Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
Włączyłeś filtrowanie wyników wyszukiwania. Aby znaleźć więcej produktów wyłącz część lub wszystkie filtry.
  • [Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego]

    Kategoria: PrawoWysyłka: od ręki

    pod kierownictwem naukowym pana prof. dr. hab. Ryszarda Markiewicza. Temat projektu - będący także tytułem niniejszego tomu - "Prawo a media społecznościowe" znakomicie oddaje ideę seminariów... Pełen opis produktu 'Prawo a media społecznościowe Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego' »

    Zbiorowe opracowanie problematyki prawnej związanej z funkcjonowaniem mediów społecznościowych uważam za bardzo cenną inicjatywę grupy Autorów, nad którymi opiekę naukową sprawował Pan Profesor Ryszard Markiewicz. [...] W monografii podejmowane jest szerokie spektrum zagadnień prawnych dotyczących sieci społecznościowych. W zespole autorskim znaleźli się badacze prawa konstytucyjnego, praw człowieka, cywiliści, karniści. Sprawia to, że otrzymujemy dzieło kompleksowe, pozwalające całościowo spojrzeć na analizowane zjawisko. dr hab. Wojciech Machała, Uniwersytet Warszawski Niniejsza książka jest rezultatem dwuletnich badań prowadzonych przez doktorantów w ramach seminarium projektowego programu doktorskiego z zakresu nauk prawnych w Szkole Doktorskiej Nauk Społecznych Uniwersytetu Jagiellońskiego, który jest współtworzony we współpracy z Wydziałem Prawa i Administracji UJ. Z satysfakcją oddajemy w ręce czytelników rezultat pierwszej edycji seminarium projektowego, który został przygotowany pod kierownictwem naukowym pana prof. dr. hab. Ryszarda Markiewicza. Temat projektu - będący także tytułem niniejszego tomu - "Prawo a media społecznościowe" znakomicie oddaje ideę seminariów projektowych: podejmowania ważnych i aktualnych wyzwań dla nauk prawnych z perspektywy różnych ich specjalności z równoczesnym uwzględnieniem nieodzownego w uprawianiu nauki we współczesnym świecie komponentu interdyscyplinarnego. Jesteśmy więc przekonani, że publikacja ta spotka się z zainteresowaniem nie tylko prawników. ( fragment Słowa wstępnego)
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Prawo a media społecznościowe Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego

  • [Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego]

    Kategoria: /Książki/Nauka/Filozofia i socjologia/
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Media i społeczeństwo

  • [Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego]

    Kategoria: Wydawnictwa naukowe i popularno-naukoweWysyłka: od ręki

    Przygotowania do wstąpienia Polski do Unii Europejskiej sprawiły, że media w naszym kraju stanęły w obliczu licznych zadań i wyzwań. Na środkach masowego komunikowania spoczęła odpowiedzialność... Pełen opis produktu 'Media a integracja europejska' »

    Przygotowania do wstąpienia Polski do Unii Europejskiej sprawiły, że media w naszym kraju stanęły w obliczu licznych zadań i wyzwań. Na środkach masowego komunikowania spoczęła odpowiedzialność za dostarczanie obywatelom wiedzy o UE; jednocześnie wokół wszystkich problemów, korzyści i obaw, wiążących się z akcesją Polski do struktur zjednoczonej Europy. Odgrywając - z większym lub mniejszym sukcesem - rolę edukacyjną oraz kształtując opinię publiczną, media pozwoliły jednocześnie na ujawnienie się społecznych nadziei i niepokojów związanych z planowanym przełomem. Prasa, radio, telewizja, Internet znalazły się w centrum społecznych procesów i przemian poznawczych, jakie pociąga za sobą wejście Polski do UE.Odpowiedzi na pytanie, czy i jak polskim mediom udaje się sprostać temu zadaniu, a także konfrontacji ich roli w procesach akcesyjnych z rolą, jaką odegrały w nich systemy medialne w krajach, które procesy integracyjne mają już za sobą, poświęcona jest niniejsza praca zbiorowa, przygotowana przez autorów z Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Media a integracja europejska

  • A Polyvalent Media Policy in the Enlarged European Union w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    35,91 zł
    39,90 zł

    [wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego]

    Kategoria: Historia. Archeologia >Historia krajów, narodów i miejscWysyłka: od ręki

    An impressive work of media and communication scholarship, this meticulously researched book provides comprehensive and authoritative treatment to the development of European Union media... Pełen opis produktu 'A Polyvalent Media Policy in the Enlarged European Union' »

    An impressive work of media and communication scholarship, this meticulously researched book provides comprehensive and authoritative treatment to the development of European Union media policy, in all its complexity and competing rationales; it offers a study of EU enlargement and conditionality; and it examines in detail the EU’s impact on the new member states in Central and Eastern Europe (CEE), insightfully exploring themes such as content regulation and the promotion of European works, media ownership and media pluralism, the independence of regulatory agencies, and public service media. Building on a state of the art review of existing scholarship on media and communications policy, and offering its own perspective on comparative approaches to the subject, it makes an original and informed contribution both to theory building and to empirical research. It should be a standard point of reference for the academic, stakeholder and policy communities in this field.Peter Humphreys, Professor of Politics, The University of Manchester, UK...
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o A Polyvalent Media Policy in the Enlarged European Union

  • [Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego]

    Kategoria: Wydawnictwa naukowe i popularno-naukoweWysyłka: od ręki

    W książce Mass media. Metody badań autorzy przedstawiają zrozumiałe wyjaśnienia metod i narzędzi używanych do prowadzenia efektywnych badań. Opisują różne typy metod badań ilościowych i jakoś... Pełen opis produktu 'Mass media' »

    W książce Mass media. Metody badań autorzy przedstawiają zrozumiałe wyjaśnienia metod i narzędzi używanych do prowadzenia efektywnych badań. Opisują różne typy metod badań ilościowych i jakościowych, ich wady i zalety oraz metodologię. Wskazują na znaczenie etyki jako podstawy badań ? jak również ryzyka związanego z maskowaniem i mistyfikacją. Uczą, jak wyszukiwać potrzebne informacje w magazynach, czasopismach, literaturze i Internecie ? oraz jak oceniać rzetelność tych danych. Mając zaś świadomość stale narastającego bogactwa materiałów dostępnych w sieci, autorzy podają wiele adresów stron internetowych pomocnych w efektywnych badaniach mass mediów.Jest to bezsprzecznie najlepsza na rynku książka dla tych, którzy chcą się nauczyć, jak prowadzić badania w telekomunikacji.John Wright, University of FloridaJedna z najbardziej rzetelnych i autorytatywnych książek z dziedziny metodologii badań, odnosząca się wyłącznie do komunikowania masowego.Shuhua Zhou, University of AlabamaRoger D. Wimmer (Ph.D., Bowling Green State University) jest założycielem Wimmer Research, firmy prowadzącej badania mass mediów.Joseph R. Dominick (Ph.D., Michigan State University) jest profesorem w College of Journalism and Mass Communication na University of Georgia. Autor wielu książek; opublikował też liczne artykuły w czasopismach zajmujących się komunikacją, mediami, reklamą i teorią badań.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Mass media

  • Media a integracja europejska w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    22,68 zł
    25,20 zł

    [wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego]

    Kategoria: Historia. Archeologia >Historia krajów, narodów i miejscWysyłka: od ręki

    Przygotowania do wstąpienia Polski do Unii Europejskiej sprawiły, że media w naszym kraju stanęły w obliczu licznych zadań i wyzwań. Na środkach masowego komunikowania spoczęła odpowiedzialność... Pełen opis produktu 'Media a integracja europejska' »

    Przygotowania do wstąpienia Polski do Unii Europejskiej sprawiły, że media w naszym kraju stanęły w obliczu licznych zadań i wyzwań. Na środkach masowego komunikowania spoczęła odpowiedzialność za dostarczanie obywatelom wiedzy o UE; jednocześnie wokół wszystkich problemów, korzyści i obaw, wiążących się z akcesją Polski do struktur zjednoczonej Europy. Odgrywając - z większym lub mniejszym sukcesem - rolę edukacyjną oraz kształtując opinię publiczną, media pozwoliły jednocześnie na ujawnienie się społecznych nadziei i niepokojów związanych z planowanym przełomem. Prasa, radio, telewizja, Internet znalazły się w centrum społecznych procesów i przemian poznawczych, jakie pociąga za sobą wejście Polski do UE.Odpowiedzi na pytanie, czy i jak polskim mediom udaje się sprostać temu zadaniu, a także konfrontacji ich roli w procesach akcesyjnych z rolą, jaką odegrały w nich systemy medialne w krajach, które procesy integracyjne mają już za sobą, poświęcona jest niniejsza praca zbiorowa, przygotowana przez autorów z Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Media a integracja europejska

  • Media Management A Comparative Analysis of European and American systems w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    41,58 zł
    46,20 zł

    [wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego]

    Kategoria: Nauki społeczne, ekonomiczne, prawne >Ekonomia. Marketing. Biznes.Wysyłka: do 3 dni

    A book can be both a good academic manual and a source of knowledge for practitioners – the media employees (especially managers). The author skillfully combines various conventions making a Pełen opis produktu 'Media Management A Comparative Analysis of European and American systems' »

    A book can be both a good academic manual and a source of knowledge for practitioners – the media employees (especially managers). The author skillfully combines various conventions making a basically scholarly work also a clearly formulated quick reference for a wide audience.Prof dr hab. Beata Glinka, Warsaw University...
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Media Management A Comparative Analysis of European and American systems

  • [Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego]

    Kategoria: Książki / Wydawnictwa naukowe

    .

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Media a integracja europejska.

  • [Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego]

    Kategoria: /Książki/Nauka/Prawo/
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Media i przestępczość

  • [Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego]

    Kategoria: Książki / Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne

    .

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Medialne fiasko zjednoczenia?. Media opiniotwórcze w sytuacji przełomu politycznego na przykładzie niemieckiego zjednoczenia

  • [Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego]

    Kategoria: Wydawnictwa naukowe i popularno-naukoweWysyłka: od ręki

    An impressive work of media and communication scholarship, this meticulously researched book provides comprehensive and authoritative treatment to the development of European Union media... Pełen opis produktu 'A Polyvalent Media Policy in the Enlarged European Union' »

    An impressive work of media and communication scholarship, this meticulously researched book provides comprehensive and authoritative treatment to the development of European Union media policy, in all its complexity and competing rationales; it offers a study of EU enlargement and conditionality; and it examines in detail the EU?s impact on the new member states in Central and Eastern Europe (CEE), insightfully exploring themes such as content regulation and the promotion of European works, media ownership and media pluralism, the independence of regulatory agencies, and public service media. Building on a state of the art review of existing scholarship on media and communications policy, and offering its own perspective on comparative approaches to the subject, it makes an original and informed contribution both to theory building and to empirical research. It should be a standard point of reference for the academic, stakeholder and policy communities in this field.Peter Humphreys, Professor of Politics, The University of Manchester, UK
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o A Polyvalent Media Policy in the Enlarged European Union

  • [Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego]

    Kategoria: Szkoły policealne. Szkoły wyższeWysyłka: od ręki

    Media globalne stanowią całościowy i aktualny przegląd zagadnień związanych z produkcją i odbiorem mediów na całym świecie. Poruszane w książce zagadnienia obejmują: * historyczny rozwój n... Pełen opis produktu 'Media globalne' »

    Media globalne stanowią całościowy i aktualny przegląd zagadnień związanych z produkcją i odbiorem mediów na całym świecie. Poruszane w książce zagadnienia obejmują: * historyczny rozwój nowych mediów oraz zmiany, jakie nastąpiły w sektorze mediów za sprawą globalizacji; * różnice pomiędzy funkcjonowaniem usług medialnych na poszczególnych rynkach regionalnych i narodowych; * sposoby adaptacji na świecie takich programów, jak Big Brother czy Milionerzy, oraz czynniki lingwistyczne i kulturowe wpływające na odbiór formatów tych programów; * zakres i funkcjonowanie regulacji dotyczących globalnych organizacji medialnych.Terry Flew prezentuje teorie na temat globalizacji na tle nowych, interdyscyplinarnych perspektyw naukowych.John Sinclair, Uniwersytet w MelbourneMedia globalne to wszechstronna analiza procesów produkcji i cyrkulacji informacji oraz kultury podejmowana z różnych perspektyw: polityki i ekonomii politycznej, kulturoznawstwa, antropologii, przemysłów kultury. [...] Autorka przedstawia media globalne jako narzędzia komunikacji i źródła informacji, a także jako narzędzia do budowania ponadnarodowych społeczności w cyberprzestrzeni, zwraca uwagę na media jako nową przestrzeń, w której użytkownicy lokują zasoby informacji, wiedzy, kultury, a zarazem korzystają z zasobów kreowanych przez innych użytkowników.Z recenzji Kazimierza Krzysztofka, SWPS w Warszawie
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Media globalne

  • [Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego]

    Kategoria: Szkoły policealne. Szkoły wyższeWysyłka: od ręki

    , w których powstały media masowe, formy instytucjonalne rozwijających się mediów, relacje między instytucjami medialnymi a państwem oraz współzależności między różnymi środkami przekazu.Prze... Pełen opis produktu 'Media i społeczeństwo' »

    Niniejsza książka stanowi imponujący, kompleksowy opis rozwoju mediów masowych od końca XIX wieku do dziś. Łącząc ujęcia historyczne i porównawcze, autorzy analizują konteksty społeczno-ekonomiczne, w których powstały media masowe, formy instytucjonalne rozwijających się mediów, relacje między instytucjami medialnymi a państwem oraz współzależności między różnymi środkami przekazu.Przedstawiony historyczny opis rozwoju gazet, filmu, radia, telewizji i internetu stanowi krytyczne wprowadzenie do współczesnego medioznawstwa przeznaczone zarówno dla studentów, jak i badaczy zajmujących się tymi zagadnieniami.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Media i społeczeństwo

  • [Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego]

    Kategoria: Wydawnictwa naukowe i popularno-naukoweWysyłka: od ręki

    terrorystów.? Choć to teza szokująca, czyż nie jest zasadna? Czy nie dzięki mediom i dziennikarzom terroryści zdobywają to, o co im najbardziej chodzi - zastraszenie ogółu, zmuszenie władz do... Pełen opis produktu 'Media i terroryści' »

    Wybitny historyk i znawca terroryzmu, Walter Laqueur, napisał: ?Jeśli terroryzm jest propagandą poprzez czyn, to dziennikarze oraz telewizyjni reporterzy i operatorzy są najlepszymi kolegami terrorystów.? Choć to teza szokująca, czyż nie jest zasadna? Czy nie dzięki mediom i dziennikarzom terroryści zdobywają to, o co im najbardziej chodzi - zastraszenie ogółu, zmuszenie władz do reakcji (choćby była to reakcja narzucenia policyjnego nadzoru nad obywatelami w ramach walki z terroryzmem)? Czy nawet ci dziennikarze, którzy są jawnymi i konsekwentnymi przeciwnikami terrorystów, pośrednio nie przyczyniają się do nadawania im społecznego znaczenia, wyższego statusu, nagłaśniania ich żalów i żądań? Czy władze i politycy nie korzystają z lęków nagłaśnianych przez media? Czy ich nie podsycają? Te pytania stawia najnowsza książka Tomasza Gobana-Klasa.Prof. dr hab. Tomasz Goban-Klas jest socjologiem i medioznawcą, kierownikiem Katedry Komunikowania i Mediów Społecznych Uniwersytetu Jagiellońskiego, był także profesorem w Akademii Obrony Narodowej. Pełnił funkcję sekretarza stanu w Ministerstwie Edukacji Narodowej oraz członka Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, a wcześniej dyrektora Polskiego Centrum Informacji Akademickiej w Stanach Zjednoczonych. Jest naukowym globtroterem, wykładał w Europie i Stanach Zjednoczonych, wygłaszał referaty na licznych światowych konferencjach. Niegdyś zamiłowany podróżnik, obecnie osiadł we wsi Konary pod Krakowem.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Media i terroryści

  • [Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego]

    Kategoria: Wydawnictwa naukowe i popularno-naukoweWysyłka: od ręki

    przez wystąpienia w programach typu talk show.Media, relacjonując politykę, wolą sprawy trywialne od poważnych, przedkładają skandale seksualne nad kryzysy społeczne. Jednocześnie Internet stwarza... Pełen opis produktu 'Mass media polityka i demokracja' »

    Polityka wydaje się dziś tyleż kwestią ideologii, co estetyki. Politycy i partie polityczne wynajmują agencje reklamowe i specjalistów od badań rynku, aby stworzyć odpowiedni wizerunek i opracować właściwe slogany. Wkładają niemało wysiłku w aranżowanie zdjęć z wykonawcami muzyki pop czy aktorami z Hollywood. Tradycyjne masowe spotkania polityczne i dokumenty programowe zostały zastąpione przez wystąpienia w programach typu talk show.Media, relacjonując politykę, wolą sprawy trywialne od poważnych, przedkładają skandale seksualne nad kryzysy społeczne. Jednocześnie Internet stwarza nowe możliwości głoszenia idei politycznych, umożliwiając spotkania przeciwników globalizacji czy żywności modyfikowanej genetycznie, pozornie spontaniczne i bez ?prowodyrów?.Mass media, polityka i demokracja poddaje krytycznej analizie powyższe tematy i związaną z nimi dyskusję. Autor przedstawia systematyczną ocenę wszystkich aspektów obrazu polityki w mediach oraz wpływu mediów na politykę. Wraz z globalizacją i nowymi technologiami zarówno polityka jak i mass media ulegają przemianom o zasadniczym znaczeniu dla dystrybucji władzy i funkcjonowania demokracji. Książa Johna Streeta stanowi swego rodzaju przewodnik po politycznych aspektach mediów u progu dwudziestego pierwszego wieku.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Mass media polityka i demokracja

  • Penalny populizm a media w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    35,91 zł
    39,90 zł

    [wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego]

    Kategoria: Nauki społeczne, ekonomiczne, prawne >Prawo i administracjaWysyłka: od ręki

    Populizm penalny, który w ostatnich latach opanował tzw. klasę polityczną i media w Polsce, uważany jest za podstawową przyczynę procesu gwałtownego „psucia prawa karnego”, jaki zapoczątkowany... Pełen opis produktu 'Penalny populizm a media' »

    Populizm penalny, który w ostatnich latach opanował tzw. klasę polityczną i media w Polsce, uważany jest za podstawową przyczynę procesu gwałtownego „psucia prawa karnego”, jaki zapoczątkowany został wkrótce po wejściu w życie kodyfikacji karnej z 1997 roku. Niniejsza publikacja stanowi pierwsze w literaturze polskiej monograficzne i kompleksowe opracowanie tej problematyki. Jej szczególnie wartościową cechą jest interdyscyplinarny charakter, łączący analizę z zakresu socjologii prawa i kryminologii z analizą politologiczną i medioznawczą. W tym sensie książka adresowana jest do bardzo szerokiego grona odbiorców, którzy często mają jedynie fragmentaryczną wiedzę i znajomość literatury dotyczącej tej kwestii. Książka przekazuje niejako w pigułce obraz funkcjonowania dzisiejszych polityków i współczesnych mediów. Codzienna obserwacja zjawisk związanych z populizmem penalnym może oczywiście budzić sprzeciw, złość, oburzenie, natychmiastową chęć sprostowania itp., dostarcza jednak niejako „rozcieńczonego” obrazu tego problemu. Dopiero kompleksowe przedstawienie zagadnienia przez pryzmat wypowiedzi polityków i mediów, prezentowane w skondensowanej formie, uświadamia całą grozę sytuacji. Czytając dwa ostatnie rozdziały pracy, można zdać sobie sprawę z degrengolady, jakiej doznał w Polsce w ostatnich latach publiczny dyskurs na temat przestępstwa, przestępczości, przestępcy i polityki kontroli tych zjawisk.Z recenzji prof. dr. hab. Krzysztofa Krajewskiego...
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Penalny populizm a media

  • [Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego]

    Kategoria: Szkoły policealne. Szkoły wyższeWysyłka: od ręki

    Nowe media to wyczerpujące wprowadzenie do kultury, historii, technologii i teorii nowych mediów. Książka ta powstała z myślą o studentach, a jej celem jest znalezienie odpowiedzi na pytanie,... Pełen opis produktu 'Nowe media' »

    Nowe media to wyczerpujące wprowadzenie do kultury, historii, technologii i teorii nowych mediów. Książka ta powstała z myślą o studentach, a jej celem jest znalezienie odpowiedzi na pytanie, na czym polega nowatorstwo ?nowych mediów?, poddanie krytycznej ocenie tezy, zgodnie z którą jesteśmy świadkami rewolucji medialnej i technicznej, oraz wytyczenie nowych kierunków w badaniach nad mediami. Autorzy poruszają szeroki wachlarz zagadnień, takich jak: charakterystyka nowych mediów; społeczne i polityczne zastosowania nowych mediów i nowych technik komunikowania się; nowe technologie medialne i ich związek z polityką i globalizacją; nowe media i życie codzienne; teorie interaktywności; symulacja; ekonomia nowych mediów; cybernetyka i cyberkultura oraz historia robotów i sztucznego życia. Jon Dovey, Seth Giddings, Kieran Kelly i Martin Lister są pracownikami Instytutu Kultury, Mediów i Dramatu na Wydziale Sztuk Kreatywnych Uniwersytetu Zachodniej Anglii w Bristolu. Iain Grant jest kierownikiem Instytutu Filozofii na Wydziale Nauk Społecznych i Humanistycznych tego samego uniwersytetu
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Nowe media

  • [Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego]

    Kategoria: Książki / Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne / Ekonomia

    .

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Za fasadą społeczności. Elementy zarządzania nowymi mediami

  • [Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego]

    Kategoria: Książki / Wydawnictwa naukowe

    .

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o A Polyvalent Media Policy in the Enlarged European Union.

  • [Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego]

    Kategoria: Szkoły policealne. Szkoły wyższeWysyłka: od ręki

    Praca ma charakter interdyscyplinarny. Zawiera kilkanaście tekstów z zakresu politologii, prawa, socjologii i psychologii. W centrum refleksji są media i ich rola w systemie władzy oraz Pełen opis produktu 'Media Władza Prawo' »

    Praca ma charakter interdyscyplinarny. Zawiera kilkanaście tekstów z zakresu politologii, prawa, socjologii i psychologii. W centrum refleksji są media i ich rola w systemie władzy oraz w kształtowaniu opinii społecznej.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Media Władza Prawo


Kumiko.pl

Książki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 12.10.2009
wydawnictwo naukowe pwn, cambridge university press, olesiejuk, zielona sowa, helion, egmont, pzwl, clementoni, wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego, trefl
Produkty w ofercie: 78500
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Godi.pl

Książki dla dzieci oraz naukowe i kulinarne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 14.05.2005
wydawnictwo naukowe pwn, lexisnexis, umcs, harmonia, wydawnictwo szkolne pwn, w.a.b., adam marszałek wydawnictwo, egmont, skrzat, muza
Produkty w ofercie: 50822
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 125
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2

Prolibri.pl

Książki i audiobooki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 27.05.2011
wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, cambridge university press, olesiejuk, helion, zielona sowa, egmont, umcs, zysk i s-ka, pzwl
Produkty w ofercie: 91751
Promocje: 90639
Wysyłka do 3 dni: 91750
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Gigant.pl

Książki, muzyka oraz filmy.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 18.06.2008
cd baby, universal music, warner music, naxos classical, imports, sony music entertainment, sony music, bis records, chandos, essential media afw
Produkty w ofercie: 2183576
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 163230
Opinie pozytywne: 22
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 5

ksiegarnia-marki.pl

Książki, artykuły szkolne, gry i zabawki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 19.02.2018
egmont, olesiejuk sp. z o.o., novae res, znak, revell, adam marszałek, helion, leantoys, prószyński i s-ka, wsip
Produkty w ofercie: 70000
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 70000
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Selkar.pl

Literatura popluarnonaukowa oraz książki wielogatunkowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 06.03.2007
pwn wydawnictwo naukowe, egmont, helion, Świat książki, wolters kluwer polska, albatros, c.h. beck, bellona, w.a.b., olesiejuk sp. z o.o.
Produkty w ofercie: 74490
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 72862
Opinie pozytywne: 5
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1

Booknet.net.pl

Książki oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.03.2011
pwn wydawnictwo naukowe, wydawnictwo olesiejuk, egmont, helion, c.h. beck, cambridge university press, wsip wydawnictwo szkolne i pedagogiczne, zielona sowa, bellona, wolters kluwer
Produkty w ofercie: 329777
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 329777
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Madbooks.pl

Książki i komiksy oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 15.04.2009
wydawnictwo naukowe pwn, helion, wolters kluwer, olesiejuk, c.h. beck, zielona sowa, prószyński media, egmont, wam, difin
Produkty w ofercie: 83659
Promocje: 48532
Wysyłka do 3 dni: 83659
Opinie pozytywne: 4
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Wieszcz.pl

Książki nowe oraz używane.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 04.05.2011
warszawa, czytelnik warszawa, wolters kluwer polska sa, storybox, harlequin, piw warszawa, wydawnictwo naukowe pwn, wydawnictwo e-bookowo, armoryka, novae res
Produkty w ofercie: 137488
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 8
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Albertus.pl

Poradniki oraz encyklopedie i słowniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 28.09.2005
wydawnictwo naukowe pwn, zysk i s-ka, adam marszałek, lonely planet publications, pwn, rebis, wnt, muza, penguin, wydawnictwo literackie
Produkty w ofercie: 30292
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 30292
Opinie pozytywne: 1
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2

Bonusmedia

Książki, audiobooki, filmy oraz nagrania muzyczne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 17.01.2013
wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, helion, c.h. beck, bellona, zysk i s-ka, egmont, lexisnexis, literackie, rebis
Produkty w ofercie: 51304
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 51299
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0