Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
  • [PWE]

    Kategoria: /Książki/Nauka/Ekonomia, zarządzanie i finanse/
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketing produktów żywnościowych

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    Opis - Książka obejmuje problematykę marketingu produktów żywnościowych ze szczególnym uwzględnieniem branż: mleczarskiej, przetwórstwa mięsa i owocowo-warzywnej. Autorzy... Pełen opis produktu 'Marketing produktów żywnościowych - Domański Tomasz, Bryła Paweł' »

    Opis - Książka obejmuje problematykę marketingu produktów żywnościowych ze szczególnym uwzględnieniem branż: mleczarskiej, przetwórstwa mięsa i owocowo-warzywnej. Autorzy skupili uwagę na: teoretycznych aspektach marketingu żywności, strategiach wykorzystania środków unijnych przez polskich producentów, zmianach w wymianie handlowej Polski po wejściu do UE, konkurencyjności polskich produktów żywnościowych na rynku europejskim, przykładach strategii producentów i dystrybutorów na polskim rynku. Książka jest przeznaczona dla wykładowców marketingu, studentów kierunków ekonomicznych oraz praktyków gospodarczych. Nazwa - Marketing produktów żywnościowych Autor - Domański Tomasz, Bryła Paweł Oprawa - Miękka Wydawca - PWE Kod ISBN - 9788320818758 Kod EAN - 9788320818758 Wydanie - 1 Rok wydania - 2010 Język - polski Format - 16.0x23.5cm Ilość stron - 228 Podatek VAT - 5% Premiera - 2010-03-12
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketing produktów żywnościowych - Domański Tomasz, Bryła Paweł

  • [Państwowe Wydawnictwo Rolnicze i Leśne]

    Kategoria: Szkoły policealne. Szkoły wyższeWysyłka: od ręki

    Problematyka marketingu produktów żywnościowych do niedawna pozostawała w Polsce na uboczu zainteresowań badawczych i wydawniczych. Wykorzystanie instrumentów marketingowych... Pełen opis produktu 'Marketing produktów żywnościowych' »

    Problematyka marketingu produktów żywnościowych do niedawna pozostawała w Polsce na uboczu zainteresowań badawczych i wydawniczych. Wykorzystanie instrumentów marketingowych nie znajdowało bowiem zastosowania w warunkach stałych niedoborów na rynku produktów żywnościowych. Wprowadzenie gospodarki rynkowej w Polsce tę sytuację zmieniło. Marketing znalazł się w centrum zainteresowania wielu osób, instytucji i przedsiębiorstw. Nauka marketingu stała się pilną potrzebą.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketing produktów żywnościowych

  • Marketing produktów żywnościowych w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    14,21 zł
    15,79 zł

    [państwowe wydawnictwo rolnicze i leśne]

    Kategoria: Kulinaria.Wysyłka: od ręki

    Problematyka marketingu produktów żywnościowych do niedawna pozostawała w Polsce na uboczu zainteresowań badawczych i wydawniczych. Wykorzystanie instrumentów marketingowych... Pełen opis produktu 'Marketing produktów żywnościowych' »

    Problematyka marketingu produktów żywnościowych do niedawna pozostawała w Polsce na uboczu zainteresowań badawczych i wydawniczych. Wykorzystanie instrumentów marketingowych nie znajdowało bowiem zastosowania w warunkach stałych niedoborów na rynku produktów żywnościowych. Wprowadzenie gospodarki rynkowej w Polsce tę sytuację zmieniło. Marketing znalazł się w centrum zainteresowania wielu osób, instytucji i przedsiębiorstw. Nauka marketingu stała się pilną potrzebą....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketing produktów żywnościowych

  • Marketing produktów żywnościowych w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    53,91 zł
    59,90 zł

    []

    Kategoria: Kulinaria.Wysyłka: od ręki

    Książka obejmuje problematykę marketingu produktów żywnościowych ze szczególnym uwzględnieniem branż: mleczarskiej, przetwórstwa mięsa i owocowo-warzywnej. Autorzy skupili uwagę... Pełen opis produktu 'Marketing produktów żywnościowych' »

    Książka obejmuje problematykę marketingu produktów żywnościowych ze szczególnym uwzględnieniem branż: mleczarskiej, przetwórstwa mięsa i owocowo-warzywnej. Autorzy skupili uwagę na: teoretycznych aspektach marketingu żywności, strategiach wykorzystania środków unijnych przez polskich producentów, zmianach w wymianie handlowej Polski po wejściu do UE, konkurencyjności polskich produktów żywnościowych na rynku europejskim, przykładach strategii producentów i dystrybutorów na polskim rynku. Książka jest przeznaczona dla wykładowców marketingu, studentów kierunków ekonomicznych oraz praktyków gospodarczych....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketing produktów żywnościowych

  • [Wolters Kluwer Polska]

    Kategoria: PodręcznikiWysyłka: od ręki

    Dynamicznie rozwijający się w ostatnich latach rynek ekologicznych produktów żywnościowych wywołuje wzrost zainteresowania zagadnieniami marketingu uwzględniającego specyfikę... Pełen opis produktu 'Marketing ekologicznych produktów żywnościowych' »

    Dynamicznie rozwijający się w ostatnich latach rynek ekologicznych produktów żywnościowych wywołuje wzrost zainteresowania zagadnieniami marketingu uwzględniającego specyfikę tego rynku. Niezwykle ważna staje się wiedza na temat zachowań konsumentów, motywów zakupu oraz preferowanych form sprzedaży. Publikacja ta stanowi całościowe opracowanie zagadnień związanych z marketingowymi aspektami wytwarzania ekologicznej żywności i jej sprzedaży ostatecznym nabywcom. Przedmiotem zainteresowania autorek jest przede wszystkim żywność ekologiczna rozumiana jako żywność mająca polskie lub europejskie certyfikaty żywności ekologicznej i rolnictwa ekologicznego.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketing ekologicznych produktów żywnościowych

  • [PWE]

    Kategoria: Książki / Technika. Informatyka. Przemysł. Rzemiosło. Rolnictwo / Rolnictwo. Gospodarstwo rolne. Leśnictwo / Przetwórstwo spożywcze

    .

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketing produktów żywnościowych

  • [PWE]

    Kategoria: Szkoły policealne. Szkoły wyższeWysyłka: od ręki

    Książka obejmuje problematykę marketingu produktów żywnościowych ze szczególnym uwzględnieniem branż: mleczarskiej, przetwórstwa mięsa i owocowo-warzywnej. Autorzy skupili uwagę... Pełen opis produktu 'Marketing produktów żywnościowych' »

    Książka obejmuje problematykę marketingu produktów żywnościowych ze szczególnym uwzględnieniem branż: mleczarskiej, przetwórstwa mięsa i owocowo-warzywnej. Autorzy skupili uwagę na: teoretycznych aspektach marketingu żywności, strategiach wykorzystania środków unijnych przez polskich producentów, zmianach w wymianie handlowej Polski po wejściu do UE, konkurencyjności polskich produktów żywnościowych na rynku europejskim, przykładach strategii producentów i dystrybutorów na polskim rynku. Książka jest przeznaczona dla wykładowców marketingu, studentów kierunków ekonomicznych oraz praktyków gospodarczych.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketing produktów żywnościowych

  • [Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego]

    Kategoria: Wydawnictwa naukowe i popularno-naukoweWysyłka: od ręki

    przyjmuje profil teoretyczny i stanowi kontekst uzasadnienia problemu. W rozdziale drugim skupiono się na przedstawieniu własnych badań empirycznych wśród sprzedawców produktów regionalnych i... Pełen opis produktu 'Marketing regionalnych i ekologicznych produktów żywnościowych' »

    Praca składa się z trzech rozdziałów. Pierwszy rozdział dotyczy zagadnień terminologicznych, jak również zawiera omówienie stanu wiedzy na podstawie literatury przedmiotu. W swym charakterze przyjmuje profil teoretyczny i stanowi kontekst uzasadnienia problemu. W rozdziale drugim skupiono się na przedstawieniu własnych badań empirycznych wśród sprzedawców produktów regionalnych i ekologicznych. Uczyniono to w dwu próbach, obejmujących kierowników sklepów spożywczych w Polsce i przedstawicieli specjalistycznych punktów sprzedaży detalicznej we Francji. Ponadto ukazano studia przypadku czterech firm specjalizujących się w dystrybucji produktów regionalnych i ekologicznych we Francji na podstawie wywiadów pogłębionych i analizy zawartości ich stron internetowych. Ostatni rozdział pracy poświęcony jest prezentacji własnych wyników badań w dwu próbach konsumentów: reprezentatywnej dla dorosłych mieszkańców Polski i złożonej z młodych i wykształconych konsumentów. Na podstawie analizy danych uzyskanych w pierwszej z nich przeprowadzono weryfikację hipotez badawczych dotyczących zależności między kluczowymi zmiennymi. W aneksie omówiono europejskie oznaczenia jakości produktów regionalnych i ekologicznych, jak również wybrane oznaczenia nadawane przez instytucje krajowe, szczególnie w Polsce i we Francji.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketing regionalnych i ekologicznych produktów żywnościowych

  • [PWE]

    Kategoria: Literatura > Przyroda

    Książka obejmuje problematykę marketingu produktów żywnościowych ze szczególnym uwzględnieniem branż: mleczarskiej, przetwórstwa mięsa i owocowo-warzywnej. Autorzy skupili uwagę... Pełen opis produktu 'Marketing produktów żywnościowych' »

    Książka obejmuje problematykę marketingu produktów żywnościowych ze szczególnym uwzględnieniem branż: mleczarskiej, przetwórstwa mięsa i owocowo-warzywnej. Autorzy skupili uwagę na: teoretycznych aspektach marketingu żywności, strategiach wykorzystania środków unijnych przez polskich producentów, zmianach w wymianie handlowej Polski po wejściu do UE, konkurencyjności polskich produktów żywnościowych na rynku europejskim, przykładach strategii producentów i dystrybutorów na polskim rynku. Książka jest przeznaczona dla wykładowców marketingu, studentów kierunków ekonomicznych oraz praktyków gospodarczych.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketing produktów żywnościowych

  • []

    Kategoria: Kultura i rozrywka > Książki i Komiksy > Książki naukowe i popularnonaukowe > Marketing i zarządzanie > MarketingWysyłka: do 7 dni

    MARKETING PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH SALMONOWICZ Pełen opis produktu 'MARKETING PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH SALMONOWICZ' »

    MARKETING PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH SALMONOWICZ
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o MARKETING PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH SALMONOWICZ

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    Opis - Problematyka marketingu produktów żywnościowych do niedawna pozostawała w Polsce na uboczu zainteresowań badawczych i wydawniczych. Wykorzystanie instrumentów marketingowych... Pełen opis produktu 'Marketing produktów żywnościowych - Kos Czesław Szwacka-Salmonowicz Joanna' »

    Opis - Problematyka marketingu produktów żywnościowych do niedawna pozostawała w Polsce na uboczu zainteresowań badawczych i wydawniczych. Wykorzystanie instrumentów marketingowych nie znajdowało bowiem zastosowania w warunkach stałych niedoborów na rynku produktów żywnościowych. Wprowadzenie gospodarki rynkowej w Polsce tę sytuację zmieniło. Marketing znalazł się w centrum zainteresowania wielu osób, instytucji i przedsiębiorstw. Nauka marketingu stała się pilną potrzebą. Nazwa - Marketing produktów żywnościowych Autor - Kos Czesław Szwacka-Salmonowicz Joanna Oprawa - Miękka Wydawca - Państwowe Wydawnictwo Rolnicze i Leśne Kod ISBN - 8309016840 Kod EAN - 9788309016847 Wydanie - 1 Rok wydania - 1997 Język - polski Format - 16.0x23.0cm Ilość stron - 180 Szkoła - Szkoły wyższe Typ podręcznika - Podręcznik Podatek VAT - 5%
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketing produktów żywnościowych - Kos Czesław Szwacka-Salmonowicz Joanna

  • [Polskie Wydawnictwa Ekonomiczne]

    Kategoria: Książki>Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne>Ekonomia i Biznes>Marketing. Badania marketingoweWysyłka: do 3 dni

    0x00334cd700000000

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketing Produktów Żywnościowych

  • [PWRIL PAŃSTWOWE WYDAWNICTWO ROLNICZE I LEŚNE]

    Kategoria: Książki>Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne>Ekonomia i Biznes>Marketing. Badania marketingoweWysyłka: do 3 dni

    0x00204fb200000000

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketing Produktów Żywnościowych

  • [pwe]

    Kategoria: Książki techniczne>Technika. Mechanika techniczna>Technika transportuWysyłka: do 3 dni

    Książka obejmuje problematykę marketingu produktów żywnościowych ze szczególnym uwzględnieniem branż: mleczarskiej, przetwórstwa mięsa i owocowo-warzywnej. Autorzy skupili uwagę... Pełen opis produktu 'Marketing produktów żywnościowych' »

    Książka obejmuje problematykę marketingu produktów żywnościowych ze szczególnym uwzględnieniem branż: mleczarskiej, przetwórstwa mięsa i owocowo-warzywnej. Autorzy skupili uwagę na: teoretycznych aspektach marketingu żywności, strategiach wykorzystania środków unijnych przez polskich producentów, zmianach w wymianie handlowej Polski po wejściu do UE, konkurencyjności polskich produktów żywnościowych na rynku europejskim, przykładach strategii producentów i dystrybutorów na polskim rynku. Książka jest przeznaczona dla wykładowców marketingu, studentów kierunków ekonomicznych oraz praktyków gospodarczych....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketing produktów żywnościowych

  • [Państwowe Wydawnictwo Rolnicze i Leśne]

    Kategoria: /Książki/Nauka/Ekonomia, zarządzanie i finanse/
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketing produktów żywnościowych

  • [Państwowe Wydawnictwo Rolnicze i Leśne]

    Kategoria: Książki / Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne / Ekonomia

    .

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketing produktów żywnościowych.

  • [PWE Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne]

    Kategoria: Książki/Nauka/Ekonomia, biznesWysyłka: do 3 dni
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketing produktów żywnościowych

  • [Państwowe Wydawnictwo Rolnicze i Leśne]

    Kategoria: Książki/Nauka/Ekonomia, biznesWysyłka: do 3 dni
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketing produktów żywnościowych

  • [Wolters Kluwer Polska]

    Kategoria: Książki/Nauka/EkologiaWysyłka: do 3 dni
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketing ekologicznych produktów żywnościowych


ksiazkitanie.pl

Czasopisma, książki, filmy dvd
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 20.09.2016
wydawca, wydawnictwo literackie, znak, zysk i s-ka, media rodzina, egmont komiksy, prószyński media, wielka litera, muza, czarne
Produkty w ofercie: 86097
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Kumiko.pl

Książki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 12.10.2009
wydawnictwo naukowe pwn, cambridge university press, olesiejuk, zielona sowa, helion, egmont, pzwl, clementoni, wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego, trefl
Produkty w ofercie: 78500
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Prolibri.pl

Książki i audiobooki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 27.05.2011
wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, cambridge university press, olesiejuk, helion, zielona sowa, egmont, umcs, zysk i s-ka, pzwl
Produkty w ofercie: 91751
Promocje: 90639
Wysyłka do 3 dni: 91750
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Gigant.pl

Książki, muzyka oraz filmy.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 18.06.2008
cd baby, universal music, warner music, naxos classical, imports, sony music entertainment, sony music, bis records, chandos, essential media afw
Produkty w ofercie: 2183576
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 163230
Opinie pozytywne: 22
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 5

Selkar.pl

Literatura popluarnonaukowa oraz książki wielogatunkowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 06.03.2007
pwn wydawnictwo naukowe, egmont, helion, Świat książki, wolters kluwer polska, albatros, c.h. beck, bellona, w.a.b., olesiejuk sp. z o.o.
Produkty w ofercie: 74490
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 72862
Opinie pozytywne: 5
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1

InBook.pl

Książki , płyty CD, DVD, multimedia, zegarki, zabawki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 19.04.2008
Produkty w ofercie: 163450
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 163450
Opinie pozytywne: 9
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 6

Booknet.net.pl

Książki oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.03.2011
pwn wydawnictwo naukowe, wydawnictwo olesiejuk, egmont, helion, c.h. beck, cambridge university press, wsip wydawnictwo szkolne i pedagogiczne, zielona sowa, bellona, wolters kluwer
Produkty w ofercie: 329777
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 329777
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Madbooks.pl

Książki i komiksy oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 15.04.2009
wydawnictwo naukowe pwn, helion, wolters kluwer, olesiejuk, c.h. beck, zielona sowa, prószyński media, egmont, wam, difin
Produkty w ofercie: 83659
Promocje: 48532
Wysyłka do 3 dni: 83659
Opinie pozytywne: 4
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Albertus.pl

Poradniki oraz encyklopedie i słowniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 28.09.2005
wydawnictwo naukowe pwn, zysk i s-ka, adam marszałek, lonely planet publications, pwn, rebis, wnt, muza, penguin, wydawnictwo literackie
Produkty w ofercie: 30292
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 30292
Opinie pozytywne: 1
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2

Ksiazki-medyczne.eu

Książki oraz podręczniki medyczne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 26.02.2012
wydawnictwo naukowe pwn, wydawnictwo lekarskie pzwl, elsevier urban & partner, helion, pascal, wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego, impuls, galaktyka, illuminatio, wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego
Produkty w ofercie: 11145
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Godi.pl

Książki dla dzieci oraz naukowe i kulinarne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 14.05.2005
wydawnictwo naukowe pwn, lexisnexis, umcs, harmonia, wydawnictwo szkolne pwn, w.a.b., adam marszałek wydawnictwo, egmont, skrzat, muza
Produkty w ofercie: 50822
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 125
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2

Bonusmedia

Książki, audiobooki, filmy oraz nagrania muzyczne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 17.01.2013
wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, helion, c.h. beck, bellona, zysk i s-ka, egmont, lexisnexis, literackie, rebis
Produkty w ofercie: 51304
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 51299
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0