Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
  • []

    Kategoria: Książki Obcojęzyczne>Angielskie>Computing & information technology>Information technology: general issuesWysyłka: do 7 dni

    0x0025458c00000000

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Inception Of A Media Value Chain Ontology (Mvco) Inception Of A Media Value Chain Ontology (Mvco)

  • [Sarika Gupta]

    Kategoria: Książki / Literatura obcojęzyczna
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Society and the media a sociological analysis of how social media affects youngster

  • [KOGAN PAGE]

    Kategoria: Książki / Literatura obcojęzyczna
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Social Media Strategy: A Practical Guide to Social Media Marketing and Customer Engagement

  • [KOGAN PAGE]

    Kategoria: Książki / Literatura obcojęzyczna
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Social Media Strategy: A Practical Guide to Social Media Marketing and Customer Engagement

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    Opis - Unia Europejska a media. Między kulturą a gospodarką jest pierwszą na polskim rynku książką przedstawiającą całościowy obraz polityki medialnej Unii Europejskiej... Pełen opis produktu 'Unia Europejska a media. Między kulturą a gospodarką - Karol Jakubowicz' »

    Opis - Unia Europejska a media. Między kulturą a gospodarką jest pierwszą na polskim rynku książką przedstawiającą całościowy obraz polityki medialnej Unii Europejskiej i roli mediów w realizowaniu unijnych polityk. Omówiono okres od początku lat 80. XX wieku, gdy ówczesna EWG po raz pierwszy podjęła problematykę medialną, do 2009 roku. Unia widzi media także jako element gospodarki, wskutek czego wiele aspektów jej polityki medialnej służy także celom gospodarczym, które UE chce realizować. W książce podjęto próbę wskazania zakresów działania i podejście reprezentowane przez różne Dyrekcje Generalne Komisji Europejskiej oraz przez inne instytucje Unii Europejskiej, w tym Parlament Europejski oraz Rada Europejska. Wskazano także na główne orzeczenia Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości odnoszące się do tej problematyki. Nazwa - Unia Europejska a media. Między kulturą a gospodarką Autor - Karol Jakubowicz Oprawa - Miękka Wydawca - WAiP Kod ISBN - 9788376440149 Kod EAN - 9788376440149 Wydanie - 1 Rok wydania - 2010 Język - polski Seria wydawnicza - Edukacja medialna Format - 16.5x23.5cm Ilość stron - 303 Podatek VAT - 5% Premiera - 2010-02-05
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Unia Europejska a media. Między kulturą a gospodarką - Karol Jakubowicz

  • [WAiP]

    Kategoria: /Książki/Nauka/Nauki polityczne/
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Unia Europejska a media. Między kulturą a gospodarką

  • [WAiP]

    Kategoria: Szkoły policealne. Szkoły wyższeWysyłka: od ręki

    Unia Europejska a media. Między kulturą a gospodarką jest pierwszą na polskim rynku książką przedstawiającą całościowy obraz polityki medialnej Unii Europejskiej i roli mediów... Pełen opis produktu 'Unia Europejska a media. Między kulturą a gospodarką' »

    Unia Europejska a media. Między kulturą a gospodarką jest pierwszą na polskim rynku książką przedstawiającą całościowy obraz polityki medialnej Unii Europejskiej i roli mediów w realizowaniu unijnych polityk. Omówiono okres od początku lat 80. XX wieku, gdy ówczesna EWG po raz pierwszy podjęła problematykę medialną, do 2009 roku. Unia widzi media także jako element gospodarki, wskutek czego wiele aspektów jej polityki medialnej służy także celom gospodarczym, które UE chce realizować. W książce podjęto próbę wskazania zakresów działania i podejście reprezentowane przez różne Dyrekcje Generalne Komisji Europejskiej oraz przez inne instytucje Unii Europejskiej, w tym Parlament Europejski oraz Rada Europejska. Wskazano także na główne orzeczenia Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości odnoszące się do tej problematyki.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Unia Europejska a media. Między kulturą a gospodarką

  • [WYDAWCA]

    Kategoria: Książki > Poradniki i albumy > Internet, komputeryWysyłka: do 7 dni

    KOMUNIKACJA MEDIA UWARUNKOWANIA R NĘCEK A FRANKOWIAK A GUZIK Zagadnienia poruszane w książce zostały osadzone w „nauce i myśli medialnej papieży Jana Pawła II, Benedykta XVI... Pełen opis produktu 'KOMUNIKACJA MEDIA UWARUNKOWANIA R NĘCEK A FRANKOWIAK A GUZIK' »

    KOMUNIKACJA MEDIA UWARUNKOWANIA R NĘCEK A FRANKOWIAK A GUZIK Zagadnienia poruszane w książce zostały osadzone w „nauce i myśli medialnej papieży Jana Pawła II, Benedykta XVI oraz Franciszka”. Słusznie Autorzy przy takim osadzeniu zagadnień wybrali tezę, iż: „przedmiot badań przesądził o interdyscyplinarnym ujęciu. Stąd różnorodność opisu wybranych zagadnień pozwalająca na wieloaspektowe ujęcie interakcji międzyludzkich”. Autorzy słusznie zwracają uwagę na to, że przebaczenia, będącego dynamiką komunikacji, należy się uczyć każdego dnia, a komunikacja przebaczająca ma swoje źródło w wierze, co wymaga zaangażowania, by to, co zostało zrujnowane na nowo odbudować i wejść w świat ducha i życie z ducha. prof. zw. dr hab. Maciej Kawka Polska Akademia Umiejętności Podjęta przez Autorów problematyka przebaczenia jako podstawa prawidłowego komunikowania się i tworzenia więzi międzyludzkich jest współcześnie bardzo istotna. Przede wszystkim z tego względu, że często niewłaściwie rozumie się ideę samego przebaczenia. Lektura książki przedstawionej do zrecenzowania jest bardzo pouczająca. Przesądza o tym przede wszystkim znakomity język, za pomocą którego została zaprezentowana ta trudna problematyka. Książka wzbudza niewątpliwe emocje i chociaż ma charakter naukowy może być interesującą lekturą nawet dla laika. dr hab. Elżbieta Czarny-Drożdżejko Uniwersytet Papieski Jana Pawła II KSIĄŻKA DOSTĘPNA OD 03.01.2020
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o KOMUNIKACJA MEDIA UWARUNKOWANIA R NĘCEK A FRANKOWIAK A GUZIK

  • [LIGHTNING SOURCE INC]

    Kategoria: Książki / Literatura obcojęzyczna

    The Explosive Conclusion to the Dr. Harper Therapy series I'm a therapist, and I've worked with the wildest internet celebrities... A vigilante who treated humans as factory farm animals.... Pełen opis produktu 'I'm a Therapist, and My Patient is a Vegan Terrorist: 6 Deadly Social Media Influencers' »

    The Explosive Conclusion to the Dr. Harper Therapy series I'm a therapist, and I've worked with the wildest internet celebrities... A vigilante who treated humans as factory farm animals. A germaphobe who warned of the next m
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o I'm a Therapist, and My Patient is a Vegan Terrorist: 6 Deadly Social Media Influencers

  • []

    Kategoria: Książki Obcojęzyczne>Angielskie>Society & social sciences>Politics & government>Political control & freedoms>PropagandaWysyłka: do 7 dni

    0x008092aa00000000

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o A Century Of Media, A Century Of War

  • []

    Kategoria: Książki Obcojęzyczne>Angielskie>Computing & information technology>Information technology: general issues>Internet: general worksWysyłka: do 7 dni

    0x0034f81600000000

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o A Good Practice Guideline For A Secure Handling Of Social Media

  • []

    Kategoria: Książki Obcojęzyczne>Angielskie>Society & social sciences>Society & culture: generalWysyłka: do 7 dni

    0x003181e500000000

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Media And The Fruit A Reflection Of A Gnostic Driven Culture

  • [Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego]

    Kategoria: PrawoWysyłka: od ręki

    pod kierownictwem naukowym pana prof. dr. hab. Ryszarda Markiewicza. Temat projektu - będący także tytułem niniejszego tomu - "Prawo a media społecznościowe" znakomicie oddaje ideę seminariów... Pełen opis produktu 'Prawo a media społecznościowe Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego' »

    Zbiorowe opracowanie problematyki prawnej związanej z funkcjonowaniem mediów społecznościowych uważam za bardzo cenną inicjatywę grupy Autorów, nad którymi opiekę naukową sprawował Pan Profesor Ryszard Markiewicz. [...] W monografii podejmowane jest szerokie spektrum zagadnień prawnych dotyczących sieci społecznościowych. W zespole autorskim znaleźli się badacze prawa konstytucyjnego, praw człowieka, cywiliści, karniści. Sprawia to, że otrzymujemy dzieło kompleksowe, pozwalające całościowo spojrzeć na analizowane zjawisko. dr hab. Wojciech Machała, Uniwersytet Warszawski Niniejsza książka jest rezultatem dwuletnich badań prowadzonych przez doktorantów w ramach seminarium projektowego programu doktorskiego z zakresu nauk prawnych w Szkole Doktorskiej Nauk Społecznych Uniwersytetu Jagiellońskiego, który jest współtworzony we współpracy z Wydziałem Prawa i Administracji UJ. Z satysfakcją oddajemy w ręce czytelników rezultat pierwszej edycji seminarium projektowego, który został przygotowany pod kierownictwem naukowym pana prof. dr. hab. Ryszarda Markiewicza. Temat projektu - będący także tytułem niniejszego tomu - "Prawo a media społecznościowe" znakomicie oddaje ideę seminariów projektowych: podejmowania ważnych i aktualnych wyzwań dla nauk prawnych z perspektywy różnych ich specjalności z równoczesnym uwzględnieniem nieodzownego w uprawianiu nauki we współczesnym świecie komponentu interdyscyplinarnego. Jesteśmy więc przekonani, że publikacja ta spotka się z zainteresowaniem nie tylko prawników. ( fragment Słowa wstępnego)
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Prawo a media społecznościowe Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego

  • [Media Service Zawada]

    Kategoria: EdukacyjneWysyłka: od ręki

    Dołącz do zabawy! Którędy teraz? Sprawdź paluszkiem! Pomóż ulubionym bohaterom przejść labirynty aby dotrzeć do przyjaciół albo znaleźć rozwiązania wielu zagadek. Oczywiście interesująca opowieść również... Pełen opis produktu 'Peppa Pig. Śladem Przygody. A dokąd to Media Service Zawada' »

    Dołącz do zabawy! Którędy teraz? Sprawdź paluszkiem! Pomóż ulubionym bohaterom przejść labirynty aby dotrzeć do przyjaciół albo znaleźć rozwiązania wielu zagadek. Oczywiście interesująca opowieść również znajduje się w książce.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Peppa Pig. Śladem Przygody. A dokąd to Media Service Zawada

  • [Media Rodzina]

    Kategoria: Dla młodzieżyWysyłka: od ręki

    Tętniąca przygodą druga część nowej, fantastycznej serii dla dzieci autorstwa Anki Sturm Flinn Nachtigall oficjalnie staje się uczennicą szkoły innej niż wszystkie, choć trudno jej uwierzyć, że miałaby... Pełen opis produktu 'Magiczny ekspres cz. 2 Między światłem a cieniem Media Rodzina' »

    Tętniąca przygodą druga część nowej, fantastycznej serii dla dzieci autorstwa Anki Sturm Flinn Nachtigall oficjalnie staje się uczennicą szkoły innej niż wszystkie, choć trudno jej uwierzyć, że miałaby należeć do osób, które pewnego dnia zmienią świat. Musi się jednak skupić na niebezpieczeństwie, jakie grozi Ekspresowi Międzykontynentalnemu coś złego kryje się w cieniu. Flinn oraz jej przyjaciele Pegs, Kasim i Fedor muszą rozwiązać zagadkę Pawi fantomowych, zagadkowego Domu Cieni i zniknięcia Jontego. Czy szkoła na szynach przestanie być przytulnym miejscem, jakie pokochała Flinn? Seria Magiczny ekspres to doskonała propozycja dla fanów serii o Harrym Potterze, Nevermoor i Złotego kompasu, w której główne role odgrywają przyjaźń, miłość, przygoda i tajemnica.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Magiczny ekspres cz. 2 Między światłem a cieniem Media Rodzina

  • [Taurus Media]

    Kategoria: Dla młodzieżyWysyłka: od ręki
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o XIII T.24 Dziedzictwo Jasona Mac Lane'a Taurus Media

  • [Media Rodzina]

    Kategoria: Dla młodzieżyWysyłka: od ręki

    Fantastyczne zwierzęta. Tajemnice Dumbledore'a- trzecia część czarodziejskiego cyklu książek dla młodzieży autorstwa J.K. Rowling i Steve'a Klovesa, którego akcja rozgrywa się w magicznym... Pełen opis produktu 'Fantastyczne zwierzęta. Tajemnice Dumbledore'a Media Rodzina' »

    Fantastyczne zwierzęta. Tajemnice Dumbledore'a- trzecia część czarodziejskiego cyklu książek dla młodzieży autorstwa J.K. Rowling i Steve'a Klovesa, którego akcja rozgrywa się w magicznym uniwersum Wizarding World. Profesor Albus Dumbledore wie, że potężny i zły czarodziej Gellert Grindelwald zamierza zawładnąć światem czarodziejów. Nie mogąc powstrzymać go w pojedynkę, powierza to zadanie magizoologowi Newtowi Skamanderowi. Staje on na czele nieustraszonej drużyny, złożonej z czarodziejów, czarodziejek i jednego dzielnego mugolskiego piekarza. W niebezpiecznej misji natkną się oni na znane już i nowe zwierzęta oraz staną do walki z coraz liczniejszymi zastępami zwolenników Grindelwalda. Ale jak długo Dumbledore będzie trzymał się z boku, skoro stawka jest tak wielka? Scenariusz oryginalny zawiera dodatkowe treści z planu, ilustracje i grafiki. Komentarzem opatrzyli: DAVID YATES, DAVID HEYMAN, JUDE LAW, EDDIE REDMAYNE, COLLEEN ATWOOD I INNI
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Fantastyczne zwierzęta. Tajemnice Dumbledore'a Media Rodzina

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    Opis - A book can be both a good academic manual and a source of knowledge for practitioners ? the media employees (especially managers). The author skillfully... Pełen opis produktu 'Media Management A Comparative Analysis of European and American systems - Bogusław Nierenberg' »

    Opis - A book can be both a good academic manual and a source of knowledge for practitioners ? the media employees (especially managers). The author skillfully combines various conventions making a basically scholarly work also a clearly formulated quick reference for a wide audience.Prof dr hab. Beata Glinka, Warsaw University Nazwa - Media Management A Comparative Analysis of European and American systems Autor - Bogusław Nierenberg Oprawa - Miękka Wydawca - Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego Kod ISBN - 9788323339908 Kod EAN - 9788323339908 Rok wydania - 2016 Język - angielski Format - 16.0x23.0cm Ilość stron - 216 Podatek VAT - 5%
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Media Management A Comparative Analysis of European and American systems - Bogusław Nierenberg

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    zakończenie pracy ? odniesienie się w nim do postawionego problemu, pytań badawczych i hipotez oraz sformułowanie wniosków i uogólnień.? prof. zw. dr hab. Tomasz Goban-Klas Nazwa - Media... Pełen opis produktu 'Media studenckie a wizerunek uczelni - Olga Kurek-Ochmańska' »

    Opis - ?Recenzowana praca doktorska podejmuje problematykę, która nie doczekała się jak dotąd tak dogłębnej analizy w polskiej literaturze przedmiotu, zarówno o charakterze teoretycznym jak i empirycznym. Z pełnym przekonaniem można powiedzieć, że ta rozprawa ma charakter pionierski (?). Widoczna jest wyraźnie duża cierpliwość doktorantki w zakresie uporządkowania i usystematyzowania interdyscyplinarnych, różnorodnych metodologicznie materiałów i badań z zakresu wiedzy o sztuce kształtowania wizerunku instytucji społecznych, przeglądu teorii społecznego i kulturowego oddziaływania mediów oraz uwarunkowań rozwoju szkolnictwa wyższego w Polsce po transformacji (?). Należy bardzo wysoko ocenić wkład autorki w zgromadzenie i opracowanie materiału analitycznego ? jakościowego i empirycznego, umożliwiającego jej weryfi kację postawionych hipotez badawczych. Walorami rozprawy jest jej wielopłaszczyznowość i relatywna dogłębność analiz.?prof. dr hab. Jerzy Olędzki?Rozprawa podejmuje temat ważny dla funkcjonowania uczelni, a przecież słabo dostrzegany. Staje się on tym ważniejszy, że współczesne szkoły wyższe podległy istotnej transformacji od czasów swej klasycznej ? wczesnodwudzistowiecznej ? formy, a stoją w obliczu większych niż dzisiejsze wyzwań związanych gruntowną transformacją edukacji na wszystkich poziomach, po części związanych z wpływem technologii informacyjno-komunikacyjnych oraz tzw. mediów (?). Badania empiryczne uważam za najważniejszą część rozprawy (?), ukazują przekonywująco jak ograniczony i niedoskonały, a w istocie tradycyjny jest system komunikowania polskich uczelni (?). Wysoko oceniam zakończenie pracy ? odniesienie się w nim do postawionego problemu, pytań badawczych i hipotez oraz sformułowanie wniosków i uogólnień.?prof. zw. dr hab. Tomasz Goban-Klas Nazwa - Media studenckie a wizerunek uczelni Autor - Olga Kurek-Ochmańska Oprawa - Twarda Wydawca - Aspra Kod ISBN - 9788375456028 Kod EAN - 9788375456028 Rok wydania - 2015 Język - polski Ilość stron - 224 Podatek VAT - 5% Premiera - 2015-10-07
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Media studenckie a wizerunek uczelni - Olga Kurek-Ochmańska

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    Opis - Rozwój nowych technologii medialnych, a zwłaszcza popularyzacja i rozwój internetu, powodują daleko idące zmiany w samych mediach, zwłaszcza tych "tradycyjnych", systemach... Pełen opis produktu 'Rozwój internetu a zmiany w mediach, systemach medialnych oraz społecznych' »

    Opis - Rozwój nowych technologii medialnych, a zwłaszcza popularyzacja i rozwój internetu, powodują daleko idące zmiany w samych mediach, zwłaszcza tych "tradycyjnych", systemach medialnych i społecznych, polityce medialnej, dziennikarstwie i modelach korzystania z mediów. Nic zatem dziwnego, że te dokonujące się dynamicznie zmiany stały się obecnie najpopularniejszym przedmiotem badań medioznawczych na świecie, w kraju, gdyż ich dokumentowanie i analizowanie jest nie tylko wyzwaniem naukowym, ale i powinnością badaczy współczesności. Dlatego dobrze się stało, że powstaje publikacja poświęcona temu zagadnieniu. Jej głównymi zaletami są: wielowątkowość podjętych w kolejnych rozdziałach zagadnień oraz aktualność.Prof. dr hab. Katarzyna Pokorna-Ignatowicz, Krakowska Akademia im. Andrzeja Frycza ModrzewskiegoNiesłychanie dynamiczny rozwój komunikacji internetowej sprawia, że dla wszystkich ludzi urodzonych w ostatnich dwudziestu latach media internetowe stały się już naturalnym środowiskiem życia, edukacji, pracy i przyjemności. Gdy uważniej zaczniemy przyglądać się mediowym serwisom internetowym, blogosferze, operatorom i firmom oferującym usługi komunikacyjne, regulacjom prawno-rynkowym mającym podobno zapewnić swobodny przepływ i dostęp do zasobów internetowych, to okazuje się, że internet opiera się na fundamencie pieniądza zarabianego na każdym użytkowniku (...). Proponowana publikacja daje nam liczne przykłady z poszczególnych kontynentów na temat tego, jak różni właściciele mediów korzystają z potencjału przekazu internetowego, jaki to ma wpływ na ewolucję systemów medialnych oraz jakie przynosi to skutki społeczne i polityczne.Prof. dr hab. Jerzy Olędzki, Uniwersytet Warszawski Nazwa - Rozwój internetu a zmiany w mediach, systemach medialnych oraz społecznych Oprawa - Miękka Wydawca - Aspra Kod ISBN - 9788375456745 Kod EAN - 9788375456745 Rok wydania - 2016 Język - polski Ilość stron - 374 Podatek VAT - 5% Premiera - 2016-04-05
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Rozwój internetu a zmiany w mediach, systemach medialnych oraz społecznych


Libristo.pl

Książki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 25.06.2015
createspace independent publishing platform, independently published, cambridge university press, oxford university press, penguin books, taylor & francis ltd, little, brown book group, legare street pr, john wiley & sons inc, bloomsbury publishing
Produkty w ofercie: 600000
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

ksiazkitanie.pl

Czasopisma, książki, filmy dvd
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 20.09.2016
wydawca, wydawnictwo literackie, znak, zysk i s-ka, media rodzina, egmont komiksy, prószyński media, wielka litera, muza, czarne
Produkty w ofercie: 86097
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

KrainaKsiazek.pl

Książki sprowadzane na zamówienie z zagranicy.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 16.05.2006
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 2328
Opinie neutralne: 16
Opinie negatywne: 10

Inv media

Artykuły biurowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 04.02.2020
jetworld, donau, office products, schneider, q-connect, hewlett-packard, leitz, nieznany producent, esselte, thi
Produkty w ofercie: 20295
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 20293
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Prolibri.pl

Książki i audiobooki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 27.05.2011
wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, cambridge university press, olesiejuk, helion, zielona sowa, egmont, umcs, zysk i s-ka, pzwl
Produkty w ofercie: 91751
Promocje: 90639
Wysyłka do 3 dni: 91750
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Gigant.pl

Książki, muzyka oraz filmy.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 18.06.2008
cd baby, universal music, warner music, naxos classical, imports, sony music entertainment, sony music, bis records, chandos, essential media afw
Produkty w ofercie: 2183576
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 163230
Opinie pozytywne: 22
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 5

ksiegarnia-marki.pl

Książki, artykuły szkolne, gry i zabawki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 19.02.2018
egmont, olesiejuk sp. z o.o., novae res, znak, revell, adam marszałek, helion, leantoys, prószyński i s-ka, wsip
Produkty w ofercie: 70000
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 70000
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Selkar.pl

Literatura popluarnonaukowa oraz książki wielogatunkowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 06.03.2007
pwn wydawnictwo naukowe, egmont, helion, Świat książki, wolters kluwer polska, albatros, c.h. beck, bellona, w.a.b., olesiejuk sp. z o.o.
Produkty w ofercie: 74490
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 72862
Opinie pozytywne: 5
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1

InBook.pl

Książki , płyty CD, DVD, multimedia, zegarki, zabawki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 19.04.2008
Produkty w ofercie: 163450
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 163450
Opinie pozytywne: 9
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 6

Booknet.net.pl

Książki oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.03.2011
pwn wydawnictwo naukowe, wydawnictwo olesiejuk, egmont, helion, c.h. beck, cambridge university press, wsip wydawnictwo szkolne i pedagogiczne, zielona sowa, bellona, wolters kluwer
Produkty w ofercie: 329777
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 329777
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Godi.pl

Książki dla dzieci oraz naukowe i kulinarne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 14.05.2005
wydawnictwo naukowe pwn, lexisnexis, umcs, harmonia, wydawnictwo szkolne pwn, w.a.b., adam marszałek wydawnictwo, egmont, skrzat, muza
Produkty w ofercie: 50822
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 125
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2

Literacka.pl

Książki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 25.05.2009
wydawnictwo naukowe pwn, wydawnictwo olesiejuk, egmont, wolters kluwer polska, helion, cambridge university press, olesiejuk, zielona sowa, muza, c.h. beck
Produkty w ofercie: 171485
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 113
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 1