[onepress]
Kategoria: KsiążkiWysyłka: od ręki
Ta książka to wyprawa po złote runo. Porzuć utarte ścieżki i zapuść
się głęboko w las, gdzie nikt jeszcze nie dotarł Kiedy można
wykrzyknąć "Eureka!"? Jak stwarzać bodźce, które pomogą ludziom
zaakceptować...
Pełen opis produktu 'Rewolucyjne pomysły. Zasady marketingu nowych produktów i usług' »
Ta książka to wyprawa po złote runo. Porzuć utarte ścieżki
i zapuść się głęboko w las, gdzie nikt jeszcze nie dotarł
Kiedy można wykrzyknąć "Eureka!"?
Jak stwarzać bodźce, które pomogą ludziom zaakceptować nowe
rozwiązania? ?
Wizje, które zmieniły rzeczywistość: Amazon.com, Dell,
Hallmark, Gillette?
Jeśli czegoś nie da się zrobić, niech zajmie się tym ktoś, kto o
tym nie wie -- przyjdzie i to zrobi. Tobie też by się to udało,
gdybyś zdołał oczyścić umysł ze stereotypowych przekonań i zaczął
myśleć "od nowa". Rewolucyjne pomysły rzadko przychodzą do głowy
ot, tak sobie. Jeśli chcesz stworzyć wspaniałą wizję i ją
urzeczywistnić, naucz się myśleć nieszablonowo. Dowiedz się, jak
powstawały najbardziej zachwycające produkty ostatnich lat. Opanuj
metody twórczego myślenia. I znajdź w otoczeniu mnóstwo nowych
problemów, które potem przekształcisz w rozwiązania. Czyli krótko
mówiąc: przeczytaj tę książkę.
Przełomowe produkty powstają na wiele sposobów. Możesz
obserwować konkurencję i wprowadzić produkt łączący mocne strony
wszystkich marek, które pojawiły się wcześniej. Możesz wypuścić na
rynek chłam i błyskawicznie go ulepszać w miarę poznawania potrzeb
klientów. Możesz stworzyć produkt tak prosty, że ludzie uznają go
za przejaw geniuszu. Bez względu na drogę, jaką obierzesz, jedno
jest pewne: będziesz musiał stwarzać jak Bóg i harować jak wół.
Guy Kawasaki, współtwórca sukcesu Apple Computer Inc. i dyrektor
generalny garage.com, podpowie Ci, jak stać się wizjonerem i
zamienić ideę w produkt, który jest:
głęboki -- ciągle odkrywasz w nim coś nowego,
zachwycający -- pochłania uwagę do tego stopnia, że zapadasz
się w niego jak w toń,
pełny -- oferuje wszelkie dodatkowe korzyści, jakich możesz
potrzebować,
funkcjonalny -- instrukcja obsługi staje się zbędna.
"Gdyby ta książka wpadła mi w ręce na początku kariery, dotarłbym o
wiele dalej." Benjamin M. Rosen, prezes firmy Compaq