Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
  • Marketing relacji Teoria i praktyka w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    33,30 zł
    37,00 zł

    [cedewu]

    Kategoria: Nauki społeczne, ekonomiczne, prawne >Ekonomia. Marketing. Biznes.Wysyłka: do 3 dni

    Pomimo wzrostu popularności koncepcji marketingu relacji, w literaturze przedmiotu występują znaczne luki w zakresie kwestii definicyjnych oraz metodyki badań relacji z konsumentem. Można zau... Pełen opis produktu 'Marketing relacji Teoria i praktyka' »

    Pomimo wzrostu popularności koncepcji marketingu relacji, w literaturze przedmiotu występują znaczne luki w zakresie kwestii definicyjnych oraz metodyki badań relacji z konsumentem. Można zauważyć również brak konsensusu specjalistów z zakresu marketingu w zakresie czynników, które warunkują powstanie trwałych relacji pomiędzy przedsiębiorstwem i konsumentem. Książka została zaprojektowana jako swoisty przewodnik dla marketerów w zakresie problematyki kształtowania trwałych relacji z klientem. Praca składa się z czterech rozdziałów. Rozdział I wprowadza czytelnika w podstawy marketingu relacji jako dynamicznie rozwijającej się koncepcji prowadzenia biznesu. W odniesieniu do tej części o charakterze teoretycznym rozdział II przedstawia wybrane zagadnienia z zakresu zastosowania marketingu relacji w praktyce biznesowej. Rozważania autora ilustrują przypadki zagranicznych i krajowych przedsiębiorstw budujących relacje z klientami. Rozdział III ma charakter metodycznego studium marketingowych badań relacji pomiędzy przedsiębiorstwem a konsumentem. Na końcu tego rozdziału zaprezentowany został przykładowy kwestionariusz wywiadu przydatny w badaniach stanu i uwarunkowań relacji z klientem indywidualnym. Z kolei rozdział IV poświęcony został uwarunkowaniom zastosowania marketingu relacji w działalności polskich przedsiębiorstw. Spośród czynników otoczenia szczególną uwagę poświęcono sferom prawnej, technologicznej i kulturowej. Rozdział ten kończy prezentacja wyników badań bezpośrednich, na podstawie których stworzono model sektorowych uwarunkowań rozwoju relacji firma-klient....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketing relacji Teoria i praktyka

  • [CeDeWu]

    Kategoria: Wydawnictwa naukowe i popularno-naukoweWysyłka: od ręki

    Pomimo wzrostu popularności koncepcji marketingu relacji, w literaturze przedmiotu występują znaczne luki w zakresie kwestii definicyjnych oraz metodyki badań relacji z konsumentem. Można zau... Pełen opis produktu 'Marketing relacji Teoria i praktyka' »

    Pomimo wzrostu popularności koncepcji marketingu relacji, w literaturze przedmiotu występują znaczne luki w zakresie kwestii definicyjnych oraz metodyki badań relacji z konsumentem. Można zauważyć również brak konsensusu specjalistów z zakresu marketingu w zakresie czynników, które warunkują powstanie trwałych relacji pomiędzy przedsiębiorstwem i konsumentem. Książka została zaprojektowana jako swoisty przewodnik dla marketerów w zakresie problematyki kształtowania trwałych relacji z klientem. Praca składa się z czterech rozdziałów. Rozdział I wprowadza czytelnika w podstawy marketingu relacji jako dynamicznie rozwijającej się koncepcji prowadzenia biznesu. W odniesieniu do tej części o charakterze teoretycznym rozdział II przedstawia wybrane zagadnienia z zakresu zastosowania marketingu relacji w praktyce biznesowej. Rozważania autora ilustrują przypadki zagranicznych i krajowych przedsiębiorstw budujących relacje z klientami. Rozdział III ma charakter metodycznego studium marketingowych badań relacji pomiędzy przedsiębiorstwem a konsumentem. Na końcu tego rozdziału zaprezentowany został przykładowy kwestionariusz wywiadu przydatny w badaniach stanu i uwarunkowań relacji z klientem indywidualnym. Z kolei rozdział IV poświęcony został uwarunkowaniom zastosowania marketingu relacji w działalności polskich przedsiębiorstw. Spośród czynników otoczenia szczególną uwagę poświęcono sferom prawnej, technologicznej i kulturowej. Rozdział ten kończy prezentacja wyników badań bezpośrednich, na podstawie których stworzono model sektorowych uwarunkowań rozwoju relacji firma-klient.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketing relacji Teoria i praktyka

  • Marketing polityczny Teoria i praktyka w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    27,41 zł
    30,45 zł

    [umcs]

    Kategoria: Nauki społeczne, ekonomiczne, prawne >Ekonomia. Marketing. Biznes.Wysyłka: od ręki

    polityczny, media, dziennikarze). Książka pod redakcją Iwony Hofman "Marketing polityczny. Teoria i praktyka" to przyczynek do dyskusji nad modelem funkcjonowania współczesnej sceny... Pełen opis produktu 'Marketing polityczny Teoria i praktyka' »

    Reklama polityczna, marketing polityczny i marketing wyborczy umieszczane w kontekście kampanii promocyjnych i wyborczych to fenomen występujący od wielu dziesięcioleci, jednak w ciągu ostatniej dekady przykuwa on uwagę analityczną badaczy w Polsce z wielką siłą. Kolejne publikacje pokazują, jak złożone mechanizmy rozgrywają się w kwestiach promocji politycznej, promocji partii politycznych i promocji kandydatów na linii łańcucha komunikacyjnego, jakim jest ciąg: nadawca komunikatu politycznego (kandydat, partia)-pośrednik w procesie komunikacji (media masowe)-odbiorca (wyborca, konkurent polityczny, media, dziennikarze). Książka pod redakcją Iwony Hofman "Marketing polityczny. Teoria i praktyka" to przyczynek do dyskusji nad modelem funkcjonowania współczesnej sceny politycznej i jej związków z technikami promocyjnymi stosowanymi przez samych polityków, które nazwać można marketingiem politycznym....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketing polityczny Teoria i praktyka

  • Marketing Teoria i przykłady w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    51,98 zł
    57,75 zł

    []

    Kategoria: Nauki społeczne, ekonomiczne, prawne >Ekonomia. Marketing. Biznes.Wysyłka: od ręki

    Celem tej książki jest przedstawienie wszystkich podstawowych zagadnień z dziedziny marketingu, a tym samym zainspirowanie do ich stosowania w praktyce. Staraliśmy się odnieść kolejne zagadni... Pełen opis produktu 'Marketing Teoria i przykłady' »

    Celem tej książki jest przedstawienie wszystkich podstawowych zagadnień z dziedziny marketingu, a tym samym zainspirowanie do ich stosowania w praktyce. Staraliśmy się odnieść kolejne zagadnienia do otaczającej nas rzeczywistości, często posługując się przykładami przedsiębiorstw polskich bądź zagranicznych.Adresatem książki, są wszyscy, którzy pragną nauczyć się lub pogłębić znajomość marketingu. Może ona stać się podręcznikiem wprowadzającym w bardzo skomplikowany, ale jakże fascynujący świat technik i narzędzi marketingowych, jak i źródłem wiedzy dla osób, które tworzą strategie marketingowe w swoich organizacjach....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketing Teoria i przykłady

  • [Placet]

    Kategoria: Szkoły policealne. Szkoły wyższeWysyłka: od ręki

    Celem tej książki jest przedstawienie wszystkich podstawowych zagadnień z dziedziny marketingu, a tym samym zainspirowanie do ich stosowania w praktyce. Staraliśmy się odnieść kolejne zagadni... Pełen opis produktu 'Marketing Teoria i przykłady' »

    Celem tej książki jest przedstawienie wszystkich podstawowych zagadnień z dziedziny marketingu, a tym samym zainspirowanie do ich stosowania w praktyce. Staraliśmy się odnieść kolejne zagadnienia do otaczającej nas rzeczywistości, często posługując się przykładami przedsiębiorstw polskich bądź zagranicznych.Adresatem książki, są wszyscy, którzy pragną nauczyć się lub pogłębić znajomość marketingu. Może ona stać się podręcznikiem wprowadzającym w bardzo skomplikowany, ale jakże fascynujący świat technik i narzędzi marketingowych, jak i źródłem wiedzy dla osób, które tworzą strategie marketingowe w swoich organizacjach.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketing Teoria i przykłady

  • [UMCS]

    Kategoria: Szkoły policealne. Szkoły wyższeWysyłka: od ręki

    polityczny, media, dziennikarze). Książka pod redakcją Iwony Hofman "Marketing polityczny. Teoria i praktyka" to przyczynek do dyskusji nad modelem funkcjonowania współczesnej sceny... Pełen opis produktu 'Marketing polityczny Teoria i praktyka' »

    Reklama polityczna, marketing polityczny i marketing wyborczy umieszczane w kontekście kampanii promocyjnych i wyborczych to fenomen występujący od wielu dziesięcioleci, jednak w ciągu ostatniej dekady przykuwa on uwagę analityczną badaczy w Polsce z wielką siłą. Kolejne publikacje pokazują, jak złożone mechanizmy rozgrywają się w kwestiach promocji politycznej, promocji partii politycznych i promocji kandydatów na linii łańcucha komunikacyjnego, jakim jest ciąg: nadawca komunikatu politycznego (kandydat, partia)-pośrednik w procesie komunikacji (media masowe)-odbiorca (wyborca, konkurent polityczny, media, dziennikarze). Książka pod redakcją Iwony Hofman "Marketing polityczny. Teoria i praktyka" to przyczynek do dyskusji nad modelem funkcjonowania współczesnej sceny politycznej i jej związków z technikami promocyjnymi stosowanymi przez samych polityków, które nazwać można marketingiem politycznym.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketing polityczny Teoria i praktyka

  • [Placet]

    Kategoria: PodręcznikiWysyłka: od ręki

    Celem tej książki jest przedstawienie wszystkich podstawowych zagadnień z dziedziny marketingu, a tym samym zainspirowanie do ich stosowania w praktyce. Staraliśmy się odnieść kolejne zagadni... Pełen opis produktu 'Marketing Teoria i przykłady' »

    Celem tej książki jest przedstawienie wszystkich podstawowych zagadnień z dziedziny marketingu, a tym samym zainspirowanie do ich stosowania w praktyce. Staraliśmy się odnieść kolejne zagadnienia do otaczającej nas rzeczywistości, często posługując się przykładami przedsiębiorstw polskich bądź zagranicznych. Adresatem książki, są wszyscy, którzy pragną nauczyć się lub pogłębić znajomość marketingu. Może ona stać się podręcznikiem wprowadzającym w bardzo skomplikowany, ale jakże fascynujący świat technik i narzędzi marketingowych, jak i źródłem wiedzy dla osób, które tworzą strategie marketingowe w swoich organizacjach.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketing Teoria i przykłady

  • [Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej]

    Kategoria: KsiążkiWysyłka: od ręki

    Marketing to nie tylko wiedza o technikach i narzędziach oddziaływania na rynek, ale sposób myślenia o firmie. W skrypcie przedstawiono zagadnienia dotyczące obu tych kwestii. Dużo miejsca po... Pełen opis produktu 'Marketing Teoria pragmatyczna' »

    Marketing to nie tylko wiedza o technikach i narzędziach oddziaływania na rynek, ale sposób myślenia o firmie. W skrypcie przedstawiono zagadnienia dotyczące obu tych kwestii. Dużo miejsca poświęcono omówieniu narzędzi marketingowego oddziaływania na rynek oraz ich kreowania. Przedstawiona została istota marketingu, jego miejsce i rola w zarządzaniu przedsiębiorstwem.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketing Teoria pragmatyczna

  • [Placet Warszawa]

    Kategoria: Marketing, Zarządzanie

    Celem tej książki jest przedstawienie wszystkich podstawowych zagadnień z dziedziny marketingu, a tym samym zainspirowanie do ich stosowania w praktyce. Staraliśmy się odnieść kolejne zagadni... Pełen opis produktu 'Marketing. Teoria i przykłady.' »

    Celem tej książki jest przedstawienie wszystkich podstawowych zagadnień z dziedziny marketingu, a tym samym zainspirowanie do ich stosowania w praktyce. Staraliśmy się odnieść kolejne zagadnienia do otaczającej nas rzeczywistości, często posługując się przykładami przedsiębiorstw polskich bądź zagranicznych. Adresatem książki, są wszyscy, którzy pragną nauczyć się lub pogłębić znajomość marketingu. Może ona stać się podręcznikiem wprowadzającym w bardzo skomplikowany, ale jakże fascynujący świat technik i narzędzi marketingowych, jak i źródłem wiedzy dla osób, które tworzą strategie marketingowe w swoich organizacjach.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketing. Teoria i przykłady.

  • [PLACET]

    Kategoria: / Ebooki / Ekonomia Biznes

    Celem tej książki jest przedstawienie wszystkich podstawowych zagadnień z dziedziny marketingu, a tym samym zainspirowanie do ich stosowania w praktyce. Staraliśmy się odnieść kolejne zagadni... Pełen opis produktu 'Marketing teoria i przykłady' »

    Celem tej książki jest przedstawienie wszystkich podstawowych zagadnień z dziedziny marketingu, a tym samym zainspirowanie do ich stosowania w praktyce. Staraliśmy się odnieść kolejne zagadnienia do otaczającej nas rzeczywistości, często posługując się przykładami przedsiębiorstw
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketing teoria i przykłady

  • [WYDAWCA]

    Kategoria: Książki > Książki naukowe i popularnonaukowe > Książki biznesoweWysyłka: do 7 dni

    MARKETING RELACJI TEORIA I PRAKTYKA MACIEJ MITRĘGA  Książka została zaprojektowana jako swoisty przewodnik dla marketerów w zakresie problematyki kształtowania trwałych relacji z klientem.... Pełen opis produktu 'MARKETING RELACJI TEORIA I PRAKTYKA MACIEJ MITRĘGA' »

    MARKETING RELACJI TEORIA I PRAKTYKA MACIEJ MITRĘGA  Książka została zaprojektowana jako swoisty przewodnik dla marketerów w zakresie problematyki kształtowania trwałych relacji z klientem. Spośród jej możliwych obszarów zastosowań praktycznych wypada wymienić m.in. badania skuteczności programów stymulujących lojalność klientów oraz planowanie działań nakierowanych na maksymalizację zysków w całym cyklu związku z klientem. Przegląd mierników relacji stanowiący część książki może być punktem odniesienia dla aplikacji komputerowych CRM projektowanych dla potrzeb konkretnych firm usługowych. Książka ta może stanowić również dobre uzupełnienie dla kursów akademickich, takich jak podstawy marketingu, marketing usług czy public relations. Książka składa się z czterech rozdziałów. Rozdział I wprowadza czytelnika w podstawy marketingu relacji jako dynamicznie rozwijającej się koncepcji prowadzenia biznesu. W odniesieniu do tej części o charakterze teoretycznym rozdział II przedstawia wybrane zagadnienia z zakresu zastosowania marketingu relacji w praktyce biznesowej. Rozważania autora ilustrują przypadki zagranicznych i krajowych przedsiębiorstw budujących relacje z klientami. Rozdział III ma charakter metodycznego studium marketingowych badań relacji pomiędzy przedsiębiorstwem a konsumentem. Na końcu tego rozdziału zaprezentowany został przykładowy kwestionariusz wywiadu przydatny w badaniach stanu i uwarunkowań relacji z klientem indywidualnym. Rozdział IV poświęcony został uwarunkowaniom zastosowania marketingu relacji w działalności polskich przedsiębiorstw. „Książka z całą pewnością wzbogaci wiedzę na temat marketingu relacji i znajdzie czytelników wśród kadry nauczającej, a także wśród nowoczesnych praktyków. Sięgną po nią również ambitni studenci”. Prof. zw. dr hab. Józefa Kramer „Z przyjemnością polecam tę świetną książkę, stanowiącą doskonałą syntezę nowoczesnego marketingu i łączącą solidne podstawy teoretyczne z praktyką”. Dr hab. Jacek Otto, prof. ndzw. Politechniki Łódzkiej
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o MARKETING RELACJI TEORIA I PRAKTYKA MACIEJ MITRĘGA

  • [WYDAWCA]

    Kategoria: Książki > Książki naukowe i popularnonaukowe > Książki biznesowe > Książki o marketinguWysyłka: do 7 dni

    Wszystko, co powinieneś wiedzieć o nowoczesnym e-mail marketingu Wokół e-mail marketingu narosło tak wiele mitów, że wypaczyły one jego prawidłowy obraz. Z czego to wynika? Po pierwsze,... Pełen opis produktu 'E MAIL MARKETING OSWOJONY TEORIA PRAKTYKA DABROWSKI' »

    Wszystko, co powinieneś wiedzieć o nowoczesnym e-mail marketingu Wokół e-mail marketingu narosło tak wiele mitów, że wypaczyły one jego prawidłowy obraz. Z czego to wynika? Po pierwsze, nie wszystkim zależy, aby e-mail marketing był uznawany za skuteczny. Po drugie, prawie cała wiedza o nim pochodzi niemal wyłącznie od dostawców narzędzi, a nie od praktyków. Po trzecie, nie każdy wie, jak prowadzić e-mail marketing, a wręcz mało kto wie, jak robić to dobrze. Pomimo to 80% marketerów deklaruje, że nie ma sobie równych, jeśli chodzi o pozyskiwanie i utrzymanie zainteresowania klientów. Poza tym kontaktowanie się z odbiorcami poprzez pocztę elektroniczną stosunkowo niewiele kosztuje, w dodatku — raczej wymaga pracy niż pieniędzy. Wreszcie: wraz z urynkowieniem koncepcji marketing automation e-mail marketing stał się narzędziem wyrafinowanym, które może pracować dla Ciebie nawet wtedy, gdy śpisz, w przenośni i dosłownie (choć nie jest to tak proste, jak mówią o tym dostawcy narzędzi). Jednak ta książka to nie jedynie próba zmierzenia się z mitami o e-mail marketingu, ale także — a może raczej przede wszystkim — kompendium wiedzy na ten temat. Jeśli tylko chcesz i dysponujesz odpowiednimi zasobami, za sprawą e-mail marketingu przeniesiesz newslettery (i nie tylko) w swojej firmie na wyższy poziom. W kolejnych rozdziałach poprowadzimy Cię za rękę i pokażemy, jak efektywnie wykorzystać e-mail marketing do celów sprzedażowych, edukacyjnych, informacyjnych czy umacniania lojalności klientów. Autorzy książki od początku 2016 roku współtworzą i rozwijają agencję e-mail marketingową Animails. Wspólnie realizowali projekty z zakresu e-mail marketingu i marketing automation dla takich marek jak: Citroën, Money.pl, Zdrofit, Morele.net, Traficar, Express, Fitness Platinium, a także dla wielu sklepów internetowych. Cały czas są głodni nowych wyzwań.   KSIĄŻKA DOSTEPNA OD 21.08.2018
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o E MAIL MARKETING OSWOJONY TEORIA PRAKTYKA DABROWSKI

  • [WSEiA w Bytomiu]

    Kategoria: Książki/Polityka i ekonomia

    Publikacja prezentuje prace z zakresu marketingu politycznego. Poruszono też temat przekształcenia aglomeracji śląskiej w metropolię katowicką i przedstawiono towarzyszące temu procesowi zjaw... Pełen opis produktu 'Janusz Klisiński (red.) TEORIA I PRAKTYKA MARKETINGU POLITYCZNEGO' »

    Publikacja prezentuje prace z zakresu marketingu politycznego. Poruszono też temat przekształcenia aglomeracji śląskiej w metropolię katowicką i przedstawiono towarzyszące temu procesowi zjawiska polityczne. Monografia skierowana jest do teoretyków marketingu politycznego, jak i praktyków tej dyscypliny, a także polityków. Do jej odbiorców zaliczyć także należy studentów kierunku nauki polityczne, specjalności marketing polityczny. SPIS TREŚCI: Edward Chrzan Marketing polityczny i ocena jego realizacji przez polskie ugrupowania parlamentarne w świetle badań Jerzy Lech Czarnota Proces zarządzania marketingiem politycznym Jolanta Staszewska Kształtowanie produktu politycznego - znaczenie komunikacji dla clusteringu Cezary Marcinkiewicz, Sławomir Kowalski Wykorzystanie środków marketingu bezpośredniego w działalności partii politycznych Sławomir Kowalski Wykorzystanie mediów elektronicznych w procesie komunikacji indywidualnej polityków z potencjalnymi wyborcami Krzysztof Gajdka Profesjonalizacja samorządowych kampanii wyborczych Małgorzata Posyłek Kampania wyborcza ugrupowań lewicowych w Częstochowie i jej wpływ na wynik wyborów samorządowych Janusz Klisiński, Zbigniew Widera Idea związku metropolitalnego miast konurbacji śląskiej i jej wsparcie ze strony marketingu politycznego Andrzej Pukszta Pozycja polityczna i gospodarcza metropolii śląskiej jako nowego podmiotu na mapie Polski Michał Wójcicki Reklama w plebiscycie śląskim jako przykład wykorzystania marketingu dla celów politycznych Krystyna Sliwińska, Michał Jaśniok Działania marketingowe podmiotów politycznych w okresie międzywyborczym
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Janusz Klisiński (red.) TEORIA I PRAKTYKA MARKETINGU POLITYCZNEGO

  • [SportWin]

    Kategoria: Sport>Marketing i zarządzanieWysyłka: do 3 dni

    "Marketing sportowy - teoria i praktyka" - publikacja wydana po II Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej "Dni marketingu sportowego na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu - 19 - 20... Pełen opis produktu 'Marketing sportowy teoria i praktyka' »

    "Marketing sportowy - teoria i praktyka" - publikacja wydana po II Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej "Dni marketingu sportowego na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu - 19 - 20 listopada 2003r."Dołączona płyta CD zawiera prezentacje prelegentów uczestniczących w II Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej "Dni Marketingu Sportowego na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu"."Rosnące zainteresowanie sportem wypływa z wielu różnorodnych czynników, plasujących się zarówno po stronie potrzeb klientów, rozwoju mediów jak również postępu technologicznego.W roku Igrzysk Olimpijskich w Atenach oraz Mistrzostw Europy w piłce Nożnej w Portugalii, pojawiają się liczne opracowania a także nowe tendencje w funkcjonowaniu sportu. W ten nurt publikacji wpisuje się również niniejsza praca, zawierająca bogate materiały z dwudniowej konferencji zorganizowanej w listopadzie 2003 roku w Akademii Ekonomicznej w Poznaniu.Celem konferencji było stworzenie forum dla przedyskutowania zagadnień związanych z marketingiem sportowym. Zasadnicza myśl, jaka przyświecała organizatorom konferencji, dotyczyła stworzenia warunków dla wymiany poglądów osób działających w praktyce sportowej oraz osób zajmujących się badaniami w tym obszarze. Korzystając z doświadczeń konferencji wcześniejszej, zorganizowanej w 2002 roku, postanowiono tym razem zaprosić prelegentów z wielu różnorodnych dziedzin związanych ze sportem i marketingiem sportowym. Prezentowane opracowanie oddaje szeroki zakres prowadzonej dyskusji a jednocześnie wskazuje, iż zarządzanie sportem i marketing sportowy odwołują się do dorobku wielu dyscyplin naukowych. Zawarte w opracowaniu treści mogą być ponadto inspiracją dla dalszych badań tego istotnego i dynamicznie się rozwijającego sektora, jakim jest sport.Sport jest szczególnym obszarem, na którym skupiają się zarówno interesy klientów, klubów oraz innych organizacji sportowych, mediów, jak również przedsiębiorstw, które komunikują się z otoczeniem za pomocą sponsoringu sportowego. Godzenie tak wielu, niekiedy sprzecznych ze sobą interesów wymaga łączenia wiedzy zarówno z obszaru sportu, jak również zarządzania i marketingu,  psychologii, medycyny, socjologii, zachowań klientów a także bezpieczeństwa organizacji wydarzeń sportowych.Z perspektywy kilku miesięcy, które minęły od konferencji a zarazem zakończonych Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej, wygranych przez drużynę Grecji, łatwiej zrozumieć, jak ważną rzeczą jest umiejętność łączenia całej, wspomnianej tutaj wiedzy a zarazem zdolność do tworzenia nowych zasad działania w sporcie. Wyeliminowanie w pierwszej fazie rozgrywek drużyn uznawanych tradycyjnie za najlepsze dowodzi, iż redefiniowanie dotychczasowych zasad budowania strategii i zarządzania w sporcie może spowodować rewolucyjne niemal zmiany funkcjonowania wielu podmiotów.Przygotowane do druku opracowanie oddaje przebieg konferencji oraz merytoryczny układ dyskutowanych treści. Całość składa się z jedenastu rozdziałów, w ramach których zostały omówione w miarę jednorodne bloki zagadnień.Rozdział pierwszy zawiera omówienie związków między marketingiem sportowym, zarządzaniem w sporcie, medycyną i psychologią. Jego treść doskonale wpisuję się w aktualność tej tematyki, poruszanej w wielu czasopismach w połowie 2004 roku. Na uwagę między innymi zasługuje lipcowy numer ,,Charakterów”, poświęcony w dużej części roli psychologii w sporcie. Jest to równocześnie nawiązanie do rozdziału dziewiątego, zawierającego rozszerzenie tej tematyki.Kolejna, druga część omawia znaczenie przewodzenia w sporcie oraz szukania analogii między doświadczeniami ze sfery sportu a rolą liderów w biznesie. Efekty pracy trenera Rehhagela z drużyną Greków mogą być bardzo dobrą ilustracją znaczenia myśli lidera w uzyskiwaniu efektów w pracy zespołowej.W rozdziale trzecim omawiane są zagadnienia budowania strategii sponsoringowej oraz warunki skutecznej współpracy między klubami, organizatorami a sponsorami i mediami. Właściwe podejście do tych kwestii przez wszystkie podmioty może gwarantować lepsze efekty dla każdej ze stron.W kolejnych trzech rozdziałach zaprezentowano wyniki badań oraz wiedzę teoretyczną na temat zachowań klientów, narzędzi budowania relacji z kibicami oraz podmiotami na rynku sportowym, a także metody prowadzenia badań marketingowych oraz zasady korzystania ze źródeł wtórnych, poświęconych funkcjonowaniu sportu.Rozdział siódmy porusza ważne dla całego sportu zagadnienia zapewnienia bezpieczeństwa wydarzeń sportowych.Kolejny fragment przybliża wybrane zagadnienia ze sfery funkcjonowania mediów, kładąc dość duży nacisk na pracę dziennikarzy oraz komentatorów sportowych.Rozdział dziewiąty został poświęcony wspomnianej już tematyce psychologii w sporcie.W rozdziale dziesiątym prezentowane są przykłady marketingowych działań dwóch klubów sportowych. Końcowy, jedenasty fragment pracy ma charakter informacyjny, omawiając program studiów z zakresu dziennikarstwa sportowego oraz fakultatywnego przedmiotu "Marketingowe zarządzanie sportem" w ramach którego będę miał przyjemność poprowadzić wykłady.Oddając tekst w ręce Czytelników wyrażamy nadzieję, że będzie on dobrą podstawą dla własnych przemyśleń i podejmowania działań, które przyczynią się do rozwoju marketingu sportowego.Korzystając z przekazania mi zaszczytnej funkcji redaktora  materiałów, pragnę złożyć serdeczne podziękowania wszystkim autorom za przygotowanie tekstów  oraz za wystąpienia na konferencji. Gorąco dziękuję także Patronom Honorowym konferencji za trud związany z jej organizowaniem oraz Recenzentowi za ocenę tekstów. Słowa miłych podziękowań kieruję także do wszystkich uczestników konferencji, w tym także do tych, którzy zajmowali niewygodne, stojące miejsca na przepełnionej auli w czasie niezapomnianego spotkania z Robertem Korzeniowskim.Pełne wdzięczności słowa kieruję również do Organizatorów Konferencji, których zaangażowanie i entuzjazm udzielały się wszystkim uczestnikom, tworząc niezapomnianą atmosferę i dostarczając niezatartych wrażeń." - prof. dr hab. Henryk Mruk.Spis treściI. WstępProf. dr hab. Henryk Mruk - Akademia Ekonomiczna w PoznaniuPiotr Matecki, Piotr Jardanowski - Akademia Ekonomiczna w PoznaniuUczestnicy o konferencji...Wzajemne przenikanie się elementów marketingu, zarządzania, medycyny oraz psychologii we współczesnym sporcie. Janusz Klisiński - Politechnika CzęstochowskaII. Liderowanie w sporcieSportowiec jako liderProf. dr hab. Henryk Mruk - Akademia Ekonomiczna w PoznaniuABC promocji własnych wyników według Roberta KorzeniowskiegoRola przywództwa w sportach zespołowychAdam Bekier - Akademia Ekonomiczna w PoznaniuIII. Sponsoring sportowyProgram sponsorski - sukces czy jego brakTomasz RedwanNiekonwencjonalne działania promocyjne w mediachKonrad Pudło - Expert-MonitorSponsoring sportowy jako skuteczne narzędzie komunikacjiMonika Kunc - marketing manager, SPORT+MARKT AGRadosław Wróblewski - project manager, SPORT+MARKT AGSport – skuteczny nośnik promocjiMichał Górzyński Konsultant d/s sponsoringu, V-ce Prezes Domu Książki SASponsoring po polskuWojciech Pysiewicz Warszawska Grupa Inwestycyjna S.A.Sponsoring sportowy w działalności marketingowej przedsiębiorstw i czynniki warunkujące jego skuteczność.Marcin Gad - Akademia Ekonomiczna w PoznaniuSport żużlowy jako przykład aktywności sponsorskiej przedsiębiorstw o zasięgu lokalnym.Dr Sławomir Kowalski Politechnika CzęstochowskaPrzykłady wykorzystania sportu jako elementu zintegrowanych i długofalowych działań promocyjnych przedsiębiorstwaAnna Konieczna, Witek Lipiński Sport Mega MarketingPieniądze w sporcieWojciech Pysiewicz - Warszawska Grupa Inwestycyjna S.A.Zakres dopuszczalnej ingerencji polskich związków sportowych w prawa i wolności osobiste zawodnika w odniesieniu do sponsoringu sportowegoDr Marcin Wojcieszak - w imieniu Polskiej Konfederacji SportuIV. Konsument w sporcieModel zachowania konsumenta w sporcieJanusz Klisiński - Wyższa Szkoła Menedżerska w LegnicyDlaczego ludzie chodzą na mecze, czyli o religijnych aspektach piłki nożnej.Artur Zawadzki - Instytut Socjologii Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w PoznaniuWystępowanie zachowań agresywnych w środowisku kibiców piłkarskich i ich wpływ na frekwencję na stadionach. Jakość organizowanych imprez sportowych oraz oczekiwania w tym zakresie.Piotr Jardanowski, Piotr Matecki - Akademia Ekonomiczna w PoznaniuOferta gadżetów klubu piłkarskiego na przykładzie LECHA POZNAŃPiotr Matecki - Akademia Ekonomiczna w PoznaniuV. Marketing relacji a marketing sportowyIstota relacji w marketingu sportowym na przykładzie Lecha Poznańdr Marcin Chłodnicki, mgr Paweł Zeller - Katedra Usług, Akademia Ekonomiczna w PoznaniuMarketing relacji – sposób na sukces rynkowy przedsiębiorstwa sportowo-rekreacyjnegomgr inż. Agnieszka Widawska-Stanisz - Politechnika CzęstochowskaVI. Badania marketingowe w sporcieMonitoring mediów – nowoczesne i efektywne narzędzie marketingu sportowegoSebastian Bykowski, Wiceprezes Zarządu PRESS-SERVICE Monitoring Mediów sp. z o.o.Sport w badaniachWojciech Pysiewicz - Warszawska Grupa Inwestycyjna S.A.VII. Bezpieczeństwo w sporcieBezpieczeństwo imprez sportowychTadeusz Okoński - Polska Konfederacja SportuMonitorowanie sytuacji na stadionach jako istotny element zarządzania klubem sportowym.Mariusz Kamiński – Akademia PodlaskaVIII. Media w sporcieMedia i sportDr Jacek Trębecki - Katedra Publicystyki Ekonomicznej i Public RelationsAkademia Ekonomiczna w PoznaniuDziennikarstwo SportoweAndrzej Ostrowski - Dolnośląska Szkoła Wyższa Edukacji Towarzystwa Wiedzy Powszechnej we WrocławiuZawód dziennikarzPaweł ZarzecznyZawód komentatorTomasz Smokowski - Canal PlusBudowanie sportowej społeczności konsumenckiej na bazie InternetuDariusz Kuczyński - Akademia Wychowania Fizycznego i Sportu w GdańskuIX. Psychologia sportuPsychologia sportu – potrzeba czy moda?Dr Marek Graczyk - psycholog FRMS/COMS Komisja Medyczna PKOLAlicja Pęczak - Asystent AWFiS GdańskPsychologiczna sytuacja startowa sportowcaDr Marek Graczyk - psycholog FRMS/COMS Komisja Medyczna PKOLAlicja Pęczak - Asystent AWFiS Gdańsk„Czy profesjonalnemu sportowcowi grozi wypalenie zawodowe?”Lidia Borowicz - Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w WarszawieX. Kluby sportowePrzykład efektywnego rozwoju klubu sportowego w warunkach stagnacji sportu polskiegoWojciech Witkowski - Przewodniczący Rady Nadzorczej Klubu Groclin Dyskobolia SSACKM Włókniarz CzęstochowaLech Małagowski - Dyrektor klubu CKM Włókniarz CzęstochowaXI. Materiał informacyjnyPierwsze w Polsce studia o specjalności: Dziennikarstwo SportoweAndrzej Ostrowski - Dolnośląska Szkoła Wyższa Edukacji Towarzystwa Wiedzy Powszechnej we Wrocławiu"Marketingowe zarządzanie sportem" - Akademia Ekonomiczna w Poznaniu...
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketing sportowy teoria i praktyka

  • [UMCS]

    Kategoria: Książki / Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne / Ekonomia

    .

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o E-marketing terytorialny. Teoria i praktyka

  • [PLACET]

    Kategoria: Książki/Nauka/Ekonomia, biznesWysyłka: do 3 dni
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketing Teoria i przykłady

  • [CeDeWu]

    Kategoria: /Książki/Nauka/Ekonomia, zarządzanie i finanse/
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketing relacji Teoria i praktyka

  • [Placet]

    Kategoria: /Książki/Nauka/Ekonomia, zarządzanie i finanse/
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketing Teoria i przykłady

  • [UMCS]

    Kategoria: Książki/Nauka/Nauki polityczneWysyłka: do 3 dni
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketing polityczny Teoria i praktyka

  • [PLACET]

    Kategoria: Książki/Nauka/Ekonomia, biznesWysyłka: do 3 dni
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketing Teoria i przykłady


Libristo.pl

Książki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 25.06.2015
createspace independent publishing platform, independently published, cambridge university press, oxford university press, penguin books, taylor & francis ltd, little, brown book group, legare street pr, john wiley & sons inc
Produkty w ofercie: 600000
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

ksiazkitanie.pl

Czasopisma, książki, filmy dvd
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 20.09.2016
wydawca, wydawnictwo literackie, znak, zysk i s-ka, media rodzina, egmont komiksy, prószyński media, wielka litera, muza, czarne
Produkty w ofercie: 86097
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Kumiko.pl

Książki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 12.10.2009
wydawnictwo naukowe pwn, cambridge university press, olesiejuk, zielona sowa, helion, egmont, pzwl, clementoni, wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego, trefl
Produkty w ofercie: 78500
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Godi.pl

Książki dla dzieci oraz naukowe i kulinarne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 14.05.2005
wydawnictwo naukowe pwn, lexisnexis, umcs, harmonia, wydawnictwo szkolne pwn, w.a.b., adam marszałek wydawnictwo, egmont, skrzat, muza
Produkty w ofercie: 50822
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 125
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2

Ikep.pl

Książki z dziedziny ekonomiczno-prawniczej.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 29.08.2011
oficyna ekonomiczna wolters kluwer polska, c.h.beck, lexisnexis, ośrodek doradztwa i doskonalenia kadr oddk, polskie wydawnictwo ekonomiczne, difin, oficyna prawa polskiego wydawnictwo wiedza i praktyka
Produkty w ofercie: 4947
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Prolibri.pl

Książki i audiobooki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 27.05.2011
wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, cambridge university press, olesiejuk, helion, zielona sowa, egmont, umcs, zysk i s-ka, pzwl
Produkty w ofercie: 91751
Promocje: 90639
Wysyłka do 3 dni: 91750
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Selkar.pl

Literatura popluarnonaukowa oraz książki wielogatunkowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 06.03.2007
pwn wydawnictwo naukowe, egmont, helion, Świat książki, wolters kluwer polska, albatros, c.h. beck, bellona, w.a.b., olesiejuk sp. z o.o.
Produkty w ofercie: 74490
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 72862
Opinie pozytywne: 5
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1

Booknet.net.pl

Książki oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.03.2011
pwn wydawnictwo naukowe, wydawnictwo olesiejuk, egmont, helion, c.h. beck, cambridge university press, wsip wydawnictwo szkolne i pedagogiczne, zielona sowa, bellona, wolters kluwer
Produkty w ofercie: 329777
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 329777
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Hatteria.pl

Książki, płyty CD, pocztówki oraz koperty.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 13.07.2011
pozostałe, pwm-polskie wydawnictwo muzyczne, nomos-zakład wydawniczy, piw-państwowy instytut wydawniczy, wl-wydawnictwo literackie, czytelnik, gamma, taiwpn universitas, kaw-krajowa agencja wydawnicza, iskry
Produkty w ofercie: 5972
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Madbooks.pl

Książki i komiksy oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 15.04.2009
wydawnictwo naukowe pwn, helion, wolters kluwer, olesiejuk, c.h. beck, zielona sowa, prószyński media, egmont, wam, difin
Produkty w ofercie: 83659
Promocje: 48532
Wysyłka do 3 dni: 83659
Opinie pozytywne: 4
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Wieszcz.pl

Książki nowe oraz używane.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 04.05.2011
warszawa, czytelnik warszawa, wolters kluwer polska sa, storybox, harlequin, piw warszawa, wydawnictwo naukowe pwn, wydawnictwo e-bookowo, armoryka, novae res
Produkty w ofercie: 137488
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 8
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Albertus.pl

Poradniki oraz encyklopedie i słowniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 28.09.2005
wydawnictwo naukowe pwn, zysk i s-ka, adam marszałek, lonely planet publications, pwn, rebis, wnt, muza, penguin, wydawnictwo literackie
Produkty w ofercie: 30292
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 30292
Opinie pozytywne: 1
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2

Sportowo-Medyczna.pl

Podręczniki akademickie i naukowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 05.01.2007
wydawnictwo lekarskie pzwl, edra urban & partner, harmonia, vital, medipage, impuls, pwn, medpharm polska, difin, uniwersytet jagielloński
Produkty w ofercie: 5018
Promocje: 105
Wysyłka do 3 dni: 5017
Opinie pozytywne: 1
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0