Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
Włączyłeś filtrowanie wyników wyszukiwania. Aby znaleźć więcej produktów wyłącz część lub wszystkie filtry.
  • [Oficyna Ekonomiczna Wolters Kluwer Polska]

    Kategoria: Ekonomia

    Dzięki studiom przypadku, cytowanym trafnym spostrzeżeniom praktyków i przykładom skutecznego działania lektura tej książki inspiruje do wprowadzania w życie pomysłowych rozwiązań dotyczących zarządzania... Pełen opis produktu 'Inspirujący menedżer. Budowanie relacji, które przekładają sie na wyniki.' »

    Dzięki studiom przypadku, cytowanym trafnym spostrzeżeniom praktyków i przykładom skutecznego działania lektura tej książki inspiruje do wprowadzania w życie pomysłowych rozwiązań dotyczących zarządzania we własnej firmie.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Inspirujący menedżer. Budowanie relacji, które przekładają sie na wyniki.

  • Statystyka dla menedżerów w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    53,10 zł
    59,00 zł

    [wolters kluwer]

    Kategoria: Nauki społeczne, ekonomiczne, prawne >Ekonomia. Marketing. Biznes.Wysyłka: od ręki

    Statystyka dla menedżerów jest książką przeznaczoną dla studentów i praktyków zarządzania. Wychodząc od definicji statystyki jako nauki o metodach zbierania, analizy i interpretacji danych li... Pełen opis produktu 'Statystyka dla menedżerów' »

    Statystyka dla menedżerów jest książką przeznaczoną dla studentów i praktyków zarządzania. Wychodząc od definicji statystyki jako nauki o metodach zbierania, analizy i interpretacji danych liczbowych oraz od przedstawienia podstawowych pojęć, autorka omawia najważniejsze zagadnienia związane z zastosowaniem metod statystycznych w biznesie i ekonomii:- etapy badań statystycznych, formułowanie celu praktycznego i diagnostycznego, określenie podmiotu, przedmiotu, zakresu i czasu badania oraz możliwych do zastosowania metod badawczych,- postępowanie ze zbiorem danych będących efektem przeprowadzonego badania,- wybór właściwych narzędzi do porządkowania danych,- miary statystyczne jako najważniejsze narzędzia analizy rozkładu cechy w populacji oraz ich zastosowanie do oceny przedsięwzięć inwestycyjnych.- metody analizy współzależności zjawisk - pojęcia regresji i korelacji,-narzędzia do analizy dynamiki zjawisk ekonomicznych....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Statystyka dla menedżerów

  • [Wolters Kluwer]

    Kategoria: /Książki/Nauka/Ekonomia, zarządzanie i finanse/
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Pozyskiwanie menedżerów do przedsiębiorstw międzynarodowych

  • [Wolters Kluwer Polska]

    Kategoria: Poradniki. Informatory. SpisyWysyłka: od ręki

    Wielu handlowców, których awansowano na menedżerów sprzedaży, nigdy nie zostaje menedżerami z prawdziwego zdarzenia. Jednym z głównych powodów jest nieświadomość różnicy między zarządzaniem... Pełen opis produktu 'Menedżer sprzedaży na miarę XXI wieku' »

    Wielu handlowców, których awansowano na menedżerów sprzedaży, nigdy nie zostaje menedżerami z prawdziwego zdarzenia. Jednym z głównych powodów jest nieświadomość różnicy między zarządzaniem a działaniem jako sprzedawca. Dobry menedżer sprzedaży musi umieć nie tylko wykonywać pracę handlowca, ale także nakłonić innych do robienia tego, czego od nich oczekuje.Walter Vieira, prezes Marketing Advisory Services Group w Bombaju, szkoleniowiec, konsultant, autor wielu cenionych książek, wskazuje, jak uniknąć związanych z tym problemów i jak rozwijać cechy niezbędne skutecznemu menedżerowi sprzedaży oraz umiejętności:komunikacji werbalnej i pisemnej, sporządzania raportów, prowadzenia spotkań, planowania działania całego zespołu w krótkim i długim horyzoncie czasowym, stosowania nowoczesnych technologii w zarządzaniu sprzedażą, zarządzania czasem i organizowania działań zespołu,selekcji i rekrutacji handlowców - rozpoznawania dobrych kandydatów w procesie rekrutacji, skutecznego motywowania handlowców, ich oceny i wspomagania ich rozwoju.Uwzględnienie nie tylko teoretycznych prawideł zarządzania sprzedażą, ale także - a nawet przede wszystkim - praktyki ilustrowanej licznymi ciekawymi przykładami rzeczywistych zdarzeń i osób czyni z tej książki niezwykle przydatny przewodnik dla każdego, zarówno świeżo mianowanego, jak i doświadczonego lidera zespołu handlowców.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Menedżer sprzedaży na miarę XXI wieku

  • [Wolters Kluwer]

    Kategoria: PodręcznikiWysyłka: od ręki

    W książce wyjaśniono jedno z najtrudniejszych i najbardziej kontrowersyjnych zagadnień we współczesnym biznesie. Autorka, Linda R. Dominguez, doświadczona trenerka kadry zarządzającej, dzieli się doświadczeniem... Pełen opis produktu 'Outsourcing krok po kroku dla menedżerów' »

    W książce wyjaśniono jedno z najtrudniejszych i najbardziej kontrowersyjnych zagadnień we współczesnym biznesie. Autorka, Linda R. Dominguez, doświadczona trenerka kadry zarządzającej, dzieli się doświadczeniem swoich klientów, przekazuje rady ekspertów oraz analizuje sukcesy różnych organizacji związane z outsourcingiem. Czytelnik znajdzie tu odpowiedzi na następujące pytania:Jak wybrać najlepszego usługodawcę, który pomoże firmie osiągnąć jej cele związane z outsourcingiem?Jakie przeszkody trzeba pokonać w trakcie wprowadzania outsourcingu?Jakie nowe umiejętności będą potrzebne przy zarządzaniu outsourcingiem?Jak zwiększyć kontrolę nad projektem i zaufanie pracowników do nowego rozwiązania?Co zrobić, aby outsourcing rzeczywiście zaspokoił potrzeby firmy?
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Outsourcing krok po kroku dla menedżerów

  • [Wolters Kluwer Polska]

    Kategoria: Poradniki. Informatory. SpisyWysyłka: od ręki

    Książka zawiera ponad 100 cennych wskazówek dotyczących zarządzania, a także praktyczne informacje na temat jedenastu najważniejszych umiejętności z dziedziny zarządzania, między innymi: - wyznaczania... Pełen opis produktu 'Jak być dobrym menedżerem' »

    Książka zawiera ponad 100 cennych wskazówek dotyczących zarządzania, a także praktyczne informacje na temat jedenastu najważniejszych umiejętności z dziedziny zarządzania, między innymi: - wyznaczania celów, - podejmowania decyzji, - zarządzania czasem, - komunikacji, - motywowania pracowników, - delegowania obowiązków i prowadzenia spotkań.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Jak być dobrym menedżerem

  • [Wolters Kluwer Polska]

    Kategoria: Poradniki. Informatory. SpisyWysyłka: od ręki

    menedżer dowie się, jak ma dopasować swoje role i działania do konkretnego kontekstu, w którym aktualnie działa. Zastosowanie opisanego modelu pomaga wykształcić w sobie świadomość i zręczność,... Pełen opis produktu 'Menedżer jako lider' »

    W ostatnich latach granica oddzielająca liderów od zwykłych pracowników uległa nieodwracalnemu zatarciu. W następstwie tych zmian przedsiębiorstwa muszą dziś odpowiedzieć sobie na trzy zasadnicze pytania: Jak rozbudzić w każdym pracowniku ducha przywództwa? Jak osoby obejmujące dowodzenie mogą wpłynąć na innych, by pracowali wydajniej? Jak liderzy mają zachować skuteczność w nieustannie zmieniających się warunkach? Przedstawiony model przywództwa kontekstowego wskazuje na dziewięć podstawowych ról lidera i sześć powszechnych kontekstów, w których wykorzystywane są działania przywódcze. Każdy menedżer dowie się, jak ma dopasować swoje role i działania do konkretnego kontekstu, w którym aktualnie działa. Zastosowanie opisanego modelu pomaga wykształcić w sobie świadomość i zręczność, którymi powinna wykazywać się osoba występująca w roli lidera. Wiele przykładów, narzędzi diagnostycznych i arkuszy ćwiczeniowych pomaga opanować sztukę przywództwa, niezależnie czy jest się dyrektorem, menedżerem, kierownikiem, czy też "zaszytym" gdzieś w organizacji pretendentem do roli lidera.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Menedżer jako lider

  • [Wolters Kluwer Polska]

    Kategoria: PodręcznikiWysyłka: od ręki

    Pytanie wydaje się zaskakujące, ale jeśli weźmiemy pod uwagę stałe elementy pracy menedżera, którymi niewątpliwie są nieustanne konfrontacje, rozwiązywanie konfliktów, odróżnianie wrogów od przyjaciół... Pełen opis produktu 'Menedżer jako polityk' »

    Pytanie wydaje się zaskakujące, ale jeśli weźmiemy pod uwagę stałe elementy pracy menedżera, którymi niewątpliwie są nieustanne konfrontacje, rozwiązywanie konfliktów, odróżnianie wrogów od przyjaciół i opracowywanie taktyk, odpowiedź nasuwa się sama.Jak funkcjonuje władza i polityka w organizacji?Jak, korzystając ze strategii, zostać wytrawnym graczem politycznym w swojej firmie?Dlaczego jako polityczny nawigator wzmacniasz swoją wiarygodność i przyczyniasz się do lepszych wyników firmy?Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz w niniejszej książce, która zawiera również praktyczne narzędzia samooceny i cenne wskazówki określające plan rozwoju, niezbędne do wyostrzenia zmysłu politycznego każdego menedżera. Dowiesz się, jak zbudować znakomite relacje ze współpracownikami, a jednocześnie wzmocnić swój autorytet na arenie politycznej, jaką jest każda współczesna firma.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Menedżer jako polityk

  • [Wolters Kluwer Polska]

    Kategoria: Komentarze i opracowania prawneWysyłka: od ręki

    Outsourcing krok po kroku dla menedżerów wyjaśnia jedno z najtrudniejszych i najbardziej kontrowersyjnych zagadnień we współczesnym biznesie. Autorka, Linda R. Dominguez, doświadczona trenerka... Pełen opis produktu 'Outsourcing krok po kroku dla menedżerów' »

    Outsourcing krok po kroku dla menedżerów wyjaśnia jedno z najtrudniejszych i najbardziej kontrowersyjnych zagadnień we współczesnym biznesie. Autorka, Linda R. Dominguez, doświadczona trenerka kadry zarządzającej, dzieli się doświadczeniem swoich klientów, przekazuje rady ekspertów oraz analizuje sukcesy różnych organizacji związane z outsourcingiem. Czytelnik znajdzie tu odpowiedzi na następujące pytania: Jak wybrać najlepszego usługodawcę, który pomoże firmie osiągnąć jej cele związane z outsourcingiem?Jakie przeszkody trzeba pokonać w trakcie wprowadzania outsourcingu?Jakie nowe umiejętności będą potrzebne przy zarządzaniu outsourcingiem?Jak zwiększyć kontrolę nad projektem i zaufanie pracowników do nowego rozwiązania?Co zrobić, aby outsourcing rzeczywiście zaspokoił potrzeby firmy?Książka pozwoli wszystkim, którzy chcą zaplanować i z powodzeniem wprowadzić outsourcing w swojej firmie, świadomie podejmować strategiczne decyzje dotyczące tego procesu.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Outsourcing krok po kroku dla menedżerów

  • Jak być dobrym menedżerem w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    35,10 zł
    39,00 zł

    [wolters kluwer]

    Kategoria: Nauki społeczne, ekonomiczne, prawne >Ekonomia. Marketing. Biznes.Wysyłka: od ręki

    zarówno do początkujących menedżerów, jak i osób z dużym doświadczeniem zawodowym, zawiera ponad 100 cennych wskazówek dotyczących zarządzania. Wskazówki te pomogą ci doskonalić umiejętności... Pełen opis produktu 'Jak być dobrym menedżerem' »

    Zachęcaj zespół do samodzielnego wyznaczania celów. Podejmij decyzję! Nie czekaj, aż zdobędziesz wszystkie informacje, na których ci zależy.Interesująca książka Shirley i Johna Payne?ów, adresowana zarówno do początkujących menedżerów, jak i osób z dużym doświadczeniem zawodowym, zawiera ponad 100 cennych wskazówek dotyczących zarządzania. Wskazówki te pomogą ci doskonalić umiejętności i uniknąć problemów w pracy, z których możesz nawet nie zdawać sobie sprawy. Zawiera praktyczne informacje na temat jedenastu najważniejszych umiejętności z dziedziny zarządzania, między innymi wyznaczania celów, podejmowania decyzji, zarządzania czasem, komunikacji, motywowania pracowników, delegowania obowiązków i prowadzenia spotkań. Jak twierdzą autorzy, skorzystanie z ich rad nie gwarantuje sukcesu, ale znacznie zwiększa twoje szanse na osiągnięcie wyznaczonych celów!...
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Jak być dobrym menedżerem

  • [Wolters Kluwer Polska]

    Kategoria: PodręcznikiWysyłka: od ręki

    Umiędzynarodowienie działalności przedsiębiorstw stawia przed menedżerami wiele wyzwań. Większa złożoność przeobrażeń podmiotów gospodarczych i instytucji oraz zmiana perspektywy zarządzania ... Pełen opis produktu 'Pozyskiwanie menedżerów do przedsiębiorstw międzynarodowych' »

    Umiędzynarodowienie działalności przedsiębiorstw stawia przed menedżerami wiele wyzwań. Większa złożoność przeobrażeń podmiotów gospodarczych i instytucji oraz zmiana perspektywy zarządzania z krajowej na globalną skłaniają zatem do zadania następujących pytań: Czy kadra menedżerska jest przygotowana do odkrywania i wykorzystywania szans płynących z procesów umiędzynarodowienia gospodarki? Czy potrafi myśleć i działać według standardów rynków międzynarodowych i czy ma zdolność adaptacji do odmiennych kulturowo rozwiązań w sferze zarządzania kadrami? Głównym celem tej publikacji jest pokazanie praktyki doboru menedżerów w firmach międzynarodowych działających w Polsce.Szczegółowo omówiono w niej takie zagadnienia, jak:międzynarodowy kontekst zarządzania kadrami, procedura doboru kadr, formy rekrutacji, techniki i kryteria selekcji oraz metody wprowadzenia do pracy, charakterystyka przedsiębiorstw międzynarodowych i motywy ich ekspansji na rynki zagraniczne, profil kwalifikacyjny i typologia kadry menedżerskiej, kontekst kulturowy procesu doboru menedżerów do firm międzynarodowych, praktyczne aspekty doboru kadry menedżerskiej do firm międzynarodowych w Polsce. Publikacja jest przeznaczona głównie dla menedżerów i praktyków zarządzania. Może okazać się użyteczna dla pracowników działów personalnych oraz firm doradczych, które zajmują się pozyskiwaniem menedżerów na kluczowe stanowiska.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Pozyskiwanie menedżerów do przedsiębiorstw międzynarodowych

  • [Wolters Kluwer Polska]

    Kategoria: Szkoły policealne. Szkoły wyższeWysyłka: od ręki

    Statystyka dla menedżerów jest książką przeznaczoną dla studentów i praktyków zarządzania. Wychodząc od definicji statystyki jako nauki o metodach zbierania, analizy i interpretacji danych li... Pełen opis produktu 'Statystyka dla menedżerów' »

    Statystyka dla menedżerów jest książką przeznaczoną dla studentów i praktyków zarządzania. Wychodząc od definicji statystyki jako nauki o metodach zbierania, analizy i interpretacji danych liczbowych oraz od przedstawienia podstawowych pojęć, autorka omawia najważniejsze zagadnienia związane z zastosowaniem metod statystycznych w biznesie i ekonomii: etapy badań statystycznych, formułowanie celu praktycznego i diagnostycznego, określenie podmiotu, przedmiotu, zakresu i czasu badania oraz możliwych do zastosowania metod badawczych, postępowanie ze zbiorem danych będących efektem przeprowadzonego badania, wybór właściwych narzędzi do porządkowania danych, miary statystyczne jako najważniejsze narzędzia analizy rozkładu cechy w populacji oraz ich zastosowanie do oceny przedsięwzięć inwestycyjnych. metody analizy współzależności zjawisk - pojęcia regresji i korelacji, narzędzia do analizy dynamiki zjawisk ekonomicznych.    
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Statystyka dla menedżerów

  • [Wolters Kluwer Polska]

    Kategoria: PodręcznikiWysyłka: od ręki

    : Grunt, Fundamenty, Filary, Dach, stanowiących metaforyczne nawiązanie do procesu wznoszenia budowli.Publikacja jest wynikiem kilkuletniej pracy autorów z menedżerami różnych szczebli polskich... Pełen opis produktu 'Menedżer coachem' »

    Autorzy zachęcają do refleksji nad coachingowym stylem zarządzania, w którym podstawowym sposobem rozwiązywania problemów jest dialog oparty na partnerskich relacjach. Umiejętność rozmawiania, budowania kultury dialogu, kultury opartej na wzajemnym szacunku, docenianiu i zaufaniu, stanowi bowiem najważniejszy atrybut współczesnego lidera.Głównym celem tej książki jest pokazanie, jak użytecznym, jednak w praktyce menedżerskiej niedocenianym narzędziem pozostaje rozmowa.Czytelnicy dowiedzą się z niej, jak powinny wyglądać konstruktywne rozmowy z pracownikami oraz jak wiele może zmienić coaching i związane z nim umiejętności. Autorzy zachęcają do refleksji nad coachingowym stylem zarządzania, w którym podstawowym sposobem rozwiązywania problemów jest dialog oparty na partnerskich relacjach. Umiejętność rozmawiania, budowania kultury dialogu, kultury opartej na wzajemnym szacunku, docenianiu i zaufaniu, stanowi bowiem najważniejszy atrybut współczesnego lidera.Książka składa się z czterech części: Grunt, Fundamenty, Filary, Dach, stanowiących metaforyczne nawiązanie do procesu wznoszenia budowli.Publikacja jest wynikiem kilkuletniej pracy autorów z menedżerami różnych szczebli polskich firm. Stanowi także efekt przemyśleń dotyczących zwiększenia efektywności i satysfakcji z pracy.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Menedżer coachem

  • [Wolters Kluwer Polska]

    Kategoria: Poradniki. Informatory. SpisyWysyłka: od ręki

    , przytaczając doświadczenia konkretnych menedżerów, radzi, jak inspirować współpracowników, personel i przełożonych, a dzięki temu skuteczniej zarządzać. Jej zdaniem menedżer umiejętnie... Pełen opis produktu 'Inspirujący menedżer' »

    Judith Leary-Joyce, z wykształcenia psycholog, dyrektor generalna Great Companies Consulting, ma bogate doświadczenie w doradztwie i coachingu w zakresie poprawiania jakości pracy. W tej książce, przytaczając doświadczenia konkretnych menedżerów, radzi, jak inspirować współpracowników, personel i przełożonych, a dzięki temu skuteczniej zarządzać. Jej zdaniem menedżer umiejętnie nawiązujący relacje inspiruje do większego zaangażowania w pracę, które z kolei przekłada się na wyniki przedsiębiorstwa. Książka obejmuje takie zagadnienia jak:- zmiana stylu zarządzania z dotychczasowego na inspirujący, - rozwijanie kompetencji związanych z rozumieniem emocji, - stosowanie stylu coachingu w zarządzaniu, - tworzenie zaangażowanych zespołów, - zarządzanie jakością pracy i właściwe delegowanie obowiązków, - zarządzanie talentami i zatrudnianie najlepszych osób, - przeprowadzanie trudnych rozmów, - okazywanie uznania na co dzień. Dzięki studiom przypadku, cytowanym trafnym spostrzeżeniom praktyków i przykładom skutecznego działania lektura tej książki inspiruje do wprowadzania w życie pomysłowych rozwiązań dotyczących zarządzania we własnej firmie.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Inspirujący menedżer

  • [Wolters Kluwer]

    Kategoria: PodręcznikiWysyłka: od ręki

    coachingu? Publikacja jest wynikiem kilkuletniej pracy autorów z menedżerami różnych szczebli polskich firm. Stanowi także efekt przemyśleń dotyczących zwiększenia efektywności i satysfakcji... Pełen opis produktu 'Menedżer coachem' »

    Głównym celem tej książki jest pokazanie, jak użytecznym, jednak w praktyce menedżerskiej niedocenianym narzędziem pozostaje rozmowa. Czytelnicy dowiedzą się z niej, jak powinny wyglądać konstruktywne rozmowy z pracownikami oraz jak wiele może zmienić coaching. Autorzy zachęcają do refleksji nad coachingowym stylem zarządzania, w którym podstawowym sposobem rozwiązywania problemów jest dialog oparty na partnerskich relacjach. Umiejętność rozmawiania, budowania kultury dialogu, kultury opartej na wzajemnym szacunku, docenianiu i zaufaniu, stanowi bowiem najważniejszy atrybut współczesnego lidera. Książka składa się z czterech części: Grunt, Fundamenty, Filary, Dach, stanowiących metaforyczne nawiązanie do procesu wznoszenia budowli. Udzielono w niej odpowiedzi na następujące pytania: Jak lepiej radzić sobie z codziennymi zadaniami? Jak skuteczniej pracować z ludźmi? Jak uczynić pracowników współodpowiedzialnymi za pomyślność firmy? Jak wykorzystać ich talenty i wiedzę oraz skłonić do rozwoju? Jak pozwolić pracownikom na więcej autonomii, nie tracąc przy tym kontroli ani autorytetu? Dlaczego coaching jest obecnie tak popularny? W czym pomaga postawa menedżera-coacha? Co można zyskać, ucząc się coachingu? Publikacja jest wynikiem kilkuletniej pracy autorów z menedżerami różnych szczebli polskich firm. Stanowi także efekt przemyśleń dotyczących zwiększenia efektywności i satysfakcji z pracy.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Menedżer coachem

  • [Wolters Kluwer]

    Kategoria: PodręcznikiWysyłka: od ręki

    zyskać, ucząc się coachingu? Publikacja jest wynikiem kilkuletniej pracy autorów z menedżerami różnych szczebli polskich firm. Stanowi także efekt przemyśleń dotyczących zwiększenia efektywności... Pełen opis produktu 'Menedżer coachem' »

    Głównym celem tej książki jest pokazanie, jak użytecznym, jednak w praktyce menedżerskiej niedocenianym narzędziem pozostaje rozmowa. Czytelnicy dowiedzą się z niej, jak powinny wyglądać konstruktywne rozmowy z pracownikami oraz jak wiele może zmienić coaching. Autorzy zachęcają do refleksji nad coachingowym stylem zarządzania, w którym podstawowym sposobem rozwiązywania problemów jest dialog oparty na partnerskich relacjach. Umiejętność rozmawiania, budowania kultury dialogu, kultury opartej na wzajemnym szacunku, docenianiu i zaufaniu, stanowi bowiem najważniejszy atrybut współczesnego lidera. Książka składa się z czterech części: Grunt, Fundamenty, Filary, Dach, stanowiących metaforyczne nawiązanie do procesu wznoszenia budowli. Udzielono w niej odpowiedzi na następujące pytania: - Jak lepiej radzić sobie z codziennymi zadaniami? - Jak skuteczniej pracować z ludźmi? - Jak uczynić pracowników współodpowiedzialnymi za pomyślność firmy? - Jak wykorzystać ich talenty i wiedzę oraz skłonić do rozwoju? - Jak pozwolić pracownikom na więcej autonomii, nie tracąc przy tym kontroli ani autorytetu? - Dlaczego coaching jest obecnie tak popularny? - W czym pomaga postawa menedżera-coacha? - Co można zyskać, ucząc się coachingu? Publikacja jest wynikiem kilkuletniej pracy autorów z menedżerami różnych szczebli polskich firm. Stanowi także efekt przemyśleń dotyczących zwiększenia efektywności i satysfakcji z pracy.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Menedżer coachem

  • [Wolters Kluwer]

    Kategoria: Poradniki. Informatory. SpisyWysyłka: od ręki

    działania przywódcze. Każdy menedżer dowie się, jak ma dopasować swoje role i działania do konkretnego kontekstu, w którym aktualnie działa. Zastosowanie opisanego modelu pomaga wykształcić w... Pełen opis produktu 'Menedżer jako lider' »

    Czy jesteś skutecznym liderem? W ostatnich latach granica oddzielająca liderów od zwykłych pracowników uległa nieodwracalnemu zatarciu. W następstwie tych zmian przedsiębiorstwa muszą dziś odpowiedzieć sobie na trzy zasadnicze pytania:- Jak rozbudzić w każdym pracowniku ducha przywództwa?- Jak osoby obejmujące dowodzenie mogą wpłynąć na innych, by pracowali wydajniej?- Jak liderzy mają zachować skuteczność w nieustannie zmieniających się warunkach?Przedstawiony model przywództwa kontekstowego wskazuje na dziewięć podstawowych ról lidera i sześć powszechnych kontekstów, w których wykorzystywane są działania przywódcze. Każdy menedżer dowie się, jak ma dopasować swoje role i działania do konkretnego kontekstu, w którym aktualnie działa. Zastosowanie opisanego modelu pomaga wykształcić w sobie świadomość i zręczność, którymi powinna wykazywać się osoba występująca w roli lidera. Wiele przykładów, narzędzi diagnostycznych i arkuszy ćwiczeniowych pomaga opanować sztukę przywództwa, niezależnie czy jest się dyrektorem, menedżerem, kierownikiem, czy też "zaszytym" gdzieś w organizacji pretendentem do roli lidera.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Menedżer jako lider

  • [Wolters Kluwer]

    Kategoria: Poradniki. Informatory. SpisyWysyłka: od ręki

    Wielu handlowców, których awansowano na menedżerów sprzedaży, nigdy nie zostaje menedżerami z prawdziwego zdarzenia. Jednym z głównych powodów jest nieświadomość różnicy między zarządzaniem... Pełen opis produktu 'Menedżer sprzedaży na miarę XXI wieku' »

    Wielu handlowców, których awansowano na menedżerów sprzedaży, nigdy nie zostaje menedżerami z prawdziwego zdarzenia. Jednym z głównych powodów jest nieświadomość różnicy między zarządzaniem a działaniem jako sprzedawca. Dobry menedżer sprzedaży musi umieć nie tylko wykonywać pracę handlowca, ale także nakłonić innych do robienia tego, czego od nich oczekuje. Walter Vieira, prezes Marketing Advisory Services Group w Bombaju, szkoleniowiec, konsultant, autor wielu cenionych książek, wskazuje, jak rozwijać cechy niezbędne skutecznemu menedżerowi sprzedaży oraz umiejętności: komunikacji werbalnej i pisemnej, sporządzania raportów, prowadzenia spotkań, planowania działania całego zespołu w krótkim i długim horyzoncie czasowym, stosowania nowoczesnych technologii w zarządzaniu sprzedażą, zarządzania czasem i organizowania działań zespołu, selekcji i rekrutacji handlowców - rozpoznawania dobrych kandydatów w procesie rekrutacji, skutecznego motywowania handlowców, ich oceny i wspomagania ich rozwoju. Uwzględnienie nie tylko teoretycznych prawideł zarządzania sprzedażą, ale także a nawet przede wszystkim praktyki ilustrowanej licznymi ciekawymi przykładami rzeczywistych zdarzeń i osób czyni z tej książki niezwykle przydatny przewodnik dla każdego, zarówno świeżo mianowanego, jak i doświadczonego lidera zespołu handlowców.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Menedżer sprzedaży na miarę XXI wieku

  • [Wolters Kluwer]

    Kategoria: Poradniki. Informatory. SpisyWysyłka: od ręki

    zarówno do początkujących menedżerów, jak i osób z dużym doświadczeniem zawodowym, zawiera ponad 100 cennych wskazówek dotyczących zarządzania. Wskazówki te pomogą ci doskonalić umiejętności... Pełen opis produktu 'Jak być dobrym menedżerem' »

    Zachęcaj zespół do samodzielnego wyznaczania celów. Podejmij decyzję! Nie czekaj, aż zdobędziesz wszystkie informacje, na których ci zależy.Interesująca książka Shirley i Johna Payne?ów, adresowana zarówno do początkujących menedżerów, jak i osób z dużym doświadczeniem zawodowym, zawiera ponad 100 cennych wskazówek dotyczących zarządzania. Wskazówki te pomogą ci doskonalić umiejętności i uniknąć problemów w pracy, z których możesz nawet nie zdawać sobie sprawy. Zawiera praktyczne informacje na temat jedenastu najważniejszych umiejętności z dziedziny zarządzania, między innymi wyznaczania celów, podejmowania decyzji, zarządzania czasem, komunikacji, motywowania pracowników, delegowania obowiązków i prowadzenia spotkań. Jak twierdzą autorzy, skorzystanie z ich rad nie gwarantuje sukcesu, ale znacznie zwiększa twoje szanse na osiągnięcie wyznaczonych celów!
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Jak być dobrym menedżerem

  • [Wolters Kluwer]

    Kategoria: Poradniki. Informatory. SpisyWysyłka: od ręki

    Menedżer politykiem? Pytanie wydaje się zaskakujące, ale jeśli weźmiemy pod uwagę stałe elementy pracy menedżera, którymi niewątpliwie są nieustanne konfrontacje, rozwiązywanie konfliktów Pełen opis produktu 'Menedżer jako polityk' »

    Menedżer politykiem? Pytanie wydaje się zaskakujące, ale jeśli weźmiemy pod uwagę stałe elementy pracy menedżera, którymi niewątpliwie są nieustanne konfrontacje, rozwiązywanie konfliktów, odróżnianie wrogów od przyjaciół i opracowywanie taktyk, odpowiedź nasuwa się sama. Jak funkcjonuje władza i polityka w organizacji? Jak, korzystając ze strategii, zostać wytrawnym graczem politycznym w swojej firmie? Dlaczego jako polityczny nawigator wzmacniasz swoją wiarygodność i przyczyniasz się do lepszych wyników firmy? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz w niniejszej książce, która zawiera również praktyczne narzędzia samooceny i cenne wskazówki określające plan rozwoju, niezbędne do wyostrzenia zmysłu politycznego każdego menedżera. Dowiesz się, jak zbudować znakomite relacje ze współpracownikami, a jednocześnie wzmocnić swój autorytet na arenie politycznej, jaką jest każda współczesna firma.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Menedżer jako polityk


Godi.pl

Książki dla dzieci oraz naukowe i kulinarne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 14.05.2005
wydawnictwo naukowe pwn, lexisnexis, umcs, harmonia, wydawnictwo szkolne pwn, w.a.b., adam marszałek wydawnictwo, egmont, skrzat, muza
Produkty w ofercie: 50822
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 125
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2

Ikep.pl

Książki z dziedziny ekonomiczno-prawniczej.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 29.08.2011
oficyna ekonomiczna wolters kluwer polska, c.h.beck, lexisnexis, ośrodek doradztwa i doskonalenia kadr oddk, polskie wydawnictwo ekonomiczne, difin, oficyna prawa polskiego wydawnictwo wiedza i praktyka
Produkty w ofercie: 4947
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Prolibri.pl

Książki i audiobooki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 27.05.2011
wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, cambridge university press, olesiejuk, helion, zielona sowa, egmont, umcs, zysk i s-ka, pzwl
Produkty w ofercie: 91751
Promocje: 90639
Wysyłka do 3 dni: 91750
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Selkar.pl

Literatura popluarnonaukowa oraz książki wielogatunkowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 06.03.2007
pwn wydawnictwo naukowe, egmont, helion, Świat książki, wolters kluwer polska, albatros, c.h. beck, bellona, w.a.b., olesiejuk sp. z o.o.
Produkty w ofercie: 74490
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 72862
Opinie pozytywne: 5
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1

Booknet.net.pl

Książki oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.03.2011
pwn wydawnictwo naukowe, wydawnictwo olesiejuk, egmont, helion, c.h. beck, cambridge university press, wsip wydawnictwo szkolne i pedagogiczne, zielona sowa, bellona, wolters kluwer
Produkty w ofercie: 329777
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 329777
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Matras.pl

Książki i podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.03.2011
nieznany, clementoni, helion, universal music polska sp. z o.o., zielona sowa, znak, amber, best film, Świat książki, bellona
Produkty w ofercie: 10292
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1

Madbooks.pl

Książki i komiksy oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 15.04.2009
wydawnictwo naukowe pwn, helion, wolters kluwer, olesiejuk, c.h. beck, zielona sowa, prószyński media, egmont, wam, difin
Produkty w ofercie: 83659
Promocje: 48532
Wysyłka do 3 dni: 83659
Opinie pozytywne: 4
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Wieszcz.pl

Książki nowe oraz używane.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 04.05.2011
warszawa, czytelnik warszawa, wolters kluwer polska sa, storybox, harlequin, piw warszawa, wydawnictwo naukowe pwn, wydawnictwo e-bookowo, armoryka, novae res
Produkty w ofercie: 137488
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 8
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Albertus.pl

Poradniki oraz encyklopedie i słowniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 28.09.2005
wydawnictwo naukowe pwn, zysk i s-ka, adam marszałek, lonely planet publications, pwn, rebis, wnt, muza, penguin, wydawnictwo literackie
Produkty w ofercie: 30292
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 30292
Opinie pozytywne: 1
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2

Bonusmedia

Książki, audiobooki, filmy oraz nagrania muzyczne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 17.01.2013
wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, helion, c.h. beck, bellona, zysk i s-ka, egmont, lexisnexis, literackie, rebis
Produkty w ofercie: 51304
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 51299
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0