Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
  • [WSIP]

    Kategoria: Historia (kl.1 Lic/Tech.)Wysyłka: od ręki

    Podręcznik Historia i społeczeństwo. Język, komunikacja i media ma charakter interdyscyplinarny . Ukazuje związki między różnymi zjawiskami, z którymi uczeń zapoznawał... Pełen opis produktu 'Komunikacja i media. Liceum/technikum. Historia i społeczeństwo. Podręcznik' »

    Podręcznik Historia i społeczeństwo. Język, komunikacja i media ma charakter interdyscyplinarny. Ukazuje związki między różnymi zjawiskami, z którymi uczeń zapoznawał się na lekcjach języka polskiego i historii. Prezentuje kulturotwórczą rolę Biblii. Przedstawia miejsce języka polskiego w wielkiej rodzinie języków indoeuropejskich oraz kwestię wpływów zewnętrznych, którym na przestrzeni wieków ulegała polszczyzna. Analizuje język propagandy politycznej, społecznej i religijnej od czasów najdawniejszych do współczesności. Przedstawia rolę tzw. nowych mediów w dzisiejszym świecie. Podręcznik ma też uświadomić uczniom zagrożenia, które wiążą się z oddziaływaniem współczesnych środków przekazu. Warte uwagi cechy podręczników z cyklu Historia i społeczeństwo dla liceum i technikum: przystępny język wykładu, który ułatwia zrozumienie trudnych zagadnień z różnych dziedzin naszego życia – od zarania dziejów do współczesności; bogaty zestaw map, fotografii, reprodukcji dzieł sztuki i schematów, które rozbudzają zainteresowanie uczniów omawianą tematyką; infografiki, które w atrakcyjny sposób przybliżają wybrane problemy życia społecznego, gospodarczego, politycznego i kulturalnego różnych epok; rozbudowane komentarze do materiałów graficznych, które wprowadzają dodatkowe informacje uzupełniające tekst wykładu; ramki zatytułowane Oceny, dyskusje, spory – przedstawiono w nich kwestie wzbudzające kontrowersje wśród historyków; bloki ćwiczeniowe zamieszczone po każdym rozdziale oraz lekcje powtórzeniowe, które zawierają różnorodne polecenia i materiały do analizy, w tym źródła historyczne oraz współczesne teksty naukowe, popularnonaukowe i publicystyczne. Podręcznik Historia i społeczeństwo. Język, komunikacja i media został przystosowany do nowych wymagań MEN obowiązujących w szkołach ponadgimnazjalnych od września 2015 r.  Doskonałym uzupełnieniem podręcznika są: Atlas. Historia. Gimnazjum i szkoły ponadgimnazjalne, Kalejdoskop historii. Materiały multimedialne dla nauczycieli historii oraz historii i społeczeństwa. Gimnazjum i szkoły ponadgimnazjalne (DVD).
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Komunikacja i media. Liceum/technikum. Historia i społeczeństwo. Podręcznik

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    , efektem czego jest niniejsza publikacja. Nazwa - Media audiowizualne i cyfrowe wobec wyzwań współczesnego społeczeństwa Oprawa - Miękka Wydawca -... Pełen opis produktu 'Media audiowizualne i cyfrowe wobec wyzwań współczesnego społeczeństwa' »

    Opis - Słowo, obraz, dźwięk to fundamentalne składniki komunikowania masowego. Ich siła i oddziaływanie zaznacza się przede wszystkim w mediach audiowizualnych, a także cyfrowych. Są one częstym i chętnie podejmowanym przez badaczy tematem. Można je bowiem analizować z perspektywy socjologii, psychologii, medioznawstwa, ale także teologii i kulturoznawstwa. Ponieważ ich odbiorcą jest człowiek, nie sposób tej wszechstronności uniknąć. Wiedza na temat radia, telewizji, filmu, Internetu jest fundamentem ludzkiej mediosfery, w tym przede wszystkim właściwego ich odbioru.Ogromna popularność mediów audiowizualnych wśród odbiorców, a zatem ich podatność na oddziaływanie nie pozwala przejść obojętnie wobec tej problematyki. Stąd też zespół pracowników naukowych oraz doktorantów Instytutu Edukacji Medialnej i Dziennikarstwa Wydziału Teologicznego Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie podjął się gruntownych badań nad zagadnieniem przekazu audiowizualnego oraz cyfrowego, efektem czego jest niniejsza publikacja. Nazwa - Media audiowizualne i cyfrowe wobec wyzwań współczesnego społeczeństwa Oprawa - Miękka Wydawca - Elipsa Kod ISBN - 9788371510946 Kod EAN - 9788371510946 Rok wydania - 2012 Język - polski Format - 17.0x24.0cm Ilość stron - 324 Podatek VAT - 5%
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Media audiowizualne i cyfrowe wobec wyzwań współczesnego społeczeństwa

  • [Adam Marszałek]

    Kategoria: NaukaWysyłka: do 3 dni

    Inicjowana niniejszą zbiorową publikacją seria wydawnicza ma przede wszystkim upowszechniać wyniki najnowszych badań nad komunikacją w Polsce. Ma także przyczyniać się do integracji wysoce złożonej materii... Pełen opis produktu 'Studia nad mediami i komunikowaniem masowym. Teoria. Rynek. Społeczeństwo' »

    Inicjowana niniejszą zbiorową publikacją seria wydawnicza ma przede wszystkim upowszechniać wyniki najnowszych badań nad komunikacją w Polsce. Ma także przyczyniać się do integracji wysoce złożonej materii badawczej oraz szybko rosnącego, ale rozproszonego środowiska badaczy komunikologów.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Studia nad mediami i komunikowaniem masowym. Teoria. Rynek. Społeczeństwo

  • [Łośgraf]

    Kategoria: Reklama. PromocjaWysyłka: od ręki

    w pierwszych dziesięciu latach życia [?] przeciętnego polskiego dziecka na początku XXI wieku. Jej bohaterami są Feliks i inne dzieciz jego klasy, sąsiedztwa, rodziny, ale głównym tematem są... Pełen opis produktu 'Pasażer z tylnego siedzenia Media, reklama i wychowanie w społeczeństwie konsumpcyjnym' »

    Autorka jako pierwsza na polskim rynku wydawniczym podejmuje problematykę komercyjnej popkultury dziecięcej. W rozdziale wstępnym omawia kwestie enkulturacji, socjalizacji, kształtowania kompetencji komunikacyjnych i kulturowych oraz roli w tych procesach mediów i popkultury, a także rodziny, rówieśników, Kościoła itp., ze szczególnym uwzględnieniem sprzeczności w przesłaniu i sposobie oddziaływania tych instytucji. Kolejne rozdziały to krótkie eseje ? analizy zjawisk z szeroko pojętej kultury popularnej dla dzieci: zabawek (LEGO, czyli do czego służą zabawki), gier, filmów, książek (Harry Potter i Mr Hyde, czyli o podwójnym życiu kultury dziecięcej), czasopism, reklam (Wszyscy mają Mambę, czyli do kogo mówi reklama), kultowych bohaterów, pod kątem opisu tego, jak razem tworzą konsekwentny ? choć w wielu miejscach wewnętrznie sprzeczny ? system socjalizacji dziecka do roli konsumenta.Odrębna grupa esejów poświęcona jest specyficznemu traktowaniu dziecka przez rodziców (Baby Einstein, czyli dziecko jako projekt kompetencyjny; Dziecko-bombonierka, czyli o tym, co przewidział Thorstein Veblen) oraz problemom szerszych zmian zachodzących w społeczeństwie (KAGOY, czyli zanikanie dzieciństwa; Dozwolone do lat 18 ? nastoletniość jako ideał; Kidult ? infantylizacja dorosłych).Książka jest przeznaczona dla socjologów, pedagogów, kulturoznawców i medioznawców. Ta książka została oparta na zapiskach czynionych w pierwszych dziesięciu latach życia [?] przeciętnego polskiego dziecka na początku XXI wieku. Jej bohaterami są Feliks i inne dzieciz jego klasy, sąsiedztwa, rodziny, ale głównym tematem są media i kultura popularna;to, jak przy ich udziale [?] dokonuje się socjalizacja [?] dziecka do życia w [?] społeczeństwie konsumpcyjnym. Pierwsza na polskim rynku książka o komercyjnej popkulturze dziecięcej!
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Pasażer z tylnego siedzenia Media, reklama i wychowanie w społeczeństwie konsumpcyjnym

  • [Adam Marszałek]

    Kategoria: PolitykaWysyłka: do 3 dni

    , oddziaływaniami między mediami i polityką oraz najnowszymi osiągnięciami naukowo-technicznymi, rozwiązaniami prawnymi, świadomością społeczno-polityczną, podjęła trud uporządkowania... Pełen opis produktu 'Polityka, media, społeczeństwo. Studia i szkice' »

    Wielce nośny poznawczo jest problem przedstawiony w dwunastu studiach dotyczących mediów l polityki. Autorka, wychodząc naprzeciw społecznemu zainteresowaniu powiązaniami, relacjami, wpływami, oddziaływaniami między mediami i polityką oraz najnowszymi osiągnięciami naukowo-technicznymi, rozwiązaniami prawnymi, świadomością społeczno-polityczną, podjęła trud uporządkowania wiedzy o współczesnym ładzie medialnym jako rzeczywistości społeczno-politycznej oraz objaśnienia tej wiedzy z punktu widzenia wiedzy o komunikacji społeczno-politycznej, kształtującej się rzeczywistości informacyjnej [...]. Z recenzji wydawniczej prof. zw. dr. hab. Andrzeja Chodubskiego W książce [...] znajdują odzwierciedlenie najnowsze teorie medioznawcze, którym towarzyszy świadomość tradycji badań oraz metod zobowiązujących do detalicznej dokładności w rejestrowaniu procesów otwartych, niepodle-gających jeszcze definiowaniu i weryfikacji naukowej. Opisując polską scenę polityczną w latach 1989-2006, autorka wydobywa elementy komunikowania politycznego świadczące o profesjonalizacji kampanii, aktualnie - wolą rządzących - przekształconej w kampanię permanentną. Formułuje argumenty przemawiające za racjonalizacją zachowań wszystkich uczestników procesu komunikowania. Wskazuje na złożoność oraz wieloaspektowość tytułowego problemu, przejawiające się m.In. w ewoluujących formułach gatunkowych, metodach pracy dziennikarskiej, zaufaniu do źródeł informacji, tabloidyzacji przekazu medialnego [...]. Z recenzji wydawniczej prof. zw. dr hab. Bogumiły Kosmanowej
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Polityka, media, społeczeństwo. Studia i szkice

  • [Astrum- Wydawnictwo Sp. z o.o.]

    Kategoria: Nauki humanistyczneWysyłka: do 3 dni

    społeczeństwie pomagają obywatelom uzyskać wiedzę o świecie, ustosunkować się do niego oraz podejmować decyzje co do tego, jaki sposób działania przyjąć na podstawie rzetelnej informacji? Czy... Pełen opis produktu 'Komunikowanie i obywatelskość. Mass media w społeczeństwie, czyli atak na system nadawców publicznych. Plotki, sensacje, doniesienia' »

    Komunikowanie i obywatelskość zajmuje się kwestią, która coraz częściej staje się ważnym tematem debaty akademickiej i dziennikarskiej: w jakim stopniu środki masowego przekazu we współczesnym społeczeństwie pomagają obywatelom uzyskać wiedzę o świecie, ustosunkować się do niego oraz podejmować decyzje co do tego, jaki sposób działania przyjąć na podstawie rzetelnej informacji? Czy media odgrywają jakąś rolę w kształtowaniu się sfery publicznej w okresie, kiedy atakowi poddawany jest system nadawców publicznych, a prasa tabloidowa wkracza na rynek, wnosząc nań plotki na temat znanych osobistości i sensacyjne doniesienia? W publikacji pod redakcją Petera Dahlgrena i Colina Sparksa autorzy poszczególnych rozdziałów przedstawiają różnorodne aspekty związków pomiędzy mediami masowymi i sferą publiczną, zarówno w Europie, jak i w USA. Wychodząc z różnych stanowisk intelektualnych, wszystkie teksty poruszają tematy, które mają podstawowe znaczenie dla codziennego funkcjonowania społeczeństwa demokratycznego.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Komunikowanie i obywatelskość. Mass media w społeczeństwie, czyli atak na system nadawców publicznych. Plotki, sensacje, doniesienia

  • [Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego]

    Kategoria: Komunikacja społeczna. Media. DziennikarstwoWysyłka: od ręki

    Niniejsza książka stanowi imponujący, kompleksowy opis rozwoju mediów masowych od końca XIX wieku do dziś. Łącząc ujęcia historyczne i porównawcze, autorzy analizują konteksty społeczno-ekono... Pełen opis produktu 'Media i społeczeństwo' »

    Niniejsza książka stanowi imponujący, kompleksowy opis rozwoju mediów masowych od końca XIX wieku do dziś. Łącząc ujęcia historyczne i porównawcze, autorzy analizują konteksty społeczno-ekonomiczne, w których powstały media masowe, formy instytucjonalne rozwijających się mediów, relacje między instytucjami medialnymi a państwem oraz współzależności między różnymi środkami przekazu.Przedstawiony historyczny opis rozwoju gazet, filmu, radia, telewizji i internetu stanowi krytyczne wprowadzenie do współczesnego medioznawstwa przeznaczone zarówno dla studentów, jak i badaczy zajmujących się tymi zagadnieniami.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Media i społeczeństwo

  • [ELIPSA Dom Wydawniczy]

    Kategoria: Książki / Wydawnictwa naukowe

    .

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Media audiowizualne i cyfrowe wobec wyzwań współczesnego społeczeństwa.

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    demokratycznego. Nazwa - Komunikowanie i obywatelskość. Mass media w społeczeństwie, czyli atak na system nadawców publicznych Oryginalny tytuł - COMMUNICATION... Pełen opis produktu 'Komunikowanie i obywatelskość. Mass media w społeczeństwie, czyli atak na system nadawców publicznych - Praca Zbiorowa' »

    Opis - Komunikowanie i obywatelskość zajmuje się kwestią, która coraz częściej staje się ważnym tematem debaty akademickiej i dziennikarskiej: w jakim stopniu środki masowego przekazu we współczesnym społeczeństwie pomagają obywatelom uzyskać wiedzę o świecie, ustosunkować się do niego oraz podejmować decyzje co do tego, jaki sposób działania przyjąć na podstawie rzetelnej informacji? Czy media odgrywają jakąś rolę w kształtowaniu się sfery publicznej w okresie, kiedy atakowi poddawany jest system nadawców publicznych, a prasa tabloidowa wkracza na rynek, wnosząc nań plotki na temat znanych osobistości i sensacyjne doniesienia? W publikacji pod redakcją Petera Dahlgrena i Colina Sparksa autorzy poszczególnych rozdziałów przedstawiają różnorodne aspekty związków pomiędzy mediami masowymi i sferą publiczną, zarówno w Europie, jak i w USA. Wychodząc z różnych stanowisk intelektualnych, wszystkie teksty poruszają tematy, które mają podstawowe znaczenie dla codziennego funkcjonowania społeczeństwa demokratycznego. Nazwa - Komunikowanie i obywatelskość. Mass media w społeczeństwie, czyli atak na system nadawców publicznych Oryginalny tytuł - COMMUNICATION AND CITIZENSHIP Autor - Praca Zbiorowa Oprawa - Miękka Wydawca - Astrum Kod ISBN - 9788372772343 Kod EAN - 9788372772343 Wydanie - 2007 Rok wydania - 2007 Język - polski Tłumacz - Hudak Marta Seria wydawnicza - Kreatywność Format - 19.0x23.0cm Ilość stron - 254 Podatek VAT - 5% Premiera - 2013-09-30
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Komunikowanie i obywatelskość. Mass media w społeczeństwie, czyli atak na system nadawców publicznych - Praca Zbiorowa

  • [Wyższa Szkoła Zarządzania i Marketingu]

    Kategoria: Państwo. Władza. Partie polityczneWysyłka: od ręki

    Media i komunikowanie to pojęcia coraz częściej używane już nie tylko w kontekście uwarunkowań współczesnego życia społeczeństw, ale też w kontekście badań i refleksji... Pełen opis produktu 'Media i komunikowanie w społeczeństwie demokratycznym' »

    Media i komunikowanie to pojęcia coraz częściej używane już nie tylko w kontekście uwarunkowań współczesnego życia społeczeństw, ale też w kontekście badań i refleksji nad charakterem współczesnego państwa, demokracji czy też jednostek.Niniejszy zbiór, zawierający aktualne i oryginalne opracowania naukowe, powinien w jakiejś mierze przyczynić się do rozszerzenia wiedzy miedioznawczej zarówno w wymiarze teoretycznym, jak i praktycznym.Praca adresowana jest do ludzi związanych z mediami (teoretyków i praktyków), pracowników agencji reklamowych, public relations, marketingu oraz do studentów politologii, dziennikarstwa i komunikacji społecznej.Stanisław Michalczyk, ze Wstępu
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Media i komunikowanie w społeczeństwie demokratycznym

  • [ELIPSA Dom Wydawniczy]

    Kategoria: Komunikacja społeczna. Media. DziennikarstwoWysyłka: od ręki

    Słowo, obraz, dźwięk to fundamentalne składniki komunikowania masowego. Ich siła i oddziaływanie zaznacza się przede wszystkim w mediach audiowizualnych, a także cyfrowych. Są one częstym... Pełen opis produktu 'Media audiowizualne i cyfrowe wobec wyzwań współczesnego społeczeństwa' »

    Słowo, obraz, dźwięk to fundamentalne składniki komunikowania masowego. Ich siła i oddziaływanie zaznacza się przede wszystkim w mediach audiowizualnych, a także cyfrowych. Są one częstym i chętnie podejmowanym przez badaczy tematem. Można je bowiem analizować z perspektywy socjologii, psychologii, medioznawstwa, ale także teologii i kulturoznawstwa. Ponieważ ich odbiorcą jest człowiek, nie sposób tej wszechstronności uniknąć. Wiedza na temat radia, telewizji, filmu, Internetu jest fundamentem ludzkiej mediosfery, w tym przede wszystkim właściwego ich odbioru.Ogromna popularność mediów audiowizualnych wśród odbiorców, a zatem ich podatność na oddziaływanie nie pozwala przejść obojętnie wobec tej problematyki. Stąd też zespół pracowników naukowych oraz doktorantów Instytutu Edukacji Medialnej i Dziennikarstwa Wydziału Teologicznego Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie podjął się gruntownych badań nad zagadnieniem przekazu audiowizualnego oraz cyfrowego, efektem czego jest niniejsza publikacja.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Media audiowizualne i cyfrowe wobec wyzwań współczesnego społeczeństwa

  • [Wydawnictwo Adam Marszałek]

    Kategoria: Nauki humanistyczneWysyłka: do 3 dni

    , ale tez jak mogą być zaprojektowane już w niedalekiej przyszłości nowe praktyki komunikacyjne. Społeczna przestrzeń mediów, dzięki nowym technologiom i internetowi wciąż się poszerza, praktycznie... Pełen opis produktu 'Media i społeczeństwo. Nowe strategie komunikacyjne' »

    Książka, którą proponujemy Czytelnikowi, jest bardziej zbiorem wielu pytań niż odpowiedzi, ale też naszym celem nie było danie gotowych rozwiązań, ale raczej pewnych wskazówek, jak wyglądają dziś, ale tez jak mogą być zaprojektowane już w niedalekiej przyszłości nowe praktyki komunikacyjne. Społeczna przestrzeń mediów, dzięki nowym technologiom i internetowi wciąż się poszerza, praktycznie z dnia na dzień przynosząc oryginalne, fascynujące rozwiązania. Zmiany są integralną częścią natury, ale pamiętajmy, że mogą powodować bardzo różne skutki...
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Media i społeczeństwo. Nowe strategie komunikacyjne

  • [Japonica]

    Kategoria: KsiążkiWysyłka: od ręki

    W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie tematyką ciała, prezentujemy pierwszy tom z serii Cielesność w kulturze Japonii, noszący podtytuł Media i społeczeństwo, który jest zbiorem... Pełen opis produktu 'Cielesność w kulturze Japonii Tom 1 Media i społeczeństwo' »

    W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie tematyką ciała, prezentujemy pierwszy tom z serii Cielesność w kulturze Japonii, noszący podtytuł Media i społeczeństwo, który jest zbiorem artykułów zawierających teksty o ciele w ujęciu medialnym i popkulturowym. Publikacja jest pierwszym na polskim rynku wydawniczym, tak obszernym, wielowątkowym i transdyscyplinarnym podejściem do tematu cielesności w Japonii.SPIS TREŚCI:Iwona Kordzińska-Nawrocka, Cielesność w kulturze Japonii wprowadzenieCzęść 1. Ciało w mediach i kulturze popularnejMikołaj Melanowicz, Oshima Nagisa i jego Dziennik złodzieja z Shinjuku w kontekście twórczości lat sześćdziesiątych XX wiekuPrzemysław Sztafiej, Obraz cielesności kobiet w obliczu upadającego patriarchatu – filmy Masumury YasuzoWioletta Bodzek, Fenomen Hatsune Miku – wirtualnego wykonawcyAgata Dycha, Idol w mediach i kulturze popularnejUrszula Altmajer, Nurt wizualny (visual kei) w muzyce japońskiejUrszula Pieńczak, Obraz homoseksualisty w wybranych tekstach japońskiej kultury popularnejCzęść 2. Ciało w interakcji społecznejIwona Kordzińska-Nawrocka, Powierzchowność ukształtowana – makijaż w kulturze JaponiiPatrycja Macioszek, Ciało i strój w twórczości współczesnych projektantów awangardowychGabriela Matusiak, Ciało kobiety idealnej – lalki zastępujące żywe partnerki
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Cielesność w kulturze Japonii Tom 1 Media i społeczeństwo

  • [ASTRUM]

    Kategoria: Książki / Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne / Psychologia. Psychoterapia

    .

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Komunikowanie i obywatelskość. Mass media w społeczeństwie, czyli atak na system nadawców publicznych

  • Media audiowizualne i cyfrowe wobec wyzwań współczesnego społeczeństwa w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    34,02 zł
    37,80 zł

    []

    Kategoria: Kultura. Sztuka. >Film Teatr Telewizja RadioWysyłka: od ręki

    Słowo, obraz, dźwięk to fundamentalne składniki komunikowania masowego. Ich siła i oddziaływanie zaznacza się przede wszystkim w mediach audiowizualnych, a także cyfrowych. Są one częstym... Pełen opis produktu 'Media audiowizualne i cyfrowe wobec wyzwań współczesnego społeczeństwa' »

    Słowo, obraz, dźwięk to fundamentalne składniki komunikowania masowego. Ich siła i oddziaływanie zaznacza się przede wszystkim w mediach audiowizualnych, a także cyfrowych. Są one częstym i chętnie podejmowanym przez badaczy tematem. Można je bowiem analizować z perspektywy socjologii, psychologii, medioznawstwa, ale także teologii i kulturoznawstwa. Ponieważ ich odbiorcą jest człowiek, nie sposób tej wszechstronności uniknąć. Wiedza na temat radia, telewizji, filmu, Internetu jest fundamentem ludzkiej mediosfery, w tym przede wszystkim właściwego ich odbioru.Ogromna popularność mediów audiowizualnych wśród odbiorców, a zatem ich podatność na oddziaływanie nie pozwala przejść obojętnie wobec tej problematyki. Stąd też zespół pracowników naukowych oraz doktorantów Instytutu Edukacji Medialnej i Dziennikarstwa Wydziału Teologicznego Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie podjął się gruntownych badań nad zagadnieniem przekazu audiowizualnego oraz cyfrowego, efektem czego jest niniejsza publikacja....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Media audiowizualne i cyfrowe wobec wyzwań współczesnego społeczeństwa

  • Media i społeczeństwo w sklepie internetowym Madbooks.pl

    Powiększ zdjęcie

    26,49 zł
    28,53 zł

    [wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego]

    Kategoria: Podręczniki szkolneWysyłka: od ręki

    Niniejsza książka stanowi imponujący, kompleksowy opis rozwoju mediów masowych od końca XIX wieku do dziś. Łącząc ujęcia historyczne i porównawcze, autorzy analizują konteksty społeczno-ekono... Pełen opis produktu 'Media i społeczeństwo' »

    Niniejsza książka stanowi imponujący, kompleksowy opis rozwoju mediów masowych od końca XIX wieku do dziś. Łącząc ujęcia historyczne i porównawcze, autorzy analizują konteksty społeczno-ekonomiczne, w których powstały media masowe, formy instytucjonalne rozwijających się mediów, relacje między instytucjami medialnymi a państwem oraz współzależności między różnymi środkami przekazu.Przedstawiony historyczny opis rozwoju gazet, filmu, radia, telewizji i internetu stanowi krytyczne wprowadzenie do współczesnego medioznawstwa przeznaczone zarówno dla studentów, jak i badaczy zajmujących się tymi zagadnieniami....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Media i społeczeństwo

  • []

    Niniejsza Książka Stanowi Imponujący, Kompleksowy Opis Rozwoju Mediów Masowych Od Końca XIX Wieku Do Dziś. Łącząc Ujęcia Historyczne I Porównawcze, Autorzy Analizują Konteksty Społeczno-ekon...

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Media I Społeczeństwo

  • [wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego]

    Kategoria: Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne>Socjologia. Społeczeństwo>Komunikacja społeczna. Media. DziennikarstwoWysyłka: od ręki

    Niniejsza książka stanowi imponujący, kompleksowy opis rozwoju mediów masowych od końca XIX wieku do dziś. Łącząc ujęcia historyczne i porównawcze, autorzy analizują konteksty społeczno-ekono... Pełen opis produktu 'Media i społeczeństwo' »

    Niniejsza książka stanowi imponujący, kompleksowy opis rozwoju mediów masowych od końca XIX wieku do dziś. Łącząc ujęcia historyczne i porównawcze, autorzy analizują konteksty społeczno-ekonomiczne, w których powstały media masowe, formy instytucjonalne rozwijających się mediów, relacje między instytucjami medialnymi a państwem oraz współzależności między różnymi środkami przekazu.Przedstawiony historyczny opis rozwoju gazet, filmu, radia, telewizji i internetu stanowi krytyczne wprowadzenie do współczesnego medioznawstwa przeznaczone zarówno dla studentów, jak i badaczy zajmujących się tymi zagadnieniami....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Media i społeczeństwo

  • [Łośgraf]

    Kategoria: Książki/Nauka/SocjologiaWysyłka: do 3 dni
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Pasażer z tylnego siedzenia Media, reklama i wychowanie w społeczeństwie konsumpcyjnym

  • [Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego]

    Kategoria: Książki/Nauka/SocjologiaWysyłka: do 3 dni
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Media i społeczeństwo


Kumiko.pl

Książki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 12.10.2009
wydawnictwo naukowe pwn, cambridge university press, olesiejuk, zielona sowa, helion, egmont, pzwl, clementoni, wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego, trefl
Produkty w ofercie: 78500
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Madbooks.pl

Książki i komiksy oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 15.04.2009
wydawnictwo naukowe pwn, helion, wolters kluwer, olesiejuk, c.h. beck, zielona sowa, prószyński media, egmont, wam, difin
Produkty w ofercie: 83659
Promocje: 48532
Wysyłka do 3 dni: 83659
Opinie pozytywne: 4
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

InBook.pl

Książki , płyty CD, DVD, multimedia, zegarki, zabawki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 19.04.2008
Produkty w ofercie: 163450
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 163450
Opinie pozytywne: 9
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 6

Gigant.pl

Książki, muzyka oraz filmy.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 18.06.2008
egmont, helion, wydawnictwo naukowe pwn, zielona sowa, wolters kluwer, c.h. beck, pwn, oficyna wydawnicza impuls, skrzat, novae res
Produkty w ofercie: 107512
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 107161
Opinie pozytywne: 22
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 5

NaszaSzkolna.pl

Książki, podręczniki oraz książki językowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 10.08.2011
wydawnictwo naukowe pwn, egmont, cambridge university press, helion, penguin books, zielona sowa, -, wolters kluwer, wilga, znak
Produkty w ofercie: 151849
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 151849
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Bonusmedia

Książki, audiobooki, filmy oraz nagrania muzyczne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 17.01.2013
wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, helion, c.h. beck, bellona, zysk i s-ka, egmont, lexisnexis, literackie, rebis
Produkty w ofercie: 51304
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 51299
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Albertus.pl

Poradniki oraz encyklopedie i słowniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 28.09.2005
wydawnictwo naukowe pwn, zysk i s-ka, adam marszałek, lonely planet publications, pwn, rebis, wnt, muza, penguin, wydawnictwo literackie
Produkty w ofercie: 30292
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 30292
Opinie pozytywne: 1
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2

Selkar.pl

Literatura popluarnonaukowa oraz książki wielogatunkowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 06.03.2007
pwn wydawnictwo naukowe, egmont, helion, Świat książki, wolters kluwer polska, albatros, c.h. beck, bellona, w.a.b., olesiejuk sp. z o.o.
Produkty w ofercie: 74490
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 72862
Opinie pozytywne: 5
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1

Prolibri.pl

Książki i audiobooki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 27.05.2011
wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, cambridge university press, olesiejuk, helion, zielona sowa, egmont, umcs, zysk i s-ka, pzwl
Produkty w ofercie: 91751
Promocje: 90639
Wysyłka do 3 dni: 91750
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Booknet.net.pl

Książki oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.03.2011
pwn wydawnictwo naukowe, wydawnictwo olesiejuk, egmont, helion, c.h. beck, cambridge university press, wsip wydawnictwo szkolne i pedagogiczne, zielona sowa, bellona, wolters kluwer
Produkty w ofercie: 329777
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 329777
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0