[charaktery]
Kategoria: Nauki społeczne, ekonomiczne, prawne >Ekonomia. Marketing. Biznes.Wysyłka: od ręki
tytułu wydanego także w Polsce: „Emocje w równaniach”.W książce
„Droga na Szczyt” Conley analizuje, w jaki sposób
Joie de Vivre – druga na świecie pod względem wielkości
sieć...
Pełen opis produktu 'Droga na Szczyt' »
Chip Conley podaje prosty, skuteczny i sprawdzony sposób:•Co
zrobić, aby pracownik był nie tylko zmotywowany do pracy ale także
lojalny wobec firmy i czerpiący radość z tego co robi•Jak traktować
klienta, aby nie tylko był zadowolony ale także wierny marce i
entuzjastycznie polecający ją innym•Jak stworzyć firmę, która ma
nie tylko dobre wyniki finansowe ale również jest powodem do dumy i
niesie nową jakość życia zmieniającą relacje w firmieDroga kariery
Chipa Conley’a jest najlepszą reklamą i rekomendacją jego książki.
I - co szczególnie ważne - udało mu się osiągnąć ten szczyt wraz z
całą firmą i to w czasach głębokiego kryzysu. Autor Chip Conley
jest założycielem i byłym dyrektorem generalnym Joie de Vivre,
sieci hoteli butikowych, zarządzającej ponad czterdziestoma
hotelami, restauracjami i ośrodkami spa. Został uznany za
najbardziej innowacyjnego dyrektora generalnego San Francisco Bay
Area. Jest także znanym mówcą motywacyjnym i autorem kilku książek
dla ludzi biznesu, w tym tytułu wydanego także w Polsce: „Emocje w
równaniach”.W książce „Droga na Szczyt” Conley analizuje, w jaki
sposób Joie de Vivre – druga na świecie pod względem wielkości sieć
hoteli butikowych – przetrwała kryzys, który przetoczył się przez
branżę turystyczną po 2011 roku. „Droga na Szczyt” daje zakulisowy
wgląd w proces zadziwiającej transformacji firmy prowadzonej przez
Autora. Conley opisuje jak dzięki przełożeniu teorii Maslowa na
niezwykle skuteczne praktyki biznesowe zbudował lojalność swych
pracowników, klientów i inwestorów, a tym samym jak jego firma
stanęła na nogi przeżywając odtąd czas niezmiennej prosperity.
Książka ma charakter po części osobisty, po części teoretyczny – a
przy tym ani na chwilę nie przestając być książką na wskroś
praktyczną, przystępnie napisaną i zajmującą.Autor przytacza w
książce mnóstwo przykładów z działalności innych firm, takich jak
Apple, Google, Whole Foods Market, Harley-Davidson i Southwest
Airlines, pokazując, w jaki sposób można dokonywać podobnych zmian
we własnej firmie i we własnym życiu.Podstawowa – sprawdzona w
codziennej praktyce biznesowej teza Conleya jest taka, że firmy,
które troszczą się o zaspokajanie nie tylko podstawowych, ale też
wyższych potrzeb pracowników i klientów, lepiej sobie radzą w
biznesie. Bardziej zadowoleni pracownicy - to bardziej zadowoleni
klienci - to lepsze efekty finansowe. Conley podkreśla, że
oddanego, zmotywowanego pracownika i dobrą atmosferę w pracy tworzą
nie tylko warunki finansowe, lecz także uznanie, poczucie sensu
wykonywanych zadań oraz możliwość samorealizacji. Tezę tę
potwierdzają przedstawione w książce badania.Rekomendacje: „Jedna z
najlepszych książek o biznesie, jakie czytałem. Wyjątkowe
połączenie inteligencji przedsiębiorcy i twórczych wglądów w naturę
biznesu. Polecam!” George Zimmer, dyrektor i prezes Men’s
Wearhouse, Inc.„Nigdy nie czytałem książki, w której tak prosto i
nieodparcie argumentowano by na rzecz tezy, że każda firma powinna
być firmą spełnioną. Jest to całkiem proste: firma stwarzająca swym
pracownikom szansę na doświadczenie szczytowe sama również osiągnie
szczytową wydajność.”John Mackey, założyciel i dyrektor Whole Foods
Market„ Jest to świetny materiał dla liderów, trenerów, edukatorów,
a nawet rodziców! Chip sam praktykuje w swoich hotelach wszystko
to, czego naucza – i to z powodzeniem.”Stephen R. Covey, autor
książek: Siedem nawyków skutecznego działania oraz Ósmy nawyk. Od
efektywności do wielkości i odkrycia własnego głosu.„Gdybym
przeczytał tę książkę 25 lat temu, moje życie zawodowe wyglądałoby
inaczej. Czytając książkę Conleya, ciągle powtarzałem sobie:
szkoda, że o tym wtedy nie pomyślałem… Mnóstwo rzeczy mogłem zrobić
lepiej, dużo lepiej”.Grzegorz Lindenberg. Gazeta Wyborcza...