Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
  • [Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego]

    Kategoria: /Książki/Nauka/Filozofia i socjologia/
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Media i społeczeństwo

  • [ELIPSA Dom Wydawniczy]

    Kategoria: Książki / Wydawnictwa naukowe

    .

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Media audiowizualne i cyfrowe wobec wyzwań współczesnego społeczeństwa.

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    demokratycznego. Nazwa - Komunikowanie i obywatelskość. Mass media w społeczeństwie, czyli atak na system nadawców publicznych Oryginalny tytuł - COMMUNICATION... Pełen opis produktu 'Komunikowanie i obywatelskość. Mass media w społeczeństwie, czyli atak na system nadawców publicznych - Praca Zbiorowa' »

    Opis - Komunikowanie i obywatelskość zajmuje się kwestią, która coraz częściej staje się ważnym tematem debaty akademickiej i dziennikarskiej: w jakim stopniu środki masowego przekazu we współczesnym społeczeństwie pomagają obywatelom uzyskać wiedzę o świecie, ustosunkować się do niego oraz podejmować decyzje co do tego, jaki sposób działania przyjąć na podstawie rzetelnej informacji? Czy media odgrywają jakąś rolę w kształtowaniu się sfery publicznej w okresie, kiedy atakowi poddawany jest system nadawców publicznych, a prasa tabloidowa wkracza na rynek, wnosząc nań plotki na temat znanych osobistości i sensacyjne doniesienia? W publikacji pod redakcją Petera Dahlgrena i Colina Sparksa autorzy poszczególnych rozdziałów przedstawiają różnorodne aspekty związków pomiędzy mediami masowymi i sferą publiczną, zarówno w Europie, jak i w USA. Wychodząc z różnych stanowisk intelektualnych, wszystkie teksty poruszają tematy, które mają podstawowe znaczenie dla codziennego funkcjonowania społeczeństwa demokratycznego. Nazwa - Komunikowanie i obywatelskość. Mass media w społeczeństwie, czyli atak na system nadawców publicznych Oryginalny tytuł - COMMUNICATION AND CITIZENSHIP Autor - Praca Zbiorowa Oprawa - Miękka Wydawca - Astrum Kod ISBN - 9788372772343 Kod EAN - 9788372772343 Wydanie - 2007 Rok wydania - 2007 Język - polski Tłumacz - Hudak Marta Seria wydawnicza - Kreatywność Format - 19.0x23.0cm Ilość stron - 254 Podatek VAT - 5% Premiera - 2013-09-30
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Komunikowanie i obywatelskość. Mass media w społeczeństwie, czyli atak na system nadawców publicznych - Praca Zbiorowa

  • [Łośgraf]

    Kategoria: Wydawnictwa naukowe i popularno-naukoweWysyłka: od ręki

    w pierwszych dziesięciu latach życia [?] przeciętnego polskiego dziecka na początku XXI wieku. Jej bohaterami są Feliks i inne dzieciz jego klasy, sąsiedztwa, rodziny, ale głównym tematem są... Pełen opis produktu 'Pasażer z tylnego siedzenia Media, reklama i wychowanie w społeczeństwie konsumpcyjnym' »

    Autorka jako pierwsza na polskim rynku wydawniczym podejmuje problematykę komercyjnej popkultury dziecięcej. W rozdziale wstępnym omawia kwestie enkulturacji, socjalizacji, kształtowania kompetencji komunikacyjnych i kulturowych oraz roli w tych procesach mediów i popkultury, a także rodziny, rówieśników, Kościoła itp., ze szczególnym uwzględnieniem sprzeczności w przesłaniu i sposobie oddziaływania tych instytucji. Kolejne rozdziały to krótkie eseje ? analizy zjawisk z szeroko pojętej kultury popularnej dla dzieci: zabawek (LEGO, czyli do czego służą zabawki), gier, filmów, książek (Harry Potter i Mr Hyde, czyli o podwójnym życiu kultury dziecięcej), czasopism, reklam (Wszyscy mają Mambę, czyli do kogo mówi reklama), kultowych bohaterów, pod kątem opisu tego, jak razem tworzą konsekwentny ? choć w wielu miejscach wewnętrznie sprzeczny ? system socjalizacji dziecka do roli konsumenta.Odrębna grupa esejów poświęcona jest specyficznemu traktowaniu dziecka przez rodziców (Baby Einstein, czyli dziecko jako projekt kompetencyjny; Dziecko-bombonierka, czyli o tym, co przewidział Thorstein Veblen) oraz problemom szerszych zmian zachodzących w społeczeństwie (KAGOY, czyli zanikanie dzieciństwa; Dozwolone do lat 18 ? nastoletniość jako ideał; Kidult ? infantylizacja dorosłych).Książka jest przeznaczona dla socjologów, pedagogów, kulturoznawców i medioznawców. Ta książka została oparta na zapiskach czynionych w pierwszych dziesięciu latach życia [?] przeciętnego polskiego dziecka na początku XXI wieku. Jej bohaterami są Feliks i inne dzieciz jego klasy, sąsiedztwa, rodziny, ale głównym tematem są media i kultura popularna;to, jak przy ich udziale [?] dokonuje się socjalizacja [?] dziecka do życia w [?] społeczeństwie konsumpcyjnym. Pierwsza na polskim rynku książka o komercyjnej popkulturze dziecięcej!
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Pasażer z tylnego siedzenia Media, reklama i wychowanie w społeczeństwie konsumpcyjnym

  • [Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego]

    Kategoria: Szkoły policealne. Szkoły wyższeWysyłka: od ręki

    Niniejsza książka stanowi imponujący, kompleksowy opis rozwoju mediów masowych od końca XIX wieku do dziś. Łącząc ujęcia historyczne i porównawcze, autorzy analizują konteksty społeczno-ekono... Pełen opis produktu 'Media i społeczeństwo' »

    Niniejsza książka stanowi imponujący, kompleksowy opis rozwoju mediów masowych od końca XIX wieku do dziś. Łącząc ujęcia historyczne i porównawcze, autorzy analizują konteksty społeczno-ekonomiczne, w których powstały media masowe, formy instytucjonalne rozwijających się mediów, relacje między instytucjami medialnymi a państwem oraz współzależności między różnymi środkami przekazu.Przedstawiony historyczny opis rozwoju gazet, filmu, radia, telewizji i internetu stanowi krytyczne wprowadzenie do współczesnego medioznawstwa przeznaczone zarówno dla studentów, jak i badaczy zajmujących się tymi zagadnieniami.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Media i społeczeństwo

  • Media audiowizualne i cyfrowe wobec wyzwań współczesnego społeczeństwa w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    34,02 zł
    37,80 zł

    []

    Kategoria: Kultura. Sztuka. >Film Teatr Telewizja RadioWysyłka: od ręki

    Słowo, obraz, dźwięk to fundamentalne składniki komunikowania masowego. Ich siła i oddziaływanie zaznacza się przede wszystkim w mediach audiowizualnych, a także cyfrowych. Są one częstym... Pełen opis produktu 'Media audiowizualne i cyfrowe wobec wyzwań współczesnego społeczeństwa' »

    Słowo, obraz, dźwięk to fundamentalne składniki komunikowania masowego. Ich siła i oddziaływanie zaznacza się przede wszystkim w mediach audiowizualnych, a także cyfrowych. Są one częstym i chętnie podejmowanym przez badaczy tematem. Można je bowiem analizować z perspektywy socjologii, psychologii, medioznawstwa, ale także teologii i kulturoznawstwa. Ponieważ ich odbiorcą jest człowiek, nie sposób tej wszechstronności uniknąć. Wiedza na temat radia, telewizji, filmu, Internetu jest fundamentem ludzkiej mediosfery, w tym przede wszystkim właściwego ich odbioru.Ogromna popularność mediów audiowizualnych wśród odbiorców, a zatem ich podatność na oddziaływanie nie pozwala przejść obojętnie wobec tej problematyki. Stąd też zespół pracowników naukowych oraz doktorantów Instytutu Edukacji Medialnej i Dziennikarstwa Wydziału Teologicznego Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie podjął się gruntownych badań nad zagadnieniem przekazu audiowizualnego oraz cyfrowego, efektem czego jest niniejsza publikacja....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Media audiowizualne i cyfrowe wobec wyzwań współczesnego społeczeństwa

  • [Wyższa Szkoła Zarządzania i Marketingu]

    Kategoria: Szkoły policealne. Szkoły wyższeWysyłka: od ręki

    Media i komunikowanie to pojęcia coraz częściej używane już nie tylko w kontekście uwarunkowań współczesnego życia społeczeństw, ale też w kontekście badań i refleksji... Pełen opis produktu 'Media i komunikowanie w społeczeństwie demokratycznym' »

    Media i komunikowanie to pojęcia coraz częściej używane już nie tylko w kontekście uwarunkowań współczesnego życia społeczeństw, ale też w kontekście badań i refleksji nad charakterem współczesnego państwa, demokracji czy też jednostek.Niniejszy zbiór, zawierający aktualne i oryginalne opracowania naukowe, powinien w jakiejś mierze przyczynić się do rozszerzenia wiedzy miedioznawczej zarówno w wymiarze teoretycznym, jak i praktycznym.Praca adresowana jest do ludzi związanych z mediami (teoretyków i praktyków), pracowników agencji reklamowych, public relations, marketingu oraz do studentów politologii, dziennikarstwa i komunikacji społecznej.Stanisław Michalczyk, ze Wstępu
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Media i komunikowanie w społeczeństwie demokratycznym

  • [ELIPSA Dom Wydawniczy]

    Kategoria: Wydawnictwa naukowe i popularno-naukoweWysyłka: od ręki

    Słowo, obraz, dźwięk to fundamentalne składniki komunikowania masowego. Ich siła i oddziaływanie zaznacza się przede wszystkim w mediach audiowizualnych, a także cyfrowych. Są one częstym... Pełen opis produktu 'Media audiowizualne i cyfrowe wobec wyzwań współczesnego społeczeństwa' »

    Słowo, obraz, dźwięk to fundamentalne składniki komunikowania masowego. Ich siła i oddziaływanie zaznacza się przede wszystkim w mediach audiowizualnych, a także cyfrowych. Są one częstym i chętnie podejmowanym przez badaczy tematem. Można je bowiem analizować z perspektywy socjologii, psychologii, medioznawstwa, ale także teologii i kulturoznawstwa. Ponieważ ich odbiorcą jest człowiek, nie sposób tej wszechstronności uniknąć. Wiedza na temat radia, telewizji, filmu, Internetu jest fundamentem ludzkiej mediosfery, w tym przede wszystkim właściwego ich odbioru.Ogromna popularność mediów audiowizualnych wśród odbiorców, a zatem ich podatność na oddziaływanie nie pozwala przejść obojętnie wobec tej problematyki. Stąd też zespół pracowników naukowych oraz doktorantów Instytutu Edukacji Medialnej i Dziennikarstwa Wydziału Teologicznego Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie podjął się gruntownych badań nad zagadnieniem przekazu audiowizualnego oraz cyfrowego, efektem czego jest niniejsza publikacja.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Media audiowizualne i cyfrowe wobec wyzwań współczesnego społeczeństwa

  • [ASTRUM]

    Kategoria: Książki / Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne / Psychologia. Psychoterapia

    .

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Komunikowanie i obywatelskość. Mass media w społeczeństwie, czyli atak na system nadawców publicznych

  • [wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego]

    Kategoria: Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne>Socjologia. Społeczeństwo>Komunikacja społeczna. Media. DziennikarstwoWysyłka: od ręki

    Niniejsza książka stanowi imponujący, kompleksowy opis rozwoju mediów masowych od końca XIX wieku do dziś. Łącząc ujęcia historyczne i porównawcze, autorzy analizują konteksty społeczno-ekono... Pełen opis produktu 'Media i społeczeństwo' »

    Niniejsza książka stanowi imponujący, kompleksowy opis rozwoju mediów masowych od końca XIX wieku do dziś. Łącząc ujęcia historyczne i porównawcze, autorzy analizują konteksty społeczno-ekonomiczne, w których powstały media masowe, formy instytucjonalne rozwijających się mediów, relacje między instytucjami medialnymi a państwem oraz współzależności między różnymi środkami przekazu.Przedstawiony historyczny opis rozwoju gazet, filmu, radia, telewizji i internetu stanowi krytyczne wprowadzenie do współczesnego medioznawstwa przeznaczone zarówno dla studentów, jak i badaczy zajmujących się tymi zagadnieniami....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Media i społeczeństwo

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    , efektem czego jest niniejsza publikacja. Nazwa - Media audiowizualne i cyfrowe wobec wyzwań współczesnego społeczeństwa Oprawa - Miękka Wydawca -... Pełen opis produktu 'Media audiowizualne i cyfrowe wobec wyzwań współczesnego społeczeństwa' »

    Opis - Słowo, obraz, dźwięk to fundamentalne składniki komunikowania masowego. Ich siła i oddziaływanie zaznacza się przede wszystkim w mediach audiowizualnych, a także cyfrowych. Są one częstym i chętnie podejmowanym przez badaczy tematem. Można je bowiem analizować z perspektywy socjologii, psychologii, medioznawstwa, ale także teologii i kulturoznawstwa. Ponieważ ich odbiorcą jest człowiek, nie sposób tej wszechstronności uniknąć. Wiedza na temat radia, telewizji, filmu, Internetu jest fundamentem ludzkiej mediosfery, w tym przede wszystkim właściwego ich odbioru.Ogromna popularność mediów audiowizualnych wśród odbiorców, a zatem ich podatność na oddziaływanie nie pozwala przejść obojętnie wobec tej problematyki. Stąd też zespół pracowników naukowych oraz doktorantów Instytutu Edukacji Medialnej i Dziennikarstwa Wydziału Teologicznego Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie podjął się gruntownych badań nad zagadnieniem przekazu audiowizualnego oraz cyfrowego, efektem czego jest niniejsza publikacja. Nazwa - Media audiowizualne i cyfrowe wobec wyzwań współczesnego społeczeństwa Oprawa - Miękka Wydawca - Elipsa Kod ISBN - 9788371510946 Kod EAN - 9788371510946 Rok wydania - 2012 Język - polski Format - 17.0x24.0cm Ilość stron - 324 Podatek VAT - 5%
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Media audiowizualne i cyfrowe wobec wyzwań współczesnego społeczeństwa

  • [Łośgraf]

    Kategoria: Książki/Nauka/SocjologiaWysyłka: do 3 dni
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Pasażer z tylnego siedzenia Media, reklama i wychowanie w społeczeństwie konsumpcyjnym

  • [Adam Marszałek]

    Kategoria: /
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Polityka, media, społeczeństwo. Studia i szkice

  • [ASTRUM]

    Kategoria: Książki / Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne / Socjologia. Społeczeństwo / Komunikacja społeczna. Media. Dziennikarstwo

    .

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Komunikowanie i obywatelskość. Mass media w społeczeństwie, czyli atak na system nadawców publicznych

  • [Adam Marszałek Wydawnictwo]

    Kategoria: /
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Studia nad mediami i komunikowaniem masowym. Teoria. Rynek. Społeczeństwo

  • [Astrum Wydawnictwo Sp.z o.o.]

    Kategoria: /Książki/Różne/
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Komunikowanie i obywatelskość. Mass media w społeczeństwie, czyli atak na system nadawców publicznych. Plotki, sensacje, doniesienia

  • [Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego]

    Kategoria: Książki/Nauka/SocjologiaWysyłka: do 3 dni
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Media i społeczeństwo

  • Media i społeczeństwo w sklepie internetowym Madbooks.pl

    Powiększ zdjęcie

    26,49 zł
    28,53 zł

    [wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego]

    Kategoria: Podręczniki szkolneWysyłka: od ręki

    Niniejsza książka stanowi imponujący, kompleksowy opis rozwoju mediów masowych od końca XIX wieku do dziś. Łącząc ujęcia historyczne i porównawcze, autorzy analizują konteksty społeczno-ekono... Pełen opis produktu 'Media i społeczeństwo' »

    Niniejsza książka stanowi imponujący, kompleksowy opis rozwoju mediów masowych od końca XIX wieku do dziś. Łącząc ujęcia historyczne i porównawcze, autorzy analizują konteksty społeczno-ekonomiczne, w których powstały media masowe, formy instytucjonalne rozwijających się mediów, relacje między instytucjami medialnymi a państwem oraz współzależności między różnymi środkami przekazu.Przedstawiony historyczny opis rozwoju gazet, filmu, radia, telewizji i internetu stanowi krytyczne wprowadzenie do współczesnego medioznawstwa przeznaczone zarówno dla studentów, jak i badaczy zajmujących się tymi zagadnieniami....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Media i społeczeństwo

  • [Adam Marszałek]

    Kategoria: NaukaWysyłka: do 3 dni

    Inicjowana niniejszą zbiorową publikacją seria wydawnicza ma przede wszystkim upowszechniać wyniki najnowszych badań nad komunikacją w Polsce. Ma także przyczyniać się do integracji wysoce złożonej materii... Pełen opis produktu 'Studia nad mediami i komunikowaniem masowym. Teoria. Rynek. Społeczeństwo' »

    Inicjowana niniejszą zbiorową publikacją seria wydawnicza ma przede wszystkim upowszechniać wyniki najnowszych badań nad komunikacją w Polsce. Ma także przyczyniać się do integracji wysoce złożonej materii badawczej oraz szybko rosnącego, ale rozproszonego środowiska badaczy komunikologów.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Studia nad mediami i komunikowaniem masowym. Teoria. Rynek. Społeczeństwo

  • [Astrum- Wydawnictwo Sp. z o.o.]

    Kategoria: Nauki humanistyczneWysyłka: do 3 dni

    społeczeństwie pomagają obywatelom uzyskać wiedzę o świecie, ustosunkować się do niego oraz podejmować decyzje co do tego, jaki sposób działania przyjąć na podstawie rzetelnej informacji? Czy... Pełen opis produktu 'Komunikowanie i obywatelskość. Mass media w społeczeństwie, czyli atak na system nadawców publicznych. Plotki, sensacje, doniesienia' »

    Komunikowanie i obywatelskość zajmuje się kwestią, która coraz częściej staje się ważnym tematem debaty akademickiej i dziennikarskiej: w jakim stopniu środki masowego przekazu we współczesnym społeczeństwie pomagają obywatelom uzyskać wiedzę o świecie, ustosunkować się do niego oraz podejmować decyzje co do tego, jaki sposób działania przyjąć na podstawie rzetelnej informacji? Czy media odgrywają jakąś rolę w kształtowaniu się sfery publicznej w okresie, kiedy atakowi poddawany jest system nadawców publicznych, a prasa tabloidowa wkracza na rynek, wnosząc nań plotki na temat znanych osobistości i sensacyjne doniesienia? W publikacji pod redakcją Petera Dahlgrena i Colina Sparksa autorzy poszczególnych rozdziałów przedstawiają różnorodne aspekty związków pomiędzy mediami masowymi i sferą publiczną, zarówno w Europie, jak i w USA. Wychodząc z różnych stanowisk intelektualnych, wszystkie teksty poruszają tematy, które mają podstawowe znaczenie dla codziennego funkcjonowania społeczeństwa demokratycznego.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Komunikowanie i obywatelskość. Mass media w społeczeństwie, czyli atak na system nadawców publicznych. Plotki, sensacje, doniesienia


Kumiko.pl

Książki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 12.10.2009
wydawnictwo naukowe pwn, cambridge university press, olesiejuk, zielona sowa, helion, egmont, pzwl, clementoni, wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego, trefl
Produkty w ofercie: 78500
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Prolibri.pl

Książki i audiobooki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 27.05.2011
wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, cambridge university press, olesiejuk, helion, zielona sowa, egmont, umcs, zysk i s-ka, pzwl
Produkty w ofercie: 91751
Promocje: 90639
Wysyłka do 3 dni: 91750
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Selkar.pl

Literatura popluarnonaukowa oraz książki wielogatunkowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 06.03.2007
pwn wydawnictwo naukowe, egmont, helion, Świat książki, wolters kluwer polska, albatros, c.h. beck, bellona, w.a.b., olesiejuk sp. z o.o.
Produkty w ofercie: 74490
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 72862
Opinie pozytywne: 5
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1

InBook.pl

Książki , płyty CD, DVD, multimedia, zegarki, zabawki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 19.04.2008
Produkty w ofercie: 163450
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 163450
Opinie pozytywne: 9
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 6

Booknet.net.pl

Książki oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.03.2011
pwn wydawnictwo naukowe, wydawnictwo olesiejuk, egmont, helion, c.h. beck, cambridge university press, wsip wydawnictwo szkolne i pedagogiczne, zielona sowa, bellona, wolters kluwer
Produkty w ofercie: 329777
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 329777
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Madbooks.pl

Książki i komiksy oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 15.04.2009
wydawnictwo naukowe pwn, helion, wolters kluwer, olesiejuk, c.h. beck, zielona sowa, prószyński media, egmont, wam, difin
Produkty w ofercie: 83659
Promocje: 48532
Wysyłka do 3 dni: 83659
Opinie pozytywne: 4
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Albertus.pl

Poradniki oraz encyklopedie i słowniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 28.09.2005
wydawnictwo naukowe pwn, zysk i s-ka, adam marszałek, lonely planet publications, pwn, rebis, wnt, muza, penguin, wydawnictwo literackie
Produkty w ofercie: 30292
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 30292
Opinie pozytywne: 1
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2

Godi.pl

Książki dla dzieci oraz naukowe i kulinarne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 14.05.2005
wydawnictwo naukowe pwn, lexisnexis, umcs, harmonia, wydawnictwo szkolne pwn, w.a.b., adam marszałek wydawnictwo, egmont, skrzat, muza
Produkty w ofercie: 50822
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 125
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2

Bonusmedia

Książki, audiobooki, filmy oraz nagrania muzyczne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 17.01.2013
wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, helion, c.h. beck, bellona, zysk i s-ka, egmont, lexisnexis, literackie, rebis
Produkty w ofercie: 51304
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 51299
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0