Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    Opis - Hotelarstwo cz. VI Marketing usług hotelarskich jest podręcznikiem przeznaczonym dla uczniów technikum kształcącego w zawodzie technik hotelarstwa 422402. Publikacja... Pełen opis produktu 'Hotelarstwo Marketing usług hotelarskich cz.6 - Sawicka Beata , Górska-Warsewicz Hanna' »

    Opis - Hotelarstwo cz. VI Marketing usług hotelarskich jest podręcznikiem przeznaczonym dla uczniów technikum kształcącego w zawodzie technik hotelarstwa 422402. Publikacja została przygotowana zgodnie z aktualną podstawą programową kształcenia w tym zawodzie, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 7 lutego 2012 r. w sprawie podstawy programowej kształcenia w zawodach (DzU z 17.02.2012 r. poz. 184) oraz ze stanem prawnym obowiązującym w kwietniu 2015 roku. Nazwa - Hotelarstwo Marketing usług hotelarskich cz.6 Autor - Sawicka Beata, Górska-Warsewicz Hanna Oprawa - Miękka Wydawca - Format-AB Numer dopuszczenia - 60/2015 Kod ISBN - 9788389184634 Kod EAN - 9788389184634 Rok wydania - 2015 Język - polski Format - 16.5x24.0cm Ilość stron - 272 Szkoła - Zasadnicza szkoła zawodowa Typ podręcznika - Podręcznik Przedmiot - Przedmioty zawodowe Podatek VAT - 5% Premiera - 2015-11-17
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Hotelarstwo Marketing usług hotelarskich cz.6 - Sawicka Beata , Górska-Warsewicz Hanna

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    marketingu, koncentrując się szczególnie na rynku usług hotelarskich. Przeprowadza dokładną analizę strategii sprzedaży realizowanych w konkretnych hotelach. Zawiera załącznik,... Pełen opis produktu 'Marketing usług hotelarskich Technik hotelarstwa Kwalifikacja T.11 Hotelarstwo tom 1 podręcznik - Adam Stefański' »

    Opis - Podręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa na poziomie technikum w zakresie kwalifikacji T.11 (Planowanie i realizacja usług w recepcji). Omawia podstawowe pojęcia z zakresu marketingu, koncentrując się szczególnie na rynku usług hotelarskich. Przeprowadza dokładną analizę strategii sprzedaży realizowanych w konkretnych hotelach.Zawiera załącznik, w którym przedstawiony jest szczegółowy plan sprzedażowy. Nazwa - Marketing usług hotelarskich Technik hotelarstwa Kwalifikacja T.11 Hotelarstwo tom 1 podręcznik Autor - Adam Stefański Oprawa - Miękka Wydawca - WSiP Kod ISBN - 9788302146954 Kod EAN - 9788302146954 Wydanie - 1 Rok wydania - 2014 Język - polski Format - 17.0x24.0cm Ilość stron - 200 Szkoła - Zasadnicza szkoła zawodowa Typ podręcznika - Podręcznik Przedmiot - Przedmioty zawodowe Podatek VAT - 5% Premiera - 2014-05-21
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketing usług hotelarskich Technik hotelarstwa Kwalifikacja T.11 Hotelarstwo tom 1 podręcznik - Adam Stefański

  • Marketing usług hotelarskich Tom 1 Podręcznik w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    34,29 zł
    38,10 zł

    []

    Kategoria: Nauki przyrodnicze >GeografiaWysyłka: od ręki

    Podręcznik przeznaczony do kształcenia w zawodzie: technik hotelarstwa.Kwalifikacja: T.11 Planowanie i realizacja usług w recepcji.... Pełen opis produktu 'Marketing usług hotelarskich Tom 1 Podręcznik' »

    Podręcznik przeznaczony do kształcenia w zawodzie: technik hotelarstwa.Kwalifikacja: T.11 Planowanie i realizacja usług w recepcji....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketing usług hotelarskich Tom 1 Podręcznik

  • [Rea]

    Kategoria: /Podręczniki szkolne - ćwiczenia i zadania/
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketing usług hotelarskich Poradnik metodyczny

  • [WSiP]

    Kategoria: Książki / Podręczniki. Ćwiczenia i zadania

    .

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketing usług hotelarskich Tom 1 Podręcznik. Kwalifikacja T.11

  • [Rea]

    Kategoria: Liceum i technikumWysyłka: od ręki

    Książka kierowana jest do osób związanych lub zainteresowanych skutecznym marketingiem usług hotelarskich w aspekcie praktycznym ? czyli wszystkim hotelarzom, jak również uczniom/studentom... Pełen opis produktu 'Marketing usług hotelarskich - podręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa' »

    Książka kierowana jest do osób związanych lub zainteresowanych skutecznym marketingiem usług hotelarskich w aspekcie praktycznym ? czyli wszystkim hotelarzom, jak również uczniom/studentom szkół i uczelni hotelarskich.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketing usług hotelarskich - podręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa

  • [PWE]

    Kategoria: Szkoły policealne. Szkoły wyższeWysyłka: od ręki

    Książka zawiera kompletne studium usługi hotelarskiej jako produktu, a także zagadnień związanych z jakością, ceną i promocją usług hotelarskich. Za szczególną zaletę... Pełen opis produktu 'Marketing usług hotelarskich' »

    Książka zawiera kompletne studium usługi hotelarskiej jako produktu, a także zagadnień związanych z jakością, ceną i promocją usług hotelarskich. Za szczególną zaletę książki można uznać liczne przykłady z praktyki hotelarskiej w kraju i za granicą, których w niniejszym, uaktualnionym i rozszerzonym III wydaniu znajdzie Czytelnik około 160. Zmiany w obecnym wydaniu polegają na uwzględnieniu najnowszej wiedzy na temat nowych form produktu, globalizacji, łańcuchów hotelarskich, nowych narzędzi promocji i dystrybucji (Internet, sprzedaż bezpośrednia, telefonia komórkowa). Autor podaje też nowe dane statystyczne.Książka jest przeznaczona dla uczniów oraz studentów kierunków związanych z turystyką i hotelarstwem. Hotelarzom książka pomoże zaś usystematyzować oraz uzupełnić wiedzę praktyczną.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketing usług hotelarskich

  • [Rea]

    Kategoria: Szkoły policealne. Szkoły wyższeWysyłka: od ręki

    Niniejsza pozycja przeznaczona jest dla nauczycieli przedmiotu marketing usług hotelarskich w technikum hotelarskim. Poradnik został opracowany na podstawie podręcznika... Pełen opis produktu 'Marketing usług hotelarskich Poradnik metodyczny' »

    Niniejsza pozycja przeznaczona jest dla nauczycieli przedmiotu marketing usług hotelarskich w technikum hotelarskim. Poradnik został opracowany na podstawie podręcznika Marketing usług hotelarskich, zgodnie z nowym programem nauczania.W poradniku przedstawiono plan wynikowy, wskazano materiały przydatne do realizacji poszczególnych zagadnień, propozycje ćwiczeń, które mają na celu wykształcenie u uczniów umiejętności praktycznych oraz przykładowe scenariusze wybranych lekcji i przykładowe testy z rozwiązaniami.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketing usług hotelarskich Poradnik metodyczny

  • [WSiP Wydawnictwo Szkolne i Pedagogiczne]

    Kategoria: Liceum i technikumWysyłka: od ręki

    W podręczniku scharakteryzowano rynek usług hotelarskich. Wyjaśniono i omówiono m.in.:? podstawowe pojęcia z dziedziny marketingu: rynek, produkt, cena, dystrybucja, promocja,?... Pełen opis produktu 'Marketing usług hotelarskich' »

    W podręczniku scharakteryzowano rynek usług hotelarskich. Wyjaśniono i omówiono m.in.:? podstawowe pojęcia z dziedziny marketingu: rynek, produkt, cena, dystrybucja, promocja,? badania marketingowe, zarządzanie i planowanie,? mierniki stosowane w działalności hotelarskiej.Prezentowane zagadnienia zilustrowano licznymi przykładami i ćwiczeniami.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketing usług hotelarskich

  • Marketing usług hotelarskich w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    22,50 zł
    25,00 zł

    []

    Kategoria: Nauki przyrodnicze >GeografiaWysyłka: od ręki

    związane z istotą marketingu, pokazuje kierunki ewolucji tej dziedziny nauki oraz obrazuje specyfikę rynku usług hotelarskich. Najbardziej rozbudowany rozdział drugi poświęcony... Pełen opis produktu 'Marketing usług hotelarskich' »

    Podręcznik został napisany zgodnie z obowiązującą podstawą programową dla zawodu technik hotelarstwa i szkół policealnych kształcących w zawodzie technik hotelarstwa. Treści zawarte w podręczniku oraz pytania i ćwiczenia umożliwiające uczniom sprawdzanie stopnia opanowania wiedzy są zgodne ze standardami wymagań egzaminacyjnych dla zawodu technik hotelarstwa. Rozdział pierwszy zawiera zagadnienia związane z istotą marketingu, pokazuje kierunki ewolucji tej dziedziny nauki oraz obrazuje specyfikę rynku usług hotelarskich. Najbardziej rozbudowany rozdział drugi poświęcony jest elementom marketingu. Zostały one omówione szerzej niż przewiduje program nauczania – technik hotelarstwa nr 34 [04]/MEN/2008.02.07. Czynimy to z przekonaniem, że kompleksowe ujęcie problematyki marketingu najpełniej odpowiada współczesnym potrzebom poznawczym i praktycznym. Szczególną uwagę w tym rozdziale poświęcono czynnikowi ludzkiemu ze względu na usługowy charakter działalności hotelarskiej i ważną w niej rolę personelu. Rozdział trzeci uczy sporządzania kwestionariusza ankiety oraz prezentuje zagadnienia związane z badaniami marketingowymi. W rozdziale czwartym zawarto problematykę oceny działalności hotelu w oparciu o zastosowanie mierników ilościowych, wartościowych i jakościowych. Rozdział piąty prezentuje tematykę dotyczącą zarządzania w przedsiębiorstwie hotelarskim....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketing usług hotelarskich

  • [WSiP]

    Kategoria: /Podręczniki szkolne - ćwiczenia i zadania/
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketing usług hotelarskich

  • [WSiP]

    Kategoria: Technik hotelarstwaWysyłka: od ręki

    Podręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa na poziomie technikum w zakresie kwalifikacji T.11 (Planowanie i realizacja usług w recepcji). Omawia podstawowe pojęcia z zakresu marketing... Pełen opis produktu 'Marketing usług hotelarskich Hotelarstwo Tom 1 REA WSiP' »

    Podręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa na poziomie technikum w zakresie kwalifikacji T.11 (Planowanie i realizacja usług w recepcji). Omawia podstawowe pojęcia z zakresu marketingu, koncentrując się szczególnie na rynku usług hotelarskich. Przeprowadza dokładną analizę strategii sprzedaży realizowanych w konkretnych hotelach.Zawiera załącznik, w którym przedstawiony jest szczegółowy plan sprzedażowy.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketing usług hotelarskich Hotelarstwo Tom 1 REA WSiP

  • [Format-AB]

    Kategoria: Szkoły zawodoweWysyłka: od ręki

    Hotelarstwo cz. VI Marketing usług hotelarskich jest podręcznikiem przeznaczonym dla uczniów technikum kształcącego w zawodzie technik hotelarstwa 422402. Publikacja została... Pełen opis produktu 'Hotelarstwo Część 6 Marketing usług hotelarskich' »

    Hotelarstwo cz. VI Marketing usług hotelarskich jest podręcznikiem przeznaczonym dla uczniów technikum kształcącego w zawodzie technik hotelarstwa 422402. Publikacja została przygotowana zgodnie z aktualną podstawą programową kształcenia w tym zawodzie, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 7 lutego 2012 r. w sprawie podstawy programowej kształcenia w zawodach (DzU z 17.02.2012 r. poz. 184) oraz ze stanem prawnym obowiązującym w kwietniu 2015 roku.Podręcznik został dopuszczony do użytku szkolnego.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Hotelarstwo Część 6 Marketing usług hotelarskich

  • [WSiP]

    Kategoria: Nauki przyrodnicze > Geografia

    Podręcznik przeznaczony do kształcenia w zawodzie: technik hotelarstwa. Kwalifikacja: T.11 Planowanie i realizacja usług w recepcji. Pełen opis produktu 'Marketing usług hotelarskich t.1 Kwalifikacja T.11 Podręcznik' »

    Podręcznik przeznaczony do kształcenia w zawodzie: technik hotelarstwa. Kwalifikacja: T.11 Planowanie i realizacja usług w recepcji.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketing usług hotelarskich t.1 Kwalifikacja T.11 Podręcznik

  • [Difin]

    Kategoria: Nauki przyrodnicze > Geografia

    związane z istotą marketingu, pokazuje kierunki ewolucji tej dziedziny nauki oraz obrazuje specyfikę rynku usług hotelarskich. Najbardziej rozbudowany rozdział drugi poświęcony... Pełen opis produktu 'Marketing usług hotelarskich' »

    Podręcznik został napisany zgodnie z obowiązującą podstawą programową dla zawodu technik hotelarstwa i szkół policealnych kształcących w zawodzie technik hotelarstwa. Treści zawarte w podręczniku oraz pytania i ćwiczenia umożliwiające uczniom sprawdzanie stopnia opanowania wiedzy są zgodne ze standardami wymagań egzaminacyjnych dla zawodu technik hotelarstwa. Rozdział pierwszy zawiera zagadnienia związane z istotą marketingu, pokazuje kierunki ewolucji tej dziedziny nauki oraz obrazuje specyfikę rynku usług hotelarskich. Najbardziej rozbudowany rozdział drugi poświęcony jest elementom marketingu. Zostały one omówione szerzej niż przewiduje program nauczania – technik hotelarstwa nr 34 [04]/MEN/2008.02.07. Czynimy to z przekonaniem, że kompleksowe ujęcie problematyki marketingu najpełniej odpowiada współczesnym potrzebom poznawczym i praktycznym. Szczególną uwagę w tym rozdziale poświęcono czynnikowi ludzkiemu ze względu na usługowy charakter działalności hotelarskiej i ważną w niej rolę personelu. Rozdział trzeci uczy sporządzania kwestionariusza ankiety oraz prezentuje zagadnienia związane z badaniami marketingowymi. W rozdziale czwartym zawarto problematykę oceny działalności hotelu w oparciu o zastosowanie mierników ilościowych, wartościowych i jakościowych. Rozdział piąty prezentuje tematykę dotyczącą zarządzania w przedsiębiorstwie hotelarskim.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketing usług hotelarskich

  • [PWE]

    Kategoria: / Ebooki / Ekonomia Biznes

    Tytuł Marketing usług hotelarskich Autor Marek Turkowski Wydawnictwo PWE ISBN 978-83-208-2556-5 Rok wydania 2023 Warszawa Wydanie 3 Liczba stron 284 Format pdf Spis Pełen opis produktu 'Marketing usług hotelarskich' »

    Tytuł Marketing usług hotelarskich Autor Marek Turkowski Wydawnictwo PWE ISBN 978-83-208-2556-5 Rok wydania 2023 Warszawa Wydanie 3 Liczba stron 284 Format pdf Spis
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketing usług hotelarskich

  • [WYDAWCA]

    Kategoria: Podręczniki, artykuły szkolne > Podręczniki do szkół podst. i średnichWysyłka: do 7 dni

    Hotelarstwo. Tom 1. Marketing usług hotelarskich. Technik hotelarstwa. Kwalifikacja T.11. Podręcznik, wydanie 2  – opis wydawcy Podręcznik skierowany do uczniów kształcących... Pełen opis produktu 'MARKETING USŁUG HOTELARSKICH TOM 1 STEFAŃSKI' »

    Hotelarstwo. Tom 1. Marketing usług hotelarskich. Technik hotelarstwa. Kwalifikacja T.11. Podręcznik, wydanie 2 – opis wydawcy Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik hotelarstwa. Realizuje treści z zakresu kwalifikacji T.11. (Planowanie i realizacja usług w recepcji). W publikacji rzetelnie i przystępnie omówiono podstawowe pojęcia z marketingu, koncentrując się szczególnie na rynku usług hotelarskich. Przeprowadzono dokładną analizę strategii sprzedaży realizowanych w konkretnych hotelach. Dodano załącznik z materiałami marketingowymi z prawdziwych hoteli, w którym przedstawiono szczegółowy plan i strategię sprzedażową. Liczne pytania kontrolne pomogą uczniowi sprawdzić stan jego wiedzy. Dla nauczycieli dostępne są bezpłatne materiały metodyczne – do pobrania w Klubie Nauczyciela. Numer dopuszczenia MEN: 42/2013
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o MARKETING USŁUG HOTELARSKICH TOM 1 STEFAŃSKI

  • [EKONOMICZNE]

    Kategoria: NAUKOWE I POPULARNONAUKOWE>Marketing i zarządzanie

    ...

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o MARKETING USŁUG HOTELARSKICH - Marek Turkowski

  • Marketing usług hotelarskich WSiP w sklepie internetowym Sportowo-Medyczna.pl

    Powiększ zdjęcie

    17,10 zł
    34,20 zł

    [WSiP]

    Kategoria: Sport>Marketing i zarządzanieWysyłka: do 3 dni

    1.5.PotrzebyRozdział 2. Marketing i rynek2.1.Co to jest marketing? 2.2.Orientacje przedsiębiorstw 2.3.Geneza marketingu2.4.Rynek 2.5.Rynek usług hotelarskich... Pełen opis produktu 'Marketing usług hotelarskich WSiP' »

    Wrocław 2010, wyd. 1, format 165 x 235, objętość 220 str., oprawa miękka W podręczniku scharakteryzowano rynek usług hotelarskich. Wyjaśniono i omówiono m.in.: • podstawowe pojęcia z dziedziny marketingu: rynek, produkt, cena, dystrybucja, promocja, • badania marketingowe, zarządzanie i planowanie, • mierniki stosowane w działalności hotelarskiej. Prezentowane zagadnienia zilustrowano licznymi przykładami i ćwiczeniami.Spis treściRozdział 1. Podstawowe pojęcia 1.1.Usługi hotelarskie 1.2.Synergia i integracja usług hotelarskich 1.3.Hotelarstwo a wynajem 1.4.Obiekty hotelarskie 1.5.PotrzebyRozdział 2. Marketing i rynek2.1.Co to jest marketing? 2.2.Orientacje przedsiębiorstw 2.3.Geneza marketingu2.4.Rynek 2.5.Rynek usług hotelarskich 2.6.Marketing mixRozdział 3. Produkt 3.1.Dobro 3.2.Produkt3.3.Produkt hotelarski3.4.Jakość usług hotelarskich Rozdział 4. Cena 4.1.Metody ustalania ceny podstawowej 4.2.Termin płatności4.3.Formy płatności4.4.Różnicowanie cen4.5.Strategie cenowe4.6.Ceny usług gastronomicznych i uzupełniających Rozdział 5. Dystrybucja 5.1.Etap zawierania kontraktu (rezerwacji) 5.2.Etap przybliżania produktu5.3.Proces dystrybucji bezpośredniej5.4.Kanał dystrybucji 5.5.Kanały dystrybucji produktu hotelarskiego 5.6.Szerokość kanału i strategie dystrybucji Rozdział 6. Promocja 6.1.Rodzaje decyzji nabywczych 6.2.Targetowanie promocji 6.3.Ocena promocji 6.4.Promotion mix 6.5.Reklama 6.6.Public relations6.7.Promocja sprzedaży6.8.Promocja bezpośredniaRozdział 7. Ludzie 7.1.Personel obiektu hotelarskiego 7.2.Inni goście7.3.Klient Rozdział 8. Badania marketingowe i mierniki oceny działalności hotelarskiej 8.1.Charakter badań8.2.Dobór jednostek badanych 8.3.Liczebność próby i błąd wyniku badania 8.4.Metody badań 8.5.Mierniki oceny świadczenia usług noclegowych 8.6.Mierniki oceny świadczenia usług gastronomicznych i uzupełniającychRozdział 9. Zarządzanie i planowanie marketingowe w hotelarstwie 9.1.Funkcje zarządzania 9.2.Horyzont decyzji menedżerskich9.3.Misja przedsiębiorstwa hotelarskiego9.4.Otoczenie przedsiębiorstwa hotelarskiego9.5.Analiza SWOT9.6.Plan marketingowy Literatura...
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketing usług hotelarskich WSiP

  • [Wydawnictwo REA]

    Kategoria: Technikum, Szkoła zawodowa > Turystyka/Hotelarstwo

    24/2007 Podręcznik składa się z siedmiu rozdziałów: ● rozdział I zawiera zagadnienia dotyczące marketingu oraz rynku usług hotelarskich;  ● rozdział II przedstawia poszczególne... Pełen opis produktu 'Marketing usług hotelarskich' »

    Książka przedstawia w sposób praktyczny podstawowe wiadomości z marketingu, a ćwiczenia przeznaczone do samodzielnego wykonania umożliwiają uczniom połączenie teorii z praktyką. Nr dopuszczenia MEN 24/2007 Podręcznik składa się z siedmiu rozdziałów: ● rozdział I zawiera zagadnienia dotyczące marketingu oraz rynku usług hotelarskich;  ● rozdział II przedstawia poszczególne instrumenty marketingowe (produkt/usługa, cena, dystrybucja, promocja, personel); ● rozdział III uczy, w jaki sposób zaprojektować i przeprowadzić proste badania marketingowe w hotelu; ● rozdział IV przedstawia zagadnienia z dziedziny zarządzania marketingowego w przedsiębiorstwach hotelarskich; ● rozdział V zawiera elementy planowania działalności marketingowej oraz uczy, jak sporządzić prosty plan marketingowy; ● rozdział VI ostatni wyjaśnia zastosowanie mierników oceny działalności hotelarskiej. Podręcznik został opracowany w oparciu o podstawę programową oraz standardami wymagań egzaminacyjnych dla zawodu technik hotelarstwa. Spis treści Rozdział I. Podstawowe wiadomości o marketingu i rynku usług hotelarskich 1.1. Pojęcie słowa „marketing”. 1.2. Podstawowe orientacje marketingowe 1.3. Pojęcie „rynek” i „mechanizm rynkowy” 1.4. Podmioty rynku 1.5. Elementy rynku 1.6. Segmentacja rynku 1.7. Postępowanie nabywców – typologia zachowań 1.8. Koszty utraty klientów Rozdział II. Instrumenty marketingu 2.1. Pojęcie „marketing mix” 2.2. Klasyfi kacja produktu / usługi 2.3. Produkt (usługa) i jego warstwy 2.4. Polityka kształtowania produktu (usługi) i wyrabiania marki 2.5. Znaczenie i miejsce serwisu w marketingu 2.6. Cykl życia produktu (usługi) na rynku 2.7. Strategie wprowadzania produktu (usługi) na rynek 2.8. Analiza portfelowa 2.9. Rodzaje cen 2.10. Rodzaje rabatów 2.11. Funkcje cen i strategie cenowe 2.12. Kształtowanie warunków transakcji 2.13. Przegląd cenników hotelowych na lokalnym rynku 2.14. Inicjowanie i reagowanie na zmiany cen 2.15. Istota i miejsce dystrybucji w marketingu mix 2.16. Rodzaje kanałów dystrybucji 2.17. Strategie dystrybucji 2.18. Zalety i wady pośredników handlowych 2.19. Penetracja rynku 2.20. Logistyka dystrybucji 2.21. Zastosowanie systemów logistycznych w hotelarstwie 2.22. Wpływ dystrybucji na poziom zapasów 2.23. Defi nicja i cele promocji 2.24. Elementy promocji mix 2.25. Problemy związane z projektowaniem reklam 2.26. Model AIDA 2.27. Rodzaje reklam 2.28. Reklama zewnętrzna OUTDOOR 2.29. Rodzaje kampanii reklamowych 2.30. Projekt kampanii reklamowej hotelu 2.31. Mierzenie skuteczności reklamy 2.32. Public relations jako element promocji 2.33. Metody aktywizacji sprzedaży 2.34. Piąty element – ludzie 2.35. Analiza umiejętności pracowników hotelu 2.36. Pojęcie negocjacji 2.37. Plan negocjacji 2.38. Przebieg procesu negocjacji Rozdział III. Badania marketingowe 3.1. Przedmiot i cel badań marketingowych 3.2. Marketingowy system informacji 3.3. Metody badań 3.4. Metody budowania kwestionariusza 3.5. Rodzaje skal pomiarowych 3.6. Badania marketingowe usług hotelarskich 3.7. Metody pośrednich pomiarów sondażowych 3.8. Projekt ankiety pocztowej 3.9. Projekt kwestionariusza wykładanego w pokoju hotelowym 3.10. Redakcja i zliczanie danych Rozdział VI. Zarządzanie marketingowe w przedsiębiorstwach hotelarskich 4.1. Misja i cel przedsiębiorstwa hotelarskiego 4.2. Podstawowe koncepcje w zarządzaniu marketingowym 4.3. Organizacja działu marketingu 4.4. Zarządzanie różnicowaniem usług 4.5. Zarządzanie jakością usług i wydajnością 4.6. Analiza SWOT 4.7. Marketing wewnętrzny personelu 4.8. Kontrola działalności marketingowej Rozdział V. Planowanie działalności marketingowej 5.1. Rodzaje planowania 5.2. Planowanie marketingowe 5.3. Planowanie strategii produktu (usługi) 5.4. Planowanie strategii ceny 5.5. Planowanie strategii dystrybucji 5.6. Planowanie strategii promocji 5.7. Planowanie strategii w zatrudnieniu 5.8. Planowanie strategii badania marketingowego 5.9. Elementy planu marketingowego 5.10. Opracowanie planu marketingowego Rozdział VI. Mierniki oceny działalności hotelarskiej 6.1. Mierniki ilościowe 6.2. Mierniki jakościowe 6.3. Mierniki wartościowe 6.4. Zadania na wskaźnikach
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketing usług hotelarskich


ksiazkitanie.pl

Czasopisma, książki, filmy dvd
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 20.09.2016
wydawca, wydawnictwo literackie, znak, zysk i s-ka, media rodzina, egmont komiksy, prószyński media, wielka litera, muza, czarne
Produkty w ofercie: 86097
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

staradobraksiazka.pl

Antykwariat.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 18.05.2022
- brak informacji -, harlequin, czytelnik, kaw - krajowa agencja wydawnicza, książka i wiedza, piw - państwowy instytut wydawniczy, nasza księgarnia, mon - ministerstwo obrony narodowej, Świat książki, bauer
Produkty w ofercie: 89374
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 51939
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Booksnet.pl

Książki, podręczniki oraz literatura piękna i popularnonaukowa.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 28.03.2010
olesiejuk sp. z o.o., egmont, muza, zielona sowa, edycja Świętego pawła, trefl, wilga, skrzat, wsip, mega creative
Produkty w ofercie: 97358
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1

Kumiko.pl

Książki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 12.10.2009
wydawnictwo naukowe pwn, cambridge university press, olesiejuk, zielona sowa, helion, egmont, pzwl, clementoni, wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego, trefl
Produkty w ofercie: 78500
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Prolibri.pl

Książki i audiobooki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 27.05.2011
wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, cambridge university press, olesiejuk, helion, zielona sowa, egmont, umcs, zysk i s-ka, pzwl
Produkty w ofercie: 91751
Promocje: 90639
Wysyłka do 3 dni: 91750
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Gigant.pl

Książki, muzyka oraz filmy.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 18.06.2008
cd baby, universal music, warner music, naxos classical, imports, sony music entertainment, sony music, bis records, chandos, essential media afw
Produkty w ofercie: 2183576
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 163230
Opinie pozytywne: 22
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 5

ksiegarnia-marki.pl

Książki, artykuły szkolne, gry i zabawki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 19.02.2018
egmont, olesiejuk sp. z o.o., novae res, znak, revell, adam marszałek, helion, leantoys, prószyński i s-ka, wsip
Produkty w ofercie: 70000
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 70000
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Selkar.pl

Literatura popluarnonaukowa oraz książki wielogatunkowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 06.03.2007
pwn wydawnictwo naukowe, egmont, helion, Świat książki, wolters kluwer polska, albatros, c.h. beck, bellona, w.a.b., olesiejuk sp. z o.o.
Produkty w ofercie: 74490
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 72862
Opinie pozytywne: 5
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1

InBook.pl

Książki , płyty CD, DVD, multimedia, zegarki, zabawki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 19.04.2008
Produkty w ofercie: 163450
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 163450
Opinie pozytywne: 9
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 6

Booknet.net.pl

Książki oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.03.2011
pwn wydawnictwo naukowe, wydawnictwo olesiejuk, egmont, helion, c.h. beck, cambridge university press, wsip wydawnictwo szkolne i pedagogiczne, zielona sowa, bellona, wolters kluwer
Produkty w ofercie: 329777
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 329777
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Wieszcz.pl

Książki nowe oraz używane.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 04.05.2011
warszawa, czytelnik warszawa, wolters kluwer polska sa, storybox, harlequin, piw warszawa, wydawnictwo naukowe pwn, wydawnictwo e-bookowo, armoryka, novae res
Produkty w ofercie: 137488
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 8
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Albertus.pl

Poradniki oraz encyklopedie i słowniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 28.09.2005
wydawnictwo naukowe pwn, zysk i s-ka, adam marszałek, lonely planet publications, pwn, rebis, wnt, muza, penguin, wydawnictwo literackie
Produkty w ofercie: 30292
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 30292
Opinie pozytywne: 1
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2

Ksiazki-medyczne.eu

Książki oraz podręczniki medyczne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 26.02.2012
wydawnictwo naukowe pwn, wydawnictwo lekarskie pzwl, elsevier urban & partner, helion, pascal, wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego, impuls, galaktyka, illuminatio, wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego
Produkty w ofercie: 11145
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Godi.pl

Książki dla dzieci oraz naukowe i kulinarne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 14.05.2005
wydawnictwo naukowe pwn, lexisnexis, umcs, harmonia, wydawnictwo szkolne pwn, w.a.b., adam marszałek wydawnictwo, egmont, skrzat, muza
Produkty w ofercie: 50822
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 125
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2

Księgarnia Techniczna

Książki naukowo-techniczne oraz podręczniki akademickie jak również literatura fachowa.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 20.11.2006
uniwersytet warmińsko-mazurski w olsztynie, politechnika gdańska, politechnika białostocka, politechnika warszawska, uniwersytet zielonogórski, uniwersytet adama mickiewicza w poznaniu, wydawnictwa komunikacji i Łączności
Produkty w ofercie: 806
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 16
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Sportowo-Medyczna.pl

Podręczniki akademickie i naukowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 05.01.2007
wydawnictwo lekarskie pzwl, edra urban & partner, harmonia, vital, medipage, impuls, pwn, medpharm polska, difin, uniwersytet jagielloński
Produkty w ofercie: 5018
Promocje: 105
Wysyłka do 3 dni: 5017
Opinie pozytywne: 1
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0