Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
  • [Inne]

    Kategoria: Narzędzia Serwisowe > Narzędzia pomiarowe > Termometry

    Efektywne narzędzie diagnostyczne do układów klimatyzacji samochodowej Dla zawansowanych - ułatwia pracę i skraca czas diagnozy błędów w pracy systemu, na podstawie temperatur w układzie Pełen opis produktu 'Termometr cyfrowy ,Tester do pomiaru temperatury w układzie klimatyzacji samochodowej, tester temperatury, zestaw narzędzi diagnostycznych, narzędzia do obsługi klimatyzacji samochodowej, diagnostyka' »

    Efektywne narzędzie diagnostyczne do układów klimatyzacji samochodowej Dla zawansowanych - ułatwia pracę i skraca czas diagnozy błędów w pracy systemu, na podstawie temperatur w układzie. Dla początkujących - załączona instrukcja interpretacji wyników pomiaru i wskazane punkty kontrolno-pomiarowe umożliwiające poprawną diagnostykę.  Kontrola różnicy temperatur w poszczególnych punktach układu klimatyzacji to podstawa postępowania diagnostycznego. Korzystając z termometru diagnostycznego możemy szybko otrzymać wskazanie miejsca problemów w pracy układu klimatyzacji. Termometr elektroniczny pozwala szybko sprawdzić przegrzanie i przechłodzenie układu, w wygodny i łatwy sposób, za pomocą długich sond termicznych. Tester do pomiaru temperatury w układzie klimatyzacji samochodowej to kompletny zestaw narzędzi serwisowych służący do diagnozowania problemów z układem klimatyzacji. Elektroniczny termometr wraz z elastycznymi sondami pozwala na dotarcie nawet w trudno dostępne miejsca i dokonanie dokładnego pomiaru w dowolnym miejscu na przewodach układu autoklimatyzacji. Odczyt temperatury na przewodach klimy pozwala wstępnie określić miejsca występowania niedrożności, która blokuje prawidłowy przepływ czynnika, a także z dużym prawdopodobieństwem wskazać przyczyny przegrzania układu. Urządzenie kontrolne klimatyzacji samochodowej zasilane jest bateriami, dzięki temu może być bez problemu przenoszone w dowolne miejsce obsługi, a także transportowane w walizce, bezpośrednio do klienta. Miernikami temperatury są dwie giętkie sondy zakończone są mocnymi zaciskami. Zaciski testera temperatury chwytają rurki w wybranych miejscach, a dołączony wyświetlacz wskazuje dokładne wyniki pomiarów w stopniach Celsjusza (°C) oraz  Fahrenheita (°F).  Dodatkowo elektroniczny termometr oblicza różnice pomiędzy odczytem na jednej i drugiej sondzie. Dzięki elektronicznemu testerowi temperatury możemy skontrolować: - drożność układu klimatyzacji i wskazać ewentualne miejsca przydławienia - sprawdzić poprawność pracy poszczególnych podzespołów układu (parownika, skraplacza, zaworu rozprężnego) - ujawnić problemy z przegrzaniem skraplacza wynikające z jego zabrudzenia, bądź niewłaściwej pracy wentylatora  Zalety: - Narzędzie prowadzi serwisanta krok po kroku w kierunku właściwego rozwiązania - Informacje z pomiaru otrzymujemy w czasie rzeczywistym - Wszystkie informacje diagnostyczne wyświetlane są na ekranie LCD - Jest to proste, szybkie i niedrogie urządzenie W zestawie: - Dwie elastyczne sondy do pomiaru temperatury w układzie klimatyzacji - Urządzenie z wyświetlaczem LCD do automatycznej analizy zebranych informacji - Bateria: 9V (1 szt.) Tester pozwala w łatwy sposób skontrolować poprawność pracy układu  po każdej naprawie. W zestawie znajduje się szczegółowa tabela temperatur i diagnostyki przy użyciu temperaturowego testera wydajności klimatyzacji.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Termometr cyfrowy ,Tester do pomiaru temperatury w układzie klimatyzacji samochodowej, tester temperatury, zestaw narzędzi diagnostycznych, narzędzia do obsługi klimatyzacji samochodowej, diagnostyka

  • [Motomarketing]

    Kategoria: PRZEWODNIKI I PORADNIKI

    NARZĘDZIA MARKETINGOWE W WARSZTACIE SAMOCHODOWYM. PODRĘCZNIK 2 Podręcznik dla warsztatów samochodowych Narzędzia marketingowe w warsztacie samochodowym. Podręcznik... Pełen opis produktu 'NARZĘDZIA MARKETINGOWE W WARSZTACIE SAMOCHODOWYM' »

    NARZĘDZIA MARKETINGOWE W WARSZTACIE SAMOCHODOWYM. PODRĘCZNIK 2 Podręcznik dla warsztatów samochodowych Narzędzia marketingowe w warsztacie samochodowym. Podręcznik 2 to książka, która zastępuje wydawnictwo z 2006 roku pt. „Jak zdobyć i utrzymać klienta w warsztacie samochodowym. Podręcznik marketingu serwisowego”. Po co drugi podręcznik? Główny powód jest banalny: wyczerpał się nakład tej pierwszej książki omawiającej kompleksowo zagadnienia marketingowe w serwisie sa­mochodowym, a inne wydawnictwa mówiły jedynie o wybranych aspektach. Od 2006 roku pojawiło się sporo nowych informacji i przykła­dów z rynku. Są one już zawarte w „Narzędziach marketingowych...” a niektóre z poruszanych wcześniej zagadnień przedstawione są w nowy bądź szerszy sposób. W tym podręczniku znajdzie również Czytelnik treści książek wydanych przez Motmarketing w latach 2007-2010 (jest to zaznaczone na okładce), oczywiście odpowiednio zredagowane i uporządkowane. Pierwsza część to swe­go rodzaju wstęp opisujący podstawy marketingu oraz specyfikę usług serwisowych, zagadnienie wizerunku warsztatu i inne niż promocja narzędzia marketingowe: produkty i usługi w serwisie, ceny oraz jakość obsługi. Druga część to opis wykorzystania narzędzi promocji firmy, takich jak promocja sprze­daży, reklama, marketing bezpośredni, merchan­dising, sprzedaż w trakcie właściwego procesu obsługi oraz public rela­tions. W tych rozdziałach opisuję jed­nocześnie, w jaki sposób należy budować komunikat marketingowy dla klienta w re­klamie, li­ście, ulotce, ekspozycji, sprzedaży podczas ob­sługi. Część trzecia to swego rodzaju podsumowanie. Jest rozdział o marke­tingu we­wnętrznym, czyli ludziach w usługach, jest o budowaniu lojalności i wreszcie o sposobach pomiaru efektów podejmowanych działań. Podręcznik jest przeznaczony dla zarządzających i pracowników autory­zowanych stacji obsługi oraz niezależnych warsztatów, jak również dla pracowników firm, które organizują sieci serwisów lub współpra­cują z wieloma, czy nawet z pojedynczymi, warsztatami. Już w tej chwili zastanawiasz się z pewnością, co powstrzymuje Cię od podjęcia właściwej decyzji, która pozwoli Ci zyskać większe przychody i zyski, rozwijać Twoją firmę. Dotknij sukcesu, zobacz, jak twój warsztat rośnie w siłę, usłysz szelest pieniędzy oraz głosy zadowolonych klientów. Sprawdź! Ile kosztuje Cię jedna reklama prasowa? A mailing do klientów? Zapewne więcej niż 149 zł? A ile możesz stracić, jeśli źle przygotujesz te akcje? Ile zapłacisz za stworzenie ogłoszenia osobie lub firmie, która nie ma pojęcia o specyfice usług (w tym serwisowych!)? Ile zapłacisz za umieszczenie złego ogłoszenia, które nie będzie skuteczne i nie przyciągnie tylu klientów, ilu by mogło? Obsługujesz klienta w swoim warsztacie. Już w tej chwili zastanawiasz się, czy w pełni wykorzystujesz jego potencjał. Naucz się oferować mu właściwe usługi, w odpowiednim momencie i w odpowiedni sposób. Każdy serwis, niezależnie od tego, czy jest duży czy mały, obsługuje klientów. Dowiedz się, jak więcej zarabiać na oferowaniu im dokładnie tego, czego potrzebują. Wysyłasz listy do swoich klientów? Nie wiem, czy myślałeś o tym, w jaki sposób podręcznik może pomóc Ci uniknąć błędów, jakie być może robisz. Sam je robiłem pracując w firmie motoryzacyjnej. Ale Ty już nie będziesz musiał ich powielać! Czy Twoi pracownicy dzwonią do klientów z ofertami? Sam miałem taki telefon: miła pani dzwoniła na mój telefon komórkowy, wydała pieniądze na kilkunastominutową rozmowę, dowiedziała się ode mnie wiele o mnie jako o kliencie... i nie oddzwoniła z obiecaną ofertą ubezpieczenia AC i OC. To karygodne, ale ile drobniejszych błędów popełnianych jest na co dzień, co godzinę, w tej chwili?! Nie dopuść do marnowania pieniędzy przeznaczonych na marketing. Podczas lektury tej strony zastanawiasz się już, ile jeszcze czasu możesz poświęcić na studiowanie zagadnień marketingowych. Zapewne mało, a więc przeczytaj podręcznik i już zarabiaj szybciej, lepiej i więcej! Stosuj podręcznik, poznaj korzyści: oszczędzaj pieniądze potencjalnie marnotrawione na niewłaściwy dobór lub wykorzystanie mediów, za pośrednictwem których serwis komunikuje się z klientem, stwórz przewagę nad konkurencją dzięki zrozumieniu prawdziwej specyfiki usług, której nie rozumieją inni, usatysfakcjonuj klienta dzięki lepszej obsłudze oraz umiejętności dobrania właściwej dla niego oferty, miej spokojną głowę dzięki pozbyciu się niepotrzebnych wątpliwości przy podejmowaniu decyzji marketingowych i organizacyjnych. NARZĘDZIA MARKETINGOWE W WARSZTACIE SAMOCHODOWYM. PODRĘCZNIK 2 Spis treści WSTĘPDlaczego podręcznik nr 2? 17 Forma książki 18 Zawartość książki 19 Podziękowania 20 O Motomarketing.pl 21 ROZDZIAŁ 1. PODSTAWY MARKETINGU USŁUG I STRATEGII MARKETINGOWEJ W LOKALNYM WARSZTACIECo to jest marketing? 23 Cele komunikacji marketingowej 24 Cel: wizerunek 25 Cel: informowanie i sprzedaż (nakłanianie do zakupu) 26 Jak sobie radzić z usługą? Podstawy marketingu usług 26 Niematerialność usług 26 Materialne dowody usługi 27 Pozostałe cechy usług 29 Prezentowanie korzyści w usługach 30 Schemat: cecha – zaleta – korzyść 30 Momenty prawdy 32 Zarządzanie oczekiwaniami klienta 32 Edukacja klienta 33 Jak przeciwdziałać negatywnym cechom usług – podsumowanie 33 Nowi i dotychczasowi klienci w marketingu usług serwisowych 34 Co nieco o strategii 35 Formułowanie strategii marketingowej 35 Strategia produkt – rynek 37 Segmentacja rynku 38 Kryteria segmentacji rynku 39 Segmentacja a wybór działań marketingowych 40 Proces segmentacji 41 ROZDZIAŁ 2. WIZERUNEK SERWISUCo myślą klienci o firmie? 43 Co to jest wizerunek? 44 Różnicowanie i pozycjonowanie usług warsztatu 45 Różnicowanie oferty 47 Cena w wizerunku 48 Cena – wskazówki lingwistyczne 49 Dlaczego klienci wybierają dany warsztat? Wyniki badań 49 Różny wizerunek dla różnych klientów 52 Spójność wizerunku 52 Jaki wizerunek budują serwisy w Polsce? Przykłady z rynku 53 Czym się różni samochód od serwisu? Przykład Forda 53 Budowa wizerunku – podstawowe elementy dla każdego warsztatu 54 Plasowanie (pozycjonowanie) oferty na rynku 54 Przykład pozycjonowania serwisu 55 ROZDZIAŁ 3. OFERTA: USŁUGI PODSTAWOWE I DODATKOWE W SERWISIERóżne potrzeby – różne usługi 57 Usługi podstawowe w serwisie 58 Usługi dodatkowe w serwisie 59 Assistance gwarancyjne 59 Przykłady z rynku 60 Assistance pogwarancyjne 60 Przykłady z rynku 62 Przedłużona gwarancja i kontrakty obsługowe (serwisowe) 63 Cechy dobrej gwarancji (przedłużonej, podstawowej i innych umów serwisowych) 65 Przykłady z rynku 67 Szybki serwis 68 Części składowe oferty szybkiego serwisu 69 Przykłady z rynku 70 Przykład Szybkiego Serwisu Peugeot Rapide 71 Darmowe przeglądy 72 Odbiór samochodu do naprawy u klienta 73 Szybkie / całodobowe przyjęcie samochodu 73 Całodobowa obsługa 73 Usługa u klienta 74 ROZDZIAŁ 4. CENA I KOSZT USŁUGIWysoka czy niska cena? Przykłady z rynku 75 Idealne rozwiązanie cenowe 77 Realizacja praktyczna 77 Cena = wartość 78 Cena = koszt 79 Długookresowa wartość usługi 79 Strategie cenowe 79 Usługi dodatkowe i obsługa = wyższa cena, mniej targów 79 Różne ceny w różnych momentach 80 Różne stawki cenowe dla różnych usług 80 Ryczałty 80 Raty 81 Gwarancja 81 Oferty alternatywne 81 Strategie cenowe różnych typów warsztatów 83 Taktyki cenowe 83 Prezentowanie korzyści 83 Cena w perspektywie czasowej i komunikat „nie stać cię na tanie” 84 Ceny psychologiczne 84 Pakiety 86 Zobrazowanie usługi 86 Znajomość oferty konkurencji 87 Zawężanie usługi 87 „Zawyżone” ceny 87 Cennik 87 Cena pod presją czasu 88 Piramida cenowa 88 ROZDZIAŁ 5. JAKOŚĆ: STANDARDY, KONTROLA ŚWIADCZENIA USŁUG, BADANIA SATYSFAKCJIJakość w usługach – co to takiego? 89 Postrzeganie jakości przez klienta – czynniki wpływające na jakość 91 Luka jakościowa 95 Przykład z rynku 95 Likwidacja luki 96 Wyniki badania dostępności warsztatu przeprowadzonego przez Motomarketing 97 Informacje wstępne 97 Metodologia badania 98 Wyniki badania 99 Ciekawostki badania 101 Komentarz do wyników 102 Badanie jakości pracy serwisów w Niemczech – przykład z rynku 102 Jakość a satysfakcja 103 Różna obsługa dla różnych segmentów 103 Reklamacje w serwisie 104 Informowanie o procedurze reklamacyjnej 105 Załatwienie reklamacji 105 Odpowiedzialność za załatwianie reklamacji 106 Analiza reklamacji 108 Kontrola jakości 108 Koła jakości 110 Standardy obsługi klienta 111 Proces tworzenia standardów 112 Niebezpieczeństwa w obsłudze klienta 114 Badanie opinii klientów przy pomocy ankiet 114 Ankieta papierowa na miejscu 114 Ankieta po wizycie 115 Techniki zadawania pytań w ankiecie 117 Pytanie o satysfakcję 117 Poprawianie jakości na podstawie wyników ankiet satysfakcji 117 Pytanie o spełnienie oczekiwań klienta 118 Jak formułować możliwe odpowiedzi? 119 Pytanie o rekomendację 120 Pytania o stan faktyczny 120 Scenka – krótkie badanie satysfakcji 121 Ankiety – w telegraficznym skrócie 122 Przykład z rynku 123 Inne rodzaje badań 124 Tajemniczy klient 124 Audyt marketingowy 124 Obserwacja procesu i reakcji klientów 124 Rozmowa z klientem 125 Analiza reklamacji 126 Analiza zdarzeń krytycznych 126 Kompleksowa poprawa jakości obsługi – przykład 126 Jakość pracy serwisów – przykład z rynku polskiego 127 ROZDZIAŁ 6. EMOCJE I ROZUM: PODSTAWY KONSTRUOWANIA I NADAWANIA KOMUNIKATU MARKETINGOWEGONabywanie usług serwisowych – racjonalnie czy emocjonalnie? 129 Racjonalna strona podejmowania decyzji 130 Rola emocji w podejmowaniu decyzji zakupowych 131 Słowa, głos, mowa ciała 132 Reguły wywierania wpływu 133 Tak zwane typy klienta 134 Metaprogramy 135 Wzrokowcy, słuchowcy, kinestetycy 137 Odbiorca, narzędzia i forma komunikatu 137 Schemat projektowania działań marketingowych 137 Cel i narzędzia jego realizacji 138 Reklama masowa czy marketing (bardzo) bezpośredni? 139 Rola komunikacji wewnętrznej 140 Skuteczność i efektywność narzędzi promocyjnych 140 Bazy danych klientów 142 Zewnętrzne i wewnętrzne bazy danych, źródła informacji 143 Rola pracownika recepcji 144 Zakres danych 144 Przykład firmy Volvo 145 Obróbka danych 146 Wykorzystanie danych osobowych 146 Ochrona danych osobowych 146 Przetwarzanie danych osobowych 147 Zbiór danych osobowych 148 Spam i przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną 148 Komunikacja z klientem na odległość 149 ROZDZIAŁ 7. PROMOCJA SPRZEDAŻY Rola promocji sprzedaży w warsztacie 151 Strategie promocji sprzedaży 153 Rodzaje promocji 153 Promocje cenowe 154 Rabaty natychmiastowe 154 Pieniężne rabaty odroczone 154 Kupony 155 Kredytowanie zakupów 155 Promocje cenowe dla pośredników 155 Promocje zwiększające atrakcyjność produktu 156 Upominek wręczony przy zakupie usługi serwisowej 156 Upominek za wykonanie danej liczby usług serwisowych lub pozostawienie określonej ilości pieniędzy w serwisie 156 Upominek w korzystnej cenie 156 Upominki dla partnerów handlowych i ważniejszych klientów 156 Promocje z możliwością wygranej 157 Przyczyny porażek akcji promocyjnych 157 Przykładowe promocje sprzedaży do wykorzystania w warsztacie 160 Styczeń. Wyjazd na narty „bez poślizgu”: przegląd + oferta akcesoriów 163 Grupa docelowa 163 Opis akcji 163 Szczegółowe cele akcji 164 Jakie warsztaty mogą stosować tę akcję? 164 Korzyści do zastosowania w komunikacji 164 Komunikacja z klientem, baza danych 164 Luty. Sprowadziłeś, kupiłeś lub po prostu masz samochód – sprawdź go za (pół) darmo! 165 Grupa docelowa 165 Opis akcji 165 Szczegółowe cele akcji 166 Jakie warsztaty mogą stosować tę akcję? 167 Korzyści do zastosowania w komunikacji 167 Komunikacja z klientem, baza danych 167 Marzec. Sprawdź samochód po zimie 167 Grupa docelowa i opis akcji 167 Szczegółowe Cele akcji 168 Jakie warsztaty mogą stosować tę akcję? 169 Korzyści do zastosowania w komunikacji 169 Komunikacja z klientem, baza danych 169 Kwiecień. Komfort i bezpieczeństwo: bezpłatna kontrola przy wymianie opon 169 Grupa docelowa 169 Opis akcji 170 Szczegółowe cele akcji 170 Jakie warsztaty mogą stosować tę akcję? 171 Korzyści do zastosowania w komunikacji 171 Komunikacja z klientem, baza danych 172 Maj. Hamuj na chłodno: hamulce + klimatyzacja 172 Grupa docelowa 172 Treść akcji 172 Szczegółowe cele akcji 173 Jakie warsztaty mogą stosować tę akcję? 173 Korzyści do zastosowania w komunikacji 173 Komunikacja z klientem, baza danych 173 Czerwiec. Zadbaj o swój komfort i bezpieczeństwo rodziny: zawieszenie 174 Grupa docelowa 174 Treść akcji 174 Szczegółowe cele akcji 175 Jakie warsztaty mogą stosować tę akcję? 175 Korzyści do zastosowania w komunikacji 175 Komunikacja z klientem, baza danych 175 Lipiec. Urlop na plaży, nie w warsztacie 175 Grupa docelowa 175 Treść akcji 176 Szczegółowe cele akcji 176 Jakie warsztaty mogą stosować tę akcję? 176 Korzyści do zastosowania w komunikacji 176 Komunikacja z klientem, baza danych 177 Sierpień. Lepiej zapobiegać niż drożej usuwać skutki: promocja na wymianę zestawu rozrządu 177 Grupa docelowa 177 Treść akcji 177 Szczegółowe cele akcji 177 Jakie warsztaty mogą stosować tę akcję? 178 Korzyści do zakomunikowania klientowi 178 Komunikacja z klientem, baza danych 178 Wrzesień. Sprawdź wszystko „raz, a dobrze” 178 Grupa docelowa 178 Treść akcji 178 Szczegółowe cele akcji 180 Jakie warsztaty mogą stosować tę akcję? 180 Korzyści do zastosowania w komunikacji 180 Komunikacja z klientem, baza danych 180 Październik. Zobacz innych i bądź widoczny na drodze 181 Grupa docelowa 181 Treść akcji 181 Jakie warsztaty mogą stosować tę akcję? 182 Szczegółowe cele akcji 182 Korzyści do zastosowania w komunikacji 182 Komunikacja z klientem, baza danych 182 Listopad. Bezpieczeństwo na zimę 183 Grupa docelowa 183 Treść akcji 183 Szczegółowe cele akcji 183 Jakie warsztaty mogą stosować tę akcję? 184 Korzyści do zastosowania w komunikacji 184 Komunikacja z klientem, baza danych 184 Grudzień. Sport i rekreacja 184 Grupa docelowa 184 Treść akcji 184 Szczegółowe cele akcji 185 Jakie warsztaty mogą stosować tę akcję? 185 Korzyści do zastosowania w komunikacji 185 Komunikacja z klientem, baza danych 185 Akcja dodatkowa, bez terminu. Kupujesz samochód? Sprawdź go! 186 Grupa docelowa 186 Opis akcji 186 Szczegółowe cele akcji 186 Jakie warsztaty mogą stosować tę akcję? 187 Korzyści do wykorzystania w komunikacji 188 Promocje sprzedaży w serwisie oponiarskim 188 Wcześniejsza i późniejsza wizyta w serwisie 188 Zachęcanie klientów do wcześniejszego przyjazdu 189 Przedłużenie sezonu wiosennego 190 Przyspieszanie sezonu zimowego 190 Wydłużanie sezonu zimowego 191 Przykłady promocji sprzedaży z rynku 191 Dylemat komunikacji akcji dla wąskiego grona odbiorców 191 Przykład akcji Suzuki 192 Akcja sieci Premio 192 ROZDZIAŁ 8. KOMUNIKAT POŚREDNI: TRADYCYJNA REKLAMA Cechy reklamy usług serwisowych 195 Reklama racjonalna realizująca cel sprzedażowy 196 Przykłady z rynku 197 Reklama emocjonalna 197 Reklama bez ryzyka 198 Reklama wizerunku serwisu 199 Reklama a sezonowość 200 Budżet reklamowy 200 Charakterystyka reklamy w poszczególnych mass mediach 201 Dzienniki 201 Czasopisma 201 Telewizja lokalna 202 Reklama zewnętrzna (outdoor) 202 Radio lokalne 203 Internet 204 ROZDZIAŁ 9. MARKETING BEZPOŚREDNI: ULOTKA, LIST I INNE NARZĘDZIAIstota marketingu bezpośredniego Standardowe techniki marketingu bezpośredniego 207 Ulotka sprzedażowa na przykładzie akcji Goodyear 208 Mailing – list sprzedażowy 209 Zalety przesyłki pocztowej 209 Cechy dobrego listu-oferty: elementy konstrukcyjne i wybrane perswazyjne 210 Przykłady listów 212 Cechy kuponu 215 Koperta 215 Ulotka w mailingu pocztowym 216 Podstawowe błędy przesyłek 216 Zwiększenie skuteczności mailingu 216 List z ofertą do większych firm 217 Mailing bezadresowy 217 Przykład z rynku – kampania pocztowa pozyskująca nowych klubowiczów Goodyear Dunlop Tires Polska 217 Reklama jako narzędzie marketingu bezpośredniego 218 Telemarketing 219 Numer telefonu – infolinia 219 Telemarketing wychodzący 220 Telemarketing – przykład akcji „rozrząd” 221 Internet 222 Strona internetowa 222 Informowanie i reklama kontekstowa w Internecie 223 Podsumowanie 224 ROZDZIAŁ 10. „ZDALNY” MARKETING NA MIEJSCU: MERCHANDISINGCharakterystyka merchandisingu w usługowej firmie motoryzacyjnej 227 Ekspozycja 229 Atmosfera zakupów 231 Wpływanie na słuch 231 Wpływanie na inne zmysły i postrzeganie upływu czasu 232 Doświadczenia innych branż 234 Podstawowe błędy i wpadki merchandisingowe w serwisach 235 Logistyka 236 ROZDZIAŁ 11. MARKETING BARDZO BEZPOŚREDNI: SPRZEDAŻ USŁUG I CZĘŚCI PODCZAS PROCESU OBSŁUGI KLIENTA Rola sprzedaży osobistej i pracowników obsługi w marketingu usług 237 Dlaczego sprzedaż w usługach jest taka ważna? 237 Działania marketingowe pracownika obsługi 238 Czynności do podjęcia przez pracownika obsługi 239 Rzeczywistość rynkowa 242 Elementy rozmowy z klientem 242 Ogólny schemat rozmowy z klientem 242 Obszar rozmowy klienta 243 Umówienie wizyty i przygotowanie do przyjęcia klienta 244 Wprowadzenie 244 Szybkie odebranie telefonu 244 Przedstawienie siebie i firmy 244 Wzięcie odpowiedzialności za telefonującego klienta 246 Efektywne słuchanie 247 Preferowanie klienta, który już przyjechał do serwisu 247 Czynności do podjęcia przy umawianiu klienta na wizytę 248 Wysłuchanie klienta 248 Zapisanie problemu klienta 248 Zaproponowanie możliwości i alternatyw 248 Zebranie i zapisanie koniecznych danych 248 Poinformowanie o promocjach 248 Kalendarz przyjęć 249 Scenka 1 Planowanie prac 251 Posługiwanie się bazą danych 251 Wcześniejsze przygotowanie oferty 251 Standardowe oferty 252 Przyjęcie klienta 254 Główne czynności przy przyjęciu klienta 254 Punktualność 254 Zobowiązanie do zajęcia się pojazdem 255 Obejrzenie samochodu przed przyjęciem do serwisu 255 Zaproponowanie operacji wynikających ze stanu auta 255 Zaproponowanie aktualnych ofert promocyjnych 255 Zaproponowanie operacji wynikających ze sposobu jazdy lub innych ewentualnych potrzeb klienta 256 Oferta w zależności od przebiegu i wieku samochodu 256 Okazanie troski o samochód klienta – zabezpieczenie pojazdu 256 Określenie ceny usługi 256 Wystawienie dowodu rozpoczęcia naprawy (zlecenia) 257 Zaktualizowanie danych klienta 258 Scenka 1. (kontynuacja) 258 Scenka 2 263 Scenka 3 266 Scenka 4 268 Na przekór porozumieniu z klientem – przykład 274 Działania związane z czasem oczekiwania w trakcie przyjęcia 275 Naprawa 277 Główne czynności podczas naprawy 277 Dbałość o samochód klienta 277 Zaproponowanie naprawy wykrytych usterek 277 Proponowanie promocji na operacje do natychmiastowego wykonania 278 Niezmienianie ceny bez uprzedzenia oraz zapisywanie uzgodnionych zmian 278 Skontrolowanie jakości 279 Scenka 1. (kontynuacja) 279 Scenka 5 280 Scenka 6 282 Scenka 7 286 Działania związane z czasem oczekiwania w trakcie naprawy 290 Wydanie samochodu 292 Główne czynności podczas wydania samochodu 292 Opisanie wykonanych prac 292 Opisanie faktury 292 Opisanie prac do wykonania w przyszłości 293 Pokazanie klientowi wykonanych prac 293 Zdjęcie zabezpieczeń 294 Scenka 1. (kontynuacja) 294 Tzw. gratisy – czy one załatwią sprawę? 295 Najlepsze Narzędzie Marketingowe (NNM) 297 Wprowadzenie do NNM 297 Konstrukcja NNM 298 Elementy NNM 298 Dane identyfikacyjne na NNM 299 NNM jako oferta 299 Opis użycia NNM 300 Archiwizowanie NNM 300 Korzystanie z NNM 301 Zaawansowane użycie NNM 304 Inne dokumenty w roli NNM 305 NNM w systemie komputerowym 306 Podsumowanie idei NNM 306 Kontakty posprzedażne 307 Telefon po naprawie 307 Scenka 1. (kontynuacja) 308 Na przekór porozumieniu z klientem – przykład 310 Scenka 1. (kontynuacja) 310 ROZDZIAŁ 12. KILKA SŁÓW O PUBLIC RELATIONSO co chodzi w PR? Do kogo skierowane są działania PR? 314 Narzędzia PR 314 Kontakty z mediami 314 Komunikaty, informacje dla prasy 315 Zdjęcie 316 Konferencje prasowe 317 Wywiady oraz wypowiedzi 317 Inne narzędzia 317 Drzwi Otwarte 317 Inne akcje 318 Listy i inne narzędzia PR 319 Zalety i wady stosowania PR w działalności serwisu 319 ROZDZIAŁ 13. LUDZIE: MARKETING WEWNĘTRZNY Co to jest marketing wewnętrzny? 321 Wykorzystanie badania opinii pracowników 322 Wprowadzanie zmian w firmie 323 Zatrudnianie pracownika: rekrutacja i selekcja 324 Przypadek warsztatu A 325 Przypadek warsztatu B 325 Przypadek warsztatu C 326 Rekrutacja wewnętrzna 327 Kultura organizacyjna firmy w kontekście rekrutacji 328 „Wychowanie” pracownika – przykład z rynku 329 Adaptacja pracowników do firmy oraz zmniejszanie fluktuacji 329 Zmniejszanie fluktuacji poprzez zaoferowanie możliwości rozwoju 330 Komunikacja wewnętrzna i rola kierownika 331 Dobra komunikacja na linii podwładni – przełożeni, czyli właściciel najważniejszym narzędziem marketingu wewnętrznego 331 Zaufanie 332 Motywowanie pracowników 334 Rola kierownika 334 Potrzeby i motywatory 335 Język korzyści 336 Odpowiedzialność 337 Działania motywacyjne 337 Niezadowolenie z pracy 339 Motywacja na każdym etapie 340 Rozwój pracownika – szkolenia i ścieżki awansów 341 Zarządzanie wiedzą i kompetencjami 341 Szkolenia i indywidualne uczenie się 343 Profil zawodowy pracowników serwisu 344 Pracownik biura obsługi klienta 344 Wiedza 344 Umiejętności 345 Szef serwisu 345 Podsumowanie 346 ROZDZIAŁ 14. PARTNERSTWO, CZYLI JAK WYKORZYSTAĆ NARZĘDZIA MARKETINGU DO BUDOWANIA LOJALNOŚCI Marketing partnerski Wartość klienta dla serwisu 350 Jak budować lojalność? 352 Co to jest lojalność? 352 Jak zabiega się o lojalność? Przykłady z rynku 354 Dodatkowe usługi na różnym poziomie 354 Zbieranie punktów, program Toyota More 356 Rola systemów CRM w budowaniu więzi ekonomicznych i strukturalnych na przykładzie systemu Integra Car/Truck 357 Zaplanowanie akcji promocyjnej w systemie 362 Przykłady przeprowadzonych akcji promocyjnych z wykorzystaniem korespondencji seryjnej SMS 363 Bonus. Funkcje CRM w sprzedaży pojazdów w salonie i w komisie na przykładzie systemu Integra DMS 365 Kontrola efektywności działań handlowych na przykładzie systemu Integra DMS 366 Bariery rezygnacji z usług 366 Konstrukcja programu lojalnościowego 367 Docenienie zaangażowania i wprowadzenie emocji 367 Dla których klientów program lojalnościowy? 368 Program dla VIP-ów 370 Kilka uwag o konstruowaniu programu lojalnościowego 370 Propozycja działań lojalnościowych dla serwisu 371 Planowanie kontaktów z klientem w ramach działań lojalnościowych 373 Momenty kontaktu 373 Podsumowanie 374 ROZDZIAŁ 15. POMIAR DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH I LOJALNOŚCIOWYCHWskaźniki umożliwiające planowanie akcji promocyjnych i pomiar ich efektów 375 Planowanie akcji dla różnych grup (segmentów) klientów za pomocą metody RFM 375 Planowanie i pomiar celów akcji marketingowych 377 Przykładowe, szczegółowe cele akcji marketingowych 377 Sprzedaż i zysk na wizytę, zagadnienie szacowania kosztów akcji oraz zysku 378 Wskaźnik zwrotu z inwestycji 379 Wskaźnik kosztu dotarcia do odbiorcy 379 Koszt jednej sprzedaży 380 Wskaźnik odpowiedzi 381 Wskaźnik zapytań 381 Wskaźnik zamówień 382 Analiza wyników z użyciem wskaźników 382 Planowanie i ocena mediów 383 Zasięg reklamy 383 Częstotliwość reklamy 384 Wskaźnik intensywności kampanii 384 Metody rozliczania kampanii internetowych 384 Kilka uwag o planowaniu i wyborze mediów 385 Współpraca z agencją reklamową przy projektowaniu akcji 386 Badanie jakości kampanii reklamowej 386 Badanie celów innych niż sprzedażowe 387 Konieczność zbierania i korzystania z danych 387 Pomiar lojalności 388 Badanie postawy: rekomendacja 388 Badanie zachowań 390 Średnia wysokość rachunku na podstawie danych rzeczywistych 390 Klienci a obroty na podstawie danych rzeczywistych 390 Inne metody pomiaru w badaniach zachowań i postaw 392 Wskaźnik deklarowanej lojalności 392 Wskaźnik RFM – dane rzeczywiste 392 Szeroko zakrojone badania zachowań klientów 393 Bonus. Przykładowe koszty marketingowe 393 Koszty druku 393 Inne koszty 395 Bonus. Polacy naprawiają samochody – garść danych statystycznych 395 Kup Teraz! Książka Narzędzia marketingowe w warsztacie samochodowym. Podręcznik 2 - polecamy!
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o NARZĘDZIA MARKETINGOWE W WARSZTACIE SAMOCHODOWYM

  • []

    Kategoria: Warsztat i magazyn / Motoryzacja / Akcesoria samochodoweWysyłka: do 3 dni

    Zestaw do radia samochodowego. Wymiary 43x20x7cm.

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Narzędzia do radia samochodowego

  • [MEGA]

    Kategoria: Zestawy narzędziWysyłka: do 3 dni

    Zestaw Narzędzia samochodowe 100szt, Profix 10015 Nasadki 1/2” - 13, 14, 15, 16, 17, 19 mm, Rękojeść z grzechotką 1/2”, Uchwyt typu T do nasadek i końcówek wkrętaków 1/4”, Nasadki 1/4”... Pełen opis produktu 'Narzędzia samochodowe zestaw 100el.' »

    Zestaw Narzędzia samochodowe 100szt, Profix 10015 Nasadki 1/2” - 13, 14, 15, 16, 17, 19 mm, Rękojeść z grzechotką 1/2”, Uchwyt typu T do nasadek i końcówek wkrętaków 1/4”, Nasadki 1/4” - 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 mm, końcówki wkrętaków 1/4” - płaskie 4, 5, 6 mm, krzyżowe Nr 1, 2, 3 - POZIDRIV Nr 1, 2, 3, Torx T15, T20, łączniki końcówek, Młotek, Szczypce do rur 250 mm, Szczypce zaciskowe końcówek elektrycznych – 200 mm, Klucze płasko-oczkowe 8, 10, 11, 12, 13 mm, Klucze sześciokątne 3, 4, 5, 6 mm, Wkrętaki - płaskie 7 x 100 i 6 x 40, - krzyżowe Nr 2 x 100, Nr 2 x 40
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Narzędzia samochodowe zestaw 100el.

  • [Jonnesway]

    Kategoria: KATEGORIE > NARZĘDZIA DO WARSZTATÓW SAMOCHODOWYCH > Narzędzia warsztatowe specjalne > Narzędzia do wymiany szyb samochodowych

    W zestawie: Uchwyt do umieszczania sznurka w gnieździe uszczelki gumowej szyby samochodowej. Narzędzie, które współpracuje z powyższym, umożliwia właściwe umieszczenie sznurka w kanaliku,... Pełen opis produktu 'Jonnesway Narzędzia do montażu szyb samochodowych AB010001' »

    W zestawie: Uchwyt do umieszczania sznurka w gnieździe uszczelki gumowej szyby samochodowej. Narzędzie, które współpracuje z powyższym, umożliwia właściwe umieszczenie sznurka w kanaliku, dzięki możliwości zmiany końcówek pasuje do większości typów uszczelek Zakrzywiony hak – służy pomocnie do zakładania oraz do czyszczenia uszczelek gumowych Prosty hak - służy pomocnie do zakładania oraz do czyszczenia uszczelek gumowych. Narzędzie do czyszczenia oraz usuwania kawałków popękanych szyb z uszczelek gumowych bez konieczności ich demontażu Instrukcja użytkowania PDF (Pobierz)
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Jonnesway Narzędzia do montażu szyb samochodowych AB010001

  • [Jonnesway]

    Kategoria: KATEGORIE > NARZĘDZIA DO WARSZTATÓW SAMOCHODOWYCH > Narzędzia warsztatowe specjalne > Narzędzia do wymiany szyb samochodowych

    Opakowanie: karton z plastikową wkładką zestaw przeznaczony do demontażu szyb samochodowych Doskonale sprawdzi sie w profesjonalnym warsztacie W skład zestawu wchodzi 7 elementów Pełen opis produktu 'Jonnesway Narzędzia do demontażu szyb samochodowych AB010002' »

    Opakowanie: karton z plastikową wkładką zestaw przeznaczony do demontażu szyb samochodowych Doskonale sprawdzi sie w profesjonalnym warsztacie W skład zestawu wchodzi 7 elementów
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Jonnesway Narzędzia do demontażu szyb samochodowych AB010002

  • []

    Kategoria: Zabawki / Zabawa w dorosłych / Majsterkowicz
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o MY BABY MYJKA SAMOCHODOWA, NARZĘDZIA

  • [BOLL]

    Kategoria: Lakiery i akcesoria>Akcesoria lakierniczeWysyłka: do 7 dni

    BOLL   Drut do wycinania szyb Drut o złotej barwie do wycinania szyb. Pełen opis produktu 'NARZĘDZIA LAKIERNICZE DRUT DO WYCINANIA SZYB SAMOCHODOWYCH 22.5MB BOLL' »

    BOLL Drut do wycinania szyb Drut o złotej barwie do wycinania szyb.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o NARZĘDZIA LAKIERNICZE DRUT DO WYCINANIA SZYB SAMOCHODOWYCH 22.5MB BOLL


Narzedziak.pl

Elektro narzędzia i narzędzia ręczne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 29.06.2006
yato, stanley, topex, jonnesway, neo, bosch, makita, limit, metabo, wolfcraft
Produkty w ofercie: 7038
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 3
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

MOTODANE

Książki serwisowe i instrukcje obsługi samochodu oraz samochodowe poradniki serwisowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 10.09.2008
haynes, wydawnictwo wkŁ, autoelektro, instalator polski, kabe, wydawnictwo auto, wydawnictwa naukowo-techniczne, motomarketing, olesiejuk, buk rower
Produkty w ofercie: 1113
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 136
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Fajny.pl

Puzzle, gry planszowe oraz na konsole.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 18.02.2010
Produkty w ofercie: 10526
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 1
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1

MotoBajery.pl

Części, kosmetyki i akcesoria samochodowe
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 01.05.2011
kayaba, filtron, delphi, skf, mann-filter, trw, girling, bosch, japanparts, luk - ina
Produkty w ofercie: 21817
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Coolmarket

Systemy chłodnicze i klimatyzacyjne
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 29.09.2014
shineyear, castel, inne, sinclair, embraco, części agd, testo, castel-engineering, refco, value
Produkty w ofercie: 2149
Promocje: 17
Wysyłka do 3 dni: 2
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Majsterkujesz.pl

Narzędzia ręczne, elektronarzędzia, akcesoria i artykuły dla majsterkowiczów
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 17.02.2016
proline, stanley, profix, mega, produkt polski, fiskars, kreator, artpol, juco, tryton
Produkty w ofercie: 2845
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 2757
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Być może odnajdziesz szukany produkt wśród: