Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
  • [Universitas]

    Kategoria: Filologia i językoznawstwoWysyłka: od ręki

    Metodyka nauczania języka polskiego jako obcego. Tom 11 Książka Iwony Janowskiej jest próbą objęcia całokształtu zagadnień związanych z podejściem zadaniowym... Pełen opis produktu 'Podejście zadaniowe do nauczania i uczenia się języków obcych. Na przykładzie języka polskiego jako obcego' »

    Metodyka nauczania języka polskiego jako obcego. Tom 11 Książka Iwony Janowskiej jest próbą objęcia całokształtu zagadnień związanych z podejściem zadaniowym do uczenia się i nauczania języków obcych. Celem książki jest prezentacja podstawowych założeń programowych tego podejścia oraz interpretacja założeń teoretycznych w świetle praktyki pedagogicznej. Wypracowane i przedstawione w niniejszej pracy materiały, strategie i procedury przyczynić się mogą do uściślenia i rozpowszechnienia metodyki zadaniowej, a przede wszystkim do podniesienia jakości nauczania i uczenia się języków obcych.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Podejście zadaniowe do nauczania i uczenia się języków obcych. Na przykładzie języka polskiego jako obcego

  • Podejście zadaniowe do nauczania i uczenia się języków obcych. Na przykładzie języka polskiego jako obcego. Tom 11 [Iwona Janowska] w sklepie internetowym Polishbookstore.pl

    Powiększ zdjęcie

    28,00 zł
    35,00 zł

    [UNIVERSITAS]

    Kategoria: Polski dla obcokrajowcówWysyłka: od ręki

    pedagogicznej. Służą temu przykładowe materiały praktyczne opracowane dla potrzeb wdrażania dydaktyki zadaniowej do nauczania języka polskiego jako obcego.... Pełen opis produktu 'Podejście zadaniowe do nauczania i uczenia się języków obcych. Na przykładzie języka polskiego jako obcego. Tom 11 [Iwona Janowska]' »

    Książka Podejście zadaniowe do nauczania i uczenia się języków obcych wyrosła na gruncie potrzeb współczesnej dydaktyki językowej, które pojawiły się po opublikowaniu Europejskiego systemu opisu kształcenia językowego. Podejmuje ona w sposób całościowy kwestie związane z podejściem zadaniowym - nową koncepcją uczenia się i nauczania języków obcych przedstawioną w tym dokumencie. Celem pracy jest nie tylko wszechstronna analiza i prezentacja zagadnień teoretycznych, dotyczących stosowania zadań w procesie przyswajania języka, ale również interpretacja zasad podejścia zadaniowego w świetle praktyki pedagogicznej. Służą temu przykładowe materiały praktyczne opracowane dla potrzeb wdrażania dydaktyki zadaniowej do nauczania języka polskiego jako obcego. Praca adresowana jest do wszystkich osób zainteresowanych kształceniem językowym: uczących się i nauczycieli, twórców programów i podręczników, autorów zadań egzaminacyjnych. Książka Iwony Janowskiej jest próbą objęcia całokształtu zagadnień związanych z podejściem zadaniowym do uczenia się i nauczania języków obcych. Celem książki jest prezentacja podstawowych założeń programowych tego podejścia oraz interpretacja założeń teoretycznych w świetle praktyki pedagogicznej. Wypracowane i przedstawione w niniejszej pracy materiały, strategie i procedury przyczynić się mogą do uściślenia i rozpowszechnienia metodyki zadaniowej, a przede wszystkim do podniesienia jakości nauczania i uczenia się języków obcych.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Podejście zadaniowe do nauczania i uczenia się języków obcych. Na przykładzie języka polskiego jako obcego. Tom 11 [Iwona Janowska]

  • [Universitas]

    Kategoria: Polski dla obcokrajowców / Wiedza o języku i procesie nauczania

    pedagogicznej. Służą temu przykładowe materiały praktyczne opracowane dla potrzeb wdrażania dydaktyki zadaniowej do nauczania języka polskiego jako obcego.... Pełen opis produktu 'Podejście zadaniowe do nauczania i uczenia się języków obcych. Na przykładzie języka polskiego jako obcego. Tom 11' »

    Książka Podejście zadaniowe do nauczania i uczenia się języków obcych wyrosła na gruncie potrzeb współczesnej dydaktyki językowej, które pojawiły się po opublikowaniu Europejskiego systemu opisu kształcenia językowego. Podejmuje ona w sposób całościowy kwestie związane z podejściem zadaniowym - nową koncepcją uczenia się i nauczania języków obcych przedstawioną w tym dokumencie. Celem pracy jest nie tylko wszechstronna analiza i prezentacja zagadnień teoretycznych, dotyczących stosowania zadań w procesie przyswajania języka, ale również interpretacja zasad podejścia zadaniowego w świetle praktyki pedagogicznej. Służą temu przykładowe materiały praktyczne opracowane dla potrzeb wdrażania dydaktyki zadaniowej do nauczania języka polskiego jako obcego. Praca adresowana jest do wszystkich osób zainteresowanych kształceniem językowym: uczących się i nauczycieli, twórców programów i podręczników, autorów zadań egzaminacyjnych. Książka Iwony Janowskiej jest próbą objęcia całokształtu zagadnień związanych z podejściem zadaniowym do uczenia się i nauczania języków obcych. Celem książki jest prezentacja podstawowych założeń programowych tego podejścia oraz interpretacja założeń teoretycznych w świetle praktyki pedagogicznej. Wypracowane i przedstawione w niniejszej pracy materiały, strategie i procedury przyczynić się mogą do uściślenia i rozpowszechnienia metodyki zadaniowej, a przede wszystkim do podniesienia jakości nauczania i uczenia się języków obcych. The book tries to answer the needs that arose in the field of language teaching methodology after the publication of The Common European Framework of Reference for Languages. It provides a comprehensive view on the task-based approach – a new conception of foreign language learning and teaching as presented in this document. The aim of the book is not only to analyse thoroughly and describe theoretical issues behind the use of tasks in the process of language learning, but also to interpret the principles of the task-based approach in the light of teaching practice. The book is addressed to readers interested in language teaching: learners and teachers, authors of teaching programmes and materials, and writers of examination questions. Dieses Buch entstand mit der Beachtung der Anforderungen einer zeitgenössischen Sprachdidaktik, wie sie nach der Veröffentlichung des Gemeinsamen Europäischen Referenzrahmens GER auftraten. Es geht mit ganzheitlicher Art und Weise auf die mit dem Aufgabenansatz verbundenen Fragen ein – eine neue Konzeption des Lernens und Unterrichtens von Fremdsprachen, die in diesem Dokument präsentiert wird. Das Ziel dieser Arbeit ist nicht nur eine umfassende Analyse und Präsentation theoretischer Fragen, die die Aufgabenverwendung im Prozess des Spracherwerbs betreffen, sondern auch eine Interpretation der Grundsätze eines die Aufgaben betreffenden Ansatzes hinsichtlich der pädagogischen Praxis. Die Arbeit richtet sich an alle an der Sprachbildung Interessierten, also Lernende und Lehrkräfte, Autoren von didaktischen Programmen, Lehrwerken und Prüfungsaufgaben. Фундаментом для данного учебного пособия послужили современные требования языковой дидактики, которые появились после объявления «Европейской Системы Уровней Владения Иностранными Языками». Учебник представляет новый подход к вопросу относительно используемых упражнений- представлена новая коцепция изучения языка. Главной целью является не только обширный анализ и презентация теории, в области применения учебного материала в форме упражнений в процессе изучения языка, а также интерпретация основных правил научного подхода в педагогическом аспекте. Научный материал предназначен прежде всего для заинтересованных изучением языка: учеников и учителей, создателей программ и учебных пособий, авторов экзаминационных заданий
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Podejście zadaniowe do nauczania i uczenia się języków obcych. Na przykładzie języka polskiego jako obcego. Tom 11

  • Kultura w nauczaniu języka polskiego jako obcego. Stan obecny - programy nauczania - pomoce dydaktyczne [Władysław Miodunka] w sklepie internetowym Polishbookstore.pl

    Powiększ zdjęcie

    25,60 zł
    32,00 zł

    [UNIVERSITAS]

    Kategoria: Polski dla obcokrajowcówWysyłka: od ręki

    " pod redakcją Barbary Bartnickiej, Lidii Kacprzak i Ewy Rohozińskiej (1992). Obie dotyczą obecności kultury polskiej w procesie nauczania języka polskiego jako... Pełen opis produktu 'Kultura w nauczaniu języka polskiego jako obcego. Stan obecny - programy nauczania - pomoce dydaktyczne [Władysław Miodunka]' »

    Tom ten przynosi podsumowanie dyskusji toczonej w Polsce w ostatnim dziesięcioleciu, to znaczy w latach 1992-2003 w związku z obecnością (lub nie) elementów kultury w nauczaniu języka polskiego jako obcego. Datę początkową wyznaczają dwie prace: Wojciecha Jekiela i Cezarego Rowińskiego z Instytutu "Polonicum" Uniwersytetu Warszawskiego, opublikowane w tomie "Vademecum lektora języka polskiego" pod redakcją Barbary Bartnickiej, Lidii Kacprzak i Ewy Rohozińskiej (1992). Obie dotyczą obecności kultury polskiej w procesie nauczania języka polskiego jako obcego: praca W. Jekiela odnosi się do tej obecności na zajęciach językowych dla początkujących, praca C. Rowińskiego zaś - do wprowadzania wiedzy o kulturze polskiej na lektoratach dla studentów z poziomu średniego i zaawansowanego.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Kultura w nauczaniu języka polskiego jako obcego. Stan obecny - programy nauczania - pomoce dydaktyczne [Władysław Miodunka]

  • [Universitas]

    Kategoria: Polski dla obcokrajowców / Materiały metodyczne

    " pod redakcją Barbary Bartnickiej, Lidii Kacprzak i Ewy Rohozińskiej (1992). Obie dotyczą obecności kultury polskiej w procesie nauczania języka polskiego jako... Pełen opis produktu 'Kultura w nauczaniu języka polskiego jako obcego. Stan obecny - programy nauczania - pomoce dydaktyczne' »

    Tom ten przynosi podsumowanie dyskusji toczonej w Polsce w ostatnim dziesięcioleciu, to znaczy w latach 1992-2003 w związku z obecnością (lub nie) elementów kultury w nauczaniu języka polskiego jako obcego. Datę początkową wyznaczają dwie prace: Wojciecha Jekiela i Cezarego Rowińskiego z Instytutu "Polonicum" Uniwersytetu Warszawskiego, opublikowane w tomie "Vademecum lektora języka polskiego" pod redakcją Barbary Bartnickiej, Lidii Kacprzak i Ewy Rohozińskiej (1992). Obie dotyczą obecności kultury polskiej w procesie nauczania języka polskiego jako obcego: praca W. Jekiela odnosi się do tej obecności na zajęciach językowych dla początkujących, praca C. Rowińskiego zaś - do wprowadzania wiedzy o kulturze polskiej na lektoratach dla studentów z poziomu średniego i zaawansowanego. The volume presents a variety of suggestions concerning culture in teaching Polish as a foreign language. The scholarly articles bring important considerations that provide the entire context and insightful analysis of the problem. The book also offers three curricula which take into consideration elements of culture in teaching Polish: presentation of sociocultural competence, culture-focused thematic and functional-notional inventories in teaching Polish as a foreign language, and a syllabus of teaching Polish realities to foreigners. Das Werk enthält Vorschläge der Lösungen bezüglich der Kultur und Alltagssituationen in der Lehre des Polnischen als Fremdsprache. Die wichtigen Bemerkungen, die in den Artikeln der Spezialisten enthalten sind, bringen einen vollen Kontext und eine tiefgründige Analyse dieses Problems Es wurden auch Vorschläge von drei Programmen enthalten, die im unterschiedlichen Ausmass die Anwesenheit der Kultur im Unterricht der polnischen Sprache berücksichtigen: Beschreibung der soziokulturellen Kompetenz, ein thematisches und begriffsfunktionales Inventar im Unterricht des Polnischen als Fremdsprache im kulturellen Hinblick, der Ausländerunterrichtung der polnischen Realitäten Предлагаются три программы, в различной степени учитывающие роль вопросов из области культуры в обучении польскому языку: описание социокультурных компетенций, тематический и функционально-смысловой перечень понятий, необходимых для обучения польскому языку как иностранному в плане культуры, а также программа ознакомления иностранцев с польскими реалиями.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Kultura w nauczaniu języka polskiego jako obcego. Stan obecny - programy nauczania - pomoce dydaktyczne

  • [Universitas]

    Kategoria: Książki>Podręczniki / Edukacja>Podręczniki dla nauczycieli. Pomoce dydaktyczneWysyłka: do 3 dni

    0x0022315700000000

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Podejście Zadaniowe Do Nauczania I Uczenia Się Języków Obcych. Na Przykładzie Języka Polskiego Jako Obcego

  • [Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego]

    Kategoria: Dydaktyka. Nauczanie. EdukacjaWysyłka: od ręki

    System certyfikacji a zmiany strategii nauczania polszczyzny cudzoziemcówNauczanie języka polskiego jako obcego w środowiskach polonijnychProblematyka gramatyczna... Pełen opis produktu 'Nauczanie języka polskiego jako obcego i polskiej kultury w nowej rzeczywistości europejskiej' »

    System certyfikacji a zmiany strategii nauczania polszczyzny cudzoziemcówNauczanie języka polskiego jako obcego w środowiskach polonijnychProblematyka gramatyczna i leksykalna w nauczaniu polszczyznyObecność polskiej kultury narodowej w procesie glottodydaktycznymZagadnienia metodyczne, nowe materiały i podręcznikiNauczanie polszczyzny w grupach jednorodnych językowoAudiowizualność, film i Internet w nauczaniu języka polskiego jako obcego
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Nauczanie języka polskiego jako obcego i polskiej kultury w nowej rzeczywistości europejskiej

  • Po polsku po Polsce. Podręcznik do nauczania języka polskiego jako obcego oraz kultury polskiej dla początkujących [Adriana Prizel-Kania, Dominika Bucko, Urszula Majcher-Legawiec, Katarzyna Sowa] w sklepie internetowym Polishbookstore.pl

    Powiększ zdjęcie

    55,20 zł
    69,00 zł

    [AVALON]

    Kategoria: Polski dla obcokrajowcówWysyłka: od ręki

    "Po polsku po Polsce" to pierwszy podręcznik do zintegrowanego nauczania języka i kultury polskiej dla początkujących. "Nowoczesny, wciągający, pełen nieszablonowych pomysłów"... Pełen opis produktu 'Po polsku po Polsce. Podręcznik do nauczania języka polskiego jako obcego oraz kultury polskiej dla początkujących [Adriana Prizel-Kania, Dominika Bucko, Urszula Majcher-Legawiec, Katarzyna Sowa]' »

    "Po polsku po Polsce" to pierwszy podręcznik do zintegrowanego nauczania języka i kultury polskiej dla początkujących. "Nowoczesny, wciągający, pełen nieszablonowych pomysłów" - to tylko niektóre z ocen odbiorców, którzy, jak twierdzą, dzięki tej publikacji mają jeszcze większy apetyt na Polskę. Spośród dostępnych na rynku pozycji wyróżnia go przyjazny sposób prezentacji ważnych zagadnień językowych, które - zgrabnie wplecione w podróż po Polsce – przyswajane są wraz z treściami kulturowo-krajoznawczymi jakby mimochodem, stając się jedną z atrakcji tej wędrówki. Ucząc się z podręcznika "Po polsku po Polsce" towarzyszymy polsko-włoskiej rodzinie. Państwo Rossini odwiedzają wszystkie regiony Polski – poznają ich historię, dorobek kulturowy, walory turystyczne oraz najnowsze osiągnięcia. Odwiedzają także swoją rodzinę, odświeżają stare znajomości i nawiązują nowe relacje, a wszystko to dzieje się we współczesnej Polsce, poznawanej poprzez język, jakim mówią dziś Polacy. Najmłodszy członek rodziny, jedenastoletnia Emilka, wciąż zapisuje w swoim słowniczku słowa, które są dla niej nowe. Jest ona postacią, z którą mogą identyfikować się najmłodsi odbiorcy podręcznika. Młodzież odnajdzie swych reprezentantów w postaciach Julki, która z pasją dokumentuje podróż, oraz jej brata Antka, który prowadzi swój alternatywny słownik, notując w nim wyrazy i zwroty używane przez rówieśników. Do dorosłych odbiorców powinny przemawiać postacie mamy - Polki, która przewodniczy rodzinie w tej podróży, oraz taty, który pragnie lepiej poznać kraj żony. Postacie te reprezentują szeroki krąg odbiorców: są nimi obcokrajowcy uczący się języka polskiego, osoby polskiego pochodzenia na stałe przebywające za granicą oraz dzieci cudzoziemców uczące się w polskich szkołach. Książka ma szesnaście rozdziałów, a każdy z nich to wędrówka przez jedno województwo. Podróż po nim rozpoczynamy od zapoznania się z mapą kulturową regionu oraz celami nauczania realizowanymi w danej jednostce. Kody QR odsyłają do platformy internetowej „Po polsku po Polsce”, na której uczący się znajdą wiele interaktywnych zadań. Dostęp do platformy jest bezpłatny, co bez wątpienia stanowi ogromną zaletę tej propozycji dydaktycznej. Pracę z podręcznikiem ułatwia graficzne opracowanie materiału – tło, na którym zamieszczone są prezentacje gramatyczne, słowniczki oraz układ treści nauczania. Skuteczne poruszanie się po podręczniku umożliwiają ikonki informujące, jaką sprawność doskonali dane ćwiczenie, a także numery ścieżek dźwiękowych przy każdym z ćwiczeń, odsyłające do nagrań na dołączonej do podręcznika płycie. Tym, co z pewnością przykuje uwagę odbiorców, są ilustracje, które doskonale wpasowują się w styl podręcznika. Pełnią one funkcję dydaktyczną, przedstawiają atrakcje turystyczne i zjawiska kulturowe związane z danym regionem, stanowią tło podróży oraz prezentują sytuacje z życia rodziny Rossinich. Uczą, bawią i cieszą oko, a jednocześnie wspomagają proces dydaktyczny. Ogromną zaletą książki są zamieszczone na końcu: kompendium gramatyczne napisane przystępnym językiem, klucz do zadań oraz transkrypcje nagrań. W ten sposób odbiorca otrzymuje komplet materiałów, dzięki którym może również samodzielnie uczyć się języka polskiego. Spis treści 1. Mazowieckie. Witamy w Polsce 2. Warmińsko-mazurskie. Zwiedzamy Mazury 3. Pomorskie. Smaczne Pomorze 4. Zachodniopomorskie. Odpoczywamy nad morzem! 5. Lubuskie. Odwiedziny u dziadków! 6. Wielkopolskie. Lubię szkolę, ale nie lubię matematyki! 7. Kujawsko-pomorskie. Przepraszam, jak dojść do hotelu "Copernicus"? 8. Łódzkie. Kim będziesz. Planujemy! 9. Dolnośląskie. Weekend atrakcji 10. Opolskie. Która jest godzina? 11. Śląskie. Jak się czujesz? 12. Świętokrzyskie. Ale piękny dom! 13. Podlaskie. W lesie, na łące, nad jeziorem 14. Lubelskie. Na sportowo 15. Podkarpackie. Rowerem czy kajakiem? Góry czy jezioro? 16. Małopolskie. Nareszcie w Krakowie.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Po polsku po Polsce. Podręcznik do nauczania języka polskiego jako obcego oraz kultury polskiej dla początkujących [Adriana Prizel-Kania, Dominika Bucko, Urszula Majcher-Legawiec, Katarzyna Sowa]

  • [Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego]

    Kategoria: Polski dla obcokrajowcówWysyłka: od ręki

    Prezentowana publikacja to praktyczny poradnik dla nauczycieli języka polskiego jako obcego/drugiego, a szczególnie dla młodych lektorów, rozpoczynających zawodową karierę,... Pełen opis produktu 'Znajdź z polskim wspólny język. Fonetyka w nauczaniu języka polskiego jako obcego. Poradnik metodyczny [Michalina Biernacka]' »

    Prezentowana publikacja to praktyczny poradnik dla nauczycieli języka polskiego jako obcego/drugiego, a szczególnie dla młodych lektorów, rozpoczynających zawodową karierę, zarówno polonistów, jak i neofilologów. Informuje o spodziewanych trudnościach w nauczaniu podsystemu fonicznego (norma językowa, błąd i sposoby korekty, tzw. miejsca trudne), omawia rolę, jaką fonetyka odgrywa w przyswajaniu innych podsystemów języka i podsumowuje wiedzę z zakresu kształcenia kompetencji fonologicznej uczących się (wraz z czynnikami implikującymi jej nabywanie). Szczególnie przyjrzano się fonetyce korektywnej, opisano podstawowe zasady nauczania, wybrane metody i techniki kształcenia słuchu mownego oraz wymowy cudzoziemców, a także sposoby wykorzystania niestandardowych technik pracy, np. logopedycznych, opartych na tekstach kultury czy podejściu komunikacyjnym.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Znajdź z polskim wspólny język. Fonetyka w nauczaniu języka polskiego jako obcego. Poradnik metodyczny [Michalina Biernacka]

  • [AVALON]

    Kategoria: Polski dla obcokrajowców / A2 - Waystage

    "Po polsku po Polsce" to pierwszy podręcznik do zintegrowanego nauczania języka i kultury polskiej dla początkujących. "Nowoczesny, wciągający, pełen nieszablonowych pomysłów"... Pełen opis produktu 'Po polsku po Polsce. Podręcznik do nauczania języka polskiego jako obcego oraz kultury polskiej dla początkujących z płytą CD' »

    "Po polsku po Polsce" to pierwszy podręcznik do zintegrowanego nauczania języka i kultury polskiej dla początkujących. "Nowoczesny, wciągający, pełen nieszablonowych pomysłów" - to tylko niektóre z ocen odbiorców, którzy, jak twierdzą, dzięki tej publikacji mają jeszcze większy apetyt na Polskę.Spośród dostępnych na rynku pozycji wyróżnia go przyjazny sposób prezentacji ważnych zagadnień językowych, które - zgrabnie wplecione w podróż po Polsce – przyswajane są wraz z treściami kulturowo-krajoznawczymi jakby mimochodem, stając się jedną z atrakcji tej wędrówki.Ucząc się z podręcznika "Po polsku po Polsce" towarzyszymy polsko-włoskiej rodzinie. Państwo Rossini odwiedzają wszystkie regiony Polski – poznają ich historię, dorobek kulturowy, walory turystyczne oraz najnowsze osiągnięcia. Odwiedzają także swoją rodzinę, odświeżają stare znajomości i nawiązują nowe relacje, a wszystko to dzieje się we współczesnej Polsce, poznawanej poprzez język, jakim mówią dziś Polacy.Najmłodszy członek rodziny, jedenastoletnia Emilka, wciąż zapisuje w swoim słowniczku słowa, które są dla niej nowe. Jest ona postacią, z którą mogą identyfikować się najmłodsi odbiorcy podręcznika. Młodzież odnajdzie swych reprezentantów w postaciach Julki, która z pasją dokumentuje podróż, oraz jej brata Antka, który prowadzi swój alternatywny słownik, notując w nim wyrazy i zwroty używane przez rówieśników. Do dorosłych odbiorców powinny przemawiać postacie mamy - Polki, która przewodniczy rodzinie w tej podróży, oraz taty, który pragnie lepiej poznać kraj żony. Postacie te reprezentują szeroki krąg odbiorców: są nimi obcokrajowcy uczący się języka polskiego, osoby polskiego pochodzenia na stałe przebywające za granicą oraz dzieci cudzoziemców uczące się w polskich szkołach.Książka ma szesnaście rozdziałów, a każdy z nich to wędrówka przez jedno województwo. Podróż po nim rozpoczynamy od zapoznania się z mapą kulturową regionu oraz celami nauczania realizowanymi w danej jednostce. Kody QR odsyłają do platformy internetowej „Po polsku po Polsce”, na której uczący się znajdą wiele interaktywnych zadań. Dostęp do platformy jest bezpłatny, co bez wątpienia stanowi ogromną zaletę tej propozycji dydaktycznej.Pracę z podręcznikiem ułatwia graficzne opracowanie materiału – tło, na którym zamieszczone są prezentacje gramatyczne, słowniczki oraz układ treści nauczania. Skuteczne poruszanie się po podręczniku umożliwiają ikonki informujące, jaką sprawność doskonali dane ćwiczenie, a także numery ścieżek dźwiękowych przy każdym z ćwiczeń, odsyłające do nagrań na dołączonej do podręcznika płycie.Tym, co z pewnością przykuje uwagę odbiorców, są ilustracje, które doskonale wpasowują się w styl podręcznika. Pełnią one funkcję dydaktyczną, przedstawiają atrakcje turystyczne i zjawiska kulturowe związane z danym regionem, stanowią tło podróży oraz prezentują sytuacje z życia rodziny Rossinich. Uczą, bawią i cieszą oko, a jednocześnie wspomagają proces dydaktyczny.Ogromną zaletą książki są zamieszczone na końcu: kompendium gramatyczne napisane przystępnym językiem, klucz do zadań oraz transkrypcje nagrań. W ten sposób odbiorca otrzymuje komplet materiałów, dzięki którym może również samodzielnie uczyć się języka polskiego.Spis treści1. Mazowieckie. Witamy w Polsce2. Warmińsko-mazurskie. Zwiedzamy Mazury3. Pomorskie. Smaczne Pomorze4. Zachodniopomorskie. Odpoczywamy nad morzem!5. Lubuskie. Odwiedziny u dziadków!6. Wielkopolskie. Lubię szkolę, ale nie lubię matematyki!7. Kujawsko-pomorskie. Przepraszam, jak dojść do hotelu "Copernicus"?8. Łódzkie. Kim będziesz. Planujemy!9. Dolnośląskie. Weekend atrakcji10. Opolskie. Która jest godzina?11. Śląskie. Jak się czujesz?12. Świętokrzyskie. Ale piękny dom!13. Podlaskie. W lesie, na łące, nad jeziorem14. Lubelskie. Na sportowo15. Podkarpackie. Rowerem czy kajakiem? Góry czy jezioro?16. Małopolskie. Nareszcie w Krakowie. Zajrzyj do środka książki
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Po polsku po Polsce. Podręcznik do nauczania języka polskiego jako obcego oraz kultury polskiej dla początkujących z płytą CD

  • [Wyd. Uniwersytetu Łódzkiego]

    Kategoria: Polski dla obcokrajowców / Materiały metodyczne

    Prezentowana publikacja to praktyczny poradnik dla nauczycieli języka polskiego jako obcego/drugiego, a szczególnie dla młodych lektorów, rozpoczynających zawodową karierę,... Pełen opis produktu 'Znajdź z polskim wspólny język. Fonetyka w nauczaniu języka polskiego jako obcego. Poradnik metodyczny' »

    Prezentowana publikacja to praktyczny poradnik dla nauczycieli języka polskiego jako obcego/drugiego, a szczególnie dla młodych lektorów, rozpoczynających zawodową karierę, zarówno polonistów, jak i neofilologów. Informuje o spodziewanych trudnościach w nauczaniu podsystemu fonicznego (norma językowa, błąd i sposoby korekty, tzw. miejsca trudne), omawia rolę, jaką fonetyka odgrywa w przyswajaniu innych podsystemów języka i podsumowuje wiedzę z zakresu kształcenia kompetencji fonologicznej uczących się (wraz z czynnikami implikującymi jej nabywanie).Szczególnie przyjrzano się fonetyce korektywnej, opisano podstawowe zasady nauczania, wybrane metody i techniki kształcenia słuchu mownego oraz wymowy cudzoziemców, a także sposoby wykorzystania niestandardowych technik pracy, np. logopedycznych, opartych na tekstach kultury czy podejściu komunikacyjnym.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Znajdź z polskim wspólny język. Fonetyka w nauczaniu języka polskiego jako obcego. Poradnik metodyczny

  • [Universitas]

    Kategoria: Kultura. Cywilizacja. EtnografiaWysyłka: od ręki

    pod redakcją Barbary Bartnickiej, Lidii Kacprzak i Ewy Rohozińskiej (1992). Obie dotyczą obecności kultury polskiej w procesie nauczania języka polskiego jako... Pełen opis produktu 'Kultura w nauczaniu języka polskiego jako obcego' »

    Tom ten przynosi podsumowanie dyskusji toczonej w Polsce w ostatnim dziesięcioleciu, to znaczy w latach 1992-2003 w związku z obecnością (lub nie) elementów kultury w nauczaniu języka polskiego jako obcego. Datę początkową wyznaczają dwie prace: Wojciecha Jekiela i Cezarego Rowińskiego z Instytutu "Polonicum" Uniwersytetu Warszawskiego, opublikowane w tomie Vademecum lektora języka polskiego pod redakcją Barbary Bartnickiej, Lidii Kacprzak i Ewy Rohozińskiej (1992). Obie dotyczą obecności kultury polskiej w procesie nauczania języka polskiego jako obcego: praca W. Jakiela odnosi się do tej obecności na zajęciach językowych dla początkujących, praca C. Rowińskiego zaś - do wprowadzania wiedzy o kulturze polskiej na lektoratach dla studentów z poziomu średniego i zaawansowanego. Prace publikowane w niniejszym tomie różnią się od nich znacznie, gdyż odwołują się do pomocy dydaktycznych, uwzględniających elementy kultury w nauczaniu języka polskiego jako obcego, biorą pod uwagę przeprowadzone później badania P. Garncarka, G. Zarzyckiej, J. Rokickiego, A. Burzyńskiej i S. Schmidt, przyjmują wreszcie jako punkt odniesienia programy realioznawcze w nauczaniu języka niemieckiego jako obcego oraz standardy europejskie zaproponowane w tym zakresie przez Europejski system opisu kształcenia językowego: uczenie się, nauczanie, ocenianie (2003).
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Kultura w nauczaniu języka polskiego jako obcego

  • [UMCS]

    Kategoria: / Książki naukowe i popularnonaukowe / Filologie, językoznawstwo

    Celem niniejszej publikacji jest pokazanie możliwości zastosowania aforyzmu jako dobrego tekstu autentycznego w nauczaniu obcokrajowców. Książka ma charakter dwudzielny. Celem części... Pełen opis produktu 'Aforyzm w nauczaniu języka polskiego jako obcego' »

    Celem niniejszej publikacji jest pokazanie możliwości zastosowania aforyzmu jako dobrego tekstu autentycznego w nauczaniu obcokrajowców. Książka ma charakter dwudzielny. Celem części I, noszącej tytuł „Aforyzm jako miniatura literacka”, jest usytuowanie aforyzmu wśród innych małych
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Aforyzm w nauczaniu języka polskiego jako obcego

  • [Universitas]

    Kategoria: Kultura. Cywilizacja. EtnografiaWysyłka: od ręki

    Tom ten przynosi podsumowanie dyskusji toczonej w Polsce w ostatnim dziesięcioleciu, to znaczy w latach 1992-2003 w związku z obecnością elementów kultury w nauczaniu języka polskiego... Pełen opis produktu 'Kultura w nauczaniu języka polskiego jako obcego t.1' »

    Tom ten przynosi podsumowanie dyskusji toczonej w Polsce w ostatnim dziesięcioleciu, to znaczy w latach 1992-2003 w związku z obecnością elementów kultury w nauczaniu języka polskiego oraz obcego.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Kultura w nauczaniu języka polskiego jako obcego t.1

  • [Universitas]

    Kategoria: Książki / Języki obce

    ABC metodyki nauczania języka polskiego jako obcego Anny Seretny i Ewy Lipińskiej to pierwszy podręcznik do metodyki nauczania polszczyzny jako... Pełen opis produktu 'Anna Seretny, Ewa Lipińska ABC METODYKI NAUCZANIA JĘZYKA POLSKIEGO JAKO OBCEGO. TOM 3' »

    ABC metodyki nauczania języka polskiego jako obcego Anny Seretny i Ewy Lipińskiej to pierwszy podręcznik do metodyki nauczania polszczyzny jako języka obcego, uwzględniający zarówno nauczanie części systemu języka, jak też nauczanie sprawności [Z recenzji prof. W.T. Miodunki] ISBN 83-242-0505-5
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Anna Seretny, Ewa Lipińska ABC METODYKI NAUCZANIA JĘZYKA POLSKIEGO JAKO OBCEGO. TOM 3

  • [UMCS]

    Kategoria: LiteraturaWysyłka: od ręki

    tytuł „Aforyzm jako miniatura literacka”, jest usytuowanie aforyzmu wśród innych małych form literackich. Część II publikacji, zatytułowana „Aforyzm w nauczaniu języka polskiego... Pełen opis produktu 'Aforyzm w nauczaniu języka polskiego jako obcego' »

    Celem niniejszej publikacji jest pokazanie możliwości zastosowania aforyzmu jako dobrego tekstu autentycznego w nauczaniu obcokrajowców. Książka ma charakter dwudzielny. Celem części I, noszącej tytuł „Aforyzm jako miniatura literacka”, jest usytuowanie aforyzmu wśród innych małych form literackich. Część II publikacji, zatytułowana „Aforyzm w nauczaniu języka polskiego jako obcego”, jest pierwszą na gruncie glottodydaktyki polonistycznej próbą opisu szerokiego spektrum możliwości zastosowania aforyzmu w nauczaniu języków.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Aforyzm w nauczaniu języka polskiego jako obcego

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    Opis - Tom `Sukcesy, problemy i wyzwania w nauczaniu języka polskiego jako obcego` zawiera teksty wystąpień uczestników międzynarodowej Konferencji Stowarzyszenia... Pełen opis produktu 'Sukcesy, problemy i wyzwania w nauczaniu języka polskiego jako obcego - Praca zbiorowa' »

    Opis - Tom `Sukcesy, problemy i wyzwania w nauczaniu języka polskiego jako obcego` zawiera teksty wystąpień uczestników międzynarodowej Konferencji Stowarzyszenia Bristol Polskich i Zagranicznych Nauczycieli Kultury Polskiej i Języka Polskiego jako Obcego, która odbyła się w Gnieźnie w 2012 roku. Zgodnie z tytułem celem książki jest więc prezentacja aktualnego stanu polskiej i europejskiej myśli w zakresie glottodydaktyki polonistycznej. Składają się na nią artykuły specjalistów w tej dziedzinie, w tym teoretyków i praktyków. Ponieważ reprezentują oni różne ośrodki akademickie oraz środowiska krajowe i zagraniczne, publikacja ma charakter poglądowy i przeglądowy. Ponadto w wielu tekstach, w tym w artykule Władysława T. Miodunki, który otwiera tom, podsumowując ostatnią dekadę nauczania jpjo, czytelnik znajdzie prognozy dotyczące najbliższej przyszłości glottodydaktyki polonistycznej oraz liczne postulaty służące jej skutecznemu rozwojowi. Nazwa - Sukcesy, problemy i wyzwania w nauczaniu języka polskiego jako obcego Autor - Praca zbiorowa Oprawa - Miękka Wydawca - PTPN Poznańskie Towarzystwo Przyjaciół Nauk Kod ISBN - 9788376542270 Kod EAN - 9788376542270 Rok wydania - 2016 Format - 17x24 cm Ilość stron - 376 Podatek VAT - 5%
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Sukcesy, problemy i wyzwania w nauczaniu języka polskiego jako obcego - Praca zbiorowa

  • [Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikolaja Kopernik]

    Kategoria: Dydaktyka. Nauczanie. EdukacjaWysyłka: od ręki

    ?Artykuły zebrane w prezentowanym tomie naświetlają różnorodne aspekty teoretyczne i praktyczne nauczania języka polskiego jako obcego [...]. Nie do przecenienia... Pełen opis produktu 'Nowe perspektywy w nauczaniu języka polskiego jako obcego' »

    ?Artykuły zebrane w prezentowanym tomie naświetlają różnorodne aspekty teoretyczne i praktyczne nauczania języka polskiego jako obcego [...]. Nie do przecenienia jest zarówno ich wartość poznawcza, jak i metodyczna. Będą stanowić cenną pomoc dydaktyczną w pracy lektora języka polskiego jako obcego".
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Nowe perspektywy w nauczaniu języka polskiego jako obcego

  • Aforyzm w nauczaniu języka polskiego jako obcego w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    37,80 zł
    42,00 zł

    [umcs]

    Kategoria: Nauki humanistyczne >JęzykoznawstwoWysyłka: od ręki

    tytuł „Aforyzm jako miniatura literacka”, jest usytuowanie aforyzmu wśród innych małych form literackich. Część II publikacji, zatytułowana „Aforyzm w nauczaniu języka polskiego... Pełen opis produktu 'Aforyzm w nauczaniu języka polskiego jako obcego' »

    Celem niniejszej publikacji jest pokazanie możliwości zastosowania aforyzmu jako dobrego tekstu autentycznego w nauczaniu obcokrajowców. Książka ma charakter dwudzielny. Celem części I, noszącej tytuł „Aforyzm jako miniatura literacka”, jest usytuowanie aforyzmu wśród innych małych form literackich. Część II publikacji, zatytułowana „Aforyzm w nauczaniu języka polskiego jako obcego”, jest pierwszą na gruncie glottodydaktyki polonistycznej próbą opisu szerokiego spektrum możliwości zastosowania aforyzmu w nauczaniu języków....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Aforyzm w nauczaniu języka polskiego jako obcego

  • [Universitas]

    Kategoria: /Książki/Kultura i sztuka/
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Kultura w nauczaniu języka polskiego jako obcego


InBook.pl

Książki , płyty CD, DVD, multimedia, zegarki, zabawki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 19.04.2008
Produkty w ofercie: 166657
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 166657
Opinie pozytywne: 9
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 6

iBook.net.pl

Książki popularno-naukowe i podręczniki szkolne oraz albumy i słowniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 29.03.2007
wydawnictwo naukowe pwn, greg, wolters kluwer, wydawnictwo szkolne pwn, w.a.b., wsip, muza, egmont, zysk i s-ka, pzwl
Produkty w ofercie: 79225
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 3
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Hatteria.pl

Książki, płyty CD, pocztówki oraz koperty.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 13.07.2011
pozostałe, pwm, nomos, mck, gamma, wydawnictwo literackie, hatteria.pl, musica iagellonica, tertium, czytelnik
Produkty w ofercie: 4869
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Selkar.pl

Literatura popluarnonaukowa oraz książki wielogatunkowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 06.03.2007
pwn wydawnictwo naukowe, egmont, helion, Świat książki, wolters kluwer polska, albatros, c.h. beck, bellona, w.a.b., olesiejuk sp. z o.o.
Produkty w ofercie: 74490
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 72862
Opinie pozytywne: 5
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1

Bonusmedia

Książki, audiobooki, filmy oraz nagrania muzyczne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 17.01.2013
wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, helion, c.h. beck, bellona, zysk i s-ka, egmont, lexisnexis, literackie, rebis
Produkty w ofercie: 51304
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 51299
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

NaszaSzkolna.pl

Książki, podręczniki oraz książki językowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 10.08.2011
wydawnictwo naukowe pwn, -, cambridge university press, egmont, zielona sowa, olesiejuk, bellona, wolters kluwer, helion, zysk i s-ka
Produkty w ofercie: 115703
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 115703
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Polishbookstore.pl

Książki, multimedia oraz zabawki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 25.06.2015
wiedza powszechna, rea, delta w-z, festina, edgard, lingea, dreams, universitas, poltext, wagros
Produkty w ofercie: 2379
Promocje: 2286
Wysyłka do 3 dni: 2370
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Gigant.pl

Książki, muzyka oraz filmy.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 18.06.2008
cd baby, universal music, warner music, naxos classical, imports, sony music entertainment, sony music, bis records, chandos, essential media afw
Produkty w ofercie: 1965979
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 152203
Opinie pozytywne: 22
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 4

Księgarnia.Poltax.waw.pl

Książki językowe oraz podręczniki do nauki języka polskiego dla obcokrajowców.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 28.09.2005
edgard, lektorklett, olesiejuk, level trading, rea, wiedza powszechna, marksoft, delta, pwn s.a., multico
Produkty w ofercie: 13978
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 4
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Prolibri.pl

Książki i audiobooki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 27.05.2011
wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, cambridge university press, olesiejuk, helion, zielona sowa, egmont, umcs, zysk i s-ka, pzwl
Produkty w ofercie: 91751
Promocje: 90639
Wysyłka do 3 dni: 91750
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Wieszcz.pl

Książki nowe oraz używane.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 04.05.2011
warszawa, czytelnik warszawa, wydawnictwo naukowe pwn, piw warszawa, cambridge university press, olesiejuk, nasza księgarnia warszawa, wolters kluwer, egmont, kiw warszawa
Produkty w ofercie: 174300
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 2
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Booknet.net.pl

Książki oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.03.2011
pwn wydawnictwo naukowe, wydawnictwo olesiejuk, egmont, helion, c.h. beck, cambridge university press, wsip wydawnictwo szkolne i pedagogiczne, zielona sowa, bellona, amber
Produkty w ofercie: 318664
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 318664
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Godi.pl

Książki dla dzieci oraz naukowe i kulinarne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 14.05.2005
wydawnictwo naukowe pwn, lexisnexis, umcs, harmonia, wydawnictwo szkolne pwn, w.a.b., adam marszałek wydawnictwo, egmont, skrzat, muza
Produkty w ofercie: 50822
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 125
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2