Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
  • [Novae Res]

    Kategoria: RozmaitościWysyłka: od ręki

    Ile rzeczywistości jest w telewizji? Czy jest to rzeczywistość taka, jaką ją widzimy, czy też może inna, wypaczona? Jak w telewizji prezentuje się sama telewizja? Na te i inne pytania odpowiedzieć próbuje... Pełen opis produktu 'Telewizja ponowoczesna. Logiki i imaginacje medialne' »

    Ile rzeczywistości jest w telewizji? Czy jest to rzeczywistość taka, jaką ją widzimy, czy też może inna, wypaczona? Jak w telewizji prezentuje się sama telewizja? Na te i inne pytania odpowiedzieć próbuje Marcin Sanakiewicz, autor Telewizji ponowczesnej. Posługując się metodologią badań performatywnych, bada efekty oraz relacje zachodzące pomiędzy telewizją, jej kreacjami, odbiorcami i społeczeństwem. O konkursie: Ogólnopolski Konkurs Medi@stery został zainicjowany w celu promowania najlepszych prac magisterskich napisanych przez absolwentów studiów dziennikarskich. Pomysłodawczyniami konkursu są dr Małgorzata Łosiewicz oraz dr Anna Ryłko-Kurpiewska, a organizatorem przedsięwzięcia jest kierunek Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna na Uniwersytecie Gdańskim. Autor skupia uwagę na telewizji, podejmując próbę ujęcia jej jako systemu autopojetycznego, tworzącego i odtwarzającego siebie poprzez rekonstrukcję i rekombinację własnych elementów. Podejmuje przy tym oryginalny eksperyment myślowy, stosując do analizy aparatu telewizyjnego narzędzia hermeneutyczne i heurystyki zaczerpnięte z zasobów współczesnych badań performatycznych. […] Efektem jest ciekawa próba integracji kilku popularnych i poznawczo płodnych, a występujących zazwyczaj w oderwaniu od siebie, ujęć teoretycznych współczesnej kultury audiowizualnej. Z recenzji dr hab. Małgorzaty Lisowskiej-Magdziarz, Członka Kapituły Ogólnopolskiego Konkursu Medi@stery Performatyczny klucz rozumienia telewizji rozpisany na kartach tekstu to zarówno świeże narzędzie poznawcze, jak i świetnie rozpisana „mapa drogowa” dla instytucji i kultur organizacyjnych stojących „po drugiej stronie szklanego ekranu”. Autor wskazuje na możliwości rozwoju, a nawet i poszerzenia formuły telewizji w cyfrowym otoczeniu, ale i nie boi się wskazywać na grożące jej problemy i mielizny, dla których zaleca niezbędne kuracje naprawcze. Tak pomyślany tekst można i należy traktować przynajmniej na dwa sposoby: jako wartościową pozycję w najnowszej bibliografii studiów nad mediami, oraz jako rodzaj pogłębionego o rozważania teoretyczne guidebooka dla środowisk i instytucji telewizyjnych. Z recenzji dr. hab. Piotra Celińskiego Marcin Sanakiewicz (ur. 1980 r. w Krakowie) – medioznawca, dziennikarz, lektor radia i telewizji. Współpracował z Polskim Radiem Kraków, RMF FM, Radiem ZET, PR III, VOX FM, Radiem Plus, TVP i Discovery. W latach 2002–2013 dziennikarz i wydawca Telewizji Polskiej. Ukończył studia dziennikarskie na Wydziale Politologii UMCS w Lublinie (tytuł Najlepszego Absolwenta 2014 oraz Srebrny Medal UMCS). Stypendysta Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego za Wybitne Osiągnięcia (2013), zdobywca Małego Akademickiego Lauru Dziennikarskiego (2015), laureat I. nagrody w I. edycji Ogólnopolskiego Konkursu na Najlepszą Pracę Magisterską z Wiedzy o Mediach Medi@stery (2015). Autor książki „Poetyka telewizyjnych programów porannych: między informacją, tabloidem i autopromocją” (Scholar: Warszawa 2013) oraz artykułów naukowych. Obecnie doktorant w Zakładzie Filozofii i Socjologii Polityki UMCS. Bezpłatny fragment:
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Telewizja ponowoczesna. Logiki i imaginacje medialne

  • [Wydawnictwo Edukacyjne]

    Kategoria: PsychologiaWysyłka: od ręki

    Uzależnienia medialne. Uwarunkowania, leczenie, profilaktyka Agnieszka Ogonowska Oto nowe zaktualizowane i rozszerzone wydanie książki pierwotnie zatytułowanej Uzależnienia medialne,... Pełen opis produktu 'Uzależnienia medialne Wydawnictwo Edukacyjne' »

    Uzależnienia medialne. Uwarunkowania, leczenie, profilaktyka Agnieszka Ogonowska Oto nowe zaktualizowane i rozszerzone wydanie książki pierwotnie zatytułowanej Uzależnienia medialne, czyli o patologicznym wykorzystaniu mediów. Książka odnosi się do sytuacji, w których dzieci i młodzież wykorzystują media w sposób dysfunkcjonalny tzn. taki, który okazuje się szkodliwy zarówno dla samego użytkownika, jak i jego otoczenia społecznego. Wyczerpanie pierwszego nakładu pozycji oraz dynamiczny rozwój mediów, a tym samym większa liczba badań empirycznych i studiów teoretycznych dotyczących tej problematyki, sprawiły, że drugie wydanie Uzależnień zostało zaktualizowane o najnowsze ustalenia, opisy nowoczesnych form profilaktyki i terapii oraz wskazówki bibliograficzne. Publikacja jest przydatną pomocą dla nauczycieli, wychowawców, rodziców, pedagogów i psychologów szkolnych.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Uzależnienia medialne Wydawnictwo Edukacyjne

  • [Petrus]

    Kategoria: SocjologiaWysyłka: od ręki

    Autor książki zasadnie kwestionuje powszechne przekonanie, że media są przestrzenią bez tabu. Oczywiście stopień tabuizacji zależy od ich rodzaju, gatunku czy kanału, ale ograniczenia wynikające z przyczyn... Pełen opis produktu '(Re)definicja pojęcia tabu medialnego.. Petrus' »

    Autor książki zasadnie kwestionuje powszechne przekonanie, że media są przestrzenią bez tabu. Oczywiście stopień tabuizacji zależy od ich rodzaju, gatunku czy kanału, ale ograniczenia wynikające z przyczyn kulturowych, politycznych, ekonomicznych czy prawnych są w środkach przekazu w większym lub mniejszym zakresie obecne. Dotyczy to również (a może zwłaszcza) prasy informacyjno-publicystycznej, która stała się (z niewielkimi odstępstwami) przedmiotem nowatorskich badań Autora. Podkreślam tu nowatorstwo przedsięwzięcia, ponieważ tabu w mediach było dotąd nie tylko nie analizowane, ale nawet nie dostrzegane ze względu na absolutną rzekomo wolność wypowiedzi, jeśli nie naruszają one norm prawa karnego lub kodeksu cywilnego. A tymczasem w publikacjach o polityce, gospodarce i kulturze nie brak tematów z różnych (nie tylko jurydycznych, ale też obyczajowych) powodów wyłączonych i pomijanych w tym tematów tabu.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o (Re)definicja pojęcia tabu medialnego.. Petrus

  • [Universitas]

    Kategoria: MedioznawstwoWysyłka: od ręki

    Proces zmian na rynkach medialnych w ostatnich latach zaskakuje dynamiką i rozległością. Spowodowany jest on czynnikami politycznymi, ekonomicznymi oraz rozwojem i popularyzacją nowych techno... Pełen opis produktu 'Rynki medialne wybranych państw Europy Zachodniej' »

    Proces zmian na rynkach medialnych w ostatnich latach zaskakuje dynamiką i rozległością. Spowodowany jest on czynnikami politycznymi, ekonomicznymi oraz rozwojem i popularyzacją nowych technologii, co także skutkuje zmianami samych mediów ich oferty i modeli zarządzania i zmianą sposobu korzystania z nich przez odbiorców, obecnie nazywanych użytkownikami. Troska o prawidłowe funkcjonowanie mediów leży u podstaw współczesnej polityki medialnej prowadzonej przez poszczególne państwa i instytucje europejskie. Niepokoić może proces koncentracji własności na rynkach medialnych i coraz większa dominacja wielkich koncernów kierujących się logiką komercyjną, co w konsekwencji zagraża pluralizmu na rynkach medialnych i jakości przekazywanych treści. Dynamika zmian mediów i systemów medialnych rodzi potrzebę ich śledzenia, opisywania i analizowania. Na tę potrzebę odpowiada niniejsza publikacja.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Rynki medialne wybranych państw Europy Zachodniej

  • [TAiWPN Universitas]

    Kategoria: Książki/Psychologia i socjologia

    Nowe wydanie książki poszerzone zostało o kilka zagadnień jak: teoretyczne spojrzenie na komunikację międzykulturową, media i ich przekształcenia, miejsce kultury w nowoczesnym marketingu oraz zarządzanie... Pełen opis produktu 'JAK NARODY POROZUMIEWAJĄ SIĘ ZE SOBĄ W KOMUNIKACJI MIĘDZYKULTUROWEJ I KOMUNIKOWANIU MEDIALNYM Jerzy Mikułowski Pomorski' »

    Nowe wydanie książki poszerzone zostało o kilka zagadnień jak: teoretyczne spojrzenie na komunikację międzykulturową, media i ich przekształcenia, miejsce kultury w nowoczesnym marketingu oraz zarządzanie kulturą. Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,00 zł.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o JAK NARODY POROZUMIEWAJĄ SIĘ ZE SOBĄ W KOMUNIKACJI MIĘDZYKULTUROWEJ I KOMUNIKOWANIU MEDIALNYM Jerzy Mikułowski Pomorski

  • [CeDeWu]

    Kategoria: /Książki/Nauka/Ekonomia, zarządzanie i finanse/
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Język reklamy w komunikacji medialnej

  • [Aspra]

    Kategoria: Książki / Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne / Historia. Archeologia

    .

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Niepokorna orkiestra medialna. Dyrygenci i wykonawcy polityki informacyjnej w Polsce po 19

  • Przekaz medialny w modyfikowaniu postaw studentów pedagogiki wobec niepełnosprawności w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    32,13 zł
    35,70 zł

    [umcs]

    Kategoria: Nauki medyczne i weterynaryjne >MedycynaWysyłka: od ręki

    Celem niniejszej publikacji uczyniono próbę oceny efektywności oddziaływania przekazu medialnego w modyfikowaniu postaw społecznych studentów pedagogiki wobec osób niepełnosprawnych. W pierws... Pełen opis produktu 'Przekaz medialny w modyfikowaniu postaw studentów pedagogiki wobec niepełnosprawności' »

    Celem niniejszej publikacji uczyniono próbę oceny efektywności oddziaływania przekazu medialnego w modyfikowaniu postaw społecznych studentów pedagogiki wobec osób niepełnosprawnych. W pierwszym rozdziale scharakteryzowano pojęcie „niepełnosprawność”, uwzględniając różnorodność w zakresie jego definiowania. W drugim – omówiono szczegółowo termin ‘postawa’ oraz uwarunkowania i mechanizmy modyfikowania postaw wobec osób z niepełnosprawnością. Rozdział trzeci poświęcono charakterystyce środków masowego przekazu; teorii wyjaśniających ich oddziaływanie na odbiorcę. Rozdział czwarty zawiera metodologiczne podstawy badań własnych, których wyniki przedstawiono w rozdziale piątym. Dokonano w nim wieloaspektowej analizy i interpretacji zmian, które nastąpiły w postawach studentów wobec osób z niepełnosprawnością wskutek podjętych działań eksperymentalnych. W końcowej części sformułowano wnioski o charakterze teoretycznym oraz praktycznym, będące wynikiem weryfikacji założonych hipotez. W niniejszej publikacji nie uwzględniono zagadnienia wizerunku osób z niepełnosprawnością w środkach masowego przekazu. Stanowi ono przedmiot oddzielnego opracowania....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Przekaz medialny w modyfikowaniu postaw studentów pedagogiki wobec niepełnosprawności

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    Opis - Niniejsza praca prezentuje relacje, jakie wytworzyły się w obrębie systemu medialnego w kontekście funkcjonowania reżimu politycznego kształtującego się od 1989 roku. Budowanie no... Pełen opis produktu 'Polityka media manipulacja medialna - Aleksandra Seklecka' »

    Opis - Niniejsza praca prezentuje relacje, jakie wytworzyły się w obrębie systemu medialnego w kontekście funkcjonowania reżimu politycznego kształtującego się od 1989 roku. Budowanie nowej rzeczywistości społeczno-politycznej wiązało się z przemianami, które dotknęły każdą sferę życia (...). Powyższe wnioskowanie nie tylko prezentuje determinanty manipulacji medialnej, ale również przedstawia warunki działania systemu medialnego, a w jego ramach szeregu instytucji (...). Nazwa - Polityka media manipulacja medialna Autor - Aleksandra Seklecka Oprawa - Miękka Wydawca - Adam Marszałek Kod ISBN - 9788377802199 Kod EAN - 9788377802199 Rok wydania - 2012 Język - polski Format - 16.0x22.0cm Ilość stron - 288 Podatek VAT - 5%
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Polityka media manipulacja medialna - Aleksandra Seklecka

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    Opis - Rozwój nowych technologii medialnych, a zwłaszcza popularyzacja i rozwój internetu, powodują daleko idące zmiany w samych mediach, zwłaszcza tych "tradycyjnych", systemach medialnych... Pełen opis produktu 'Rozwój internetu a zmiany w mediach, systemach medialnych oraz społecznych' »

    Opis - Rozwój nowych technologii medialnych, a zwłaszcza popularyzacja i rozwój internetu, powodują daleko idące zmiany w samych mediach, zwłaszcza tych "tradycyjnych", systemach medialnych i społecznych, polityce medialnej, dziennikarstwie i modelach korzystania z mediów. Nic zatem dziwnego, że te dokonujące się dynamicznie zmiany stały się obecnie najpopularniejszym przedmiotem badań medioznawczych na świecie, w kraju, gdyż ich dokumentowanie i analizowanie jest nie tylko wyzwaniem naukowym, ale i powinnością badaczy współczesności. Dlatego dobrze się stało, że powstaje publikacja poświęcona temu zagadnieniu. Jej głównymi zaletami są: wielowątkowość podjętych w kolejnych rozdziałach zagadnień oraz aktualność.Prof. dr hab. Katarzyna Pokorna-Ignatowicz, Krakowska Akademia im. Andrzeja Frycza ModrzewskiegoNiesłychanie dynamiczny rozwój komunikacji internetowej sprawia, że dla wszystkich ludzi urodzonych w ostatnich dwudziestu latach media internetowe stały się już naturalnym środowiskiem życia, edukacji, pracy i przyjemności. Gdy uważniej zaczniemy przyglądać się mediowym serwisom internetowym, blogosferze, operatorom i firmom oferującym usługi komunikacyjne, regulacjom prawno-rynkowym mającym podobno zapewnić swobodny przepływ i dostęp do zasobów internetowych, to okazuje się, że internet opiera się na fundamencie pieniądza zarabianego na każdym użytkowniku (...). Proponowana publikacja daje nam liczne przykłady z poszczególnych kontynentów na temat tego, jak różni właściciele mediów korzystają z potencjału przekazu internetowego, jaki to ma wpływ na ewolucję systemów medialnych oraz jakie przynosi to skutki społeczne i polityczne.Prof. dr hab. Jerzy Olędzki, Uniwersytet Warszawski Nazwa - Rozwój internetu a zmiany w mediach, systemach medialnych oraz społecznych Oprawa - Miękka Wydawca - Aspra Kod ISBN - 9788375456745 Kod EAN - 9788375456745 Rok wydania - 2016 Język - polski Ilość stron - 374 Podatek VAT - 5% Premiera - 2016-04-05
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Rozwój internetu a zmiany w mediach, systemach medialnych oraz społecznych

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    przedstawia dynamikę tworzenia a potem niszczenia monopolu medialnego partii. Jane L. Curry profesor programu Fulbrighta, Hoover Institution Uniwersytetu Stanforda, autorka angielskiego tłumaczenia... Pełen opis produktu 'Niepokorna orkiestra medialna - Tomasz Goban-Klas' »

    Opis - Media, zarówno kontrolowane jak i niezależne, odgrywały kluczową rolę w trudnej historii Polski po II wojnie światowej. Wartościowa i ważna książka Tomasza Gobana-Klasa nie tylko opisuje szczegółowo walkę tych dziennikarzy, którzy chcieli pisać prawdę, ale także przedstawia porażający obraz kontroli politycznej prasy. Książka, oparta na materiałach archiwalnych oraz własnych studiach autora, jest cennym uzupełnieniem naszej wiedzy o tym okresie. Madeleine K. Albrightbyła Sekretarz Stanu USA, autorka rozprawy Poland. The Role of the Press in Political ChangeWaszyngton D.C, 12 marca 2005Książka opowiada o dyrygowaniu mediami od góry oraz lawirowaniu i podwójnym myśleniu od dołu. Dramatycznie przedstawione dzieje protestów 1956, 1968 oraz Solidarności są połączone z analizą funkcjonowania mediów w tych okresach. Książka ukazuje historię polskiego dziennikarstwa, której wiele stron zginęło w gąszczu oświadczeń, podziemnych publikacji oraz partyjnych dokumentów. Goban-Klas klarownie przedstawia dynamikę tworzenia a potem niszczenia monopolu medialnego partii. Jane L. Curryprofesor programu Fulbrighta, Hoover Institution Uniwersytetu Stanforda,autorka angielskiego tłumaczenia Czarnej Księgi Cenzury PRLSan Jose, Kalifornia, 24 lutego 2005 Nazwa - Niepokorna orkiestra medialna Autor - Tomasz Goban-Klas Oprawa - Miękka Wydawca - Aspra Kod ISBN - 838996435X Kod EAN - 9788389964359 Rok wydania - 2004 Język - polski Format - 14.0x20.0cm Ilość stron - 344 Podatek VAT - 5%
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Niepokorna orkiestra medialna - Tomasz Goban-Klas

  • [Aspra]

    Kategoria: Książki / Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne / Socjologia. Społeczeństwo / Komunikacja społeczna. Media. Dziennikarstwo

    .

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zmiana paradygmatu?. Niemiecki system medialny

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    Opis - Publikacja, którą przekładamy Czytelnikowi, zawiera próbę omówienia pojęcia medialnego obrazu świata, mechanizmów jego konstruowania, metod badania oraz prawnych ograniczeń kształ... Pełen opis produktu 'Współczesne media medialny obraz świata t2 Studium przypadku - Iwona Hofman, Danuta Kępa-Figura' »

    Opis - Publikacja, którą przekładamy Czytelnikowi, zawiera próbę omówienia pojęcia medialnego obrazu świata, mechanizmów jego konstruowania, metod badania oraz prawnych ograniczeń kształtowania obrazu świata w mediach. Odnaleźć w niej można także refleksje dotyczące społecznych i kulturowych konsekwencji medialnego obrazu świata. Dopełnieniem rozważań teoretycznych są opracowania o charakterze analitycznym prezentujące studium przypadku (z uwzględnieniem rodzaju medium, zróżnicowania gatunkowego, uwarunkowań o charakterze poznawczym). Nazwa - Współczesne media medialny obraz świata t2 Studium przypadku Autor - Iwona Hofman, Danuta Kępa-Figura Oprawa - Miękka Wydawca - UMCS Kod ISBN - 9788377846001 Kod EAN - 9788377846001 Rok wydania - 2015 Język - polski Format - 23.9x17.0 Ilość stron - 242 Typ podręcznika - Podręcznik Podatek VAT - 5%
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Współczesne media medialny obraz świata t2 Studium przypadku - Iwona Hofman, Danuta Kępa-Figura

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    , zarówno w życiu społecznym, jak i indywidualnym, każdy nauczyciel powinien poświęcić dużo uwagi wychowaniu swoich uczniów do ich właściwego odbioru i wykorzystania, czyli edukacji medialnej".... Pełen opis produktu 'Edukacja medialna a nauczanie religii w szkole - Piotr Drzewiecki' »

    Opis - Aktualne Rozporządzenie MEN z dnia 23 grudnia 2008 r. w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz kształcenia ogólnego w poszczególnych typach szkół nakłada na nauczycieli obowiązek wychowania do mediów, czego wyrazem jest m.in. zawarte w preambule dokumentu stwierdzenie: "ponieważ środki społecznego przekazu odgrywają we współczesnym świecie coraz większą rolę, zarówno w życiu społecznym, jak i indywidualnym, każdy nauczyciel powinien poświęcić dużo uwagi wychowaniu swoich uczniów do ich właściwego odbioru i wykorzystania, czyli edukacji medialnej". Przedmiotem naszych badań jest zagadnienie, w jaki sposób nauczyciel religii może podjąć to zobowiązanie w szkole" Potrzebę podjęcia tego problemu badawczego zaznaczył w jednym ze swoich ostatnich artykułów ks. Antoni Lewek, założyciel i pierwszy dyrektor Instytutu Edukacji Medialnej i Dziennikarstwa Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego. Zachęcał, aby "edukację medialną, pojmowaną nie jako technikę, lecz jako etykę, prowadzili odpowiednio przygotowani do tego nauczyciele religii?. Nazwa - Edukacja medialna a nauczanie religii w szkole Autor - Piotr Drzewiecki Oprawa - Miękka Wydawca - Elipsa Kod ISBN - 9788371519376 Kod EAN - 9788371519376 Rok wydania - 2013 Język - polski Format - 17.0x24.0cm Ilość stron - 266 Podatek VAT - 5%
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Edukacja medialna a nauczanie religii w szkole - Piotr Drzewiecki

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    Opis - Pedagogika medialna to jeden z tzw. palących problemów pedagogiki współczesnej - nie bez powodu. Już w połowie XX w. filozofowie i socjolodzy przestrzegali przed złożonością świat... Pełen opis produktu 'Pedagogika medialna - Tomasz Huk' »

    Opis - Pedagogika medialna to jeden z tzw. palących problemów pedagogiki współczesnej - nie bez powodu. Już w połowie XX w. filozofowie i socjolodzy przestrzegali przed złożonością świata współczesnego i wyzwaniami, jakie ze sobą niesie. Nie bez przyczyny najmłodsze pokolenie określane jest mianem "cyfrowych tubylców" - bez najnowszych zdobyczy cywilizacyjnych ich codzienność jest już nie do pomyślenia. Poza oczywistymi korzyściami, niesie to ze sobą szereg niebezpieczeństw i zagrożeń, od uzależnienia od mediów elektronicznych po cyberprzemoc rówieśniczą, zataczającą coraz szersze kręgi wśród dzisiejszych nastolatków, a nawet i uczniów szkół podstawowych. W tej sytuacji głównym zadaniem staje się przygotowanie najmłodszych do życia i funkcjonowania w tak wysoce zcybernetyzowanym społeczeństwie.Tomasz Huk, autor Pedagogiki medialnej, swe badania i wnioski oparł na studium przypadku, poddając analizie reprezentantów najrozmaitszych środowisk i kategorii wiekowych: emerytowanych nauczycieli, wychowanków domów dziecka, informatyków, gimnazjalistów etc. Wspólnym mianownikiem jest tu konieczność sprawnego i przyjaznego funkcjonowania w świecie medialnym. Nazwa - Pedagogika medialna Autor - Tomasz Huk Oprawa - Twarda Wydawca - Impuls Kod ISBN - 9788378507055 Kod EAN - 9788378507055 Rok wydania - 2014 Język - polski Format - 16.5x24.5cm Ilość stron - 384 Typ podręcznika - Podręcznik Podatek VAT - 5% Premiera - 2014-10-16
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Pedagogika medialna - Tomasz Huk

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    dziennikarzy. Każdy rozdział oprócz wywiadu zawiera podsumowanie z konkretnymi oraz praktycznymi poradami i wskazówkami trenera medialnego, które pozwolą Czytelnikowi zaistnieć w mediach, zbudować... Pełen opis produktu 'Medialne lwy dla rekinów biznesu. Sztuka świadomego wykorzystania mediów - Aleksandra Ślifirska' »

    Opis - W książce najpopularniejsi polscy dziennikarze zdradzają, jak można wykorzystać media, aby osiągnąć sukces w biznesie. Porad udzielają: Jacek Żakowski, publicysta POLITYKI,Marek Tejchman, dziennikarz TVN BIZNES, Dariusz Bugalski, dziennikarz radiowej Trójki,Bogusław Chrabota, redaktor naczelny dziennika Rzeczpospolita,Anna Sekudewicz, reportażystka i zastępca redaktora naczelnego Radia Katowice,Jacek Szmidt, redaktor naczelny Twojego Stylu,Jolanta Fajkowska, dziennikarka TVP INFO,Kamil Durczok, redaktor naczelny FAKTÓW TVN, Dorota Niećko, dziennikarka Dziennika Zachodniego,Wiktor Legowicz, dziennikarz ekonomiczny radiowej Trójki,Arkadiusz Ekiert, dziennikarz ekonomiczny radiowej Trójki.Jest to pierwsza publikacja na rynku, która pokazuje warsztat z punktu widzenia dziennikarzy. Każdy rozdział oprócz wywiadu zawiera podsumowanie z konkretnymi oraz praktycznymi poradami i wskazówkami trenera medialnego, które pozwolą Czytelnikowi zaistnieć w mediach, zbudować pozytywny wizerunek wśród klientów i kontrahentów, rozwinąć biznes i osiągnąć sukces. Nazwa - Medialne lwy dla rekinów biznesu. Sztuka świadomego wykorzystania mediów Autor - Aleksandra Ślifirska Oprawa - Twarda Wydawca - Wydawnictwo Naukowe PWN Kod ISBN - 9788301180058 Kod EAN - 9788301180058 Wydanie - 1 Rok wydania - 2014 Język - polski Format - 17.0x24.1 Ilość stron - 200 Podatek VAT - 5% Premiera - 2014-11-15
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Medialne lwy dla rekinów biznesu. Sztuka świadomego wykorzystania mediów - Aleksandra Ślifirska

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    Opis - Głównym celem publikacji jest pokazanie islandzkiego rynku medialnego oraz faktycznej, sprawdzonej w praktyce, kwestii wolności słowa w tym kraju, w kontekście specyfiki wyspy Pełen opis produktu 'System medialny Islandii - Lidia Pokrzycka' »

    Opis - Głównym celem publikacji jest pokazanie islandzkiego rynku medialnego oraz faktycznej, sprawdzonej w praktyce, kwestii wolności słowa w tym kraju, w kontekście specyfiki wyspy. W publikacji autorka wzięła pod uwagę najistotniejsze elementy systemu medialnego, którymi są podmioty medialne i podmioty w stosunku do mediów zewnętrzne, ale wpływające na ich zawartość, także regulujące działalność. Publikacja jest oparta na materiałach źródłowych pochodzących z instytucji społeczno-politycznych Islandii, wywiadach z dziennikarzami, a także na analizie danych i dokumentach pochodzących z islandzkiego urzędu statystycznego. Nazwa - System medialny Islandii Autor - Lidia Pokrzycka Oprawa - Miękka Wydawca - UMCS Kod ISBN - 9788377844557 Kod EAN - 9788377844557 Rok wydania - 2014 Język - polski Format - 16.5x24.0cm Ilość stron - 236 Podatek VAT - 5% Premiera - 2014-04-10
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o System medialny Islandii - Lidia Pokrzycka

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    medialnej" zawiera wybrane teksty napisane przez studentów i pracowników Instytutu Pedagogiki Uniwersytetu Gdańskiego zainteresowanych pedagogicznymi aspektami oddziaływań mediów na dzieci, ich... Pełen opis produktu 'Społeczne konteksty edukacji medialnej - Praca zbiorowa' »

    Opis - • Człowiek w świecie wirtualnym• Media widziane z perspektywy pedagogicznej• Społeczne oddziaływanie mediówZe wstępu prof. Grażyny Penkowskiej: "Książka "Społeczne konteksty edukacji medialnej" zawiera wybrane teksty napisane przez studentów i pracowników Instytutu Pedagogiki Uniwersytetu Gdańskiego zainteresowanych pedagogicznymi aspektami oddziaływań mediów na dzieci, ich wpływem na wychowanie i uczenie się. Wielość i różnorodność spojrzeń na tematykę oddziaływań mediów na dziecko przedstawiona w prezentowanej książce pozwoli na zapoznanie się z aktualnym stanem wiedzy na ten temat, a także umożliwi czytelnikowi porównanie ich z własnymi poglądami i doświadczeniami. Autorzy tekstów zamieszczonych w książce mają nadzieję że dla niektórych rodziców i wychowawców będzie ona źródłem nie tylko wiedzy, ale także refleksji, a może nawet szeroko rozumianej zmiany w praktykach codziennego życia". Nazwa - Społeczne konteksty edukacji medialnej Autor - Praca zbiorowa Oprawa - Miękka Wydawca - Katedra Wydawnictwo Naukowe Kod ISBN - 9788363434137 Kod EAN - 9788363434137 Rok wydania - 2014 Język - polski Format - 12.0x19.0cm Ilość stron - 292 Podatek VAT - 5% Premiera - 2014-01-20
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Społeczne konteksty edukacji medialnej - Praca zbiorowa

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    od serwowanej nam medialnej podróbki... Nazwa - Operacja Franciszek. Sześć medialnych mitów na temat papieża Autor - Tomasz Terlikowski Oprawa - Miękka ... Pełen opis produktu 'Operacja Franciszek. Sześć medialnych mitów na temat papieża - Tomasz Terlikowski' »

    Opis - - Lewicowy Franciszek zwolennikiem teologii wyzwolenia?- Antyklerykalny Franciszek zmienia nauczanie Kościoła - przede wszystkim w kwestii rozwodów i obrony życia poczętego?- Liberalny Franciszek wprowadzi kapłaństwo kobiet?- Rewolucyjny Franciszek gruntownie zreformuje podstawy wiary?- Ubogi Franciszek zajmuje się przede wszystkim zwalczaniem bogactwa wśród biskupów?Lewica ma nowego idola - papieża Franciszka. Mają go także media, kreujące Ojca Świętego na takiego idola. Przypisują mu nieprawdopodobne poczynania, poglądy, cechy i zamiary. Tomasz P. Terlikowski rozbija w proch i pył ów fałszywy, sztucznie wykreowany wizerunek Franciszka. Pokazuje, jak odległy jest on od rzeczywistości, jak naiwny i szkodliwy. Jednocześnie dowodzi, że prawdziwy Franciszek jest znacznieciekawszy od serwowanej nam medialnej podróbki... Nazwa - Operacja Franciszek. Sześć medialnych mitów na temat papieża Autor - Tomasz Terlikowski Oprawa - Miękka Wydawca - Fronda Kod ISBN - 9788364095160 Kod EAN - 9788364095160 Wydanie - 1 Rok wydania - 2014 Język - polski Format - 12.5x20.5cm Ilość stron - 248 Podatek VAT - 5% Premiera - 2014-02-27
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Operacja Franciszek. Sześć medialnych mitów na temat papieża - Tomasz Terlikowski

  • [IMPULS]

    Kategoria: Książki / Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne / Socjologia. Społeczeństwo / Komunikacja społeczna. Media. Dziennikarstwo

    .

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Media globalne media lokalne. Zagadnienia z obszaru pedagogiki medialnej i edukacji region


Kumiko.pl

Książki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 12.10.2009
wydawnictwo naukowe pwn, cambridge university press, olesiejuk, zielona sowa, helion, egmont, pzwl, clementoni, wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego, trefl
Produkty w ofercie: 78500
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Godi.pl

Książki dla dzieci oraz naukowe i kulinarne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 14.05.2005
wydawnictwo naukowe pwn, lexisnexis, umcs, harmonia, wydawnictwo szkolne pwn, w.a.b., adam marszałek wydawnictwo, egmont, skrzat, muza
Produkty w ofercie: 50822
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 125
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2

Prolibri.pl

Książki i audiobooki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 27.05.2011
wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, cambridge university press, olesiejuk, helion, zielona sowa, egmont, umcs, zysk i s-ka, pzwl
Produkty w ofercie: 91751
Promocje: 90639
Wysyłka do 3 dni: 91750
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Gigant.pl

Książki, muzyka oraz filmy.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 18.06.2008
cd baby, universal music, warner music, naxos classical, imports, sony music entertainment, sony music, bis records, chandos, essential media afw
Produkty w ofercie: 2183576
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 163230
Opinie pozytywne: 22
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 5

ksiegarnia-marki.pl

Książki, artykuły szkolne, gry i zabawki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 19.02.2018
egmont, olesiejuk sp. z o.o., novae res, znak, revell, adam marszałek, helion, leantoys, prószyński i s-ka, wsip
Produkty w ofercie: 70000
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 70000
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Selkar.pl

Literatura popluarnonaukowa oraz książki wielogatunkowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 06.03.2007
pwn wydawnictwo naukowe, egmont, helion, Świat książki, wolters kluwer polska, albatros, c.h. beck, bellona, w.a.b., olesiejuk sp. z o.o.
Produkty w ofercie: 74490
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 72862
Opinie pozytywne: 5
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1

InBook.pl

Książki , płyty CD, DVD, multimedia, zegarki, zabawki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 19.04.2008
Produkty w ofercie: 163450
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 163450
Opinie pozytywne: 9
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 6

Booknet.net.pl

Książki oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.03.2011
pwn wydawnictwo naukowe, wydawnictwo olesiejuk, egmont, helion, c.h. beck, cambridge university press, wsip wydawnictwo szkolne i pedagogiczne, zielona sowa, bellona, wolters kluwer
Produkty w ofercie: 329777
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 329777
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Hatteria.pl

Książki, płyty CD, pocztówki oraz koperty.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 13.07.2011
pozostałe, pwm-polskie wydawnictwo muzyczne, nomos-zakład wydawniczy, piw-państwowy instytut wydawniczy, wl-wydawnictwo literackie, czytelnik, gamma, taiwpn universitas, kaw-krajowa agencja wydawnicza, iskry
Produkty w ofercie: 5972
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Madbooks.pl

Książki i komiksy oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 15.04.2009
wydawnictwo naukowe pwn, helion, wolters kluwer, olesiejuk, c.h. beck, zielona sowa, prószyński media, egmont, wam, difin
Produkty w ofercie: 83659
Promocje: 48532
Wysyłka do 3 dni: 83659
Opinie pozytywne: 4
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Bystrzak Sklep

Zabawki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 03.02.2022
storybox.pl, novae res, wydawnictwo albatros, wydawnictwo filia, wydawnictwo muza, psychoskok, czwarta strona, sonia draga, wydawnictwo naukowe pwn, harpercollins
Produkty w ofercie: 14999
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 14999
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Wieszcz.pl

Książki nowe oraz używane.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 04.05.2011
warszawa, czytelnik warszawa, wolters kluwer polska sa, storybox, harlequin, piw warszawa, wydawnictwo naukowe pwn, wydawnictwo e-bookowo, armoryka, novae res
Produkty w ofercie: 137488
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 8
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Literacka.pl

Książki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 25.05.2009
wydawnictwo naukowe pwn, wydawnictwo olesiejuk, egmont, wolters kluwer polska, helion, cambridge university press, olesiejuk, zielona sowa, muza, c.h. beck
Produkty w ofercie: 171485
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 113
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 1