Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
  • [Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne S.A.]

    Kategoria: /Książki/Nauka/Ekonomia, zarządzanie i finanse/Marketing/
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zastosowania badań marketingowych. Zarządzanie marketingowe i otoczenie przedsiębiorstwa

  • [DIFIN]

    Kategoria: Szkoły policealne. Szkoły wyższeWysyłka: od ręki

    marketingowo ? logistycznych. Określono też, jakie funkcje w przedsiębiorstwie powinny być realizowane, aby można było uznać, że zarządza się nim ?marketingowo ? logistycz­nie?... Pełen opis produktu 'Marketingowo logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem' »

    Motywem przewodnim książki jest uzasadnienie tezy, że działania marketingowe w przedsiębiorstwach muszą być stopniowo integrowane z działaniami logistycznymi i że ? tym samym ? wymagają wspólnego, zsynchronizowanego zarządzania. W warunkach coraz ostrzejszej konkurencji, zarządzanie to powinno koncentrować się na rozwiązywaniu problemów marketingowych i logistycznych w sposób zmierzający do uzyskania maksymalnej satysfakcji klientów. Uzasadnienie tej tezy zostało wsparte przejrzystym przeglądem podstaw marketingu i logistyki, zasad planowania marketingowego i logistycznego oraz tworzenia strategii marketingowo ? logistycznych. Określono też, jakie funkcje w przedsiębiorstwie powinny być realizowane, aby można było uznać, że zarządza się nim ?marketingowo ? logistycz­nie? i jaki wpływ mogą na to wywierać nowe koncepcje zarządzania, takie jak TQM, Line Management, a nawet ?teoria chaosu?.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketingowo logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem

  • Marketingowo logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    46,80 zł
    52,00 zł

    [difin]

    Kategoria: Nauki społeczne, ekonomiczne, prawne >Ekonomia. Marketing. Biznes.Wysyłka: do 3 dni

    marketingowo – logistycznych. Określono też, jakie funkcje w przedsiębiorstwie powinny być realizowane, aby można było uznać, że zarządza się nim „marketingowo – logistycz­nie”... Pełen opis produktu 'Marketingowo logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem' »

    Motywem przewodnim książki jest uzasadnienie tezy, że działania marketingowe w przedsiębiorstwach muszą być stopniowo integrowane z działaniami logistycznymi i że – tym samym – wymagają wspólnego, zsynchronizowanego zarządzania. W warunkach coraz ostrzejszej konkurencji, zarządzanie to powinno koncentrować się na rozwiązywaniu problemów marketingowych i logistycznych w sposób zmierzający do uzyskania maksymalnej satysfakcji klientów. Uzasadnienie tej tezy zostało wsparte przejrzystym przeglądem podstaw marketingu i logistyki, zasad planowania marketingowego i logistycznego oraz tworzenia strategii marketingowo – logistycznych. Określono też, jakie funkcje w przedsiębiorstwie powinny być realizowane, aby można było uznać, że zarządza się nim „marketingowo – logistycz­nie” i jaki wpływ mogą na to wywierać nowe koncepcje zarządzania, takie jak TQM, Line Management, a nawet „teoria chaosu”....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketingowo logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem

  • [DIFIN]

    Kategoria: Szkoły policealne. Szkoły wyższeWysyłka: od ręki

    marketingowo ? logistycznych. Określono też, jakie funkcje w przedsiębiorstwie powinny być realizowane, aby można było uznać, że zarządza się nim ?marketingowo ? logistycz­nie?... Pełen opis produktu 'Marketingowo logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem' »

    Motywem przewodnim książki jest uzasadnienie tezy, że działania marketingowe w przedsiębiorstwach muszą być stopniowo integrowane z działaniami logistycznymi i że ? tym samym ? wymagają wspólnego, zsynchronizowanego zarządzania. W warunkach coraz ostrzejszej konkurencji, zarządzanie to powinno koncentrować się na rozwiązywaniu problemów marketingowych i logistycznych w sposób zmierzający do uzyskania maksymalnej satysfakcji klientów. Uzasadnienie tej tezy zostało wsparte przejrzystym przeglądem podstaw marketingu i logistyki, zasad planowania marketingowego i logistycznego oraz tworzenia strategii marketingowo ? logistycznych. Określono też, jakie funkcje w przedsiębiorstwie powinny być realizowane, aby można było uznać, że zarządza się nim ?marketingowo ? logistycz­nie? i jaki wpływ mogą na to wywierać nowe koncepcje zarządzania, takie jak TQM, Line Management, a nawet ?teoria chaosu?.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketingowo logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem

  • [DIFIN]

    Kategoria: Ekonomia / MarketingWysyłka: od ręki

    marketingowo – logistycznych. Określono też, jakie funkcje w przedsiębiorstwie powinny być realizowane, aby można było uznać, że zarządza się nim „marketingowo – logistycz­nie”... Pełen opis produktu 'Marketingowo-logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem' »

    Motywem przewodnim książki jest uzasadnienie tezy, że działania marketingowe w przedsiębiorstwach muszą być stopniowo integrowane z działaniami logistycznymi i że – tym samym – wymagają wspólnego, zsynchronizowanego zarządzania. W warunkach coraz ostrzejszej konkurencji, zarządzanie to powinno koncentrować się na rozwiązywaniu problemów marketingowych i logistycznych w sposób zmierzający do uzyskania maksymalnej satysfakcji klientów. Uzasadnienie tej tezy zostało wsparte przejrzystym przeglądem podstaw marketingu i logistyki, zasad planowania marketingowego i logistycznego oraz tworzenia strategii marketingowo – logistycznych. Określono też, jakie funkcje w przedsiębiorstwie powinny być realizowane, aby można było uznać, że zarządza się nim „marketingowo – logistycz­nie” i jaki wpływ mogą na to wywierać nowe koncepcje zarządzania, takie jak TQM, Line Management, a nawet „teoria chaosu”.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketingowo-logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem

  • [Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej]

    Kategoria: NAUKOWE I POPULARNONAUKOWE>Biznes, nauki ekonomiczneWysyłka: od ręki

    AUTOR: MARIA SŁAWIŃSKA, ELŻBIETA URBANOWSKA-SOJKIN.JĘZYK: POLSKI.WYDANIE: TRZECIE, ZMIENIONE.ROK WYDANIA: 1997.ILOŚĆ STRON: 208.OKŁADKA: MIĘKKA.STAN OGÓLNY W SKALI OD 1 DO 10: = 6 =INFORMACJE DODATKOWE:... Pełen opis produktu 'ZARZĄDZANIE MARKETINGOWE PRZEDSIĘBIORSTWEM...1997' »

    AUTOR: MARIA SŁAWIŃSKA, ELŻBIETA URBANOWSKA-SOJKIN.JĘZYK: POLSKI.WYDANIE: TRZECIE, ZMIENIONE.ROK WYDANIA: 1997.ILOŚĆ STRON: 208.OKŁADKA: MIĘKKA.STAN OGÓLNY W SKALI OD 1 DO 10: = 6 =INFORMACJE DODATKOWE: KSIĄŻKA JEST W STANIE DO PRZYJĘCIA. MIEJSCOWE ZDARCIE OKŁADKI W ŚRODKU. DROBNE NAGIĘCIE NA ROGACH PARU KARTEK. DROBNE PRZYBRUDZENIE KRAWĘDZI KARTEK. NAGIĘCIE NA ROGU PARU KARTEK. ZAMAZANY DŁUGOPISEM BAZGRAŁ NA JEDNEJ STRONIE. POJEDYNCZE DROBNE NAPISY OŁÓWKIEM I DLUGOPISEM NA KILKU STRONACH....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o ZARZĄDZANIE MARKETINGOWE PRZEDSIĘBIORSTWEM...1997

  • [Difin]

    Kategoria: Książki>Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne>Ekonomia i Biznes>Organizacja i zarządzanie>Zarządzanie logistykąWysyłka: do 3 dni

    0x0064987200000000

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketingowo Logistyczne Zarządzanie Przedsiębiorstwem

  • [PWE]

    Kategoria: Książki / Podręczniki. Ćwiczenia i zadania / Podręczniki akademickie. Skrypty

    .

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zastosowania badań marketingowych. Zarządzanie marketingowe i otoczenie przedsiębiorstwa

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    do uzyskania maksymalnej satysfakcji klientów. Nazwa - Marketingowo logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem Autor - Tadeusz Wojciechowski Oprawa... Pełen opis produktu 'Marketingowo logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem - Tadeusz Wojciechowski' »

    Opis - Motywem przewodnim książki jest uzasadnienie tezy, że działania marketingowe w przedsiębiorstwach muszą być stopniowo integrowane z działaniami logistycznymi i że - tym samym - wymagają wspólnego, zsynchronizowanego zarządzania. W wa­runkach coraz ostrzejszej konkurencji, zarządzanie to powinno koncentrować się na rozwiązywaniu problemów marketingowych i logistycznych w sposób zmierzający do uzyskania maksymalnej satysfakcji klientów. Nazwa - Marketingowo logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem Autor - Tadeusz Wojciechowski Oprawa - Miękka Wydawca - Difin Kod ISBN - 9788376413808 Kod EAN - 9788376413808 Wydanie - 2 Rok wydania - 2011 Język - polski Format - 15.5x23.0cm Ilość stron - 224 Podatek VAT - 5% Premiera - 2011-01-21
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketingowo logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem - Tadeusz Wojciechowski

  • [Difin]

    Kategoria: Książki/Nauka/Ekonomia, biznesWysyłka: do 3 dni
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketingowo logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem

  • [Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika]

    Kategoria: Prawo, akty prawneWysyłka: do 3 dni

    do uwarunkowań rynkowych. Zarządzanie przedsiębiorstwami na początku obecnego stulecia potwier­dza wzmożony nacisk na traktowanie ich jako organizacji otwartych, których cele i decyzje... Pełen opis produktu 'Strategiczne zarządzanie marketingowe w polskich przedsiębiorstwach w warunkach kryzysu' »

    Ze wstępu Uwarunkowania, w jakich znalazły się polskie przedsiębiorstwa w przeciągu ostat­nich kilkunastu latach, uległy głębokim i niekwestionowanym zmianom. Stało się tak na skutek przemian związanych z transformacją systemową polskiej gospodarki oraz rozpoczętą integracją kraju z Unią Europejską. Współczesne otoczenie, jako bardzo istotna zmienna niezależna, wpływa z coraz większą siłą na wszelkie podmioty gospodarcze. Wpływ ten staje się na tyle istotny, że może kształtować przyszłość i kierunki dalszego działania przedsiębiorstwa, a nawet przesądzić o kontynuowaniu tej działalności. Wobec tego współczesne otoczenie może zmuszać przedsiębior­stwo do określonych zachowań, a ich wyrazem jest przyjęta i realizowana strategia. Wzrost zmienności i niepewności otoczenia nasilił się w ostatniej dekadzie XX wieku w skali globalnej, a początek nowego stulecia przyniósł kontynuację tych zmian, między innymi w zakresie niespotykanego rozwoju technologii informatycz­nej i cyfrowej. W takiej sytuacji warunkiem przetrwania i rozwoju przedsiębiorstwa staje się umiejętne dostosowywanie strategii - a nawet coraz częściej całkowita jej zmiana - w szczególności do nowych sytuacji w makrootoczeniu i do uwarunkowań rynkowych. Zarządzanie przedsiębiorstwami na początku obecnego stulecia potwier­dza wzmożony nacisk na traktowanie ich jako organizacji otwartych, których cele i decyzje ustanawiane są w ścisłym powiązaniu z otoczeniem. W literaturze nauko­wej z obszaru zarządzania podkreśla się od dawna, że otoczenie staje się, także dla współczesnych przedsiębiorstw, coraz mniej ?hojne", ale za to coraz bardziej ?re­strykcyjne". Wobec tego ciągle wydaje się aktualne stwierdzenie, że ewolucja oto­czenia ma dla przedsiębiorstwa większe znaczenie niż reguły jego wewnętrznego działania. Na skutek tego przedsiębiorstwa, dążące do zapewnienia i ciągłego po­prawiania efektywności swoich działań, powinny co pewien czas odrzucać to, co było efektywne w przeszłości i poszukiwać nieustannie nowych celów i rozwiązań.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Strategiczne zarządzanie marketingowe w polskich przedsiębiorstwach w warunkach kryzysu


staradobraksiazka.pl

Antykwariat.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 18.05.2022
- brak informacji -, harlequin, czytelnik, kaw - krajowa agencja wydawnicza, książka i wiedza, piw - państwowy instytut wydawniczy, nasza księgarnia, mon - ministerstwo obrony narodowej, Świat książki, bauer
Produkty w ofercie: 89374
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 51939
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Kumiko.pl

Książki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 12.10.2009
wydawnictwo naukowe pwn, cambridge university press, olesiejuk, zielona sowa, helion, egmont, pzwl, clementoni, wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego, trefl
Produkty w ofercie: 78500
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Godi.pl

Książki dla dzieci oraz naukowe i kulinarne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 14.05.2005
wydawnictwo naukowe pwn, lexisnexis, umcs, harmonia, wydawnictwo szkolne pwn, w.a.b., adam marszałek wydawnictwo, egmont, skrzat, muza
Produkty w ofercie: 50822
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 125
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2

Prolibri.pl

Książki i audiobooki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 27.05.2011
wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, cambridge university press, olesiejuk, helion, zielona sowa, egmont, umcs, zysk i s-ka, pzwl
Produkty w ofercie: 91751
Promocje: 90639
Wysyłka do 3 dni: 91750
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Gigant.pl

Książki, muzyka oraz filmy.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 18.06.2008
cd baby, universal music, warner music, naxos classical, imports, sony music entertainment, sony music, bis records, chandos, essential media afw
Produkty w ofercie: 2183576
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 163230
Opinie pozytywne: 22
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 5

Selkar.pl

Literatura popluarnonaukowa oraz książki wielogatunkowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 06.03.2007
pwn wydawnictwo naukowe, egmont, helion, Świat książki, wolters kluwer polska, albatros, c.h. beck, bellona, w.a.b., olesiejuk sp. z o.o.
Produkty w ofercie: 74490
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 72862
Opinie pozytywne: 5
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1

InBook.pl

Książki , płyty CD, DVD, multimedia, zegarki, zabawki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 19.04.2008
Produkty w ofercie: 163450
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 163450
Opinie pozytywne: 9
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 6

Booknet.net.pl

Książki oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.03.2011
pwn wydawnictwo naukowe, wydawnictwo olesiejuk, egmont, helion, c.h. beck, cambridge university press, wsip wydawnictwo szkolne i pedagogiczne, zielona sowa, bellona, wolters kluwer
Produkty w ofercie: 329777
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 329777
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Albertus.pl

Poradniki oraz encyklopedie i słowniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 28.09.2005
wydawnictwo naukowe pwn, zysk i s-ka, adam marszałek, lonely planet publications, pwn, rebis, wnt, muza, penguin, wydawnictwo literackie
Produkty w ofercie: 30292
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 30292
Opinie pozytywne: 1
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2

NaszaSzkolna.pl

Książki, podręczniki oraz książki językowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 10.08.2011
-, greg, nowa era, znak, egmont, wsip, dragon, arti, zielona sowa, olesiejuk
Produkty w ofercie: 8244
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 8244
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0