Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
  • [MELISSA-&-DOUG]

    Kategoria: Zabawki gry rowerki hulajnogi dla dzieci > Zabawki edukacyjne > Zabawki dla dzieci powyżej rokuWysyłka: do 3 dni

    Narzędzia pluszowe znakomite bezpieczne narzędzia pluszowe dla niemowląt . Dwuletni majster? Z narzędziami? Teraz to możliwe! Narzędzia pluszowe znakomite bezpieczne narzędzia... Pełen opis produktu 'Narzędzia pluszowe znakomite bezpieczne narzędzia pluszowe dla niemowląt 13038' »

    Narzędzia pluszowe znakomite bezpieczne narzędzia pluszowe dla niemowląt. Dwuletni majster? Z narzędziami? Teraz to możliwe! Narzędzia pluszowe znakomite bezpieczne narzędzia pluszowe dla niemowląt - ten zestaw małego majsterkowicza pozwoli  pociechom na świetną, rozwojową zabawę. Korzystając z pluszowych, bezpiecznych narzędzi, dzieci nie będą się nudziły.W końcu jest tyle rzeczy do zreperowania! Narzędzia można prać w pralce. Wszystkie narzędzia pluszowe są bezpieczne i mięciutkie, wykonane z miłego w dotyku materiału. Dodatkowo, wykonano je z dużą dbałością o szczegóły - imitują prawdziwe gadżety majsterkowicza. ZAWARTOŚĆ: - skrzynka na narzędzia -młotek -śrubokręt -wiertarka, -piła ręczna, -2 śruby +2 podkładki, -wszystkie elementy są mięciutkie, są narzędziowymi pluszakami WIEK: powyżej 1 roku   WYMIARY: opakowania: 25 x 28 x 15,5 cm
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Narzędzia pluszowe znakomite bezpieczne narzędzia pluszowe dla niemowląt 13038

  • []

    Kategoria: DECOUPAGE > Serwetki > Ogrodowe i zioła

    Serwetka  klasyczna 33x33cm do zdobienia metoda decoupage.

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o SERWETKA BIEDRONKA I NARZĘDZIA

  • [Fisher Price]

    Kategoria: Kategorie > Zabawa i rozwój > Gryzaki

    Zabawny zestaw 3 narzędzi jest idealnym upominkiem dla malutkiego chłopczyka. W komplecie jest pędzel-gryzaczek z miękkiego PCV, klucz francuski z obracającym się wałkiem, oraz drugi gryzaczek w kształcie... Pełen opis produktu 'Narzędzia Gryzaczki Fisher Price' »

    Zabawny zestaw 3 narzędzi jest idealnym upominkiem dla malutkiego chłopczyka. W komplecie jest pędzel-gryzaczek z miękkiego PCV, klucz francuski z obracającym się wałkiem, oraz drugi gryzaczek w kształcie klucza płaskiego. Komplet spięty jest razem i zawieszony na uchwycie stylizowanym na ścisk stolarski!
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Narzędzia Gryzaczki Fisher Price

  • [Elite]

    Kategoria: AKCESORIA ROWEROWE>Bidony i koszyki>BidonyWysyłka: od ręki

    Pojemnik na narzędzia firmy Elite o pojemności: 550 ml

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Pojemnik na narzędzia Elite BYASI biały 550 ml

  • [Accent]

    Kategoria: TURYSTYKA I REKREACJA>Akcesoria turystyczne>Saszetki > BiodrówkiWysyłka: od ręki

    Mini torebka na telefon komórkowy lub narzędzia, wykonana z bardzo trwałego, odpornego na ścieranie i rozrywanie poliestru. Pełen opis produktu 'Torebka Accent na telefon komórkowy lub narzędzia Rapid' »

    Mini torebka na telefon komórkowy lub narzędzia, wykonana z bardzo trwałego, odpornego na ścieranie i rozrywanie poliestru.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Torebka Accent na telefon komórkowy lub narzędzia Rapid

  • []

    Kategoria: Majsterkowicz
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Bosch - Kuferek na narzędzia

  • [Gardena]

    GARDENA sklep ogrodniczy poleca- Do przechowywania 6 narzędzi combisystem lub 6 narzędzi cleansystem oraz 2 trzonków combisystem lub cleansystem, podstawowych lub przedłużających. Oszczędność miejsca,... Pełen opis produktu 'Wieszak do narzędzia' »

    GARDENA sklep ogrodniczy poleca- Do przechowywania 6 narzędzi combisystem lub 6 narzędzi cleansystem oraz 2 trzonków combisystem lub cleansystem, podstawowych lub przedłużających. Oszczędność miejsca, doskonały porządek w piwnicy, garażu lub domku działkowym. Z wysokowartościowego tworzywa sztucznego. W komplecie ze śrubami i kołkami.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Wieszak do narzędzia

  • [Leotti]

    Kategoria: Dla dziecka

    Śliczna dwustronna pościel w narzędzia i czarne gwiazdki, wykończona pomarańczową wstążką. Dla bezpieczeństwa malucha nie używamy guzików, suwaków i zamków. Rozmiar 135x100. Istnieje oczywiśc... Pełen opis produktu 'Pościel w narzędzia' »

    Śliczna dwustronna pościel w narzędzia i czarne gwiazdki, wykończona pomarańczową wstążką. Dla bezpieczeństwa malucha nie używamy guzików, suwaków i zamków. Rozmiar 135x100. Istnieje oczywiście możliwość uszycia dla Państwa także innych rozmiarów, nie tylko do małego łóżeczka. Do każdego kompletu można samemu wybrać materiały z naszych zasobów i skomponować coś wyłącznie dla Państwa. www.leotti.pl
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Pościel w narzędzia

  • [Zack]

    Kategoria: Kuchnia>Akcesoria i narzędzia kuchenne >Pozostałe narzędzia i akcesoria kuchenneWysyłka: do 3 dni

    Pojemnik na narzędzia kuchenne Milos niemieckiej firmy Zack. W komplecie zestaw trzech drewnianych narzędzi kuchennych. Wykonany z wysokiej jakości stali nierdzewnej. Wysokość: 16 cm Ś... Pełen opis produktu 'Zack - pojemnik na narzędzia kuchenne Milos' »

    Pojemnik na narzędzia kuchenne Milos niemieckiej firmy Zack. W komplecie zestaw trzech drewnianych narzędzi kuchennych. Wykonany z wysokiej jakości stali nierdzewnej. Wysokość: 16 cm Średnica: 12 cm Materiał: stal nierdzewna  
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zack - pojemnik na narzędzia kuchenne Milos

  • [Joseph Joseph]

    Kategoria: Kuchnia>Mycie i czyszczenie w kuchniWysyłka: od ręki

    Ociekacz do naczyń i narzędzi Segment, marki Joseph Joseph Funkcjonalny pojemnik z siedmioma przegródkami pomieści umyte sztućce i narzędzia kuchenne.  Dwuczęściowa konstrukcja ułatwia utr... Pełen opis produktu 'Joseph Joseph - ociekacz na sztućce i narzędzia Segment biało-zielony' »

    Ociekacz do naczyń i narzędzi Segment, marki Joseph Joseph Funkcjonalny pojemnik z siedmioma przegródkami pomieści umyte sztućce i narzędzia kuchenne.  Dwuczęściowa konstrukcja ułatwia utrzymanie ociekacza w czystości.   kolor: zielono-biały   Wymiary: 13,5 x 14,4 x 18,5 Materiał: tworzywo sztuczne,   Mozna myć w zmywarce      
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Joseph Joseph - ociekacz na sztućce i narzędzia Segment biało-zielony

  • [Stanley]

    Kategoria: Odzież ochronna i robocza, artykuły BHP > Pasy, kieszenie

    STANLEY KIESZEŃ DO PASA NA NARZĘDZIA I MŁOTEK Charakterystyka: - Wykonana z trwałej tkaniny 600x600 Denier - Zapewnia szybki dostęp do narzędzi w miejscu pracy - Rozmiar i kształt kieszeni um... Pełen opis produktu 'STANLEY KIESZEŃ DO PASA NA NARZĘDZIA I MŁOTEK 1-96-181' »

    STANLEY KIESZEŃ DO PASA NA NARZĘDZIA I MŁOTEK Charakterystyka: - Wykonana z trwałej tkaniny 600x600 Denier - Zapewnia szybki dostęp do narzędzi w miejscu pracy - Rozmiar i kształt kieszeni umożliwia wygodne przechowywanie narzędzi - Dodatkowo zintegrowana zawieszka na młotek - Miękkie podbicie pasa zapewniające bezpieczeństwo i wygodę pracy (j)
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o STANLEY KIESZEŃ DO PASA NA NARZĘDZIA I MŁOTEK 1-96-181

  • [C.H.Beck]

    Kategoria: Ró?ne

    Stan prawny: grudzień 2015 r. Praktyczne narzędzia zarządzania ryzykiem w jednostkach sektora publicznego Poruszane zagadnienia omawiają istotne informacje w zakresie praktycznych narzędzi Pełen opis produktu 'Praktyczne narzędzia zarządzania ryzykiem w jednostkach sektora publicznego.' »

    Stan prawny: grudzień 2015 r. Praktyczne narzędzia zarządzania ryzykiem w jednostkach sektora publicznego Poruszane zagadnienia omawiają istotne informacje w zakresie praktycznych narzędzi zarządzania ryzykiem niezbędnych do skutecznego i efektywnego zarządzania jednostką sektora publicznego. Książka udziela następujących odpowiedzi: jak skutecznie zarządzać zespołem? jak zintegrować, funkcjonujące w jednostce systemy zarządzania, w tym zarządzanie ryzykiem w jeden logiczny system? jak zapobiec dublowaniu się czynności, czasochłonności i zbędnym kosztom jakie są z tym związane? jak zmotywować i inspirować ludzi do działania, aby ich indywidualne cele przekształciły się we wspólny wysiłek, zapewniający sukces całej organizacji? Książka zawiera praktyczne wskazówki i narzędzia, które można wykorzystać na poszczególnych etapach zarządzania ryzykiem, tj. od przyjętych rozwiązań systemowych, poprzez system wyznaczania celów, definiowania i oceny zagrożeń aż do monitoringu. Przedstawione uwagi i spostrzeżenia poparte zostały praktycznymi przykładami jak i sprawdzonymi metodami działania zarówno dla administracji rządowej jak i samorządowej. Zaprezentowano też najczęściej popełniane błędy przez jednostki, wynikające z niewłaściwego zrozumienia istoty wprowadzonych zmian w sektorze publicznym. Główne korzyści 16 wzorów płyta cd dołączona do książki liczne przykłady z praktyki
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Praktyczne narzędzia zarządzania ryzykiem w jednostkach sektora publicznego.

  • [Sparco]

    Kategoria: Wyposażenie serwisu>Odzież dla mechanika>Torby dla mechnikaWysyłka: do 14 dni

    Torba na narzędzia Sparco Posiada wiele praktycznych podziałek i kieszeni. Wykonana z mocnego materiału Pełen opis produktu 'Torba na narzędzia Sparco' »

    Torba na narzędzia Sparco Posiada wiele praktycznych podziałek i kieszeni. Wykonana z mocnego materiału
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Torba na narzędzia Sparco

  • [NEO]

    Kategoria: Artykuły elektryczne/Narzędzia i elektronarzędzia/Walizki narzędziowe

    KIESZEŃ NA NARZĘDZIA, 4 PRZEGRODY, UCHWYT NA MŁOTEK NEO 84-333 Kieszeń na narzędzia NEO wykonana z wytrzymałego tworzywa sztucznego. Posiada 4 pojemne przegrody umożliwiające przenoszenie... Pełen opis produktu 'KIESZEŃ NA NARZĘDZIA, 4 PRZEGRODY, UCHWYT NA MŁOTEK NEO 84-333' »

    KIESZEŃ NA NARZĘDZIA, 4 PRZEGRODY, UCHWYT NA MŁOTEK NEO 84-333 Kieszeń na narzędzia NEO wykonana z wytrzymałego tworzywa sztucznego. Posiada 4 pojemne przegrody umożliwiające przenoszenie narzędzi bądź akcesoriów, takich jak wiertła, śruby, gwoździe oraz uchwyt na młotek. Mocowana do paska od spodni. Przydatna szczególnie podczas pracy na wysokości. Marka NEO spełnia oczekiwania profesjonalistów.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o KIESZEŃ NA NARZĘDZIA, 4 PRZEGRODY, UCHWYT NA MŁOTEK NEO 84-333

  • []

    Kategoria: czapki, opaski, bandamki/czapki,kominiarki,nauszniki/na lato

    Modne połączenie chustki na głowę z czapką z daszkiem. Wersja chłopięca w ciekawe wzory. Chusta zapewnia prawidłową wentylację w upalne dni, chroni głowę przed promieniami słonecznymi a daszek osłania... Pełen opis produktu 'chustka z daszkiem dla chłopca narzędzia żół. r.42' »

    Modne połączenie chustki na głowę z czapką z daszkiem. Wersja chłopięca w ciekawe wzory. Chusta zapewnia prawidłową wentylację w upalne dni, chroni głowę przed promieniami słonecznymi a daszek osłania oczy przed nadmiernym światłem. Wiązanie z tyłu umożliwia dobre dopasowanie obwodu czapki do głowy. Swobodnie opadający z tyłu fragment materiału skutecznie osłania kark malucha przed przegrzaniem w razie wystawienia na długotrwałe odziaływanie słońca np. podczas zabawy w piaskownicy, kiedy głowa dziecka jest pochylona i kark nieosłonięty. Skład: 90% bawełna 10% poliester
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o chustka z daszkiem dla chłopca narzędzia żół. r.42

  • [Motomarketing]

    Kategoria: PRZEWODNIKI I PORADNIKI

    NARZĘDZIA MARKETINGOWE W WARSZTACIE SAMOCHODOWYM. PODRĘCZNIK 2 Podręcznik dla warsztatów samochodowych Narzędzia marketingowe w warsztacie samochodowym. Podręcznik 2 to książka, która... Pełen opis produktu 'NARZĘDZIA MARKETINGOWE W WARSZTACIE SAMOCHODOWYM' »

    NARZĘDZIA MARKETINGOWE W WARSZTACIE SAMOCHODOWYM. PODRĘCZNIK 2 Podręcznik dla warsztatów samochodowych Narzędzia marketingowe w warsztacie samochodowym. Podręcznik 2 to książka, która zastępuje wydawnictwo z 2006 roku pt. „Jak zdobyć i utrzymać klienta w warsztacie samochodowym. Podręcznik marketingu serwisowego”. Po co drugi podręcznik? Główny powód jest banalny: wyczerpał się nakład tej pierwszej książki omawiającej kompleksowo zagadnienia marketingowe w serwisie sa­mochodowym, a inne wydawnictwa mówiły jedynie o wybranych aspektach. Od 2006 roku pojawiło się sporo nowych informacji i przykła­dów z rynku. Są one już zawarte w „Narzędziach marketingowych...” a niektóre z poruszanych wcześniej zagadnień przedstawione są w nowy bądź szerszy sposób. W tym podręczniku znajdzie również Czytelnik treści książek wydanych przez Motmarketing w latach 2007-2010 (jest to zaznaczone na okładce), oczywiście odpowiednio zredagowane i uporządkowane. Pierwsza część to swe­go rodzaju wstęp opisujący podstawy marketingu oraz specyfikę usług serwisowych, zagadnienie wizerunku warsztatu i inne niż promocja narzędzia marketingowe: produkty i usługi w serwisie, ceny oraz jakość obsługi. Druga część to opis wykorzystania narzędzi promocji firmy, takich jak promocja sprze­daży, reklama, marketing bezpośredni, merchan­dising, sprzedaż w trakcie właściwego procesu obsługi oraz public rela­tions. W tych rozdziałach opisuję jed­nocześnie, w jaki sposób należy budować komunikat marketingowy dla klienta w re­klamie, li­ście, ulotce, ekspozycji, sprzedaży podczas ob­sługi. Część trzecia to swego rodzaju podsumowanie. Jest rozdział o marke­tingu we­wnętrznym, czyli ludziach w usługach, jest o budowaniu lojalności i wreszcie o sposobach pomiaru efektów podejmowanych działań. Podręcznik jest przeznaczony dla zarządzających i pracowników autory­zowanych stacji obsługi oraz niezależnych warsztatów, jak również dla pracowników firm, które organizują sieci serwisów lub współpra­cują z wieloma, czy nawet z pojedynczymi, warsztatami. Już w tej chwili zastanawiasz się z pewnością, co powstrzymuje Cię od podjęcia właściwej decyzji, która pozwoli Ci zyskać większe przychody i zyski, rozwijać Twoją firmę. Dotknij sukcesu, zobacz, jak twój warsztat rośnie w siłę, usłysz szelest pieniędzy oraz głosy zadowolonych klientów. Sprawdź! Ile kosztuje Cię jedna reklama prasowa? A mailing do klientów? Zapewne więcej niż 149 zł? A ile możesz stracić, jeśli źle przygotujesz te akcje? Ile zapłacisz za stworzenie ogłoszenia osobie lub firmie, która nie ma pojęcia o specyfice usług (w tym serwisowych!)? Ile zapłacisz za umieszczenie złego ogłoszenia, które nie będzie skuteczne i nie przyciągnie tylu klientów, ilu by mogło? Obsługujesz klienta w swoim warsztacie. Już w tej chwili zastanawiasz się, czy w pełni wykorzystujesz jego potencjał. Naucz się oferować mu właściwe usługi, w odpowiednim momencie i w odpowiedni sposób. Każdy serwis, niezależnie od tego, czy jest duży czy mały, obsługuje klientów. Dowiedz się, jak więcej zarabiać na oferowaniu im dokładnie tego, czego potrzebują. Wysyłasz listy do swoich klientów? Nie wiem, czy myślałeś o tym, w jaki sposób podręcznik może pomóc Ci uniknąć błędów, jakie być może robisz. Sam je robiłem pracując w firmie motoryzacyjnej. Ale Ty już nie będziesz musiał ich powielać! Czy Twoi pracownicy dzwonią do klientów z ofertami? Sam miałem taki telefon: miła pani dzwoniła na mój telefon komórkowy, wydała pieniądze na kilkunastominutową rozmowę, dowiedziała się ode mnie wiele o mnie jako o kliencie... i nie oddzwoniła z obiecaną ofertą ubezpieczenia AC i OC. To karygodne, ale ile drobniejszych błędów popełnianych jest na co dzień, co godzinę, w tej chwili?! Nie dopuść do marnowania pieniędzy przeznaczonych na marketing. Podczas lektury tej strony zastanawiasz się już, ile jeszcze czasu możesz poświęcić na studiowanie zagadnień marketingowych. Zapewne mało, a więc przeczytaj podręcznik i już zarabiaj szybciej, lepiej i więcej! Stosuj podręcznik, poznaj korzyści: oszczędzaj pieniądze potencjalnie marnotrawione na niewłaściwy dobór lub wykorzystanie mediów, za pośrednictwem których serwis komunikuje się z klientem, stwórz przewagę nad konkurencją dzięki zrozumieniu prawdziwej specyfiki usług, której nie rozumieją inni, usatysfakcjonuj klienta dzięki lepszej obsłudze oraz umiejętności dobrania właściwej dla niego oferty, miej spokojną głowę dzięki pozbyciu się niepotrzebnych wątpliwości przy podejmowaniu decyzji marketingowych i organizacyjnych. NARZĘDZIA MARKETINGOWE W WARSZTACIE SAMOCHODOWYM. PODRĘCZNIK 2 Spis treści WSTĘPDlaczego podręcznik nr 2? 17 Forma książki 18 Zawartość książki 19 Podziękowania 20 O Motomarketing.pl 21 ROZDZIAŁ 1. PODSTAWY MARKETINGU USŁUG I STRATEGII MARKETINGOWEJ W LOKALNYM WARSZTACIECo to jest marketing? 23 Cele komunikacji marketingowej 24 Cel: wizerunek 25 Cel: informowanie i sprzedaż (nakłanianie do zakupu) 26 Jak sobie radzić z usługą? Podstawy marketingu usług 26 Niematerialność usług 26 Materialne dowody usługi 27 Pozostałe cechy usług 29 Prezentowanie korzyści w usługach 30 Schemat: cecha – zaleta – korzyść 30 Momenty prawdy 32 Zarządzanie oczekiwaniami klienta 32 Edukacja klienta 33 Jak przeciwdziałać negatywnym cechom usług – podsumowanie 33 Nowi i dotychczasowi klienci w marketingu usług serwisowych 34 Co nieco o strategii 35 Formułowanie strategii marketingowej 35 Strategia produkt – rynek 37 Segmentacja rynku 38 Kryteria segmentacji rynku 39 Segmentacja a wybór działań marketingowych 40 Proces segmentacji 41 ROZDZIAŁ 2. WIZERUNEK SERWISUCo myślą klienci o firmie? 43 Co to jest wizerunek? 44 Różnicowanie i pozycjonowanie usług warsztatu 45 Różnicowanie oferty 47 Cena w wizerunku 48 Cena – wskazówki lingwistyczne 49 Dlaczego klienci wybierają dany warsztat? Wyniki badań 49 Różny wizerunek dla różnych klientów 52 Spójność wizerunku 52 Jaki wizerunek budują serwisy w Polsce? Przykłady z rynku 53 Czym się różni samochód od serwisu? Przykład Forda 53 Budowa wizerunku – podstawowe elementy dla każdego warsztatu 54 Plasowanie (pozycjonowanie) oferty na rynku 54 Przykład pozycjonowania serwisu 55 ROZDZIAŁ 3. OFERTA: USŁUGI PODSTAWOWE I DODATKOWE W SERWISIERóżne potrzeby – różne usługi 57 Usługi podstawowe w serwisie 58 Usługi dodatkowe w serwisie 59 Assistance gwarancyjne 59 Przykłady z rynku 60 Assistance pogwarancyjne 60 Przykłady z rynku 62 Przedłużona gwarancja i kontrakty obsługowe (serwisowe) 63 Cechy dobrej gwarancji (przedłużonej, podstawowej i innych umów serwisowych) 65 Przykłady z rynku 67 Szybki serwis 68 Części składowe oferty szybkiego serwisu 69 Przykłady z rynku 70 Przykład Szybkiego Serwisu Peugeot Rapide 71 Darmowe przeglądy 72 Odbiór samochodu do naprawy u klienta 73 Szybkie / całodobowe przyjęcie samochodu 73 Całodobowa obsługa 73 Usługa u klienta 74 ROZDZIAŁ 4. CENA I KOSZT USŁUGIWysoka czy niska cena? Przykłady z rynku 75 Idealne rozwiązanie cenowe 77 Realizacja praktyczna 77 Cena = wartość 78 Cena = koszt 79 Długookresowa wartość usługi 79 Strategie cenowe 79 Usługi dodatkowe i obsługa = wyższa cena, mniej targów 79 Różne ceny w różnych momentach 80 Różne stawki cenowe dla różnych usług 80 Ryczałty 80 Raty 81 Gwarancja 81 Oferty alternatywne 81 Strategie cenowe różnych typów warsztatów 83 Taktyki cenowe 83 Prezentowanie korzyści 83 Cena w perspektywie czasowej i komunikat „nie stać cię na tanie” 84 Ceny psychologiczne 84 Pakiety 86 Zobrazowanie usługi 86 Znajomość oferty konkurencji 87 Zawężanie usługi 87 „Zawyżone” ceny 87 Cennik 87 Cena pod presją czasu 88 Piramida cenowa 88 ROZDZIAŁ 5. JAKOŚĆ: STANDARDY, KONTROLA ŚWIADCZENIA USŁUG, BADANIA SATYSFAKCJIJakość w usługach – co to takiego? 89 Postrzeganie jakości przez klienta – czynniki wpływające na jakość 91 Luka jakościowa 95 Przykład z rynku 95 Likwidacja luki 96 Wyniki badania dostępności warsztatu przeprowadzonego przez Motomarketing 97 Informacje wstępne 97 Metodologia badania 98 Wyniki badania 99 Ciekawostki badania 101 Komentarz do wyników 102 Badanie jakości pracy serwisów w Niemczech – przykład z rynku 102 Jakość a satysfakcja 103 Różna obsługa dla różnych segmentów 103 Reklamacje w serwisie 104 Informowanie o procedurze reklamacyjnej 105 Załatwienie reklamacji 105 Odpowiedzialność za załatwianie reklamacji 106 Analiza reklamacji 108 Kontrola jakości 108 Koła jakości 110 Standardy obsługi klienta 111 Proces tworzenia standardów 112 Niebezpieczeństwa w obsłudze klienta 114 Badanie opinii klientów przy pomocy ankiet 114 Ankieta papierowa na miejscu 114 Ankieta po wizycie 115 Techniki zadawania pytań w ankiecie 117 Pytanie o satysfakcję 117 Poprawianie jakości na podstawie wyników ankiet satysfakcji 117 Pytanie o spełnienie oczekiwań klienta 118 Jak formułować możliwe odpowiedzi? 119 Pytanie o rekomendację 120 Pytania o stan faktyczny 120 Scenka – krótkie badanie satysfakcji 121 Ankiety – w telegraficznym skrócie 122 Przykład z rynku 123 Inne rodzaje badań 124 Tajemniczy klient 124 Audyt marketingowy 124 Obserwacja procesu i reakcji klientów 124 Rozmowa z klientem 125 Analiza reklamacji 126 Analiza zdarzeń krytycznych 126 Kompleksowa poprawa jakości obsługi – przykład 126 Jakość pracy serwisów – przykład z rynku polskiego 127 ROZDZIAŁ 6. EMOCJE I ROZUM: PODSTAWY KONSTRUOWANIA I NADAWANIA KOMUNIKATU MARKETINGOWEGONabywanie usług serwisowych – racjonalnie czy emocjonalnie? 129 Racjonalna strona podejmowania decyzji 130 Rola emocji w podejmowaniu decyzji zakupowych 131 Słowa, głos, mowa ciała 132 Reguły wywierania wpływu 133 Tak zwane typy klienta 134 Metaprogramy 135 Wzrokowcy, słuchowcy, kinestetycy 137 Odbiorca, narzędzia i forma komunikatu 137 Schemat projektowania działań marketingowych 137 Cel i narzędzia jego realizacji 138 Reklama masowa czy marketing (bardzo) bezpośredni? 139 Rola komunikacji wewnętrznej 140 Skuteczność i efektywność narzędzi promocyjnych 140 Bazy danych klientów 142 Zewnętrzne i wewnętrzne bazy danych, źródła informacji 143 Rola pracownika recepcji 144 Zakres danych 144 Przykład firmy Volvo 145 Obróbka danych 146 Wykorzystanie danych osobowych 146 Ochrona danych osobowych 146 Przetwarzanie danych osobowych 147 Zbiór danych osobowych 148 Spam i przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną 148 Komunikacja z klientem na odległość 149 ROZDZIAŁ 7. PROMOCJA SPRZEDAŻY Rola promocji sprzedaży w warsztacie 151 Strategie promocji sprzedaży 153 Rodzaje promocji 153 Promocje cenowe 154 Rabaty natychmiastowe 154 Pieniężne rabaty odroczone 154 Kupony 155 Kredytowanie zakupów 155 Promocje cenowe dla pośredników 155 Promocje zwiększające atrakcyjność produktu 156 Upominek wręczony przy zakupie usługi serwisowej 156 Upominek za wykonanie danej liczby usług serwisowych lub pozostawienie określonej ilości pieniędzy w serwisie 156 Upominek w korzystnej cenie 156 Upominki dla partnerów handlowych i ważniejszych klientów 156 Promocje z możliwością wygranej 157 Przyczyny porażek akcji promocyjnych 157 Przykładowe promocje sprzedaży do wykorzystania w warsztacie 160 Styczeń. Wyjazd na narty „bez poślizgu”: przegląd + oferta akcesoriów 163 Grupa docelowa 163 Opis akcji 163 Szczegółowe cele akcji 164 Jakie warsztaty mogą stosować tę akcję? 164 Korzyści do zastosowania w komunikacji 164 Komunikacja z klientem, baza danych 164 Luty. Sprowadziłeś, kupiłeś lub po prostu masz samochód – sprawdź go za (pół) darmo! 165 Grupa docelowa 165 Opis akcji 165 Szczegółowe cele akcji 166 Jakie warsztaty mogą stosować tę akcję? 167 Korzyści do zastosowania w komunikacji 167 Komunikacja z klientem, baza danych 167 Marzec. Sprawdź samochód po zimie 167 Grupa docelowa i opis akcji 167 Szczegółowe Cele akcji 168 Jakie warsztaty mogą stosować tę akcję? 169 Korzyści do zastosowania w komunikacji 169 Komunikacja z klientem, baza danych 169 Kwiecień. Komfort i bezpieczeństwo: bezpłatna kontrola przy wymianie opon 169 Grupa docelowa 169 Opis akcji 170 Szczegółowe cele akcji 170 Jakie warsztaty mogą stosować tę akcję? 171 Korzyści do zastosowania w komunikacji 171 Komunikacja z klientem, baza danych 172 Maj. Hamuj na chłodno: hamulce + klimatyzacja 172 Grupa docelowa 172 Treść akcji 172 Szczegółowe cele akcji 173 Jakie warsztaty mogą stosować tę akcję? 173 Korzyści do zastosowania w komunikacji 173 Komunikacja z klientem, baza danych 173 Czerwiec. Zadbaj o swój komfort i bezpieczeństwo rodziny: zawieszenie 174 Grupa docelowa 174 Treść akcji 174 Szczegółowe cele akcji 175 Jakie warsztaty mogą stosować tę akcję? 175 Korzyści do zastosowania w komunikacji 175 Komunikacja z klientem, baza danych 175 Lipiec. Urlop na plaży, nie w warsztacie 175 Grupa docelowa 175 Treść akcji 176 Szczegółowe cele akcji 176 Jakie warsztaty mogą stosować tę akcję? 176 Korzyści do zastosowania w komunikacji 176 Komunikacja z klientem, baza danych 177 Sierpień. Lepiej zapobiegać niż drożej usuwać skutki: promocja na wymianę zestawu rozrządu 177 Grupa docelowa 177 Treść akcji 177 Szczegółowe cele akcji 177 Jakie warsztaty mogą stosować tę akcję? 178 Korzyści do zakomunikowania klientowi 178 Komunikacja z klientem, baza danych 178 Wrzesień. Sprawdź wszystko „raz, a dobrze” 178 Grupa docelowa 178 Treść akcji 178 Szczegółowe cele akcji 180 Jakie warsztaty mogą stosować tę akcję? 180 Korzyści do zastosowania w komunikacji 180 Komunikacja z klientem, baza danych 180 Październik. Zobacz innych i bądź widoczny na drodze 181 Grupa docelowa 181 Treść akcji 181 Jakie warsztaty mogą stosować tę akcję? 182 Szczegółowe cele akcji 182 Korzyści do zastosowania w komunikacji 182 Komunikacja z klientem, baza danych 182 Listopad. Bezpieczeństwo na zimę 183 Grupa docelowa 183 Treść akcji 183 Szczegółowe cele akcji 183 Jakie warsztaty mogą stosować tę akcję? 184 Korzyści do zastosowania w komunikacji 184 Komunikacja z klientem, baza danych 184 Grudzień. Sport i rekreacja 184 Grupa docelowa 184 Treść akcji 184 Szczegółowe cele akcji 185 Jakie warsztaty mogą stosować tę akcję? 185 Korzyści do zastosowania w komunikacji 185 Komunikacja z klientem, baza danych 185 Akcja dodatkowa, bez terminu. Kupujesz samochód? Sprawdź go! 186 Grupa docelowa 186 Opis akcji 186 Szczegółowe cele akcji 186 Jakie warsztaty mogą stosować tę akcję? 187 Korzyści do wykorzystania w komunikacji 188 Promocje sprzedaży w serwisie oponiarskim 188 Wcześniejsza i późniejsza wizyta w serwisie 188 Zachęcanie klientów do wcześniejszego przyjazdu 189 Przedłużenie sezonu wiosennego 190 Przyspieszanie sezonu zimowego 190 Wydłużanie sezonu zimowego 191 Przykłady promocji sprzedaży z rynku 191 Dylemat komunikacji akcji dla wąskiego grona odbiorców 191 Przykład akcji Suzuki 192 Akcja sieci Premio 192 ROZDZIAŁ 8. KOMUNIKAT POŚREDNI: TRADYCYJNA REKLAMA Cechy reklamy usług serwisowych 195 Reklama racjonalna realizująca cel sprzedażowy 196 Przykłady z rynku 197 Reklama emocjonalna 197 Reklama bez ryzyka 198 Reklama wizerunku serwisu 199 Reklama a sezonowość 200 Budżet reklamowy 200 Charakterystyka reklamy w poszczególnych mass mediach 201 Dzienniki 201 Czasopisma 201 Telewizja lokalna 202 Reklama zewnętrzna (outdoor) 202 Radio lokalne 203 Internet 204 ROZDZIAŁ 9. MARKETING BEZPOŚREDNI: ULOTKA, LIST I INNE NARZĘDZIAIstota marketingu bezpośredniego Standardowe techniki marketingu bezpośredniego 207 Ulotka sprzedażowa na przykładzie akcji Goodyear 208 Mailing – list sprzedażowy 209 Zalety przesyłki pocztowej 209 Cechy dobrego listu-oferty: elementy konstrukcyjne i wybrane perswazyjne 210 Przykłady listów 212 Cechy kuponu 215 Koperta 215 Ulotka w mailingu pocztowym 216 Podstawowe błędy przesyłek 216 Zwiększenie skuteczności mailingu 216 List z ofertą do większych firm 217 Mailing bezadresowy 217 Przykład z rynku – kampania pocztowa pozyskująca nowych klubowiczów Goodyear Dunlop Tires Polska 217 Reklama jako narzędzie marketingu bezpośredniego 218 Telemarketing 219 Numer telefonu – infolinia 219 Telemarketing wychodzący 220 Telemarketing – przykład akcji „rozrząd” 221 Internet 222 Strona internetowa 222 Informowanie i reklama kontekstowa w Internecie 223 Podsumowanie 224 ROZDZIAŁ 10. „ZDALNY” MARKETING NA MIEJSCU: MERCHANDISINGCharakterystyka merchandisingu w usługowej firmie motoryzacyjnej 227 Ekspozycja 229 Atmosfera zakupów 231 Wpływanie na słuch 231 Wpływanie na inne zmysły i postrzeganie upływu czasu 232 Doświadczenia innych branż 234 Podstawowe błędy i wpadki merchandisingowe w serwisach 235 Logistyka 236 ROZDZIAŁ 11. MARKETING BARDZO BEZPOŚREDNI: SPRZEDAŻ USŁUG I CZĘŚCI PODCZAS PROCESU OBSŁUGI KLIENTA Rola sprzedaży osobistej i pracowników obsługi w marketingu usług 237 Dlaczego sprzedaż w usługach jest taka ważna? 237 Działania marketingowe pracownika obsługi 238 Czynności do podjęcia przez pracownika obsługi 239 Rzeczywistość rynkowa 242 Elementy rozmowy z klientem 242 Ogólny schemat rozmowy z klientem 242 Obszar rozmowy klienta 243 Umówienie wizyty i przygotowanie do przyjęcia klienta 244 Wprowadzenie 244 Szybkie odebranie telefonu 244 Przedstawienie siebie i firmy 244 Wzięcie odpowiedzialności za telefonującego klienta 246 Efektywne słuchanie 247 Preferowanie klienta, który już przyjechał do serwisu 247 Czynności do podjęcia przy umawianiu klienta na wizytę 248 Wysłuchanie klienta 248 Zapisanie problemu klienta 248 Zaproponowanie możliwości i alternatyw 248 Zebranie i zapisanie koniecznych danych 248 Poinformowanie o promocjach 248 Kalendarz przyjęć 249 Scenka 1 Planowanie prac 251 Posługiwanie się bazą danych 251 Wcześniejsze przygotowanie oferty 251 Standardowe oferty 252 Przyjęcie klienta 254 Główne czynności przy przyjęciu klienta 254 Punktualność 254 Zobowiązanie do zajęcia się pojazdem 255 Obejrzenie samochodu przed przyjęciem do serwisu 255 Zaproponowanie operacji wynikających ze stanu auta 255 Zaproponowanie aktualnych ofert promocyjnych 255 Zaproponowanie operacji wynikających ze sposobu jazdy lub innych ewentualnych potrzeb klienta 256 Oferta w zależności od przebiegu i wieku samochodu 256 Okazanie troski o samochód klienta – zabezpieczenie pojazdu 256 Określenie ceny usługi 256 Wystawienie dowodu rozpoczęcia naprawy (zlecenia) 257 Zaktualizowanie danych klienta 258 Scenka 1. (kontynuacja) 258 Scenka 2 263 Scenka 3 266 Scenka 4 268 Na przekór porozumieniu z klientem – przykład 274 Działania związane z czasem oczekiwania w trakcie przyjęcia 275 Naprawa 277 Główne czynności podczas naprawy 277 Dbałość o samochód klienta 277 Zaproponowanie naprawy wykrytych usterek 277 Proponowanie promocji na operacje do natychmiastowego wykonania 278 Niezmienianie ceny bez uprzedzenia oraz zapisywanie uzgodnionych zmian 278 Skontrolowanie jakości 279 Scenka 1. (kontynuacja) 279 Scenka 5 280 Scenka 6 282 Scenka 7 286 Działania związane z czasem oczekiwania w trakcie naprawy 290 Wydanie samochodu 292 Główne czynności podczas wydania samochodu 292 Opisanie wykonanych prac 292 Opisanie faktury 292 Opisanie prac do wykonania w przyszłości 293 Pokazanie klientowi wykonanych prac 293 Zdjęcie zabezpieczeń 294 Scenka 1. (kontynuacja) 294 Tzw. gratisy – czy one załatwią sprawę? 295 Najlepsze Narzędzie Marketingowe (NNM) 297 Wprowadzenie do NNM 297 Konstrukcja NNM 298 Elementy NNM 298 Dane identyfikacyjne na NNM 299 NNM jako oferta 299 Opis użycia NNM 300 Archiwizowanie NNM 300 Korzystanie z NNM 301 Zaawansowane użycie NNM 304 Inne dokumenty w roli NNM 305 NNM w systemie komputerowym 306 Podsumowanie idei NNM 306 Kontakty posprzedażne 307 Telefon po naprawie 307 Scenka 1. (kontynuacja) 308 Na przekór porozumieniu z klientem – przykład 310 Scenka 1. (kontynuacja) 310 ROZDZIAŁ 12. KILKA SŁÓW O PUBLIC RELATIONSO co chodzi w PR? Do kogo skierowane są działania PR? 314 Narzędzia PR 314 Kontakty z mediami 314 Komunikaty, informacje dla prasy 315 Zdjęcie 316 Konferencje prasowe 317 Wywiady oraz wypowiedzi 317 Inne narzędzia 317 Drzwi Otwarte 317 Inne akcje 318 Listy i inne narzędzia PR 319 Zalety i wady stosowania PR w działalności serwisu 319 ROZDZIAŁ 13. LUDZIE: MARKETING WEWNĘTRZNY Co to jest marketing wewnętrzny? 321 Wykorzystanie badania opinii pracowników 322 Wprowadzanie zmian w firmie 323 Zatrudnianie pracownika: rekrutacja i selekcja 324 Przypadek warsztatu A 325 Przypadek warsztatu B 325 Przypadek warsztatu C 326 Rekrutacja wewnętrzna 327 Kultura organizacyjna firmy w kontekście rekrutacji 328 „Wychowanie” pracownika – przykład z rynku 329 Adaptacja pracowników do firmy oraz zmniejszanie fluktuacji 329 Zmniejszanie fluktuacji poprzez zaoferowanie możliwości rozwoju 330 Komunikacja wewnętrzna i rola kierownika 331 Dobra komunikacja na linii podwładni – przełożeni, czyli właściciel najważniejszym narzędziem marketingu wewnętrznego 331 Zaufanie 332 Motywowanie pracowników 334 Rola kierownika 334 Potrzeby i motywatory 335 Język korzyści 336 Odpowiedzialność 337 Działania motywacyjne 337 Niezadowolenie z pracy 339 Motywacja na każdym etapie 340 Rozwój pracownika – szkolenia i ścieżki awansów 341 Zarządzanie wiedzą i kompetencjami 341 Szkolenia i indywidualne uczenie się 343 Profil zawodowy pracowników serwisu 344 Pracownik biura obsługi klienta 344 Wiedza 344 Umiejętności 345 Szef serwisu 345 Podsumowanie 346 ROZDZIAŁ 14. PARTNERSTWO, CZYLI JAK WYKORZYSTAĆ NARZĘDZIA MARKETINGU DO BUDOWANIA LOJALNOŚCI Marketing partnerski Wartość klienta dla serwisu 350 Jak budować lojalność? 352 Co to jest lojalność? 352 Jak zabiega się o lojalność? Przykłady z rynku 354 Dodatkowe usługi na różnym poziomie 354 Zbieranie punktów, program Toyota More 356 Rola systemów CRM w budowaniu więzi ekonomicznych i strukturalnych na przykładzie systemu Integra Car/Truck 357 Zaplanowanie akcji promocyjnej w systemie 362 Przykłady przeprowadzonych akcji promocyjnych z wykorzystaniem korespondencji seryjnej SMS 363 Bonus. Funkcje CRM w sprzedaży pojazdów w salonie i w komisie na przykładzie systemu Integra DMS 365 Kontrola efektywności działań handlowych na przykładzie systemu Integra DMS 366 Bariery rezygnacji z usług 366 Konstrukcja programu lojalnościowego 367 Docenienie zaangażowania i wprowadzenie emocji 367 Dla których klientów program lojalnościowy? 368 Program dla VIP-ów 370 Kilka uwag o konstruowaniu programu lojalnościowego 370 Propozycja działań lojalnościowych dla serwisu 371 Planowanie kontaktów z klientem w ramach działań lojalnościowych 373 Momenty kontaktu 373 Podsumowanie 374 ROZDZIAŁ 15. POMIAR DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH I LOJALNOŚCIOWYCHWskaźniki umożliwiające planowanie akcji promocyjnych i pomiar ich efektów 375 Planowanie akcji dla różnych grup (segmentów) klientów za pomocą metody RFM 375 Planowanie i pomiar celów akcji marketingowych 377 Przykładowe, szczegółowe cele akcji marketingowych 377 Sprzedaż i zysk na wizytę, zagadnienie szacowania kosztów akcji oraz zysku 378 Wskaźnik zwrotu z inwestycji 379 Wskaźnik kosztu dotarcia do odbiorcy 379 Koszt jednej sprzedaży 380 Wskaźnik odpowiedzi 381 Wskaźnik zapytań 381 Wskaźnik zamówień 382 Analiza wyników z użyciem wskaźników 382 Planowanie i ocena mediów 383 Zasięg reklamy 383 Częstotliwość reklamy 384 Wskaźnik intensywności kampanii 384 Metody rozliczania kampanii internetowych 384 Kilka uwag o planowaniu i wyborze mediów 385 Współpraca z agencją reklamową przy projektowaniu akcji 386 Badanie jakości kampanii reklamowej 386 Badanie celów innych niż sprzedażowe 387 Konieczność zbierania i korzystania z danych 387 Pomiar lojalności 388 Badanie postawy: rekomendacja 388 Badanie zachowań 390 Średnia wysokość rachunku na podstawie danych rzeczywistych 390 Klienci a obroty na podstawie danych rzeczywistych 390 Inne metody pomiaru w badaniach zachowań i postaw 392 Wskaźnik deklarowanej lojalności 392 Wskaźnik RFM – dane rzeczywiste 392 Szeroko zakrojone badania zachowań klientów 393 Bonus. Przykładowe koszty marketingowe 393 Koszty druku 393 Inne koszty 395 Bonus. Polacy naprawiają samochody – garść danych statystycznych 395 Kup Teraz! Książka Narzędzia marketingowe w warsztacie samochodowym. Podręcznik 2 - polecamy!
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o NARZĘDZIA MARKETINGOWE W WARSZTACIE SAMOCHODOWYM

  • [Leotti]

    Kategoria: Dla dziecka

    Taknina 100%BAMBUS doskonała za równo dla noworodków jak i starszych dzieci. Rewelacyjna jakość. Ma właściwości antybakteryjne, antygrzybiczne oraz teremoregulacyjne. W upały materiał bambusowy daje uczucie... Pełen opis produktu 'BAMBUSOWY kocyk w narzędzia' »

    Taknina 100%BAMBUS doskonała za równo dla noworodków jak i starszych dzieci. Rewelacyjna jakość. Ma właściwości antybakteryjne, antygrzybiczne oraz teremoregulacyjne. W upały materiał bambusowy daje uczucie świezości, zaś zimą przyjemne ciepło. Tkanina bardzo delikatna w dotyku, doskonała dla alergików.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o BAMBUSOWY kocyk w narzędzia

  • [MEGATEC]

    Kategoria: Odzież ochronna i BHP > Pasy narzędziowe

    MEGATEC TORBA OTWARTA NA NARZĘDZIA Opis: elastyczna taśma wewnątrz torby do mocowania mniejszych narzędzi dwie kieszenie boczne oraz kieszeń przednia z elastyczną taśmą zabezpieczającą Pełen opis produktu 'MEGATEC TORBA OTWARTA NA NARZĘDZIA MG18-107' »

    MEGATEC TORBA OTWARTA NA NARZĘDZIAOpis: elastyczna taśma wewnątrz torby do mocowania mniejszych narzędzi dwie kieszenie boczne oraz kieszeń przednia z elastyczną taśmą zabezpieczającą wzmocnione boki i sztywne, plastikowe dno wytrzymała stalowa rączka z ergonomiczną gąbką dla wygody przenoszenia wygodny, gumowy ochraniacz umieszczony na pasku naramiennym konstrukcja wzmocniona nitami kieszeń wykonana z trwałego poliestru 600DWymiary: wysokość x szerokość x głębokość: 350 x 500 x 290 mm nr.kat.: MG18-107 Wyprodukowano w Polsce.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o MEGATEC TORBA OTWARTA NA NARZĘDZIA MG18-107

  • []

    Kategoria: Majsterkowicz

    Jeżeli Twoje dziecko uwielbia majsterkować, mamy dla niego coś specjalnego. Wspaniały zestaw narzędzi, składający się z 7 części. Zestaw zawiera : piłę, klucz, wielką śrubkę, 2 nakładki, linijka i inne.... Pełen opis produktu 'Tools Set - Narzędzia' »

    Jeżeli Twoje dziecko uwielbia majsterkować, mamy dla niego coś specjalnego. Wspaniały zestaw narzędzi, składający się z 7 części. Zestaw zawiera: piłę, klucz, wielką śrubkę, 2 nakładki, linijka i inne. Wymiary: 31 x 21 cm Materiał: plastik Kategoria wiekowa: od 3 lat Uwaga: dostępna jest ostatnia sztuka, która widoczna jest na zdjęciu.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Tools Set - Narzędzia

  • []

    Kategoria: Dla dziecka\Zabawki\Zabawki edukacyjne\Pozostałe zabawki edukacyjne
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Narzędzia dla dzieci w walizce "XL" - zabawki dla chłopców


FrankHerbert.pl

Artykuły wystroju i wyposażenia kuchni, jadalni, salonu i łazienki oraz ogrodu i biura.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 05.02.2007
brabantia, zack, blomus, reisenthel, joseph joseph, fissler, silit, staub, oxo, wmf
Produkty w ofercie: 6104
Promocje: 316
Wysyłka do 3 dni: 4550
Opinie pozytywne: 7
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Artillo

Biżuteria ręcznie wykonana.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 22.10.2012
galeria kamelot, zaka marek, petite decor, la lilu, look jewelry, caltha jewelry, faristo, art studio bettineum, kama4you, anqe
Produkty w ofercie: 44138
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 1
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

InBook.pl

Książki , płyty CD, DVD, multimedia, zegarki, zabawki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 19.04.2008
Produkty w ofercie: 163450
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 163450
Opinie pozytywne: 9
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 6

Overworld

Odzież i bielizna damska
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 17.08.2018
inello, obsessive, marko, moe, numoco, softline collection, lemoniade, ava, figl, gorteks
Produkty w ofercie: 53738
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 53738
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Toys-zabawki

Gry, zabawki oraz artykuły szkolne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 24.03.2014
krteček, revell, mini skateboard, wowwee, wiky, rytíři / knights, carrera, detoa, cicciobello, blok
Produkty w ofercie: 1792
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2

24zakupy.com

Artykuły ogrodnicze firmy Gardena.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 28.02.2010
gardena, \"js\"z.p.w.o., ekobat
Produkty w ofercie: 910
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

ŚwiatNarzędzi.pl

elektronarzędzia i narzędzia ręczne oraz obrabiarki i oświetlenie.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 27.07.2009
yato, proxxon, wolfcraft, stanley, lahti pro, brennenstuhl, neo, proline, scheppach, sata
Produkty w ofercie: 7180
Promocje: 350
Wysyłka do 3 dni: 6497
Opinie pozytywne: 17
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1

Pieluchowo.com

Akcesoria dla dzieci.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 21.03.2013
baby ono, canpol babies, cottolare, klupś, fisher price, koelstra, concord, 4baby, tega baby, tommee tippee
Produkty w ofercie: 3270
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Mamitati.pl

Ubranka dla niemowląt oraz zabawki i akcesoria do pielęgnacji.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 08.05.2008
Produkty w ofercie: 1011
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 160
Opinie neutralne: 2
Opinie negatywne: 0

Sporti.pl

Sprzęt sportowy oraz akcesoria i części rowerowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 16.05.2011
shimano, spokey, kross, kelly's, accent, uvex, inny, viking, wilson, trec
Produkty w ofercie: 11152
Promocje: 245
Wysyłka do 3 dni: 11152
Opinie pozytywne: 1
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

MOTODANE

Książki serwisowe i instrukcje obsługi samochodu oraz samochodowe poradniki serwisowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 10.09.2008
haynes, wydawnictwo wkŁ, autoelektro, kabe, wydawnictwo auto, instalator polski, helion, wydawnictwo zp grupa, buk rower, wydawnictwa naukowo-techniczne
Produkty w ofercie: 965
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 136
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Ikep.pl

Książki z dziedziny ekonomiczno-prawniczej.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 29.08.2011
oficyna ekonomiczna wolters kluwer polska, c.h.beck, lexisnexis, ośrodek doradztwa i doskonalenia kadr oddk, polskie wydawnictwo ekonomiczne, difin, oficyna prawa polskiego wydawnictwo wiedza i praktyka
Produkty w ofercie: 4996
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Kammar24.pl

W sklepie Kammar24.pl znajdziecie Państwo m.in. narzędzia skrawające, materiały ścierne, narzędzia ręczne, narzędzia pomiarowe i elektronarzędzia oraz narzędzia ogrodowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 13.10.2009
cmt orange tools, kemmler, wera, luna, tengtools, geko, karnasch, ridgid, globus, essve
Produkty w ofercie: 56208
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

NaszaSzkolna.pl

Książki, podręczniki oraz książki językowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 10.08.2011
wydawnictwo naukowe pwn, cambridge university press, egmont, -, zielona sowa, znak, penguin books, harmonia, helion, greg
Produkty w ofercie: 104138
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 104138
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Alnar.pl

Elektronarzędzia, narzędzia ręczne oraz osprzęt pomiarowy i akcesoria stolarskie.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 12.11.2006
luna, abraboro, tengtools, bosch, wolfcraft, proxxon, limit, condor, adler, aeg - milwaukee osprzĘt
Produkty w ofercie: 15449
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 16
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1

Gigant.pl

Książki, muzyka oraz filmy.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 18.06.2008
egmont, helion, wydawnictwo naukowe pwn, zielona sowa, wolters kluwer, c.h. beck, pwn, oficyna wydawnicza impuls, skrzat, novae res
Produkty w ofercie: 107512
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 107161
Opinie pozytywne: 22
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 5

Dzieckoity24.pl

Artykuły dla dezieci i rodziców
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 22.07.2015
milly-mally, smily, madej, wader, dromader, cobi, tm-toys, st.-majewski, clementoni, artyk
Produkty w ofercie: 911
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 901
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

ZieloneZabawki.pl

Zabawki edukacyjne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 05.09.2013
goki, small foot design, djeco, sevi, trudi, haba, gollnest&kiesel kg, bigjigs? rail, manhattan toy, maxima (dystrybutor)
Produkty w ofercie: 2946
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Toptools

Narzędzia
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 10.11.2014
stanley, corona, pmd, schedpol, kuźnia, pawłowski, stavtool, mactronic, zext, stanley elektronarzędzia
Produkty w ofercie: 4921
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 1
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Sklep.twojeozdabianie.pl

Artykuły do decoupage, scrapbookingu oraz dekorowania.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 22.12.2010
stamperia, heyda, maimeri, viva decor, to-do, renesans, pentart, dalprint, perfetto, darwi
Produkty w ofercie: 5428
Promocje: 330
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 53
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Dombod-Bis

Materiały budowlane
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 01.06.2015
nela-one, klinkier przysucha, bruk-bet, cerrad, proform, pro, stegu, stones, dakamastone, lode
Produkty w ofercie: 2072
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 2
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Inter-Rally.pl

Akcesoria do sportów motorowych i tuningu.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.04.2010
eibach, k&n, ferodo, powerflex, ebc, h&r, helix, powerflex-black, ap, bilstein
Produkty w ofercie: 57119
Promocje: 61
Wysyłka do 3 dni: 22583
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Booknet.net.pl

Książki oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.03.2011
pwn wydawnictwo naukowe, wydawnictwo olesiejuk, egmont, helion, c.h. beck, cambridge university press, wsip wydawnictwo szkolne i pedagogiczne, zielona sowa, bellona, wolters kluwer
Produkty w ofercie: 329777
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 329777
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

E-kupiec.com.pl

Szeroki asortyment artykułów elektrycznych. Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 7-17.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 01.02.2010
polam-rem, ledix, bemko, topex, neo, opatĂłwek, ledsystems, luxbud, zamel, hager
Produkty w ofercie: 1879
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 8
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 0

Godi.pl

Książki dla dzieci oraz naukowe i kulinarne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 14.05.2005
cambridge university press, egmont, zielona sowa, olesiejuk, harmonia, helion, c.h. beck, wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, polesie poland
Produkty w ofercie: 109951
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 125
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2

Booksnet.pl

Książki, podręczniki oraz literatura piękna i popularnonaukowa.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 28.03.2010
olesiejuk sp. z o.o., egmont, zielona sowa, trefl, mega creative, wsip, wolters kluwer, wilga, edycja Świętego pawła, skrzat
Produkty w ofercie: 116826
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1