Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
  • [Wolters Kluwer]

    Kategoria: Książki / Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne / Ekonomia

    .

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Znajomi na wagę złota. Podstawy marketingu w mediach społecznościowych

  • [Helion / One Press / Sensus]

    Kategoria: MapyWysyłka: od ręki

    tradycyjne media oraz klasyczne formy przekazu. Twoje działania marketingowe i PR-owe powinny rozwijać się w stronę, w którą ewoluują media, a gorącym tematem na dziś są serwisy społecznościowe.... Pełen opis produktu 'Marketing społecznościowy. Tajniki skutecznej promocji w social media' »

    Sprawdź swoją wiedzę z SM! Rozwiąż quiz, na zwycięzców czeka nagroda » Wejdź na Facebooka. Twoi klienci już tam są! Ludzie korzystają z internetu nie tylko w pracy i domu. Dziś robią to wszędzie i o każdej porze - leżąc w łóżku, odpisują na e-maile; siedząc na ławce w parku, przeglądają repertuar kin; podróżując pociągiem, sprawdzają, co nowego na Facebooku; robiąc zakupy, porównują ceny towarów w innych sklepach. Szybki rozwój internetu sprawia, że codziennie jesteśmy zasypywani setkami informacji, przez co czasem trudno znaleźć tę, której właśnie szukamy. To dlatego coraz mniejszą moc mają tradycyjne media oraz klasyczne formy przekazu. Twoje działania marketingowe i PR-owe powinny rozwijać się w stronę, w którą ewoluują media, a gorącym tematem na dziś są serwisy społecznościowe. Marketerzy dostrzegają ogromny potencjał tego typu narzędzi, stopniowo przenosząc siły i środki do nowego wirtualnego świata, gdzie treści kreowane są przez samych użytkowników. Jest o co walczyć, bo działania reklamowe i PR-owe w portalach społecznościowych są tańsze niż w tradycyjnych środkach przekazu. Właściwie poprowadzone będą także skuteczniejsze niż reklama w gazetach, radiu i telewizji. Trzeba tylko wiedzieć, JAK TO ZROBIĆ! Skorzystaj z możliwości integracji swoich stron z serwisami społecznościowymi. Ucz się na cudzych błędach - przeczytaj o spektakularnych porażkach i sukcesach marketerów w social media. Poznaj tajniki marketingu wirusowego, szeptanego oraz marketingu rekomendacji. Zrób dokładny przegląd portali towarzyskich, multimedialnych i biznesowych pod kątem przydatności reklamowej. Sprawdź, jak dzielić się swoją wiedzą i kreować wizerunek eksperta.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketing społecznościowy. Tajniki skutecznej promocji w social media

  • [onepress]

    Kategoria: Social MediaWysyłka: od ręki

    Jak to się robi w nowych mediach? Opracuj strategię obecności w mediach społecznościowych Zdobywaj oraz utrzymuj zaufanie i uwagę odbiorców Poznaj media społecznościowe... Pełen opis produktu 'Social Media Marketing. Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych' »

    Jak to się robi w nowych mediach? Opracuj strategię obecności w mediach społecznościowych Zdobywaj oraz utrzymuj zaufanie i uwagę odbiorców Poznaj media społecznościowe od kuchni Idź z duchem Internetu! Media społecznościowe zmieniają zasady komunikacji między firmami a klientami. Nowoczesne firmy - takie jak Twoja - muszą nauczyć się słuchać swoich klientów i wchodzić z nimi w bezpośrednie relacje, a co za tym idzie, podejmować aktywność w miejscach, w których zadawane są pytania i toczy się dialog. Dlaczego? Ponieważ znajduje to bezpośrednie przełożenie na wyniki finansowe. Marketing w mediach społecznościowych to coś więcej niż modna nowinka; to ciężka praca, wymagająca przemyślanego planu i konkretnych, skutecznych strategii. Książka ta przeznaczona jest zarówno dla doświadczonych marketerów czy właścicieli firm, jak i kompletnych nowicjuszy. Pomoże Ci zrozumieć różnice między dostępnymi serwisami społecznościowymi, podpowie, jak dowiedzieć się, co robią Twoi obecni i potencjalni klienci, oraz jak z nimi rozmawiać. Dowiesz się z niej, jak rozwiązywać problemy prawne i etyczne. Nauczysz się obserwować i sprawdzać skuteczność stosowanych technik marketingowych. Zrozumiesz, na czym polega optymalizacja w wyszukiwarkach internetowych (SEO) i reklama pay-per-click (PPC). Dzięki niej unikniesz poważnych pomyłek i niebezpiecznych błędów. Jak najskuteczniej wykorzystać Facebook, Twitter, YouTube, LinkedIn, Flickr i inne serwisy? Jak opracować politykę obecności w mediach społecznościowych dla własnych pracowników? Jak wybrać konsultanta ds. mediów społecznościowych? Jak wykorzystać dział obsługi klienta w mediach społecznościowych? Jak integrować tradycyjne działania marketingowe (telewizja, radio, prasa) ze strategią obecności w mediach społecznościowych? Jak zachować spójność działań brandingowych i przesłania marketingowego? Jak stworzyć przyjazny pressroom i promować tam swoje eventy? Poznaj swoich klientów i naucz się odróżniać fakty od plotek!
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Social Media Marketing. Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych

  • [Wolters Kluwer Polska]

    Kategoria: PodręcznikiWysyłka: od ręki

    ponadczasowe zasady marketingu partyzanckiego z najnowszymi aplikacjami i narzędziami wykorzystywanymi w mediach społecznościowych, prezentując czytelnikom wzorcowe plany działania,... Pełen opis produktu 'Marketing partyzancki w mediach społecznościowych' »

    UMOCNIJ SWOJĄ POZYCJĘ W SIECI - ZOSTAŃ PARTYZANTEMJay Conrad Levinson, ojciec marketingu partyzanckiego, oraz Shane Gibson, ekspert branży mediów społecznościowych, łączą w swojej książce ponadczasowe zasady marketingu partyzanckiego z najnowszymi aplikacjami i narzędziami wykorzystywanymi w mediach społecznościowych, prezentując czytelnikom wzorcowe plany działania, poszczególne etapy ich wdrażania oraz ponad 100 rodzajów broni marketingowej.Unikając przytłaczających statystyk, branżowego żargonu i akronimów, autorzy przedstawiają szczegółowy plan ataku w mediach społecznościowych. Ich zdecydowana strategia partyzancka pozwala identyfikować niekonwencjonalne okazje w obszarze mediów społecznościowych, angażować klientów, pobudzać do działania i prześcigać swoich konkurentów w generowaniu zysków.Książka prezentuje m.in.:19 tajemnic, jakie powinien poznać każdy partyzant marketingu w mediach społecznościowych,zestaw narzędzi partyzanckich w mediach społecznościowych,siedmiozdaniowy plan ataku w mediach społecznościowych,obszerną listę kontrolną cech stron społecznościowych i blogów,20 rodzajów wskaźnika ROI partyzanta,darmowe partyzanckie narzędzia wywiadowcze,narzędzia społecznościowe przyszłości,i dużo, dużo więcej!
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketing partyzancki w mediach społecznościowych

  • [Wolters Kluwer]

    Kategoria: PodręcznikiWysyłka: od ręki

    każdy partyzant marketingu w mediach społecznościowych, zestaw narzędzi partyzanckich w mediach społecznościowych, siedmiozdaniowy plan ataku w mediach... Pełen opis produktu 'Marketing partyzancki w mediach społecznościowych' »

    Jay Conrad Levinson, ojciec marketingu partyzanckiego, oraz Shane Gibson, ekspert branży mediów społecznościowych, łączą w swojej książce ponadczasowe zasady marketingu partyzanckiego z najnowszymi aplikacjami i narzędziami wykorzystywanymi w mediach społecznościowych, prezentując czytelnikom wzorcowe plany działania, poszczególne etapy ich wdrażania oraz ponad 100 rodzajów broni marketingowej. Unikając przytłaczających statystyk, branżowego żargonu i akronimów, autorzy przedstawiają szczegółowy plan ataku w mediach społecznościowych. Ich zdecydowana strategia partyzancka pozwala identyfikować niekonwencjonalne okazje na obszarze mediów społecznościowych, angażować klientów, pobudzać do działania i prześcigać swoich konkurentów w generowaniu zysków. Książka prezentuje m.in.: 19 tajemnic, jakie powinien poznać każdy partyzant marketingu w mediach społecznościowych, zestaw narzędzi partyzanckich w mediach społecznościowych, siedmiozdaniowy plan ataku w mediach społecznościowych, obszerną listę kontrolną cech stron społecznościowych i blogów, 20 rodzajów wskaźnika ROI partyzanta, darmowe partyzanckie narzędzia wywiadowcze, narzędzia społecznościowe przyszłości, i dużo, dużo więcej!
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketing partyzancki w mediach społecznościowych

  • [Roster]

    Kategoria: / Ebooki / Ekonomia Biznes

    Tytuł Video marketing w mediach społecznościowych Autor Robert Stępowski Język polski Wydawnictwo ROSTER ISBN 978-83-950069-2-0 Rok wydania 2017 Liczba stron 128 Format mobi... Pełen opis produktu 'Video marketing w mediach społecznościowych' »

    Tytuł Video marketing w mediach społecznościowych Autor Robert Stępowski Język polski Wydawnictwo ROSTER ISBN 978-83-950069-2-0 Rok wydania 2017 Liczba stron 128 Format mobi,
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Video marketing w mediach społecznościowych

  • [Helion]

    Kategoria: multimedia > książki

    Twoje działania marketingowe i PR-owe powinny rozwijać się w stronę, w którą ewoluują media, a gorącym tematem na dziś są serwisy społecznościowe. Marketerzy dostrzegają ogromny potencjał... Pełen opis produktu 'Marketing społecznościowy. Tajniki skutecznej promocji w social media. eBook. Pdf' »

    Twoje działania marketingowe i PR-owe powinny rozwijać się w stronę, w którą ewoluują media, a gorącym tematem na dziś są serwisy społecznościowe. Marketerzy dostrzegają ogromny potencjał tego typu narzędzi, stopniowo przenosząc siły i środki do nowego wirtualnego świata, gdzie treści kreowane są przez samych użytkowników. Jest o co walczyć, bo działania reklamowe i PR-owe w portalach społecznościowych są tańsze niż w tradycyjnych środkach przekazu. Właściwie poprowadzone będą także skuteczniejsze niż reklama w gazetach, radiu i telewizji. Trzeba tylko wiedzieć, JAK TO ZROBIĆ!
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketing społecznościowy. Tajniki skutecznej promocji w social media. eBook. Pdf

  • [Helion]

    Kategoria: multimedia > książki
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketing społecznościowy. Tajniki skutecznej promocji w social media

  • [Helion]

    Kategoria: multimedia > książki

    Twoje działania marketingowe i PR-owe powinny rozwijać się w stronę, w którą ewoluują media, a gorącym tematem na dziś są serwisy społecznościowe. Marketerzy dostrzegają ogromny potencjał... Pełen opis produktu 'Marketing społecznościowy. Tajniki skutecznej promocji w social media. eBook. ePub' »

    Twoje działania marketingowe i PR-owe powinny rozwijać się w stronę, w którą ewoluują media, a gorącym tematem na dziś są serwisy społecznościowe. Marketerzy dostrzegają ogromny potencjał tego typu narzędzi, stopniowo przenosząc siły i środki do nowego wirtualnego świata, gdzie treści kreowane są przez samych użytkowników. Jest o co walczyć, bo działania reklamowe i PR-owe w portalach społecznościowych są tańsze niż w tradycyjnych środkach przekazu. Właściwie poprowadzone będą także skuteczniejsze niż reklama w gazetach, radiu i telewizji. Trzeba tylko wiedzieć, JAK TO ZROBIĆ!
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketing społecznościowy. Tajniki skutecznej promocji w social media. eBook. ePub

  • [Helion]

    Kategoria: multimedia > książki

    Twoje działania marketingowe i PR-owe powinny rozwijać się w stronę, w którą ewoluują media, a gorącym tematem na dziś są serwisy społecznościowe. Marketerzy dostrzegają ogromny potencjał... Pełen opis produktu 'Marketing społecznościowy. Tajniki skutecznej promocji w social media. eBook. Mobi' »

    Twoje działania marketingowe i PR-owe powinny rozwijać się w stronę, w którą ewoluują media, a gorącym tematem na dziś są serwisy społecznościowe. Marketerzy dostrzegają ogromny potencjał tego typu narzędzi, stopniowo przenosząc siły i środki do nowego wirtualnego świata, gdzie treści kreowane są przez samych użytkowników. Jest o co walczyć, bo działania reklamowe i PR-owe w portalach społecznościowych są tańsze niż w tradycyjnych środkach przekazu. Właściwie poprowadzone będą także skuteczniejsze niż reklama w gazetach, radiu i telewizji. Trzeba tylko wiedzieć, JAK TO ZROBIĆ!
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketing społecznościowy. Tajniki skutecznej promocji w social media. eBook. Mobi

  • [Helion]

    Kategoria: multimedia > książki

    Książka ta przeznaczona jest zarówno dla doświadczonych marketerów czy właścicieli firm, jak i kompletnych nowicjuszy. Pomoże Ci zrozumieć różnice między dostępnymi serwisami społecznościowymi Pełen opis produktu 'Social Media Marketing. Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych' »

    Książka ta przeznaczona jest zarówno dla doświadczonych marketerów czy właścicieli firm, jak i kompletnych nowicjuszy. Pomoże Ci zrozumieć różnice między dostępnymi serwisami społecznościowymi, podpowie, jak dowiedzieć się, co robią Twoi obecni i potencjalni klienci, oraz jak z nimi rozmawiać. Dowiesz się z niej, jak rozwiązywać problemy prawne i etyczne. Nauczysz się obserwować i sprawdzać skuteczność stosowanych technik marketingowych. Zrozumiesz, na czym polega optymalizacja w wyszukiwarkach internetowych (SEO) i reklama pay-per-click (PPC). Dzięki niej unikniesz poważnych pomyłek i niebezpiecznych błędów.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Social Media Marketing. Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    mierzyć jej sukces. Dziś, gdy wirusowe klipy przyciągają miliony widzów, a wpisy gwiazd Twittera śledzą tysiące znajomych, marketing w mediach społecznościowych powinien stać... Pełen opis produktu 'Znajomi na wagę złota. Podstawy marketingu w mediach społecznościowych - Barefoot Darren, Szabo Julie' »

    Opis - Zasady marketingu się zmieniły. Doświadczeni specjaliści od promocji wiedzą, że bezpośredni kontakt z klientami w sieci to dziś obowiązek. Każda taka relacja może - z pożytkiem dla firmy - przerodzić się w przyjaźń. Znajomi na wagę złota to dobrze napisana instrukcja, jak poprowadzić skuteczną kampanię w mediach społecznościowych. To przewodnik pełen podpowiedzi, tricków oraz inspirujących studiów przypadku.Dzięki tej książce dowiesz się, jak: o nawiązać kontakt z potencjalnymi klientami i włączyć się do ich rozmów, o zmienić stronę internetową firmy w mocną podstawę kampanii w mediach społecznościowych, o promować markę i/lub produkty oraz radzić sobie z najbardziej nieprzyjaznymi internetowymi komentarzami na ich temat, o śledzić rozwój kampanii w sieci, monitorować rozmowy na temat firmy i mierzyć jej sukces.Dziś, gdy wirusowe klipy przyciągają miliony widzów, a wpisy gwiazd Twittera śledzą tysiące znajomych, marketing w mediach społecznościowych powinien stać się jednym z podstawowych narzędzi wykorzystywanych przez specjalistów od promocji. Autorzy książki, eksperci w sprawach marketingu w nowych mediach, poprowadzą cię przez świat Web 2.0, gdzie autentyczność i relacje liczą się bardziej niż budżet na działania promocyjne. Sukces jest kilka kliknięć stąd. Nazwa - Znajomi na wagę złota. Podstawy marketingu w mediach społecznościowych Oryginalny tytuł - On Photography Autor - Barefoot Darren, Szabo Julie Oprawa - Miękka Wydawca - Helion Kod ISBN - 9788326411038 Kod EAN - 9788326411038 Wydanie - 1 Rok wydania - 2011 Język - PL Tłumacz - Andrusiewicz Joanna Seria wydawnicza - ZARZĄDZANIE i MARKETING Format - 17.0x24.0cm Ilość stron - 276 Podatek VAT - 5% Premiera - 2011-03-08
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Znajomi na wagę złota. Podstawy marketingu w mediach społecznościowych - Barefoot Darren, Szabo Julie

  • [Wolters Kluwer Polska]

    Kategoria: Marketing, reklama
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Znajomi na wagę złota. Podstawy marketingu w mediach społecznościowych

  • [Wolters Kluwer Polska]

    Kategoria: Książki/Nauka/Ekonomia, biznesWysyłka: do 3 dni
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketing partyzancki w mediach społecznościowych

  • []

    Kategoria: Literatura popularnonaukowa>Polityka i ekonomiaWysyłka: do 7 dni

    serwisami społecznościowymi. Ucz się na cudzych błędach - przeczytaj o spektakularnych porażkach i sukcesach marketerów w social media. Poznaj tajniki marketingu wirusowego,... Pełen opis produktu 'Marketing społecznościowy. Tajniki skutecznej promocji w social media' »

    Wejdź na Facebooka. Twoi klienci już tam są! Ludzie korzystają z internetu nie tylko w pracy i domu. Dziś robią to wszędzie i o każdej porze - leżąc w łóżku, odpisują na e-maile; siedząc na ławce w parku, przeglądają repertuar kin; podróżując pociągiem, sprawdzają, co nowego na Facebooku; robiąc zakupy, porównują ceny towarów w innych sklepach. Szybki rozwój internetu sprawia, że codziennie jesteśmy zasypywani setkami informacji, przez co czasem trudno znaleźć tę, której właśnie szukamy. To dlatego coraz mniejszą moc mają tradycyjne media oraz klasyczne formy przekazu.Twoje działania marketingowe i PR-owe powinny rozwijać się w stronę, w którą ewoluują media, a gorącym tematem na dziś są serwisy społecznościowe. Marketerzy dostrzegają ogromny potencjał tego typu narzędzi, stopniowo przenosząc siły i środki do nowego wirtualnego świata, gdzie treści kreowane są przez samych użytkowników. Jest o co walczyć, bo działania reklamowe i PR-owe w portalach społecznościowych są tańsze niż w tradycyjnych środkach przekazu. Właściwie poprowadzone będą także skuteczniejsze niż reklama w gazetach, radiu i telewizji. Trzeba tylko wiedzieć, JAK TO ZROBIĆ!Skorzystaj z możliwości integracji swoich stron z serwisami społecznościowymi. Ucz się na cudzych błędach - przeczytaj o spektakularnych porażkach i sukcesach marketerów w social media.Poznaj tajniki marketingu wirusowego, szeptanego oraz marketingu rekomendacji.Zrób dokładny przegląd portali towarzyskich, multimedialnych i biznesowych pod kątem przydatności reklamowej. Sprawdź, jak dzielić się swoją wiedzą i kreować wizerunek eksperta.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketing społecznościowy. Tajniki skutecznej promocji w social media

  • [Helion]

    Kategoria: Książki/Nauka/Ekonomia, biznesWysyłka: do 7 dni
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketing społecznościowy. Tajniki skutecznej promocji w social media

  • [ROSTER]

    Kategoria: PoradnikiWysyłka: od ręki

    trudno promować markę bez wideo dystrybuowanego w mediach społecznościowych, które niemal natychmiast zostanie odtworzone na urządzeniach mobilnych zwłaszcza przez młodych użytkowników.  Jak... Pełen opis produktu 'Video marketing w mediach społecznościowych' »

    Wideo buduje wizerunek marki, wzmacnia jej rozpoznawalność i angażuje odbiorców, czyli potencjalnych i obecnych klientów, co w konsekwencji prowadzi do wzrostu sprzedaży. Materiały wideo są również premiowane przez serwisy społecznościowe, zwłaszcza przez Facebook'a, dzięki czemu marki mogą bezpłatnie dotrzeć do większej liczby odbiorców. Warto również pamiętać, że:  - W Polsce smartfon posiada więcej osób niż średnio na świecie.  - Uczniowie gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych korzystają z Internetu na telefonie przez 188 min. dziennie.  - 70 proc. nastolatków codziennie słucha muzyki i ogląda wideo w Internecie.  - Ponad 64 proc. badanych Polaków, przynajmniej raz w tygodniu ogląda wideo na urządzeniach mobilnych.  - 51 proc. Polaków deklaruje, że obejrzało w ciągu ostatniej doby wideo online.  - YouTube to druga najczęściej używana przez Polaków aplikacja mobilna i druga największa wyszukiwarka na świecie.  - Dzięki reklamie na Facebooku w ciągu jednego dnia możemy dotrzeć do większej liczby Polaków, niż poprzez cztery największe stacje telewizyjne.  - Ze Snapchata korzysta już ponad 6 proc. polskich internautów. Tylko te dane, a w książce znajdziesz ich dużo więcej, świadczą, że we współczesnym świecie trudno promować markę bez wideo dystrybuowanego w mediach społecznościowych, które niemal natychmiast zostanie odtworzone na urządzeniach mobilnych zwłaszcza przez młodych użytkowników.  Jak efektywnie wykorzystywać wideo w komunikacji marketingowej: od strategii przez organiczną dystrybucję po płatne formy promowania treści? Jak dotrzeć z tym komunikatem do pokoleń Y i Z?  Które platformy społecznościowe wybrać do dystrybucji treści, w zależności ich rodzaju i grupy docelowej, do której maja dotrzeć?  Odpowiedzi znajdziesz w nowej, jak zwykle praktycznej, książce Roberta Stępowskiego. Bezpłatny fragment:
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Video marketing w mediach społecznościowych

  • Marketing partyzancki w mediach społecznościowych w sklepie internetowym Madbooks.pl

    Powiększ zdjęcie

    38,73 zł
    41,71 zł

    [wolters kluwer]

    Kategoria: Podręczniki szkolneWysyłka: od ręki

    każdy partyzant marketingu w mediach społecznościowych,- zestaw narzędzi partyzanckich w mediach społecznościowych,- siedmiozdaniowy plan ataku w mediach... Pełen opis produktu 'Marketing partyzancki w mediach społecznościowych' »

    Jay Conrad Levinson, ojciec marketingu partyzanckiego, oraz Shane Gibson, ekspert branży mediów społecznościowych, łączą w swojej książce ponadczasowe zasady marketingu partyzanckiego z najnowszymi aplikacjami i narzędziami wykorzystywanymi w mediach społecznościowych, prezentując czytelnikom wzorcowe plany działania, poszczególne etapy ich wdrażania oraz ponad 100 rodzajów broni marketingowej. Unikając przytłaczających statystyk, branżowego żargonu i akronimów, autorzy przedstawiają szczegółowy plan ataku w mediach społecznościowych. Ich zdecydowana strategia partyzancka pozwala identyfikować niekonwencjonalne okazje na obszarze mediów społecznościowych, angażować klientów, pobudzać do działania i prześcigać swoich konkurentów w generowaniu zysków. Książka prezentuje m.in.:- 19 tajemnic, jakie powinien poznać każdy partyzant marketingu w mediach społecznościowych,- zestaw narzędzi partyzanckich w mediach społecznościowych,- siedmiozdaniowy plan ataku w mediach społecznościowych,- obszerną listę kontrolną cech stron społecznościowych i blogów,- 20 rodzajów wskaźnika ROI partyzanta,- darmowe partyzanckie narzędzia wywiadowcze,- narzędzia społecznościowe przyszłości,- i dużo, dużo więcej!...
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketing partyzancki w mediach społecznościowych

  • [Roster]

    Kategoria: Literatura / Marketing

    promować markę bez wideo dystrybuowanego w mediach społecznościowych, które niemal natychmiast zostanie odtworzone na urządzeniach mobilnych zwłaszcza przez młodych użytkowników.Jak... Pełen opis produktu 'Video marketing w mediach społecznościowych...' »

    Wideo buduje wizerunek marki, wzmacnia jej rozpoznawalność i angażuje odbiorców, czyli potencjalnych i obecnych klientów, co w konsekwencji prowadzi do wzrostu sprzedaży. Materiały wideo są również premiowane przez serwisy społecznościowe, zwłaszcza przez Facebook‘a, dzięki czemu marki mogą bezpłatnie dotrzeć do większej liczby odbiorców.Warto również pamiętać, że:- W Polsce smartfon posiada więcej osób niż średnio na świecie.- Uczniowie gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych korzystają z Internetu na telefonie przez 188 min. dziennie.- 70 proc. nastolatków codziennie słucha muzyki i ogląda wideo w Internecie.- Ponad 64 proc. badanych Polaków, przynajmniej raz w tygodniu ogląda wideo na urządzeniach mobilnych.- 51 proc. Polaków deklaruje, że obejrzało w ciągu ostatniej doby wideo online.- YouTube to druga najczęściej używana przez Polaków aplikacja mobilna i druga największa wyszukiwarka na świecie.- Dzięki reklamie na Facebooku w ciągu jednego dnia możemy dotrzeć do większej liczby Polaków, niż poprzez cztery największe stacje telewizyjne.- Ze Snapchata korzysta już ponad 6 proc. polskich internautów.Tylko te dane, a w książce znajdziesz ich dużo więcej, świadczą, że we współczesnym świecie trudno promować markę bez wideo dystrybuowanego w mediach społecznościowych, które niemal natychmiast zostanie odtworzone na urządzeniach mobilnych zwłaszcza przez młodych użytkowników.Jak efektywnie wykorzystywać wideo w komunikacji marketingowej: od strategii przez organiczną dystrybucję po płatne formy promowania treści? Jak dotrzeć z tym komunikatem do pokoleń Y i Z? Które platformy społecznościowe wybrać do dystrybucji treści, w zależności ich rodzaju i grupy docelowej, do której maja dotrzeć? Odpowiedzi znajdziesz w nowej, jak zwykle praktycznej, książce Roberta Stępowskiego Video marketing w mediach społecznościowych.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Video marketing w mediach społecznościowych...

  • [HELION]

    Kategoria: InformatykaWysyłka: od ręki

    Jak to się robi w nowych mediach? Opracuj strategię obecności w mediach społecznościowych Zdobywaj oraz utrzymuj zaufanie i uwagę odbiorców Poznaj media społecznościowe... Pełen opis produktu 'Social Media Marketing Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych' »

    Jak to się robi w nowych mediach? Opracuj strategię obecności w mediach społecznościowych Zdobywaj oraz utrzymuj zaufanie i uwagę odbiorców Poznaj media społecznościowe od kuchni Idź z duchem Internetu! Media społecznościowe zmieniają zasady komunikacji między firmami a klientami. Nowoczesne firmy - takie jak Twoja - muszą nauczyć się słuchać swoich klientów i wchodzić z nimi w bezpośrednie relacje, a co za tym idzie, podejmować aktywność w miejscach, w których zadawane są pytania i toczy się dialog. Dlaczego? Ponieważ znajduje to bezpośrednie przełożenie na wyniki finansowe. Marketing w mediach społecznościowych to coś więcej niż modna nowinka to ciężka praca, wymagająca przemyślanego planu i konkretnych, skutecznych strategii. Książka ta przeznaczona jest zarówno dla doświadczonych marketerów czy właścicieli firm, jak i kompletnych nowicjuszy. Pomoże Ci zrozumieć różnice między dostępnymi serwisami społecznościowymi, podpowie, jak dowiedzieć się, co robią Twoi obecni i potencjalni klienci, oraz jak z nimi rozmawiać. Dowiesz się z niej, jak rozwiązywać problemy prawne i etyczne. Nauczysz się obserwować i sprawdzać skuteczność stosowanych technik marketingowych. Zrozumiesz, na czym polega optymalizacja w wyszukiwarkach internetowych (SEO) i reklama pay-per-click (PPC). Dzięki niej unikniesz poważnych pomyłek i niebezpiecznych błędów. Jak najskuteczniej wykorzystać Facebook, Twitter, YouTube, LinkedIn, Flickr i inne serwisy? Jak opracować politykę obecności w mediach społecznościowych dla własnych pracowników? Jak wybrać konsultanta ds. mediów społecznościowych? Jak wykorzystać dział obsługi klienta w mediach społecznościowych? Jak integrować tradycyjne działania marketingowe (telewizja, radio, prasa) ze strategią obecności w mediach społecznościowych? Jak zachować spójność działań brandingowych i przesłania marketingowego? Jak stworzyć przyjazny pressroom i promować tam swoje eventy? Poznaj swoich klientów i naucz się odróżniać fakty od plotek!
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Social Media Marketing Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych


Booksnet.pl

Książki, podręczniki oraz literatura piękna i popularnonaukowa.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 28.03.2010
olesiejuk sp. z o.o., egmont, muza, zielona sowa, edycja Świętego pawła, trefl, wilga, skrzat, wsip, mega creative
Produkty w ofercie: 97358
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1

Kumiko.pl

Książki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 12.10.2009
wydawnictwo naukowe pwn, cambridge university press, olesiejuk, zielona sowa, helion, egmont, pzwl, clementoni, wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego, trefl
Produkty w ofercie: 78500
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Helion.pl

Książki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 01.03.2008
helion
Produkty w ofercie: 1438
Promocje: 1
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 1
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Selkar.pl

Literatura popluarnonaukowa oraz książki wielogatunkowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 06.03.2007
pwn wydawnictwo naukowe, egmont, helion, Świat książki, wolters kluwer polska, albatros, c.h. beck, bellona, w.a.b., olesiejuk sp. z o.o.
Produkty w ofercie: 74490
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 72862
Opinie pozytywne: 5
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1

InBook.pl

Książki , płyty CD, DVD, multimedia, zegarki, zabawki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 19.04.2008
Produkty w ofercie: 163450
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 163450
Opinie pozytywne: 9
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 6

Booknet.net.pl

Książki oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.03.2011
pwn wydawnictwo naukowe, wydawnictwo olesiejuk, egmont, helion, c.h. beck, cambridge university press, wsip wydawnictwo szkolne i pedagogiczne, zielona sowa, bellona, wolters kluwer
Produkty w ofercie: 329777
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 329777
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Matras.pl

Książki i podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.03.2011
nieznany, clementoni, helion, universal music polska sp. z o.o., zielona sowa, znak, amber, best film, Świat książki, bellona
Produkty w ofercie: 10292
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1

Madbooks.pl

Książki i komiksy oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 15.04.2009
wydawnictwo naukowe pwn, helion, wolters kluwer, olesiejuk, c.h. beck, zielona sowa, prószyński media, egmont, wam, difin
Produkty w ofercie: 83659
Promocje: 48532
Wysyłka do 3 dni: 83659
Opinie pozytywne: 4
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Bystrzak Sklep

Zabawki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 03.02.2022
storybox.pl, novae res, wydawnictwo albatros, wydawnictwo filia, wydawnictwo muza, psychoskok, czwarta strona, sonia draga, wydawnictwo naukowe pwn, harpercollins
Produkty w ofercie: 14999
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 14999
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Wieszcz.pl

Książki nowe oraz używane.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 04.05.2011
warszawa, czytelnik warszawa, wolters kluwer polska sa, storybox, harlequin, piw warszawa, wydawnictwo naukowe pwn, wydawnictwo e-bookowo, armoryka, novae res
Produkty w ofercie: 137488
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 8
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

NaszaSzkolna.pl

Książki, podręczniki oraz książki językowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 10.08.2011
-, greg, nowa era, znak, egmont, wsip, dragon, arti, zielona sowa, olesiejuk
Produkty w ofercie: 8244
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 8244
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Planetaksiazki.pl

Podręczniki, literatura popularnonaukowa oraz audiobooki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 13.07.2011
opracowanie zbiorowe, pwm, edgard, nomos, opracowanie zbiorowe, pozostałe, contra, storybox, gamma, mck
Produkty w ofercie: 15278
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2