Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
  • [WSiP Wydawnictwo Szkolne i Pedagogiczne]

    Kategoria: Szkoły zawodoweWysyłka: od ręki

    Zakres: 2. część kwalifikacji T.14 (Prowadzenie sprzedaży usług i imprez turystycznych) Podręcznik do nauki: sposobów stosowania różnych instrumentów marketingu w sprzedaży usług... Pełen opis produktu 'Sprzedaż imprez i usług turystycznych. Część 2 Marketing' »

    Zakres: 2. część kwalifikacji T.14 (Prowadzenie sprzedaży usług i imprez turystycznych) Podręcznik do nauki: sposobów stosowania różnych instrumentów marketingu w sprzedaży usług i imprez turystycznych.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Sprzedaż imprez i usług turystycznych. Część 2 Marketing

  • [PWN Wydawnictwo Naukowe]

    Kategoria: Szkoły policealne. Szkoły wyższeWysyłka: od ręki

    gospodarczych zajmujących się organizacją i marketingiem usług turystycznych.Książka zawiera kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług... Pełen opis produktu 'Marketing usług turystycznych' »

    Podręcznik akademicki skierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku Turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz znakomita lektura dla praktyków gospodarczych zajmujących się organizacją i marketingiem usług turystycznych.Książka zawiera kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych, a w tym: * podstawy teoretyczne i terminologię, * funkcjonowanie marketingu usług turystycznych z uwzględnieniem zachowań konsumenckich, * działalność marketingową na docelowym rynku, * badania marketingowe w turystyce, * analizę wybranych strategii marketingowych w turystyce.Do głównych zalet podręcznika należą: * dostosowanie do programów nauczania, * logiczna struktura i jasność wykładu, * liczne przykłady z polskiej praktyki gospodarczej, * słowniczek podstawowych terminów, * bogata bibliografia, * indeks rzeczowy.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketing usług turystycznych

  • [Wolters Kluwer]

    Kategoria: Szkoły policealne. Szkoły wyższeWysyłka: od ręki

    do wyboru strategii marketingowej,- posiąść umiejętność dokonywania segmentacji rynku usług zdrowotnych,- zrozumieć znaczenie koncepcji marketingu-mix i jej elementów. Przejrzysty układ... Pełen opis produktu 'Marketing usług zdrowotnych' »

    Publikacja zawiera kompleksowe omówienie wszystkich podstawowych zagadnień dotyczących marketingu placówek służby zdrowia, zasad budowania ich przewagi konkurencyjnej i umacniania pozycji na rynku. Książka pomaga: - zrozumieć, na czym polega plan marketingowy,- poznać role i funkcjonowanie systemu informacji w działalności placówek opieki zdrowotnej,- zdobyć umiejętność zastosowania metody SWOT do wyboru strategii marketingowej,- posiąść umiejętność dokonywania segmentacji rynku usług zdrowotnych,- zrozumieć znaczenie koncepcji marketingu-mix i jej elementów. Przejrzysty układ treści ułatwia Czytelnikowi szybkie przejęcie od teorii i definicji kluczowych pojęć marketingu usług zdrowotnych do praktycznych wskazówek dotyczących budowy planu marketingowego.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketing usług zdrowotnych

  • [WSiP Wydawnictwo Szkolne i Pedagogiczne]

    Kategoria: Szkoły zawodoweWysyłka: od ręki

    Podręcznik zawiera: wprowadzenie w zasady marketingu, charakterystykę rynku usług turystycznych, omówienie metod tworzenia katalogów, materiałów promocyjnych i informacyjnych,... Pełen opis produktu 'Marketing usług turystycznych Turystyka Tom 3 Podręcznik Kwalifikacja T.14' »

    Podręcznik zawiera: wprowadzenie w zasady marketingu, charakterystykę rynku usług turystycznych, omówienie metod tworzenia katalogów, materiałów promocyjnych i informacyjnych, przegląd metod działań marketingowych.Liczne pytania i ćwiczenia wymagają kreatywnego podejścia do omawianych zagadnień i skłaniają do samodzielnego rozwiązywania problemów.Dodatkowym atutem książki są liczne przykłady rzeczywistych działań marketingowych w obszarze usług turystycznych.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketing usług turystycznych Turystyka Tom 3 Podręcznik Kwalifikacja T.14

  • [CeDeWu]

    Kategoria: Szkoły policealne. Szkoły wyższeWysyłka: od ręki

    , tj. szeroko pojętej komunikacji z pacjentem - nabywcą usługi zdrowotnej. Jej celem jest wskazanie lekarzom sposobów budowania pozytywnego wizerunku placówki, którą zarządzają, czy w której ... Pełen opis produktu 'Marketing usług zdrowotnych' »

    Coraz szersza grupa lekarzy praktykujących prywatnie zdaje sobie sprawę, że w warunkach konkurencji same umiejętności medyczne - nawet najlepsze - mogą być niewystarczające, by pozyskać i utrzymać pacjentów, dlatego szuka możliwości wyróżnienia się na tle konkurencji. Książka ta nie wchodzi w obszar medycznego sacrum, zajmuje się problematyką funkcjonowania zakładu opieki zdrowotnej w obszarze profanum, tj. szeroko pojętej komunikacji z pacjentem - nabywcą usługi zdrowotnej. Jej celem jest wskazanie lekarzom sposobów budowania pozytywnego wizerunku placówki, którą zarządzają, czy w której pracują w oczach aktualnych i potencjalnych nabywców. Nie stanowi jednak zbioru gotowych rozwiązań - na pewno gwarantujących rynkowy sukces placówki, a jest to raczej "marketingowy kierunkowskaz" możliwych do podjęcia działań.Biorąc pod uwagę polskie realia, głównym adresatem tej książki są lekarze prywatnie praktykujący, dostrzegający zależność między satysfakcją pacjenta a wynikiem ekonomicznym prowadzonej przez siebie placówki. Jednak lekarze pracujący w państwowej służbie zdrowia, studenci ostatnich lat studiów medycznych, czy personel pomocniczy powinni również w niej znaleźć narzędzia do budowania pozytywnych relacji z pacjentami, a tym samym budowania lepszego wizerunku w oczach pacjentów.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketing usług zdrowotnych

  • [onepress]

    Kategoria: KsiążkiWysyłka: od ręki

    Ta książka to wyprawa po złote runo. Porzuć utarte ścieżki i zapuść się głęboko w las, gdzie nikt jeszcze nie dotarł Kiedy można wykrzyknąć "Eureka!"? Jak stwarzać bodźce, które pomogą ludziom zaakceptować... Pełen opis produktu 'Rewolucyjne pomysły. Zasady marketingu nowych produktów i usług' »

    Ta książka to wyprawa po złote runo. Porzuć utarte ścieżki i zapuść się głęboko w las, gdzie nikt jeszcze nie dotarł Kiedy można wykrzyknąć "Eureka!"? Jak stwarzać bodźce, które pomogą ludziom zaakceptować nowe rozwiązania? ? Wizje, które zmieniły rzeczywistość: Amazon.com, Dell, Hallmark, Gillette? Jeśli czegoś nie da się zrobić, niech zajmie się tym ktoś, kto o tym nie wie -- przyjdzie i to zrobi. Tobie też by się to udało, gdybyś zdołał oczyścić umysł ze stereotypowych przekonań i zaczął myśleć "od nowa". Rewolucyjne pomysły rzadko przychodzą do głowy ot, tak sobie. Jeśli chcesz stworzyć wspaniałą wizję i ją urzeczywistnić, naucz się myśleć nieszablonowo. Dowiedz się, jak powstawały najbardziej zachwycające produkty ostatnich lat. Opanuj metody twórczego myślenia. I znajdź w otoczeniu mnóstwo nowych problemów, które potem przekształcisz w rozwiązania. Czyli krótko mówiąc: przeczytaj tę książkę. Przełomowe produkty powstają na wiele sposobów. Możesz obserwować konkurencję i wprowadzić produkt łączący mocne strony wszystkich marek, które pojawiły się wcześniej. Możesz wypuścić na rynek chłam i błyskawicznie go ulepszać w miarę poznawania potrzeb klientów. Możesz stworzyć produkt tak prosty, że ludzie uznają go za przejaw geniuszu. Bez względu na drogę, jaką obierzesz, jedno jest pewne: będziesz musiał stwarzać jak Bóg i harować jak wół. Guy Kawasaki, współtwórca sukcesu Apple Computer Inc. i dyrektor generalny garage.com, podpowie Ci, jak stać się wizjonerem i zamienić ideę w produkt, który jest: głęboki -- ciągle odkrywasz w nim coś nowego, zachwycający -- pochłania uwagę do tego stopnia, że zapadasz się w niego jak w toń, pełny -- oferuje wszelkie dodatkowe korzyści, jakich możesz potrzebować, funkcjonalny -- instrukcja obsługi staje się zbędna. "Gdyby ta książka wpadła mi w ręce na początku kariery, dotarłbym o wiele dalej." Benjamin M. Rosen, prezes firmy Compaq
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Rewolucyjne pomysły. Zasady marketingu nowych produktów i usług

  • [DIFIN]

    Kategoria: Szkoły policealne. Szkoły wyższeWysyłka: od ręki

    kompozycji marketingu mix: produkt, promocja, dystrybucja, cena, personel, proces i jakość świadczenia usług logistycznych. Następnie zaprezentował, na przykładzie największych operatorów... Pełen opis produktu 'Marketing usług logistycznych' »

    Książka przedstawia aktualny rynek TSL (Transport ? Spedycja ? Logistyka) i zmiany zachodzące na rynku operatorów logistycznych. Praca pokazuje rynek TSL w dwóch aspektach ? pierwszy od strony przedsiębiorstwa TSL, a drugi od strony klienta ? zakres obsługi, segmenty oraz jego ocenę działań branży TSL.Autor dokonał analizy wykorzystania instrumentów marketingu przez przedsiębiorstwa TSL wchodzące w skład kompozycji marketingu mix: produkt, promocja, dystrybucja, cena, personel, proces i jakość świadczenia usług logistycznych. Następnie zaprezentował, na przykładzie największych operatorów logistycznych realizujących usługi w Polsce, Europie i świecie, kreowanie pozytywnego wizerunku głównie poprzez działanie ukierunkowane na ochronę środowiska naturalnego. Podjęta tematyka społecznej odpowiedzialności to nie tylko ekologistyka, ale również programy marketingowe wspierające akcje charytatywne i doskonalenie kompetencji pracowników.W publikacji opisana została logistyka imprez sportowych realizowanych przez operatorów logistycznych, gdzie łańcuch dostaw jest elementem sprawności organizacji zawodów i dużych imprez sportowych, jak olimpiady. W końcowej części znajduje się analiza porównawcza oferowanych usług i kreowanego wizerunku przedsiębiorstw transportowo-spedycyjno-logistycznych.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketing usług logistycznych

  • [WSiP Wydawnictwo Szkolne i Pedagogiczne]

    Kategoria: Liceum i technikumWysyłka: od ręki

    Podręcznik przeznaczony do kształcenia w zawodzie: technik hotelarstwa.Kwalifikacja: T.11 Planowanie i realizacja usług w recepcji. Pełen opis produktu 'MARKETING USŁUG HOTELAR./WSIP/REA/PG T.1 WSIP 9788302146954' »

    Podręcznik przeznaczony do kształcenia w zawodzie: technik hotelarstwa.Kwalifikacja: T.11 Planowanie i realizacja usług w recepcji.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o MARKETING USŁUG HOTELAR./WSIP/REA/PG T.1 WSIP 9788302146954

  • [WSiP]

    Kategoria: Nauki przyrodnicze > Geografia

    Podręcznik przeznaczony do kształcenia w zawodzie: technik hotelarstwa. Kwalifikacja: T.11 Planowanie i realizacja usług w recepcji. Pełen opis produktu 'Marketing usług hotelarskich t.1 Kwalifikacja T.11 Podręcznik' »

    Podręcznik przeznaczony do kształcenia w zawodzie: technik hotelarstwa. Kwalifikacja: T.11 Planowanie i realizacja usług w recepcji.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketing usług hotelarskich t.1 Kwalifikacja T.11 Podręcznik

  • [Difin]

    Kategoria: Nauki przyrodnicze > Geografia

    związane z istotą marketingu, pokazuje kierunki ewolucji tej dziedziny nauki oraz obrazuje specyfikę rynku usług hotelarskich. Najbardziej rozbudowany rozdział drugi poświęcony jest... Pełen opis produktu 'Marketing usług hotelarskich' »

    Podręcznik został napisany zgodnie z obowiązującą podstawą programową dla zawodu technik hotelarstwa i szkół policealnych kształcących w zawodzie technik hotelarstwa. Treści zawarte w podręczniku oraz pytania i ćwiczenia umożliwiające uczniom sprawdzanie stopnia opanowania wiedzy są zgodne ze standardami wymagań egzaminacyjnych dla zawodu technik hotelarstwa. Rozdział pierwszy zawiera zagadnienia związane z istotą marketingu, pokazuje kierunki ewolucji tej dziedziny nauki oraz obrazuje specyfikę rynku usług hotelarskich. Najbardziej rozbudowany rozdział drugi poświęcony jest elementom marketingu. Zostały one omówione szerzej niż przewiduje program nauczania – technik hotelarstwa nr 34 [04]/MEN/2008.02.07. Czynimy to z przekonaniem, że kompleksowe ujęcie problematyki marketingu najpełniej odpowiada współczesnym potrzebom poznawczym i praktycznym. Szczególną uwagę w tym rozdziale poświęcono czynnikowi ludzkiemu ze względu na usługowy charakter działalności hotelarskiej i ważną w niej rolę personelu. Rozdział trzeci uczy sporządzania kwestionariusza ankiety oraz prezentuje zagadnienia związane z badaniami marketingowymi. W rozdziale czwartym zawarto problematykę oceny działalności hotelu w oparciu o zastosowanie mierników ilościowych, wartościowych i jakościowych. Rozdział piąty prezentuje tematykę dotyczącą zarządzania w przedsiębiorstwie hotelarskim.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketing usług hotelarskich

  • [C.H. BECK]

    Kategoria: Szkoły policealne. Szkoły wyższeWysyłka: od ręki

    Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom zagadnień marketingu usług logistycznych, wskazanie jego istoty i specyfiki, uwarunkowań kierunków jego rozw... Pełen opis produktu 'Marketing usług logistycznych' »

    Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom zagadnień marketingu usług logistycznych, wskazanie jego istoty i specyfiki, uwarunkowań kierunków jego rozwoju, wykorzystania instrumentów marketingowych w usługach logistycznych. Przedmiotem rozważań jest zbadanie, jak się przeobraża marketing w kontekście współczesnych uwarunkowań na rynku TSL, jakie są klasyczne i nowoczesne działania i instrumenty marketingowe stosowane w usługach logistycznych, jak się zachowują współcześni nabywcy usług logistycznych oraz jakie są specyficzne, najważniejsze płaszczyzny rozwoju marketingu tych usług. W celu osiągnięcia przyjętych założeń: zdefiniowano i przedstawiono istotę usług logistycznych w łańcuchu dostaw, omówiono specyfikę marketingu usług logistycznych w kontekście przeobrażeń zachodzących w marketingu i marketingu usług, zrealizowano podstawowe problemy badawcze w ujęciu teoretycznym i empirycznym, odnoszące się do prowadzenia działań i wykorzystania instrumentów marketingowych w usługach logistycznych, wskazano kierunki rozwoju marketingu usług logistycznych. Książka jest adresowana do: studentów kierunków ekonomicznych – jako pomoc dydaktyczna do wykładów i ćwiczeń z przedmiotu „Marketing usług logistycznych”, a także lektura uzupełniająca z przedmiotów: „Zarządzanie marketingowe w logistyce”, „Zarządzanie relacjami w łańcuchu dostaw”, nauczycieli akademickich poszukujących nowych narzędzi dydaktycznych, osób prowadzących szkolenia z zakresu nowoczesnego marketingu usług logistycznych. Książka napisana przez zespół autorów pracujących w dwóch katedrach – Logistyki i Marketingu Usług Wydziału Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketing usług logistycznych

  • [CeDeWu]

    Kategoria: Różne
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o MARKETING USŁUG ZDROWOTNYCH OD BUDOWANIA WIZERUNKU PLACÓWKI

  • [Oficyna Ekonomiczna Wolters Kluwer Polska]

    Kategoria: Ró?ne

    medycznymi oraz pracowników tych placówek, a także podmiotów współpracujących z placówkami medycznymi (dostawców sprzętu, leków, usług). Będzie pomocna studentom zainteresowanym zarządzaniem... Pełen opis produktu 'Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych. Wydanie 2' »

    Publikacja przedstawia problematykę skutecznego zarządzania marketingowego różnorodnymi placówkami medycznymi. W książce podano liczne przykłady ilustrujące zasady tworzenia i wdrażania planu marketingowego, sposoby analizy otoczenia, zasady budowania skutecznej strategii rozwoju, budowania marki placówki medycznej oraz profesjonalnej obsługi pacjentów. Opracowanie może być pomocne w rozwiązywaniu konkretnych problemów, np. związanych z lokalizacją placówki oraz potrzebami obsługiwanego segmentu pacjentów. Ponadto w publikacji zawarto rozważania na temat uwarunkowań zachowań pacjentów (m.in. zagadnienia z zakresu neuronauki), a także tworzenia oraz wdrażania wartości dla pacjenta. Adresaci: Książka przeznaczona jest przede wszystkim dla właścicieli podmiotów medycznych, osób zarządzających placówkami medycznymi oraz pracowników tych placówek, a także podmiotów współpracujących z placówkami medycznymi (dostawców sprzętu, leków, usług). Będzie pomocna studentom zainteresowanym zarządzaniem placówkami medycznymi.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych. Wydanie 2

  • [Wolters Kluwer Polska SA]

    Kategoria: / Ebooki / Prawo Książki dla praktyków

    Tytuł Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych Autor Henryk Mruk Język polski Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska SA ISBN 978-83-264-8608-1 Seria Poradniki ABC Rok Pełen opis produktu 'Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych' »

    Tytuł Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych Autor Henryk Mruk Język polski Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska SA ISBN 978-83-264-8608-1 Seria Poradniki ABC Rok
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych

  • [Empi2]

    Kategoria: / Ebooki / Podręczniki szkolne

    Tytuł Marketing w działalności agencji reklamowej Podtytuł Materiały edukacyjne do kwalifikacji AU.29 (A.26) Sprzedaż produktów i usług reklamowych Autor Małgorzata Pańczyk Wydawnictwo... Pełen opis produktu 'Marketing w działalności agencji reklamowej Materiały edukacyjne do kwalifikacji AU.29 (A.26) Sprzedaż produktów i usług reklamowych' »

    Tytuł Marketing w działalności agencji reklamowej Podtytuł Materiały edukacyjne do kwalifikacji AU.29 (A.26) Sprzedaż produktów i usług reklamowych Autor Małgorzata Pańczyk Wydawnictwo Empi2 ISBN 978-83-67041-31-7 Rok
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketing w działalności agencji reklamowej Materiały edukacyjne do kwalifikacji AU.29 (A.26) Sprzedaż produktów i usług reklamowych

  • [Novae Res]

    Kategoria: / Ebooki / Ekonomia Biznes

    Jak zwiększyć skuteczność przekazu, by dotrzeć do jak najliczniejszej grupy odbiorców? Co zrobić, by potencjalny klient zechciał podjąć oczekiwane działania? Jak sprawić, by nie tylko zapamiętał, ale... Pełen opis produktu 'Prankvertising i immersive branding - emocje na usługach marketingu wirusowego' »

    Jak zwiększyć skuteczność przekazu, by dotrzeć do jak najliczniejszej grupy odbiorców? Co zrobić, by potencjalny klient zechciał podjąć oczekiwane działania? Jak sprawić, by nie tylko zapamiętał, ale by sam przekazał informację? Czy w walce o konsumenta autorzy reklam wymyślili
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Prankvertising i immersive branding - emocje na usługach marketingu wirusowego

  • [Wolters Kluwer Polska SA]

    Kategoria: / Ebooki / Ekonomia Biznes

    Tytuł Marketing usług Autorzy Anna Czubała, Agata Jonas, Tomasz Smoleń, Jan W. Wiktor Język polski Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska SA ISBN 978-83-264-4620-7 Seria Akademicka. Pełen opis produktu 'Marketing usług' »

    Tytuł Marketing usług Autorzy Anna Czubała, Agata Jonas, Tomasz Smoleń, Jan W. Wiktor Język polski Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska SA ISBN 978-83-264-4620-7 Seria Akademicka.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketing usług

  • [Wolters Kluwer Polska SA]

    Kategoria: / Ebooki / Ekonomia Biznes

    Tytuł Jakość i marketing usług medycznych Autor Katarzyna Krot Język polski Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska SA ISBN 978-83-264-2585-1 Seria Poradniki ABC Rok wydania 2008 Liczba Pełen opis produktu 'Jakość i marketing usług medycznych' »

    Tytuł Jakość i marketing usług medycznych Autor Katarzyna Krot Język polski Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska SA ISBN 978-83-264-2585-1 Seria Poradniki ABC Rok wydania 2008 Liczba
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Jakość i marketing usług medycznych

  • [Wolters Kluwer Polska SA]

    Kategoria: / Ebooki / Ekonomia Biznes

    Tytuł Marketing usług zdrowotnych Autor Beata Nowotarska-Romaniak Język polski Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska SA ISBN 978-83-264-5316-8 Seria Poradniki ABC Rok wydania 2012 Liczba Pełen opis produktu 'Marketing usług zdrowotnych' »

    Tytuł Marketing usług zdrowotnych Autor Beata Nowotarska-Romaniak Język polski Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska SA ISBN 978-83-264-5316-8 Seria Poradniki ABC Rok wydania 2012 Liczba
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketing usług zdrowotnych

  • [PWE]

    Kategoria: / Ebooki / Ekonomia Biznes

    Tytuł Marketing usług hotelarskich Autor Marek Turkowski Wydawnictwo PWE ISBN 978-83-208-2556-5 Rok wydania 2023 Warszawa Wydanie 3 Liczba stron 284 Format pdf Spis Pełen opis produktu 'Marketing usług hotelarskich' »

    Tytuł Marketing usług hotelarskich Autor Marek Turkowski Wydawnictwo PWE ISBN 978-83-208-2556-5 Rok wydania 2023 Warszawa Wydanie 3 Liczba stron 284 Format pdf Spis
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketing usług hotelarskich


Booksnet.pl

Książki, podręczniki oraz literatura piękna i popularnonaukowa.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 28.03.2010
olesiejuk sp. z o.o., egmont, muza, zielona sowa, edycja Świętego pawła, trefl, wilga, skrzat, wsip, mega creative
Produkty w ofercie: 97358
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1

Ikep.pl

Książki z dziedziny ekonomiczno-prawniczej.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 29.08.2011
oficyna ekonomiczna wolters kluwer polska, c.h.beck, lexisnexis, ośrodek doradztwa i doskonalenia kadr oddk, polskie wydawnictwo ekonomiczne, difin, oficyna prawa polskiego wydawnictwo wiedza i praktyka
Produkty w ofercie: 4947
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Gigant.pl

Książki, muzyka oraz filmy.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 18.06.2008
cd baby, universal music, warner music, naxos classical, imports, sony music entertainment, sony music, bis records, chandos, essential media afw
Produkty w ofercie: 2183576
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 163230
Opinie pozytywne: 22
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 5

Selkar.pl

Literatura popluarnonaukowa oraz książki wielogatunkowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 06.03.2007
pwn wydawnictwo naukowe, egmont, helion, Świat książki, wolters kluwer polska, albatros, c.h. beck, bellona, w.a.b., olesiejuk sp. z o.o.
Produkty w ofercie: 74490
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 72862
Opinie pozytywne: 5
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1

InBook.pl

Książki , płyty CD, DVD, multimedia, zegarki, zabawki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 19.04.2008
Produkty w ofercie: 163450
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 163450
Opinie pozytywne: 9
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 6

Booknet.net.pl

Książki oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.03.2011
pwn wydawnictwo naukowe, wydawnictwo olesiejuk, egmont, helion, c.h. beck, cambridge university press, wsip wydawnictwo szkolne i pedagogiczne, zielona sowa, bellona, wolters kluwer
Produkty w ofercie: 329777
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 329777
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Madbooks.pl

Książki i komiksy oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 15.04.2009
wydawnictwo naukowe pwn, helion, wolters kluwer, olesiejuk, c.h. beck, zielona sowa, prószyński media, egmont, wam, difin
Produkty w ofercie: 83659
Promocje: 48532
Wysyłka do 3 dni: 83659
Opinie pozytywne: 4
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Wieszcz.pl

Książki nowe oraz używane.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 04.05.2011
warszawa, czytelnik warszawa, wolters kluwer polska sa, storybox, harlequin, piw warszawa, wydawnictwo naukowe pwn, wydawnictwo e-bookowo, armoryka, novae res
Produkty w ofercie: 137488
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 8
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Albertus.pl

Poradniki oraz encyklopedie i słowniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 28.09.2005
wydawnictwo naukowe pwn, zysk i s-ka, adam marszałek, lonely planet publications, pwn, rebis, wnt, muza, penguin, wydawnictwo literackie
Produkty w ofercie: 30292
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 30292
Opinie pozytywne: 1
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2

Ksiazki-medyczne.eu

Książki oraz podręczniki medyczne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 26.02.2012
wydawnictwo naukowe pwn, wydawnictwo lekarskie pzwl, elsevier urban & partner, helion, pascal, wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego, impuls, galaktyka, illuminatio, wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego
Produkty w ofercie: 11145
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Godi.pl

Książki dla dzieci oraz naukowe i kulinarne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 14.05.2005
wydawnictwo naukowe pwn, lexisnexis, umcs, harmonia, wydawnictwo szkolne pwn, w.a.b., adam marszałek wydawnictwo, egmont, skrzat, muza
Produkty w ofercie: 50822
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 125
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2