Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
Włączyłeś filtrowanie wyników wyszukiwania. Aby znaleźć więcej produktów wyłącz część lub wszystkie filtry.
  • [Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne]

    Kategoria: Marketing, Zarządzanie

    problematyki pozwala na określenie roli marketingu w procesie kształtowania i rozwoju rynku prasowego w Polsce. W książce zaprezentowano kompleksową analizę rynku... Pełen opis produktu 'Marketing na rynku prasowym.' »

    Książka jest adresowana do pracowników public relations współpracujących z wydawnictwami prasowymi, pracowników agencji reklamowych, pracowników prasy, w tym menedżerów, redaktorów, dziennikarzy i pracowników działów handlowych, jak również do studentów dziennikarstwa. Głównym celem książki jest identyfikacja roli i funkcji marketingu producentów/wydawców prasy oraz jej dystrybutorów/sprzedawców w procesie kształtowania i rozwoju rynku prasowego w Polsce w dobie transformacji ustrojowej w kraju, z uwzględnieniem wpływu uwarunkowań globalizacyjnych, w tym związanych z procesem integracji Polski z Unią Europejską. Celem publikacji jest również krytyczna analiza zastosowania koncepcji marketingu-mix dla wybranych segmentów rynku prasowego, przy uwzględnieniu jego specyfiki oraz wykorzystaniu interdyscyplinarnej wiedzy z dziedziny medioznawstwa i marketingu. W literaturze problematykę rynku prasowego najczęściej przedstawia się w ujęciu historycznym, socjologicznym, socjopsychologicznym i etycznym. Poruszane są zagadnienia prawne i etyczne, związane z wykonywaniem zawodu dziennikarza. Istnieją opracowania dotyczące technologii i specyfiki mediów elektronicznych, poświęcone warsztatowym zagadnieniom zawodu dziennikarza. Dostępne są również liczne prace na temat relacji media-polityka, a także ujmujące problematykę z punktu widzenia komunikowania masowego. Istnieją wreszcie publikacje poruszające problem ekonomiki mediów. Brakuje natomiast tytułów, w których omawia się rynek prasowy przy wykorzystaniu zasad marketingu uwzględniających wszystkie aspekty problemu. Tylko szerokie potraktowanie problematyki pozwala na określenie roli marketingu w procesie kształtowania i rozwoju rynku prasowego w Polsce. W książce zaprezentowano kompleksową analizę rynku prasowego. Podejście marketingowe w odniesieniu do rynku prasowego wymaga również określenia pojęcia jakości gazety i czasopisma, charakteru otoczenia marketingowego wydawców i jego wpływu na kształtowanie strategii marketingowych zarządzających środkami przekazu, strategicznych celów środka przekazu, a także identyfikacji i opisu strategii cenowych oraz strategii dystrybucyjnych stosowanych na rynku prasowym.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketing na rynku prasowym.

  • [PWE Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne]

    Kategoria: Książki/Nauka/Ekonomia, biznesWysyłka: do 3 dni
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketing na rynku prasowym


Ikep.pl

Książki z dziedziny ekonomiczno-prawniczej.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 29.08.2011
oficyna ekonomiczna wolters kluwer polska, c.h.beck, lexisnexis, ośrodek doradztwa i doskonalenia kadr oddk, polskie wydawnictwo ekonomiczne, difin, oficyna prawa polskiego wydawnictwo wiedza i praktyka
Produkty w ofercie: 4947
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Selkar.pl

Literatura popluarnonaukowa oraz książki wielogatunkowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 06.03.2007
pwn wydawnictwo naukowe, egmont, helion, Świat książki, wolters kluwer polska, albatros, c.h. beck, bellona, w.a.b., olesiejuk sp. z o.o.
Produkty w ofercie: 74490
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 72862
Opinie pozytywne: 5
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1

Być może odnajdziesz szukany produkt wśród: