Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
  • Kultura w nauczaniu języka polskiego jako obcego. Stan obecny - programy nauczania - pomoce dydaktyczne [Władysław Miodunka] w sklepie internetowym Polishbookstore.pl

    Powiększ zdjęcie

    24,00 zł
    32,00 zł

    [UNIVERSITAS]

    Kategoria: Polski dla obcokrajowcówWysyłka: od ręki

    " pod redakcją Barbary Bartnickiej, Lidii Kacprzak i Ewy Rohozińskiej (1992). Obie dotyczą obecności kultury polskiej w procesie nauczania języka polskiego jako... Pełen opis produktu 'Kultura w nauczaniu języka polskiego jako obcego. Stan obecny - programy nauczania - pomoce dydaktyczne [Władysław Miodunka]' »

    Tom ten przynosi podsumowanie dyskusji toczonej w Polsce w ostatnim dziesięcioleciu, to znaczy w latach 1992-2003 w związku z obecnością (lub nie) elementów kultury w nauczaniu języka polskiego jako obcego. Datę początkową wyznaczają dwie prace: Wojciecha Jekiela i Cezarego Rowińskiego z Instytutu "Polonicum" Uniwersytetu Warszawskiego, opublikowane w tomie "Vademecum lektora języka polskiego" pod redakcją Barbary Bartnickiej, Lidii Kacprzak i Ewy Rohozińskiej (1992). Obie dotyczą obecności kultury polskiej w procesie nauczania języka polskiego jako obcego: praca W. Jekiela odnosi się do tej obecności na zajęciach językowych dla początkujących, praca C. Rowińskiego zaś - do wprowadzania wiedzy o kulturze polskiej na lektoratach dla studentów z poziomu średniego i zaawansowanego.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Kultura w nauczaniu języka polskiego jako obcego. Stan obecny - programy nauczania - pomoce dydaktyczne [Władysław Miodunka]

  • [Universitas]

    Kategoria: Polski dla obcokrajowców / Materiały metodyczne

    " pod redakcją Barbary Bartnickiej, Lidii Kacprzak i Ewy Rohozińskiej (1992). Obie dotyczą obecności kultury polskiej w procesie nauczania języka polskiego jako... Pełen opis produktu 'Kultura w nauczaniu języka polskiego jako obcego. Stan obecny - programy nauczania - pomoce dydaktyczne' »

    Tom ten przynosi podsumowanie dyskusji toczonej w Polsce w ostatnim dziesięcioleciu, to znaczy w latach 1992-2003 w związku z obecnością (lub nie) elementów kultury w nauczaniu języka polskiego jako obcego. Datę początkową wyznaczają dwie prace: Wojciecha Jekiela i Cezarego Rowińskiego z Instytutu "Polonicum" Uniwersytetu Warszawskiego, opublikowane w tomie "Vademecum lektora języka polskiego" pod redakcją Barbary Bartnickiej, Lidii Kacprzak i Ewy Rohozińskiej (1992). Obie dotyczą obecności kultury polskiej w procesie nauczania języka polskiego jako obcego: praca W. Jekiela odnosi się do tej obecności na zajęciach językowych dla początkujących, praca C. Rowińskiego zaś - do wprowadzania wiedzy o kulturze polskiej na lektoratach dla studentów z poziomu średniego i zaawansowanego. The volume presents a variety of suggestions concerning culture in teaching Polish as a foreign language. The scholarly articles bring important considerations that provide the entire context and insightful analysis of the problem. The book also offers three curricula which take into consideration elements of culture in teaching Polish: presentation of sociocultural competence, culture-focused thematic and functional-notional inventories in teaching Polish as a foreign language, and a syllabus of teaching Polish realities to foreigners. Das Werk enthält Vorschläge der Lösungen bezüglich der Kultur und Alltagssituationen in der Lehre des Polnischen als Fremdsprache. Die wichtigen Bemerkungen, die in den Artikeln der Spezialisten enthalten sind, bringen einen vollen Kontext und eine tiefgründige Analyse dieses Problems Es wurden auch Vorschläge von drei Programmen enthalten, die im unterschiedlichen Ausmass die Anwesenheit der Kultur im Unterricht der polnischen Sprache berücksichtigen: Beschreibung der soziokulturellen Kompetenz, ein thematisches und begriffsfunktionales Inventar im Unterricht des Polnischen als Fremdsprache im kulturellen Hinblick, der Ausländerunterrichtung der polnischen Realitäten Предлагаются три программы, в различной степени учитывающие роль вопросов из области культуры в обучении польскому языку: описание социокультурных компетенций, тематический и функционально-смысловой перечень понятий, необходимых для обучения польскому языку как иностранному в плане культуры, а также программа ознакомления иностранцев с польскими реалиями.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Kultura w nauczaniu języka polskiego jako obcego. Stan obecny - programy nauczania - pomoce dydaktyczne

  • Podejście zadaniowe do nauczania i uczenia się języków obcych. Na przykładzie języka polskiego jako obcego. Tom 11 [Iwona Janowska] w sklepie internetowym Polishbookstore.pl

    Powiększ zdjęcie

    26,25 zł
    35,00 zł

    [UNIVERSITAS]

    Kategoria: Polski dla obcokrajowcówWysyłka: do 3 dni

    pedagogicznej. Służą temu przykładowe materiały praktyczne opracowane dla potrzeb wdrażania dydaktyki zadaniowej do nauczania języka polskiego jako obcego.... Pełen opis produktu 'Podejście zadaniowe do nauczania i uczenia się języków obcych. Na przykładzie języka polskiego jako obcego. Tom 11 [Iwona Janowska]' »

    Książka Podejście zadaniowe do nauczania i uczenia się języków obcych wyrosła na gruncie potrzeb współczesnej dydaktyki językowej, które pojawiły się po opublikowaniu Europejskiego systemu opisu kształcenia językowego. Podejmuje ona w sposób całościowy kwestie związane z podejściem zadaniowym - nową koncepcją uczenia się i nauczania języków obcych przedstawioną w tym dokumencie. Celem pracy jest nie tylko wszechstronna analiza i prezentacja zagadnień teoretycznych, dotyczących stosowania zadań w procesie przyswajania języka, ale również interpretacja zasad podejścia zadaniowego w świetle praktyki pedagogicznej. Służą temu przykładowe materiały praktyczne opracowane dla potrzeb wdrażania dydaktyki zadaniowej do nauczania języka polskiego jako obcego. Praca adresowana jest do wszystkich osób zainteresowanych kształceniem językowym: uczących się i nauczycieli, twórców programów i podręczników, autorów zadań egzaminacyjnych. Książka Iwony Janowskiej jest próbą objęcia całokształtu zagadnień związanych z podejściem zadaniowym do uczenia się i nauczania języków obcych. Celem książki jest prezentacja podstawowych założeń programowych tego podejścia oraz interpretacja założeń teoretycznych w świetle praktyki pedagogicznej. Wypracowane i przedstawione w niniejszej pracy materiały, strategie i procedury przyczynić się mogą do uściślenia i rozpowszechnienia metodyki zadaniowej, a przede wszystkim do podniesienia jakości nauczania i uczenia się języków obcych.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Podejście zadaniowe do nauczania i uczenia się języków obcych. Na przykładzie języka polskiego jako obcego. Tom 11 [Iwona Janowska]

  • [Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego]

    Kategoria: Dydaktyka. Nauczanie. EdukacjaWysyłka: od ręki

    System certyfikacji a zmiany strategii nauczania polszczyzny cudzoziemcówNauczanie języka polskiego jako obcego w środowiskach polonijnychProblematyka gramatyczna... Pełen opis produktu 'Nauczanie języka polskiego jako obcego i polskiej kultury w nowej rzeczywistości europejskiej' »

    System certyfikacji a zmiany strategii nauczania polszczyzny cudzoziemcówNauczanie języka polskiego jako obcego w środowiskach polonijnychProblematyka gramatyczna i leksykalna w nauczaniu polszczyznyObecność polskiej kultury narodowej w procesie glottodydaktycznymZagadnienia metodyczne, nowe materiały i podręcznikiNauczanie polszczyzny w grupach jednorodnych językowoAudiowizualność, film i Internet w nauczaniu języka polskiego jako obcego
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Nauczanie języka polskiego jako obcego i polskiej kultury w nowej rzeczywistości europejskiej

  • [Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego]

    Kategoria: Polski dla obcokrajowcówWysyłka: od ręki

    Prezentowana publikacja to praktyczny poradnik dla nauczycieli języka polskiego jako obcego/drugiego, a szczególnie dla młodych lektorów, rozpoczynających zawodową karierę,... Pełen opis produktu 'Znajdź z polskim wspólny język. Fonetyka w nauczaniu języka polskiego jako obcego. Poradnik metodyczny [Michalina Biernacka]' »

    Prezentowana publikacja to praktyczny poradnik dla nauczycieli języka polskiego jako obcego/drugiego, a szczególnie dla młodych lektorów, rozpoczynających zawodową karierę, zarówno polonistów, jak i neofilologów. Informuje o spodziewanych trudnościach w nauczaniu podsystemu fonicznego (norma językowa, błąd i sposoby korekty, tzw. miejsca trudne), omawia rolę, jaką fonetyka odgrywa w przyswajaniu innych podsystemów języka i podsumowuje wiedzę z zakresu kształcenia kompetencji fonologicznej uczących się (wraz z czynnikami implikującymi jej nabywanie). Szczególnie przyjrzano się fonetyce korektywnej, opisano podstawowe zasady nauczania, wybrane metody i techniki kształcenia słuchu mownego oraz wymowy cudzoziemców, a także sposoby wykorzystania niestandardowych technik pracy, np. logopedycznych, opartych na tekstach kultury czy podejściu komunikacyjnym.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Znajdź z polskim wspólny język. Fonetyka w nauczaniu języka polskiego jako obcego. Poradnik metodyczny [Michalina Biernacka]

  • Po polsku po Polsce. Podręcznik do nauczania języka polskiego jako obcego oraz kultury polskiej dla początkujących [Adriana Prizel-Kania, Dominika Bucko, Urszula Majcher-Legawiec, Katarzyna Sowa] w sklepie internetowym Polishbookstore.pl

    Powiększ zdjęcie

    51,75 zł
    69,00 zł

    [AVALON]

    Kategoria: Polski dla obcokrajowcówWysyłka: od ręki

    "Po polsku po Polsce" to pierwszy podręcznik do zintegrowanego nauczania języka i kultury polskiej dla początkujących. "Nowoczesny, wciągający, pełen nieszablonowych pomysłów"... Pełen opis produktu 'Po polsku po Polsce. Podręcznik do nauczania języka polskiego jako obcego oraz kultury polskiej dla początkujących [Adriana Prizel-Kania, Dominika Bucko, Urszula Majcher-Legawiec, Katarzyna Sowa]' »

    "Po polsku po Polsce" to pierwszy podręcznik do zintegrowanego nauczania języka i kultury polskiej dla początkujących. "Nowoczesny, wciągający, pełen nieszablonowych pomysłów" - to tylko niektóre z ocen odbiorców, którzy, jak twierdzą, dzięki tej publikacji mają jeszcze większy apetyt na Polskę. Spośród dostępnych na rynku pozycji wyróżnia go przyjazny sposób prezentacji ważnych zagadnień językowych, które - zgrabnie wplecione w podróż po Polsce – przyswajane są wraz z treściami kulturowo-krajoznawczymi jakby mimochodem, stając się jedną z atrakcji tej wędrówki. Ucząc się z podręcznika "Po polsku po Polsce" towarzyszymy polsko-włoskiej rodzinie. Państwo Rossini odwiedzają wszystkie regiony Polski – poznają ich historię, dorobek kulturowy, walory turystyczne oraz najnowsze osiągnięcia. Odwiedzają także swoją rodzinę, odświeżają stare znajomości i nawiązują nowe relacje, a wszystko to dzieje się we współczesnej Polsce, poznawanej poprzez język, jakim mówią dziś Polacy. Najmłodszy członek rodziny, jedenastoletnia Emilka, wciąż zapisuje w swoim słowniczku słowa, które są dla niej nowe. Jest ona postacią, z którą mogą identyfikować się najmłodsi odbiorcy podręcznika. Młodzież odnajdzie swych reprezentantów w postaciach Julki, która z pasją dokumentuje podróż, oraz jej brata Antka, który prowadzi swój alternatywny słownik, notując w nim wyrazy i zwroty używane przez rówieśników. Do dorosłych odbiorców powinny przemawiać postacie mamy - Polki, która przewodniczy rodzinie w tej podróży, oraz taty, który pragnie lepiej poznać kraj żony. Postacie te reprezentują szeroki krąg odbiorców: są nimi obcokrajowcy uczący się języka polskiego, osoby polskiego pochodzenia na stałe przebywające za granicą oraz dzieci cudzoziemców uczące się w polskich szkołach. Książka ma szesnaście rozdziałów, a każdy z nich to wędrówka przez jedno województwo. Podróż po nim rozpoczynamy od zapoznania się z mapą kulturową regionu oraz celami nauczania realizowanymi w danej jednostce. Kody QR odsyłają do platformy internetowej „Po polsku po Polsce”, na której uczący się znajdą wiele interaktywnych zadań. Dostęp do platformy jest bezpłatny, co bez wątpienia stanowi ogromną zaletę tej propozycji dydaktycznej. Pracę z podręcznikiem ułatwia graficzne opracowanie materiału – tło, na którym zamieszczone są prezentacje gramatyczne, słowniczki oraz układ treści nauczania. Skuteczne poruszanie się po podręczniku umożliwiają ikonki informujące, jaką sprawność doskonali dane ćwiczenie, a także numery ścieżek dźwiękowych przy każdym z ćwiczeń, odsyłające do nagrań na dołączonej do podręcznika płycie. Tym, co z pewnością przykuje uwagę odbiorców, są ilustracje, które doskonale wpasowują się w styl podręcznika. Pełnią one funkcję dydaktyczną, przedstawiają atrakcje turystyczne i zjawiska kulturowe związane z danym regionem, stanowią tło podróży oraz prezentują sytuacje z życia rodziny Rossinich. Uczą, bawią i cieszą oko, a jednocześnie wspomagają proces dydaktyczny. Ogromną zaletą książki są zamieszczone na końcu: kompendium gramatyczne napisane przystępnym językiem, klucz do zadań oraz transkrypcje nagrań. W ten sposób odbiorca otrzymuje komplet materiałów, dzięki którym może również samodzielnie uczyć się języka polskiego. Spis treści 1. Mazowieckie. Witamy w Polsce 2. Warmińsko-mazurskie. Zwiedzamy Mazury 3. Pomorskie. Smaczne Pomorze 4. Zachodniopomorskie. Odpoczywamy nad morzem! 5. Lubuskie. Odwiedziny u dziadków! 6. Wielkopolskie. Lubię szkolę, ale nie lubię matematyki! 7. Kujawsko-pomorskie. Przepraszam, jak dojść do hotelu "Copernicus"? 8. Łódzkie. Kim będziesz. Planujemy! 9. Dolnośląskie. Weekend atrakcji 10. Opolskie. Która jest godzina? 11. Śląskie. Jak się czujesz? 12. Świętokrzyskie. Ale piękny dom! 13. Podlaskie. W lesie, na łące, nad jeziorem 14. Lubelskie. Na sportowo 15. Podkarpackie. Rowerem czy kajakiem? Góry czy jezioro? 16. Małopolskie. Nareszcie w Krakowie.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Po polsku po Polsce. Podręcznik do nauczania języka polskiego jako obcego oraz kultury polskiej dla początkujących [Adriana Prizel-Kania, Dominika Bucko, Urszula Majcher-Legawiec, Katarzyna Sowa]

  • [Wyd. Uniwersytetu Łódzkiego]

    Kategoria: Polski dla obcokrajowców / Materiały metodyczne

    Prezentowana publikacja to praktyczny poradnik dla nauczycieli języka polskiego jako obcego/drugiego, a szczególnie dla młodych lektorów, rozpoczynających zawodową karierę,... Pełen opis produktu 'Znajdź z polskim wspólny język. Fonetyka w nauczaniu języka polskiego jako obcego. Poradnik metodyczny' »

    Prezentowana publikacja to praktyczny poradnik dla nauczycieli języka polskiego jako obcego/drugiego, a szczególnie dla młodych lektorów, rozpoczynających zawodową karierę, zarówno polonistów, jak i neofilologów. Informuje o spodziewanych trudnościach w nauczaniu podsystemu fonicznego (norma językowa, błąd i sposoby korekty, tzw. miejsca trudne), omawia rolę, jaką fonetyka odgrywa w przyswajaniu innych podsystemów języka i podsumowuje wiedzę z zakresu kształcenia kompetencji fonologicznej uczących się (wraz z czynnikami implikującymi jej nabywanie).Szczególnie przyjrzano się fonetyce korektywnej, opisano podstawowe zasady nauczania, wybrane metody i techniki kształcenia słuchu mownego oraz wymowy cudzoziemców, a także sposoby wykorzystania niestandardowych technik pracy, np. logopedycznych, opartych na tekstach kultury czy podejściu komunikacyjnym.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Znajdź z polskim wspólny język. Fonetyka w nauczaniu języka polskiego jako obcego. Poradnik metodyczny

  • [AVALON]

    Kategoria: Polski dla obcokrajowców / A2 - Waystage

    "Po polsku po Polsce" to pierwszy podręcznik do zintegrowanego nauczania języka i kultury polskiej dla początkujących. "Nowoczesny, wciągający, pełen nieszablonowych pomysłów"... Pełen opis produktu 'Po polsku po Polsce. Podręcznik do nauczania języka polskiego jako obcego oraz kultury polskiej dla początkujących z płytą CD' »

    "Po polsku po Polsce" to pierwszy podręcznik do zintegrowanego nauczania języka i kultury polskiej dla początkujących. "Nowoczesny, wciągający, pełen nieszablonowych pomysłów" - to tylko niektóre z ocen odbiorców, którzy, jak twierdzą, dzięki tej publikacji mają jeszcze większy apetyt na Polskę.Spośród dostępnych na rynku pozycji wyróżnia go przyjazny sposób prezentacji ważnych zagadnień językowych, które - zgrabnie wplecione w podróż po Polsce – przyswajane są wraz z treściami kulturowo-krajoznawczymi jakby mimochodem, stając się jedną z atrakcji tej wędrówki.Ucząc się z podręcznika "Po polsku po Polsce" towarzyszymy polsko-włoskiej rodzinie. Państwo Rossini odwiedzają wszystkie regiony Polski – poznają ich historię, dorobek kulturowy, walory turystyczne oraz najnowsze osiągnięcia. Odwiedzają także swoją rodzinę, odświeżają stare znajomości i nawiązują nowe relacje, a wszystko to dzieje się we współczesnej Polsce, poznawanej poprzez język, jakim mówią dziś Polacy.Najmłodszy członek rodziny, jedenastoletnia Emilka, wciąż zapisuje w swoim słowniczku słowa, które są dla niej nowe. Jest ona postacią, z którą mogą identyfikować się najmłodsi odbiorcy podręcznika. Młodzież odnajdzie swych reprezentantów w postaciach Julki, która z pasją dokumentuje podróż, oraz jej brata Antka, który prowadzi swój alternatywny słownik, notując w nim wyrazy i zwroty używane przez rówieśników. Do dorosłych odbiorców powinny przemawiać postacie mamy - Polki, która przewodniczy rodzinie w tej podróży, oraz taty, który pragnie lepiej poznać kraj żony. Postacie te reprezentują szeroki krąg odbiorców: są nimi obcokrajowcy uczący się języka polskiego, osoby polskiego pochodzenia na stałe przebywające za granicą oraz dzieci cudzoziemców uczące się w polskich szkołach.Książka ma szesnaście rozdziałów, a każdy z nich to wędrówka przez jedno województwo. Podróż po nim rozpoczynamy od zapoznania się z mapą kulturową regionu oraz celami nauczania realizowanymi w danej jednostce. Kody QR odsyłają do platformy internetowej „Po polsku po Polsce”, na której uczący się znajdą wiele interaktywnych zadań. Dostęp do platformy jest bezpłatny, co bez wątpienia stanowi ogromną zaletę tej propozycji dydaktycznej.Pracę z podręcznikiem ułatwia graficzne opracowanie materiału – tło, na którym zamieszczone są prezentacje gramatyczne, słowniczki oraz układ treści nauczania. Skuteczne poruszanie się po podręczniku umożliwiają ikonki informujące, jaką sprawność doskonali dane ćwiczenie, a także numery ścieżek dźwiękowych przy każdym z ćwiczeń, odsyłające do nagrań na dołączonej do podręcznika płycie.Tym, co z pewnością przykuje uwagę odbiorców, są ilustracje, które doskonale wpasowują się w styl podręcznika. Pełnią one funkcję dydaktyczną, przedstawiają atrakcje turystyczne i zjawiska kulturowe związane z danym regionem, stanowią tło podróży oraz prezentują sytuacje z życia rodziny Rossinich. Uczą, bawią i cieszą oko, a jednocześnie wspomagają proces dydaktyczny.Ogromną zaletą książki są zamieszczone na końcu: kompendium gramatyczne napisane przystępnym językiem, klucz do zadań oraz transkrypcje nagrań. W ten sposób odbiorca otrzymuje komplet materiałów, dzięki którym może również samodzielnie uczyć się języka polskiego.Spis treści1. Mazowieckie. Witamy w Polsce2. Warmińsko-mazurskie. Zwiedzamy Mazury3. Pomorskie. Smaczne Pomorze4. Zachodniopomorskie. Odpoczywamy nad morzem!5. Lubuskie. Odwiedziny u dziadków!6. Wielkopolskie. Lubię szkolę, ale nie lubię matematyki!7. Kujawsko-pomorskie. Przepraszam, jak dojść do hotelu "Copernicus"?8. Łódzkie. Kim będziesz. Planujemy!9. Dolnośląskie. Weekend atrakcji10. Opolskie. Która jest godzina?11. Śląskie. Jak się czujesz?12. Świętokrzyskie. Ale piękny dom!13. Podlaskie. W lesie, na łące, nad jeziorem14. Lubelskie. Na sportowo15. Podkarpackie. Rowerem czy kajakiem? Góry czy jezioro?16. Małopolskie. Nareszcie w Krakowie. Zajrzyj do środka książki
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Po polsku po Polsce. Podręcznik do nauczania języka polskiego jako obcego oraz kultury polskiej dla początkujących z płytą CD

  • [Universitas]

    Kategoria: Kultura. Cywilizacja. EtnografiaWysyłka: od ręki

    pod redakcją Barbary Bartnickiej, Lidii Kacprzak i Ewy Rohozińskiej (1992). Obie dotyczą obecności kultury polskiej w procesie nauczania języka polskiego jako... Pełen opis produktu 'Kultura w nauczaniu języka polskiego jako obcego' »

    Tom ten przynosi podsumowanie dyskusji toczonej w Polsce w ostatnim dziesięcioleciu, to znaczy w latach 1992-2003 w związku z obecnością (lub nie) elementów kultury w nauczaniu języka polskiego jako obcego. Datę początkową wyznaczają dwie prace: Wojciecha Jekiela i Cezarego Rowińskiego z Instytutu "Polonicum" Uniwersytetu Warszawskiego, opublikowane w tomie Vademecum lektora języka polskiego pod redakcją Barbary Bartnickiej, Lidii Kacprzak i Ewy Rohozińskiej (1992). Obie dotyczą obecności kultury polskiej w procesie nauczania języka polskiego jako obcego: praca W. Jakiela odnosi się do tej obecności na zajęciach językowych dla początkujących, praca C. Rowińskiego zaś - do wprowadzania wiedzy o kulturze polskiej na lektoratach dla studentów z poziomu średniego i zaawansowanego. Prace publikowane w niniejszym tomie różnią się od nich znacznie, gdyż odwołują się do pomocy dydaktycznych, uwzględniających elementy kultury w nauczaniu języka polskiego jako obcego, biorą pod uwagę przeprowadzone później badania P. Garncarka, G. Zarzyckiej, J. Rokickiego, A. Burzyńskiej i S. Schmidt, przyjmują wreszcie jako punkt odniesienia programy realioznawcze w nauczaniu języka niemieckiego jako obcego oraz standardy europejskie zaproponowane w tym zakresie przez Europejski system opisu kształcenia językowego: uczenie się, nauczanie, ocenianie (2003).
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Kultura w nauczaniu języka polskiego jako obcego

  • [Universitas]

    Kategoria: Kultura. Cywilizacja. EtnografiaWysyłka: od ręki

    Tom ten przynosi podsumowanie dyskusji toczonej w Polsce w ostatnim dziesięcioleciu, to znaczy w latach 1992-2003 w związku z obecnością elementów kultury w nauczaniu języka polskiego... Pełen opis produktu 'Kultura w nauczaniu języka polskiego jako obcego t.1' »

    Tom ten przynosi podsumowanie dyskusji toczonej w Polsce w ostatnim dziesięcioleciu, to znaczy w latach 1992-2003 w związku z obecnością elementów kultury w nauczaniu języka polskiego oraz obcego.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Kultura w nauczaniu języka polskiego jako obcego t.1

  • [Universitas]

    Kategoria: Książki / Języki obce

    ABC metodyki nauczania języka polskiego jako obcego Anny Seretny i Ewy Lipińskiej to pierwszy podręcznik do metodyki nauczania polszczyzny jako... Pełen opis produktu 'Anna Seretny, Ewa Lipińska ABC METODYKI NAUCZANIA JĘZYKA POLSKIEGO JAKO OBCEGO. TOM 3' »

    ABC metodyki nauczania języka polskiego jako obcego Anny Seretny i Ewy Lipińskiej to pierwszy podręcznik do metodyki nauczania polszczyzny jako języka obcego, uwzględniający zarówno nauczanie części systemu języka, jak też nauczanie sprawności [Z recenzji prof. W.T. Miodunki] ISBN 83-242-0505-5
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Anna Seretny, Ewa Lipińska ABC METODYKI NAUCZANIA JĘZYKA POLSKIEGO JAKO OBCEGO. TOM 3

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    Opis - Tom `Sukcesy, problemy i wyzwania w nauczaniu języka polskiego jako obcego` zawiera teksty wystąpień uczestników międzynarodowej Konferencji Stowarzyszenia... Pełen opis produktu 'Sukcesy, problemy i wyzwania w nauczaniu języka polskiego jako obcego - Praca zbiorowa' »

    Opis - Tom `Sukcesy, problemy i wyzwania w nauczaniu języka polskiego jako obcego` zawiera teksty wystąpień uczestników międzynarodowej Konferencji Stowarzyszenia Bristol Polskich i Zagranicznych Nauczycieli Kultury Polskiej i Języka Polskiego jako Obcego, która odbyła się w Gnieźnie w 2012 roku. Zgodnie z tytułem celem książki jest więc prezentacja aktualnego stanu polskiej i europejskiej myśli w zakresie glottodydaktyki polonistycznej. Składają się na nią artykuły specjalistów w tej dziedzinie, w tym teoretyków i praktyków. Ponieważ reprezentują oni różne ośrodki akademickie oraz środowiska krajowe i zagraniczne, publikacja ma charakter poglądowy i przeglądowy. Ponadto w wielu tekstach, w tym w artykule Władysława T. Miodunki, który otwiera tom, podsumowując ostatnią dekadę nauczania jpjo, czytelnik znajdzie prognozy dotyczące najbliższej przyszłości glottodydaktyki polonistycznej oraz liczne postulaty służące jej skutecznemu rozwojowi. Nazwa - Sukcesy, problemy i wyzwania w nauczaniu języka polskiego jako obcego Autor - Praca zbiorowa Oprawa - Miękka Wydawca - PTPN Poznańskie Towarzystwo Przyjaciół Nauk Kod ISBN - 9788376542270 Kod EAN - 9788376542270 Rok wydania - 2016 Format - 17x24 cm Ilość stron - 376 Podatek VAT - 5%
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Sukcesy, problemy i wyzwania w nauczaniu języka polskiego jako obcego - Praca zbiorowa

  • [Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikolaja Kopernik]

    Kategoria: Dydaktyka. Nauczanie. EdukacjaWysyłka: od ręki

    ?Artykuły zebrane w prezentowanym tomie naświetlają różnorodne aspekty teoretyczne i praktyczne nauczania języka polskiego jako obcego [...]. Nie do przecenienia... Pełen opis produktu 'Nowe perspektywy w nauczaniu języka polskiego jako obcego' »

    ?Artykuły zebrane w prezentowanym tomie naświetlają różnorodne aspekty teoretyczne i praktyczne nauczania języka polskiego jako obcego [...]. Nie do przecenienia jest zarówno ich wartość poznawcza, jak i metodyczna. Będą stanowić cenną pomoc dydaktyczną w pracy lektora języka polskiego jako obcego".
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Nowe perspektywy w nauczaniu języka polskiego jako obcego

  • Aforyzm w nauczaniu języka polskiego jako obcego w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    37,80 zł
    42,00 zł

    [umcs]

    Kategoria: Nauki humanistyczne >JęzykoznawstwoWysyłka: od ręki

    tytuł „Aforyzm jako miniatura literacka”, jest usytuowanie aforyzmu wśród innych małych form literackich. Część II publikacji, zatytułowana „Aforyzm w nauczaniu języka polskiego... Pełen opis produktu 'Aforyzm w nauczaniu języka polskiego jako obcego' »

    Celem niniejszej publikacji jest pokazanie możliwości zastosowania aforyzmu jako dobrego tekstu autentycznego w nauczaniu obcokrajowców. Książka ma charakter dwudzielny. Celem części I, noszącej tytuł „Aforyzm jako miniatura literacka”, jest usytuowanie aforyzmu wśród innych małych form literackich. Część II publikacji, zatytułowana „Aforyzm w nauczaniu języka polskiego jako obcego”, jest pierwszą na gruncie glottodydaktyki polonistycznej próbą opisu szerokiego spektrum możliwości zastosowania aforyzmu w nauczaniu języków....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Aforyzm w nauczaniu języka polskiego jako obcego

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    Opis - ?Artykuły zebrane w prezentowanym tomie naświetlają różnorodne aspekty teoretyczne i praktyczne nauczania języka polskiego jako obcego [...]. Nie... Pełen opis produktu 'Nowe perspektywy w nauczaniu języka polskiego jako obcego' »

    Opis - ?Artykuły zebrane w prezentowanym tomie naświetlają różnorodne aspekty teoretyczne i praktyczne nauczania języka polskiego jako obcego [...]. Nie do przecenienia jest zarówno ich wartość poznawcza, jak i metodyczna. Będą stanowić cenną pomoc dydaktyczną w pracy lektora języka polskiego jako obcego". Nazwa - Nowe perspektywy w nauczaniu języka polskiego jako obcego Oprawa - Miękka Wydawca - Wydawnictwo Naukowe UMK Kod ISBN - 9788323125839 Kod EAN - 9788323125839 Wydanie - 1 Rok wydania - 2011 Język - polski Format - 16.0x23.0cm Ilość stron - 160 Podatek VAT - 5%
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Nowe perspektywy w nauczaniu języka polskiego jako obcego

  • [Universitas]

    Kategoria: Języki obceWysyłka: od ręki

    Książka Iwony Janowskiej jest próbą objęcia całokształtu zagadnień związanych z podejściem zadaniowym do uczenia się i nauczania języków obcych. Celem książki jest prezentacja podstawowych... Pełen opis produktu 'ABC metodyki nauczania języka polskiego jako obcego' »

    Książka Iwony Janowskiej jest próbą objęcia całokształtu zagadnień związanych z podejściem zadaniowym do uczenia się i nauczania języków obcych. Celem książki jest prezentacja podstawowych założeń programowych tego podejścia oraz interpretacja założeń teoretycznych w świetle praktyki pedagogicznej. Wypracowane i przedstawione w niniejszej pracy materiały, strategie i procedury przyczynić się mogą do uściślenia i rozpowszechnienia metodyki zadaniowej, a przede wszystkim do podniesienia jakości nauczania i uczenia się języków obcych.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o ABC metodyki nauczania języka polskiego jako obcego

  • Integrowanie kompetencji lingwistycznych w glottodydaktyce na przykładzie nauczania języka polskiego jako obcego/drugiego [Anna Seretny, Ewa Lipińska] w sklepie internetowym Polishbookstore.pl

    Powiększ zdjęcie

    16,10 zł
    28,00 zł

    [Księgarnia Akademicka Sp. z o.o.]

    Kategoria: Polski dla obcokrajowcówWysyłka: od ręki

    Integrowanie kompetencji lingwistycznych w glottodydaktyce na przykładzie nauczania języka polskiego jako obcego/drugiego to praca poświęcona zintegrowanemu... Pełen opis produktu 'Integrowanie kompetencji lingwistycznych w glottodydaktyce na przykładzie nauczania języka polskiego jako obcego/drugiego [Anna Seretny, Ewa Lipińska]' »

    Integrowanie kompetencji lingwistycznych w glottodydaktyce na przykładzie nauczania języka polskiego jako obcego/drugiego to praca poświęcona zintegrowanemu podejściu do nauczania części systemu językowego, które przyczynia się nie tylko do podniesienia efektywności procesu dydaktycznego, lecz także sprawia, że staje się on bardziej przyjazny i użyteczny dla samych uczących się. Dzięki sprzężonemu nauczaniu podsystemów języka są oni bowiem w stanie szybciej dostrzegać relacje między tym, co słyszą/mówią, a tym, co widzą/piszą, i w rezultacie pełniej rozwijać kompetencję lingwistyczną, bez której osiągnięcie biegłości językowej nie jest możliwe. W książce ukazanych zostało wiele sposobów łączenia technik rozwijających poszczególne umiejętności językowe, zaś proponowane w niej rozwiązania dydaktyczne pokazują, jak w naturalny sposób włączać ćwiczenia językowe, mające sensu stricto charakter przedkomunikacyjny, w tok zajęć rozwijających sprawności językowe. Autorki Proponowane w poradniku ćwiczenia są urozmaicone i ciekawe, a komentarz do nich zachęca czytelnika do refleksji na temat uczenia się i nauczania języka poprzez integrację kompetencji lingwistycznych. Jest to jedna z nielicznych prac podkreślających (jakże ważną!) rolę percepcji słuchowej w glottodydaktyce. Książka ta w istotny sposób wzbogaci polską literaturę dydaktyczną oraz będzie ogromną pomocą dla wszystkich uczących języka polskiego jako obcego, drugiego czy odziedziczonego, gdyż znajdą w niej nie tylko różnorodne ćwiczenia, lecz także plany konkretnych lekcji, możliwe do wykorzystania w wielu kontekstach dydaktycznych. Z recenzji dr Liliany Madelskiej Integrowanie kompetencji lingwistycznych w glottodydaktyce na przykładzie nauczania języka polskiego jako obcego/drugiego to pozycja nowatorska. Przydatność takiej publikacji w biblioteczce każdego lektora i każdej instytucji zajmującej się nauczaniem języka polskiego jako obcego jest nieoceniona. Podręcznik ten łączy bowiem teoretyczny wywód metodyczny z przykładami konkretnych ćwiczeń i zestawów scenariuszy lekcji. Brak pomocy dydaktycznej tego rodzaju był od dawna odczuwany szczególnie przez początkujących nauczycieli języka polskiego jako nierodzimego. Z recenzji prof. dr hab. Jolanty Tambor
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Integrowanie kompetencji lingwistycznych w glottodydaktyce na przykładzie nauczania języka polskiego jako obcego/drugiego [Anna Seretny, Ewa Lipińska]

  • Programy nauczania języka polskiego jako obcego. Poziomy A1-C2 [Agnieszka Rabiej, Anna Seretny, Ewa Lipińska, Iwona Janowska, Przemysław Turek] w sklepie internetowym Polishbookstore.pl

    Powiększ zdjęcie

    29,40 zł
    35,00 zł

    [Księgarnia Akademicka Sp. z o.o.]

    Kategoria: Polski dla obcokrajowcówWysyłka: od ręki

    Programy nauczania języka polskiego jako obcego. Poziomy A1-C2WYDANIE DRUGIE POPRAWIONEW 2004 roku wprowadzony został system certyfikacji znajomości języka... Pełen opis produktu 'Programy nauczania języka polskiego jako obcego. Poziomy A1-C2 [Agnieszka Rabiej, Anna Seretny, Ewa Lipińska, Iwona Janowska, Przemysław Turek]' »

    Programy nauczania języka polskiego jako obcego. Poziomy A1-C2WYDANIE DRUGIE POPRAWIONEW 2004 roku wprowadzony został system certyfikacji znajomości języka polskiego jako obcego, oparty na wskaźnikach biegłości językowej zawartych w Europejskim systemie opisu kształcenia językowego (ESOKJ, 2003). Poprzedziły go wieloetapowe działania obejmujące między innymi prace nad standardami wymagań egzaminacyjnych, opracowanie kryteriów oceny, przygotowywanie zadań oraz testów pilotażowych i próbnych, a także szkolenia mające na celu przybliżenie i upowszechnienie systemu certyfikacji. Ukazały one konieczność modernizacji procesu nauczania polszczyzny obcokrajowców polegającej przede wszystkim na: - innej organizacji procesu kształcenia językowego, będącej konsekwencją ujmowania biegłości językowej w kategoriach określonych umiejętności, a nie wiązania jej z ukończeniem określonego kursu1; - przyjęciu zalecanego przez Radę Europy podziału na sześć poziomów zaawansowania (A1 – C2); - wprowadzeniu do codziennej praktyki dydaktycznej różnorodnych technik i typów ćwiczeń rozwijających i sprawdzających stopień opanowania wszystkich sprawności oraz kompetencji lingwistycznej uczących się.Niezbędne stało się również wskazanie kierunku oraz zakresu działań dydaktycznych mniej doświadczonym nauczycielom, a samym uczącym się języka polskiego jako obcego/drugiego – umożliwienie przystąpienia do egzaminów biegłości. Potrzebne było zatem opracowanie nowoczesnych programów nauczania, które byłyby dostosowane do standardów europejskich oraz przystawałyby do systemu certyfikacji znajomości polszczyzny. Pracy tej, z inicjatywy E. Lipińskiej i A. Seretny, podjął się zespół Centrum Języka i Kultury Polskiej w Świecie Uniwersytetu Jagiellońskiego w składzie: Iwona Janowska, Ewa Lipińska, Agnieszka Rabiej, Anna Seretny, Przemysław Turek oraz inni. Dostarczone materiały zostały opracowane i dostosowane do koncepcji całości przez Zespół Redakcyjny. Programy nauczania języka polskiego jako obcego przygotowane zostały dla wszystkich poziomów zaawansowania (od A1 do C2).
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Programy nauczania języka polskiego jako obcego. Poziomy A1-C2 [Agnieszka Rabiej, Anna Seretny, Ewa Lipińska, Iwona Janowska, Przemysław Turek]

  • Skuteczność nauczania cudzoziemców języka polskiego jako obcego [Danuta Gałyga] w sklepie internetowym Polishbookstore.pl

    Powiększ zdjęcie

    23,53 zł
    28,00 zł

    [Księgarnia Akademicka Sp. z o.o.]

    Kategoria: Polski dla obcokrajowcówWysyłka: od ręki

    ) UJ. W latach 1990- 2004 nauczała języka polskiego jako obcego w Instytucie Polonijnym UJ. Jest autorką podręczników Ach, ten język polski. Ćwiczenia... Pełen opis produktu 'Skuteczność nauczania cudzoziemców języka polskiego jako obcego [Danuta Gałyga]' »

    Dużą wartością tej rozprawy są jej walory teoretyczne i metodologiczne. Danutę Gałygę cechuje wysoka świadomość metodologiczna poparta licznymi lekturami i przemyśleniami. Jej program badań przedstawiony w rozdziale 3. musi zostać potraktowany przez kolejnych badaczy jako ścieżka edukacyjna, którą - nawet jeśli nie zechcą podążać wprost - będą musieli przejść w chwili, gdy podejmą kolejne badania skuteczności nauczania języków obcych. Użyte narzędzia, procedury pomiaru i techniki ewaluacji zostały bardzo dobrze opisane w rozdziale 4. i 5. (m.in. rodzaje testów, wskaźniki łatwości, trafności i rzetelności testu), natomiast analityczny rozdział 6. ukazuje, jak można stosować opisane narzędzia ewaluacji w praktyce. (...) W pracy tej podjęto rzadko poruszane dotąd w glottodydaktyce polonistycznej zagadnienie efektywności nauczania, co sprawia, że jest ona niezwykle wartościowa pod względem poznawczym. (z recenzji Prof. dr hab. Grażyny Zarzyckiej)Danuta Gałyga jest absolwentką rusycystyki (1989) i bohemistyki (1993) UJ. W latach 1990- 2004 nauczała języka polskiego jako obcego w Instytucie Polonijnym UJ. Jest autorką podręczników Ach, ten język polski. Ćwiczenia komunikacyjne dla początkujących (2001) oraz Jak to łatwo powiedzieć. Ćwiczenia komunikacyjne dla początkujących (2011). W 2014 roku uzyskała tytuł doktora nauk humanistycznych w zakresie językoznawstwa. Obecnie jest starszym wykładowcą w Instytucie Rosji i Europy Wschodniej UJ. Zajmuje się strategiami nauczania/uczenia się języków obcych. Bada efektywność nauczania języków słowiańskich (polskiego, rosyjskiego, czeskiego). Interesują ją nowoczesne technologie w nauczaniu języków obcych.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Skuteczność nauczania cudzoziemców języka polskiego jako obcego [Danuta Gałyga]

  • Metodyka nauczania języka polskiego jako obcego/drugiego dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym [Beata Katarzyna Jędryka] w sklepie internetowym Polishbookstore.pl

    Powiększ zdjęcie

    38,64 zł
    42,00 zł

    [Linguae Mundi]

    Kategoria: Polski dla obcokrajowcówWysyłka: od ręki

    Pierwsza publikacja na polskim rynku wydawniczym, której przedmiotem jest nauczanie języka polskiego jako obcego/drugiego dzieci w wieku przedszkolnym.... Pełen opis produktu 'Metodyka nauczania języka polskiego jako obcego/drugiego dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym [Beata Katarzyna Jędryka]' »

    Pierwsza publikacja na polskim rynku wydawniczym, której przedmiotem jest nauczanie języka polskiego jako obcego/drugiego dzieci w wieku przedszkolnym. Adresowana jest do pedagogów, logopedów oraz psychologów, którzy na co dzień pracują z dziećmi cudzoziemców. Po ?Metodykę?? mogą również sięgnąć studenci kierunków pedagogicznych, planujący w przyszłości pracę z dziećmi, dla których język polski nie jest językiem rodzimym. Z porad zawartych w publikacji mogą także korzystać studenci glottodydaktyk polonistycznych oraz lektorzy języka polskiego jako obcego. W książce znajdują się wskazówki dotyczące organizacji nauki języka polskiego w placówce przedszkolnej, wyboru i tworzenia programów dydaktycznych, przygotowywania scenariuszy zajęć oraz przykłady zadań językowych adresowanych do dzieci.Od wydawcyWśród licznych publikacji, poświęconych nauczaniu języka polskiego jako obcego, próżno szukać poradników lub opracowań metodycznych, adresowanych do nauczycieli przedszkolnych pracujących z dziećmi cudzoziemskimi.W polskiej rzeczywistości edukacyjnej, po wejściu Polski do Unii Europejskiej, mieliśmy do czynienia z sytuacją wręcz paradoksalną: na skutek wzmożonej imigracji ekonomicznej gwałtowanie rosła liczba dzieci cudzoziemskich w przedszkolach i szkołach w Polsce, a na rynku wydawniczym nie było podręcznika do nauczania dzieci języka polskiego jako obcego.Książka Beaty Katarzyny Jędryki jest pierwszą na polskim rynku wydawniczym pomocą metodyczną do nauczania języka polskiego jako obcego/drugiego dzieci w wieku przedszkolnym. Publikacja ma charakter podręcznika, który powstał jako suma badań i refleksji naukowej oraz doświadczeń pracy z dziećmi cudzoziemskimi samej Autorki.Badanie przez Autorkę potrzeb językowych dzieci, obserwacja procesu ich integracji językowej, kulturowej i społecznej stały się inspiracją do opracowania autorskiego programu nauczania polszczyzny (B. K. Jędryka, 2015, Ja i mój świat. Program nauczania języka polskiego jako obcego/drugiego dzieci w wieku przedszkolnym, Warszawa), do przygotowania autorskich pomocy dydaktycznych (B. K. Jędryka, 2015, Ja i mój świat. Program i pomoce nauczania języka polskiego jako obcego/drugiego dzieci w wieku przedszkolnym. Część A, Warszawa; B. K. Jędryka, 2015, Ja i mój świat. Program i pomoce nauczania języka polskiego jako obcego/drugiego dzieci w wieku przedszkolnym. Część B, Warszawa; B. K. Jędryka, 2015, Mój świat. Multimedialny podstawowy słownik do nauki języka polskiego, Warszawa), do zaprezentowania metod i sposobów wsparcia dziecka cudzoziemskiego w procesie przygotowania do edukacji szkolnej, a w konsekwencji do życia w nowym społeczeństwie.Należy podkreślić, że wszystkie przedstawiane w podręczniku propozycje metodyczne przeszły proces ewaluacji na zajęciach językowych, organizowanych dla dzieci cudzoziemskich w wieku od 2 do 5 lat, w ramach projektów edukacyjnych współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej (projekt ?Mama, tata, ja... Edukacja językowo-kulturowa imigrantów: przedszkolaków i ich rodziców wyrównaniem szans edukacyjnych i wsparciem w procesie integracji", projekt "Mama, tata, ja i mój nauczyciel. Edukacja językowo-kulturowa imigrantów: przedszkolaków oraz ich rodziców i nauczycieli wychowania przedszkolnego szansą na sukces edukacyjny i integrację"), w których Autorka podręcznika, w latach 2013-2015, pełniła funkcję metodyka nauczania dzieci języka polskiego jako obcego.Praca w zespole projektowym umożliwiła także Autorce poznanie i zbadanie potrzeb środowiska oświaty przedszkolnej w zakresie sytuacji prawnej dziecka cudzoziemskiego, problemów z komunikacją językową pomiędzy przedstawicielami placówek przedszkolnych a rodzicami dzieci cudzoziemskich, a także z integracją dzieci cudzoziemskich i ich rodziców.Jako koordynator obu wyżej wymienionych projektów wysoko oceniam ogromne osobiste zaangażowanie, radość, empatię i wymierne efekty dydaktyczne Autorki w pracy z dziećmi, a także Jej doświadczenie metodyczne i wiedzę z zakresu zagadnień międzykulturowych.Gratuluję Autorce umiejętności diagnozowania potrzeb edukacyjnych oraz wiedzy i kompetencji, niezbędnych do stworzenia innowacyjnej pomocy glottodydaktycznej zaspokajającej te potrzeby - taką niewątpliwie jest Metodyka nauczania języka polski ego jako obcego/drugiego dzieci w wieku przedszkolnym.Urszula Sajkowska Prezes Zarządu Fundacja Nauki Języków Obcych Linguae MundiRecenzjaZalety tekstu to przede wszystkim umiejętne połączenie informacji o charakterze teoretycznym z informacjami o stanie prawnym, potrzebach dzieci cudzoziemskich i ich rodziców, możliwościach, ale i trudnościach, jakie napotykają dyrektorzy i nauczyciele w przedszkolach przyjmujących dzieci, które nie znają języka polskiego. Ogromną zaletą tekstu jest włączenie znacznej liczby konkretnych propozycji metodycznych. Publikacja jest zgodna z linią polityki edukacyjnej i językowej Rady Europy i Unii Europejskiej, jest także zgodna z nowymi tendencjami w dydaktyce języków obcych. Rozwiązania metodyczne zawarte w tekście świetnie nadają się do natychmiastowych wdrożeń, co dowodzi ogromnego doświadczenia praktycznego Autorki i zwiększa tym sam przydatność publikacji. (?) Jest to niezwykle wartościowy tekst metodyczny, niewątpliwie innowacyjny, o ogromnej przydatności dla dyrektorów, administracji oświatowej, metodyków, nauczycieli przedszkoli, a także pracowników uczelni wyższych prowadzących szkolenia z zakresu dydaktyki języka polskiego jako obcego. Tekst ten upowszechnia doskonałe i już gotowe rozwiązania metodyczne opracowane w ramach projektu "Mama, tata, ja i mój nauczyciel", a także oferuje nowe, autorskie pomysły i scenariusze zajęć z przedszkolakami z rodzin cudzoziemskich.Z recenzji prof. dr hab. Hanny Komorowskiej Instytut Anglistyki
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Metodyka nauczania języka polskiego jako obcego/drugiego dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym [Beata Katarzyna Jędryka]


Bonusmedia

Książki, audiobooki, filmy oraz nagrania muzyczne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 17.01.2013
wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, helion, c.h. beck, bellona, zysk i s-ka, egmont, lexisnexis, literackie, rebis
Produkty w ofercie: 51304
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 51299
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Selkar.pl

Literatura popluarnonaukowa oraz książki wielogatunkowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 06.03.2007
pwn wydawnictwo naukowe, egmont, helion, Świat książki, wolters kluwer polska, albatros, c.h. beck, bellona, w.a.b., olesiejuk sp. z o.o.
Produkty w ofercie: 74490
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 72862
Opinie pozytywne: 5
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1

Hatteria.pl

Książki, płyty CD, pocztówki oraz koperty.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 13.07.2011
pozostałe, pwm, nomos, mck, gamma, wydawnictwo literackie, hatteria.pl, musica iagellonica, tertium, czytelnik
Produkty w ofercie: 4869
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

InBook.pl

Książki , płyty CD, DVD, multimedia, zegarki, zabawki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 19.04.2008
Produkty w ofercie: 163450
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 163450
Opinie pozytywne: 9
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 6

NaszaSzkolna.pl

Książki, podręczniki oraz książki językowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 10.08.2011
wydawnictwo naukowe pwn, egmont, -, zielona sowa, cambridge university press, olesiejuk, c.h. beck, bellona, helion, zysk i s-ka
Produkty w ofercie: 143524
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 143524
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Polishbookstore.pl

Książki, multimedia oraz zabawki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 25.06.2015
c.h. beck, wolters kluwer, wydawnictwo naukowe pwn, pzwl, expressmap, dragon, pascal, difin, cedewu, papilon
Produkty w ofercie: 24200
Promocje: 2148
Wysyłka do 3 dni: 24176
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Księgarnia.Poltax.waw.pl

Książki językowe oraz podręczniki do nauki języka polskiego dla obcokrajowców.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 28.09.2005
edgard, lektorklett, level trading, wiedza powszechna, rea, olesiejuk, marksoft, pwn s.a., lingea, cztery głowy
Produkty w ofercie: 8327
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 4
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Prolibri.pl

Książki i audiobooki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 27.05.2011
wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, cambridge university press, olesiejuk, helion, zielona sowa, egmont, umcs, zysk i s-ka, pzwl
Produkty w ofercie: 91751
Promocje: 90639
Wysyłka do 3 dni: 91750
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Wieszcz.pl

Książki nowe oraz używane.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 04.05.2011
warszawa, czytelnik warszawa, wydawnictwo naukowe pwn, piw warszawa, nasza księgarnia warszawa, egmont, kiw warszawa, mon warszawa, iskry warszawa, zielona sowa
Produkty w ofercie: 180104
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 8
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Booknet.net.pl

Książki oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.03.2011
pwn wydawnictwo naukowe, wydawnictwo olesiejuk, egmont, helion, c.h. beck, cambridge university press, wsip wydawnictwo szkolne i pedagogiczne, zielona sowa, bellona, wolters kluwer
Produkty w ofercie: 329777
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 329777
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Godi.pl

Książki dla dzieci oraz naukowe i kulinarne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 14.05.2005
cambridge university press, egmont, zielona sowa, olesiejuk, harmonia, helion, c.h. beck, wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, polesie poland
Produkty w ofercie: 109951
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 125
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2