Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
  • [WSiP]

    Kategoria: Technik obsługi turystycznejWysyłka: od ręki

    Podręcznik zawiera: wprowadzenie w zasady marketingu, charakterystykę rynku usług turystycznych, omówienie metod tworzenia katalogów, materiałów promocyjnych i informacyjnych, przegląd... Pełen opis produktu 'Marketing usług turystycznych REA - WSiP WSiP' »

    Podręcznik zawiera: wprowadzenie w zasady marketingu, charakterystykę rynku usług turystycznych, omówienie metod tworzenia katalogów, materiałów promocyjnych i informacyjnych, przegląd metod działań marketingowych. Liczne pytania i ćwiczenia wymagają kreatywnego podejścia do omawianych zagadnień i skłaniają do samodzielnego rozwiązywania problemów. Dodatkowym atutem książki są liczne przykłady rzeczywistych działań marketingowych w obszarze usług turystycznych.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketing usług turystycznych REA - WSiP WSiP

  • [WSIP, WSiP, wsip]

    Kategoria: Liceum, technikumWysyłka: od ręki

    W podręczniku scharakteryzowano rynek usług hotelarskich. Wyjaśniono i omówiono m.in.: •podstawowe pojęcia z dziedziny marketingu: rynek, produkt, cena, dystrybucja, promocja, •badania... Pełen opis produktu 'Marketing usług. Technik hotelarstwa' »

    W podręczniku scharakteryzowano rynek usług hotelarskich. Wyjaśniono i omówiono m.in.: •podstawowe pojęcia z dziedziny marketingu: rynek, produkt, cena, dystrybucja, promocja, •badania marketingowe, zarządzanie i planowanie, •mierniki stosowane w działalności hotelarskiej. Prezentowane zagadnienia zilustrowano licznymi przykładami i ćwiczeniami.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketing usług. Technik hotelarstwa

  • [WYDAWCA]

    Kategoria: Podręczniki, artykuły szkolne > Podręczniki do szkół podst. i średnichWysyłka: do 7 dni

    Hotelarstwo. Tom 1. Marketing usług hotelarskich. Technik hotelarstwa. Kwalifikacja T.11. Podręcznik, wydanie 2  – opis wydawcy Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie... Pełen opis produktu 'MARKETING USŁUG HOTELARSKICH TOM 1 STEFAŃSKI' »

    Hotelarstwo. Tom 1. Marketing usług hotelarskich. Technik hotelarstwa. Kwalifikacja T.11. Podręcznik, wydanie 2 – opis wydawcy Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik hotelarstwa. Realizuje treści z zakresu kwalifikacji T.11. (Planowanie i realizacja usług w recepcji). W publikacji rzetelnie i przystępnie omówiono podstawowe pojęcia z marketingu, koncentrując się szczególnie na rynku usług hotelarskich. Przeprowadzono dokładną analizę strategii sprzedaży realizowanych w konkretnych hotelach. Dodano załącznik z materiałami marketingowymi z prawdziwych hoteli, w którym przedstawiono szczegółowy plan i strategię sprzedażową. Liczne pytania kontrolne pomogą uczniowi sprawdzić stan jego wiedzy. Dla nauczycieli dostępne są bezpłatne materiały metodyczne – do pobrania w Klubie Nauczyciela. Numer dopuszczenia MEN: 42/2013
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o MARKETING USŁUG HOTELARSKICH TOM 1 STEFAŃSKI

  • [WYDAWCA]

    Kategoria: Podręczniki, artykuły szkolne > Podręczniki do szkół podst. i średnichWysyłka: do 7 dni

    Hotelarstwo część VI. Marketing usług hotelarskich  – opis wydawcy Hotelarstwo cz. VI Marketing usług hotelarskich jest podręcznikiem przeznaczonym dla uczniów technikum... Pełen opis produktu 'HOTELARSTWO CZ6 MARKETING USŁUG SAWICKA' »

    Hotelarstwo część VI. Marketing usług hotelarskich – opis wydawcy Hotelarstwo cz. VI Marketing usług hotelarskich jest podręcznikiem przeznaczonym dla uczniów technikum kształcącego w zawodzie technik hotelarstwa 422402. Publikacja została przygotowana zgodnie z aktualną podstawą programową kształcenia w tym zawodzie, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 7 lutego 2012 r. w sprawie podstawy programowej kształcenia w zawodach (DzU z 17.02.2012 r. poz. 184) oraz ze stanem prawnym obowiązującym w kwietniu 2015 roku.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o HOTELARSTWO CZ6 MARKETING USŁUG SAWICKA

  • [Wydawnictwo REA]

    Kategoria: Technikum, Szkoła zawodowa > Turystyka/Hotelarstwo

    24/2007 Podręcznik składa się z siedmiu rozdziałów: ● rozdział I zawiera zagadnienia dotyczące marketingu oraz rynku usług hotelarskich;  ● rozdział II przedstawia poszczególne instrumenty... Pełen opis produktu 'Marketing usług hotelarskich' »

    Książka przedstawia w sposób praktyczny podstawowe wiadomości z marketingu, a ćwiczenia przeznaczone do samodzielnego wykonania umożliwiają uczniom połączenie teorii z praktyką. Nr dopuszczenia MEN 24/2007 Podręcznik składa się z siedmiu rozdziałów: ● rozdział I zawiera zagadnienia dotyczące marketingu oraz rynku usług hotelarskich;  ● rozdział II przedstawia poszczególne instrumenty marketingowe (produkt/usługa, cena, dystrybucja, promocja, personel); ● rozdział III uczy, w jaki sposób zaprojektować i przeprowadzić proste badania marketingowe w hotelu; ● rozdział IV przedstawia zagadnienia z dziedziny zarządzania marketingowego w przedsiębiorstwach hotelarskich; ● rozdział V zawiera elementy planowania działalności marketingowej oraz uczy, jak sporządzić prosty plan marketingowy; ● rozdział VI ostatni wyjaśnia zastosowanie mierników oceny działalności hotelarskiej. Podręcznik został opracowany w oparciu o podstawę programową oraz standardami wymagań egzaminacyjnych dla zawodu technik hotelarstwa. Spis treści Rozdział I. Podstawowe wiadomości o marketingu i rynku usług hotelarskich 1.1. Pojęcie słowa „marketing”. 1.2. Podstawowe orientacje marketingowe 1.3. Pojęcie „rynek” i „mechanizm rynkowy” 1.4. Podmioty rynku 1.5. Elementy rynku 1.6. Segmentacja rynku 1.7. Postępowanie nabywców – typologia zachowań 1.8. Koszty utraty klientów Rozdział II. Instrumenty marketingu 2.1. Pojęcie „marketing mix” 2.2. Klasyfi kacja produktu / usługi 2.3. Produkt (usługa) i jego warstwy 2.4. Polityka kształtowania produktu (usługi) i wyrabiania marki 2.5. Znaczenie i miejsce serwisu w marketingu 2.6. Cykl życia produktu (usługi) na rynku 2.7. Strategie wprowadzania produktu (usługi) na rynek 2.8. Analiza portfelowa 2.9. Rodzaje cen 2.10. Rodzaje rabatów 2.11. Funkcje cen i strategie cenowe 2.12. Kształtowanie warunków transakcji 2.13. Przegląd cenników hotelowych na lokalnym rynku 2.14. Inicjowanie i reagowanie na zmiany cen 2.15. Istota i miejsce dystrybucji w marketingu mix 2.16. Rodzaje kanałów dystrybucji 2.17. Strategie dystrybucji 2.18. Zalety i wady pośredników handlowych 2.19. Penetracja rynku 2.20. Logistyka dystrybucji 2.21. Zastosowanie systemów logistycznych w hotelarstwie 2.22. Wpływ dystrybucji na poziom zapasów 2.23. Defi nicja i cele promocji 2.24. Elementy promocji mix 2.25. Problemy związane z projektowaniem reklam 2.26. Model AIDA 2.27. Rodzaje reklam 2.28. Reklama zewnętrzna OUTDOOR 2.29. Rodzaje kampanii reklamowych 2.30. Projekt kampanii reklamowej hotelu 2.31. Mierzenie skuteczności reklamy 2.32. Public relations jako element promocji 2.33. Metody aktywizacji sprzedaży 2.34. Piąty element – ludzie 2.35. Analiza umiejętności pracowników hotelu 2.36. Pojęcie negocjacji 2.37. Plan negocjacji 2.38. Przebieg procesu negocjacji Rozdział III. Badania marketingowe 3.1. Przedmiot i cel badań marketingowych 3.2. Marketingowy system informacji 3.3. Metody badań 3.4. Metody budowania kwestionariusza 3.5. Rodzaje skal pomiarowych 3.6. Badania marketingowe usług hotelarskich 3.7. Metody pośrednich pomiarów sondażowych 3.8. Projekt ankiety pocztowej 3.9. Projekt kwestionariusza wykładanego w pokoju hotelowym 3.10. Redakcja i zliczanie danych Rozdział VI. Zarządzanie marketingowe w przedsiębiorstwach hotelarskich 4.1. Misja i cel przedsiębiorstwa hotelarskiego 4.2. Podstawowe koncepcje w zarządzaniu marketingowym 4.3. Organizacja działu marketingu 4.4. Zarządzanie różnicowaniem usług 4.5. Zarządzanie jakością usług i wydajnością 4.6. Analiza SWOT 4.7. Marketing wewnętrzny personelu 4.8. Kontrola działalności marketingowej Rozdział V. Planowanie działalności marketingowej 5.1. Rodzaje planowania 5.2. Planowanie marketingowe 5.3. Planowanie strategii produktu (usługi) 5.4. Planowanie strategii ceny 5.5. Planowanie strategii dystrybucji 5.6. Planowanie strategii promocji 5.7. Planowanie strategii w zatrudnieniu 5.8. Planowanie strategii badania marketingowego 5.9. Elementy planu marketingowego 5.10. Opracowanie planu marketingowego Rozdział VI. Mierniki oceny działalności hotelarskiej 6.1. Mierniki ilościowe 6.2. Mierniki jakościowe 6.3. Mierniki wartościowe 6.4. Zadania na wskaźnikach
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketing usług hotelarskich

  • Marketing usług turystycznych /DIFIN w sklepie internetowym Sportowo-Medyczna.pl

    Powiększ zdjęcie

    21,00 zł
    42,00 zł

    [Difin]

    Kategoria: Sport>Marketing i zarządzanieWysyłka: do 3 dni

    Warszawa 2009, wyd. 1., format 170 x 240, objętość 328 str., oprawa miękkaKsiążka zajmuje się szeroko rozumianymi problemami marketingu w turystyce. Rozwój rynku usług spowodował potrzebę... Pełen opis produktu 'Marketing usług turystycznych /DIFIN' »

    Warszawa 2009, wyd. 1., format 170 x 240, objętość 328 str., oprawa miękkaKsiążka zajmuje się szeroko rozumianymi problemami marketingu w turystyce. Rozwój rynku usług spowodował potrzebę adaptacji marketingu do usług turystycznych. Zadaniem autora było przedstawienie podstawowych zasad marketingowych i ich zastosowania w turystyce. Zainteresowania w opracowaniu zostały skoncentrowane wokół pięciu wyszczególnionych w formie rozdziałów zagadnień.Rozdział pierwszy poświęcono omówieniu najważniejszych zjawisk turystycznych. Zostały w nim poruszane takie kwestie jak: historyczne uwarunkowania rozwoju turystyki, jej rodzaje, cechy ją charakteryzujące, funkcje i dysfunkcje, rynek, popyt i podaż turystyczna oraz wiele innych. Poza tym zaprezentowano cele współczesnej turystyki i jej znaczenie dla gospodarki i społeczności lokalnej.W treści rozdziału drugiego omówiono specyfikę marketingu usług. W części tej zaprezentowano m. in. systemowe uwarunkowania usług, ich charakterystyczne cechy oraz zachowania i oczekiwania nabywców usług. Ważne miejsce w rozważaniach zajmują teoretyczne zagadnienia marketingu, które są niezbędne dla funkcjonowania przedsiębiorstwa turystycznego. Nabiera to o tyle istotnego znaczenie, że ogólne zasady marketingu są takie same dla wszystkich towarów i usług. Osobne miejsce poświęcono usługom turystycznym, świadczonym przez różne podmioty.Rozdział trzeci to omówienie dwóch instrumentów marketingu-mix tj. produktu i ceny w kontekście usług turystycznych. Obszar rozważań dotyczy istoty, składników oraz rodzajów produktu turystycznego również w aspekcie przestrzennym. Ważne miejsce zostało poświęcone takim zagadnieniom jak marka turystyczna czy segmentacja rynku. W części dotyczącej ceny poruszono m.in. zagadnienia funkcji i ich ekonomicznego znaczenia dla gospodarki. Szczególnie istotne są rozważania dotyczące polityki cen w turystyce w tym stosowanych strategii, metod ich ustalania czy zróżnicowania poziomu cen.Rozdział czwarty poświęcono problematyce promocji i dystrybucji w turystyce. W części tej dokonano omówienia promocji, jej znaczenia, narzędzi oraz podejmowanych działań, które prowadzą do zwiększenia zdolności i efektywności gospodarczej przedsiębiorstw. W sposób szczegółowy omówiono problematykę reklamy i jej zastosowania w przypadku usług turystycznych. Następnie scharakteryzowano najważniejsze zagadnienia związane z dystrybucją. W ramach tej problematyki poruszane są takie zagadnienia jak m.in.: pojęcie dystrybucji usług turystycznych, jej funkcje oraz ogniwa i wiele innych.Piąty rozdział omawia kwestie związane z systemem informacyjnym przedsiębiorstwa turystycznego. Szczególne miejsce poświęcono jednostkom informacji turystycznej oraz roli kształtowania personelu pracującego w przedsiębiorstwach turystycznych.Na końcu każdego rozdziału zamieszczono pytania kontrolne, które pozwalają na sprawdzenie przyswojonej wiedzy. Znajduje się tam również bibliografia zawierająca przykładowe pozycje literatury, w których można znaleźć rozszerzenie zagadnień omawianych w poszczególnych częściach pracy.Książkę zamykają cztery aneksy zawierające słownik terminów turystycznych, wybrane pojęcia marketingu turystyki, ważniejsze atrakcje turystyczne Polski wg podziału na województwa oraz atrakcje turystyczne w wybranych krajach Europy....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketing usług turystycznych /DIFIN

  • [CeDeWu]

    Kategoria: Medycyna>PozostałeWysyłka: do 3 dni

    Marketing usług zdrowotnych Od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientówWarszawa 2010, wyd. 3., format 165 x 235, objętość 304 str., oprawa miękkaCoraz szersza grupa lekarzy... Pełen opis produktu 'Marketing usług zdrowotnych Od budowania wizerunku placówki...' »

    Marketing usług zdrowotnych Od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientówWarszawa 2010, wyd. 3., format 165 x 235, objętość 304 str., oprawa miękkaCoraz szersza grupa lekarzy praktykujących prywatnie zdaje sobie sprawę, że w warunkach konkurencji same umiejętności medyczne - nawet najlepsze - mogą być niewystarczające, by pozyskać i utrzymać pacjentów, dlatego szuka możliwości wyróżnienia się na tle konkurencji. Książka ta nie wchodzi w obszar medycznego sacrum, zajmuje się problematyką funkcjonowania zakładu opieki zdrowotnej w obszarze profanum, tj. szeroko pojętej komunikacji z pacjentem - nabywcą usługi zdrowotnej. Jej celem jest wskazanie lekarzom sposobów budowania pozytywnego wizerunku placówki, którą zarządzają, czy w której pracują w oczach aktualnych i potencjalnych nabywców. Nie stanowi jednak zbioru gotowych rozwiązań - na pewno gwarantujących rynkowy sukces placówki, a jest to raczej „,,marketingowy kierunkowskaz?? możliwych do podjęcia działań.Spis treściPrzedmowaPrzesłanki stosowania marketingu w usługach zdrowotnychZadowolenie pacjentów a jakość świadczonych usługCzynniki pozwalające na zwrócenie uwagi pacjentówKomunikacja a wizyta pacjenta w placówce zdrowotnejTelefon jako narzędzie komunikacji na odległośćPostawy personelu a sukces placówkiRelacje przełożonego z podwładnymiBibliografia...
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketing usług zdrowotnych Od budowania wizerunku placówki...

  • Marketing usług hotelarskich WSiP w sklepie internetowym Sportowo-Medyczna.pl

    Powiększ zdjęcie

    17,10 zł
    34,20 zł

    [WSiP]

    Kategoria: Sport>Marketing i zarządzanieWysyłka: do 3 dni

    1.5.PotrzebyRozdział 2. Marketing i rynek2.1.Co to jest marketing? 2.2.Orientacje przedsiębiorstw 2.3.Geneza marketingu2.4.Rynek 2.5.Rynek usług hotelarskich 2.6.Marketing... Pełen opis produktu 'Marketing usług hotelarskich WSiP' »

    Wrocław 2010, wyd. 1, format 165 x 235, objętość 220 str., oprawa miękka W podręczniku scharakteryzowano rynek usług hotelarskich. Wyjaśniono i omówiono m.in.: • podstawowe pojęcia z dziedziny marketingu: rynek, produkt, cena, dystrybucja, promocja, • badania marketingowe, zarządzanie i planowanie, • mierniki stosowane w działalności hotelarskiej. Prezentowane zagadnienia zilustrowano licznymi przykładami i ćwiczeniami.Spis treściRozdział 1. Podstawowe pojęcia 1.1.Usługi hotelarskie 1.2.Synergia i integracja usług hotelarskich 1.3.Hotelarstwo a wynajem 1.4.Obiekty hotelarskie 1.5.PotrzebyRozdział 2. Marketing i rynek2.1.Co to jest marketing? 2.2.Orientacje przedsiębiorstw 2.3.Geneza marketingu2.4.Rynek 2.5.Rynek usług hotelarskich 2.6.Marketing mixRozdział 3. Produkt 3.1.Dobro 3.2.Produkt3.3.Produkt hotelarski3.4.Jakość usług hotelarskich Rozdział 4. Cena 4.1.Metody ustalania ceny podstawowej 4.2.Termin płatności4.3.Formy płatności4.4.Różnicowanie cen4.5.Strategie cenowe4.6.Ceny usług gastronomicznych i uzupełniających Rozdział 5. Dystrybucja 5.1.Etap zawierania kontraktu (rezerwacji) 5.2.Etap przybliżania produktu5.3.Proces dystrybucji bezpośredniej5.4.Kanał dystrybucji 5.5.Kanały dystrybucji produktu hotelarskiego 5.6.Szerokość kanału i strategie dystrybucji Rozdział 6. Promocja 6.1.Rodzaje decyzji nabywczych 6.2.Targetowanie promocji 6.3.Ocena promocji 6.4.Promotion mix 6.5.Reklama 6.6.Public relations6.7.Promocja sprzedaży6.8.Promocja bezpośredniaRozdział 7. Ludzie 7.1.Personel obiektu hotelarskiego 7.2.Inni goście7.3.Klient Rozdział 8. Badania marketingowe i mierniki oceny działalności hotelarskiej 8.1.Charakter badań8.2.Dobór jednostek badanych 8.3.Liczebność próby i błąd wyniku badania 8.4.Metody badań 8.5.Mierniki oceny świadczenia usług noclegowych 8.6.Mierniki oceny świadczenia usług gastronomicznych i uzupełniającychRozdział 9. Zarządzanie i planowanie marketingowe w hotelarstwie 9.1.Funkcje zarządzania 9.2.Horyzont decyzji menedżerskich9.3.Misja przedsiębiorstwa hotelarskiego9.4.Otoczenie przedsiębiorstwa hotelarskiego9.5.Analiza SWOT9.6.Plan marketingowy Literatura...
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketing usług hotelarskich WSiP

  • []

    Kategoria: Kultura i rozrywka > Książki i Komiksy > Książki naukowe i popularnonaukowe > Marketing i zarządzanie > MarketingWysyłka: od ręki

    Tania książka - "Marketing na rynku usług lotniczych" pod redakcją Danuty Rucińskiej i Andrzeja Rucińskiego to kompleksowe opracowanie tematyki związanej z marketingiem w branży... Pełen opis produktu 'Marketing na rynku usług lotniczych Rucińska' »

    Tania książka - "Marketing na rynku usług lotniczych" pod redakcją Danuty Rucińskiej i Andrzeja Rucińskiego to kompleksowe opracowanie tematyki związanej z marketingiem w branży lotniczej.Książka składa się z 14 rozdziałów, które przedstawiają zagadnienia związane z marketingiem lotniczym, jego specyfiką, strategią, narzędziami, a także wyzwania, z jakimi boryka się ta branża.W pierwszych rozdziałach autorzy przedstawiają podstawowe pojęcia związane z marketingiem, takie jak: segmentacja rynku, pozycjonowanie, marketing-mix czy badania marketingowe. W kolejnych rozdziałach przedstawiają specyfikę rynku lotniczego oraz analizują strategie marketingowe wykorzystywane w branży lotniczej.W dalszej części książki autorzy omawiają zagadnienia związane z narzędziami marketingowymi, takimi jak reklama, public relations czy promocja sprzedaży. Poruszają również temat wizerunku firmy oraz zarządzania marką.Kolejne rozdziały książki dotyczą wyzwań, przed jakimi stoi branża lotnicza, takich jak rosnąca konkurencja czy wpływ technologii na marketing w tej branży. Autorzy omawiają również tematykę związaną z bezpieczeństwem lotów oraz obsługą klienta w branży lotniczej.Książka kończy się rozdziałem, w którym autorzy podsumowują przedstawione zagadnienia oraz przedstawiają przyszłość marketingu na rynku usług lotniczych."Marketing na rynku usług lotniczych" to cenne źródło wiedzy dla osób zainteresowanych tematyką marketingu w branży lotniczej oraz dla specjalistów z tej dziedziny. Książka zawiera liczne przykłady praktyczne oraz analizy przypadków, co czyni ją cennym narzędziem dla praktyków marketingu w tej branży.Marketing na rynku usług lotniczychAutor:pod redakcją Danuty Rucińskiej i Andrzeja RucińskiegoKsiążka w bardzo dobrym stanie, używana,Okładka miękkaLiczba stron: 272Wydawnictwo Uniwersytetu GdańskiegoISBN 8370179193
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketing na rynku usług lotniczych Rucińska

  • []

    Kategoria: Kultura i rozrywka > Książki i Komiksy > Książki naukowe i popularnonaukowe > Marketing i zarządzanie > ZarządzanieWysyłka: od ręki

    Tania książka - charakterystyka rynku usług, jakość świadczonych usług jako determinanta konkurencyjności firmy usługowej, plan marketingowy firmy usługowej, strategia marketingowa firmy... Pełen opis produktu 'Zarządzanie marketingiem usług Jolanta Mazur' »

    Tania książka - charakterystyka rynku usług, jakość świadczonych usług jako determinanta konkurencyjności firmy usługowej, plan marketingowy firmy usługowej, strategia marketingowa firmy usługowej.Zarządzanie marketingiem usługAutor:Jolanta MazurLiczba stron: 248Książka w bardzo dobrym stanie, używana, posiada pieczątkęOkładka miękka
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie marketingiem usług Jolanta Mazur

  • Marketing usług hotelarskich Barbara Kozłecka w sklepie internetowym otoksiazka24.pl

    Powiększ zdjęcie

    12,00 zł
    34,00 zł

    []

    Kategoria: Kultura i rozrywka > Książki i Komiksy > Podręczniki do szkół podst. i średnich > Szkoła średnia > Przedmioty zawodoweWysyłka: od ręki

    zagadnienia związane z istotą marketingu, pokazuje kierunki ewolucji tej dziedziny nauki oraz obrazuje specyfikę rynku usług hotelarskich.Najbardziej rozbudowany rozdział drugi poświęcony... Pełen opis produktu 'Marketing usług hotelarskich Barbara Kozłecka' »

    Tania książka - Podręcznik został napisany zgodnie z obowiązującą podstawą programową dla zawodu technik hotelarstwa i szkół policealnych kształcących w zawodzie technik hotelarstwa.Treści zawarte w podręczniku oraz pytania i ćwiczenia umożliwiające uczniom sprawdzanie stopnia opanowania wiedzy są zgodne ze standardami wymagań egzaminacyjnych dla zawodu technik hotelarstwa.Rozdział pierwszy zawiera zagadnienia związane z istotą marketingu, pokazuje kierunki ewolucji tej dziedziny nauki oraz obrazuje specyfikę rynku usług hotelarskich.Najbardziej rozbudowany rozdział drugi poświęcony jest elementom marketingu. Zostały one omówione szerzej niż przewiduje program nauczania - technik hotelarstwa nr 341[04]/MEN/2008.02.07. Szczególną uwagę w tym rozdziale poświęcono czynnikowi ludzkiemu ze względu na usługowy charakter działalności hotelarskiej i ważną w niej rolę personelu.Rozdział trzeci uczy sporządzania kwestionariusza ankiety oraz prezentuje zagadnienia związane z badaniami marketingowymi.W rozdziale czwartym zawarto problematykę oceny działalności hotelu w oparciu o zastosowanie mierników ilościowych, wartościowych i jakościowych.Rozdział piąty prezentuje tematykę dotyczącą zarządzania w przedsiębiorstwie hotelarskim.Podręcznik dopuszczony do użytku szkolnego przez ministra właściwego do spraw oświaty i wychowania i wpisany do wykazu podręczników do kształcenia w zawodzie technik hotelarstwa na poziomie technikum i szkoły policealnej. Rok dopuszczenia: 2010.Marketing usług hotelarskichAutorBarbara Kozłecka, Krystyna OsowskaOpis książkiKsiążka w bardzo dobrym stanie, nowaOkładka miękkaLiczba stron: 152
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketing usług hotelarskich Barbara Kozłecka

  • []

    Kategoria: Kultura i rozrywka > Książki i Komiksy > Książki naukowe i popularnonaukowe > Marketing i zarządzanie > MarketingWysyłka: od ręki

    promować bank za pomocą takich środków, jak reklama, public relations, sponsoring itp..Marketing usług bankowych Autor Mirosława Pluta Olearnik Opis książki Książka w bardzo dobrym stanie,... Pełen opis produktu 'Marketing usług bankowych Pluta Olearnik' »

    Tania książka - jak zastosować zasady i metody marketingowe w nowoczesnym banku omawia zachowania nabywców na rynku usług bankowych ukazuje różnice w strategii obsługiwania klientów indywidualnych oraz klientów instytucjonalnych przedstawia nowoczesne sposoby sprzedaży usług bankowych, min. Home banking opisuje metody badań marketingowych wykorzystywanych przez banki uczy, w jaki sposób skutecznie promować bank za pomocą takich środków, jak reklama, public relations, sponsoring itp..Marketing usług bankowychAutorMirosława Pluta OlearnikOpis książkiKsiążka w bardzo dobrym stanie, używana, posiada pieczątkę,Okładka miękkaLiczba stron: 208Wydawnictwo Polskie Wydawnictwo EkonomiczneEAN / ISBN 9788320812299
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketing usług bankowych Pluta Olearnik

  • []

    Kategoria: Kultura i rozrywka > Książki i Komiksy > Podręczniki do szkół podst. i średnich > Szkoła średnia > Przedmioty zawodoweWysyłka: od ręki

    ). W publikacji rzetelnie i przystępnie omówiono podstawowe pojęcia z marketingu, koncentrując się szczególnie na rynku usług hotelarskich. Przeprowadzono dokładną analizę strategii sprzedaży... Pełen opis produktu 'Marketing usług hotelarskich Tom 1 Adam Stefański' »

    Tania książka - Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik hotelarstwa. Realizuje treści z zakresu kwalifikacji T.11 (Planowanie i realizacja usług w recepcji).W publikacji rzetelnie i przystępnie omówiono podstawowe pojęcia z marketingu, koncentrując się szczególnie na rynku usług hotelarskich. Przeprowadzono dokładną analizę strategii sprzedaży realizowanych w konkretnych hotelach. Dodano załącznik z materiałami marketingowymi z prawdziwych hoteli, w którym przedstawiono szczegółowy plan i strategię sprzedażową. Liczne pytania kontrolne pomogą uczniowi sprawdzić stan jego wiedzy.Marketing usług hotelarskich Tom 1 PodręcznikAutorAdam StefańskiOpis książkiKsiążka w bardzo dobrym stanie, nowaOkładka miękkaLiczba stron: 200
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketing usług hotelarskich Tom 1 Adam Stefański

  • Marketing usług hotelarskich Technik hotelarstwa w sklepie internetowym otoksiazka24.pl

    Powiększ zdjęcie

    15,00 zł
    25,00 zł

    []

    Kategoria: Kultura i rozrywka > Książki i Komiksy > Podręczniki do szkół podst. i średnich > Szkoła średnia > Przedmioty zawodoweWysyłka: od ręki

    Tania książka - Książka kierowana jest do osób związanych lub zainteresowanych skutecznym marketingiem usług hotelarskich w aspekcie praktycznym - czyli wszystkim hotelarzom, jak również... Pełen opis produktu 'Marketing usług hotelarskich Technik hotelarstwa' »

    Tania książka - Książka kierowana jest do osób związanych lub zainteresowanych skutecznym marketingiem usług hotelarskich w aspekcie praktycznym - czyli wszystkim hotelarzom, jak również uczniom/studentom szkół i uczelni hotelarskich. nr dopuszczenia: 24/2007Marketing usług hotelarskich Podręcznik do nauki zawodu Technik hotelarstwaAutorAdam StefańskiOpis książkiKsiążka w bardzo dobrym stanie, nowaOkładka miękkaLiczba stron: 212
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketing usług hotelarskich Technik hotelarstwa

  • [EKONOMICZNE]

    Kategoria: NAUKOWE I POPULARNONAUKOWE>Marketing i zarządzanie

    ...

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o MARKETING USŁUG HOTELARSKICH - Marek Turkowski

  • []

    Kategoria: Kultura i rozrywka > Książki i Komiksy > Książki naukowe i popularnonaukowe > Marketing i zarządzanie > MarketingWysyłka: od ręki

    .Marketing usług hotelarskich Autor Marek Turkowski Opis książki Książka w bardzo dobrym stanie, używana, posiada pieczątkę Okładka miękka Liczba stron: 316 Wydawnictwo Polskie Wydawnictwo... Pełen opis produktu 'Marketing usług hotelarskich Marek Turkowski' »

    Tania książka - zawiera kompletne studium usługi hotelarskiej jako produktu, a także zagadnień związanych z jakością, ceną i promocją usług hotelarskich. Za szczególną zaletę książki można uznać liczne przykłady z praktyki hotelarskiej w kraju i poza granicą, których w niniejszym, uaktualnionym i rozszerzonym III wydaniu znajdzie Czytelnik około 160. Zmiany w obecnym wydaniu polegają na uwzględnieniu najnowszej wiedzy na temat nowych form produktu, globalizacji, łańcuchów hotelarskich, nowych narzędzi promocji i dystrybucji (Internet, sprzedaż bezpośrednia, telefonia komórkowa). Autor podaje też nowe dane statystyczne.Książka jest przeznaczona dla uczniów oraz studentów kierunków związanych z turystyką i hotelarstwem. Hotelarzom ksiażka pomoże zaś usystematyzować oraz uzupełnić wiedzę praktyczną.Marketing usług hotelarskichAutorMarek TurkowskiOpis książkiKsiążka w bardzo dobrym stanie, używana, posiada pieczątkęOkładka miękkaLiczba stron: 316Wydawnictwo Polskie Wydawnictwo EkonomiczneISBN 9788320814323
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketing usług hotelarskich Marek Turkowski

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    Opis - Podręcznik przeznaczony do nauki zawodu technik hotelarstwa na poziomie techikum i szkoły policealnej. Dopuszczony do użytku szkolnego. Nazwa - Marketing usług h... Pełen opis produktu 'Marketing usług hotelarskich. Podręcznik - Maria Jeznach' »

    Opis - Podręcznik przeznaczony do nauki zawodu technik hotelarstwa na poziomie techikum i szkoły policealnej. Dopuszczony do użytku szkolnego. Nazwa - Marketing usług hotelarskich. Podręcznik Autor - Maria Jeznach Oprawa - Miękka Wydawca - FORMAT AB Numer dopuszczenia - 34/2008 Kod ISBN - 9788389184276 Kod EAN - 9788389184276 Rok wydania - 2008 Format - B5 Ilość stron - 120 Szkoła - Szkoła średnia Typ podręcznika - Podręcznik Przedmiot - Przedmioty zawodowe Podatek VAT - 5% Premiera - 2012-12-29
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketing usług hotelarskich. Podręcznik - Maria Jeznach

  • [Esteri]

    Kategoria: Książki / Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne / Ekonomia

    .

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketing smaku. Jak promować produkty regionalne, usługi gastronomiczne oraz organizować wydarzenia kulinarne

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    Opis - W podręczniku scharakteryzowano rynek usług hotelarskich. Wyjaśniono i omówiono m.in.: • podstawowe pojęcia z dziedziny marketingu: rynek, produkt, cena, dystrybucja, promocja,... Pełen opis produktu 'Technik hotelarstwa. Marketing usług. Podręcznik - Jan Cetner' »

    Opis - W podręczniku scharakteryzowano rynek usług hotelarskich. Wyjaśniono i omówiono m.in.: • podstawowe pojęcia z dziedziny marketingu: rynek, produkt, cena, dystrybucja, promocja, • badania marketingowe, zarządzanie i planowanie, • mierniki stosowane w działalności hotelarskiej. Prezentowane zagadnienia zilustrowano licznymi przykładami i ćwiczeniami. Nazwa - Technik hotelarstwa. Marketing usług. Podręcznik Autor - Jan Cetner Oprawa - Miękka Wydawca - WSiP Numer dopuszczenia - 2010 Kod ISBN - 9788302107498 Kod EAN - 9788302107498 Wydanie - 1 Rok wydania - 2010 Język - polski Seria wydawnicza - W Format - 16.5x23.5cm Ilość stron - 220 Szkoła - Zasadnicza szkoła zawodowa Typ podręcznika - Podręcznik Przedmiot - Przedmioty zawodowe Podatek VAT - 5% Premiera - 2010-08-25
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Technik hotelarstwa. Marketing usług. Podręcznik - Jan Cetner

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    zagadnienia związane z istotą marketingu, pokazuje kierunki ewolucji tej dziedziny nauki oraz obrazuje specyfikę rynku usług hotelarskich. Najbardziej rozbudowany rozdział drugi poświęcony... Pełen opis produktu 'Marketing usług hotelarskich. Technik hotelarstwa. Podręcznik - Kozłecka Barbara, Osowska Krystyna' »

    Opis - Podręcznik został napisany zgodnie z obowiązującą podstawą programową dla zawodu technik hotelarstwa i szkół policealnych kształcących w zawodzie technik hotelarstwa. Treści zawarte w podręczniku oraz pytania i ćwiczenia umożliwiające uczniom sprawdzanie stopnia opanowania wiedzy są zgodne ze standardami wymagań egzaminacyjnych dla zawodu technik hotelarstwa. Rozdział pierwszy zawiera zagadnienia związane z istotą marketingu, pokazuje kierunki ewolucji tej dziedziny nauki oraz obrazuje specyfikę rynku usług hotelarskich. Najbardziej rozbudowany rozdział drugi poświęcony jest elementom marketingu. Zostały one omówione szerzej niż przewiduje program nauczania - technik hotelarstwa nr 341[04]/MEN/2008.02.07. Szczególną uwagę w tym rozdziale poświęcono czynnikowi ludzkiemu ze względu na usługowy charakter działalności hotelarskiej i ważną w niej rolę personelu. Rozdział trzeci uczy sporządzania kwestionariusza ankiety oraz prezentuje zagadnienia związane z badaniami marketingowymi. W rozdziale czwartym zawarto problematykę oceny działalności hotelu w oparciu o zastosowanie mierników ilościowych, wartościowych i jakościowych. Rozdział piąty prezentuje tematykę dotyczącą zarządzania w przedsiębiorstwie hotelarskim. Nazwa - Marketing usług hotelarskich. Technik hotelarstwa. Podręcznik Autor - Kozłecka Barbara, Osowska Krystyna Oprawa - Miękka Wydawca - Difin Numer dopuszczenia - 2010 Kod ISBN - 9788376411767 Kod EAN - 9788376411767 Rok wydania - 2010 Język - polski Format - 15.8x23.0cm Ilość stron - 150 Szkoła - Zasadnicza szkoła zawodowa Typ podręcznika - Podręcznik Przedmiot - Przedmioty zawodowe Podatek VAT - 5% Premiera - 2010-02-15
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketing usług hotelarskich. Technik hotelarstwa. Podręcznik - Kozłecka Barbara, Osowska Krystyna


ksiazkitanie.pl

Czasopisma, książki, filmy dvd
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 20.09.2016
wydawca, wydawnictwo literackie, znak, zysk i s-ka, media rodzina, egmont komiksy, prószyński media, wielka litera, muza, czarne
Produkty w ofercie: 86097
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Kumiko.pl

Książki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 12.10.2009
wydawnictwo naukowe pwn, cambridge university press, olesiejuk, zielona sowa, helion, egmont, pzwl, clementoni, wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego, trefl
Produkty w ofercie: 78500
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Booksnet.pl

Książki, podręczniki oraz literatura piękna i popularnonaukowa.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 28.03.2010
olesiejuk sp. z o.o., egmont, muza, zielona sowa, edycja Świętego pawła, trefl, wilga, skrzat, wsip, mega creative
Produkty w ofercie: 97358
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1

Gigant.pl

Książki, muzyka oraz filmy.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 18.06.2008
cd baby, universal music, warner music, naxos classical, imports, sony music entertainment, sony music, bis records, chandos, essential media afw
Produkty w ofercie: 2183576
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 163230
Opinie pozytywne: 22
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 5

ksiegarnia-marki.pl

Książki, artykuły szkolne, gry i zabawki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 19.02.2018
egmont, olesiejuk sp. z o.o., novae res, znak, revell, adam marszałek, helion, leantoys, prószyński i s-ka, wsip
Produkty w ofercie: 70000
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 70000
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Selkar.pl

Literatura popluarnonaukowa oraz książki wielogatunkowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 06.03.2007
pwn wydawnictwo naukowe, egmont, helion, Świat książki, wolters kluwer polska, albatros, c.h. beck, bellona, w.a.b., olesiejuk sp. z o.o.
Produkty w ofercie: 74490
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 72862
Opinie pozytywne: 5
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1

InBook.pl

Książki , płyty CD, DVD, multimedia, zegarki, zabawki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 19.04.2008
Produkty w ofercie: 163450
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 163450
Opinie pozytywne: 9
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 6

Booknet.net.pl

Książki oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.03.2011
pwn wydawnictwo naukowe, wydawnictwo olesiejuk, egmont, helion, c.h. beck, cambridge university press, wsip wydawnictwo szkolne i pedagogiczne, zielona sowa, bellona, wolters kluwer
Produkty w ofercie: 329777
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 329777
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Madbooks.pl

Książki i komiksy oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 15.04.2009
wydawnictwo naukowe pwn, helion, wolters kluwer, olesiejuk, c.h. beck, zielona sowa, prószyński media, egmont, wam, difin
Produkty w ofercie: 83659
Promocje: 48532
Wysyłka do 3 dni: 83659
Opinie pozytywne: 4
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Wieszcz.pl

Książki nowe oraz używane.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 04.05.2011
warszawa, czytelnik warszawa, wolters kluwer polska sa, storybox, harlequin, piw warszawa, wydawnictwo naukowe pwn, wydawnictwo e-bookowo, armoryka, novae res
Produkty w ofercie: 137488
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 8
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Albertus.pl

Poradniki oraz encyklopedie i słowniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 28.09.2005
wydawnictwo naukowe pwn, zysk i s-ka, adam marszałek, lonely planet publications, pwn, rebis, wnt, muza, penguin, wydawnictwo literackie
Produkty w ofercie: 30292
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 30292
Opinie pozytywne: 1
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2

NaszaSzkolna.pl

Książki, podręczniki oraz książki językowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 10.08.2011
-, greg, nowa era, znak, egmont, wsip, dragon, arti, zielona sowa, olesiejuk
Produkty w ofercie: 8244
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 8244
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Godi.pl

Książki dla dzieci oraz naukowe i kulinarne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 14.05.2005
wydawnictwo naukowe pwn, lexisnexis, umcs, harmonia, wydawnictwo szkolne pwn, w.a.b., adam marszałek wydawnictwo, egmont, skrzat, muza
Produkty w ofercie: 50822
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 125
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2

staradobraksiazka.pl

Antykwariat.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 18.05.2022
- brak informacji -, harlequin, czytelnik, kaw - krajowa agencja wydawnicza, książka i wiedza, piw - państwowy instytut wydawniczy, mon - ministerstwo obrony narodowej, nasza księgarnia, Świat książki, bauer
Produkty w ofercie: 88538
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 51653
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Księgarnia Techniczna

Książki naukowo-techniczne oraz podręczniki akademickie jak również literatura fachowa.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 20.11.2006
uniwersytet warmińsko-mazurski w olsztynie, politechnika gdańska, politechnika białostocka, politechnika warszawska, uniwersytet zielonogórski, uniwersytet adama mickiewicza w poznaniu, wydawnictwa komunikacji i Łączności
Produkty w ofercie: 806
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 16
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Sportowo-Medyczna.pl

Podręczniki akademickie i naukowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 05.01.2007
wydawnictwo lekarskie pzwl, edra urban & partner, harmonia, vital, impuls, medipage, pwn, medpharm polska, difin, uniwersytet jagielloński
Produkty w ofercie: 5016
Promocje: 108
Wysyłka do 3 dni: 5015
Opinie pozytywne: 1
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0