co kształcimy, zajmujemy się osobami niepełnosprawnymi intelektualnie.... Pełen opis produktu 'Młodzież z niepełnosprawnością intelektualną wobec własnej sytuacji życiowej' »

    Problematyka podjęta przez Autorkę jest bardzo ważna i dopiero dostrzegana. Przede wszystkim jest źródłem refleksji – po co kształcimy, zajmujemy się osobami niepełnosprawnymi intelektualnie. Jest jednak także refleksją nad podstawowymi problemami egzystencjalnymi: po co żyjemy, jak żyjemy i „do czego” żyjemy. Problem osób niepełnosprawnych, mimo że przez społeczeństwo dostrzegany, nadal jest marginalizowany. Rzadko podejmuje się rzeczową analizę usytuowania i upodmiotowienia tych osób, z jednoczesnym dopuszczeniem ich do udziału w życiu społecznym. Praca Doroty Chimicz jest w tym względzie bardzo ważna i potrzebna, z jednej strony ukazuje percepcję samych osób niepełnosprawnych (w porównaniu z grupą kontrolną), z drugiej zaś – oblicze tych osób, które stanowić powinno podstawę do refleksji dla szeroko rozumianego odbioru społecznego. Z recenzji dr. hab. Jacka J. Błeszczyńskiego, prof. UMK
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Młodzież z niepełnosprawnością intelektualną wobec własnej sytuacji życiowej

  • [Harmonia]

    Kategoria: Pedagogika specjalnaWysyłka: od ręki

    Teczka 3: WIOSNA to propozycja pomocy dydaktycznej dla nauczycieli, pedagogów i terapeutów pracujących z uczniami niepełnosprawnymi intelektualnie w stopniu umiarkowanym i znacznym, ze sprzęż... Pełen opis produktu 'Funkcjonowanie osobiste i społeczne Karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną Wiosna' »

    Teczka 3: WIOSNA to propozycja pomocy dydaktycznej dla nauczycieli, pedagogów i terapeutów pracujących z uczniami niepełnosprawnymi intelektualnie w stopniu umiarkowanym i znacznym, ze sprzężeniami oraz z dziećmi mającymi trudności w uczeniu się. Karty mogą być wykorzystywane przez rodziców do pracy z dziećmi w domu w celu podtrzymania ciągłości procesu edukacyjnego, a także jako urozmaicenie codziennych zajęć.Układ kart oraz forma i treść ćwiczeń dostosowane są do rozkładu materiału, którym posługują się nauczyciele i terapeuci pracujący z uczniami niepełnosprawnymi intelektualnie oraz są zgodne z podstawą programową MEN z 23 grudnia 2008 roku.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Funkcjonowanie osobiste i społeczne Karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną Wiosna

  • [GWP]

    Kategoria: KsiążkiWysyłka: od ręki

    Niniejsza książka to nieocenione źródło wiedzy dla rodziców, nauczycieli i terapeutów, którzy podejmują się nauczania i terapii dzieci z umiarkowaną, znaczną oraz głęboką niepełnosprawnością Pełen opis produktu 'Krok po kroku. Nauczanie i terapia dzieci z niepełnosprawnością intelektualną' »

    Niniejsza książka to nieocenione źródło wiedzy dla rodziców, nauczycieli i terapeutów, którzy podejmują się nauczania i terapii dzieci z umiarkowaną, znaczną oraz głęboką niepełnosprawnością intelektualną. Autorzy przedstawiają tajniki pracy terapeuty dzieci z tymi dziećmi – począwszy od diagnozy i konstruowania indywidualnego programu nauczania, poprzez dobór i zastosowanie odpowiednich metod i ćwiczeń, aż po właściwą atmosferę pracy w placówce oraz chęć utrzymywania kontaktów z rodziną dziecka i włączenie jej w proces terapeutyczny. Nie wzbraniają się przy tym przed poruszaniem tematów problematycznych, takich jak trudne zachowania uczniów, które dla nauczycieli są szczególnym wyzwaniem. Prezentują też perspektywę neuropsychologiczną, niezwykle przydatną zwłaszcza w diagnozowaniu poszczególnych zaburzeń.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Krok po kroku. Nauczanie i terapia dzieci z niepełnosprawnością intelektualną

  • [HARMONIA]

    Kategoria: Kategorie > Medyczne > Książki

    Książka "Diagnoza rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym" opisuje zagadnienia związane z indywidualnym programem edukacyjno-terapeutycznym (IPET). ... Pełen opis produktu 'Diagnoza rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym' »

    Książka "Diagnoza rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym" opisuje zagadnienia związane z indywidualnym programem edukacyjno-terapeutycznym (IPET).Książka umożliwia przeprowadzenie diagnozy rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym. Zawiera wskazówki merytoryczno-metodyczne nt. zawartości programu edukacyjno-terpaeutycznego, opis struktury IPET, ramowy program edukacyjno-terapeutyczny oraz szczegółowy IPET. Książka "Diagnoza rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym" składa się z 2 rozdziałów. Pierwszy rozdział zawiera wskazówki merytoryczno-metodyczne dotyczące IPET, strukturę IPET oraz ramowy program edukacyjno-terapeutyczny, który został przygotowany zgodnie z podstawą programową dla dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym. Drugi rozdział zawiera szczegółowy IPET dla dzieci i młodzieży z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym. Opisane zostały w nim obszary, działy, standardy i treści kształcenia oraz sposoby dostosowania wymagań edukacyjnych z obszarów: Samoobsługa-ja z samym sobą, uspołecznienie-ja i otoczenie oraz rozwijanie sprawności i umiejętności-ja w środowisku szkolnym. Książka została przygotowana w oparciu o rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 maja 2014 roku, 30 kwietnia 2013 roku oraz 2 sierpnia 2013 roku.Dane techniczne: Format: B5 Objętość: 80 strony Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7134-731-3
    Ranking sklepy24.pl : 5

    Więcej o Diagnoza rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym

  • [Continuo]

    Kategoria: Medycyna > Psychologia

    est to pierwsza w Polsce tak obszerna monografia, która łączy interdyscyplinarne spojrzenie dotyczące zagadnienia niepełnosprawności intelektualnej z różnych perspektyw: medycznej, p... Pełen opis produktu 'Niepełnosprawność intelektualna – etiopatogeneza, epidemiologia, diagnoza, terapia' »

    est to pierwsza w Polsce tak obszerna monografia, która łączy interdyscyplinarne spojrzenie dotyczące zagadnienia niepełnosprawności intelektualnej z różnych perspektyw: medycznej, psychologicznej, społecznej i pedagogicznej. W sposób nowatorski podejmuje temat niepełnosprawności intelektualnej z jego specyfiką z punktu widzenia zarówno psychologa, pedagoga, lekarza psychiatry, internisty, neurologa i to w zakresie sposobu badania, diagnozowania, jak i terapii tej grupy pacjentów. Przybliża najnowszą wielospecjalistyczną wiedzę, obejmującą różne stopnie niepełnosprawności i towarzyszące im zróżnicowane zaburzenia sprawności motorycznej, zachowania, motywacji, emocjonalności, poznawcze, a także dysfunkcje psychiczne i behawioralne. Przeznaczona jest dla szerokiego grona odbiorców i to zarówno dla osób zawodowo zajmujących się problemami osób niepełnosprawnych intelektualnie – lekarzy, psychologów, pedagogów specjalnych, studentów wielu kierunków, a także tych wszystkich, którzy na co dzień żyją lub pracują z osobami niepełnosprawny- mi intelektualnie – rodziców, rodzin, opiekunów, pracowników Domów Opieki Społecznej, wolontariuszy, od których zależą efekty prowadzonej terapii i jakości życia osób z NI.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Niepełnosprawność intelektualna – etiopatogeneza, epidemiologia, diagnoza, terapia

  • [HARMONIA]

    Kategoria: Kategorie > Medyczne > Książki

    Diagnoza rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym - Arkusz monitoringu rozwoju ucznia zawiera informacje o obszarach, działach, podstawie programowej,... Pełen opis produktu 'Diagnoza rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym. Arkusz monitoringu rozwoju ucznia' »

    Diagnoza rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym - Arkusz monitoringu rozwoju ucznia zawiera informacje o obszarach, działach, podstawie programowej, treściach nauczania oraz pytaniach kierowanych dla ucznia objętego badaniem.Publikacja oprócz arkusza zawiera informacje nt. analizy jakościowej i ilościowej wyników z przeprowadzonej diagnozy. Dzięki książce terapeuta będzie mógł uzyskać informacje w jakim stopniu uczeń opanował wiadomości i umiejętności z podstawy programowej. Publikacja jest zgodna z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 maja 2014 roku (Dz.U. z 2014 r. poz. 803).Dane techniczne: Format: A4 Objętość: 160 stron Oprawa: miękka ISBN: 978-83-7134-729-0
    Ranking sklepy24.pl : 5

    Więcej o Diagnoza rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym. Arkusz monitoringu rozwoju ucznia

  • [Harmonia]

    Kategoria: Dydaktyka. Nauczanie. EdukacjaWysyłka: od ręki

    Jest to jedna z trzech publikacji, które tworzą komplet materiałów potrzebnych do przeprowadzenia diagnozy rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym.W... Pełen opis produktu 'Diagnoza rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym' »

    Jest to jedna z trzech publikacji, które tworzą komplet materiałów potrzebnych do przeprowadzenia diagnozy rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym.W książce znajduje się: arkusz monitoringu rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym (arkusz ten zawiera obszary, działy, podstawę programową, treści nauczania oraz polecenia i pytania skierowane do ucznia objętego badaniem wiadomości i umiejętności z różnych zakresów wynikających z realizacji podstawy programowej); analiza jakościowa i ilościowa wyników przeprowadzonej diagnozy z wykorzystaniem opracowanego narzędzia badań, czyli arkusza monitoringu rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym; diagnoza rozwoju społeczno-emocjonalnego i poznawczego ucznia z niepełnosprawnością w stopniu umiarkowanym ? podsumowanie wyników jakościowych i ilościowych arkusza monitoringu rozwoju ucznia; informacja o stopniu opanowania przez ucznia wiadomości i umiejętności wynikających z realizacji podstawy programowej.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Diagnoza rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym

  • [Harmonia]

    Kategoria: Pedagogika specjalnaWysyłka: od ręki

    odpowiadają rozkładowi materiału nauczania dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną i są zgodne z podstawą programową MEN z 23 grudnia 2008 roku.Teczka zawiera ćwiczenia tematyczne... Pełen opis produktu 'Karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną. Jesień' »

    Karty pracy powstały z myślą o nauczycielach i terapeutach pracujących z dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną intelektualnie w stopniu głębszym oraz ze sprzężeniami.Układ, jak i treść ćwiczeń odpowiadają rozkładowi materiału nauczania dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną i są zgodne z podstawą programową MEN z 23 grudnia 2008 roku.Teczka zawiera ćwiczenia tematyczne dotyczące: wspomnień z wakacji, szkoły, zasad zachowania się na ulicy, cech jesieni, ważnych świąt, informacji dotyczących Polski, człowieka - budowy ciała i zmysłów.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną. Jesień


Albertus.pl

Poradniki oraz encyklopedie i słowniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 28.09.2005
wydawnictwo naukowe pwn, zysk i s-ka, adam marszałek, lonely planet publications, pwn, rebis, wnt, muza, penguin, wydawnictwo literackie
Produkty w ofercie: 30292
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 30292
Opinie pozytywne: 1
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2

Arante.pl

Programy komputerowe - logopedyczne, biurowe i specjalistyczne oraz systemy operacyjne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 24.05.2006
young digital planet, harpo, silcom multimedia, insert, komlogo, harmonia, asseco wapro, synergia, dgcs biznesmen, meteoryt software
Produkty w ofercie: 954
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 174
Opinie neutralne: 2
Opinie negatywne: 0

ksiegarnia.edu.pl

Książki naukowo-techniczne oraz podręczniki akademickie.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 20.11.2006
politechnika warszawska, uniwersytet adama mickiewicza w poznaniu, uniwersytet warmińsko-mazurski w olsztynie, politechnika białostocka, politechnika Śląska, wydawnictwa komunikacji i Łączności, politechnika gdańska, uniwersytet zielonogórski
Produkty w ofercie: 2666
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 11
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Sportowo-Medyczna.pl

Podręczniki akademickie i naukowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 05.01.2007
Produkty w ofercie: 6310
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 1
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

InBook.pl

Książki , płyty CD, DVD, multimedia, zegarki, zabawki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 19.04.2008
Produkty w ofercie: 162278
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 162278
Opinie pozytywne: 9
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 6

Gigant.pl

Książki, muzyka oraz filmy.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 18.06.2008
cd baby, universal music, warner music, naxos classical, imports, sony music entertainment, sony music, warner music poland, emi, sbme special mkts.
Produkty w ofercie: 1280350
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 141586
Opinie pozytywne: 22
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 4

Madbooks.pl

Książki i komiksy oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 15.04.2009
wydawnictwo naukowe pwn, helion, wolters kluwer, olesiejuk, c.h. beck, zielona sowa, prószyński media, egmont, wam, difin
Produkty w ofercie: 83659
Promocje: 48532
Wysyłka do 3 dni: 83659
Opinie pozytywne: 4
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Kumiko.pl

Książki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 12.10.2009
wydawnictwo naukowe pwn, helion, cambridge university press, wolters kluwer, zielona sowa, olesiejuk, egmont, pzwl, wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego, lektorklett
Produkty w ofercie: 95700
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Lideria.pl

Książki, filmy, muzyka, multimedia oraz zabawki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 27.04.2010
naukowe pwn, wolters kluwer, firma księgarska jacek olesiejuk, egmont, c.h.beck, wam, bellona, helion, rebis, zielona sowa
Produkty w ofercie: 93816
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 93816
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Ksiazki-medyczne.eu

Książki oraz podręczniki medyczne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 26.02.2012
wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, wydawnictwo lekarskie pzwl, helion, elsevier urban & partner, c.h. beck, pascal, difin, impuls, wnt
Produkty w ofercie: 16783
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Booknet.net.pl

Książki oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.03.2011
pwn wydawnictwo naukowe, wydawnictwo olesiejuk, egmont, helion, c.h. beck, cambridge university press, wsip wydawnictwo szkolne i pedagogiczne, bellona, amber, zielona sowa
Produkty w ofercie: 296079
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 296079
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Wieszcz.pl

Książki nowe oraz używane.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 04.05.2011
warszawa, czytelnik warszawa, wydawnictwo naukowe pwn, piw warszawa, wolters kluwer, cambridge university press, nasza księgarnia warszawa, olesiejuk, kiw warszawa, helion
Produkty w ofercie: 171594
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 2
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Prolibri.pl

Książki i audiobooki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 27.05.2011
wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, cambridge university press, olesiejuk, helion, c.h. beck, egmont, zielona sowa, umcs, wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
Produkty w ofercie: 91482
Promocje: 89618
Wysyłka do 3 dni: 91482
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Hatteria.pl

Książki, płyty CD, pocztówki oraz koperty.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 13.07.2011
pozostałe, pwm, nomos, mck, gamma, wydawnictwo literackie, hatteria.pl, musica iagellonica, tertium, czytelnik
Produkty w ofercie: 5880
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

NaszaSzkolna.pl

Książki, podręczniki oraz książki językowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 10.08.2011
wydawnictwo naukowe pwn, -, zielona sowa, wolters kluwer, bellona, olesiejuk, egmont, zysk i s-ka, helion, skrzat
Produkty w ofercie: 109261
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 109261
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0