Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
Włączyłeś filtrowanie wyników wyszukiwania. Aby znaleźć więcej produktów wyłącz część lub wszystkie filtry.
  • [ATS]

    Kategoria: Wyposażenie wulkanizacji>Klucze do kół>Zabezpieczenie kółWysyłka: od ręki

    Nakładki Checkpoint -  wskaźnik luźnych nakrętek do kół. Tani i prosty sposób na większe bezpieczeństwo w transporcie drogowym. Jak to działa? Po dokręceniu nakrętek z właściwym momentem, wys... Pełen opis produktu 'Nakładka Checkpoint - wskaźnik luźnej nakrętki do kół 24mm - 24 mm' »

    Nakładki Checkpoint - wskaźnik luźnych nakrętek do kół. Tani i prosty sposób na większe bezpieczeństwo w transporcie drogowym. Jak to działa? Po dokręceniu nakrętek z właściwym momentem, wystarczy nałożyć palcami nakładki checkpoint na każdą z nakrętek mocujących koło, w taki sposób aby strzałki sąsiadujących nakładek były zwrócone do siebie. Najdrobniejszy ruch nakrętki, sygnalizowany zmianą położenia strzałki, wychwytujemy jednym spojrzeniem na koło. Teraz pozostaje jedynie obejść auto dookoła przed ruszeniem w trasę i mamy pewność, że każda ze szpilek jest właściwie dokręcona. Dodatkowe korzyści ze stosowania nakładek Checkpoint: Nakładki, dzięki specjalnej mieszance polimerów, potrafią sygnalizować różnego rodzaju nieprawidłowości w pracy hamulców, łożysk czy piast, których efektem jest nadzwyczaj wysoka temperatura koncentrująca się w centralnej części koła. Ciepło przenosi się również na śruby mocujące, a następnie nakrętki, a to z kolei powoduje zawijanie się końcówek wskaźnika, co jest łatwe do zaobserwowania i pozwala odpowiednio wcześnie zareagować i uniknąć dalszych uszkodzeń. Dlaczego akurat Checkpoint? Jakość użytego kompozytu i precyzja wykonania wskaźników gwarantują po pierwsze sztywne zamocowanie na nakrętce, uniemożliwiające samoczynny ruch lub wypadnięcia podczas jazdy, a po drugie możliwość wielokrotnego użycia bez bez obawy o wygięcie, poluzowanie czy pęknięcie materiału. Skąd się biorą luzy w nakrętkach / szpilkach? Do najczęstszych przyczyn wymienianych przez inspektorów transportu drogowego należą: zbyt słabe dokręcenie, czyli przy użyciu za małego momentu siły przekręcone szpilki, czyli dokręcanie ze zbyt dużą siłą, tzw. "na zapas" (Popularna wśród niektórych kierowców, a nawet serwisantów metoda faktycznie zmniejsza, a nie zwiększa siłę docisku, poprzez rozciągnięcie nakrętki lub uzwojenia gwintu poza ich nominalną wytrzymałość - szczególnie, gdy jest to czynność powtarzana.) gwałtowna zmiana temperatur, działa to w dwie strony (Na przykład montaż kół odbywał się w ciepłym warsztacie, a następnie pojazd wyjeżdża na parking w mroźny dzień, lub też w nocy był przymrozek, a w dzień panują dużo wyższe temperatury. Pod wpływem "skurczu" lub "rozciągnięciu" materiału siła docisku zostaje utracona.) uszkodzone, zużyte lub zanieczyszczone gwinty, bądź zakrzywione otwory montażowe (Rdza, brud, piasek lub wiórki metalu. Każde zanieczyszczenie, które dostanie się na gwint lub pomiędzy nakrętkę a koło powodują przekłamanie odczytywanego momentu dokręcania, gdyż część z tej siły idzie na pokonanie tarcia, a nie faktyczny docisk nakrętki.) Jak jedna luźna nakrętka może doprowadzić do odpadnięcia koła? Jedna luźna szpilka powoduje efekt domina. Wszystkie siły pionowe, odśrodkowe i boczne oraz wibracje i wstrząsy są w tym momencie rozkładane nierównomierne na pozostałe śruby, a zwłaszcza te sąsiadujące, które teraz poddają się i luzują przy dużo niższych przeciążeniach. Wystarczy tylko kilka luźnych nakrętek, aby doprowadzić do wygięcia lub pęknięcia śrub i tym samym przesunięcia koła względem piasty. Od tego momentu już niewiele potrzeba, aby dodatkowe siły boczne spowodowały zmęczenie materiału trzpieni i nakrętek, co skutkuje gwałtownym odczepieniem się koła. Mnie to nie dotyczy... Choć w Polsce jeszcze nie przeprowadzano dokładnych statystyk wypadków z udziałem pojazdów ciężarowych spowodowanych odpadnięciem kół, to już np. w Ameryce takie badania są powszechne i wskazują, że tygodniowo dochodzi tam do 40-60 niekontrolowanych odłączeń kół, z których 20 powoduje poważne wypadki, a 50% tych przypadków jest spowodowana właśnie luźnymi nakrętkami. Dane te nie pozostawiają żadnych wątpliwości, że brak systematycznej kontroli dokręcenia kół powoduje realne zagrożenie na drodze.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Nakładka Checkpoint - wskaźnik luźnej nakrętki do kół 24mm - 24 mm

  • [ATS]

    Kategoria: Wyposażenie wulkanizacji>Klucze do kół>Zabezpieczenie kółWysyłka: od ręki

    Nakładki CHECKLINK to połączone wskaźniki luźnych nakrętek do kół Checkpoint z blokadą całkowitego wykręcenia szpilek. Tani i prosty sposób na większe bezpieczeństwo w transporcie drogowym. <... Pełen opis produktu 'Nakładki CHECKLINK Fi 35mm na nakrętkę na klucz 32 - 32 mm' »

    Nakładki CHECKLINK to połączone wskaźniki luźnych nakrętek do kół Checkpoint z blokadą całkowitego wykręcenia szpilek. Tani i prosty sposób na większe bezpieczeństwo w transporcie drogowym. Nakładki kontrolne Checklink to system dwóch wskaźników Checkpoint połączonych elastyczną taśmą, która pod wpływem ruchu jednaj z nakrętek rozciąga się dając wyraźny sygnał o pojawieniu się luzu. Dodatkowym atutem wskaźników Checklink jest blokowanie już poluzowanej nakrętki przed dalszym cofaniem i w ostateczności całkowitym odkręceniem. Jak to działa? Po dokręceniu nakrętek z właściwym momentem, wystarczy nałożyć palcami nakładki Checklink na sąsiadujące nakrętki do kół. Najmniejszy ruch nakrętki, sygnalizowany jest rozciąganiem bądź wygięciem taśmy łączącej, co jest doskonale widoczne. Teraz pozostaje jedynie obejść auto dookoła przed ruszeniem w trasę i mamy pewność, że każda ze szpilek jest właściwie dokręcona. Dodatkowe korzyści ze stosowania Checklink: Nakładki, dzięki specjalnej mieszance polimerów, potrafią sygnalizować różnego rodzaju nieprawidłowości w pracy hamulców, łożysk czy piast, których efektem jest nadzwyczaj wysoka temperatura koncentrująca się w centralnej części koła. Ciepło przenosi się również na śruby mocujące, a następnie nakrętki, a to z kolei powoduje zawijanie się zagięć taśmy łączącej wskaźniki, co jest łatwe do zaobserwowania i pozwala odpowiednio wcześnie zareagować i uniknąć dalszych uszkodzeń. Dlaczego akurat Checklink? Wskaźniki checklink to nie jest zwykły plastik, który możemy spotkać na co dzień. Jest to mieszanka kompozytowa dobrana tak, aby zapewniać zarówno ogromną wytrzymałość i sztywność jak i odporność na różnego rodzaju warunki atmosferyczne bez utraty elastyczności. Dzięki temu nakładki checklink umożliwiają: łatwy montaż na nakrętce dając jednocześnie pewność, że raz założone nie mają prawa same się poluzować lub odpaść podczas jazdy   wielokrotne użycie bez obawy o wygięcie, poluzowanie ząbkowanej obręczy czy pęknięcie materiału. Skąd się biorą luzy w nakrętkach / szpilkach? Do najczęstszych przyczyn wymienianych przez inspektorów transportu drogowego należą: zbyt słabe dokręcenie, czyli przy użyciu za małego momentu siły przekręcone szpilki, czyli dokręcanie ze zbyt dużą siłą, tzw. "na zapas" (Popularna wśród niektórych kierowców, a nawet serwisantów metoda faktycznie zmniejsza, a nie zwiększa siłę docisku, poprzez rozciągnięcie nakrętki lub uzwojenia gwintu poza ich nominalną wytrzymałość - szczególnie, gdy jest to czynność powtarzana.) gwałtowna zmiana temperatur, działa to w dwie strony (Na przykład montaż kół odbywał się w ciepłym warsztacie, a następnie pojazd wyjeżdża na parking w mroźny dzień, lub też w nocy był przymrozek, a w dzień panują dużo wyższe temperatury. Pod wpływem "skurczu" lub "rozciągnięciu" materiału siła docisku zostaje utracona.) uszkodzone, zużyte lub zanieczyszczone gwinty, bądź zakrzywione otwory montażowe (Rdza, brud, piasek lub wiórki metalu. Każde zanieczyszczenie, które dostanie się na gwint lub pomiędzy nakrętkę a koło powodują przekłamanie odczytywanego momentu dokręcania, gdyż część z tej siły idzie na pokonanie tarcia, a nie faktyczny docisk nakrętki.) Jak jedna luźna nakrętka może doprowadzić do odpadnięcia koła? Jedna luźna szpilka powoduje efekt domina. Wszystkie siły pionowe, odśrodkowe i boczne oraz wibracje i wstrząsy są w tym momencie rozkładane nierównomierne na pozostałe śruby, a zwłaszcza te sąsiadujące, które teraz poddają się i luzują przy dużo niższych przeciążeniach. Wystarczy tylko kilka luźnych nakrętek, aby doprowadzić do wygięcia lub pęknięcia śrub i tym samym przesunięcia koła względem piasty. Od tego momentu już niewiele potrzeba, aby dodatkowe siły boczne spowodowały zmęczenie materiału trzpieni i nakrętek, co skutkuje gwałtownym odczepieniem się koła. Mnie to nie dotyczy... Choć w Polsce jeszcze nie przeprowadzano dokładnych statystyk wypadków z udziałem pojazdów ciężarowych spowodowanych odpadnięciem kół, to już np. w Ameryce takie badania są powszechne i wskazują, że tygodniowo dochodzi tam do 40-60 niekontrolowanych odłączeń kół, z których 20 powoduje poważne wypadki, a 50% tych przypadków jest spowodowana właśnie luźnymi nakrętkami. Dane te nie pozostawiają żadnych wątpliwości, że brak systematycznej kontroli dokręcenia kół powoduje realne zagrożenie na drodze.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Nakładki CHECKLINK Fi 35mm na nakrętkę na klucz 32 - 32 mm

  • [ATS]

    Kategoria: Montażownice>Akcesoria do montażownicy>Nakładki na stopkęWysyłka: od ręki

    Każdą metalową stopkę w montażownicy można w szybki sposób dostosować do pracy z podatnymi na zarysowania felgami aluminiowymi. Służą do tego celu nakładki plastikowe, które osłaniają punkty ... Pełen opis produktu 'Nakładka na rolkę stopkę montażownicy GS SNAP ON' »

    Każdą metalową stopkę w montażownicy można w szybki sposób dostosować do pracy z podatnymi na zarysowania felgami aluminiowymi. Służą do tego celu nakładki plastikowe, które osłaniają punkty styku głowicy montażowej z obręczą. Wymiana lub osłonięcie metalowej rolki plastikowym zamiennikiem daje pewność, że na krawędzi felgi nie pozostaną żadne ślady po wykonaniu montażu lub demontażu opony. Wszystkie nakładki dostępne w naszej ofercie zostały wykonane z kompozytów o wysokiej wytrzymałości mechanicznej, dzięki czemu warstwa zewnętrzna nakładek dłużej zachowuje swój kształt i grubość, nawet po wielokrotnym użyciu. Montaż jest niezwykle szybki i prosty, wystarczy wykręcić trzpień, na którym obraca się rolka i zastąpić ją kompozytową wkładką.  Dedykowana m. in. do montażownic do opon  GS, SNAP ON, HOFMANN  
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Nakładka na rolkę stopkę montażownicy GS SNAP ON

  • [ATS]

    Kategoria: Wyposażenie wulkanizacji>Klucze do kół>Zabezpieczenie kółWysyłka: od ręki

    Nakładki Checkpoint -  wskaźnik luźnych nakrętek do kół. Tani i prosty sposób na większe bezpieczeństwo w transporcie drogowym. Jak to działa? Po dokręceniu nakrętek z właściwym momentem, wys... Pełen opis produktu 'Nakładka Checkpoint - wskaźnik luźnej nakrętki do kół 30mm - 30 mm' »

    Nakładki Checkpoint - wskaźnik luźnych nakrętek do kół. Tani i prosty sposób na większe bezpieczeństwo w transporcie drogowym. Jak to działa? Po dokręceniu nakrętek z właściwym momentem, wystarczy nałożyć palcami nakładki checkpoint na każdą z nakrętek mocujących koło, w taki sposób aby strzałki sąsiadujących nakładek były zwrócone do siebie. Najdrobniejszy ruch nakrętki, sygnalizowany zmianą położenia strzałki, wychwytujemy jednym spojrzeniem na koło. Teraz pozostaje jedynie obejść auto dookoła przed ruszeniem w trasę i mamy pewność, że każda ze szpilek jest właściwie dokręcona. Dodatkowe korzyści ze stosowania nakładek Checkpoint: Nakładki, dzięki specjalnej mieszance polimerów, potrafią sygnalizować różnego rodzaju nieprawidłowości w pracy hamulców, łożysk czy piast, których efektem jest nadzwyczaj wysoka temperatura koncentrująca się w centralnej części koła. Ciepło przenosi się również na śruby mocujące, a następnie nakrętki, a to z kolei powoduje zawijanie się końcówek wskaźnika, co jest łatwe do zaobserwowania i pozwala odpowiednio wcześnie zareagować i uniknąć dalszych uszkodzeń. Dlaczego akurat Checkpoint? Jakość użytego kompozytu i precyzja wykonania wskaźników gwarantują po pierwsze sztywne zamocowanie na nakrętce, uniemożliwiające samoczynny ruch lub wypadnięcia podczas jazdy, a po drugie możliwość wielokrotnego użycia bez bez obawy o wygięcie, poluzowanie czy pęknięcie materiału. Skąd się biorą luzy w nakrętkach / szpilkach? Do najczęstszych przyczyn wymienianych przez inspektorów transportu drogowego należą: zbyt słabe dokręcenie, czyli przy użyciu za małego momentu siły przekręcone szpilki, czyli dokręcanie ze zbyt dużą siłą, tzw. "na zapas" (Popularna wśród niektórych kierowców, a nawet serwisantów metoda faktycznie zmniejsza, a nie zwiększa siłę docisku, poprzez rozciągnięcie nakrętki lub uzwojenia gwintu poza ich nominalną wytrzymałość - szczególnie, gdy jest to czynność powtarzana.) gwałtowna zmiana temperatur, działa to w dwie strony (Na przykład montaż kół odbywał się w ciepłym warsztacie, a następnie pojazd wyjeżdża na parking w mroźny dzień, lub też w nocy był przymrozek, a w dzień panują dużo wyższe temperatury. Pod wpływem "skurczu" lub "rozciągnięciu" materiału siła docisku zostaje utracona.) uszkodzone, zużyte lub zanieczyszczone gwinty, bądź zakrzywione otwory montażowe (Rdza, brud, piasek lub wiórki metalu. Każde zanieczyszczenie, które dostanie się na gwint lub pomiędzy nakrętkę a koło powodują przekłamanie odczytywanego momentu dokręcania, gdyż część z tej siły idzie na pokonanie tarcia, a nie faktyczny docisk nakrętki.) Jak jedna luźna nakrętka może doprowadzić do odpadnięcia koła? Jedna luźna szpilka powoduje efekt domina. Wszystkie siły pionowe, odśrodkowe i boczne oraz wibracje i wstrząsy są w tym momencie rozkładane nierównomierne na pozostałe śruby, a zwłaszcza te sąsiadujące, które teraz poddają się i luzują przy dużo niższych przeciążeniach. Wystarczy tylko kilka luźnych nakrętek, aby doprowadzić do wygięcia lub pęknięcia śrub i tym samym przesunięcia koła względem piasty. Od tego momentu już niewiele potrzeba, aby dodatkowe siły boczne spowodowały zmęczenie materiału trzpieni i nakrętek, co skutkuje gwałtownym odczepieniem się koła. Mnie to nie dotyczy... Choć w Polsce jeszcze nie przeprowadzano dokładnych statystyk wypadków z udziałem pojazdów ciężarowych spowodowanych odpadnięciem kół, to już np. w Ameryce takie badania są powszechne i wskazują, że tygodniowo dochodzi tam do 40-60 niekontrolowanych odłączeń kół, z których 20 powoduje poważne wypadki, a 50% tych przypadków jest spowodowana właśnie luźnymi nakrętkami. Dane te nie pozostawiają żadnych wątpliwości, że brak systematycznej kontroli dokręcenia kół powoduje realne zagrożenie na drodze.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Nakładka Checkpoint - wskaźnik luźnej nakrętki do kół 30mm - 30 mm

  • [ATS]

    Kategoria: Wyposażenie wulkanizacji>Klucze do kół>Zabezpieczenie kółWysyłka: od ręki

    Nakładki CHECKTORQUE  – wskaźnik kontrolny luźnych nakrętek do kół. Tani i prosty sposób na większe bezpieczeństwo w transporcie drogowym. Nakładki kontrolne CHECKTORQUE stanowią uzupełnienie... Pełen opis produktu 'Nakładka Checktorque - wskaźnik luźnej nakrętki do kół 27mm - 27 mm' »

    Nakładki CHECKTORQUE – wskaźnik kontrolny luźnych nakrętek do kół. Tani i prosty sposób na większe bezpieczeństwo w transporcie drogowym. Nakładki kontrolne CHECKTORQUE stanowią uzupełnienie systemu checkpoint i służą do oznaczania nakrętek, u których wcześniej stwierdzono cyklicznie pojawiające się luzy. Pozwalają one wyróżnić spośród pozostałych wskaźników Checkpoint te nakrętki, które wymagają szczególnej uwagi i ewentualnej wymiany. Wyraźny czerwony kolor od razu zwraca na siebie uwagę i ułatwia odnalezienie wadliwych połączeń. Jak to działa? Montaż analogiczny do wskaźników Checkpoint. Po dokręceniu luźnej nakrętki z właściwym momentem, zakładamy nakładkę w taki sposób, aby jej strzałka była zwrócona centralnie do sąsiadującego wskaźnika. Dodatkowe korzyści ze stosowania Checktorque: Nakładki potrafią sygnalizować różnego rodzaju nieprawidłowości w pracy hamulców, łożysk czy piast, których efektem jest nadzwyczaj wysoka temperatura koncentrująca się w centralnej części koła. Ciepło przenosi się również na śruby mocujące, a następnie nakrętki, a to z kolei powoduje zawijanie się końcówek wskaźnika, co jest łatwe do zaobserwowania i pozwala odpowiednio wcześnie zareagować i uniknąć dalszych uszkodzeń. Efekt ten jest uzyskiwany dzięki wykorzystaniu specjalnej mieszanki polimerów, reagujących na odpowiednio wysoką temperaturę. Dlaczego akurat Checktorque? Wskaźniki checktorque to nie jest zwykły plastik, który możemy spotkać na co dzień. Jest to mieszanka kompozytowa dobrana tak, aby zapewniać zarówno ogromną wytrzymałość i sztywność jak i odporność na różnego rodzaju warunki atmosferyczne bez utraty elastyczności. Dzięki temu nakładki checkpoint umożliwiają: łatwy montaż na nakrętce dając jednocześnie pewność, że raz założone nie mają prawa same się poluzować lub odpaść podczas jazdy   wielokrotne użycie bez obawy o wygięcie, poluzowanie ząbkowanej obręczy czy pęknięcie materiału. Skąd się biorą luzy w nakrętkach / szpilkach? Do najczęstszych przyczyn wymienianych przez inspektorów transportu drogowego należą: zbyt słabe dokręcenie, czyli przy użyciu za małego momentu siły przekręcone szpilki, czyli dokręcanie ze zbyt dużą siłą, tzw. "na zapas" (Popularna wśród niektórych kierowców, a nawet serwisantów metoda faktycznie zmniejsza, a nie zwiększa siłę docisku, poprzez rozciągnięcie nakrętki lub uzwojenia gwintu poza ich nominalną wytrzymałość - szczególnie, gdy jest to czynność powtarzana.) gwałtowna zmiana temperatur, działa to w dwie strony (Na przykład montaż kół odbywał się w ciepłym warsztacie, a następnie pojazd wyjeżdża na parking w mroźny dzień, lub też w nocy był przymrozek, a w dzień panują dużo wyższe temperatury. Pod wpływem "skurczu" lub "rozciągnięciu" materiału siła docisku zostaje utracona.) uszkodzone, zużyte lub zanieczyszczone gwinty, bądź zakrzywione otwory montażowe (Rdza, brud, piasek lub wiórki metalu. Każde zanieczyszczenie, które dostanie się na gwint lub pomiędzy nakrętkę a koło powodują przekłamanie odczytywanego momentu dokręcania, gdyż część z tej siły idzie na pokonanie tarcia, a nie faktyczny docisk nakrętki.) Jak jedna luźna nakrętka może doprowadzić do odpadnięcia koła? Jedna luźna szpilka powoduje efekt domina. Wszystkie siły pionowe, odśrodkowe i boczne oraz wibracje i wstrząsy są w tym momencie rozkładane nierównomierne na pozostałe śruby, a zwłaszcza te sąsiadujące, które teraz poddają się i luzują przy dużo niższych przeciążeniach. Wystarczy tylko kilka luźnych nakrętek, aby doprowadzić do wygięcia lub pęknięcia śrub i tym samym przesunięcia koła względem piasty. Od tego momentu już niewiele potrzeba, aby dodatkowe siły boczne spowodowały zmęczenie materiału trzpieni i nakrętek, co skutkuje gwałtownym odczepieniem się koła. Mnie to nie dotyczy... Choć w Polsce jeszcze nie przeprowadzano dokładnych statystyk wypadków z udziałem pojazdów ciężarowych spowodowanych odpadnięciem kół, to już np. w Ameryce takie badania są powszechne i wskazują, że tygodniowo dochodzi tam do 40-60 niekontrolowanych odłączeń kół, z których 20 powoduje poważne wypadki, a 50% tych przypadków jest spowodowana właśnie luźnymi nakrętkami. Dane te nie pozostawiają żadnych wątpliwości, że brak systematycznej kontroli dokręcenia kół powoduje realne zagrożenie na drodze.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Nakładka Checktorque - wskaźnik luźnej nakrętki do kół 27mm - 27 mm

  • [ATS]

    Kategoria: Wyposażenie wulkanizacji>Klucze do kół>Zabezpieczenie kółWysyłka: od ręki

    Nakładki CHECKLINK to połączone wskaźniki luźnych nakrętek do kół Checkpoint z blokadą całkowitego wykręcenia szpilek. Tani i prosty sposób na większe bezpieczeństwo w transporcie drogowym. <... Pełen opis produktu 'Nakładki Checklink - wskaźnik luźnej nakrętki z blokadą 33mm - 33 mm' »

    Nakładki CHECKLINK to połączone wskaźniki luźnych nakrętek do kół Checkpoint z blokadą całkowitego wykręcenia szpilek. Tani i prosty sposób na większe bezpieczeństwo w transporcie drogowym. Nakładki kontrolne Checklink to system dwóch wskaźników Checkpoint połączonych elastyczną taśmą, która pod wpływem ruchu jednaj z nakrętek rozciąga się dając wyraźny sygnał o pojawieniu się luzu. Dodatkowym atutem wskaźników Checklink jest blokowanie już poluzowanej nakrętki przed dalszym cofaniem i w ostateczności całkowitym odkręceniem. Jak to działa? Po dokręceniu nakrętek z właściwym momentem, wystarczy nałożyć palcami nakładki Checklink na sąsiadujące nakrętki do kół. Najmniejszy ruch nakrętki, sygnalizowany jest rozciąganiem bądź wygięciem taśmy łączącej, co jest doskonale widoczne. Teraz pozostaje jedynie obejść auto dookoła przed ruszeniem w trasę i mamy pewność, że każda ze szpilek jest właściwie dokręcona. Dodatkowe korzyści ze stosowania Checklink: Nakładki, dzięki specjalnej mieszance polimerów, potrafią sygnalizować różnego rodzaju nieprawidłowości w pracy hamulców, łożysk czy piast, których efektem jest nadzwyczaj wysoka temperatura koncentrująca się w centralnej części koła. Ciepło przenosi się również na śruby mocujące, a następnie nakrętki, a to z kolei powoduje zawijanie się zagięć taśmy łączącej wskaźniki, co jest łatwe do zaobserwowania i pozwala odpowiednio wcześnie zareagować i uniknąć dalszych uszkodzeń. Dlaczego akurat Checklink? Wskaźniki checklink to nie jest zwykły plastik, który możemy spotkać na co dzień. Jest to mieszanka kompozytowa dobrana tak, aby zapewniać zarówno ogromną wytrzymałość i sztywność jak i odporność na różnego rodzaju warunki atmosferyczne bez utraty elastyczności. Dzięki temu nakładki checklink umożliwiają: łatwy montaż na nakrętce dając jednocześnie pewność, że raz założone nie mają prawa same się poluzować lub odpaść podczas jazdy   wielokrotne użycie bez obawy o wygięcie, poluzowanie ząbkowanej obręczy czy pęknięcie materiału. Skąd się biorą luzy w nakrętkach / szpilkach? Do najczęstszych przyczyn wymienianych przez inspektorów transportu drogowego należą: zbyt słabe dokręcenie, czyli przy użyciu za małego momentu siły przekręcone szpilki, czyli dokręcanie ze zbyt dużą siłą, tzw. "na zapas" (Popularna wśród niektórych kierowców, a nawet serwisantów metoda faktycznie zmniejsza, a nie zwiększa siłę docisku, poprzez rozciągnięcie nakrętki lub uzwojenia gwintu poza ich nominalną wytrzymałość - szczególnie, gdy jest to czynność powtarzana.) gwałtowna zmiana temperatur, działa to w dwie strony (Na przykład montaż kół odbywał się w ciepłym warsztacie, a następnie pojazd wyjeżdża na parking w mroźny dzień, lub też w nocy był przymrozek, a w dzień panują dużo wyższe temperatury. Pod wpływem "skurczu" lub "rozciągnięciu" materiału siła docisku zostaje utracona.) uszkodzone, zużyte lub zanieczyszczone gwinty, bądź zakrzywione otwory montażowe (Rdza, brud, piasek lub wiórki metalu. Każde zanieczyszczenie, które dostanie się na gwint lub pomiędzy nakrętkę a koło powodują przekłamanie odczytywanego momentu dokręcania, gdyż część z tej siły idzie na pokonanie tarcia, a nie faktyczny docisk nakrętki.) Jak jedna luźna nakrętka może doprowadzić do odpadnięcia koła? Jedna luźna szpilka powoduje efekt domina. Wszystkie siły pionowe, odśrodkowe i boczne oraz wibracje i wstrząsy są w tym momencie rozkładane nierównomierne na pozostałe śruby, a zwłaszcza te sąsiadujące, które teraz poddają się i luzują przy dużo niższych przeciążeniach. Wystarczy tylko kilka luźnych nakrętek, aby doprowadzić do wygięcia lub pęknięcia śrub i tym samym przesunięcia koła względem piasty. Od tego momentu już niewiele potrzeba, aby dodatkowe siły boczne spowodowały zmęczenie materiału trzpieni i nakrętek, co skutkuje gwałtownym odczepieniem się koła. Mnie to nie dotyczy... Choć w Polsce jeszcze nie przeprowadzano dokładnych statystyk wypadków z udziałem pojazdów ciężarowych spowodowanych odpadnięciem kół, to już np. w Ameryce takie badania są powszechne i wskazują, że tygodniowo dochodzi tam do 40-60 niekontrolowanych odłączeń kół, z których 20 powoduje poważne wypadki, a 50% tych przypadków jest spowodowana właśnie luźnymi nakrętkami. Dane te nie pozostawiają żadnych wątpliwości, że brak systematycznej kontroli dokręcenia kół powoduje realne zagrożenie na drodze.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Nakładki Checklink - wskaźnik luźnej nakrętki z blokadą 33mm - 33 mm

  • [ATS]

    Kategoria: Wyposażenie wulkanizacji>Klucze do kół>Zabezpieczenie kółWysyłka: od ręki

    Nakładki CHECKLINK to połączone wskaźniki luźnych nakrętek do kół Checkpoint z blokadą całkowitego wykręcenia szpilek. Tani i prosty sposób na większe bezpieczeństwo w transporcie drogowym. <... Pełen opis produktu 'Nakładki Checklink - wskaźnik luźnej nakrętki z blokadą 29mm - 29 mm' »

    Nakładki CHECKLINK to połączone wskaźniki luźnych nakrętek do kół Checkpoint z blokadą całkowitego wykręcenia szpilek. Tani i prosty sposób na większe bezpieczeństwo w transporcie drogowym. Nakładki kontrolne Checklink to system dwóch wskaźników Checkpoint połączonych elastyczną taśmą, która pod wpływem ruchu jednaj z nakrętek rozciąga się dając wyraźny sygnał o pojawieniu się luzu. Dodatkowym atutem wskaźników Checklink jest blokowanie już poluzowanej nakrętki przed dalszym cofaniem i w ostateczności całkowitym odkręceniem. Jak to działa? Po dokręceniu nakrętek z właściwym momentem, wystarczy nałożyć palcami nakładki Checklink na sąsiadujące nakrętki do kół. Najmniejszy ruch nakrętki, sygnalizowany jest rozciąganiem bądź wygięciem taśmy łączącej, co jest doskonale widoczne. Teraz pozostaje jedynie obejść auto dookoła przed ruszeniem w trasę i mamy pewność, że każda ze szpilek jest właściwie dokręcona. Dodatkowe korzyści ze stosowania Checklink: Nakładki, dzięki specjalnej mieszance polimerów, potrafią sygnalizować różnego rodzaju nieprawidłowości w pracy hamulców, łożysk czy piast, których efektem jest nadzwyczaj wysoka temperatura koncentrująca się w centralnej części koła. Ciepło przenosi się również na śruby mocujące, a następnie nakrętki, a to z kolei powoduje zawijanie się zagięć taśmy łączącej wskaźniki, co jest łatwe do zaobserwowania i pozwala odpowiednio wcześnie zareagować i uniknąć dalszych uszkodzeń. Dlaczego akurat Checklink? Wskaźniki checklink to nie jest zwykły plastik, który możemy spotkać na co dzień. Jest to mieszanka kompozytowa dobrana tak, aby zapewniać zarówno ogromną wytrzymałość i sztywność jak i odporność na różnego rodzaju warunki atmosferyczne bez utraty elastyczności. Dzięki temu nakładki checklink umożliwiają: łatwy montaż na nakrętce dając jednocześnie pewność, że raz założone nie mają prawa same się poluzować lub odpaść podczas jazdy   wielokrotne użycie bez obawy o wygięcie, poluzowanie ząbkowanej obręczy czy pęknięcie materiału. Skąd się biorą luzy w nakrętkach / szpilkach? Do najczęstszych przyczyn wymienianych przez inspektorów transportu drogowego należą: zbyt słabe dokręcenie, czyli przy użyciu za małego momentu siły przekręcone szpilki, czyli dokręcanie ze zbyt dużą siłą, tzw. "na zapas" (Popularna wśród niektórych kierowców, a nawet serwisantów metoda faktycznie zmniejsza, a nie zwiększa siłę docisku, poprzez rozciągnięcie nakrętki lub uzwojenia gwintu poza ich nominalną wytrzymałość - szczególnie, gdy jest to czynność powtarzana.) gwałtowna zmiana temperatur, działa to w dwie strony (Na przykład montaż kół odbywał się w ciepłym warsztacie, a następnie pojazd wyjeżdża na parking w mroźny dzień, lub też w nocy był przymrozek, a w dzień panują dużo wyższe temperatury. Pod wpływem "skurczu" lub "rozciągnięciu" materiału siła docisku zostaje utracona.) uszkodzone, zużyte lub zanieczyszczone gwinty, bądź zakrzywione otwory montażowe (Rdza, brud, piasek lub wiórki metalu. Każde zanieczyszczenie, które dostanie się na gwint lub pomiędzy nakrętkę a koło powodują przekłamanie odczytywanego momentu dokręcania, gdyż część z tej siły idzie na pokonanie tarcia, a nie faktyczny docisk nakrętki.) Jak jedna luźna nakrętka może doprowadzić do odpadnięcia koła? Jedna luźna szpilka powoduje efekt domina. Wszystkie siły pionowe, odśrodkowe i boczne oraz wibracje i wstrząsy są w tym momencie rozkładane nierównomierne na pozostałe śruby, a zwłaszcza te sąsiadujące, które teraz poddają się i luzują przy dużo niższych przeciążeniach. Wystarczy tylko kilka luźnych nakrętek, aby doprowadzić do wygięcia lub pęknięcia śrub i tym samym przesunięcia koła względem piasty. Od tego momentu już niewiele potrzeba, aby dodatkowe siły boczne spowodowały zmęczenie materiału trzpieni i nakrętek, co skutkuje gwałtownym odczepieniem się koła. Mnie to nie dotyczy... Choć w Polsce jeszcze nie przeprowadzano dokładnych statystyk wypadków z udziałem pojazdów ciężarowych spowodowanych odpadnięciem kół, to już np. w Ameryce takie badania są powszechne i wskazują, że tygodniowo dochodzi tam do 40-60 niekontrolowanych odłączeń kół, z których 20 powoduje poważne wypadki, a 50% tych przypadków jest spowodowana właśnie luźnymi nakrętkami. Dane te nie pozostawiają żadnych wątpliwości, że brak systematycznej kontroli dokręcenia kół powoduje realne zagrożenie na drodze.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Nakładki Checklink - wskaźnik luźnej nakrętki z blokadą 29mm - 29 mm

  • [ATS]

    Kategoria: Wyposażenie wulkanizacji>Klucze do kół>Zabezpieczenie kółWysyłka: od ręki

    Nakładki Checkpoint -  wskaźnik luźnych nakrętek do kół. Tani i prosty sposób na większe bezpieczeństwo w transporcie drogowym. Jak to działa? Po dokręceniu nakrętek z właściwym momentem, wys... Pełen opis produktu 'Nakładka Checkpoint - wskaźnik luźnej nakrętki do kół 29mm - 29 mm' »

    Nakładki Checkpoint - wskaźnik luźnych nakrętek do kół. Tani i prosty sposób na większe bezpieczeństwo w transporcie drogowym. Jak to działa? Po dokręceniu nakrętek z właściwym momentem, wystarczy nałożyć palcami nakładki checkpoint na każdą z nakrętek mocujących koło, w taki sposób aby strzałki sąsiadujących nakładek były zwrócone do siebie. Najdrobniejszy ruch nakrętki, sygnalizowany zmianą położenia strzałki, wychwytujemy jednym spojrzeniem na koło. Teraz pozostaje jedynie obejść auto dookoła przed ruszeniem w trasę i mamy pewność, że każda ze szpilek jest właściwie dokręcona. Dodatkowe korzyści ze stosowania nakładek Checkpoint: Nakładki, dzięki specjalnej mieszance polimerów, potrafią sygnalizować różnego rodzaju nieprawidłowości w pracy hamulców, łożysk czy piast, których efektem jest nadzwyczaj wysoka temperatura koncentrująca się w centralnej części koła. Ciepło przenosi się również na śruby mocujące, a następnie nakrętki, a to z kolei powoduje zawijanie się końcówek wskaźnika, co jest łatwe do zaobserwowania i pozwala odpowiednio wcześnie zareagować i uniknąć dalszych uszkodzeń. Dlaczego akurat Checkpoint? Jakość użytego kompozytu i precyzja wykonania wskaźników gwarantują po pierwsze sztywne zamocowanie na nakrętce, uniemożliwiające samoczynny ruch lub wypadnięcia podczas jazdy, a po drugie możliwość wielokrotnego użycia bez bez obawy o wygięcie, poluzowanie czy pęknięcie materiału. Skąd się biorą luzy w nakrętkach / szpilkach? Do najczęstszych przyczyn wymienianych przez inspektorów transportu drogowego należą: zbyt słabe dokręcenie, czyli przy użyciu za małego momentu siły przekręcone szpilki, czyli dokręcanie ze zbyt dużą siłą, tzw. "na zapas" (Popularna wśród niektórych kierowców, a nawet serwisantów metoda faktycznie zmniejsza, a nie zwiększa siłę docisku, poprzez rozciągnięcie nakrętki lub uzwojenia gwintu poza ich nominalną wytrzymałość - szczególnie, gdy jest to czynność powtarzana.) gwałtowna zmiana temperatur, działa to w dwie strony (Na przykład montaż kół odbywał się w ciepłym warsztacie, a następnie pojazd wyjeżdża na parking w mroźny dzień, lub też w nocy był przymrozek, a w dzień panują dużo wyższe temperatury. Pod wpływem "skurczu" lub "rozciągnięciu" materiału siła docisku zostaje utracona.) uszkodzone, zużyte lub zanieczyszczone gwinty, bądź zakrzywione otwory montażowe (Rdza, brud, piasek lub wiórki metalu. Każde zanieczyszczenie, które dostanie się na gwint lub pomiędzy nakrętkę a koło powodują przekłamanie odczytywanego momentu dokręcania, gdyż część z tej siły idzie na pokonanie tarcia, a nie faktyczny docisk nakrętki.) Jak jedna luźna nakrętka może doprowadzić do odpadnięcia koła? Jedna luźna szpilka powoduje efekt domina. Wszystkie siły pionowe, odśrodkowe i boczne oraz wibracje i wstrząsy są w tym momencie rozkładane nierównomierne na pozostałe śruby, a zwłaszcza te sąsiadujące, które teraz poddają się i luzują przy dużo niższych przeciążeniach. Wystarczy tylko kilka luźnych nakrętek, aby doprowadzić do wygięcia lub pęknięcia śrub i tym samym przesunięcia koła względem piasty. Od tego momentu już niewiele potrzeba, aby dodatkowe siły boczne spowodowały zmęczenie materiału trzpieni i nakrętek, co skutkuje gwałtownym odczepieniem się koła. Mnie to nie dotyczy... Choć w Polsce jeszcze nie przeprowadzano dokładnych statystyk wypadków z udziałem pojazdów ciężarowych spowodowanych odpadnięciem kół, to już np. w Ameryce takie badania są powszechne i wskazują, że tygodniowo dochodzi tam do 40-60 niekontrolowanych odłączeń kół, z których 20 powoduje poważne wypadki, a 50% tych przypadków jest spowodowana właśnie luźnymi nakrętkami. Dane te nie pozostawiają żadnych wątpliwości, że brak systematycznej kontroli dokręcenia kół powoduje realne zagrożenie na drodze.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Nakładka Checkpoint - wskaźnik luźnej nakrętki do kół 29mm - 29 mm

  • [ATS]

    Kategoria: Montażownice>Akcesoria do montażownicy>Nakładki na stopkęWysyłka: od ręki

    Każdą metalową stopkę w montażownicy można w szybki sposób dostosować do pracy z podatnymi na zarysowania felgami aluminiowymi. Służą do tego celu nakładki plastikowe, które osłaniają punkty ... Pełen opis produktu 'Nakładka na stopkę montażownicy BUTLER' »

    Każdą metalową stopkę w montażownicy można w szybki sposób dostosować do pracy z podatnymi na zarysowania felgami aluminiowymi. Służą do tego celu nakładki plastikowe, które osłaniają punkty styku głowicy montażowej z obręczą. Osłonięcie metalowej stopki plastikowym profilem daje pewność, że na krawędzi felgi nie pozostaną żadne ślady po wykonaniu montażu lub demontażu opony. Wszystkie nakładki dostępne w naszej ofercie zostały wykonane z kompozytów o wysokiej wytrzymałości mechanicznej, dzięki czemu warstwa zewnętrzna nakładek dłużej zachowuje swój kształt i grubość, nawet po wielokrotnym użyciu. Montaż nakładki na wcisk jest najszybszym z możliwych i nie wymaga użycia dodatkowych narzędzi. Nakładka pasuje do stopek montażowych stosowanych m. in. montażownicach do opon BUTLER.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Nakładka na stopkę montażownicy BUTLER

  • [ATS]

    Kategoria: Wyposażenie wulkanizacji>Klucze do kół>Zabezpieczenie kółWysyłka: od ręki

    Nakładki CHECKTORQUE  – wskaźnik kontrolny luźnych nakrętek do kół. Tani i prosty sposób na większe bezpieczeństwo w transporcie drogowym. Nakładki kontrolne CHECKTORQUE stanowią uzupełnienie... Pełen opis produktu 'Nakładka Checktorque - wskaźnik luźnej nakrętki do kół 29mm - 29 mm' »

    Nakładki CHECKTORQUE – wskaźnik kontrolny luźnych nakrętek do kół. Tani i prosty sposób na większe bezpieczeństwo w transporcie drogowym. Nakładki kontrolne CHECKTORQUE stanowią uzupełnienie systemu checkpoint i służą do oznaczania nakrętek, u których wcześniej stwierdzono cyklicznie pojawiające się luzy. Pozwalają one wyróżnić spośród pozostałych wskaźników Checkpoint te nakrętki, które wymagają szczególnej uwagi i ewentualnej wymiany. Wyraźny czerwony kolor od razu zwraca na siebie uwagę i ułatwia odnalezienie wadliwych połączeń. Jak to działa? Montaż analogiczny do wskaźników Checkpoint. Po dokręceniu luźnej nakrętki z właściwym momentem, zakładamy nakładkę w taki sposób, aby jej strzałka była zwrócona centralnie do sąsiadującego wskaźnika. Dodatkowe korzyści ze stosowania Checktorque: Nakładki potrafią sygnalizować różnego rodzaju nieprawidłowości w pracy hamulców, łożysk czy piast, których efektem jest nadzwyczaj wysoka temperatura koncentrująca się w centralnej części koła. Ciepło przenosi się również na śruby mocujące, a następnie nakrętki, a to z kolei powoduje zawijanie się końcówek wskaźnika, co jest łatwe do zaobserwowania i pozwala odpowiednio wcześnie zareagować i uniknąć dalszych uszkodzeń. Efekt ten jest uzyskiwany dzięki wykorzystaniu specjalnej mieszanki polimerów, reagujących na odpowiednio wysoką temperaturę. Dlaczego akurat Checktorque? Wskaźniki checktorque to nie jest zwykły plastik, który możemy spotkać na co dzień. Jest to mieszanka kompozytowa dobrana tak, aby zapewniać zarówno ogromną wytrzymałość i sztywność jak i odporność na różnego rodzaju warunki atmosferyczne bez utraty elastyczności. Dzięki temu nakładki checkpoint umożliwiają: łatwy montaż na nakrętce dając jednocześnie pewność, że raz założone nie mają prawa same się poluzować lub odpaść podczas jazdy   wielokrotne użycie bez obawy o wygięcie, poluzowanie ząbkowanej obręczy czy pęknięcie materiału. Skąd się biorą luzy w nakrętkach / szpilkach? Do najczęstszych przyczyn wymienianych przez inspektorów transportu drogowego należą: zbyt słabe dokręcenie, czyli przy użyciu za małego momentu siły przekręcone szpilki, czyli dokręcanie ze zbyt dużą siłą, tzw. "na zapas" (Popularna wśród niektórych kierowców, a nawet serwisantów metoda faktycznie zmniejsza, a nie zwiększa siłę docisku, poprzez rozciągnięcie nakrętki lub uzwojenia gwintu poza ich nominalną wytrzymałość - szczególnie, gdy jest to czynność powtarzana.) gwałtowna zmiana temperatur, działa to w dwie strony (Na przykład montaż kół odbywał się w ciepłym warsztacie, a następnie pojazd wyjeżdża na parking w mroźny dzień, lub też w nocy był przymrozek, a w dzień panują dużo wyższe temperatury. Pod wpływem "skurczu" lub "rozciągnięciu" materiału siła docisku zostaje utracona.) uszkodzone, zużyte lub zanieczyszczone gwinty, bądź zakrzywione otwory montażowe (Rdza, brud, piasek lub wiórki metalu. Każde zanieczyszczenie, które dostanie się na gwint lub pomiędzy nakrętkę a koło powodują przekłamanie odczytywanego momentu dokręcania, gdyż część z tej siły idzie na pokonanie tarcia, a nie faktyczny docisk nakrętki.) Jak jedna luźna nakrętka może doprowadzić do odpadnięcia koła? Jedna luźna szpilka powoduje efekt domina. Wszystkie siły pionowe, odśrodkowe i boczne oraz wibracje i wstrząsy są w tym momencie rozkładane nierównomierne na pozostałe śruby, a zwłaszcza te sąsiadujące, które teraz poddają się i luzują przy dużo niższych przeciążeniach. Wystarczy tylko kilka luźnych nakrętek, aby doprowadzić do wygięcia lub pęknięcia śrub i tym samym przesunięcia koła względem piasty. Od tego momentu już niewiele potrzeba, aby dodatkowe siły boczne spowodowały zmęczenie materiału trzpieni i nakrętek, co skutkuje gwałtownym odczepieniem się koła. Mnie to nie dotyczy... Choć w Polsce jeszcze nie przeprowadzano dokładnych statystyk wypadków z udziałem pojazdów ciężarowych spowodowanych odpadnięciem kół, to już np. w Ameryce takie badania są powszechne i wskazują, że tygodniowo dochodzi tam do 40-60 niekontrolowanych odłączeń kół, z których 20 powoduje poważne wypadki, a 50% tych przypadków jest spowodowana właśnie luźnymi nakrętkami. Dane te nie pozostawiają żadnych wątpliwości, że brak systematycznej kontroli dokręcenia kół powoduje realne zagrożenie na drodze.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Nakładka Checktorque - wskaźnik luźnej nakrętki do kół 29mm - 29 mm

  • [ATS]

    Kategoria: Wyposażenie wulkanizacji>Klucze do kół>Zabezpieczenie kółWysyłka: od ręki

    Nakładki CHECKTORQUE  – wskaźnik kontrolny luźnych nakrętek do kół. Tani i prosty sposób na większe bezpieczeństwo w transporcie drogowym. Nakładki kontrolne CHECKTORQUE stanowią uzupełnienie... Pełen opis produktu 'Nakładka Checktorque - wskaźnik luźnej nakrętki do kół 30mm - 30 mm' »

    Nakładki CHECKTORQUE – wskaźnik kontrolny luźnych nakrętek do kół. Tani i prosty sposób na większe bezpieczeństwo w transporcie drogowym. Nakładki kontrolne CHECKTORQUE stanowią uzupełnienie systemu checkpoint i służą do oznaczania nakrętek, u których wcześniej stwierdzono cyklicznie pojawiające się luzy. Pozwalają one wyróżnić spośród pozostałych wskaźników Checkpoint te nakrętki, które wymagają szczególnej uwagi i ewentualnej wymiany. Wyraźny czerwony kolor od razu zwraca na siebie uwagę i ułatwia odnalezienie wadliwych połączeń. Jak to działa? Montaż analogiczny do wskaźników Checkpoint. Po dokręceniu luźnej nakrętki z właściwym momentem, zakładamy nakładkę w taki sposób, aby jej strzałka była zwrócona centralnie do sąsiadującego wskaźnika. Dodatkowe korzyści ze stosowania Checktorque: Nakładki potrafią sygnalizować różnego rodzaju nieprawidłowości w pracy hamulców, łożysk czy piast, których efektem jest nadzwyczaj wysoka temperatura koncentrująca się w centralnej części koła. Ciepło przenosi się również na śruby mocujące, a następnie nakrętki, a to z kolei powoduje zawijanie się końcówek wskaźnika, co jest łatwe do zaobserwowania i pozwala odpowiednio wcześnie zareagować i uniknąć dalszych uszkodzeń. Efekt ten jest uzyskiwany dzięki wykorzystaniu specjalnej mieszanki polimerów, reagujących na odpowiednio wysoką temperaturę. Dlaczego akurat Checktorque? Wskaźniki checktorque to nie jest zwykły plastik, który możemy spotkać na co dzień. Jest to mieszanka kompozytowa dobrana tak, aby zapewniać zarówno ogromną wytrzymałość i sztywność jak i odporność na różnego rodzaju warunki atmosferyczne bez utraty elastyczności. Dzięki temu nakładki checkpoint umożliwiają: łatwy montaż na nakrętce dając jednocześnie pewność, że raz założone nie mają prawa same się poluzować lub odpaść podczas jazdy   wielokrotne użycie bez obawy o wygięcie, poluzowanie ząbkowanej obręczy czy pęknięcie materiału. Skąd się biorą luzy w nakrętkach / szpilkach? Do najczęstszych przyczyn wymienianych przez inspektorów transportu drogowego należą: zbyt słabe dokręcenie, czyli przy użyciu za małego momentu siły przekręcone szpilki, czyli dokręcanie ze zbyt dużą siłą, tzw. "na zapas" (Popularna wśród niektórych kierowców, a nawet serwisantów metoda faktycznie zmniejsza, a nie zwiększa siłę docisku, poprzez rozciągnięcie nakrętki lub uzwojenia gwintu poza ich nominalną wytrzymałość - szczególnie, gdy jest to czynność powtarzana.) gwałtowna zmiana temperatur, działa to w dwie strony (Na przykład montaż kół odbywał się w ciepłym warsztacie, a następnie pojazd wyjeżdża na parking w mroźny dzień, lub też w nocy był przymrozek, a w dzień panują dużo wyższe temperatury. Pod wpływem "skurczu" lub "rozciągnięciu" materiału siła docisku zostaje utracona.) uszkodzone, zużyte lub zanieczyszczone gwinty, bądź zakrzywione otwory montażowe (Rdza, brud, piasek lub wiórki metalu. Każde zanieczyszczenie, które dostanie się na gwint lub pomiędzy nakrętkę a koło powodują przekłamanie odczytywanego momentu dokręcania, gdyż część z tej siły idzie na pokonanie tarcia, a nie faktyczny docisk nakrętki.) Jak jedna luźna nakrętka może doprowadzić do odpadnięcia koła? Jedna luźna szpilka powoduje efekt domina. Wszystkie siły pionowe, odśrodkowe i boczne oraz wibracje i wstrząsy są w tym momencie rozkładane nierównomierne na pozostałe śruby, a zwłaszcza te sąsiadujące, które teraz poddają się i luzują przy dużo niższych przeciążeniach. Wystarczy tylko kilka luźnych nakrętek, aby doprowadzić do wygięcia lub pęknięcia śrub i tym samym przesunięcia koła względem piasty. Od tego momentu już niewiele potrzeba, aby dodatkowe siły boczne spowodowały zmęczenie materiału trzpieni i nakrętek, co skutkuje gwałtownym odczepieniem się koła. Mnie to nie dotyczy... Choć w Polsce jeszcze nie przeprowadzano dokładnych statystyk wypadków z udziałem pojazdów ciężarowych spowodowanych odpadnięciem kół, to już np. w Ameryce takie badania są powszechne i wskazują, że tygodniowo dochodzi tam do 40-60 niekontrolowanych odłączeń kół, z których 20 powoduje poważne wypadki, a 50% tych przypadków jest spowodowana właśnie luźnymi nakrętkami. Dane te nie pozostawiają żadnych wątpliwości, że brak systematycznej kontroli dokręcenia kół powoduje realne zagrożenie na drodze.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Nakładka Checktorque - wskaźnik luźnej nakrętki do kół 30mm - 30 mm

  • [ATS]

    Kategoria: Wyposażenie wulkanizacji>Klucze do kół>Zabezpieczenie kółWysyłka: od ręki

    Nakładki CHECKTORQUE  – wskaźnik kontrolny luźnych nakrętek do kół. Tani i prosty sposób na większe bezpieczeństwo w transporcie drogowym. Nakładki kontrolne CHECKTORQUE stanowią uzupełnienie... Pełen opis produktu 'Nakładka Checktorque - wskaźnik luźnej nakrętki do kół 33mm - 33 mm' »

    Nakładki CHECKTORQUE – wskaźnik kontrolny luźnych nakrętek do kół. Tani i prosty sposób na większe bezpieczeństwo w transporcie drogowym. Nakładki kontrolne CHECKTORQUE stanowią uzupełnienie systemu checkpoint i służą do oznaczania nakrętek, u których wcześniej stwierdzono cyklicznie pojawiające się luzy. Pozwalają one wyróżnić spośród pozostałych wskaźników Checkpoint te nakrętki, które wymagają szczególnej uwagi i ewentualnej wymiany. Wyraźny czerwony kolor od razu zwraca na siebie uwagę i ułatwia odnalezienie wadliwych połączeń. Jak to działa? Montaż analogiczny do wskaźników Checkpoint. Po dokręceniu luźnej nakrętki z właściwym momentem, zakładamy nakładkę w taki sposób, aby jej strzałka była zwrócona centralnie do sąsiadującego wskaźnika. Dodatkowe korzyści ze stosowania Checktorque: Nakładki potrafią sygnalizować różnego rodzaju nieprawidłowości w pracy hamulców, łożysk czy piast, których efektem jest nadzwyczaj wysoka temperatura koncentrująca się w centralnej części koła. Ciepło przenosi się również na śruby mocujące, a następnie nakrętki, a to z kolei powoduje zawijanie się końcówek wskaźnika, co jest łatwe do zaobserwowania i pozwala odpowiednio wcześnie zareagować i uniknąć dalszych uszkodzeń. Efekt ten jest uzyskiwany dzięki wykorzystaniu specjalnej mieszanki polimerów, reagujących na odpowiednio wysoką temperaturę. Dlaczego akurat Checktorque? Wskaźniki checktorque to nie jest zwykły plastik, który możemy spotkać na co dzień. Jest to mieszanka kompozytowa dobrana tak, aby zapewniać zarówno ogromną wytrzymałość i sztywność jak i odporność na różnego rodzaju warunki atmosferyczne bez utraty elastyczności. Dzięki temu nakładki checkpoint umożliwiają: łatwy montaż na nakrętce dając jednocześnie pewność, że raz założone nie mają prawa same się poluzować lub odpaść podczas jazdy   wielokrotne użycie bez obawy o wygięcie, poluzowanie ząbkowanej obręczy czy pęknięcie materiału. Skąd się biorą luzy w nakrętkach / szpilkach? Do najczęstszych przyczyn wymienianych przez inspektorów transportu drogowego należą: zbyt słabe dokręcenie, czyli przy użyciu za małego momentu siły przekręcone szpilki, czyli dokręcanie ze zbyt dużą siłą, tzw. "na zapas" (Popularna wśród niektórych kierowców, a nawet serwisantów metoda faktycznie zmniejsza, a nie zwiększa siłę docisku, poprzez rozciągnięcie nakrętki lub uzwojenia gwintu poza ich nominalną wytrzymałość - szczególnie, gdy jest to czynność powtarzana.) gwałtowna zmiana temperatur, działa to w dwie strony (Na przykład montaż kół odbywał się w ciepłym warsztacie, a następnie pojazd wyjeżdża na parking w mroźny dzień, lub też w nocy był przymrozek, a w dzień panują dużo wyższe temperatury. Pod wpływem "skurczu" lub "rozciągnięciu" materiału siła docisku zostaje utracona.) uszkodzone, zużyte lub zanieczyszczone gwinty, bądź zakrzywione otwory montażowe (Rdza, brud, piasek lub wiórki metalu. Każde zanieczyszczenie, które dostanie się na gwint lub pomiędzy nakrętkę a koło powodują przekłamanie odczytywanego momentu dokręcania, gdyż część z tej siły idzie na pokonanie tarcia, a nie faktyczny docisk nakrętki.) Jak jedna luźna nakrętka może doprowadzić do odpadnięcia koła? Jedna luźna szpilka powoduje efekt domina. Wszystkie siły pionowe, odśrodkowe i boczne oraz wibracje i wstrząsy są w tym momencie rozkładane nierównomierne na pozostałe śruby, a zwłaszcza te sąsiadujące, które teraz poddają się i luzują przy dużo niższych przeciążeniach. Wystarczy tylko kilka luźnych nakrętek, aby doprowadzić do wygięcia lub pęknięcia śrub i tym samym przesunięcia koła względem piasty. Od tego momentu już niewiele potrzeba, aby dodatkowe siły boczne spowodowały zmęczenie materiału trzpieni i nakrętek, co skutkuje gwałtownym odczepieniem się koła. Mnie to nie dotyczy... Choć w Polsce jeszcze nie przeprowadzano dokładnych statystyk wypadków z udziałem pojazdów ciężarowych spowodowanych odpadnięciem kół, to już np. w Ameryce takie badania są powszechne i wskazują, że tygodniowo dochodzi tam do 40-60 niekontrolowanych odłączeń kół, z których 20 powoduje poważne wypadki, a 50% tych przypadków jest spowodowana właśnie luźnymi nakrętkami. Dane te nie pozostawiają żadnych wątpliwości, że brak systematycznej kontroli dokręcenia kół powoduje realne zagrożenie na drodze.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Nakładka Checktorque - wskaźnik luźnej nakrętki do kół 33mm - 33 mm

  • [ATS]

    Kategoria: Wyposażenie wulkanizacji>Klucze do kół>Zabezpieczenie kółWysyłka: od ręki

    Nakładki CHECKTORQUE  – wskaźnik kontrolny luźnych nakrętek do kół. Tani i prosty sposób na większe bezpieczeństwo w transporcie drogowym. Nakładki kontrolne CHECKTORQUE stanowią uzupełnienie... Pełen opis produktu 'Nakładka Checktorque - wskaźnik luźnej nakrętki do kół 24mm - 24 mm' »

    Nakładki CHECKTORQUE – wskaźnik kontrolny luźnych nakrętek do kół. Tani i prosty sposób na większe bezpieczeństwo w transporcie drogowym. Nakładki kontrolne CHECKTORQUE stanowią uzupełnienie systemu checkpoint i służą do oznaczania nakrętek, u których wcześniej stwierdzono cyklicznie pojawiające się luzy. Pozwalają one wyróżnić spośród pozostałych wskaźników Checkpoint te nakrętki, które wymagają szczególnej uwagi i ewentualnej wymiany. Wyraźny czerwony kolor od razu zwraca na siebie uwagę i ułatwia odnalezienie wadliwych połączeń. Jak to działa? Montaż analogiczny do wskaźników Checkpoint. Po dokręceniu luźnej nakrętki z właściwym momentem, zakładamy nakładkę w taki sposób, aby jej strzałka była zwrócona centralnie do sąsiadującego wskaźnika. Dodatkowe korzyści ze stosowania Checktorque: Nakładki potrafią sygnalizować różnego rodzaju nieprawidłowości w pracy hamulców, łożysk czy piast, których efektem jest nadzwyczaj wysoka temperatura koncentrująca się w centralnej części koła. Ciepło przenosi się również na śruby mocujące, a następnie nakrętki, a to z kolei powoduje zawijanie się końcówek wskaźnika, co jest łatwe do zaobserwowania i pozwala odpowiednio wcześnie zareagować i uniknąć dalszych uszkodzeń. Efekt ten jest uzyskiwany dzięki wykorzystaniu specjalnej mieszanki polimerów, reagujących na odpowiednio wysoką temperaturę. Dlaczego akurat Checktorque? Wskaźniki checktorque to nie jest zwykły plastik, który możemy spotkać na co dzień. Jest to mieszanka kompozytowa dobrana tak, aby zapewniać zarówno ogromną wytrzymałość i sztywność jak i odporność na różnego rodzaju warunki atmosferyczne bez utraty elastyczności. Dzięki temu nakładki checkpoint umożliwiają: łatwy montaż na nakrętce dając jednocześnie pewność, że raz założone nie mają prawa same się poluzować lub odpaść podczas jazdy   wielokrotne użycie bez obawy o wygięcie, poluzowanie ząbkowanej obręczy czy pęknięcie materiału. Skąd się biorą luzy w nakrętkach / szpilkach? Do najczęstszych przyczyn wymienianych przez inspektorów transportu drogowego należą: zbyt słabe dokręcenie, czyli przy użyciu za małego momentu siły przekręcone szpilki, czyli dokręcanie ze zbyt dużą siłą, tzw. "na zapas" (Popularna wśród niektórych kierowców, a nawet serwisantów metoda faktycznie zmniejsza, a nie zwiększa siłę docisku, poprzez rozciągnięcie nakrętki lub uzwojenia gwintu poza ich nominalną wytrzymałość - szczególnie, gdy jest to czynność powtarzana.) gwałtowna zmiana temperatur, działa to w dwie strony (Na przykład montaż kół odbywał się w ciepłym warsztacie, a następnie pojazd wyjeżdża na parking w mroźny dzień, lub też w nocy był przymrozek, a w dzień panują dużo wyższe temperatury. Pod wpływem "skurczu" lub "rozciągnięciu" materiału siła docisku zostaje utracona.) uszkodzone, zużyte lub zanieczyszczone gwinty, bądź zakrzywione otwory montażowe (Rdza, brud, piasek lub wiórki metalu. Każde zanieczyszczenie, które dostanie się na gwint lub pomiędzy nakrętkę a koło powodują przekłamanie odczytywanego momentu dokręcania, gdyż część z tej siły idzie na pokonanie tarcia, a nie faktyczny docisk nakrętki.) Jak jedna luźna nakrętka może doprowadzić do odpadnięcia koła? Jedna luźna szpilka powoduje efekt domina. Wszystkie siły pionowe, odśrodkowe i boczne oraz wibracje i wstrząsy są w tym momencie rozkładane nierównomierne na pozostałe śruby, a zwłaszcza te sąsiadujące, które teraz poddają się i luzują przy dużo niższych przeciążeniach. Wystarczy tylko kilka luźnych nakrętek, aby doprowadzić do wygięcia lub pęknięcia śrub i tym samym przesunięcia koła względem piasty. Od tego momentu już niewiele potrzeba, aby dodatkowe siły boczne spowodowały zmęczenie materiału trzpieni i nakrętek, co skutkuje gwałtownym odczepieniem się koła. Mnie to nie dotyczy... Choć w Polsce jeszcze nie przeprowadzano dokładnych statystyk wypadków z udziałem pojazdów ciężarowych spowodowanych odpadnięciem kół, to już np. w Ameryce takie badania są powszechne i wskazują, że tygodniowo dochodzi tam do 40-60 niekontrolowanych odłączeń kół, z których 20 powoduje poważne wypadki, a 50% tych przypadków jest spowodowana właśnie luźnymi nakrętkami. Dane te nie pozostawiają żadnych wątpliwości, że brak systematycznej kontroli dokręcenia kół powoduje realne zagrożenie na drodze.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Nakładka Checktorque - wskaźnik luźnej nakrętki do kół 24mm - 24 mm

  • Nakładka na rolkę stopki pasująca do montażownicy Unitrol w sklepie internetowym Sklep P.H.U. Szczepan

    Powiększ zdjęcie

    9,90 zł
    19,00 zł

    [ATS]

    Kategoria: Montażownice>Akcesoria do montażownicy>Nakładki na stopkęWysyłka: od ręki

    Każdą metalową stopkę w montażownicy można w szybki sposób dostosować do pracy z podatnymi na zarysowania felgami aluminiowymi. Służą do tego celu nakładki plastikowe, które osłaniają punkty ... Pełen opis produktu 'Nakładka na rolkę stopki pasująca do montażownicy Unitrol' »

    Każdą metalową stopkę w montażownicy można w szybki sposób dostosować do pracy z podatnymi na zarysowania felgami aluminiowymi. Służą do tego celu nakładki plastikowe, które osłaniają punkty styku głowicy montażowej z obręczą. Wymiana lub osłonięcie metalowej rolki plastikowym zamiennikiem daje pewność, że na krawędzi felgi nie pozostaną żadne ślady po wykonaniu montażu lub demontażu opony. Wszystkie nakładki dostępne w naszej ofercie zostały wykonane z kompozytów o wysokiej wytrzymałości mechanicznej, dzięki czemu warstwa zewnętrzna nakładek dłużej zachowuje swój kształt i grubość, nawet po wielokrotnym użyciu. Montaż nakładki na wcisk jest najszybszym z możliwych, bo nie wymaga wykręcania metalowej rolki. Nakładka pasuje do rolek o średnicy 13mm i wysokości ok. 12,5mm. Dedykowana m. in. do montażownic do opon UNITROL.  
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Nakładka na rolkę stopki pasująca do montażownicy Unitrol

  • [ATS]

    Kategoria: Kategoria tymczasowaWysyłka: od ręki

    . Każdą metalową stopkę w montażownicy można w szybki sposób dostosować do pracy z podatnymi na zarysowania felgami aluminiowymi. Służą do tego celu nakładki plastikowe, które osłaniają punkty... Pełen opis produktu 'Nakładka do Montażownicy na Ślizg Stopki ATS M221-3D1 M250-3D2' »

    Wyższe bezpieczeństwo dla felg Jest to kompletna osłona na ślizg stopki montażowej, której zastosowanie daje pewność, że żadna z felg aluminiowych nie zostanie porysowana metalową krawędzią głowicy. Każdą metalową stopkę w montażownicy można w szybki sposób dostosować do pracy z podatnymi na zarysowania felgami aluminiowymi. Służą do tego celu nakładki plastikowe, które osłaniają punkty styku głowicy montażowej z obręczą. Doskonały standard materiałów Wszystkie nakładki dostępne w naszej ofercie zostały wykonane z materiałów o wysokiej wytrzymałości mechanicznej, dzięki czemu warstwa zewnętrzna nakładek dłużej zachowuje swój kształt i grubość, nawet po wielokrotnym użyciu. PrzeznaczeniePrezentowana nakładka zaprojektowana została do montażownic ATS M221-3D1, M250-3D2. Nie jesteś pewny - skontaktuj się z nami by sprawdzić, czy nakładka pasuje do Twojej maszyny!
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Nakładka do Montażownicy na Ślizg Stopki ATS M221-3D1 M250-3D2

  • [ATS]

    Kategoria: Montażownice>Akcesoria do montażownicy>Nakładki na szczękiWysyłka: od ręki

    Nakładki na szczęki rozszerzają możliwości standardowej montażownicy osobowej o zdolność montażu i demontażu mniejszych kół motocyklowych. Szczęki usytuowane są pod kątem prostym. Prosta i s... Pełen opis produktu 'Nakładki motocyklowe na szczęki montażownicy ATS proste 1szt' »

    Nakładki na szczęki rozszerzają możliwości standardowej montażownicy osobowej o zdolność montażu i demontażu mniejszych kół motocyklowych. Szczęki usytuowane są pod kątem prostym. Prosta i solidna konstrukcja ze śrubą kontrującą, pozwala na montaż nakładek na szczękach o rożnym profilu. Swój szeroki zakres zastosowania nakładki zawdzięczają możliwości zamontowania szczęk w trzech pozycjach rozstawu. Zastosowanie szczęk pozwala na pracę z mniejszymi kołami, m. in. od: skuterów, motocykli, quadów czy wózków przemysłowych. Cena dotyczy 1 szt. nakładek.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Nakładki motocyklowe na szczęki montażownicy ATS proste 1szt

  • [ATS]

    Kategoria: Montażownice>Akcesoria do montażownicy>Nakładki na stopkęWysyłka: od ręki

    Każdą metalową stopkę w montażownicy można w szybki sposób dostosować do pracy z podatnymi na zarysowania felgami aluminiowymi. Służą do tego celu nakładki plastikowe, które osłaniają punkty ... Pełen opis produktu 'Nakładki na stopkę montażownicy ATS zestaw' »

    Każdą metalową stopkę w montażownicy można w szybki sposób dostosować do pracy z podatnymi na zarysowania felgami aluminiowymi. Służą do tego celu nakładki plastikowe, które osłaniają punkty styku głowicy montażowej z obręczą. Oferowany tutaj zestaw nakładek ochronnych na rolkę jak i na ślizg dolny stopki montażowej zapewnia kompletną ochronę obręczy aluminiowych podczas wymiany ogumienia. Zastosowanie kompozytowej wkładki w miejsce metalowej rolki daje pewność, że na krawędzi felgi nie pozostaną żadne ślady po wykonaniu wymiany opon. Zaślepka kompozytowa od spodu ułatwia poślizg felgi i zabezpiecza ją przed porysowaniem Wszystkie nakładki dostępne w naszej ofercie zostały wykonane z kompozytów o wysokiej wytrzymałości mechanicznej, dzięki czemu warstwa zewnętrzna nakładek dłużej zachowuje swój kształt i grubość, nawet po wielokrotnym użyciu. Montaż jest niezwykle szybki i prosty, wystarczy wykręcić trzpień, na którym obraca się rolka i zastąpić ją kompozytową wkładką. Nakładkę na ślizg blokujemy we właściwym miejscu na wcisk. Zestaw niezwykle uniwersalny, kompatybilny m. in. ze stopkami w montażownicach do opon ATS.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Nakładki na stopkę montażownicy ATS zestaw

  • [ATS]

    Kategoria: Montażownice>Akcesoria do montażownicy>Nakładki na zbijakWysyłka: od ręki

    Kompozytowa nakładka na zbijak montażownicy Dedykowana do montażownic: ATS Osłona specjalnie wyprofilowana, aby sztywno przylegać do metalowego talerza. Nakładka służy do ochrony felg... Pełen opis produktu 'Nakładka na zbijak montażownicy ATS - 1szt' »

    Kompozytowa nakładka na zbijak montażownicy Dedykowana do montażownic: ATS Osłona specjalnie wyprofilowana, aby sztywno przylegać do metalowego talerza. Nakładka służy do ochrony felg aluminiowych przed zarysowaniem podczas odpiekania opony od obręczy. Czyni pracę operatora zdecydowania mniej stresującą pod okiem klienta dbającego o wygląd swoich kół. Żeby zamontować nakładkę wystarczy wsunąć ją na lemiesz zbijaka z lekkim oporem, bez użycia narzędzi. Długość po łuku: 245 mm, głębokość 80 mm, szerokość osadzenia 6 mm.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Nakładka na zbijak montażownicy ATS - 1szt

  • [ATS]

    Kategoria: Cieżarki>Narzędzia i Akcesoria>Do ciężarków nabijanychWysyłka: od ręki

    nabijanych oraz przycinaniem ciężarków klejonych. Dodatkowo są wyposażone w nakładkę teflonową niwelującą sprężynowanie podczas nabijania ciężarków stalowych. Narzędzie wykonane jest ze stali... Pełen opis produktu 'Szczypce wulkanizacyjne do ciężarków ATS Standard + nakładka' »

    Oferowane cęgi, szczypce do ciężarków są podstawowym narzędziem niezbędnym w każdym serwisie ogumienia. Kleszcze wulkanizacyjne ATS Standard doskonale radzą sobie z montażem i demontażem ciężarków nabijanych oraz przycinaniem ciężarków klejonych. Dodatkowo są wyposażone w nakładkę teflonową niwelującą sprężynowanie podczas nabijania ciężarków stalowych. Narzędzie wykonane jest ze stali pokrytej warstwą ocynku, zabezpieczającego przed korozją i odpryskami. Rękojeść pokryta gumą zapobiega wyślizgiwaniu się z ręki i daje pewny chwyt.     Przeznaczenie: Nabijanie ciężarków na felgach stalowych i aluminiowych za pomocą młotka Zrywanie ciężarków z felg stalowych i aluminiowych za pomocą szczypiec lub klina Odcinania ciężarków klejonych do felg aluminiowych za pomocą przecinaka z ząbkami w rączce Dociskanie klipsów zaciskowych w ciężarkach nabijanych
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Szczypce wulkanizacyjne do ciężarków ATS Standard + nakładka

  • [ATS]

    Kategoria: Wymiana Opon>Narzędzia i oznakowanie>Łyżki do oponWysyłka: do 30 dni

    ZESTAW: Łyżka montażowa ATS + nakładka do alufelg Oferowana łyżka do opon ATS ułatwia demontaż opony z felgi. Mocna stal narzędziowa zapewnia właściwą sztywność i odporność na odkształcenia Pełen opis produktu 'Łyżka montażowa do opon z nakładką ATS 50cm - 500 mm' »

    ZESTAW: Łyżka montażowa ATS + nakładka do alufelg Oferowana łyżka do opon ATS ułatwia demontaż opony z felgi. Mocna stal narzędziowa zapewnia właściwą sztywność i odporność na odkształcenia. Chromowana powłoka zabezpiecza stal antykorozyjnie i chroni krawędzie felgi przed powstawaniem mikropęknięć. Po nałożeniu nakładki z tworzywa można bezpiecznie pracować z felgami aluminiowymi bez obawy o porysowanie krawędzi.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Łyżka montażowa do opon z nakładką ATS 50cm - 500 mm


Sklep P.H.U. Szczepan

Wyposażenie wulkanizacji
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 03.03.2017
ats, rqs, tip top, pozostali, fivestars, vipal, boxo, tirso gomez, oxi, tip topol
Produkty w ofercie: 1485
Promocje: 95
Wysyłka do 3 dni: 1422
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0