Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
  • []

    Kategoria: /Książki/Nauka/Ekonomia, zarządzanie i finanse/Marketing/
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych

  • [WSIP, WSiP, wsip]

    Kategoria: Liceum, technikumWysyłka: od ręki

    W podręczniku scharakteryzowano rynek usług hotelarskich. Wyjaśniono i omówiono m.in.: •podstawowe pojęcia z dziedziny marketingu: rynek, produkt, cena, dystrybucja, promocja, •badania... Pełen opis produktu 'Marketing usług. Technik hotelarstwa' »

    W podręczniku scharakteryzowano rynek usług hotelarskich. Wyjaśniono i omówiono m.in.: •podstawowe pojęcia z dziedziny marketingu: rynek, produkt, cena, dystrybucja, promocja, •badania marketingowe, zarządzanie i planowanie, •mierniki stosowane w działalności hotelarskiej. Prezentowane zagadnienia zilustrowano licznymi przykładami i ćwiczeniami.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketing usług. Technik hotelarstwa

  • [Wydawnictwo REA]

    Kategoria: Technikum, Szkoła zawodowa > Turystyka/Hotelarstwo

    24/2007 Podręcznik składa się z siedmiu rozdziałów: ● rozdział I zawiera zagadnienia dotyczące marketingu oraz rynku usług hotelarskich;  ● rozdział II przedstawia poszczególne ins... Pełen opis produktu 'Marketing usług hotelarskich' »

    Książka przedstawia w sposób praktyczny podstawowe wiadomości zmarketingu, a ćwiczenia przeznaczone do samodzielnego wykonaniaumożliwiają uczniom połączenie teorii z praktyką. Nr dopuszczenia MEN 24/2007 Podręcznik składa się z siedmiu rozdziałów: ● rozdział I zawiera zagadnienia dotyczące marketingu oraz rynku usług hotelarskich;  ● rozdział II przedstawia poszczególne instrumenty marketingowe (produkt/usługa, cena, dystrybucja, promocja, personel); ● rozdział III uczy, w jaki sposób zaprojektować i przeprowadzić proste badania marketingowe w hotelu; ● rozdział IV przedstawia zagadnienia z dziedziny zarządzania marketingowego w przedsiębiorstwach hotelarskich; ● rozdział V zawiera elementy planowania działalności marketingowej oraz uczy, jak sporządzić prosty plan marketingowy; ● rozdział VI ostatni wyjaśnia zastosowanie mierników oceny działalności hotelarskiej. Podręcznik został opracowany w oparciu o podstawę programową orazstandardami wymagań egzaminacyjnych dla zawodu technik hotelarstwa. Spis treści Rozdział I. Podstawowe wiadomości o marketingu i rynku usług hotelarskich 1.1. Pojęcie słowa „marketing”. 1.2. Podstawowe orientacje marketingowe 1.3. Pojęcie „rynek” i „mechanizm rynkowy” 1.4. Podmioty rynku 1.5. Elementy rynku 1.6. Segmentacja rynku 1.7. Postępowanie nabywców – typologia zachowań 1.8. Koszty utraty klientów Rozdział II. Instrumenty marketingu 2.1. Pojęcie „marketing mix” 2.2. Klasyfi kacja produktu / usługi 2.3. Produkt (usługa) i jego warstwy 2.4. Polityka kształtowania produktu (usługi) i wyrabiania marki 2.5. Znaczenie i miejsce serwisu w marketingu 2.6. Cykl życia produktu (usługi) na rynku 2.7. Strategie wprowadzania produktu (usługi) na rynek 2.8. Analiza portfelowa 2.9. Rodzaje cen 2.10. Rodzaje rabatów 2.11. Funkcje cen i strategie cenowe 2.12. Kształtowanie warunków transakcji 2.13. Przegląd cenników hotelowych na lokalnym rynku 2.14. Inicjowanie i reagowanie na zmiany cen 2.15. Istota i miejsce dystrybucji w marketingu mix 2.16. Rodzaje kanałów dystrybucji 2.17. Strategie dystrybucji 2.18. Zalety i wady pośredników handlowych 2.19. Penetracja rynku 2.20. Logistyka dystrybucji 2.21. Zastosowanie systemów logistycznych w hotelarstwie 2.22. Wpływ dystrybucji na poziom zapasów 2.23. Defi nicja i cele promocji 2.24. Elementy promocji mix 2.25. Problemy związane z projektowaniem reklam 2.26. Model AIDA 2.27. Rodzaje reklam 2.28. Reklama zewnętrzna OUTDOOR 2.29. Rodzaje kampanii reklamowych 2.30. Projekt kampanii reklamowej hotelu 2.31. Mierzenie skuteczności reklamy 2.32. Public relations jako element promocji 2.33. Metody aktywizacji sprzedaży 2.34. Piąty element – ludzie 2.35. Analiza umiejętności pracowników hotelu 2.36. Pojęcie negocjacji 2.37. Plan negocjacji 2.38. Przebieg procesu negocjacji Rozdział III. Badania marketingowe 3.1. Przedmiot i cel badań marketingowych 3.2. Marketingowy system informacji 3.3. Metody badań 3.4. Metody budowania kwestionariusza 3.5. Rodzaje skal pomiarowych 3.6. Badania marketingowe usług hotelarskich 3.7. Metody pośrednich pomiarów sondażowych 3.8. Projekt ankiety pocztowej 3.9. Projekt kwestionariusza wykładanego w pokoju hotelowym 3.10. Redakcja i zliczanie danych Rozdział VI. Zarządzanie marketingowe w przedsiębiorstwach hotelarskich 4.1. Misja i cel przedsiębiorstwa hotelarskiego 4.2. Podstawowe koncepcje w zarządzaniu marketingowym 4.3. Organizacja działu marketingu 4.4. Zarządzanie różnicowaniem usług 4.5. Zarządzanie jakością usług i wydajnością 4.6. Analiza SWOT 4.7. Marketing wewnętrzny personelu 4.8. Kontrola działalności marketingowej Rozdział V. Planowanie działalności marketingowej 5.1. Rodzaje planowania 5.2. Planowanie marketingowe 5.3. Planowanie strategii produktu (usługi) 5.4. Planowanie strategii ceny 5.5. Planowanie strategii dystrybucji 5.6. Planowanie strategii promocji 5.7. Planowanie strategii w zatrudnieniu 5.8. Planowanie strategii badania marketingowego 5.9. Elementy planu marketingowego 5.10. Opracowanie planu marketingowego Rozdział VI. Mierniki oceny działalności hotelarskiej 6.1. Mierniki ilościowe 6.2. Mierniki jakościowe 6.3. Mierniki wartościowe 6.4. Zadania na wskaźnikach
    Ranking sklepy24.pl : 3

    Więcej o Marketing usług hotelarskich

  • [CeDeWu]

    Kategoria: Marketing. Badania marketingoweWysyłka: od ręki

    , tj. szeroko pojętej komunikacji z pacjentem - nabywcą usługi zdrowotnej. Jej celem jest wskazanie lekarzom sposobów budowania pozytywnego wizerunku placówki, którą zarządzają, czy w której ... Pełen opis produktu 'Marketing usług zdrowotnych' »

    Coraz szersza grupa lekarzy praktykujących prywatnie zdaje sobie sprawę, że w warunkach konkurencji same umiejętności medyczne - nawet najlepsze - mogą być niewystarczające, by pozyskać i utrzymać pacjentów, dlatego szuka możliwości wyróżnienia się na tle konkurencji. Książka ta nie wchodzi w obszar medycznego sacrum, zajmuje się problematyką funkcjonowania zakładu opieki zdrowotnej w obszarze profanum, tj. szeroko pojętej komunikacji z pacjentem - nabywcą usługi zdrowotnej. Jej celem jest wskazanie lekarzom sposobów budowania pozytywnego wizerunku placówki, którą zarządzają, czy w której pracują w oczach aktualnych i potencjalnych nabywców. Nie stanowi jednak zbioru gotowych rozwiązań - na pewno gwarantujących rynkowy sukces placówki, a jest to raczej ,,marketingowy kierunkowskaz" możliwych do podjęcia działań.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketing usług zdrowotnych

  • [CeDeWu]

    Kategoria: KsiążkiWysyłka: od ręki

    , tj. szeroko pojętej komunikacji z pacjentem - nabywcą usługi zdrowotnej. Jej celem jest wskazanie lekarzom sposobów budowania pozytywnego wizerunku placówki, którą zarządzają, czy w której ... Pełen opis produktu 'Marketing usług zdrowotnych' »

    Coraz szersza grupa lekarzy praktykujących prywatnie zdaje sobie sprawę, że w warunkach konkurencji same umiejętności medyczne - nawet najlepsze - mogą być niewystarczające, by pozyskać i utrzymać pacjentów, dlatego szuka możliwości wyróżnienia się na tle konkurencji. Książka ta nie wchodzi w obszar medycznego sacrum, zajmuje się problematyką funkcjonowania zakładu opieki zdrowotnej w obszarze profanum, tj. szeroko pojętej komunikacji z pacjentem - nabywcą usługi zdrowotnej. Jej celem jest wskazanie lekarzom sposobów budowania pozytywnego wizerunku placówki, którą zarządzają, czy w której pracują w oczach aktualnych i potencjalnych nabywców. Nie stanowi jednak zbioru gotowych rozwiązań - na pewno gwarantujących rynkowy sukces placówki, a jest to raczej "marketingowy kierunkowskaz" możliwych do podjęcia działań.Biorąc pod uwagę polskie realia, głównym adresatem tej książki są lekarze prywatnie praktykujący, dostrzegający zależność między satysfakcją pacjenta a wynikiem ekonomicznym prowadzonej przez siebie placówki. Jednak lekarze pracujący w państwowej służbie zdrowia, studenci ostatnich lat studiów medycznych, czy personel pomocniczy powinni również w niej znaleźć narzędzia do budowania pozytywnych relacji z pacjentami, a tym samym budowania lepszego wizerunku w oczach pacjentów.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketing usług zdrowotnych

  • [PWE]

    Kategoria: Inne 306Wysyłka: do 3 dni

    Sektor usług w gospodarce ma coraz większy udział w ogólnym rozwoju gospodarczym i stanowi szansę dla osób bezrobotnych. W książce problematyka została podzielona na trzy części: część I ... Pełen opis produktu 'Usługi marketing i zarządzanie' »

    Sektor usług w gospodarce ma coraz większy udział w ogólnym rozwoju gospodarczym i stanowi szansę dla osób bezrobotnych. W książce problematyka została podzielona na trzy części: część I marketing usług, część II - zarządzanie organizacją usługową oraz część III problemy współczesnego marketingu usług. W poszczególnych rozdziałach Autorka omawia uwarunkowania marketingu usług, różnice w marketingu organizacji nastawionych (na przykładzie bankowości detalicznej, firm turystycznych i hotelarstwa) i nienastawionych na zysk (muzeów i organizacji charytatywnych), problematykę zarządzania organizacją usługową, a zwłaszcza zarządzania zmianą, metody zarządzania ludźmi, marketing wewnętrzny organizacji usługowej i kompetencje jej pracowników, a także przedstawia współczesne problemy marketingu usług i co niesie w tym zakresie przyszłość.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Usługi marketing i zarządzanie

  • [Wolters Kluwer Polska]

    Kategoria: Prawo, akty prawneWysyłka: do 3 dni

    Prezentowana publikacja poświęcona jest strategii budowania pozycji rynkowej gabinetów lekarskich oraz placówek medycznych. Przedstawiono w niej miejsce gabinetów lekarskich na rynku usług me... Pełen opis produktu 'Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych' »

    Prezentowana publikacja poświęcona jest strategii budowania pozycji rynkowej gabinetów lekarskich oraz placówek medycznych. Przedstawiono w niej miejsce gabinetów lekarskich na rynku usług medycznych, koncepcję marketingowego zarządzania gabinetem, a także elementy konieczne do jego efektywnego wdrożenia, takie jak: wiedza na temat potrzeb i zachowań pacjentów, umiejętność tworzenia oraz zarządzania wizerunkiem i marką placówki, kształtowania cen, komunikowania się z podmiotami otoczenia czy prowadzenia negocjacji. Książka adresowana jest przede wszystkim do osób prowadzących lub pragnących założyć własny gabinet medyczny, które kierują się zasadą tworzenia partnerskich relacji między gabinetami a pacjentami, a także do wszystkich zajmujących się teorią zarządzania w służbie zdrowia.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych

  • [Wolters Kluwer Polska]

    Kategoria: Marketing. Badania marketingoweWysyłka: od ręki

    Prezentowana publikacja poświęcona jest strategii budowania pozycji rynkowej gabinetów lekarskich oraz placówek medycznych. Przedstawiono w niej miejsce gabinetów lekarskich na rynku usług me... Pełen opis produktu 'Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych' »

    Prezentowana publikacja poświęcona jest strategii budowania pozycji rynkowej gabinetów lekarskich oraz placówek medycznych. Przedstawiono w niej miejsce gabinetów lekarskich na rynku usług medycznych, koncepcję marketingowego zarządzania gabinetem, a także elementy konieczne do jego efektywnego wdrożenia, takie jak: wiedza na temat potrzeb i zachowań pacjentów, umiejętność tworzenia oraz zarządzania wizerunkiem i marką placówki, kształtowania cen, komunikowania się z podmiotami otoczenia czy prowadzenia negocjacji.Książka adresowana jest przede wszystkim do osób prowadzących lub pragnących założyć własny gabinet medyczny, które kierują się zasadą tworzenia partnerskich relacji między gabinetami a pacjentami, a także do wszystkich zajmujących się teorią zarządzania w służbie zdrowia.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych

  • [Rea]

    Kategoria: Turystyka. HotelarstwoWysyłka: od ręki

    Poradnik metodyczny dla nauczyciela jest ściśle skorelowany z podręcznikiem i stanowi pomoc w organizowaniu procesu kształcenia.Zamieszczone w poradniku propozycje mogą stanowić podpowiedź dla nauczyciela... Pełen opis produktu 'Marketing usług turystycznych Poradnik metodyczny' »

    Poradnik metodyczny dla nauczyciela jest ściśle skorelowany z podręcznikiem i stanowi pomoc w organizowaniu procesu kształcenia.Zamieszczone w poradniku propozycje mogą stanowić podpowiedź dla nauczyciela do zaplanowania i zorganizowania własnego procesu kształcenia.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketing usług turystycznych Poradnik metodyczny

  • [Wydawnictwo Naukowe PWN]

    Kategoria: Podręczniki i lekturyWysyłka: do 3 dni

    gospodarczych zajmujących się organizacją i marketingiem usług turystycznych. Książka zawiera kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług... Pełen opis produktu 'Marketing usług turystycznych' »

    Podręcznik akademicki skierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku Turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz znakomita lektura dla praktyków gospodarczych zajmujących się organizacją i marketingiem usług turystycznych. Książka zawiera kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych, a w tym: ? podstawy teoretyczne i terminologię, ? funkcjonowanie marketingu usług turystycznych z uwzględnieniem zachowań konsumenckich, ? działalność marketingową na docelowym rynku, ? badania marketingowe w turystyce, ? analizę wybranych strategii marketingowych w turystyce. Do głównych zalet podręcznika należą: ? dostosowanie do programów nauczania, ? logiczna struktura i jasność wykładu, ? liczne przykłady z polskiej praktyki gospodarczej, ? słowniczek podstawowych terminów, ? bogata bibliografia, ? indeks rzeczowy.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketing usług turystycznych

  • [WSiP Wydawnictwo Szkolne i Pedagogiczne]

    Kategoria: Szkoły zawodoweWysyłka: od ręki

    Zakres: 2. część kwalifikacji T.14 (Prowadzenie sprzedaży usług i imprez turystycznych) Podręcznik do nauki: sposobów stosowania różnych instrumentów marketingu w sprzedaży usług... Pełen opis produktu 'Sprzedaż imprez i usług turystycznych. Część 2 Marketing' »

    Zakres: 2. część kwalifikacji T.14 (Prowadzenie sprzedaży usług i imprez turystycznych) Podręcznik do nauki: sposobów stosowania różnych instrumentów marketingu w sprzedaży usług i imprez turystycznych.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Sprzedaż imprez i usług turystycznych. Część 2 Marketing

  • [Rea]

    Kategoria: /Podręczniki szkolne - ćwiczenia i zadania/
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketing usług hotelarskich Poradnik metodyczny

  • [DIFIN]

    Kategoria: Ekonomia / MarketingWysyłka: od ręki

    związane z istotą marketingu, pokazuje kierunki ewolucji tej dziedziny nauki oraz obrazuje specyfikę rynku usług hotelarskich. Najbardziej rozbudowany rozdział drugi poświęcony jest... Pełen opis produktu 'Marketing usług hotelarskich' »

    Podręcznik został napisany zgodnie z obowiązującą podstawą programową dla zawodu technik hotelarstwa i szkół policealnych kształcących w zawodzie technik hotelarstwa. Treści zawarte w podręczniku oraz pytania i ćwiczenia umożliwiające uczniom sprawdzanie stopnia opanowania wiedzy są zgodne ze standardami wymagań egzaminacyjnych dla zawodu technik hotelarstwa. Rozdział pierwszy zawiera zagadnienia związane z istotą marketingu, pokazuje kierunki ewolucji tej dziedziny nauki oraz obrazuje specyfikę rynku usług hotelarskich. Najbardziej rozbudowany rozdział drugi poświęcony jest elementom marketingu. Zostały one omówione szerzej niż przewiduje program nauczania – technik hotelarstwa nr 34 [04]/MEN/2008.02.07. Czynimy to z przekonaniem, że kompleksowe ujęcie problematyki marketingu najpełniej odpowiada współczesnym potrzebom poznawczym i praktycznym. Szczególną uwagę w tym rozdziale poświęcono czynnikowi ludzkiemu ze względu na usługowy charakter działalności hotelarskiej i ważną w niej rolę personelu. Rozdział trzeci uczy sporządzania kwestionariusza ankiety oraz prezentuje zagadnienia związane z badaniami marketingowymi. W rozdziale czwartym zawarto problematykę oceny działalności hotelu w oparciu o zastosowanie mierników ilościowych, wartościowych i jakościowych. Rozdział piąty prezentuje tematykę dotyczącą zarządzania w przedsiębiorstwie hotelarskim.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketing usług hotelarskich

  • Marketing usług zdrowotnych w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    45,00 zł
    50,00 zł

    [cedewu]

    Kategoria: Nauki medyczne i weterynaryjne >MedycynaWysyłka: od ręki

    , tj. szeroko pojętej komunikacji z pacjentem - nabywcą usługi zdrowotnej. Jej celem jest wskazanie lekarzom sposobów budowania pozytywnego wizerunku placówki, którą zarządzają, czy w której ... Pełen opis produktu 'Marketing usług zdrowotnych' »

    Coraz szersza grupa lekarzy praktykujących prywatnie zdaje sobie sprawę, że w warunkach konkurencji same umiejętności medyczne - nawet najlepsze - mogą być niewystarczające, by pozyskać i utrzymać pacjentów, dlatego szuka możliwości wyróżnienia się na tle konkurencji. Książka ta nie wchodzi w obszar medycznego sacrum, zajmuje się problematyką funkcjonowania zakładu opieki zdrowotnej w obszarze profanum, tj. szeroko pojętej komunikacji z pacjentem - nabywcą usługi zdrowotnej. Jej celem jest wskazanie lekarzom sposobów budowania pozytywnego wizerunku placówki, którą zarządzają, czy w której pracują w oczach aktualnych i potencjalnych nabywców. Nie stanowi jednak zbioru gotowych rozwiązań - na pewno gwarantujących rynkowy sukces placówki, a jest to raczej "marketingowy kierunkowskaz" możliwych do podjęcia działań.Biorąc pod uwagę polskie realia, głównym adresatem tej książki są lekarze prywatnie praktykujący, dostrzegający zależność między satysfakcją pacjenta a wynikiem ekonomicznym prowadzonej przez siebie placówki. Jednak lekarze pracujący w państwowej służbie zdrowia, studenci ostatnich lat studiów medycznych, czy personel pomocniczy powinni również w niej znaleźć narzędzia do budowania pozytywnych relacji z pacjentami, a tym samym budowania lepszego wizerunku w oczach pacjentów....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketing usług zdrowotnych

  • [DIFIN]

    Kategoria: Marketing. Badania marketingoweWysyłka: od ręki

    kompozycji marketingu mix: produkt, promocja, dystrybucja, cena, personel, proces i jakość świadczenia usług logistycznych. Następnie zaprezentował, na przykładzie największych operatorów... Pełen opis produktu 'Marketing usług logistycznych' »

    Książka przedstawia aktualny rynek TSL (Transport ? Spedycja ? Logistyka) i zmiany zachodzące na rynku operatorów logistycznych. Praca pokazuje rynek TSL w dwóch aspektach ? pierwszy od strony przedsiębiorstwa TSL, a drugi od strony klienta ? zakres obsługi, segmenty oraz jego ocenę działań branży TSL.Autor dokonał analizy wykorzystania instrumentów marketingu przez przedsiębiorstwa TSL wchodzące w skład kompozycji marketingu mix: produkt, promocja, dystrybucja, cena, personel, proces i jakość świadczenia usług logistycznych. Następnie zaprezentował, na przykładzie największych operatorów logistycznych realizujących usługi w Polsce, Europie i świecie, kreowanie pozytywnego wizerunku głównie poprzez działanie ukierunkowane na ochronę środowiska naturalnego. Podjęta tematyka społecznej odpowiedzialności to nie tylko ekologistyka, ale również programy marketingowe wspierające akcje charytatywne i doskonalenie kompetencji pracowników.W publikacji opisana została logistyka imprez sportowych realizowanych przez operatorów logistycznych, gdzie łańcuch dostaw jest elementem sprawności organizacji zawodów i dużych imprez sportowych, jak olimpiady. W końcowej części znajduje się analiza porównawcza oferowanych usług i kreowanego wizerunku przedsiębiorstw transportowo-spedycyjno-logistycznych.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketing usług logistycznych

  • [WSiP]

    Kategoria: /Podręczniki szkolne - ćwiczenia i zadania/
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketing usług hotelarskich

  • [Rea]

    Kategoria: Liceum, technikumWysyłka: od ręki

    Książka kierowana jest do osób związanych lub zainteresowanych skutecznym marketingiem usług hotelarskich w aspekcie praktycznym ? czyli wszystkim hotelarzom, jak również uczniom/studentom... Pełen opis produktu 'Marketing usług hotelarskich - podręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa' »

    Książka kierowana jest do osób związanych lub zainteresowanych skutecznym marketingiem usług hotelarskich w aspekcie praktycznym ? czyli wszystkim hotelarzom, jak również uczniom/studentom szkół i uczelni hotelarskich.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketing usług hotelarskich - podręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa

  • [PWE]

    Kategoria: BiznesWysyłka: do 3 dni

    Książka zawiera kompletne studium usługi hotelarskiej jako produktu, a także zagadnień związanych z jakością, ceną i promocją usług hotelarskich. Za szczególną zaletę książki można uznać... Pełen opis produktu 'Marketing usług hotelarskich' »

    Książka zawiera kompletne studium usługi hotelarskiej jako produktu, a także zagadnień związanych z jakością, ceną i promocją usług hotelarskich. Za szczególną zaletę książki można uznać liczne przykłady z praktyki hotelarskiej w kraju i za granicą, których w niniejszym, uaktualnionym i rozszerzonym III wydaniu znajdzie Czytelnik około 160. Zmiany w obecnym wydaniu polegają na uwzględnieniu najnowszej wiedzy na temat nowych form produktu, globalizacji, łańcuchów hotelarskich, nowych narzędzi promocji i dystrybucji (Internet, sprzedaż bezpośrednia, telefonia komórkowa). Autor podaje też nowe dane statystyczne. Książka jest przeznaczona dla uczniów oraz studentów kierunków związanych z turystyką i hotelarstwem. Hotelarzom ksiażka pomoże zaś usystematyzować oraz uzupełnić wiedzę praktyczną.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketing usług hotelarskich

  • [WSIP]

    Kategoria: / Podręczniki - aktualna, szeroka oferta edukacyjna / Szkoła Zasadnicza / Zasadnicza szkoła zawodowa 1 / Przedmioty zawodowe

    Podręcznik zawiera: wprowadzenie w zasady marketingu, charakterystykę rynku usług turystycznych, omówienie metod tworzenia katalogów, materiałów promocyjnych i informacyj... Pełen opis produktu 'Marketing usług turystycznych Turystyka Tom 3 Podręcznik Kwalifikacja T.14' »

    Podręcznik zawiera: wprowadzenie w zasady marketingu, charakterystykę rynku usług turystycznych, omówienie metod tworzenia katalogów, materiałów promocyjnych i informacyjnych, przegląd metod działań marketingowych.Liczne pytania i ćwiczenia wymagają kreatywnego
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketing usług turystycznych Turystyka Tom 3 Podręcznik Kwalifikacja T.14

  • [Rea]

    Kategoria: Turystyka. HotelarstwoWysyłka: od ręki

    oraz managerowie zainteresowani tematyką marketingu, w szczególności marketingu w turystyce. Pełen opis produktu 'Marketing usług turystycznych. Podręcznik do zawodu technik obsługi turystycznej.' »

    Podręcznik adresowany do uczniów i słuchaczy kształcących się w zawodzie - technik obsługi turystycznej.Z podręcznika mogą również korzystać uczniowie szkół hotelarskich, gastronomicznych i studenci oraz managerowie zainteresowani tematyką marketingu, w szczególności marketingu w turystyce.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketing usług turystycznych. Podręcznik do zawodu technik obsługi turystycznej.


InBook.pl

Książki , płyty CD, DVD, multimedia, zegarki, zabawki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 19.04.2008
Produkty w ofercie: 164985
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 164985
Opinie pozytywne: 9
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 6

ksiegarnia.edu.pl

Książki naukowo-techniczne oraz podręczniki akademickie.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 20.11.2006
politechnika warszawska, uniwersytet adama mickiewicza w poznaniu, uniwersytet warmińsko-mazurski w olsztynie, politechnika białostocka, politechnika Śląska, wydawnictwa komunikacji i Łączności, politechnika gdańska, uniwersytet zielonogórski
Produkty w ofercie: 2666
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 13
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Selkar.pl

Literatura popluarnonaukowa oraz książki wielogatunkowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 06.03.2007
pwn wydawnictwo naukowe, egmont, helion, Świat książki, wolters kluwer polska, albatros, c.h. beck, bellona, w.a.b., olesiejuk sp. z o.o.
Produkty w ofercie: 74490
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 72862
Opinie pozytywne: 5
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1

Kumiko.pl

Książki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 12.10.2009
wydawnictwo naukowe pwn, cambridge university press, olesiejuk, zielona sowa, helion, egmont, clementoni, pzwl, wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego, edipresse polska
Produkty w ofercie: 94078
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Albertus.pl

Poradniki oraz encyklopedie i słowniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 28.09.2005
wydawnictwo naukowe pwn, zysk i s-ka, adam marszałek, lonely planet publications, pwn, rebis, wnt, muza, penguin, wydawnictwo literackie
Produkty w ofercie: 30292
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 30292
Opinie pozytywne: 1
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2

Madbooks.pl

Książki i komiksy oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 15.04.2009
wydawnictwo naukowe pwn, helion, wolters kluwer, olesiejuk, c.h. beck, zielona sowa, prószyński media, egmont, wam, difin
Produkty w ofercie: 83659
Promocje: 48532
Wysyłka do 3 dni: 83659
Opinie pozytywne: 4
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

iBook.net.pl

Książki popularno-naukowe i podręczniki szkolne oraz albumy i słowniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 29.03.2007
wydawnictwo naukowe pwn, greg, wolters kluwer, wydawnictwo szkolne pwn, w.a.b., wsip, muza, egmont, zysk i s-ka, pzwl
Produkty w ofercie: 79225
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 3
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

NaszaSzkolna.pl

Książki, podręczniki oraz książki językowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 10.08.2011
wydawnictwo naukowe pwn, -, egmont, cambridge university press, zielona sowa, olesiejuk, bellona, helion, zysk i s-ka, wolters kluwer
Produkty w ofercie: 114409
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 114409
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Prolibri.pl

Książki i audiobooki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 27.05.2011
wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, cambridge university press, olesiejuk, helion, zielona sowa, egmont, umcs, zysk i s-ka, pzwl
Produkty w ofercie: 91751
Promocje: 90639
Wysyłka do 3 dni: 91750
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Wieszcz.pl

Książki nowe oraz używane.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 04.05.2011
warszawa, wydawnictwo naukowe pwn, czytelnik warszawa, piw warszawa, cambridge university press, olesiejuk, nasza księgarnia warszawa, wolters kluwer, helion, kiw warszawa
Produkty w ofercie: 172710
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 2
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Booknet.net.pl

Książki oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.03.2011
pwn wydawnictwo naukowe, wydawnictwo olesiejuk, egmont, helion, c.h. beck, cambridge university press, wsip wydawnictwo szkolne i pedagogiczne, zielona sowa, bellona, amber
Produkty w ofercie: 319560
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 319560
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Godi.pl

Książki dla dzieci oraz naukowe i kulinarne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 14.05.2005
wydawnictwo naukowe pwn, lexisnexis, umcs, harmonia, wydawnictwo szkolne pwn, w.a.b., adam marszałek wydawnictwo, egmont, skrzat, muza
Produkty w ofercie: 50822
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 125
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2

Booksnet.pl

Książki, podręczniki oraz literatura piękna i popularnonaukowa.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 28.03.2010
olesiejuk sp. z o.o., egmont, trefl, zielona sowa, wilga, muza, edycja Świętego pawła, clementoni, wam, wsip
Produkty w ofercie: 102752
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1