Powiększ zdjęcie
44,40 zł
marketingowi usług bankowych, turystycznych lub ubezpieczeniowych. Niewiele natomiast jest książek takich jak ta - stanowiących kompleksowe omówienie wiedzy z zakresu marketingu... Pełen opis produktu 'Marketing usług' »
46,30 zł
Celem książki jest wskazanie kierunków i metod działania placówek opieki zdrowotnej zapewniających doskonalenie jakości usług i w rezultacie zadowolenie pacjentów w zmieniającym się i specyfi... Pełen opis produktu 'Jakość i marketing usług medycznych' »
56,10 zł
Prezentowana publikacja poświęcona jest strategii budowania pozycji rynkowej gabinetów lekarskich oraz placówek medycznych. Przedstawiono w niej miejsce gabinetów lekarskich na rynku usług me... Pełen opis produktu 'Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych' »
53,10 zł
Publikacja przedstawia problematykę skutecznego zarządzania marketingowego różnorodnymi placówkami medycznymi. W książce podano liczne przykłady ilustrujące zasady tworzenia i wdrażania planu marketingowego,... Pełen opis produktu 'Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych' »
44,10 zł
do wyboru strategii marketingowej,- posiąść umiejętność dokonywania segmentacji rynku usług zdrowotnych,- zrozumieć znaczenie koncepcji marketingu-mix i jej elementów. Przejrzysty układ... Pełen opis produktu 'Marketing usług zdrowotnych' »
53,00 zł
medycznymi oraz pracowników tych placówek, a także podmiotów współpracujących z placówkami medycznymi (dostawców sprzętu, leków, usług). Będzie pomocna studentom zainteresowanym zarządzaniem... Pełen opis produktu 'Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych. Wydanie 2' »
69,00 zł
Tytuł Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych Autor Henryk Mruk Język polski Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska SA ISBN 978-83-264-8608-1 Seria Poradniki ABC Rok Pełen opis produktu 'Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych' »
58,00 zł
Tytuł Marketing usług Autorzy Anna Czubała, Agata Jonas, Tomasz Smoleń, Jan W. Wiktor Język polski Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska SA ISBN 978-83-264-4620-7 Seria Akademicka. Pełen opis produktu 'Marketing usług' »
70,00 zł
Tytuł Jakość i marketing usług medycznych Autor Katarzyna Krot Język polski Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska SA ISBN 978-83-264-2585-1 Seria Poradniki ABC Rok wydania 2008 Liczba Pełen opis produktu 'Jakość i marketing usług medycznych' »
57,00 zł
Tytuł Marketing usług zdrowotnych Autor Beata Nowotarska-Romaniak Język polski Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska SA ISBN 978-83-264-5316-8 Seria Poradniki ABC Rok wydania 2012 Liczba Pełen opis produktu 'Marketing usług zdrowotnych' »
42,00 zł
do wyboru strategii marketingowej,- posiąść umiejętność dokonywania segmentacji rynku usług zdrowotnych,- zrozumieć znaczenie koncepcji marketingu-mix i jej elementów.Przejrzysty układ... Pełen opis produktu 'Marketing usług zdrowotnych' »
44,76 zł
49,59 zł
42,86 zł
39,45 zł42,49 zł
38,73 zł41,71 zł
49,79 zł53,63 zł
63,00 zł
49,00 zł
54,29 zł