[MTJ]
Kategoria: Bajki, muzyka i filmy > Bajki dla dzieci
bajek przede wszystkim usprawnia uwagę, spostrzeganie dźwięków i
pamięć słuchową, a więc uczy skupiać uwagę na informacjach
dźwiękowych, zapamiętywać je i przetwarzać. Pozwala to
na...
Pełen opis produktu 'Bajki dla dzieci na CD - Bajki na dobranoc [3 płyty CD]' »
Lista utworów:CD 1:1. O straszliwym smoku
Wykonawcy: Bogna Mysłowska, DanutaStankiewicz, Filip Borowski,
Paweł Jeżyna, Jerzy AndrzejMasłowski
2. Artysta ogrodów Wykonawcy: Lech Gwit, Jerzy Korsztyn,
AgnieszkaMirowska, Mariusz Pilawski, Teresa Radzikowska-Binkowska,
BogusławSochnacki
3. Brzydkie kaczątko Wykonawcy: Lech Gwit, Barbara
Marszałek,Małgorzata Rogacka-Wiśniewska, Bogusław Sochnacki, Maria
Waszczyk,Ewa Zdzieszyńska ,studenci PWSFTv i T w ŁodziCD 2:1. O
szewczyku Jędrku i złotej kaczce Wykonawcy: BognaMysłowska, Danuta
Stankiewicz, Filip Borowski, Paweł Jeżyna, JerzyAndrzej
Masłowski
2. Bzowa czarodziejka Wykonawcy: Loretta Chichowicz, Lech
Gwit,Bogusław Sochnacki, Joanna Sochnacka, Maria Waszczyk
3. Nowe szaty cesarskie Wykonawcy: Mieczysław Antoni Gajda,Mirosław
Jękot, Jerzy Korsztyn, Łukasz Pijewski, BogusławSochnacki, Rafał
Żabiński oraz dzieckoCD 3:1. Calineczka Wykonawcy: Iwona Choińska,
Lech Gwit, TeresaRadzikowska-Binkowska, Bogusław Sochnacki, Ewa
Sonnenburg, MariaWaszczyk i inni
2. Bajeczny kufer Wykonawcy: Wiesław Grochota, Lech Gwit,
AndrzejMusiał, Danuta Rynkiewicz, Bogusław Sochnacki i inni
3. Szczęśliwa lokomotywa Wykonawcy: Anna Seniuk, Anna Skaros,
JerzyRogowski, Joanna Sobieska, Marcin Ruziński, Marian Kociniak,
WiktorZborowski Bajka muzyczna to materiał odbierany za
pomocą słuchu,który pobudza do rozwoju funkcje
słuchowo-językowe.
Słuchanie tego typu bajek przede wszystkim usprawnia
uwagę,spostrzeganie dźwięków i pamięć słuchową, a więc uczy skupiać
uwagęna informacjach dźwiękowych, zapamiętywać je i
przetwarzać.
Pozwala to na odbieranie mowy ze zrozumieniem, służy
wzbogaceniusłownika. Słuchanie (a nie oglądanie) bajek ma też
wielkieznaczenie dla pobudzania wyobraźni.
Śledzenie przebiegu wydarzeń, dokonywanie porównań,
skojarzeń,przewidywanie, wyciąganie wniosków i wykonywanie podobnej
pracyumysłowej kształtuje myśleniepojęciowo-słowne.