Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
  • [Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego]

    Kategoria: HistoriaWysyłka: od ręki

    w polskim systemie szkolnictwa wyższego oraz do unowocześnienia i przyspieszenia rozwoju polskiej nauki jako fundamentalnych składników społeczeństwa informacyjnego. Wskazano, że budowana... Pełen opis produktu 'Problemy z utrzymaniem i rozwojem zintegrowanej infrastruktury informatycznej i instytucjonalnej dla nauki i edukacji w Polsce' »

    Tak jak paradygmat „nowej gospodarki” uzasadnia, że jej rozwój jest możliwy dzięki rewolucji technologicznej, postępującej globalizacji oraz liberalizacji gospodarki, tak sam proces konkurowania w dużej mierze nie wiąże się już z pojedynczymi organizacjami, ale z ich sieciami o charakterze społecznym, ekonomicznym i technologicznym.Tematyka podjęta przez autorów nawiązuje do obecnych przemian w polskim systemie szkolnictwa wyższego oraz do unowocześnienia i przyspieszenia rozwoju polskiej nauki jako fundamentalnych składników społeczeństwa informacyjnego. Wskazano, że budowana platforma systemu informacji naukowo-technicznej, będąca swoistą innowacją technologiczną i społeczną, powinna odgrywać główną rolę w gospodarce i społeczeństwie wiedzy jako sieciowy integrator rozwoju polskiej nauki.Przedstawione propozycje są autorskimi, odważnymi wskazaniami natury instytucjonalnej i strategicznej nie tylko w zakresie budowy systemu informacji naukowo-technicznej, mającego na celu integrację rozproszonych repozytoriów naukowych, ale przede wszystkim w zakresie tworzenia, utrzymania i rozwoju zintegrowanej sieci, w której powstające produkty wiedzy powinny służyć przyspieszeniu rozwoju polskiej nauki i gospodarki.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Problemy z utrzymaniem i rozwojem zintegrowanej infrastruktury informatycznej i instytucjonalnej dla nauki i edukacji w Polsce

  • [Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego]

    Kategoria: Historia Polski 1990Wysyłka: od ręki

    w polskim systemie szkolnictwa wyższego oraz do unowocześnienia i przyspieszenia rozwoju polskiej nauki jako fundamentalnych składników społeczeństwa informacyjnego. Wskazano, że budowana... Pełen opis produktu 'Problemy z utrzymaniem i rozwojem zintegrowanej infrastruktury informatycznej i instytucjonalnej dla nauki i edukacji w Polsce' »

    Tak jak paradygmat ?nowej gospodarki? uzasadnia, że jej rozwój jest możliwy dzięki rewolucji technologicznej, postępującej globalizacji oraz liberalizacji gospodarki, tak sam proces konkurowania w dużej mierze nie wiąże się już z pojedynczymi organizacjami, ale z ich sieciami o charakterze społecznym, ekonomicznym i technologicznym.Tematyka podjęta przez autorów nawiązuje do obecnych przemian w polskim systemie szkolnictwa wyższego oraz do unowocześnienia i przyspieszenia rozwoju polskiej nauki jako fundamentalnych składników społeczeństwa informacyjnego. Wskazano, że budowana platforma systemu informacji naukowo-technicznej, będąca swoistą innowacją technologiczną i społeczną, powinna odgrywać główną rolę w gospodarce i społeczeństwie wiedzy jako sieciowy integrator rozwoju polskiej nauki.Przedstawione propozycje są autorskimi, odważnymi wskazaniami natury instytucjonalnej i strategicznej nie tylko w zakresie budowy systemu informacji naukowo-technicznej, mającego na celu integrację rozproszonych repozytoriów naukowych, ale przede wszystkim w zakresie tworzenia, utrzymania i rozwoju zintegrowanej sieci, w której powstające produkty wiedzy powinny służyć przyspieszeniu rozwoju polskiej nauki i gospodarki.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Problemy z utrzymaniem i rozwojem zintegrowanej infrastruktury informatycznej i instytucjonalnej dla nauki i edukacji w Polsce

  • Problemy z utrzymaniem i rozwojem zintegrowanej infrastruktury informatycznej i instytucjonalnej dla nauki i edukacji w Polsce w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    35,91 zł
    39,90 zł

    [wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego]

    Kategoria: Historia. Archeologia >Historia krajów, narodów i miejscWysyłka: od ręki

    w polskim systemie szkolnictwa wyższego oraz do unowocześnienia i przyspieszenia rozwoju polskiej nauki jako fundamentalnych składników społeczeństwa informacyjnego. Wskazano, że budowana... Pełen opis produktu 'Problemy z utrzymaniem i rozwojem zintegrowanej infrastruktury informatycznej i instytucjonalnej dla nauki i edukacji w Polsce' »

    Tak jak paradygmat „nowej gospodarki” uzasadnia, że jej rozwój jest możliwy dzięki rewolucji technologicznej, postępującej globalizacji oraz liberalizacji gospodarki, tak sam proces konkurowania w dużej mierze nie wiąże się już z pojedynczymi organizacjami, ale z ich sieciami o charakterze społecznym, ekonomicznym i technologicznym.Tematyka podjęta przez autorów nawiązuje do obecnych przemian w polskim systemie szkolnictwa wyższego oraz do unowocześnienia i przyspieszenia rozwoju polskiej nauki jako fundamentalnych składników społeczeństwa informacyjnego. Wskazano, że budowana platforma systemu informacji naukowo-technicznej, będąca swoistą innowacją technologiczną i społeczną, powinna odgrywać główną rolę w gospodarce i społeczeństwie wiedzy jako sieciowy integrator rozwoju polskiej nauki.Przedstawione propozycje są autorskimi, odważnymi wskazaniami natury instytucjonalnej i strategicznej nie tylko w zakresie budowy systemu informacji naukowo-technicznej, mającego na celu integrację rozproszonych repozytoriów naukowych, ale przede wszystkim w zakresie tworzenia, utrzymania i rozwoju zintegrowanej sieci, w której powstające produkty wiedzy powinny służyć przyspieszeniu rozwoju polskiej nauki i gospodarki....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Problemy z utrzymaniem i rozwojem zintegrowanej infrastruktury informatycznej i instytucjonalnej dla nauki i edukacji w Polsce

  • [Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego]

    Kategoria: / Książki naukowe i popularnonaukowe / Biznes, nauki ekonomiczne

    Tak jak paradygmat „nowej gospodarki” uzasadnia, że jej rozwój jest możliwy dzięki rewolucji technologicznej, postępującej globalizacji oraz liberalizacji gospodarki, tak sam proces konkurowania w dużej... Pełen opis produktu 'Problemy z utrzymaniem i rozwojem zintegrowanej infrastruktury informatycznej i instytucjonalnej dla nauki i edukacji w Polsce' »

    Tak jak paradygmat „nowej gospodarki” uzasadnia, że jej rozwój jest możliwy dzięki rewolucji technologicznej, postępującej globalizacji oraz liberalizacji gospodarki, tak sam proces konkurowania w dużej mierze nie wiąże się już z pojedynczymi organizacjami, ale z ich sieciami o
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Problemy z utrzymaniem i rozwojem zintegrowanej infrastruktury informatycznej i instytucjonalnej dla nauki i edukacji w Polsce

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    . Nazwa - Problemy z utrzymaniem i rozwojem zintegrowanej infrastruktury informatycznej i instytucjonalnej dla nauki i edukacji w Polsce Autor... Pełen opis produktu 'Problemy z utrzymaniem i rozwojem zintegrowanej infrastruktury informatycznej i instytucjonalnej dla nauki i edukacji w Polsce - Okoń-Horodyńska Ewa, Wisła Rafał, Sierotowicz Tomasz' »

    Opis - Tak jak paradygmat ?nowej gospodarki? uzasadnia, że jej rozwój jest możliwy dzięki rewolucji technologicznej, postępującej globalizacji oraz liberalizacji gospodarki, tak sam proces konkurowania w dużej mierze nie wiąże się już z pojedynczymi organizacjami, ale z ich sieciami o charakterze społecznym, ekonomicznym i technologicznym.Tematyka podjęta przez autorów nawiązuje do obecnych przemian w polskim systemie szkolnictwa wyższego oraz do unowocześnienia i przyspieszenia rozwoju polskiej nauki jako fundamentalnych składników społeczeństwa informacyjnego. Wskazano, że budowana platforma systemu informacji naukowo-technicznej, będąca swoistą innowacją technologiczną i społeczną, powinna odgrywać główną rolę w gospodarce i społeczeństwie wiedzy jako sieciowy integrator rozwoju polskiej nauki.Przedstawione propozycje są autorskimi, odważnymi wskazaniami natury instytucjonalnej i strategicznej nie tylko w zakresie budowy systemu informacji naukowo-technicznej, mającego na celu integrację rozproszonych repozytoriów naukowych, ale przede wszystkim w zakresie tworzenia, utrzymania i rozwoju zintegrowanej sieci, w której powstające produkty wiedzy powinny służyć przyspieszeniu rozwoju polskiej nauki i gospodarki. Nazwa - Problemy z utrzymaniem i rozwojem zintegrowanej infrastruktury informatycznej i instytucjonalnej dla nauki i edukacji w Polsce Autor - Okoń-Horodyńska Ewa, Wisła Rafał, Sierotowicz Tomasz Oprawa - Miękka Wydawca - Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego Kod ISBN - 9788323336198 Kod EAN - 9788323336198 Rok wydania - 2013 Język - polski Format - 16.0x23.5cm Ilość stron - 173 Podatek VAT - 5%
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Problemy z utrzymaniem i rozwojem zintegrowanej infrastruktury informatycznej i instytucjonalnej dla nauki i edukacji w Polsce - Okoń-Horodyńska Ewa, Wisła Rafał, Sierotowicz Tomasz

  • [Impuls]

    Kategoria: Dydaktyka. Nauczanie. EdukacjaWysyłka: od ręki

    Książka pt. Edukacja i wychowanie w dyskursie nauki i codzienności jest wynikiem dwóch dopełniających się aktywności, dwóch sposobów mojego ?bycia w świecie?, dwóch... Pełen opis produktu 'Edukacja i wychowanie w dyskursie nauki i codzienności' »

    Książka pt. Edukacja i wychowanie w dyskursie nauki i codzienności jest wynikiem dwóch dopełniających się aktywności, dwóch sposobów mojego ?bycia w świecie?, dwóch rodzajów mojego zaangażowania. Pierwszy z nich to moja profesjonalna rola ? rola badacza rzeczywistości społecznej. Edukacja i wychowanie stanowią dwa procesy, które angażują moje myślenie, moje teoretyczne poszukiwania, moje empiryczne działania na wielu bardzo różnych poziomach ogólności. Społeczno-kulturowe, ideologiczne źródła i ograniczenia procesów wychowania i edukacji, przypisywane i realizowane w nich cele, bariery na drodze do ich osiągania, możliwości i przykłady przezwyciężania tych barier ? to tylko niektóre z rodzajów zaangażowania. Drugi wiąże się z krytycznym spojrzeniem na codzienność, jest odpowiedzią na wpisane w nią problemy, niebezpieczeństwa, a nawet absurdy. Codzienność może być okazją do uczenia się lub kontekstem twórczych, satysfakcjonujących działań, sposobem realizacji zamierzeń. Może także ograniczać, zawodzić, spychać na margines czy wykluczać. Edukacja i wychowanie, jako dwa podstawowe procesy wpisane w ludzką egzystencję, kształtujące, determinujące jej przebieg, są opisywane, badane, porządkowane i interpretowane przez dyskurs nauki. Są jednak także obecne w każdym przejawie, w każdym momencie naszej codzienności ? w mediach, w debacie publicznej, w naszych rodzinnych domach, na ulicy, w instytucjach, ujawniają się w naszych wyborach, zachowaniach, w każdym naszym działaniu. Tak je właśnie w zaprezentowanych w tej książce tekstach odczytuję.Dlatego książka Edukacja i wychowanie w dyskursie nauki i codzienności składa się z dwóch części.Autorka
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Edukacja i wychowanie w dyskursie nauki i codzienności

  • Edukacja i wychowanie w dyskursie nauki i codzienności w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    36,00 zł
    40,00 zł

    [impuls]

    Kategoria: Nauki społeczne, ekonomiczne, prawne >PedagogikaWysyłka: od ręki

    Książka pt. Edukacja i wychowanie w dyskursie nauki i codzienności jest wynikiem dwóch dopełniających się aktywności, dwóch sposobów mojego „bycia w świecie”, dwóch... Pełen opis produktu 'Edukacja i wychowanie w dyskursie nauki i codzienności' »

    Książka pt. Edukacja i wychowanie w dyskursie nauki i codzienności jest wynikiem dwóch dopełniających się aktywności, dwóch sposobów mojego „bycia w świecie”, dwóch rodzajów mojego zaangażowania. Pierwszy z nich to moja profesjonalna rola – rola badacza rzeczywistości społecznej. Edukacja i wychowanie stanowią dwa procesy, które angażują moje myślenie, moje teoretyczne poszukiwania, moje empiryczne działania na wielu bardzo różnych poziomach ogólności. Społeczno-kulturowe, ideologiczne źródła i ograniczenia procesów wychowania i edukacji, przypisywane i realizowane w nich cele, bariery na drodze do ich osiągania, możliwości i przykłady przezwyciężania tych barier – to tylko niektóre z rodzajów zaangażowania. Drugi wiąże się z krytycznym spojrzeniem na codzienność, jest odpowiedzią na wpisane w nią problemy, niebezpieczeństwa, a nawet absurdy. Codzienność może być okazją do uczenia się lub kontekstem twórczych, satysfakcjonujących działań, sposobem realizacji zamierzeń. Może także ograniczać, zawodzić, spychać na margines czy wykluczać. Edukacja i wychowanie, jako dwa podstawowe procesy wpisane w ludzką egzystencję, kształtujące, determinujące jej przebieg, są opisywane, badane, porządkowane i interpretowane przez dyskurs nauki. Są jednak także obecne w każdym przejawie, w każdym momencie naszej codzienności – w mediach, w debacie publicznej, w naszych rodzinnych domach, na ulicy, w instytucjach, ujawniają się w naszych wyborach, zachowaniach, w każdym naszym działaniu. Tak je właśnie w zaprezentowanych w tej książce tekstach odczytuję.Dlatego książka Edukacja i wychowanie w dyskursie nauki i codzienności składa się z dwóch części.Autorka...
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Edukacja i wychowanie w dyskursie nauki i codzienności

  • [Impuls]

    Kategoria: Literatura > Pedagogika

    Książka pt. Edukacja i wychowanie w dyskursie nauki i codzienności jest wynikiem dwóch dopełniających się aktywności, dwóch sposobów mojego „bycia w świecie”, dwóch... Pełen opis produktu 'Edukacja i wychowanie w dyskursie nauki i codzienności' »

    Książka pt. Edukacja i wychowanie w dyskursie nauki i codzienności jest wynikiem dwóch dopełniających się aktywności, dwóch sposobów mojego „bycia w świecie”, dwóch rodzajów mojego zaangażowania. Pierwszy z nich to moja profesjonalna rola – rola badacza rzeczywistości społecznej. Edukacja i wychowanie stanowią dwa procesy, które angażują moje myślenie, moje teoretyczne poszukiwania, moje empiryczne działania na wielu bardzo różnych poziomach ogólności. Społeczno-kulturowe, ideologiczne źródła i ograniczenia procesów wychowania i edukacji, przypisywane i realizowane w nich cele, bariery na drodze do ich osiągania, możliwości i przykłady przezwyciężania tych barier – to tylko niektóre z rodzajów zaangażowania. Drugi wiąże się z krytycznym spojrzeniem na codzienność, jest odpowiedzią na wpisane w nią problemy, niebezpieczeństwa, a nawet absurdy. Codzienność może być okazją do uczenia się lub kontekstem twórczych, satysfakcjonujących działań, sposobem realizacji zamierzeń. Może także ograniczać, zawodzić, spychać na margines czy wykluczać. Edukacja i wychowanie, jako dwa podstawowe procesy wpisane w ludzką egzystencję, kształtujące, determinujące jej przebieg, są opisywane, badane, porządkowane i interpretowane przez dyskurs nauki. Są jednak także obecne w każdym przejawie, w każdym momencie naszej codzienności – w mediach, w debacie publicznej, w naszych rodzinnych domach, na ulicy, w instytucjach, ujawniają się w naszych wyborach, zachowaniach, w każdym naszym działaniu. Tak je właśnie w zaprezentowanych w tej książce tekstach odczytuję. Dlatego książka Edukacja i wychowanie w dyskursie nauki i codzienności składa się z dwóch części. Autorka
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Edukacja i wychowanie w dyskursie nauki i codzienności

  • [Impuls]

    Kategoria: NaukaWysyłka: od ręki

    Książka pt. Edukacja i wychowanie w dyskursie nauki i codzienności jest wynikiem dwóch dopełniających się aktywności, dwóch sposobów mojego „bycia w świecie”, dwóch... Pełen opis produktu 'Edukacja i wychowanie w dyskursie nauki i codzienności' »

    Książka pt. Edukacja i wychowanie w dyskursie nauki i codzienności jest wynikiem dwóch dopełniających się aktywności, dwóch sposobów mojego „bycia w świecie”, dwóch rodzajów mojego zaangażowania. Pierwszy z nich to moja profesjonalna rola – rola badacza rzeczywistości społecznej. Edukacja i wychowanie stanowią dwa procesy, które angażują moje myślenie, moje teoretyczne poszukiwania, moje empiryczne działania na wielu bardzo różnych poziomach ogólności. Społeczno-kulturowe, ideologiczne źródła i ograniczenia procesów wychowania i edukacji, przypisywane i realizowane w nich cele, bariery na drodze do ich osiągania, możliwości i przykłady przezwyciężania tych barier – to tylko niektóre z rodzajów zaangażowania. Drugi wiąże się z krytycznym spojrzeniem na codzienność, jest odpowiedzią na wpisane w nią problemy, niebezpieczeństwa, a nawet absurdy. Codzienność może być okazją do uczenia się lub kontekstem twórczych, satysfakcjonujących działań, sposobem realizacji zamierzeń. Może także ograniczać, zawodzić, spychać na margines czy wykluczać. Edukacja i wychowanie, jako dwa podstawowe procesy wpisane w ludzką egzystencję, kształtujące, determinujące jej przebieg, są opisywane, badane, porządkowane i interpretowane przez dyskurs nauki. Są jednak także obecne w każdym przejawie, w każdym momencie naszej codzienności – w mediach, w debacie publicznej, w naszych rodzinnych domach, na ulicy, w instytucjach, ujawniają się w naszych wyborach, zachowaniach, w każdym naszym działaniu. Tak je właśnie w zaprezentowanych w tej książce tekstach odczytuję.Dlatego książka Edukacja i wychowanie w dyskursie nauki i codzienności składa się z dwóch części.Autorka
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Edukacja i wychowanie w dyskursie nauki i codzienności

  • Edukacja i wychowanie w dyskursie nauki i codzienności w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    34,20 zł
    38,00 zł

    []

    Kategoria: Nauki społeczne, ekonomiczne, prawne >PedagogikaWysyłka: od ręki

    Książka pt. Edukacja i wychowanie w dyskursie nauki i codzienności jest wynikiem dwóch dopełniających się aktywności, dwóch sposobów mojego „bycia w świecie”, dwóch... Pełen opis produktu 'Edukacja i wychowanie w dyskursie nauki i codzienności' »

    Książka pt. Edukacja i wychowanie w dyskursie nauki i codzienności jest wynikiem dwóch dopełniających się aktywności, dwóch sposobów mojego „bycia w świecie”, dwóch rodzajów mojego zaangażowania. Pierwszy z nich to moja profesjonalna rola – rola badacza rzeczywistości społecznej. Edukacja i wychowanie stanowią dwa procesy, które angażują moje myślenie, moje teoretyczne poszukiwania, moje empiryczne działania na wielu bardzo różnych poziomach ogólności. Społeczno-kulturowe, ideologiczne źródła i ograniczenia procesów wychowania i edukacji, przypisywane i realizowane w nich cele, bariery na drodze do ich osiągania, możliwości i przykłady przezwyciężania tych barier – to tylko niektóre z rodzajów zaangażowania. Drugi wiąże się z krytycznym spojrzeniem na codzienność, jest odpowiedzią na wpisane w nią problemy, niebezpieczeństwa, a nawet absurdy. Codzienność może być okazją do uczenia się lub kontekstem twórczych, satysfakcjonujących działań, sposobem realizacji zamierzeń. Może także ograniczać, zawodzić, spychać na margines czy wykluczać. Edukacja i wychowanie, jako dwa podstawowe procesy wpisane w ludzką egzystencję, kształtujące, determinujące jej przebieg, są opisywane, badane, porządkowane i interpretowane przez dyskurs nauki. Są jednak także obecne w każdym przejawie, w każdym momencie naszej codzienności – w mediach, w debacie publicznej, w naszych rodzinnych domach, na ulicy, w instytucjach, ujawniają się w naszych wyborach, zachowaniach, w każdym naszym działaniu. Tak je właśnie w zaprezentowanych w tej książce tekstach odczytuję.Dlatego książka Edukacja i wychowanie w dyskursie nauki i codzienności składa się z dwóch części.Autorka...
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Edukacja i wychowanie w dyskursie nauki i codzienności

  • [Impuls]

    Kategoria: KsiążkiWysyłka: od ręki

    Książka pt. Edukacja i wychowanie w dyskursie nauki i codzienności jest wynikiem dwóch dopełniających się aktywności, dwóch sposobów mojego ?bycia w świecie?, dwóch... Pełen opis produktu 'Edukacja i wychowanie w dyskursie nauki i codzienności' »

    Książka pt. Edukacja i wychowanie w dyskursie nauki i codzienności jest wynikiem dwóch dopełniających się aktywności, dwóch sposobów mojego ?bycia w świecie?, dwóch rodzajów mojego zaangażowania. Pierwszy z nich to moja profesjonalna rola ? rola badacza rzeczywistości społecznej. Edukacja i wychowanie stanowią dwa procesy, które angażują moje myślenie, moje teoretyczne poszukiwania, moje empiryczne działania na wielu bardzo różnych poziomach ogólności. Społeczno-kulturowe, ideologiczne źródła i ograniczenia procesów wychowania i edukacji, przypisywane i realizowane w nich cele, bariery na drodze do ich osiągania, możliwości i przykłady przezwyciężania tych barier ? to tylko niektóre z rodzajów zaangażowania. Drugi wiąże się z krytycznym spojrzeniem na codzienność, jest odpowiedzią na wpisane w nią problemy, niebezpieczeństwa, a nawet absurdy. Codzienność może być okazją do uczenia się lub kontekstem twórczych, satysfakcjonujących działań, sposobem realizacji zamierzeń. Może także ograniczać, zawodzić, spychać na margines czy wykluczać. Edukacja i wychowanie, jako dwa podstawowe procesy wpisane w ludzką egzystencję, kształtujące, determinujące jej przebieg, są opisywane, badane, porządkowane i interpretowane przez dyskurs nauki. Są jednak także obecne w każdym przejawie, w każdym momencie naszej codzienności ? w mediach, w debacie publicznej, w naszych rodzinnych domach, na ulicy, w instytucjach, ujawniają się w naszych wyborach, zachowaniach, w każdym naszym działaniu. Tak je właśnie w zaprezentowanych w tej książce tekstach odczytuję.Dlatego książka Edukacja i wychowanie w dyskursie nauki i codzienności składa się z dwóch części.Autorka
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Edukacja i wychowanie w dyskursie nauki i codzienności

  • [IMPULS]

    Kategoria: Książki / Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne / Pedagogika. Oświata i szkolnictwo

    .

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Edukacja i wychowanie w dyskursie nauki i codzienności.

  • [IMPULS]

    Kategoria: Podręczniki akademickie / Pedagogika

    Książka pt. Edukacja i wychowanie w dyskursie nauki i codzienności jest wynikiem dwóch dopełniających się aktywności, dwóch sposobów mojego bycia w świecie, dwóch rodzajów... Pełen opis produktu 'Edukacja i wychowanie w dyskursie nauki i codz...' »

    Książka pt. Edukacja i wychowanie w dyskursie nauki i codzienności jest wynikiem dwóch dopełniających się aktywności, dwóch sposobów mojego bycia w świecie, dwóch rodzajów mojego zaangażowania. Pierwszy z nich to moja profesjonalna rola rola badacza rzeczywistości społecznej. Edukacja i wychowanie stanowią dwa procesy, które angażują moje myślenie, moje teoretyczne poszukiwania, moje empiryczne działania na wielu bardzo różnych poziomach ogólności. Społeczno-kulturowe, ideologiczne źródła i ograniczenia procesów wychowania i edukacji, przypisywane i realizowane w nich cele, bariery na drodze do ich osiągania, możliwości i przykłady przezwyciężania tych barier to tylko niektóre z rodzajów zaangażowania. Drugi wiąże się z krytycznym spojrzeniem na codzienność, jest odpowiedzią na wpisane w nią problemy, niebezpieczeństwa, a nawet absurdy. Codzienność może być okazją do uczenia się lub kontekstem twórczych, satysfakcjonujących działań, sposobem realizacji zamierzeń. Może także ograniczać, zawodzić, spychać na margines czy wykluczać. Edukacja i wychowanie, jako dwa podstawowe procesy wpisane w ludzką egzystencję, kształtujące, determinujące jej przebieg, są opisywane, badane, porządkowane i interpretowane przez dyskurs nauki. Są jednak także obecne w każdym przejawie, w każdym momencie naszej codzienności w mediach, w debacie publicznej, w naszych rodzinnych domach, na ulicy, w instytucjach, ujawniają się w naszych wyborach, zachowaniach, w każdym naszym działaniu. Tak je właśnie w zaprezentowanych w tej książce tekstach odczytuję.Dlatego książka Edukacja i wychowanie w dyskursie nauki i codzienności składa się z dwóch części.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Edukacja i wychowanie w dyskursie nauki i codz...

  • []

    Kategoria: Pedagogika/Pozostałe

    Kraków 2012, wydanie 1, format 160 x 235, objętość 172 str., oprawa miękka Książka pt. Edukacja i wychowanie w dyskursie nauki i codzienności jest wynikiem dwóch dopełniających... Pełen opis produktu 'Edukacja i wychowanie w dyskursie nauki i codzienności' »

    Kraków 2012, wydanie 1, format 160 x 235, objętość 172 str., oprawa miękka Książka pt. Edukacja i wychowanie w dyskursie nauki i codzienności jest wynikiem dwóch dopełniających się aktywności, dwóch sposobów mojego „bycia w świecie”, dwóch rodzajów mojego zaangażowania. Pierwszy z nich to moja profesjonalna rola – rola badacza rzeczywistości społecznej. Edukacja i wychowanie stanowią dwa procesy, które...
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Edukacja i wychowanie w dyskursie nauki i codzienności

  • Minieseje o życiu, nauce i edukacji w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    21,60 zł
    24,00 zł

    [impuls]

    Kategoria: Historia. Archeologia >Historia krajów, narodów i miejscWysyłka: do 3 dni

    , do niemal wyłącznej koncentracji na sprawach nauki i edukacji akademickiej z uwzględnieniem kontekstu społecznego. Ich wspólną cechą, jak gdyby znakiem firmowym, jest zwięzłość... Pełen opis produktu 'Minieseje o życiu, nauce i edukacji' »

    Do rąk Czytelników oddaję już trzeci tomik napisanych przeze mnie w ostatnim dziesięcioleciu felietonów. Na pierwszy zatytułowany Miscellanea czyli rzeczy rozmaite (Wydawnictwo Fall, Kraków 2007) złożyły się teksty publikowane mniej lub bardziej sporadycznie w latach 2005–2007 na łamach takich czasopism, jak: „Forum Akademickie”, „Lider”, „Puls AWF”, „Kultura Fizyczna”, „Wychowanie Fizyczne i Zdrowotne”, „Przegląd”. Drugi tomik – Notatki akademickie (Oficyna Wydawnicza „Impuls”, Kraków 2010) – zawiera felietony pisane systematycznie w latach 2007–2010 dla „Forum Akademickiego” i „Lidera”. Niniejszy składa się z tekstów publikowanych regularnie od 2010 roku wyłącznie w „Forum Akademickim”.Początkowo felietonistyka była dla mnie produktem ubocznym pisarstwa związanego z pracą naukowo-dydaktyczną. W miarę malejącego udziału aktywności badawczo-dydaktycznej w życiu zawodowym stała się ona niejako substytutem tej aktywności, chroniącym przed intelektualną zapaścią.Tematyka felietonów ewoluowała – od zagadnień różnorodnych, inspirowanych często doraźnymi przemyśleniami i bieżącymi wydarzeniami, przez teksty mniej lub bardziej związane z nauką, szkolnictwem wyższym oraz wychowaniem fizycznym i sportem, do niemal wyłącznej koncentracji na sprawach nauki i edukacji akademickiej z uwzględnieniem kontekstu społecznego. Ich wspólną cechą, jak gdyby znakiem firmowym, jest zwięzłość polegająca na tym, że żaden z tekstów nie przekracza czterystu słów. Gdyby się okazało, iż główną zaletą zamieszczonych w tej książeczce tekstów jest ich lapidarność, to proszę przynajmniej uwierzyć, że ich autor nigdy nie żałował czasu w trakcie pisania, aby go oszczędzić Czytelnikowi w trakcie czytania. Testem na wiarygodność tego oświadczenia niech będzie następujący cytat z korespondencji Marka Twaina: „Nie miałem czasu na napisanie krótkiego listu, więc napisałem długi”....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Minieseje o życiu, nauce i edukacji

  • [Helion]

    Kategoria: Książki / Technika. Informatyka. Przemysł. Rzemiosło. Rolnictwo / Informatyka. Cybernetyka. Komputery

    .

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Informatyka Europejczyka. Nauka i zabawa z komputerem w edukacji wczesnoszkolnej. Poziom 3 (Wydanie II)

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    pomaga zgłębić tajemnice świata komputerów także naszym dzieciom. Książki wchodzące w skład zestawu edukacyjnego Informatyka Europejczyka w edukacji wczesnoszkolnej: Informatyka Europejczyka.... Pełen opis produktu 'Informatyka Europejczyka. Nauka i zabawa z komputerem w edukacji wczesnoszkolnej. Poziom 3 (Wydanie II) - Danuta Kiałka, Katarzyna Kiałka' »

    Opis - Numer dopuszczenia: MEN 578/3/2012Ta książka Cię zabierze na wycieczkę po komputerze!Czy to w domu, czy to w szkole, dziś komputer masz na stole. Listy, kartki i rysunki będziesz tworzyć już bez gumki. Jeszcze płytę włóż do środka, a przygoda wnet Cię spotka. Raz z Misiem Fredziem główka pracuje, raz Zuzia Poziomka zabawy szykuje. Jest Tomek Ananas, Jaś Cytrynka oraz przemiła Martynka Malinka. Z nimi wszystkimi już za minutę poznasz do czego służy komputer. Zatem do dzieła, Koleżanko i Kolego, zostań na lekcji Mistrzem Poziomu Trzeciego.Z książką do zajęć komputerowych z serii Informatyka Europejczyka najmłodsi uczniowie chętnie będą kontynuować swoją przygodę z komputerem. Pod koniec roku szkolnego trzecioklasiści będą umieli pracować na dwóch otwartych oknach programów do edycji tekstu i grafiki, założą własny adres poczty elektronicznej, użyją komputera do liczenia oraz dowiedzą się, w jakich dziedzinach wykorzystuje się komputery. Dodatkowo w podręczniku znajdują się naklejki, które wyznaczają dzieciom drogę do zdobycia tytułu Mistrza Poziomu Trzeciego. Na zakończenie cyklu Informatyka Europejczyka w zakresie edukacji wczesnoszkolnej dzieci uzyskają tytuł Małego Informatyka.Do książki została dołączona wyjątkowa płyta multimedialna, zawierająca wiele ciekawych zadań, które zamienią naukę w inspirującą zabawę. Zagadki, kolorowanki, labirynty i inne ćwiczenia znajdujące się na płycie CD pomogą dziecku rozwijać umiejętności logicznego myślenia oraz samodzielnego zdobywania wiedzy.Jeden klik i piszesz w mig! Komplet podręczników oraz płyta z serii Informatyka Europejczyka pozwolą uczniom zdobywać wiedzę poprzez zabawę, a nauczycielom ułatwią przekazywanie nowego materiału w interesujący i niebanalny sposób. Helion to największe wydawnictwo informatyczne w Polsce, które teraz pomaga zgłębić tajemnice świata komputerów także naszym dzieciom.Książki wchodzące w skład zestawu edukacyjnego Informatyka Europejczyka w edukacji wczesnoszkolnej: Informatyka Europejczyka. Nauka i zabawa z komputerem w edukacji wczesnoszkolnej. Poziom 1 (Wydanie II) Informatyka Europejczyka. Nauka i zabawa z komputerem w edukacji wczesnoszkolnej. Poziom 2 (Wydanie II) Informatyka Europejczyka. Nauka i zabawa z komputerem w edukacji wczesnoszkolnej. Poziom 3 (Wydanie II) Informatyka Europejczyka. Poradnik metodyczny dla nauczycieli zajęć komputerowych w szkole podstawowej w edukacji wczesnoszkolnej (Wydanie II) Informatyka Europejczyka. Program nauczania do zajęć komputerowych w szkole podstawowej w edukacji wczesnoszkolnej (Wydanie II) Nazwa - Informatyka Europejczyka. Nauka i zabawa z komputerem w edukacji wczesnoszkolnej. Poziom 3 (Wydanie II) Oryginalny tytuł - Smartcuts: How Hackers, Innovators, and Icons Accelerate Success Autor - Danuta Kiałka, Katarzyna Kiałka Oprawa - Miękka Wydawca - Helion Numer dopuszczenia - 578/3/2012 Kod ISBN - 9788324636211 Kod EAN - 9788324636211 Wydanie - 2 Rok wydania - 2012 Język - PL Tłumacz - Bartosz Sałbut Format - 195x260 Ilość stron - 152 Ilość elementów - 2 Szkoła - Szkoła podstawowa Typ podręcznika - Podręcznik Przedmiot - Informatyka - Zajęcia komputerowe Podatek VAT - 5% Premiera - 2012-08-14
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Informatyka Europejczyka. Nauka i zabawa z komputerem w edukacji wczesnoszkolnej. Poziom 3 (Wydanie II) - Danuta Kiałka, Katarzyna Kiałka

  • [Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego]

    Kategoria: / Książki naukowe i popularnonaukowe / Historia, archeologia

    Publikacja stanowi zbiór studiów poświęconych m.in. kształceniu kompetencji archiwistów w kontekście potrzeb i funkcji społecznych archiwów, nowym trendom w edukacji i ich zastosowaniom... Pełen opis produktu 'Archiwistyka cyfrowa i nauki pomocnicze historii w edukacji archiwalnej' »

    Publikacja stanowi zbiór studiów poświęconych m.in. kształceniu kompetencji archiwistów w kontekście potrzeb i funkcji społecznych archiwów, nowym trendom w edukacji i ich zastosowaniom w dydaktyce archiwistyki, kształceniu „archiwistów cyfrowych”, a także roli i programom nauk
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Archiwistyka cyfrowa i nauki pomocnicze historii w edukacji archiwalnej

  • [Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego]

    Kategoria: Pismo. Książka. Czasopismo. Drukarstwo. Biblioteki. ArchiwaWysyłka: od ręki

    Publikacja stanowi zbiór studiów poświęconych m.in. kształceniu kompetencji archiwistów w kontekście potrzeb i funkcji społecznych archiwów, nowym trendom w edukacji i ich zastosowaniom... Pełen opis produktu 'Archiwistyka cyfrowa i nauki pomocnicze historii w edukacji archiwalnej' »

    Publikacja stanowi zbiór studiów poświęconych m.in. kształceniu kompetencji archiwistów w kontekście potrzeb i funkcji społecznych archiwów, nowym trendom w edukacji i ich zastosowaniom w dydaktyce archiwistyki, kształceniu ?archiwistów cyfrowych?, a także roli i programom nauk pomocniczych historii w kształceniu archiwistów. Powstanie nowego nośnika i nowych technologii umożliwiających zapis i gromadzenie informacji w formie cyfrowej pozwala postawić pytanie: czy możliwe jest wyodrębnienie nowego nurtu refleksji określonego mianem archiwistyki cyfrowej?Wiążą się z nim dalsze problemy:?Czy nowy nośnik wymaga rewizji dotychczasowych teorii archiwalnych, np.. Pojęć podstawowych, takich jak zespół, czy też powinny one pozostać niezmienione??Czy tego typu zapisy wymagają wypracowania nowej sieci pojęć??Czy w dobie nieograniczonej multiplikacji zapisu można wiązać go z miejscem powstania i stosować zasadę pertynencji archiwalnej??Jak nowy nośnik i technologie wpływają na granice zespołu i jego strukturę??Jakie metody mogą służyć badaniom autentyczności i wiarygodności zapisu, co wpływa na jego integralność??Czy nadal niezbędne jest wartościowanie i selekcja dokumentacji??Po jakim czasie należy ją prowadzić??Jak powinny zostać zorganizowane systemy zarządzania dokumentacją??Czy możliwe jest stosowanie w tym zakresie standardów międzynarodowych, takich jak Moreq?Pojawiają się też kluczowe pytania z zakresu dydaktyki:?Czy kształcenie w tym zakresie powinno zostać wyodrębnione, czy ? przeciwnie ? połączone z archiwistyką klasyczną??Jaki kształt powinny przybrać programy, treści, metody, jakie pomoce dydaktyczne należy tworzyć i jaką rolę powinny pełnić w procesie kształcenia?Pytań będzie zapewne przybywać w miarę nowych doświadczeń, rozwoju technologii i nowych funkcji społecznych. Będą one otwierać nowe kierunki badawcze.W rozważaniach zawartych w niniejszym zbiorze studiów podjęto próbę odpowiedzi na wiele z powyższych kwestii. Nie wyznaczają one jednak kresu refleksji w tej dziedzinie wiedzy, wręcz przeciwnie ? nowe doświadczenia wymagać będą budowania nowych modeli teoretycznych i poszukiwania coraz bardziej efektywnych systemów zarządzania dokumentacją i gromadzoną informacją.academiaRavNet
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Archiwistyka cyfrowa i nauki pomocnicze historii w edukacji archiwalnej

  • Archiwistyka cyfrowa i nauki pomocnicze historii w edukacji archiwalnej w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    31,50 zł
    35,00 zł

    [wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego]

    Kategoria: Nauki humanistyczne >Kulturoznawstwo. AntropologiaWysyłka: do 3 dni

    Publikacja stanowi zbiór studiów poświęconych m.in. kształceniu kompetencji archiwistów w kontekście potrzeb i funkcji społecznych archiwów, nowym trendom w edukacji i ich zastosowaniom... Pełen opis produktu 'Archiwistyka cyfrowa i nauki pomocnicze historii w edukacji archiwalnej' »

    Publikacja stanowi zbiór studiów poświęconych m.in. kształceniu kompetencji archiwistów w kontekście potrzeb i funkcji społecznych archiwów, nowym trendom w edukacji i ich zastosowaniom w dydaktyce archiwistyki, kształceniu „archiwistów cyfrowych”, a także roli i programom nauk pomocniczych historii w kształceniu archiwistów. Powstanie nowego nośnika i nowych technologii umożliwiających zapis i gromadzenie informacji w formie cyfrowej pozwala postawić pytanie: czy możliwe jest wyodrębnienie nowego nurtu refleksji określonego mianem archiwistyki cyfrowej?Wiążą się z nim dalsze problemy:•Czy nowy nośnik wymaga rewizji dotychczasowych teorii archiwalnych, np.. Pojęć podstawowych, takich jak zespół, czy też powinny one pozostać niezmienione?•Czy tego typu zapisy wymagają wypracowania nowej sieci pojęć?•Czy w dobie nieograniczonej multiplikacji zapisu można wiązać go z miejscem powstania i stosować zasadę pertynencji archiwalnej?•Jak nowy nośnik i technologie wpływają na granice zespołu i jego strukturę?•Jakie metody mogą służyć badaniom autentyczności i wiarygodności zapisu, co wpływa na jego integralność?•Czy nadal niezbędne jest wartościowanie i selekcja dokumentacji?•Po jakim czasie należy ją prowadzić?•Jak powinny zostać zorganizowane systemy zarządzania dokumentacją?•Czy możliwe jest stosowanie w tym zakresie standardów międzynarodowych, takich jak Moreq?Pojawiają się też kluczowe pytania z zakresu dydaktyki:•Czy kształcenie w tym zakresie powinno zostać wyodrębnione, czy – przeciwnie – połączone z archiwistyką klasyczną?•Jaki kształt powinny przybrać programy, treści, metody, jakie pomoce dydaktyczne należy tworzyć i jaką rolę powinny pełnić w procesie kształcenia?Pytań będzie zapewne przybywać w miarę nowych doświadczeń, rozwoju technologii i nowych funkcji społecznych. Będą one otwierać nowe kierunki badawcze.W rozważaniach zawartych w niniejszym zbiorze studiów podjęto próbę odpowiedzi na wiele z powyższych kwestii. Nie wyznaczają one jednak kresu refleksji w tej dziedzinie wiedzy, wręcz przeciwnie – nowe doświadczenia wymagać będą budowania nowych modeli teoretycznych i poszukiwania coraz bardziej efektywnych systemów zarządzania dokumentacją i gromadzoną informacją.academiaRavNet...
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Archiwistyka cyfrowa i nauki pomocnicze historii w edukacji archiwalnej


Sportowo-Medyczna.pl

Podręczniki akademickie i naukowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 05.01.2007
Produkty w ofercie: 6310
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 1
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Czasopisma.org

Czasopisma informatyczne oraz oprogramowanie i gry na ps3.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 02.12.2007
cd projekt, cenega, ydp, lk avalon, play, electronic arts, aidem media, city interactive, iq publishing, techland
Produkty w ofercie: 1076
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 1076
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

InBook.pl

Książki , płyty CD, DVD, multimedia, zegarki, zabawki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 19.04.2008
Produkty w ofercie: 162278
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 162278
Opinie pozytywne: 9
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 6

Gigant.pl

Książki, muzyka oraz filmy.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 18.06.2008
cd baby, universal music, warner music, naxos classical, imports, sony music entertainment, sony music, warner music poland, emi, sbme special mkts.
Produkty w ofercie: 1280350
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 141586
Opinie pozytywne: 22
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 4

Kumiko.pl

Książki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 12.10.2009
wydawnictwo naukowe pwn, helion, cambridge university press, wolters kluwer, zielona sowa, olesiejuk, egmont, pzwl, wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego, lektorklett
Produkty w ofercie: 95700
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Booksnet.pl

Książki, podręczniki oraz literatura piękna i popularnonaukowa.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 28.03.2010
olesiejuk sp. z o.o., egmont, expressmap, skrzat, zielona sowa, wsip, wilga, prószyński i s-ka, helion, rebis
Produkty w ofercie: 24504
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1

Lideria.pl

Książki, filmy, muzyka, multimedia oraz zabawki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 27.04.2010
naukowe pwn, wolters kluwer, firma księgarska jacek olesiejuk, egmont, c.h.beck, wam, bellona, helion, rebis, zielona sowa
Produkty w ofercie: 93816
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 93816
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Ksiazki-medyczne.eu

Książki oraz podręczniki medyczne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 26.02.2012
wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, wydawnictwo lekarskie pzwl, helion, elsevier urban & partner, c.h. beck, pascal, difin, impuls, wnt
Produkty w ofercie: 16783
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Booknet.net.pl

Książki oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.03.2011
pwn wydawnictwo naukowe, wydawnictwo olesiejuk, egmont, helion, c.h. beck, cambridge university press, wsip wydawnictwo szkolne i pedagogiczne, bellona, amber, zielona sowa
Produkty w ofercie: 296079
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 296079
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Wieszcz.pl

Książki nowe oraz używane.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 04.05.2011
warszawa, czytelnik warszawa, wydawnictwo naukowe pwn, piw warszawa, wolters kluwer, cambridge university press, nasza księgarnia warszawa, olesiejuk, kiw warszawa, helion
Produkty w ofercie: 171594
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 2
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Prolibri.pl

Książki i audiobooki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 27.05.2011
wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, cambridge university press, olesiejuk, helion, c.h. beck, egmont, zielona sowa, umcs, wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
Produkty w ofercie: 91482
Promocje: 89618
Wysyłka do 3 dni: 91482
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Planetaksiazki.pl

Podręczniki, literatura popularnonaukowa oraz audiobooki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 13.07.2011
opracowanie zbiorowe, pwm, edgard, nomos, opracowanie zbiorowe, pozostałe, contra, storybox, gamma, mck
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

NaszaSzkolna.pl

Książki, podręczniki oraz książki językowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 10.08.2011
wydawnictwo naukowe pwn, -, zielona sowa, wolters kluwer, bellona, olesiejuk, egmont, zysk i s-ka, helion, skrzat
Produkty w ofercie: 109261
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 109261
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0