Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
  • [ALL BALLS]

    Kategoria: ALL BALLS

    ALL BALLS 25-6006 PODKŁADKA (ZABEZPIECZENIE) NAKRĘTKI (10 SZTUK) ZĘBATKI Yamaha WR400F 98-00, WR426F 01-02, WR450F 03-21, YFM660R Raptor 01-05, YFZ450 04-13, YZ250 99-22, YZ250X 16-22, YZ400F... Pełen opis produktu 'ALL BALLS PODKŁADKA (ZABEZPIECZENIE) NAKRĘTKI ZĘBATKI ZDAWCZEJ YAMAHA YZF400/426/450 98-12, YZ250 99-12, YZF450 04-09, KXF450 06-12 (10 SZTUK) ALL BALLS PODKŁADKA (ZABEZPIECZENIE) NAKRĘTKI ZĘBATKI' »

    ALL BALLS 25-6006 PODKŁADKA (ZABEZPIECZENIE) NAKRĘTKI (10 SZTUK) ZĘBATKI Yamaha WR400F 98-00, WR426F 01-02, WR450F 03-21, YFM660R Raptor 01-05, YFZ450 04-13, YZ250 99-22, YZ250X 16-22, YZ400F 98-99, YZ426F 00-02, YZ450F 03-22, YZ450FX 16-22 ALL BALLS zabezpieczenia zębatki przedniej. Zdjęcie poglądowe. Przykładowe dopasowanie: Sprocket Retainer Kit 10 pk Washers or Snap-Rings Yamaha WR400F 98-00, WR426F 01-02, WR450F 03-21, YFM660R Raptor 01-05, YFZ450 04-13, YZ250 99-22, YZ250X 16-22, YZ400F 98-99, YZ426F 00-02, YZ450F 03-22, YZ450FX 16-22
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o ALL BALLS PODKŁADKA (ZABEZPIECZENIE) NAKRĘTKI ZĘBATKI ZDAWCZEJ YAMAHA YZF400/426/450 98-12, YZ250 99-12, YZF450 04-09, KXF450 06-12 (10 SZTUK) ALL BALLS PODKŁADKA (ZABEZPIECZENIE) NAKRĘTKI ZĘBATKI

  • [Jeybe]

    Kategoria: Sport i rekreacja/Rowery i akcesoria/Akcesoria rowerowe/ Sport i rekreacja Rowery i akcesoria Akcesoria rowerowe/ Pozostałe akcesoria rowerowe
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Nakrętki na wentyle JeyBe Gruszki

  • [ATS]

    Kategoria: Wyposażenie wulkanizacji>Klucze do kół>Zabezpieczenie kółWysyłka: od ręki

    nałożyć palcami nakładki checkpoint na każdą z nakrętek mocujących koło, w taki sposób aby strzałki sąsiadujących nakładek były zwrócone do siebie. Najdrobniejszy ruch nakrętki, sygnalizowany... Pełen opis produktu 'Nakładka Checkpoint - wskaźnik luźnej nakrętki do kół 24mm - 24 mm' »

    Nakładki Checkpoint - wskaźnik luźnych nakrętek do kół. Tani i prosty sposób na większe bezpieczeństwo w transporcie drogowym. Jak to działa? Po dokręceniu nakrętek z właściwym momentem, wystarczy nałożyć palcami nakładki checkpoint na każdą z nakrętek mocujących koło, w taki sposób aby strzałki sąsiadujących nakładek były zwrócone do siebie. Najdrobniejszy ruch nakrętki, sygnalizowany zmianą położenia strzałki, wychwytujemy jednym spojrzeniem na koło. Teraz pozostaje jedynie obejść auto dookoła przed ruszeniem w trasę i mamy pewność, że każda ze szpilek jest właściwie dokręcona. Dodatkowe korzyści ze stosowania nakładek Checkpoint: Nakładki, dzięki specjalnej mieszance polimerów, potrafią sygnalizować różnego rodzaju nieprawidłowości w pracy hamulców, łożysk czy piast, których efektem jest nadzwyczaj wysoka temperatura koncentrująca się w centralnej części koła. Ciepło przenosi się również na śruby mocujące, a następnie nakrętki, a to z kolei powoduje zawijanie się końcówek wskaźnika, co jest łatwe do zaobserwowania i pozwala odpowiednio wcześnie zareagować i uniknąć dalszych uszkodzeń. Dlaczego akurat Checkpoint? Jakość użytego kompozytu i precyzja wykonania wskaźników gwarantują po pierwsze sztywne zamocowanie na nakrętce, uniemożliwiające samoczynny ruch lub wypadnięcia podczas jazdy, a po drugie możliwość wielokrotnego użycia bez bez obawy o wygięcie, poluzowanie czy pęknięcie materiału. Skąd się biorą luzy w nakrętkach / szpilkach? Do najczęstszych przyczyn wymienianych przez inspektorów transportu drogowego należą: zbyt słabe dokręcenie, czyli przy użyciu za małego momentu siły przekręcone szpilki, czyli dokręcanie ze zbyt dużą siłą, tzw. "na zapas" (Popularna wśród niektórych kierowców, a nawet serwisantów metoda faktycznie zmniejsza, a nie zwiększa siłę docisku, poprzez rozciągnięcie nakrętki lub uzwojenia gwintu poza ich nominalną wytrzymałość - szczególnie, gdy jest to czynność powtarzana.) gwałtowna zmiana temperatur, działa to w dwie strony (Na przykład montaż kół odbywał się w ciepłym warsztacie, a następnie pojazd wyjeżdża na parking w mroźny dzień, lub też w nocy był przymrozek, a w dzień panują dużo wyższe temperatury. Pod wpływem "skurczu" lub "rozciągnięciu" materiału siła docisku zostaje utracona.) uszkodzone, zużyte lub zanieczyszczone gwinty, bądź zakrzywione otwory montażowe (Rdza, brud, piasek lub wiórki metalu. Każde zanieczyszczenie, które dostanie się na gwint lub pomiędzy nakrętkę a koło powodują przekłamanie odczytywanego momentu dokręcania, gdyż część z tej siły idzie na pokonanie tarcia, a nie faktyczny docisk nakrętki.) Jak jedna luźna nakrętka może doprowadzić do odpadnięcia koła? Jedna luźna szpilka powoduje efekt domina. Wszystkie siły pionowe, odśrodkowe i boczne oraz wibracje i wstrząsy są w tym momencie rozkładane nierównomierne na pozostałe śruby, a zwłaszcza te sąsiadujące, które teraz poddają się i luzują przy dużo niższych przeciążeniach. Wystarczy tylko kilka luźnych nakrętek, aby doprowadzić do wygięcia lub pęknięcia śrub i tym samym przesunięcia koła względem piasty. Od tego momentu już niewiele potrzeba, aby dodatkowe siły boczne spowodowały zmęczenie materiału trzpieni i nakrętek, co skutkuje gwałtownym odczepieniem się koła. Mnie to nie dotyczy... Choć w Polsce jeszcze nie przeprowadzano dokładnych statystyk wypadków z udziałem pojazdów ciężarowych spowodowanych odpadnięciem kół, to już np. w Ameryce takie badania są powszechne i wskazują, że tygodniowo dochodzi tam do 40-60 niekontrolowanych odłączeń kół, z których 20 powoduje poważne wypadki, a 50% tych przypadków jest spowodowana właśnie luźnymi nakrętkami. Dane te nie pozostawiają żadnych wątpliwości, że brak systematycznej kontroli dokręcenia kół powoduje realne zagrożenie na drodze.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Nakładka Checkpoint - wskaźnik luźnej nakrętki do kół 24mm - 24 mm

  • [ATS]

    Kategoria: Wyposażenie wulkanizacji>Klucze do kół>Zabezpieczenie kółWysyłka: od ręki

    nałożyć palcami nakładki checkpoint na każdą z nakrętek mocujących koło, w taki sposób aby strzałki sąsiadujących nakładek były zwrócone do siebie. Najdrobniejszy ruch nakrętki, sygnalizowany... Pełen opis produktu 'Nakładka Checkpoint - wskaźnik luźnej nakrętki do kół 30mm - 30 mm' »

    Nakładki Checkpoint - wskaźnik luźnych nakrętek do kół. Tani i prosty sposób na większe bezpieczeństwo w transporcie drogowym. Jak to działa? Po dokręceniu nakrętek z właściwym momentem, wystarczy nałożyć palcami nakładki checkpoint na każdą z nakrętek mocujących koło, w taki sposób aby strzałki sąsiadujących nakładek były zwrócone do siebie. Najdrobniejszy ruch nakrętki, sygnalizowany zmianą położenia strzałki, wychwytujemy jednym spojrzeniem na koło. Teraz pozostaje jedynie obejść auto dookoła przed ruszeniem w trasę i mamy pewność, że każda ze szpilek jest właściwie dokręcona. Dodatkowe korzyści ze stosowania nakładek Checkpoint: Nakładki, dzięki specjalnej mieszance polimerów, potrafią sygnalizować różnego rodzaju nieprawidłowości w pracy hamulców, łożysk czy piast, których efektem jest nadzwyczaj wysoka temperatura koncentrująca się w centralnej części koła. Ciepło przenosi się również na śruby mocujące, a następnie nakrętki, a to z kolei powoduje zawijanie się końcówek wskaźnika, co jest łatwe do zaobserwowania i pozwala odpowiednio wcześnie zareagować i uniknąć dalszych uszkodzeń. Dlaczego akurat Checkpoint? Jakość użytego kompozytu i precyzja wykonania wskaźników gwarantują po pierwsze sztywne zamocowanie na nakrętce, uniemożliwiające samoczynny ruch lub wypadnięcia podczas jazdy, a po drugie możliwość wielokrotnego użycia bez bez obawy o wygięcie, poluzowanie czy pęknięcie materiału. Skąd się biorą luzy w nakrętkach / szpilkach? Do najczęstszych przyczyn wymienianych przez inspektorów transportu drogowego należą: zbyt słabe dokręcenie, czyli przy użyciu za małego momentu siły przekręcone szpilki, czyli dokręcanie ze zbyt dużą siłą, tzw. "na zapas" (Popularna wśród niektórych kierowców, a nawet serwisantów metoda faktycznie zmniejsza, a nie zwiększa siłę docisku, poprzez rozciągnięcie nakrętki lub uzwojenia gwintu poza ich nominalną wytrzymałość - szczególnie, gdy jest to czynność powtarzana.) gwałtowna zmiana temperatur, działa to w dwie strony (Na przykład montaż kół odbywał się w ciepłym warsztacie, a następnie pojazd wyjeżdża na parking w mroźny dzień, lub też w nocy był przymrozek, a w dzień panują dużo wyższe temperatury. Pod wpływem "skurczu" lub "rozciągnięciu" materiału siła docisku zostaje utracona.) uszkodzone, zużyte lub zanieczyszczone gwinty, bądź zakrzywione otwory montażowe (Rdza, brud, piasek lub wiórki metalu. Każde zanieczyszczenie, które dostanie się na gwint lub pomiędzy nakrętkę a koło powodują przekłamanie odczytywanego momentu dokręcania, gdyż część z tej siły idzie na pokonanie tarcia, a nie faktyczny docisk nakrętki.) Jak jedna luźna nakrętka może doprowadzić do odpadnięcia koła? Jedna luźna szpilka powoduje efekt domina. Wszystkie siły pionowe, odśrodkowe i boczne oraz wibracje i wstrząsy są w tym momencie rozkładane nierównomierne na pozostałe śruby, a zwłaszcza te sąsiadujące, które teraz poddają się i luzują przy dużo niższych przeciążeniach. Wystarczy tylko kilka luźnych nakrętek, aby doprowadzić do wygięcia lub pęknięcia śrub i tym samym przesunięcia koła względem piasty. Od tego momentu już niewiele potrzeba, aby dodatkowe siły boczne spowodowały zmęczenie materiału trzpieni i nakrętek, co skutkuje gwałtownym odczepieniem się koła. Mnie to nie dotyczy... Choć w Polsce jeszcze nie przeprowadzano dokładnych statystyk wypadków z udziałem pojazdów ciężarowych spowodowanych odpadnięciem kół, to już np. w Ameryce takie badania są powszechne i wskazują, że tygodniowo dochodzi tam do 40-60 niekontrolowanych odłączeń kół, z których 20 powoduje poważne wypadki, a 50% tych przypadków jest spowodowana właśnie luźnymi nakrętkami. Dane te nie pozostawiają żadnych wątpliwości, że brak systematycznej kontroli dokręcenia kół powoduje realne zagrożenie na drodze.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Nakładka Checkpoint - wskaźnik luźnej nakrętki do kół 30mm - 30 mm

  • [ATS]

    Kategoria: Wyposażenie wulkanizacji>Klucze do kół>Zabezpieczenie kółWysyłka: od ręki

    checkpoint i służą do oznaczania nakrętek, u których wcześniej stwierdzono cyklicznie pojawiające się luzy. Pozwalają one wyróżnić spośród pozostałych wskaźników Checkpoint te nakrętki, które... Pełen opis produktu 'Nakładka Checktorque - wskaźnik luźnej nakrętki do kół 27mm - 27 mm' »

    Nakładki CHECKTORQUE – wskaźnik kontrolny luźnych nakrętek do kół. Tani i prosty sposób na większe bezpieczeństwo w transporcie drogowym. Nakładki kontrolne CHECKTORQUE stanowią uzupełnienie systemu checkpoint i służą do oznaczania nakrętek, u których wcześniej stwierdzono cyklicznie pojawiające się luzy. Pozwalają one wyróżnić spośród pozostałych wskaźników Checkpoint te nakrętki, które wymagają szczególnej uwagi i ewentualnej wymiany. Wyraźny czerwony kolor od razu zwraca na siebie uwagę i ułatwia odnalezienie wadliwych połączeń. Jak to działa? Montaż analogiczny do wskaźników Checkpoint. Po dokręceniu luźnej nakrętki z właściwym momentem, zakładamy nakładkę w taki sposób, aby jej strzałka była zwrócona centralnie do sąsiadującego wskaźnika. Dodatkowe korzyści ze stosowania Checktorque: Nakładki potrafią sygnalizować różnego rodzaju nieprawidłowości w pracy hamulców, łożysk czy piast, których efektem jest nadzwyczaj wysoka temperatura koncentrująca się w centralnej części koła. Ciepło przenosi się również na śruby mocujące, a następnie nakrętki, a to z kolei powoduje zawijanie się końcówek wskaźnika, co jest łatwe do zaobserwowania i pozwala odpowiednio wcześnie zareagować i uniknąć dalszych uszkodzeń. Efekt ten jest uzyskiwany dzięki wykorzystaniu specjalnej mieszanki polimerów, reagujących na odpowiednio wysoką temperaturę. Dlaczego akurat Checktorque? Wskaźniki checktorque to nie jest zwykły plastik, który możemy spotkać na co dzień. Jest to mieszanka kompozytowa dobrana tak, aby zapewniać zarówno ogromną wytrzymałość i sztywność jak i odporność na różnego rodzaju warunki atmosferyczne bez utraty elastyczności. Dzięki temu nakładki checkpoint umożliwiają: łatwy montaż na nakrętce dając jednocześnie pewność, że raz założone nie mają prawa same się poluzować lub odpaść podczas jazdy   wielokrotne użycie bez obawy o wygięcie, poluzowanie ząbkowanej obręczy czy pęknięcie materiału. Skąd się biorą luzy w nakrętkach / szpilkach? Do najczęstszych przyczyn wymienianych przez inspektorów transportu drogowego należą: zbyt słabe dokręcenie, czyli przy użyciu za małego momentu siły przekręcone szpilki, czyli dokręcanie ze zbyt dużą siłą, tzw. "na zapas" (Popularna wśród niektórych kierowców, a nawet serwisantów metoda faktycznie zmniejsza, a nie zwiększa siłę docisku, poprzez rozciągnięcie nakrętki lub uzwojenia gwintu poza ich nominalną wytrzymałość - szczególnie, gdy jest to czynność powtarzana.) gwałtowna zmiana temperatur, działa to w dwie strony (Na przykład montaż kół odbywał się w ciepłym warsztacie, a następnie pojazd wyjeżdża na parking w mroźny dzień, lub też w nocy był przymrozek, a w dzień panują dużo wyższe temperatury. Pod wpływem "skurczu" lub "rozciągnięciu" materiału siła docisku zostaje utracona.) uszkodzone, zużyte lub zanieczyszczone gwinty, bądź zakrzywione otwory montażowe (Rdza, brud, piasek lub wiórki metalu. Każde zanieczyszczenie, które dostanie się na gwint lub pomiędzy nakrętkę a koło powodują przekłamanie odczytywanego momentu dokręcania, gdyż część z tej siły idzie na pokonanie tarcia, a nie faktyczny docisk nakrętki.) Jak jedna luźna nakrętka może doprowadzić do odpadnięcia koła? Jedna luźna szpilka powoduje efekt domina. Wszystkie siły pionowe, odśrodkowe i boczne oraz wibracje i wstrząsy są w tym momencie rozkładane nierównomierne na pozostałe śruby, a zwłaszcza te sąsiadujące, które teraz poddają się i luzują przy dużo niższych przeciążeniach. Wystarczy tylko kilka luźnych nakrętek, aby doprowadzić do wygięcia lub pęknięcia śrub i tym samym przesunięcia koła względem piasty. Od tego momentu już niewiele potrzeba, aby dodatkowe siły boczne spowodowały zmęczenie materiału trzpieni i nakrętek, co skutkuje gwałtownym odczepieniem się koła. Mnie to nie dotyczy... Choć w Polsce jeszcze nie przeprowadzano dokładnych statystyk wypadków z udziałem pojazdów ciężarowych spowodowanych odpadnięciem kół, to już np. w Ameryce takie badania są powszechne i wskazują, że tygodniowo dochodzi tam do 40-60 niekontrolowanych odłączeń kół, z których 20 powoduje poważne wypadki, a 50% tych przypadków jest spowodowana właśnie luźnymi nakrętkami. Dane te nie pozostawiają żadnych wątpliwości, że brak systematycznej kontroli dokręcenia kół powoduje realne zagrożenie na drodze.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Nakładka Checktorque - wskaźnik luźnej nakrętki do kół 27mm - 27 mm

  • [GEBO]

    Kategoria: Hydraulika/Instalacje stalowe/Rury faliste - stal nierdzewna
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Rura falista DN12 AISI316l - 30mb z wykorzystaniem nakrętki 1/2" SVW12.30

  • [Jeybe]

    Kategoria: Sport i rekreacja/Rowery i akcesoria/Akcesoria rowerowe/ Sport i rekreacja Rowery i akcesoria Akcesoria rowerowe/Pozostałe akcesoria rowerowe
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Nakrętki na wentyle JeyBe Róża

  • [ATS]

    Kategoria: Wyposażenie wulkanizacji>Klucze do kół>Zabezpieczenie kółWysyłka: od ręki

    wskaźników Checklink jest blokowanie już poluzowanej nakrętki przed dalszym cofaniem i w ostateczności całkowitym odkręceniem. Jak to działa? Po dokręceniu nakrętek z właściwym momentem, wystarczy... Pełen opis produktu 'Nakładki Checklink - wskaźnik luźnej nakrętki z blokadą 33mm - 33 mm' »

    Nakładki CHECKLINK to połączone wskaźniki luźnych nakrętek do kół Checkpoint z blokadą całkowitego wykręcenia szpilek. Tani i prosty sposób na większe bezpieczeństwo w transporcie drogowym. Nakładki kontrolne Checklink to system dwóch wskaźników Checkpoint połączonych elastyczną taśmą, która pod wpływem ruchu jednaj z nakrętek rozciąga się dając wyraźny sygnał o pojawieniu się luzu. Dodatkowym atutem wskaźników Checklink jest blokowanie już poluzowanej nakrętki przed dalszym cofaniem i w ostateczności całkowitym odkręceniem. Jak to działa? Po dokręceniu nakrętek z właściwym momentem, wystarczy nałożyć palcami nakładki Checklink na sąsiadujące nakrętki do kół. Najmniejszy ruch nakrętki, sygnalizowany jest rozciąganiem bądź wygięciem taśmy łączącej, co jest doskonale widoczne. Teraz pozostaje jedynie obejść auto dookoła przed ruszeniem w trasę i mamy pewność, że każda ze szpilek jest właściwie dokręcona. Dodatkowe korzyści ze stosowania Checklink: Nakładki, dzięki specjalnej mieszance polimerów, potrafią sygnalizować różnego rodzaju nieprawidłowości w pracy hamulców, łożysk czy piast, których efektem jest nadzwyczaj wysoka temperatura koncentrująca się w centralnej części koła. Ciepło przenosi się również na śruby mocujące, a następnie nakrętki, a to z kolei powoduje zawijanie się zagięć taśmy łączącej wskaźniki, co jest łatwe do zaobserwowania i pozwala odpowiednio wcześnie zareagować i uniknąć dalszych uszkodzeń. Dlaczego akurat Checklink? Wskaźniki checklink to nie jest zwykły plastik, który możemy spotkać na co dzień. Jest to mieszanka kompozytowa dobrana tak, aby zapewniać zarówno ogromną wytrzymałość i sztywność jak i odporność na różnego rodzaju warunki atmosferyczne bez utraty elastyczności. Dzięki temu nakładki checklink umożliwiają: łatwy montaż na nakrętce dając jednocześnie pewność, że raz założone nie mają prawa same się poluzować lub odpaść podczas jazdy   wielokrotne użycie bez obawy o wygięcie, poluzowanie ząbkowanej obręczy czy pęknięcie materiału. Skąd się biorą luzy w nakrętkach / szpilkach? Do najczęstszych przyczyn wymienianych przez inspektorów transportu drogowego należą: zbyt słabe dokręcenie, czyli przy użyciu za małego momentu siły przekręcone szpilki, czyli dokręcanie ze zbyt dużą siłą, tzw. "na zapas" (Popularna wśród niektórych kierowców, a nawet serwisantów metoda faktycznie zmniejsza, a nie zwiększa siłę docisku, poprzez rozciągnięcie nakrętki lub uzwojenia gwintu poza ich nominalną wytrzymałość - szczególnie, gdy jest to czynność powtarzana.) gwałtowna zmiana temperatur, działa to w dwie strony (Na przykład montaż kół odbywał się w ciepłym warsztacie, a następnie pojazd wyjeżdża na parking w mroźny dzień, lub też w nocy był przymrozek, a w dzień panują dużo wyższe temperatury. Pod wpływem "skurczu" lub "rozciągnięciu" materiału siła docisku zostaje utracona.) uszkodzone, zużyte lub zanieczyszczone gwinty, bądź zakrzywione otwory montażowe (Rdza, brud, piasek lub wiórki metalu. Każde zanieczyszczenie, które dostanie się na gwint lub pomiędzy nakrętkę a koło powodują przekłamanie odczytywanego momentu dokręcania, gdyż część z tej siły idzie na pokonanie tarcia, a nie faktyczny docisk nakrętki.) Jak jedna luźna nakrętka może doprowadzić do odpadnięcia koła? Jedna luźna szpilka powoduje efekt domina. Wszystkie siły pionowe, odśrodkowe i boczne oraz wibracje i wstrząsy są w tym momencie rozkładane nierównomierne na pozostałe śruby, a zwłaszcza te sąsiadujące, które teraz poddają się i luzują przy dużo niższych przeciążeniach. Wystarczy tylko kilka luźnych nakrętek, aby doprowadzić do wygięcia lub pęknięcia śrub i tym samym przesunięcia koła względem piasty. Od tego momentu już niewiele potrzeba, aby dodatkowe siły boczne spowodowały zmęczenie materiału trzpieni i nakrętek, co skutkuje gwałtownym odczepieniem się koła. Mnie to nie dotyczy... Choć w Polsce jeszcze nie przeprowadzano dokładnych statystyk wypadków z udziałem pojazdów ciężarowych spowodowanych odpadnięciem kół, to już np. w Ameryce takie badania są powszechne i wskazują, że tygodniowo dochodzi tam do 40-60 niekontrolowanych odłączeń kół, z których 20 powoduje poważne wypadki, a 50% tych przypadków jest spowodowana właśnie luźnymi nakrętkami. Dane te nie pozostawiają żadnych wątpliwości, że brak systematycznej kontroli dokręcenia kół powoduje realne zagrożenie na drodze.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Nakładki Checklink - wskaźnik luźnej nakrętki z blokadą 33mm - 33 mm

  • [Stars Circle]

    Kategoria: CZĘŚCI ROWEROWE>KołaWysyłka: od ręki

    Koło tylne w rozmiarze 26"

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Aluminiowe koło tylne 26" obręcz stożkowa czarna piasta aluminium łożyska maszynowe nakrętki

  • [ATS]

    Kategoria: Wyposażenie wulkanizacji>Klucze do kół>Zabezpieczenie kółWysyłka: od ręki

    wskaźników Checklink jest blokowanie już poluzowanej nakrętki przed dalszym cofaniem i w ostateczności całkowitym odkręceniem. Jak to działa? Po dokręceniu nakrętek z właściwym momentem, wystarczy... Pełen opis produktu 'Nakładki Checklink - wskaźnik luźnej nakrętki z blokadą 29mm - 29 mm' »

    Nakładki CHECKLINK to połączone wskaźniki luźnych nakrętek do kół Checkpoint z blokadą całkowitego wykręcenia szpilek. Tani i prosty sposób na większe bezpieczeństwo w transporcie drogowym. Nakładki kontrolne Checklink to system dwóch wskaźników Checkpoint połączonych elastyczną taśmą, która pod wpływem ruchu jednaj z nakrętek rozciąga się dając wyraźny sygnał o pojawieniu się luzu. Dodatkowym atutem wskaźników Checklink jest blokowanie już poluzowanej nakrętki przed dalszym cofaniem i w ostateczności całkowitym odkręceniem. Jak to działa? Po dokręceniu nakrętek z właściwym momentem, wystarczy nałożyć palcami nakładki Checklink na sąsiadujące nakrętki do kół. Najmniejszy ruch nakrętki, sygnalizowany jest rozciąganiem bądź wygięciem taśmy łączącej, co jest doskonale widoczne. Teraz pozostaje jedynie obejść auto dookoła przed ruszeniem w trasę i mamy pewność, że każda ze szpilek jest właściwie dokręcona. Dodatkowe korzyści ze stosowania Checklink: Nakładki, dzięki specjalnej mieszance polimerów, potrafią sygnalizować różnego rodzaju nieprawidłowości w pracy hamulców, łożysk czy piast, których efektem jest nadzwyczaj wysoka temperatura koncentrująca się w centralnej części koła. Ciepło przenosi się również na śruby mocujące, a następnie nakrętki, a to z kolei powoduje zawijanie się zagięć taśmy łączącej wskaźniki, co jest łatwe do zaobserwowania i pozwala odpowiednio wcześnie zareagować i uniknąć dalszych uszkodzeń. Dlaczego akurat Checklink? Wskaźniki checklink to nie jest zwykły plastik, który możemy spotkać na co dzień. Jest to mieszanka kompozytowa dobrana tak, aby zapewniać zarówno ogromną wytrzymałość i sztywność jak i odporność na różnego rodzaju warunki atmosferyczne bez utraty elastyczności. Dzięki temu nakładki checklink umożliwiają: łatwy montaż na nakrętce dając jednocześnie pewność, że raz założone nie mają prawa same się poluzować lub odpaść podczas jazdy   wielokrotne użycie bez obawy o wygięcie, poluzowanie ząbkowanej obręczy czy pęknięcie materiału. Skąd się biorą luzy w nakrętkach / szpilkach? Do najczęstszych przyczyn wymienianych przez inspektorów transportu drogowego należą: zbyt słabe dokręcenie, czyli przy użyciu za małego momentu siły przekręcone szpilki, czyli dokręcanie ze zbyt dużą siłą, tzw. "na zapas" (Popularna wśród niektórych kierowców, a nawet serwisantów metoda faktycznie zmniejsza, a nie zwiększa siłę docisku, poprzez rozciągnięcie nakrętki lub uzwojenia gwintu poza ich nominalną wytrzymałość - szczególnie, gdy jest to czynność powtarzana.) gwałtowna zmiana temperatur, działa to w dwie strony (Na przykład montaż kół odbywał się w ciepłym warsztacie, a następnie pojazd wyjeżdża na parking w mroźny dzień, lub też w nocy był przymrozek, a w dzień panują dużo wyższe temperatury. Pod wpływem "skurczu" lub "rozciągnięciu" materiału siła docisku zostaje utracona.) uszkodzone, zużyte lub zanieczyszczone gwinty, bądź zakrzywione otwory montażowe (Rdza, brud, piasek lub wiórki metalu. Każde zanieczyszczenie, które dostanie się na gwint lub pomiędzy nakrętkę a koło powodują przekłamanie odczytywanego momentu dokręcania, gdyż część z tej siły idzie na pokonanie tarcia, a nie faktyczny docisk nakrętki.) Jak jedna luźna nakrętka może doprowadzić do odpadnięcia koła? Jedna luźna szpilka powoduje efekt domina. Wszystkie siły pionowe, odśrodkowe i boczne oraz wibracje i wstrząsy są w tym momencie rozkładane nierównomierne na pozostałe śruby, a zwłaszcza te sąsiadujące, które teraz poddają się i luzują przy dużo niższych przeciążeniach. Wystarczy tylko kilka luźnych nakrętek, aby doprowadzić do wygięcia lub pęknięcia śrub i tym samym przesunięcia koła względem piasty. Od tego momentu już niewiele potrzeba, aby dodatkowe siły boczne spowodowały zmęczenie materiału trzpieni i nakrętek, co skutkuje gwałtownym odczepieniem się koła. Mnie to nie dotyczy... Choć w Polsce jeszcze nie przeprowadzano dokładnych statystyk wypadków z udziałem pojazdów ciężarowych spowodowanych odpadnięciem kół, to już np. w Ameryce takie badania są powszechne i wskazują, że tygodniowo dochodzi tam do 40-60 niekontrolowanych odłączeń kół, z których 20 powoduje poważne wypadki, a 50% tych przypadków jest spowodowana właśnie luźnymi nakrętkami. Dane te nie pozostawiają żadnych wątpliwości, że brak systematycznej kontroli dokręcenia kół powoduje realne zagrożenie na drodze.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Nakładki Checklink - wskaźnik luźnej nakrętki z blokadą 29mm - 29 mm

  • [ATS]

    Kategoria: Wyposażenie wulkanizacji>Klucze do kół>Zabezpieczenie kółWysyłka: od ręki

    nałożyć palcami nakładki checkpoint na każdą z nakrętek mocujących koło, w taki sposób aby strzałki sąsiadujących nakładek były zwrócone do siebie. Najdrobniejszy ruch nakrętki, sygnalizowany... Pełen opis produktu 'Nakładka Checkpoint - wskaźnik luźnej nakrętki do kół 29mm - 29 mm' »

    Nakładki Checkpoint - wskaźnik luźnych nakrętek do kół. Tani i prosty sposób na większe bezpieczeństwo w transporcie drogowym. Jak to działa? Po dokręceniu nakrętek z właściwym momentem, wystarczy nałożyć palcami nakładki checkpoint na każdą z nakrętek mocujących koło, w taki sposób aby strzałki sąsiadujących nakładek były zwrócone do siebie. Najdrobniejszy ruch nakrętki, sygnalizowany zmianą położenia strzałki, wychwytujemy jednym spojrzeniem na koło. Teraz pozostaje jedynie obejść auto dookoła przed ruszeniem w trasę i mamy pewność, że każda ze szpilek jest właściwie dokręcona. Dodatkowe korzyści ze stosowania nakładek Checkpoint: Nakładki, dzięki specjalnej mieszance polimerów, potrafią sygnalizować różnego rodzaju nieprawidłowości w pracy hamulców, łożysk czy piast, których efektem jest nadzwyczaj wysoka temperatura koncentrująca się w centralnej części koła. Ciepło przenosi się również na śruby mocujące, a następnie nakrętki, a to z kolei powoduje zawijanie się końcówek wskaźnika, co jest łatwe do zaobserwowania i pozwala odpowiednio wcześnie zareagować i uniknąć dalszych uszkodzeń. Dlaczego akurat Checkpoint? Jakość użytego kompozytu i precyzja wykonania wskaźników gwarantują po pierwsze sztywne zamocowanie na nakrętce, uniemożliwiające samoczynny ruch lub wypadnięcia podczas jazdy, a po drugie możliwość wielokrotnego użycia bez bez obawy o wygięcie, poluzowanie czy pęknięcie materiału. Skąd się biorą luzy w nakrętkach / szpilkach? Do najczęstszych przyczyn wymienianych przez inspektorów transportu drogowego należą: zbyt słabe dokręcenie, czyli przy użyciu za małego momentu siły przekręcone szpilki, czyli dokręcanie ze zbyt dużą siłą, tzw. "na zapas" (Popularna wśród niektórych kierowców, a nawet serwisantów metoda faktycznie zmniejsza, a nie zwiększa siłę docisku, poprzez rozciągnięcie nakrętki lub uzwojenia gwintu poza ich nominalną wytrzymałość - szczególnie, gdy jest to czynność powtarzana.) gwałtowna zmiana temperatur, działa to w dwie strony (Na przykład montaż kół odbywał się w ciepłym warsztacie, a następnie pojazd wyjeżdża na parking w mroźny dzień, lub też w nocy był przymrozek, a w dzień panują dużo wyższe temperatury. Pod wpływem "skurczu" lub "rozciągnięciu" materiału siła docisku zostaje utracona.) uszkodzone, zużyte lub zanieczyszczone gwinty, bądź zakrzywione otwory montażowe (Rdza, brud, piasek lub wiórki metalu. Każde zanieczyszczenie, które dostanie się na gwint lub pomiędzy nakrętkę a koło powodują przekłamanie odczytywanego momentu dokręcania, gdyż część z tej siły idzie na pokonanie tarcia, a nie faktyczny docisk nakrętki.) Jak jedna luźna nakrętka może doprowadzić do odpadnięcia koła? Jedna luźna szpilka powoduje efekt domina. Wszystkie siły pionowe, odśrodkowe i boczne oraz wibracje i wstrząsy są w tym momencie rozkładane nierównomierne na pozostałe śruby, a zwłaszcza te sąsiadujące, które teraz poddają się i luzują przy dużo niższych przeciążeniach. Wystarczy tylko kilka luźnych nakrętek, aby doprowadzić do wygięcia lub pęknięcia śrub i tym samym przesunięcia koła względem piasty. Od tego momentu już niewiele potrzeba, aby dodatkowe siły boczne spowodowały zmęczenie materiału trzpieni i nakrętek, co skutkuje gwałtownym odczepieniem się koła. Mnie to nie dotyczy... Choć w Polsce jeszcze nie przeprowadzano dokładnych statystyk wypadków z udziałem pojazdów ciężarowych spowodowanych odpadnięciem kół, to już np. w Ameryce takie badania są powszechne i wskazują, że tygodniowo dochodzi tam do 40-60 niekontrolowanych odłączeń kół, z których 20 powoduje poważne wypadki, a 50% tych przypadków jest spowodowana właśnie luźnymi nakrętkami. Dane te nie pozostawiają żadnych wątpliwości, że brak systematycznej kontroli dokręcenia kół powoduje realne zagrożenie na drodze.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Nakładka Checkpoint - wskaźnik luźnej nakrętki do kół 29mm - 29 mm

  • [Jeybe]

    Kategoria: Sport i rekreacja/Rowery i akcesoria/Akcesoria rowerowe/ Sport i rekreacja Rowery i akcesoria Akcesoria rowerowe/Pozostałe akcesoria rowerowe
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Nakrętki na wentyle JeyBe Świnka

  • [ATS]

    Kategoria: Wyposażenie wulkanizacji>Klucze do kół>Zabezpieczenie kółWysyłka: od ręki

    checkpoint i służą do oznaczania nakrętek, u których wcześniej stwierdzono cyklicznie pojawiające się luzy. Pozwalają one wyróżnić spośród pozostałych wskaźników Checkpoint te nakrętki, które... Pełen opis produktu 'Nakładka Checktorque - wskaźnik luźnej nakrętki do kół 29mm - 29 mm' »

    Nakładki CHECKTORQUE – wskaźnik kontrolny luźnych nakrętek do kół. Tani i prosty sposób na większe bezpieczeństwo w transporcie drogowym. Nakładki kontrolne CHECKTORQUE stanowią uzupełnienie systemu checkpoint i służą do oznaczania nakrętek, u których wcześniej stwierdzono cyklicznie pojawiające się luzy. Pozwalają one wyróżnić spośród pozostałych wskaźników Checkpoint te nakrętki, które wymagają szczególnej uwagi i ewentualnej wymiany. Wyraźny czerwony kolor od razu zwraca na siebie uwagę i ułatwia odnalezienie wadliwych połączeń. Jak to działa? Montaż analogiczny do wskaźników Checkpoint. Po dokręceniu luźnej nakrętki z właściwym momentem, zakładamy nakładkę w taki sposób, aby jej strzałka była zwrócona centralnie do sąsiadującego wskaźnika. Dodatkowe korzyści ze stosowania Checktorque: Nakładki potrafią sygnalizować różnego rodzaju nieprawidłowości w pracy hamulców, łożysk czy piast, których efektem jest nadzwyczaj wysoka temperatura koncentrująca się w centralnej części koła. Ciepło przenosi się również na śruby mocujące, a następnie nakrętki, a to z kolei powoduje zawijanie się końcówek wskaźnika, co jest łatwe do zaobserwowania i pozwala odpowiednio wcześnie zareagować i uniknąć dalszych uszkodzeń. Efekt ten jest uzyskiwany dzięki wykorzystaniu specjalnej mieszanki polimerów, reagujących na odpowiednio wysoką temperaturę. Dlaczego akurat Checktorque? Wskaźniki checktorque to nie jest zwykły plastik, który możemy spotkać na co dzień. Jest to mieszanka kompozytowa dobrana tak, aby zapewniać zarówno ogromną wytrzymałość i sztywność jak i odporność na różnego rodzaju warunki atmosferyczne bez utraty elastyczności. Dzięki temu nakładki checkpoint umożliwiają: łatwy montaż na nakrętce dając jednocześnie pewność, że raz założone nie mają prawa same się poluzować lub odpaść podczas jazdy   wielokrotne użycie bez obawy o wygięcie, poluzowanie ząbkowanej obręczy czy pęknięcie materiału. Skąd się biorą luzy w nakrętkach / szpilkach? Do najczęstszych przyczyn wymienianych przez inspektorów transportu drogowego należą: zbyt słabe dokręcenie, czyli przy użyciu za małego momentu siły przekręcone szpilki, czyli dokręcanie ze zbyt dużą siłą, tzw. "na zapas" (Popularna wśród niektórych kierowców, a nawet serwisantów metoda faktycznie zmniejsza, a nie zwiększa siłę docisku, poprzez rozciągnięcie nakrętki lub uzwojenia gwintu poza ich nominalną wytrzymałość - szczególnie, gdy jest to czynność powtarzana.) gwałtowna zmiana temperatur, działa to w dwie strony (Na przykład montaż kół odbywał się w ciepłym warsztacie, a następnie pojazd wyjeżdża na parking w mroźny dzień, lub też w nocy był przymrozek, a w dzień panują dużo wyższe temperatury. Pod wpływem "skurczu" lub "rozciągnięciu" materiału siła docisku zostaje utracona.) uszkodzone, zużyte lub zanieczyszczone gwinty, bądź zakrzywione otwory montażowe (Rdza, brud, piasek lub wiórki metalu. Każde zanieczyszczenie, które dostanie się na gwint lub pomiędzy nakrętkę a koło powodują przekłamanie odczytywanego momentu dokręcania, gdyż część z tej siły idzie na pokonanie tarcia, a nie faktyczny docisk nakrętki.) Jak jedna luźna nakrętka może doprowadzić do odpadnięcia koła? Jedna luźna szpilka powoduje efekt domina. Wszystkie siły pionowe, odśrodkowe i boczne oraz wibracje i wstrząsy są w tym momencie rozkładane nierównomierne na pozostałe śruby, a zwłaszcza te sąsiadujące, które teraz poddają się i luzują przy dużo niższych przeciążeniach. Wystarczy tylko kilka luźnych nakrętek, aby doprowadzić do wygięcia lub pęknięcia śrub i tym samym przesunięcia koła względem piasty. Od tego momentu już niewiele potrzeba, aby dodatkowe siły boczne spowodowały zmęczenie materiału trzpieni i nakrętek, co skutkuje gwałtownym odczepieniem się koła. Mnie to nie dotyczy... Choć w Polsce jeszcze nie przeprowadzano dokładnych statystyk wypadków z udziałem pojazdów ciężarowych spowodowanych odpadnięciem kół, to już np. w Ameryce takie badania są powszechne i wskazują, że tygodniowo dochodzi tam do 40-60 niekontrolowanych odłączeń kół, z których 20 powoduje poważne wypadki, a 50% tych przypadków jest spowodowana właśnie luźnymi nakrętkami. Dane te nie pozostawiają żadnych wątpliwości, że brak systematycznej kontroli dokręcenia kół powoduje realne zagrożenie na drodze.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Nakładka Checktorque - wskaźnik luźnej nakrętki do kół 29mm - 29 mm

  • [ATS]

    Kategoria: Wyposażenie wulkanizacji>Klucze do kół>Zabezpieczenie kółWysyłka: od ręki

    checkpoint i służą do oznaczania nakrętek, u których wcześniej stwierdzono cyklicznie pojawiające się luzy. Pozwalają one wyróżnić spośród pozostałych wskaźników Checkpoint te nakrętki, które... Pełen opis produktu 'Nakładka Checktorque - wskaźnik luźnej nakrętki do kół 30mm - 30 mm' »

    Nakładki CHECKTORQUE – wskaźnik kontrolny luźnych nakrętek do kół. Tani i prosty sposób na większe bezpieczeństwo w transporcie drogowym. Nakładki kontrolne CHECKTORQUE stanowią uzupełnienie systemu checkpoint i służą do oznaczania nakrętek, u których wcześniej stwierdzono cyklicznie pojawiające się luzy. Pozwalają one wyróżnić spośród pozostałych wskaźników Checkpoint te nakrętki, które wymagają szczególnej uwagi i ewentualnej wymiany. Wyraźny czerwony kolor od razu zwraca na siebie uwagę i ułatwia odnalezienie wadliwych połączeń. Jak to działa? Montaż analogiczny do wskaźników Checkpoint. Po dokręceniu luźnej nakrętki z właściwym momentem, zakładamy nakładkę w taki sposób, aby jej strzałka była zwrócona centralnie do sąsiadującego wskaźnika. Dodatkowe korzyści ze stosowania Checktorque: Nakładki potrafią sygnalizować różnego rodzaju nieprawidłowości w pracy hamulców, łożysk czy piast, których efektem jest nadzwyczaj wysoka temperatura koncentrująca się w centralnej części koła. Ciepło przenosi się również na śruby mocujące, a następnie nakrętki, a to z kolei powoduje zawijanie się końcówek wskaźnika, co jest łatwe do zaobserwowania i pozwala odpowiednio wcześnie zareagować i uniknąć dalszych uszkodzeń. Efekt ten jest uzyskiwany dzięki wykorzystaniu specjalnej mieszanki polimerów, reagujących na odpowiednio wysoką temperaturę. Dlaczego akurat Checktorque? Wskaźniki checktorque to nie jest zwykły plastik, który możemy spotkać na co dzień. Jest to mieszanka kompozytowa dobrana tak, aby zapewniać zarówno ogromną wytrzymałość i sztywność jak i odporność na różnego rodzaju warunki atmosferyczne bez utraty elastyczności. Dzięki temu nakładki checkpoint umożliwiają: łatwy montaż na nakrętce dając jednocześnie pewność, że raz założone nie mają prawa same się poluzować lub odpaść podczas jazdy   wielokrotne użycie bez obawy o wygięcie, poluzowanie ząbkowanej obręczy czy pęknięcie materiału. Skąd się biorą luzy w nakrętkach / szpilkach? Do najczęstszych przyczyn wymienianych przez inspektorów transportu drogowego należą: zbyt słabe dokręcenie, czyli przy użyciu za małego momentu siły przekręcone szpilki, czyli dokręcanie ze zbyt dużą siłą, tzw. "na zapas" (Popularna wśród niektórych kierowców, a nawet serwisantów metoda faktycznie zmniejsza, a nie zwiększa siłę docisku, poprzez rozciągnięcie nakrętki lub uzwojenia gwintu poza ich nominalną wytrzymałość - szczególnie, gdy jest to czynność powtarzana.) gwałtowna zmiana temperatur, działa to w dwie strony (Na przykład montaż kół odbywał się w ciepłym warsztacie, a następnie pojazd wyjeżdża na parking w mroźny dzień, lub też w nocy był przymrozek, a w dzień panują dużo wyższe temperatury. Pod wpływem "skurczu" lub "rozciągnięciu" materiału siła docisku zostaje utracona.) uszkodzone, zużyte lub zanieczyszczone gwinty, bądź zakrzywione otwory montażowe (Rdza, brud, piasek lub wiórki metalu. Każde zanieczyszczenie, które dostanie się na gwint lub pomiędzy nakrętkę a koło powodują przekłamanie odczytywanego momentu dokręcania, gdyż część z tej siły idzie na pokonanie tarcia, a nie faktyczny docisk nakrętki.) Jak jedna luźna nakrętka może doprowadzić do odpadnięcia koła? Jedna luźna szpilka powoduje efekt domina. Wszystkie siły pionowe, odśrodkowe i boczne oraz wibracje i wstrząsy są w tym momencie rozkładane nierównomierne na pozostałe śruby, a zwłaszcza te sąsiadujące, które teraz poddają się i luzują przy dużo niższych przeciążeniach. Wystarczy tylko kilka luźnych nakrętek, aby doprowadzić do wygięcia lub pęknięcia śrub i tym samym przesunięcia koła względem piasty. Od tego momentu już niewiele potrzeba, aby dodatkowe siły boczne spowodowały zmęczenie materiału trzpieni i nakrętek, co skutkuje gwałtownym odczepieniem się koła. Mnie to nie dotyczy... Choć w Polsce jeszcze nie przeprowadzano dokładnych statystyk wypadków z udziałem pojazdów ciężarowych spowodowanych odpadnięciem kół, to już np. w Ameryce takie badania są powszechne i wskazują, że tygodniowo dochodzi tam do 40-60 niekontrolowanych odłączeń kół, z których 20 powoduje poważne wypadki, a 50% tych przypadków jest spowodowana właśnie luźnymi nakrętkami. Dane te nie pozostawiają żadnych wątpliwości, że brak systematycznej kontroli dokręcenia kół powoduje realne zagrożenie na drodze.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Nakładka Checktorque - wskaźnik luźnej nakrętki do kół 30mm - 30 mm

  • [ATS]

    Kategoria: Wyposażenie wulkanizacji>Klucze do kół>Zabezpieczenie kółWysyłka: od ręki

    checkpoint i służą do oznaczania nakrętek, u których wcześniej stwierdzono cyklicznie pojawiające się luzy. Pozwalają one wyróżnić spośród pozostałych wskaźników Checkpoint te nakrętki, które... Pełen opis produktu 'Nakładka Checktorque - wskaźnik luźnej nakrętki do kół 33mm - 33 mm' »

    Nakładki CHECKTORQUE – wskaźnik kontrolny luźnych nakrętek do kół. Tani i prosty sposób na większe bezpieczeństwo w transporcie drogowym. Nakładki kontrolne CHECKTORQUE stanowią uzupełnienie systemu checkpoint i służą do oznaczania nakrętek, u których wcześniej stwierdzono cyklicznie pojawiające się luzy. Pozwalają one wyróżnić spośród pozostałych wskaźników Checkpoint te nakrętki, które wymagają szczególnej uwagi i ewentualnej wymiany. Wyraźny czerwony kolor od razu zwraca na siebie uwagę i ułatwia odnalezienie wadliwych połączeń. Jak to działa? Montaż analogiczny do wskaźników Checkpoint. Po dokręceniu luźnej nakrętki z właściwym momentem, zakładamy nakładkę w taki sposób, aby jej strzałka była zwrócona centralnie do sąsiadującego wskaźnika. Dodatkowe korzyści ze stosowania Checktorque: Nakładki potrafią sygnalizować różnego rodzaju nieprawidłowości w pracy hamulców, łożysk czy piast, których efektem jest nadzwyczaj wysoka temperatura koncentrująca się w centralnej części koła. Ciepło przenosi się również na śruby mocujące, a następnie nakrętki, a to z kolei powoduje zawijanie się końcówek wskaźnika, co jest łatwe do zaobserwowania i pozwala odpowiednio wcześnie zareagować i uniknąć dalszych uszkodzeń. Efekt ten jest uzyskiwany dzięki wykorzystaniu specjalnej mieszanki polimerów, reagujących na odpowiednio wysoką temperaturę. Dlaczego akurat Checktorque? Wskaźniki checktorque to nie jest zwykły plastik, który możemy spotkać na co dzień. Jest to mieszanka kompozytowa dobrana tak, aby zapewniać zarówno ogromną wytrzymałość i sztywność jak i odporność na różnego rodzaju warunki atmosferyczne bez utraty elastyczności. Dzięki temu nakładki checkpoint umożliwiają: łatwy montaż na nakrętce dając jednocześnie pewność, że raz założone nie mają prawa same się poluzować lub odpaść podczas jazdy   wielokrotne użycie bez obawy o wygięcie, poluzowanie ząbkowanej obręczy czy pęknięcie materiału. Skąd się biorą luzy w nakrętkach / szpilkach? Do najczęstszych przyczyn wymienianych przez inspektorów transportu drogowego należą: zbyt słabe dokręcenie, czyli przy użyciu za małego momentu siły przekręcone szpilki, czyli dokręcanie ze zbyt dużą siłą, tzw. "na zapas" (Popularna wśród niektórych kierowców, a nawet serwisantów metoda faktycznie zmniejsza, a nie zwiększa siłę docisku, poprzez rozciągnięcie nakrętki lub uzwojenia gwintu poza ich nominalną wytrzymałość - szczególnie, gdy jest to czynność powtarzana.) gwałtowna zmiana temperatur, działa to w dwie strony (Na przykład montaż kół odbywał się w ciepłym warsztacie, a następnie pojazd wyjeżdża na parking w mroźny dzień, lub też w nocy był przymrozek, a w dzień panują dużo wyższe temperatury. Pod wpływem "skurczu" lub "rozciągnięciu" materiału siła docisku zostaje utracona.) uszkodzone, zużyte lub zanieczyszczone gwinty, bądź zakrzywione otwory montażowe (Rdza, brud, piasek lub wiórki metalu. Każde zanieczyszczenie, które dostanie się na gwint lub pomiędzy nakrętkę a koło powodują przekłamanie odczytywanego momentu dokręcania, gdyż część z tej siły idzie na pokonanie tarcia, a nie faktyczny docisk nakrętki.) Jak jedna luźna nakrętka może doprowadzić do odpadnięcia koła? Jedna luźna szpilka powoduje efekt domina. Wszystkie siły pionowe, odśrodkowe i boczne oraz wibracje i wstrząsy są w tym momencie rozkładane nierównomierne na pozostałe śruby, a zwłaszcza te sąsiadujące, które teraz poddają się i luzują przy dużo niższych przeciążeniach. Wystarczy tylko kilka luźnych nakrętek, aby doprowadzić do wygięcia lub pęknięcia śrub i tym samym przesunięcia koła względem piasty. Od tego momentu już niewiele potrzeba, aby dodatkowe siły boczne spowodowały zmęczenie materiału trzpieni i nakrętek, co skutkuje gwałtownym odczepieniem się koła. Mnie to nie dotyczy... Choć w Polsce jeszcze nie przeprowadzano dokładnych statystyk wypadków z udziałem pojazdów ciężarowych spowodowanych odpadnięciem kół, to już np. w Ameryce takie badania są powszechne i wskazują, że tygodniowo dochodzi tam do 40-60 niekontrolowanych odłączeń kół, z których 20 powoduje poważne wypadki, a 50% tych przypadków jest spowodowana właśnie luźnymi nakrętkami. Dane te nie pozostawiają żadnych wątpliwości, że brak systematycznej kontroli dokręcenia kół powoduje realne zagrożenie na drodze.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Nakładka Checktorque - wskaźnik luźnej nakrętki do kół 33mm - 33 mm

  • [Arag]

    Kategoria: Części do maszyn i ciągników / Części do opryskiwaczy / System Arag / Złączki i akcesoria
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Pierścień samouszczelniający do nakrętki nasadowej 3/8"

  • [Jeybe]

    Kategoria: Sport i rekreacja/Rowery i akcesoria/Akcesoria rowerowe/ Sport i rekreacja Rowery i akcesoria Akcesoria rowerowe/ Pozostałe akcesoria rowerowe
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Nakrętki na wentyle JeyBe Babeczki classic

  • [Jeybe]

    Kategoria: Sport i rekreacja/Rowery i akcesoria/Akcesoria rowerowe/ Sport i rekreacja Rowery i akcesoria Akcesoria rowerowe/ Pozostałe akcesoria rowerowe
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Nakrętki na wentyle JeyBe Muffiny choco

  • [Jeybe]

    Kategoria: Sport i rekreacja/Rowery i akcesoria/Akcesoria rowerowe/ Sport i rekreacja Rowery i akcesoria Akcesoria rowerowe/Pozostałe akcesoria rowerowe
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Nakrętki na wentyle JeyBe Sówka

  • [Jeybe]

    Kategoria: Sport i rekreacja/Rowery i akcesoria/Akcesoria rowerowe/ Sport i rekreacja Rowery i akcesoria Akcesoria rowerowe/Pozostałe akcesoria rowerowe
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Nakrętki na wentyle JeyBe Ciastek


JeyBe.pl

Rowery oraz akcesoria
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.12.2015
embassy, monteria, new looxs, jeybe, plumbike, milly mally, pin up girl, basil, polisport, bikes bazaar
Produkty w ofercie: 1577
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

PomocnicyKuchenni.pl

Akcesoria agd oraz naczynia i nakrycia do stołu.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 15.05.2007
hendi, silikomart, krajowy, smolik, wilton, felcman, food colours, simax, birkmann, novacart
Produkty w ofercie: 4424
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Motorus.pl

Części, akcesoria i technika motocyklowa.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 29.08.2012
afam, hel, hyperpro, d.i.d, all balls, prox, athena, mra, ebc brakes, jt
Produkty w ofercie: 71431
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 47
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Rpmotorsport.pl

Części i akcesoria samochodowe, sklep tuningowy, forum i serwis mechaniczny.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 28.12.2006
japan racing, turboworks, concaver, mts technik, rm motors, k&n, deatschwerks, alpine, turbosmart, aeromotive
Produkty w ofercie: 9697
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 9697
Opinie pozytywne: 35
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

supraBIKE

Części SIMSON, WSK125 i akcesoria oraz kaski motocyklowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 31.10.2009
b/d, wyprodukowano w polsce, mza, suprabike, moretti, produkt niemiecki, awina, rms, almot, duells
Produkty w ofercie: 4911
Promocje: 129
Wysyłka do 3 dni: 4890
Opinie pozytywne: 5
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 0

Ford-esklep.pl

Części zamienne i zamienniki do forda
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 30.05.2009
ford - fomoco - ford motor company, zamiennik, reinz - niemcy, febi bilstein gmbh - niemcy, ford - motorcraft, germany - produkt, skf, dayco, meyle germany, germany - filters
Produkty w ofercie: 22498
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 3151
Opinie neutralne: 10
Opinie negatywne: 5

Sklep P.H.U. Szczepan

Wyposażenie wulkanizacji
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 03.03.2017
ats, rqs, tip top, pozostali, fivestars, vipal, boxo, tirso gomez, oxi, tip topol
Produkty w ofercie: 1485
Promocje: 95
Wysyłka do 3 dni: 1422
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Sporti.pl

Sprzęt sportowy oraz akcesoria i części rowerowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 16.05.2011
shimano, spokey, kross, kelly's, accent, uvex, inny, viking, wilson, trec
Produkty w ofercie: 11152
Promocje: 245
Wysyłka do 3 dni: 11152
Opinie pozytywne: 1
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

hobby-model.pl

W naszej ofercie znajdziesz artykuły modelarskie i plastyczne. Ogromna ilość produktów w świetnej cenie gwarantuje udane zakupy. Jesteśmy producentem modeli plastikowych, potykaczy reklamowych i sztalug malarskich. Odwiedź nasz sklep i sprawdź pełną ofertę!
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 07.02.2008
minichamps, trefl, revell, dragon, tamiya, ravensburger, trumpeter, italeri, hasegawa, vallejo
Produkty w ofercie: 42163
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 2
Opinie neutralne: 2
Opinie negatywne: 1

grene.pl

Sieć sklepów rolniczo-technicznych z częściami do maszyn i ciągników rolniczych, artykułami do hodowli zwierząt, produktami do domu, ogrodu i warsztatu, a także odzieżą roboczą, hydrauliką siłową
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 07.03.2009
kramp, unbranded, gopart, non original, donaldson, arag, optibelt, grene, ina/fag, steel power
Produkty w ofercie: 52382
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 10
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

mix-hurt

Artykuły modelarskie
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 11.02.2018
team associated, e-flite, losi, raboesch, arrma, himoto, gpx extreme, krick modelltechnik, team losi racing, axial
Produkty w ofercie: 45387
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Felgeo.pl

Felgi aluminiowe i akcesoria do felg.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 16.02.2010
brock, rc-design, cub elecparts inc, borbet, mak, oxigin, keskin tuning, mam leichtmetallräder, autec, diewe wheels
Produkty w ofercie: 14384
Promocje: 1524
Wysyłka do 3 dni: 4978
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Moskal

Technika grzewcza i sanitarna.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 03.12.2013
kan, wavin, rettig, buderus, onnline, valvex, ibp, diamond, kaczmarek, gebo
Produkty w ofercie: 6340
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0